Na meer dan 2 jaar niet in deze club te zijn geweest, ben ik er gisteren weer eens geweest. Dat kwam met name vanwege Celine, die ik nog ken van Pauschalclub Münster. Daar had ik een paar goede sessies met haar, waarbij zij merkbaar vol op genoot.
De eerste sessie dus met Celine gehad. Ze kende me nog, maar op de een of andere manier was ze wat afstandelijk. Later op de dag/avond bleek ze niet de enige te zijn. Tov de Pauschalclubs in Münster/Bochum/Dortmund heeft deze club een behoorlijk hoog afwerkgehalte. Dat had het 2 jaar geleden ook al en ik weet nu weer waarom ik er al die tijd niet meer ben geweest.
Cijfer voor de sessie : 5,5CelineNationaliteit/Taal : Hongaars / Duits en Engels
Leeftijd : 24
Haarkleur : Bruin
Lengte dame : 1,73 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 56 kg, maat 36 / 75A
Tatoeages/Piercings : ja/ja
Service: PZC, NMC, 69
Voordelen: lekkere kont en ze rookt niet
Nadelen: zeer kleine borsten en slecht gebit (ze mist een aantal kiezen)
[attachimg=1]
Tweede sessie had ik met Alina. Ik zat aan de bar nog bij te komen van Celine toen Alina naar me toe kwam en me meenam naar de grote bank. Blijkbaar dacht ze dat ik me eenzaam voelde aan de bar. Alina is een vrolijke en speelse meid, die veel aandacht trekt door haar "zangtalent". Met haar wat gebabbeld en na een minuut of 20 met haar naar boven. Dit was voor mij eigenlijk iets te vroeg en heb haar beloofd om later nog een sessie met haar te doen.
Cijfer voor de sessie : 6 (maar dat lag meer aan mij)
Derde sessie was weer met Celine. Dit keer wilde ze samen met Sonja (wel een aardig meisje, maar niet echt mijn type). De dames wilden me een massage geven met z'n tweetjes, dus ik ging akkoord. De massage was niet erg spectaculair, een beetje slapjes en ongeïnteresseerd.
Cijfer voor de sessie : 5SonjaNationaliteit/Taal : Roemeens / Duits
Leeftijd : 22
Haarkleur : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : Normaal/mollig, 55 kg, maat 36 / 80C
Tatoeages : ja
Voordelen: -
Nadelen: geen knap koppie en haar figuur sprak me ook niet aan.
[attachimg=2]
Vierde sessie nogmaals met Alina, zoals beloofd. Deze sessie bleek later ook 1 van de betere sessies van vandaag te zijn.
Cijfer voor de sessie : 6,5AlinaNationaliteit/Taal : Roemeens / Duits en Spaans
Leeftijd : 21
Haarkleur : Zwart (gedeeltelijk geblondeerd)
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 kg, maat 32/34 / 75B
Tatoeages: ja
Voordelen: heerlijk figuurtje met een leuk koppie
Nadelen: kan niet zingen

[attachimg=3]
De vijfde sessie was met Estefania en Janina. Janina was net 3 dagen in Duitsland en kan geen woord Engels of Duits. Gelukkig kon Estefania dat wel. Ze praat overigens liever Engels dan Duits. Met deze twee dames had ik een sessie in de sauna ruimte. Estefania wilde eerst even in de sauna, wat ik een zeer goed idee vond. We hebben daar een minuut of 10 gezetten en leuk met elkaar gesproken en daarna (nat van het zweet) een triootje gedaan op het bed naast de sauna. Deze sessie was de beste sessie van de dag bleek later.
Cijfer voor de sessie : 7EstefaniaNationaliteit/Taal : Roemeens / Duits en Engels
Leeftijd : 22
Postuur/Cupmaat : slank, 50 kg, maat 34 / 70B
Tatoeages/Piercings : ja/ja
Voordelen: lekker figuurtje met mooie

Nadelen: -
[attachimg=4]
JaninaNationaliteit/Taal : Roemeens / helaas geen Duits of Engels
Leeftijd : 24
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : mollig, 54 kg, maat 36 / 75A
Tatoeages : nee
Voordelen: aardig meisje
Nadelen: spreekt geen Engels of Duits en heeft een behoorlijk hangbuikje en mist 1 voortand
Helaas geen foto van JaninaDe zesde sessie was weer met Estefania, maar nu alleen. De vorige beviel me goed, dus ik dacht nogmaals met deze schoonheid. Deze sessie was op de een of andere manier wat minder, maar toch voldoende.
Cijfer voor de sessie : 6Zevende en laatste sessie met Laura gehad. Dit is een blonde Roemeense met een knap gezichtje. Wel jammer dat ze een buikje heeft, want de rest van haar lichaam ziet er goed uit. Ik denk iets te veel MacDonalds (want dat hadden de dames vandaag ook). Ik wilde naast Laura op de bank plaats nemen, om eerst een praatje met haar te maken, maar daar dacht ze anders over. Ze zei gelijk "Zimmer?" en stond op om naar boven te gaan. De sessie was ok, maar niet meer dan dat.
Cijfer voor de sessie : 5,5LauraNationaliteit/Taal : Roemeens / Duits
Leeftijd : 25
Haarkleur : Blond
Postuur/Cupmaat : normaal, 46 kg, maat 34 / 75A
Tatoeages/Piercings : nee/ja
Voordelen: knap gezichtje
Nadelen: hangbuikje
[attachimg=5]
Resumé, wel een redelijke dag/avond hier gehad, wat mede kwam door Alina en Estefania en een Duitser waar ik het goed mee kon vinden. De overige dames waren een beetje teleurstellend, met name Celine, waar ik meer van had verwacht.
De club zelf ziet er niet zo goed uit, zeker als je het vergelijkt met Pauschalclub Dortmund. De douches zijn niet al te best (veel schimmel overal en roest aan de radiator). De banken in het zitgedeelte zijn naar mijn mening ook aan vervanging toe en een likje verf hier en daar kan geen kwaad.
Het eten was redelijk (patat met kippenvleugels). De eerste keer smaakte de patat goed, want toen was deze net gebakken. De tweede keer (een uurtje later) was de patat hard en droog. Bleek dat deze de hele dag blijft liggen.
In deze club wordt alcohol geschonken (bier, whisky, rum, etc.). Dat lijkt een voordeel, maar sommige gasten kunnen hier niet mee omgaan en worden dronken en vervelend, dus eigenlijk een nadeel. Vandaar dat in de Pauschalclubs M/B/D geen alcohol wordt geschonken.
Overall geef ik de avond en 5,5, vanwege een aantal matige sessies en een aantal dronken en vervelende gasten. Met dank aan Alina en Estefania.
De volgende keer houd ik het toch maar bij de Pauschalclubs M/B/D. De clubs zelf zien er beter uit, het eten is beter, er komen nettere gasten en de dames zijn over het algemeen aardiger, bieden een betere service en zien er beter uit.
[attachimg=6]