Auteur Topic: MONIKA  (gelezen 137626 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #30 Gepost op: 30 juli 2017, 08:47:33 »
Za 29/7 , rb party. !!
Bij mijn vorige bezoek was ze op verlof, een attente Sjeuf maakte mij attent op haar aanwezigheid.

Een kleine rondgang en bingo,  ze droeg een kleedje en dat maakt het spannend.

k denk dat ze niet actief jaagt, eerder terughoudend doch op de kamer prima service.

  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Monika, die "Einzigste"
« Reactie #31 Gepost op: 23 november 2019, 09:33:38 »
Die Box darf wieder aktiviert werden, seit wenigen Tagen ist Monika wieder im Babylon.
Bezaubernder denn nie. Und jetzt Monika wieder mit Babylon-Service.

von Kees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Monika, die "Einzigste"
« Reactie #32 Gepost op: 23 november 2019, 11:22:07 »
Als Gedächtnisstütze wer diese 'Monika' ist.



vanKees
« Laatst bewerkt op: 23 november 2019, 11:59:53 door Taylor »
  
  

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #33 Gepost op: 24 november 2019, 20:56:43 »
Julia.ro was inmiddels pleitte en in Kellie heb ik door haar zakelijke profi schoonmaakhouding ook geen vertrouwen meer. Per toeval zag ik Monika op een bankje zitten en besloot dat ik toch op zijn minst wat beter kennis met haar wilde maken.

Dat kennismaken ging goed. Iets afstandelijker dan menig andere dame in het begin maar opwarmen moet iedereen. Ik durfde het er met haar zeker op te wagen dus op naar beneden weer kamer #10 gekregen. Garantie voor succes zou je bijna zeggen.

Succesvol was het dan ook zeker. Niet zo’n extreem als eerder die dag maar zeker heel goed en fijn. Wat een rustige, lieve en sympathieke dame zeg. Ze moest duidelijk even wennen aan mij en schijnbaar ook aan mijn rustige karakter zei ze. Maar toen dat eenmaal gebeurd was er een fijne GFE die ik zal onthouden. Heren, wees zuinig op dit enigszins breekbare, kwetsbare maar oh zo lieve meisje.

Uurtje later weer terug boven gekomen en haar de verdiende beloning gegeven. Wederzijds uitgesproken dat we elkaar graag weer zien in Babylon. For what’s worth it.