Auteur Topic: MONIKA  (gelezen 137628 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Gepost op: 30 oktober 2012, 18:19:48 »
 Selena (Roemeense)
Naam : Selena

Nationaliteit/Taal : roemeens / Italiaans

Leeftijd : 21

Haarkleur/-lengte : zwart / halflang

Lengte dame : 157 cm

Postuur/Cupmaat : slank / kleine B cup

Tatoeages/Piercings : geen / geen

Service: tz / nmc

Voordelen: mooie dame om te zien.



Tijdsduur : 30 min (waarvan uiteindelijk 20 min op kamer)

Prijs : 30 euro
  
  
Doe wat je moet doen.

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2012, 18:22:24 »
Ik wil toch nog even zeggen dat ik afgelopen zaterdag met haar 2 uur in de kino heb gelegen,en dat het super was. Na mijn eerste date met haar wat helemaal niets was, was het over tussen ons. Ik zat niet op me gemak in de club,dus ben met haar een gesprek aangegaan,om is ff het 1 en ander uit te leggen, zij wilde dat ook maar durfde niet op me af te stappen. Dus dat kwam mooi uit,een uurtje mee gepraat en het was goed tussen ons,ik voelde het gewoon. En sinds dat gesprek komt ze me iedere keer opzoeken,als ik van het restaurant gedeelte naar de club liep kwam zij ook die kant op. En zo ging dat openeer,dagen lang. Tot ze zaterdag in de kino ging liggen en ik erbij kwam liggen. Dus ik dacht ik ga nog een poging wagen maar daar hoefde ik niets voor te doen. Ze pakte mij mee vol op me bek. En daar houd Johnny wel van,van een beetje tongen. Bij elkaar een beetje op verkenning uit,want er was toch wat gebeurt de eerste keer,wat niet leuk was voor ons beide. Maar nu nergens geen problemen mee, ze was echt zo geil als boter gewoon niet normaal. Alles kon en alles mocht. Echt een superdate meegehad van 2 uur in de kino. Ik vond jammer dat ze er gisteren niet was,volgende keer beter.
  
  
Doe wat je moet doen.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #2 Gepost op: 9 november 2012, 09:17:31 »
Begint morgen in Penelope.
  
  
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #3 Gepost op: 17 december 2012, 02:36:11 »
Zondag 16 dec in Heaven7.
Na hier en daar twijfelachtige berichten op het internet toch voor de mooie Selena gekozen.
Op de kamer deed ze volop tongzoenen, en geloof het of niet, maar ze heeft zich gekatapulteerd naar mijn top3 van beste pijpbeurten van 2012. Ik weet niet hoe ze het deed, maar ik was compleet aan het trippen, niet normaal.
Wat mij betreft hoog herhalingsgevaar.
  
  
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2013, 14:59:47 »
Zo 6 januari. Ze heeft me lang aan het teasen geweest selena, lapdansen en showdansen, mij geil maken, maar niet op de kamer willen. Ik begon ze al te vervloeken. Dan heeft ze mij uiteindelijk toch bij mijn kraag gegrepen en naar dekamer getrokken. SuperGFEsessie gehad, volop tongzoenen, zeer geil mij afrijden, weer een duizelingwekkende orale dicktwister gekregen. En na de kamer gaf ze mij nog spontaan eem massage omdat ik ocharme zo moe was van ficken. Jaaaa, wat wil je nog meer ???
Ik weet soms niet wat ik van h7 moet denken, het ene moment is het dood en zijn de vrouwen dood, en het andere moment dansen de poppetjes rond en op jou...
  
  
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #5 Gepost op: 12 augustus 2013, 14:20:23 »





  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #6 Gepost op: 12 augustus 2013, 19:36:33 »
Monika heeft vroeger ca 8 maanden in PHG gewerkt onder de naam Andrea.
Heb vorige week met haar kennisgemaakt nadat ze de ganse namiddag vriendelijk en lief was.
Herhalingsgevaar....ik weet het niet, misschien wel bij afwezigheid van andere toppers.
  
  

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #7 Gepost op: 15 september 2013, 15:04:58 »
En ook deze Selena is dus klaarblijkelijk verkast naar Babylon en in Elsdorf werkzaam onder de naam Monika.

Mag dus samengevoegd worden met http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12093.msg36888#msg36888
  
  
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #8 Gepost op: 22 december 2013, 12:17:23 »
Mijn eerste en (voorlopig) enige DVP die ik tijdens mijn eerste bezoek aan Babylon geneukt heb, was de 22 jaar jonge Monica.

Monica is een kleine (1,52m) Roemeense met een heel mooi, typisch Oost Europees gezicht. Schitterende ogen. Ze heeft zwart haar, een echte A-cup en een mooie kont. Ze heeft een tattoo van een dolfijntje in haar zij. Piercings kan ik me niet herinneren.

Van presales is er niet veel sprake geweest. Mijn zin was groot, dus ik heb Monica niet snel na onze kennismaking al een sleutel laten halen.

Op de kamer:
Het tongzoenen was goed zonder meer. Het pijpen was heel goed, al moet ik zeggen dat de 2 pijpbeurten die ik een dagje later in PSR zou krijgen toch nog van een andere, hogere categorie waren.

Het neuken :pompe dan. Ik had niks te klagen. Hondjes, missio, cowgirl en afgemaakt met terug hondjes. We hebben voldoende gevarieerd en vooral tijdens hondjes heb ik heel hard mogen doorbeuken tot dat eerste orgasme in Babylon er uiteindelijk was ;D 8).

Schuin boven ons hing er een spiegel waarin ik tijdens het neuken kon zien hoe ik dat kleine Roemeentje stevig aan mijn degen reeg. Lekker geil. Lekker PSE ;D.

Herhalingsgevaar: 100%!
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #9 Gepost op: 21 september 2014, 11:41:29 »
Dankzij haar nieuwe haar coupe ziet ze er echt stukken beter uit.

Met een ondeugend voorspel gestart en dan de kamer op.

Het werd een stevige PSE sessie met deze duivelin.

Alle remmen los en pompen maar.

Lekker gekomen met een geile blik in die pretoogjes van haar : super !

Mag bij de Babylon toppers plaats nemen.
  
  
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #10 Gepost op: 29 april 2015, 20:44:58 »
Monika vandaag gezien en zij viel behoorlijk op: Paar honderd cc extra opvulling!
Ik heb er geen verstand van dus ben niet op de hoogte van de exacte hoeveelheid, maar het was behoorlijk veel voor zo'n klein meisje.
Slank als altijd zijn die silli's dus extra in het oog vallend..  Maar dat kan ook komen door dat ze tegen mij aan kwam staan toen ik zat :-\

Verder heb ik mijn handjes thuis gehouden want om met de vriendin van mijn ex-verloofde te gaan rollebollen.. Tamtam is razendsnel!!
  
  

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #11 Gepost op: 21 mei 2015, 20:21:44 »
Vorige week met deze meid om 2.15u nog naar de kamer geweest. Het was een inlossing van een belofte die ik de week ervoor en deze avond aan haar gemaakt had. Ik had deze dag niet mijn beste dag en nadat ik heel de avond gezelschap had van Ilona en in totaal 4 u met haar op de kamer had doorgebracht wilde ik eerst kijken of mijn pielemans het nog aankon. Dit heb ik ook zo tegen monica gezegd en ze heeft me op een bankje opgewarmd waarbij ze me ook pijpte. In een mum van tijd had ze me geil en was mijn pikken weer op oorlogssterkte. Haar een sleutel laten halen en ondanks dat ik al behoorlijk vermoeid was heeft ze me toch nog een spetterend half uur gegeven. TZ was heerlijk en PZC was voortreffelijk. Heerlijk met haar in diverse standjes geneukte en over haar borsten klaargekomen. Ze heeft grote siliconenborsten. Twee weken terug vond ik ze erg opgeblazen maar vorige week leken ze toch wat mooier. Het lijkt dat ze nog hun eigenlijke vorm moeten gaan krijgen. Prima half uurtje met haar gehad en als het zo uitkom dan zal ik zeker met haar opnieuw gaan kameren.
  
  

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #12 Gepost op: 11 juni 2015, 09:58:04 »
Ik heb nu zelf de kans eens gehad om de nieuwe voorgevel te mogen bekijken en inspecteren. Persoonlijk vind ik het niet mooi. Veel te veel opgeblazen plastiek uitzicht en niet in verhouding met haar figuur. Maar zo gaat het meestal. Toch kan het anders ook en is een natuurlijke-look mogelijk door middel van een zoutoplossing ipv siliconen. Zonde dat in de sex-scene hier weinig voor gekozen wordt.

Monika wist me toch al snel op temperatuur te brengen met een ondeugend voorspel. Na een pijpbeurt op de bank vertrokken we richting kamer.

Een goede sessie kwam tot stand. Vloeiend kwamen de volgende zaken aan bod : tongzoenen , pzc , beffen , 69 , missio , doggy en een krachtige ontlading in de schildpad-positie.

Deze meid behaalt zonder moeite de Babylon standaard !

Score : 8/10.
  
  
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #13 Gepost op: 5 september 2015, 15:09:32 »
Monika met nieuwe voorgevel... oordeel zelf...

[attachimg=1]

[attachimg=2]

en eentje extra ...

[attachimg=3]

  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #14 Gepost op: 25 oktober 2015, 11:04:30 »
Op 23 oktober voor de eerste keer met Monika gekamerd.
Tijdens mijn vorige bezoeken was Monika me al een paar keer opgevallen vanwege haar ondeugend snoetje. Van collegae ijsberen vernomen dat ze goede service verleent. Dus had Sjeuf besloten om die service maar eens te onderzoeken. Monika werd de 3e Kamer op deze dag. 3e kamer, twee bellen wijn, dan is exploderen geen vanzelfsprekendheid.
Monika had ook wel door dat ik haar regelmatig in het vizier had. Over haar borsten valt natuurlijk te discussiëren. Het sili-loze a-cupje heb ik niet gekend. Ik heb geen vergelijk. Een C-cup had haar beter gestaan, verwacht ik.
Een lang gesprek hebben we niet gehad. Al snel zogen onze lippen vacuüm. Alleen het tongzoenen al verdient een dikke 10. Blasen met prima zuigkracht en opvallend hoe ze appeltjes des levens te grazen neemt. Er zijn enkele goede Eiersaugköniginnen, maar Monika verslaat echt alles. Een FT lukte niet, maar in cowgirl lukte het uiteindelijk om tot een explosie te komen.
Monika gaat netjes om met de tijd want we waren ruim over het half uur heen.

Monika: Zwart haar, sillies een D zeker wel, lengte 1,50m, 25 jaar, Volbloed Roemeens, Duits en Engelstalig
PZC: GOSP = 0,95M
EL: Eiersaugkönigin
TZ: uitstekend
Vingeren: No problem
Beffen: in 69
NMC: cowgirl
GFE: 100%
PSE: 70%
Optiek: Girl next door
Extra's:
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Regelmatig
Kamertijd: ruim 35 minuten
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke