Auteur Topic: McSex 1  (gelezen 8801 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
McSex 1
« Gepost op: 4 november 2012, 01:01:43 »
24.05.2012 voor het eerst McSex in Hamm bezocht
Ik had oorspronkelijk besloten om eerst de kat eens uit de boom te kijken en vooralsnog een 3-uursticket à EUR 60,= te boeken. Het resultaat was dus dat ik om 15:00 uur was aangekomen en uiteindelijk de laatste was die om 23:10 de club verliet. Kon zonder problemen EUR 20,= nabetalen als upgrade naar het dagtarief.
 
Kan alleen maar positief berichten over deze dag en stond versteld dat de ladies me 4 maal tot een hoogtepunt wisten te brengen.
Mentaal voelde ik me aansluitend 10 jaar jonger. Omdat je geen tijdsdruk hebt, vliegt de tijd voorbij. Je wisselt een kamergang af met een leuk gesprekje, eet een hapje (prima kwaliteit fruit en 2 warmhoudbakken met een groente/ gehaktballetjes gerecht of gevulde pastahapjes) en je laat je weer verleiden tot een volgende sessie. Het is ook fijn dat er niet gesproken wordt over een maximale tijd die je op de kamer mag doorbrengen, heel relaxed allemaal. Mijn eerste sessie bijvoorbeeld duurde 45 minuten. Nu weet ik niet of dit eraan ligt dat het op deze dag misschien rustig was? Ik telde 8 dames en max. 6 heren die tegelijk aanwezig waren. Oh ja, 0,33 liter flesjes met drinken kun je zelf uit de koelkast pakken. Cola, Fanta, Sprite of Spa rood. Bier is er ook onbeperkt, 0,3 liter flesjes Krombacher, maar die heb ik niet geprobeerd, moest immers nog rijden.
 
 En hiervoor was ik uiteindelijk gekomen en gekomen ben ik en hoe:
 Jessica (Rom) 21 een kleine dondersteen (45 Kg) die bij mij precies de juiste snaar wist te raken en waar ik een heel goede klik mee had. 5 maal mee op de kamer geweest, waarvan 2 trio’s, samen met Georgina. Wow, haar mag je zo voor me inpakken . Ik heb sterretjes gezien. Wel sprake van een lichte taalbarrière, want haar Duits was nog maar heel beperkt. Met Italiaans kom je echter een heel eind op weg, blijkt veel overeenkomsten met Roemeens te hebben. Een geil detail dan nog: er is een kamer met een raam naar de drukke verkeersstraat. Terwijl zij in de vensterbank leunde en we naar een overtrekkend onweer keken, heb ik haar doggy van achter genomen. Zij had er ook duidelijk plezier in en speelde ondertussen lekker met m’n ballen terwijl ik in dit kleine poppetje stootte.

Georgina (Rom) 25.
[smg id=5149]
3 maal op kamer mee geweest, waarvan 2 trio’s met Jessica. Zeer sympathieke meid die heel vriendelijk en servicegericht is.
 
Elly (Estland) 33. Lady met 12 jaar ervaring in deze job en dat merk je dan ook. Hier hoef je niet veel te sturen of te corrigeren. Deze dame kent het klappen van de zweep. Één keer mee op kamer geweest.

Verder waren er nog enkele Bulgaarse en Poolse dames die me later op de avond, quasi verontwaardigd, vroegen, waarom ik alleen met Roemeense meisjes naar de kamer ging.
Samenvattend moet ik zeggen dat je hier voor weinig geld een absolute topdag kunt beleven. Alleen jammer dat het voor mij zo’n pokkeneind uit de buurt ligt (200 Km).
« Laatst bewerkt op: 4 november 2012, 02:15:41 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijze opnieuw in McSex
« Reactie #1 Gepost op: 4 november 2012, 01:10:03 »
01.06.2012
Ik was oorspronkelijk van plan om gisteren naar de Pauschalclub in Bochum te gaan. Omdat mijn rechtervoet en stuurwiel echter opeens niet meer door het brein van Wijze Grijze , maar door Wijze Stijve himself werden aangestuurd, belandde ik uiteindelijk toch 50 Km verderop bij McSex in Hamm. De herinnering van mijn eerste bezoek aldaar van één week geleden lag nog te vers in mijn geheugen om dit zomaar te negeren. (wat is het vlees toch zwak!) Ondanks mijn twijfel (want de line-up in Bochum was veelbelovend) heb ik hier absoluut geen spijt van gehad. Deze dag was memorabel.
 
Om 12:00 uur aangekomen en meteen een full-day ticket afgerekend (EUR 80,=). Nu moet ik het verdere dagverloop correct proberen te reconstrueren, maar aangezien ik er niet met een notitieblokje rond heb gelopen, wordt dit een beetje moeilijk. Kan het alleen maar samenvatten en denk dat ik 10 keer op kamer geweest ben. Hiervan waren 6 trio’s in afwisselende samenstelling en 3 single sessies met Jessica (mijn favoriet) en 1 maal met Sherie. Sommige gasten keken een beetje met ongeloof naar mij als ik met weer 2 meiden naar boven verdween. Kreeg zelfs 2 maal van een groepje autochtonen een high five mee. Maar voor hun betekent misschien elke kamergang ook meteen een bijbehorend orgasme. Zo’n superman ben ik natuurlijk niet, maar heb op deze dag toch 4 maal een DNA-monster achter kunnen laten. Ben denk ik met 9 van de 11 aanwezige dames op kamer geweest en geef ze een cijfer van 6,0-7,5/10, behalve toppertje Jessica een 9/10. De sessie met Sherie was eigenlijk de minste, ofschoon zij de dame is die de kar trekt en ook alle shows verzorgt.

Er speelde namelijk iets in de club wat op zijn minst een zeer opmerkelijke gebeurtenis genoemd kan worden: op een gegeven moment klonk er hevig gesteun uit de keuken, die slechts door een half doorzichtig gordijn van de rest is afgesloten. Overduidelijk had er iemand sex! (dus dit is het Duitse “nuike, nuike in de kuike”???). Bleek Sherie op de grond aan de gang te zijn met de clubeigenaar….. Dit sloeg in als een bom bij de dames en was het startsein voor een acute roddelestafette. Iedere dame die van een kamer kwam, werd meteen bijgepraat. Als blikken hadden kunnen doden, zat ik nu in Hamm op het politiebureau om gehoord te worden als getuige van moord met voorbedachten rade. De sfeer was ijzig. Sherie was stil en timide en liep duidelijk met haar ziel onder de arm en zocht een brede schouder om tegen te kunnen leunen (waarom komen ze dan toch zo vaak bij de mijne uit?) Ben maar in mijn rol als counselor gekropen en heb geprobeerd haar uit te leggen wat de impact van haar onhandige actie was geweest.
 
Heb wel geconstateerd dat het moeilijk is om bij een trio een blowjob sandwich (simultane orale behandeling van Wijze Stijve) geregeld te krijgen. Omdat de ladies weliswaar elkaars collega’s zijn, maar niet altijd elkaars maatje, willen ze wel om en om de Franse mars bij je blazen, maar niet tegelijk. Echter: Omdat Wijze Grijze dus wel een beetje levenservaring meebrengt en weet dat een kleine attentie vaak heel goed aankomt (overigens zonder bijbedoelingen), had ik een doos chocolade pralines meegenomen en tegen 21:00 toen het al duidelijk rustiger geworden was, alle dames hierop getrakteerd. Werd bijzonder op prijs gesteld en de stemming kwam er weer langzaam in. Violetta begon me uitbundig voor versammelte Mannschaft in cowgirl positie te rijden terwijl Elena achter me op de rugleuning van de sofa geklommen was en op mijn nek een pussy massage losliet. Toen ze de grote handdoek midden in de kamer wilden gaan uitspreiden om er een spontaan publiek gebeuren van te maken heb ik beide dames maar met de riem van mijn badjas aan elkaar gebonden, een politiepet (ligt daar van e.o.a. show) opgezet en de delinquenten op basis van een heterdaadje naar een verhoorkamer afgevoerd. Streng heb ik beide dames daar uitvoerig ondervraagd na ze in- en uitwendig grondig gefouilleerd te hebben. Grijze Stijve offerde zich vrijwillig op voor een mondinspectie om te kijken of ze niets geslikt hadden. Dit moest uiteraard meerdere keren over. Dank zij mijn uitgekookte verhoortechnieken bekenden beiden schuld en volbrachten meteen de opgelegde taakstraf (in het kader van lik op stuk(!) beleid). Een onverwacht geil toneelspelletje

Toen ik om 22:15 uur weer beneden was, moest ik tussen Nelly en Anna komen zitten. We spraken erover hoe ik mijn dag had beleefd en ik uitte o.a. mijn teleurstelling over de gemiste blowjob sandwich. Deze twee ervaren Bulgaarse dames wisselden enkele blikken, besloten voor die dag nog een goede daad te verrichten en hup we waren op weg naar boven voor mijn laatste sessie voor die dag. A dream came true.
 
Te eten was er vandaag eerst een pastaschotel met saus, later afgewisseld door een nieuw gerecht: cevapcici met rijst en groenten (zeer smakelijk) en zoals altijd een geweldige fruitkeuze. Ik heb het extra gegoogled en weet dus nu dat ik er o.a. loquats, Kaapse kruisbessen (=ananaskirsche) en kumquats gegeten heb.
Om 23:00 uur als allerlaatste bezoeker vertrokken (want het was gewoon veel te gezellig) en de 2 uur durende terugreis naar huis aangetreden. Helemaal in een euforische stemming, rondom tevreden en met een grote grijns op mijn gezicht.

En wat was het eerste muzieknummer in de auto uit mijn USB-stick?
 
 The Black Eyed Peas met I gotta feeling.
 Tonight's the night, let's live it up[/font]

 I got my money, let's spend it up
 Go out and smash it like oh my God
 Jump off that sofa, let's get, get off
 I know that we'll have a ball
 If we get down and go out and just lose it all
 I feel stressed out, I wanna let it go
 Let's go way out spaced out and losing all control
 Fill up my cup, mazel tov
 Look at her dancing, just take it off
 
 Vond ik wel heel toepasselijk als afsluiter van de dag. Stereo op 9 gedraaid en 4 maal op repeat gedrukt.
 Conclusie: voor EUR 80,= een topdag beleefd, waar ik voorlopig wel weer even op kan teren. Ik heb max. 8 andere gelijktijdige bezoekers geteld.

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijze nogmaals in McSex
« Reactie #2 Gepost op: 4 november 2012, 01:19:52 »
Zondag 01.07.2012 nog eens McSex in Hamm bezocht.
Aangezien ik hiervoor dan toch 2 uren moet rijden en de voorpret overheerste, had ik ‘s morgens niet eerst online gekeken wie er die dag aanwezig zou zijn. (Kijk, dan is een smartphone in zo’n geval dus wel handig). Dan had ik dus ook geweten dat er voor deze Zondag slechts 7 meisjes gepland stonden. Mary, Sherie, Jessica, Denisa, Ella, Nellie en ??. De zaterdag van tevoren moet voor de meisjes nogal slopend geweest zijn. Ze waren allemaal nogal afgemat en hierdoor was de sfeer nogal hangerig en niet uitgelaten. Zo vertelde Ella me dat ze gedurende de hele Zaterdag 34 jetons (=kamergangen) had verzameld. Schijnt op Zondag dus altijd minder te zijn. Doe hier dus je voordeel mee en bezoek de club bij voorkeur op een doordeweekse dag. Dan zijn ze trouwens open tot 23:00 uur. Zaterdags tot 02:00 en op Zondag sluiten ze al om 22:00 uur
 
 
Mary – Bul: Schijnt de laatste nieuwe aanwinst hier te zijn. Tijdens mijn bezoek werden er foto’s van haar genomen, die meteen op Freiercafe.com geplaatst werden. Sex met haar bestond alleen uit PZC, omdat ze wel een zeer mooi en vriendelijk gezicht heeft, maar helaas verder nogal fors is (KF 42?). En KF36 of meer valt buiten mijn jachtgebied.
 
Sherie: Moeilijke dame met helaas sterallures. Ze trekt weliswaar de kar, maar is zich te zeer bewust van haar positie. Ze presteerde het zelfs om ca. 2,5 uur te verdwijnen. Naar verluidt had ze zich “even” teruggetrokken voor een dutje. Dus toen waren er nog maar 5 meisjes (zie onder). Sex met haar is wel klasse.
 
Jessica: Mijn favoriet (zie mijn eerdere posts). Doordat er meer ijsberen dan meiden waren, helaas slechts 2 keer mee op kamer kunnen gaan.
 
Denisa (ROE) 18 lentes jong:
Denisa    [smg id=5144]  [smg id=5141]  [smg id=5138]  [smg id=5145]
Ze spreekt uitstekend Engels en kon mij dan ook iets meer vertellen over haar persoontje en de omstandigheden die haar, na een korte tussenstop in Heaven7, uiteindelijk in de McSex hebben doen belanden. Een oh zo teer 18-jarig poppetje die bij mij meteen de “protection mode” deed ontwaken. Sex met haar was zo’n sensuele gewaarwording dat het absoluut niet met paysex te vergelijken was. Je merkte bij haar de aanvankelijke terughoudendheid ivm de vast en zeker niet altijd prettige ervaringen die ze hier moet hebben opgedaan. Hoe fijn om dan te merken dat ik haar de vrijheid liet zich bij mij op haar gemak te laten voelen en zelf aan te geven wat ze toeliet en hoever ze wilde gaan. Het voelde als de eerste ontdekkende sex-ervaringen met je puber vriendinnetje, waarbij je toch steeds de vrees houdt dat je te ver gaat en dat ze niet verder wil.
Wat het ook nog eens extra gecompliceerd maakte, was het feit dat Denisa haar knie geblesseerd had, waar ze nogal last van had. In de loop van de dag begon haar knie steeds dikker te worden. ‘s Middags zat ze zelfs in een hoekje te huilen. Iemand bracht een tube zalf, waarmee ik haar knie heb ingesmeerd en ik wilde hem gaan inzwachtelen. Er was echter geen EHBO-doos in de zaak aanwezig (?????). Heb toen maar mijn eigen verbanddoos uit de auto erbij gehaald. Later werd Denisa door de bazin opgehaald en weggebracht. Tegen het eind van de dag is ze echter teruggekomen.
Ben benieuwd hoe lang dit lieve meisje het nog in dit harde wereldje volhoudt. In ieder geval heeft ze wel nog ambities en zal hopelijk deze periode als een bittere levensles achter zich kunnen laten.
 
Ella (ROE) 28: Al eerder beschreven, maar ik bevestig nogmaals de klasse van deze meid. Ze zit al ruim 10 jaar in het vak. Toen Denisa er even helemaal doorheen zat, ging ze uit zichzelf alleen nog maar trios doen met Denisa. Zo kon Denisa een beetje rustiger aan doen, terwijl ze toch haar jetons verdiende.
 Ook tijdens mijn laatste sessie van de dag bewees Ella haar skills. Ondanks dat ik het niet meer verwachtte wist ze me toch met heel veel geduld en inzet tot het 4e orgasme van deze dag te brengen.
 
Nellie (Bul): Door haar vriendelijke aard en goede beheersing van de Duitse taal, wel een klik mee gehad en ook een goede sessie, waarbij zij het initiatief naar zich toe trok. Lekker was haar actieve cowgirl rit op Wijze Stijve. Ik heb het als een omgekeerde rodeosessie ervaren. Zij weet je zo te berijden dat je maximale fun van haar bewegingen hebt. Ondertussen weet ze het ook nog klaar te spelen om tegelijk je ballen lekker te masseren.
« Laatst bewerkt op: 4 november 2012, 01:30:56 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijze wederom in McSex
« Reactie #3 Gepost op: 4 november 2012, 02:22:05 »
Verder volgt hieronder mijn ervaring van Woensdag 11.07.2012:
 
 Met een vrijkaartje voor de Pauschalparty in Club Cleopatra in Gelsenkirchen op zak, was ik vast van plan om daar het Pauschalevenement afgelopen Woensdag eens te gaan bezoeken.
 Ware het niet dat nog steeds mijn ervaring met Denisa uit McSex in Hamm in mijn hoofd zat. Dus op Dinsdagavond eerst nog eens met de Poolse Thekefrau gebeld om naar de aanwezige meisjes te vragen. Normaal kun je dit pas rond 10:00 uur op de dag zelf zien, echter zij kon bevestigen dat behalve 5 andere meisjes ook Denisa, Jessica en 2 nieuwe girls aanwezig zouden zijn. Gevolg: het vrijkaartje voor Cleopatra moet nog even in m’n zak blijven branden.
 
Bij aankomst om 11:30 in Hamm, trof ik bij het douchen Denisa, die net aan haar shift zou beginnen. Ze was heel blij en verrast me weer te zien en showde me trots haar nieuwe kapsel. Ze ziet nu nog onschuldiger uit, met een air van ondeugendheid. Voor mij onweerstaanbaar. Ze zat na haar dip van 2 weken geleden nu veel beter in haar vel. Ze heeft eindelijk een paar knopen doorgehakt en vooralsnog de wissels naar een ander leven gezet. In elk geval werd er meteen door haar op mij beslag gelegd en mijn en haar eerste sessie van de dag werden aan elkaar besteed.
 
 Deze was top. Het was nog niet echt druk dus er was geen sprake van tijdsdruk. Ik heb nu nog maar eens het spreekwoord bevestigd gekregen: “wie goed doet, goed ontmoet”. Denisa (ROE) 18 (1,60 mtr, 45-50 Kg, maatje 32, perfecte getrainde killer body met leuke B-borstjes) heeft me zo geweldig behandeld en zich (misschien?) gerevancheerd voor mijn begrip en terughoudendheid van mijn vorige bezoek. (Zie mijn vorige recensie hier) Ze was een leuk dartel speeltje en heeft me op alle mogelijke manieren verwend. Ze vertelde me dat ze vanaf haar 4e jaar aan gymnastiek heeft gedaan en op tienerleeftijd ook op vrij hoog niveau aan wedstrijden meedeed. Hierdoor kan ze die posities aannemen die je niet voor mogelijk houdt. Als het een illusie was, die ze me voorspiegelde, dan nomineer ik hem bij deze voor een Oscar, voor “best performance”. Als het echt was, dan …. (STOP! voordat het te klef en bouquetreeksachtig hier wordt).
 In de loop van de dag ben ik nog 2 keer met haar op de kamer geweest.
 
 Verder:
 Jessica (ROE) 21. (1,50 mtr, 45 Kg, maatje 32)
[smg id=5152]
Eerder door mij uitvoerig beschreven, maar heb haar vandaag met een extra twist meegemaakt. Toen ik met haar de eerste keer naar de kamer wilde gaan, ging ze zelf een van de nieuwe meisjes erbij halen om er een triootje van te maken. Simona (ROE) 20. Ook een klein dondersteentje (Zwarte haren 1,55 mtr, 45 Kg, maatje 34 echter wel met een ongelofelijke pit).
[smg id=5162]
Tijdens dit trio werd me verteld dat ze zusjes (of schoonzusjes) van elkaar waren. Dit maakt de sex natuurlijk extra geil: “sex met 2 zusjes?” Wijze Stijve begon er in ieder geval van te steigeren en de 2 poppetjes namen de regie over. Graag houd ik controle over de situatie, maar omdat Jessica mij inmiddels goed kent, gaf ik me maar over en liet gebeuren wat moest gebeuren. De sessie werd met een ongelofelijk orgasme afgesloten met Simona in doggy onder me, terwijl Jessica van achter met naar mijn gevoel tientallen vingers en teder krabbelende nagels de onderkant van m’n ballen en bilspleet verwende. Ben gedurende de dag bovendien nog 2 maal met Jessica en 1 maal solo met Simona op kamer geweest.
 
 Dan was er ook nog het tweede nieuwe meisje: Kathy (ROE) 21 (1,76 mtr, 50 Kg, maatje 34)
[smg id=5154]
Inderdaad een nieuw verlegen onervaren meisje. Ze doet bijv. geen PZC, maar vooralsnog alleen PMC. Wel heel lief en teder, met een hoog knuffelgehalte. Ze heeft ook nog moeite met communicatie, omdat ze maar heel rudimentair Engels spreekt. Duits al helemaal niet. Dus me maar beholpen met Italiaans. Omdat dit ook een Romaanse taal is, zijn er veel woorden die hierdoor in het Roemeens vrijwel hetzelfde zijn. Hetzelfde geldt ook voor Spaans en in mindere mate voor Frans. In totaal 2 maal mee op kamer geweest.
Hieronder van links met de klok mee: Simona, Kathy en Jessica
[smg id=5153]
 Samenvattend: voor 80 Euro weer een topdag gehad (De beste van mijn 5 bezoeken hier tot nu toe). 8 maal een één op één sessie + 1 trio gehad met 4 jonge bikini modelletjes (maatje 32-34). 4 keer heb ik mijn DNA-concentraat achtergelaten. Het mag dan wel ver rijden zijn, maar ook dat is part of the fun. Je hebt al 2 uur (200 Km) voorpret en als je naar huis rijdt, heb je 1:40 uur een grijns van hier tot Tokio op je gezicht. Nog belangrijker zijn echter de opgeslagen herinneringen in je hersenmovie database. Daar heb ik dan wel graag 22 liter Diesel voor over. Tel deze 30 Euro dan erbij en dit dagje kostte me 110 Euro. Hier kan toch geen enkele ander club tegenop wegen? Ofschoon ik me graag van het tegendeel laat overtuigen.

Een minpuntje wel nog: Het eten deze keer was bagger. Volgens mij rijst met Chappi. Klef, droog en smakeloos. Daarentegen wel weer een uitstekende en ruime keus aan vers fruit. Positief hieraan was wel het resultaat op de weegschaal de volgende morgen: - 2 Kg!. Toch maar eens met mijn zorgverzekeraar overleggen of er niets te regelen valt. Zou hun toch zomaar kapitalen kunnen besparen aan bezoeken aan een masseur, fysiotherapeut, diëtiste, psycholoog (voor de geestelijke balans) en wie weet wat nog meer voor kwaaltjes ik hiermee aan het bestrijden ben.
« Laatst bewerkt op: 4 november 2012, 02:33:19 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijze alweer in McSex
« Reactie #4 Gepost op: 5 november 2012, 00:36:13 »
18.08.2012: Diverse mannen hadden te kennen gegeven om McSex ook eens te willen bezoeken. Dus maar eens enkelen van hun aangeschreven via PM en het balletje eens opgegooid om er een gezamenlijke bedevaart van te maken. Uiteindelijk werd het dus één enkele medekruisvaarder die zich “opofferde” om als gedelegeerd tester er een gezamenlijk vergelijkend warenonderzoek tegenaan te gooien.
 
 Ipv van mijn gebruikelijke route uit het Zuiden via A4 en A1 deze keer dus een kleine omweg gereden via A2-A73-A40-A2 en onderweg nog iemand anders bij Venlo opgepikt. Milieubewust als ik probeer te zijn. bood ik me als BOB aan.
 Tegen 12:15 arriveerden we op de plaats delict en rekende ik EUR 80,= af. Omgekleed, gedoucht en witte onderzoeksjas aangedaan (het “zou ik even in de keuken mogen kijken” - Rob Geus Smaakpolitie - ritueel). Ik had dus samen met de andere rakker afgesproken dat we onafhankelijk van elkaar, ieder op zijn eigen manier en onbevooroordeeld er een uitgebreide testdag van zouden maken. In de woonkamer aangekomen leverde een eerste verkennende blik slechts weinig nieuws op. Na een kort gesprekje met Celena kwam daar echter opeens Raluca binnen...
 
 Naam : Raluca
 [smg id=5159]
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars - Duits
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Zwart, lang haar dat ze later op de avond geweldig opgestoken had, met een grappig omhoogstekend haarplukje.
 Lengte dame : ca 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : KF32, 47 Kg. Lekkere stevige zongebruinde naturelle A-cupjes
 Tatoeages/Piercings : Ik dacht van niet
 Service: TZ, PZC, NMC, 69, uitgebreid beffen
 Voordelen: Teenybody, Super billetjes. Communicatie goed, zeer afwisselend PZC met oogcontact.
 Nadelen: -
 Tijdsduur : Geen tijdsdruk. 4 sessies gehad, variërend van 15 – 40 min.
 Prijs : All inclusive
 
 
 Slik!! Sorry Celena, ik heb even andere prioriteiten. Een bank opgeschoven. Raluca heeft een geweldige teenybody en straalt jong esprit uit. Verder is ze gewoon lekker ongecompliceerd en blijkbaar al langer in de business. Ze vertelde me dat ze van tevoren in Frankfurt gewerkt had. Ze liep in Hamm de hele dag topless rond met alleen een wit/blauw gestreept tanga broekje. Toen ze dit op de kamer uitdeed, zag je dat ze over haar hele lichaam lekker zongebruind was, terwijl ze onder haar slip lekker blank gebleven was. Echt zo’n meid waar je je op het strand naar omdraait, als ze langsdartelt (Een “stunner” dus volgens mijn criteria, Oftewel auw, m’n nekhernia!). Raluca heeft een roomzachte huid met 2 pronte stevige billetjes. Op de kamer gaf ze me o.a. een lekkere ongegeneerde masturbatieshow. Compleet met zwoel langs de lippen strijken met haar tong en uitdagend erotiserend oogcontact. Dit resulteerde dan ook in een korte maar stevige laatste 15-minutensessie van die dag waarbij bleek dat ze er ook niet afkerig van is om wat harder en ongeremder genomen te worden. O.a 2 maal een heerlijke langdurige 69 sessie gedaan, waarbij ze beide keren een ingetogen orgasme heeft beleefd. Was zeer stimulerend om te ervaren hoe ze zich steeds met haar poesje positioneerde om optimaal te genieten. Ook 2 maal samen gedoucht.
 Gedurende de dag 4 maal met haar op de kamer geweest. Wijze Grijze sexapproval: 9/10
 
 Terwijl ik met Raluca boven was, liep er opeens een spiernaakt bruin brugklassertje langs: Holy shit. WTF??
 
 Naam : Maria
 [smg id=5157]
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Turks. Geen moderne West-Europese taal. Communicatie onmogelijk
 Leeftijd : 19 jaar, maar kent het klappen van de zweep
 Haarkleur/-lengte : Ravenzwart, schouderlang dat ze opgestoken draagt. Op mijn verzoek heeft ze ze losgemaakt, hetgeen haar wat mij betreft beter staat.
 Lengte dame : 140 cm, KF30 (bestaat KF28?) 40 Kg
 Postuur/Cupmaat : Brugklassertje met beetje hangende B-cupjes
 Tatoeages/Piercings : Geen
 Service: beetje terughoudende TZ, PZC, NMC, beffen. Volgens de site is ze tabulos. Niet getest.
 Voordelen: Geweldige inktzwarte ogen met een uitdagende twinkelende blik. Ondanks haar jeugdige leeftijd zeer ervaren en weet een man te pleasen. Haar petite body geeft haar een verboden jonge look. Dit zorgde wel voor een behoorlijke aanslag op m’n “dirty mind”
 Nadelen: Tabulos. De zwakken van karakter onder ons zouden hier wel eens voor kunnen gaan. Wordt met + EUR 30,= berekend. Is wel zeer verleidelijk, maar voor mij vooralsnog “no go”
 Tijdsduur : 2 sessies gedaan. 20 + 25 min.
 Prijs : All inclusive
 
 Nu dacht ik toch dat de scholen in Nordrhein-Westfalen al weer begonnen waren. Maar dat een brugklassertje hier van school spijbelt en zich hier iets komt bijverdienen? Op de McSexsite wordt ze omschreven als “tabuloser Fickfloh”. Hier is niets van overdreven.
 Maria is ongelofelijk petite. Ze wordt omschreven met KF32, maar volgens mij moet ze haar kleding toch echt op de kinderafdeling kopen. In de loop van de dag was ze een schoentje kwijt, (net Assepoester). Ik vond het onder de bank en keek naar de maat: 35 ! Communicatie met haar is niet mogelijk. Heb me beholpen met m’n beperkte woordenschat Bulgaars en Turks. Sex met haar is echter super. Dit verwacht je niet van zo’n klein dametje. Ze gaat prettig mee in alle standjes en vooral haar guitige twinkelende ogen doen ‘t ‘m. Je ziet dat ze echt plezier in de sex heeft en als je zelf laat merken dat je plezier hebt dan geeft haar dat zelf ook voldoening. Wijze Grijze sexapproval: 10/10
 
 
 3e Sessie van de dag ging aan Sherin.
 
 Naam : Sherin
 
[smg id=5161]
 Nationaliteit/Taal : Roma/ Turks
 Leeftijd : 18 jaar, maar lijkt nog jonger door haar absolute onervarenheid op elk gebied.
 Haarkleur/-lengte : zwart/ schouderlang
 Lengte dame : 1,48 mtr, ca 50 kg
 Postuur/Cupmaat : klein onbeholpen meisje. Beetje hangende B-cups.
 Tatoeages/Piercings : Ja/ weet niet
 Service: PZC++. Verder niets geprobeerd ivm rode vlag
 Voordelen: Leergierig. Moet echter zeer behoedzaam benaderd worden. Anders zal ze in een ijsblok veranderen. Perfecte after sex service.
 Nadelen: Geen communicatie mogelijk. Emotioneel niet zo sterk.
 Tijdsduur : 1 sessie 45 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek: Rimming + “tossing the salad”
 
 Ze werd bij mij geïntroduceerd door de eigenaar met het verzoek haar een beetje bij te brengen hoe ze een man moet behagen. Ze was namelijk de eerste dag in de club en wat P6 betreft totaal onervaren. Ze spreekt dus werkelijk helemaal niets. Ze was so wie so enorm timide. Voor het minste of geringste werd een collega erbij geroepen om te vertalen. In het verdere verloop van de dag begreep ik dat ze een Roma-zigeunermeisje is dat nooit naar school is gegaan. Ze kan noch lezen noch schrijven en is behoorlijk hulpeloos. Kijk, bij zo’n meisje ontstaan dan bij mij toch wel aparte beschermgevoelens. Tevens probeer ik dan te ontdekken in hoeverre je zo’n meisje kunt laten ontdooien, zodat ze zich op haar gemak voelt. Ook is het een uitdaging om te ontdekken waar de grenzen liggen en daar niet overheen te gaan. De kunst is dan om onderling te ervaren dat deze grenzen niet vast maar verschuifbaar kunnen zijn. “Just let it go”.
 Toen we naar boven gingen, zei de eigenaar me nog dat het niet de bedoeling was dat er voor extra’s bij haar betaald hoefde te worden. (vond ik trouwens wel een bedenkelijke en respectloze uitspraak van hem). Op de kamer aanbeland, hing er een vreemde ongemakkelijke sfeer. Sherin kleedde zich uit en stond daar verlegen af te wachten op wat er ging gebeuren. Nog net niet met één vinger in het pruilmondje en ondertussen verlegen draaiend met één been. Toen ik haar uitnodigde om naast me te komen liggen, begon ze eerst gehurkt naast het bed met een doekje aan haar poesje te frunniken. Apart! Ik was blij dat ik gekeken heb naar wat ze deed, want het doekje dat ze weggooide was……LICHTROOD! Fuck, fuck, fuck! Dat is me nog niet eerder gebeurd en ik wilde meteen stoppen en stampij gaan maken. Dit kan toch niet. Sherin scheen er echter het probleem niet van in te zien en deed een vinger op haar mond. Ik moest niets verder vertellen. Nou, dus niet, maar dat kon ik haar op dat moment niet aan het verstand brengen. Heb dit later met Thekefrau Sherie besproken en heb haar gevraagd Sherin op een respectvolle volwassen vrouw tot vrouw manier een beetje voor te lichten.
 
 Het verdere verloop van die sessie dan: Heel lekker knuffelen, gevolgd door geweldige steeds wildere tongzoenen. Wow, deze meid kan passioneel zoenen zeg. Vervolgens heb ik haar geleerd hoe je een man kunt laten genieten door hem met je tong te verwennen. Aangezien ik niet verbaal met haar kon communiceren heb ik haar door mijn lichaamsreacties kunnen enthousiasmeren om steeds een stapje verder te gaan. Nu achteraf bezien was dit wederom een bewijs dat dit zo’n memorabele ervaring is geworden, omdat ze vanzelf zo gegroeid is. Sherin nergens toe dwingen, maar haar laten ervaren dat ze door haar eigen acties een man super kan behagen. Deze opbouw kost wel iets meer tijd, maar het fijne aan McSex is dat de kamerduur niet dwingend beperkt is tot 20 of 30 minuten. Als het niet druk is, is er ook geen tijdsdruk. Ik zag dat Sherin er op een bepaalde manier wel trots op was, om mij als volwassen man, zo intens te laten genieten. Ze keek namelijk steeds met een vragende blik of het zo goed was wat ze deed. Nou en of. Het hele PZC gebeuren is de revu gepasseerd. DT heeft ze geprobeerd, maar daar had ze nogal moeite mee en ik houd niet van gagging. Het ultieme wat ze heeft gepresteerd was “tossing the salad” voor de kenners. Hierbij heb ik dus echt sterretjes gezien. Ze bleef maar doorgaan en gebruikte zelfs haar kleine vingertjes die ze lekker had natgemaakt. Ik wilde wel proberen of ze voor een FT finish te porren was, maar dat was toch nog een brug te ver voor haar. Ze zou het wel gedaan hebben, maar je zag aan haar ogen, dat ze dit niet van harte zou doen. Dus dan toch niet, meid. Dan ga je toch weer lekker met je tong de salade husselen en dan zul jij eens meemaken wat jij bij mij voor een orgasme teweegbrengt. Bedenk hierbij een steeds je vragend aankijkende onschuldige blik met het hoofd een beetje schuin op haar schouder leggend en een veelzeggende smile. Ik hield het niet meer. Fireworks! Terwijl ik er best een zooitje op het bed van had gemaakt, heeft Sherin me netjes afgedept en afgedroogd en nog een lieve aftersuck aan Wijze Stijve gegeven. Ondanks het feit dat haar poesje op geen enkel moment in het spel geweest is, was dit een van de beste orale sessies die ik ooit heb meegemaakt. Niet omdat het technisch zo hoogstaand was, maar vanwege het totale verloop: een terughoudende opbouw aan het begin met onervaren kusjes en likjes tot een spetterende finale door rimming. Ook door de tijdsduur. 3 Kwartier lang alleen maar kussen en pijpen. Wow!. Wijze Grijze sexapproval: 10++/10 voor PZC. En een Did Not Finish notering voor het overige sexgedeelte dus.
 
 Tegen 20:00 was een fotograaf gekomen om foto’s van haar te maken. Ik heb daar nog even bij staan kijken, maar de fotograaf vond het beter dat de deur dicht ging. Toen ik na mijn kamersessie weer beneden kwam, zat Sherin heel stilletjes en alleen in een hoekje en had het duidelijk te kwaad. Ik deed een poging tot toenadering, maar stootte op een totaal ondoordringbare muur. Ze bleef maar stoïcijns voor zich uitkijken. Toen ik haar beide handjes pakte, biggelde er een traan langs haar neus. Ik gaf haar een zakdoekje met als gevolg dat ze nog meer ging huilen. Zonder verbale communicatie is troosten dan natuurlijk heel moeilijk. Je zit er als man dan toch maar een beetje hulpeloos en verloren bij. Nelie kwam erbij en met haar als tolk, begreep ik dat de fotosessie er bij Sherin voor gezorgd had dat ze bang was dat deze foto’s bij haar thuisfront zouden belanden. Hierbij dan ook nog eens de emotionele achtbaan die ze op deze eerste dag had moeten doorlopen. Uitgelegd dat ze alleen voor de McSex internetsite gebruikt gingen worden (het arme kind begreep volgens mij zelfs het begrip internet niet). Uiteindelijk bedaarde ze enigszins, maar een verdere kamergang zat er die dag niet meer in. (ook met mij niet). Niet iedereen is weggelegd voor dit wereldje.
 
 
 Een lesbische show wordt meerdere malen per dag gegeven door de 2 zusjes Esmeralda (20) en Mirem (21)
 
 Naam : Esmeralda (links) en Mirem (rechts)
 [smg id=5148]
 Esmeralda
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Roemeens (met tolkhulp van haar zus)
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Zwart/lang
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : KF34/36 B-cups
 Tatoeages/Piercings :??
 Service: PZC. NMC,
 Voordelen: Doet alles wat haar grote zus haar opdraagt.
 Nadelen:
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 
 Mirem
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Zwart/lang
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : KF34/36 B-cups
 Tatoeages/Piercings :??
 Service: Geen. Laat haar zusje het werk opknappen
 Voordelen: Kan heel goed dansen.
 Nadelen: Op de kamer één grote sof.
 Tijdsduur : 20 min. samen met haar zus
 Prijs : All inclusive
 
 De twee zusjes gaven hun lesbo-show recht voor m’n neus. Na afloop kwamen ze links en rechts van me zitten en het kleine zusje Esmeralda begon me onder m’n badjas te kriebelen. “Zimmer?”. Natuurlijk.
 Dus met beiden naar boven vertrokken voor een veelbelovende sister act. Echter het bleef bij het veelbelovende. Mirem dirigeert haar zus en Esmeralda is braaf en volgzaam en heeft dus als enige van de zusjes activiteiten ontplooid. Op zich niet verkeerd en heel verdienstvol, ware het niet dat ik hierbij Mirem als een storende factor ervoer. Ga dan niet mee naar de kamer als je geen zin hebt! Verrassend element: Ik zat op m’n knieën en probeerde Mirem tot wat actie te bewegen, terwijl Esmeralda m’n ballen en bilspleet van achter kriebelde. De lieve schat meende me opeens een plezier te doen door haar wijsvinger in m’n “exit only” te schuiven.  Wel een aparte gewaarwording, maar dat had toch wel iets subtieler gemogen. Dat is daarna ook nog wel gebeurd.
Wijze Grijze sexapproval voor Esmeralda: 7/10.
Wijze Grijze sexapproval voor Mirem: 2/10
(want ze deed wel haar lingerie uit)
 
 
 Verder was er nog Alina:
 [smg id=5134]
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ uitstekend Engels
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Zwart/ schouderlang, echter opgestoken (vond ik minder mooi)
 Lengte dame : 1,70 mtr.
 Postuur/Cupmaat : Mt 36, mooie stevige uitstekende C-cups
 Tatoeages/Piercings : geen
 Service: PZC, NMC. Voorzichtige TZ (had nog nooit iemand met snor gekust)
 Voordelen: Uitstekende communicatie. Deze intelligente meid weet wat ze wil.
 Nadelen: geen
 Tijdsduur : 25 min.
 Prijs : All inclusive
 
 Prima meid. Alina komt zeer zelfbewust over en je kunt er een leuk Engelstalig gesprek mee voeren. Sex is OK, echter zonder speciaal te noemen. Apart te benoemen zijn wel haar stevige C-boobies. Hier heeft de zwaartekracht nog geen vat op gekregen. Wijze Grijze sexapproval: 7/10
 
 
 En dan was er ook nog: Celena.
 [smg id=5135]
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
 Leeftijd : 27
 Haarkleur/-lengte : zwart / schouderlang
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : maat 36/38 b-cups
 Tatoeages/Piercings : Ja, overal/ Lippiercing waarbij ze me vroeg haar te waarschuwen als ik er bij het pijpen last van had
 Service: OK, het normale programma
 Voordelen: -
 Nadelen: -
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : All inclusive
 
 Celena werkt sinds 3 weken in Hamm. Met haar kun je je geen buil vallen op de kamer. Gewoon een lieve servicegerichte meid. Wijze Grijze sexapproval: 7/10
 
 
 En tenslotte was die dag aanwezig: Nelly
 [smg id=5158]
 
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
 Leeftijd : 28
 Haarkleur/-lengte : Zwart/ lang
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : maat 36/ B-cups
 Tatoeages/Piercings : geen
 Service: PZC, NMC
 Voordelen: -
 Nadelen:-
 Tijdsduur 20 min.:
 Prijs : All inclusive
 Wijze Grijze sexapproval: 7/10
 
 De op de site als aanwezig gemelde Sherie vervulde vandaag uitsluitend haar functie als Thekefrau. Ze deed geen show en is ook met niemand naar de kamer geweest. De aangekondigde Jessica had vandaag vrij en was er dus niet.
 
 ’s Avonds tegen 21:30 toen alle dames nogal uitgeblust waren, heb ik nog maar eens Belgische chocoladepralines aan de dames uitgedeeld. Zo’n kleine serotonine-injectie komt altijd weer goed aan en kweekt alleen maar goodwill. Een van de dames heeft er zeker 6 gegeten.
 
 Als tester die zijn verantwoordelijkheden neemt, ben ik dus vandaag met de hele bezetting minimaal 1 maal op de kamer geweest. Eten was OK. Rijst met groente en cevapcici. Zoals gebruikelijk hier was er een uitgebreide keus aan vers fruit beschikbaar.
 Totaaloordeel voor McSex vandaag 8,5/10
 
« Laatst bewerkt op: 5 november 2012, 01:19:43 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijze nogmaals in McSex
« Reactie #5 Gepost op: 8 november 2012, 22:19:31 »
Navolgend een nader verslag over mijn bezoek d.d. 26.09.12
 
 De damesbezetting was sinds een week volledig uitgewisseld. De enige vooralsnog teruggekeerde kracht uit de oude bezetting is Alex die in de loop van de dag opeens weer erbij kwam.
 
 Ik heb met de eigenaar gesproken en hij deelde me mee dat hij de vorige bezetting er resoluut uit heeft gekegeld, omdat het serviceniveau van de dames bij meer en meer heren te wensen overliet. Sommige van de vorige dames begonnen blijkbaar zelfs bijv. voor TZ of PZC al extra geld te vragen. Omdat steeds meer klanten zich hierover beklaagden en ook weg bleven, heeft hij tot deze ingrijpende stap besloten.
 Gevolg is dat nu dus alle meiden, zonder uitzondering, standaard aan TZ (hetgeen soms ook al beneden op de bank begint) en PZC doen. Verder is nu met elke meid redelijke communicatie mogelijk. Er wordt, voordat een dame in McSex kan beginnen, wel gelet op basale beheersing van de Duitse taal.
 
 Je merkt ook dat de nieuwe dames de instructie hebben meegekregen om in de centrale ruimte niet meer bij elkaar te klitten, maar zich over de tweezitsbanken te verspreiden. Ook gaan zij actiever op de iets schuchterdere heren af.
 Sherie die nu tot vaste Thekefrau gepromoveerd is, let nu ook heel scherp op het gedrag van de dames en spreekt ze erop aan en instrueert ze indien nodig. Een half uur voor sluitingstijd vroegen bijvoorbeeld enkele rakkers of er nog een kans was om een laatste kamergang te maken, omdat blijkbaar enkele girls al aangegeven hadden dat daar geen tijd meer voor was. Sherie greep meteen in en 3 tevreden rakkers verlieten alsnog om 23:15 McSex. Conclusie: klagen helpt absoluut. Als je ontevreden bent en je zegt er niets van dan kan de leiding er ook niets aan veranderen. Hier merk je dat de leiding er absoluut naar streeft om de klanten tevreden te houden. De klant is koning.
 
 Nog één opmerking mbt de mogelijkheid te overnachten. De eigenaar had me deze aangeboden, omdat ik de volgende dag door zou rijden naar Polen. Ivm met de verleende vergunning van dit etablissement kun je er alleen blijven overnachten als je er de eropvolgende dag minimaal nog een 3-uursticket besteedt. Je moet de eventuele overnachting sowieso eerst van te voren telefonisch bespreken, ivm capaciteit van de beschikbare bedden (de meiden slapen er ook).

 In de loop van de dag ben ik één of meerdere keren op de kamer geweest met Susi, Gül, Violetta, Christina, Alexandra en Alex.
 
 Naam : Alexandra
 [smg id=5133]
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
 Leeftijd : 27
 Haarkleur/-lengte : bruin met blonde accenten/ halflang tot over de schouders
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 45 Kg, maat 32/ A-cupje
 Tatoeages/Piercings :
 Service: TZ, PZC, NMC, 69, massage
 Voordelen: GFE
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 + 30 + 25 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek: Zeer lief en servicegericht.
 Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10
 

 3 x mee gekamerd. Alexandra is zeer lief. Zij vertelde me haar leeftijd (27), maar mijn eerste indruk van haar kwam eerder bij een jaar of 21 uit. Haar leeftijd heeft het voordeel dat ze een behoorlijke portie ervaring meebrengt hetgeen in combinatie met haar frisse uiterlijk een heel prettige combinatie is. Op de kamer werd eerst lekker innig geknuffeld, gestreeld en getongd, waarna Alexandra me zalig begon te pijpen. Alexandra bezorgde me tijdens alle 3 de sessies een heerlijke real girlfriend illusie. Ik ervoer bij haar een hoge mate van bereidwilligheid om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Dus absoluut geen afwerksex. Later op de dag had ze haar haren in een knotje opgestoken, maar op mijn verzoek deed ze ze weer los, omdat ik haar dat veel sexier vond staan.
 
 Naam : Alex
 [smg id=5132]
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
 Leeftijd : 30
 Haarkleur/-lengte : Zwart / relatief kort
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : 55 Kg, maat 34/ C-cup
 Tatoeages/Piercings : ja/ja
 Service: TZ, PZC, NMC, 69
 Voordelen: mooie gitzwarte cateyes. tongpiercing
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 25 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek: geweldige 69-sessie, waarbij zij onvermoeibaar heel afwisselend door bleef pijpen
 Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10
 
 Alex weet van wanten. Toen zij uiteindelijk tegen 15:00 uur arriveerde werd zij meteen, nog in haar straatkleding, al door een klant mee naar de kamer genomen. Later vertelde ze mij dat een aantal klanten speciaal en alleen voor haar naar McSex komen, met haar van tevoren afspreken en er een tweetal sessies mee hebben. Vandaar dat ik (helaas) slechts éénmaal met haar op de kamer heb kunnen zijn. Alex heeft een tongpiercing en die weet ze leuk bij het pijpen in te zetten. Ik voelde het kleine piercingbolletje actief rond Wijze Stijve cirkelen en, als leuke kinky twist, flitst ze regelmatig met die piercing langs de binnenkant van haar tanden, hetgeen een leuk ratelend geluid maakt. (ik vergeleek het met het geluid van een ratelslang, waarop zij beaamde dat dit reeds meerdere klanten zo hadden omschreven). Je hoort dus dit geluid en even later wordt je weer lekker gepijpt. Alex bleef en bleef maar zalig doorpijpen tot aan het moment suprême, waarop ze alle zwemmertjes een vogelvrije vlucht gunde. Een toporgasme. Zeker voor herhaling vatbaar, echter geen verdere kans meer toe gekregen omdat Alex de rest van de dag weer door anderen bezet werd.
 
 [smg id=5136]           [smg id=5150]           [smg id=5163]           [smg id=5164]
 
 Susi, Gül, Violetta en Christina kan ik eigenlijk samenvatten. Alle dames leveren het standaardpakket met TZ, PZC, NMC in diverse standjes en 69. Met sommigen is meer mogelijk (extras kosten EUR 30,= en staat zo ook bij de balie vermeld), maar met wie en wat zul jezelf moeten vragen. Ik maak er zelf geen gebruik van en werd er ook door niemand proactief op aangesproken. Nog één opmerking: De communicatie met de Roemeense Christina verliep het moeilijkst. Zij spreekt slechts heel rudimentair Duits en beheerst geen andere moderne taal. Hierdoor gaat zij waarschijnlijk ook niet echt actief op de klanten af, omdat ze ook een beetje timide is.
 Ik waardeer alle 4 deze dames met een Wijze Grijze sexapproval van: 7,5/10
 
 Entourage: Niet al te druk (+/- 6 gelijktijdige bezoekers). Alleen ’s avonds waren opeens ca. 12 rakkers aanwezig. .
 
 Hygiëne: Ook de poetsvrouw is nieuw. Een kleine Bulgaarse die alleen maar Bulgaars spreekt. Zij mist nog een beetje de routine van haar Poolse voorgangster, maar behield toch redelijk de controle over eten, drinken, handdoeken en sanitair.
 
 Eten: vandaag was er eerst Italiaanse Canelloni met saus, later een rijst, groente, vismix. Bovendien een goede keuze aan vers fruit.
 
 Wijze Grijze sexapproval voor McSex vandaag: 8,0/10

 

Wijze grijze

  • Gast
De Wijze (grijze) kwam uit het Oosten
« Reactie #6 Gepost op: 9 november 2012, 00:23:24 »
Na mijn rondreis van 2 weken door Polen en Oost-Duitsland had ik op de heenreis al in McSex overnacht. Dit had me goed bevallen, dus van onderweg gebeld en gevraagd of dit nu ook weer mogelijk was. Geen probleem.
 
 Dus Maandagavond 07.10.12 laat aangekomen en het grote opblaasbed midden in de kamer geïnstalleerd. De dames welterusten gewenst, m’n mails nog even gecheckt en gaan slapen. Word ik opeens wakker doordat er iemand het matras op komt gekropen en naast me gaat liggen. Vraagt ze in het Engels:
 “are you awake?”
 “Sure honey, what can I do for you?
 “I’m horny!!”
 Het bleek Jenna te zijn die een jointje had gerookt en hierdoor blijkbaar behoeftes had ontwikkeld die acuut bevredigd dienden te worden. Een heftige friemel- en zoenpartij volgde, waarna ze de rits van m’n slaapzak open ritste en Wijze Stijve begon te verwennen. Ze wilde gebeft worden hetgeen ik echter niet zo’n goed idee vond, omdat ik twijfelde of ze zich wel goed gewassen had. Dus moesten m’n vingers maar met haar kietelaartje spelen. Binnen 3 (!) minuten had madam haar orgasme en kroop tegen me aan en viel in slaap. Deze reactie ken ik tot nu toe alleen maar van mezelf en begrijp nu hoe frustrerend dit kan zijn.
 Tot overmaat van ramp bleek Jenna een onrustige slaapster te zijn die ook nog eens snurkte, dus in tegenstelling tot 2 weken eerder heb ik deze keer niet zo goed in McSex geslapen.
 
 De volgende morgen het matras opgeruimd en tegen 10:00 uur voor de verzamelde ploeg belegde broodjes gehaald en samen ontbeten. De eerste sessie ging toen aan een trio met Sonita en Cindy. Aangezien ik super geladen was door het nachtelijk gefrunnik van Jenna verwachtte ik er een geweldige belevenis van te maken. Helaas, zoals al vaker gebleken bij eerdere trio’s, ontbrak het ook hier aan een bepaalde onderlinge lesbische chemie bij de dames. Of de een, of de ander pijpt je, maar nooit simultaan. Beiden maakten trouwens aanstalten om zonder rubber op Wijze Stijve te gaan zitten. Dit is voor mij echter een no go grens die ik niet zal overschrijden. Dus na 30 minuten maar weer naar beneden en de volgende dame uitgenodigd mee naar boven te gaan.
 
 Maria: qua looks een absolute Lolita pur sang. 1,40 mtr klein en nog geen 40 Kg wegend. Vandaag droeg Maria een verboden onschuldig blauw “Hello Kitty” topje met een ultrakort oranje roze minirokje. Hierbij haar onschuldige voorkomen, want ze spreekt echt helemaal niets anders dan Roemeens en Wijze grijze was weer eens verkocht. Haar pijpkunsten zijn heerlijk professioneel en worden door een klein roze minitongetje uitgevoerd. Een superorgasme liet niet lang op zich wachten en het is steeds weer leuk om te zien hoe Maria dan een soort van glinstering in haar ogen krijgt als ze een man tot een hoogtepunt heeft weten brengen. Voor de rest is haar gedrag en stemming een beetje ondefinieerbaar, vooral omdat communicatie niet echt mogelijk is. In elk geval beviet Maria me zo goed dat ik in de loop van de dag nog 2 kamers met haar gedaan heb.
 
 Een andere sessie had ik met Jenna: zij diende zich te revancheren voor de nachtelijke activiteit en haar gesnurk. Dit heeft ze dan ook heel verdienstelijk gedaan. Ik raadde haar aan om, mocht ze ooit over een beroepswissel nadenken, dat ze dan maar eens moet gaan denken om als assistente bij ruggenmergtransplantaties te gaan werken. Haar pijpkunsten behoren tot het betere werk. Zij bleef en bleef maar doorgaan, zodat we helemaal niet tot neukwerk zijn toegekomen. Ze legde het ook erop aan om me in haar mondje te laten spuiten (+ EUR 30,=), maar toen ik aangaf dat dat niet hoefde, bleef ze tijdens het spuiten wel lekker doorlikken, zodat de sensatie toch dubbel zo lekker was. In de loop van de dag heb ik Jenna echter niet meer gezien. Volgens Thekefrau Sherie was ze naar huis.
 
 Zowel met Sonita als met Cindy heb ik nog een single sessie op de kamer gedaan en deze bevielen beter dan het trio, vooral met Sonita. Zij kust graag en passievol.
 
 Alle dames kusten ook weer, gedeeltelijk zelfs al onder op de banken.
 
 Dan nog iets over de sfeer: Sherie doet zich werkelijk alle moeite om het iedereen naar de zin te maken. Ze had de dag ervoor blijkbaar commentaar gekregen van de eigenaar (= tevens haar vriend), omdat op een forum over de muziek geklaagd was. Sherie kwam kort na de middag even bij me uithuilen en ik heb geprobeerd haar de situatie vanuit mijn beleving (= klant) te schetsen.
 In het verleden gebeurde het wel eens dat elke (duitse) klant op de bank met een meisje zat en zich happy voelde. Om de een of andere reden werd dan opeens Roemeense, Bulgaarse of Turkse muziek opgezet, waarop alle meiden begonnen te dansen. Ziet natuurlijk gezellig uit, alleen heeft dit tot gevolg dat de rakkers er dan een beetje verloren bijzitten. Zeker als de meiden na het dansen niet bij je terug komen. Gedurende die dag hebben we de proef op de som genomen en Sherie begrijpt nu beter welke muziek (en ook welk volume) gewaardeerd wordt.
 “s Avonds kwamen 4 Turken op bezoek en toen was het OK om ook oriëntaalse muziek te draaien. Ikzelf werd door zowel Maria als Sonita besprongen en bedanst. Ook Sherie heeft haar beruchte afscheids-kaarsen-Falco-Jeanie-show nog eens speciaal voor mij herhaald.
 Wat ik hier maar mee wil zeggen: praat met Sherie, zij zal er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Ben je ontevreden, zeg het en je wordt geholpen. Ben je tevreden, geef haar dan een compliment, het is mooi om te zien hoe ze daarvan opbloeit.
 
 Befaamde lolita Jessica van de “oude ploeg” komt trouwens ook terug. Waarschijnlijk tegen eind van deze week. We shall see!
 
 Een evaluerend gesprek met de eigenaar laat wel veel verwachten voor de toekomst. Tegen het eind van het jaar zal dit gaan gebeuren. Wijze Grijze Sexapproval voor McSex vandaag: 8/10

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijze en de RAZZIA in McSex
« Reactie #7 Gepost op: 11 november 2012, 03:04:05 »
Polizei en Ordnungsamt verstoren Nederlands slaapfeestje.

Op Vrijdag 19-10 had ik met 3 andere Nederlanders afgesproken elkaar in McSex te ontmoeten:
 
 Ik was zelf als eerste reeds om 11:30 aanwezig en werd enthousiast door Thekefrau Sherie en enkele van de girls verwelkomd. Het was nog lekker rustig. Na het douchen kreeg ik nog geen tijd iets te drinken te pakken, of zowel Alexandra als Gül trokken me tussen zich in op de bank. Gül is helemaal niet terughoudend en haar hand was meteen onder m’n badjas verdwenen om Wijze Stijve wakker te maken en hartelijk te begroeten. Dit maakte ook alle ander instincten bij me wakker. Geen vraag van mij om naar de kamer te gaan, maar meer een bevel. Goeie trio mee gehad, waarbij zowel Gül als Alexandra me continu bleven verwennen, door me overal te zoenen of te strelen, terwijl ik de ander aan het neuken was. Me uiteindelijk door beiden simultaan laten aftrekken, met als gevolg dat dit eerste orgasme dermate heftig was dat beide dames gierend en gillend m’n lading moesten ontduiken, om niet hun kapsel van m’n eiwit te moeten ontdoen.
 Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10
 
 Weer beneden aangekomen, spotte ik meteen een nieuw gezichtje: Emma. [smg id=5147]
Een leuke ongecompliceerde Roemeense meid waarmee je goed Engels kunt spreken. Lekkere roomkleurige body met een paar flinke borsten. Niet teveel, net goed. Het was haar eerste dag in McSex en op de kamer was van enige terughoudendheid niet veel te merken. Na een heerlijke 69-sessie waarin ze 2 orgasmes had gehad, gingen bij haar alle remmen los. Emma werd helemaal wild en spoorde me aan om haar flink stevig door te neuken. ”Fuck me, yeah fuck me baby”, terwijl ze met haar nagels in m’n rug klauwde. Omdat ik m’n eerste orgasme net een kwartier geleden verschoten had, duurde het iets langer nu en kon ik haar dus ook langer doorneuken. Dit was wel een conditienummertje hoor. Zodra ik iets gas wilde terugnemen, werd ik weer aangespoord om vol te houden. Zo moeten wielrenners zonder doping zich voelen als ze zich de Mont Ventoux omhoog slepen. Uiteindelijk toch geslaagd en heerlijk over haar borsten gefinisht.
 
 Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10

 
 Voor een rustmoment kon ik daarna bij Kathy terecht.
[smg id=5154]
Ook een leuk sympathiek Roemeens blank meisje. Kathy was enige maanden geleden ook al in McSex en ik kende haar nog als enigszins timide en teruggetrokken. Zij vind het prettig om eerst een beetje op de bank te acclimatiseren. Nou, dat treft, want ik vind het ook fijn om rustig iets op te bouwen. Ik heb met haar over de McSexperikelen gesproken, die tot het uitwisselen van veel van haar collega’s/ vriendinnen hebben geleid. De kamer met haar kan het best als een rustige revitaliseringsessie worden omschreven.
 Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10
 
 Vanuit mijn strategische positie zag ik dat Alexandra weer binnenkwam.
[smg id=5133]
De rakker waar ik mee zat te praten, zal alleen maar een grijze flits (der Silberpfeil) hebben gezien, toen ik Alexandra afving en met haar op een bank ging zitten. Ik was 3 weken geleden ook al enkele keren met haar op de kamer geweest en hoopte op een herhaling van deze prettige herinnering. ’s Morgens tijdens het trio met Gül hadden we niet veel gesproken, maar nu was er wel tijd om lekker te keuvelen. Alexandra wist nog precies wat ik lekker gevonden had en beloofde me voor vandaag even lekkere en misschien wel nog lekkerdere ervaringen. En ik moet inderdaad toegeven, dat de klik met Alexandra van dusdanige positieve aard was, dat ik aan m’n trio met haar uiteindelijk nog 4 kamers heb toegevoegd. Wat een geweldig lief servicekanon. Haar zoenen waren wederom van een ultra GFE++ niveau. Ze liet me geestelijk helemaal zorgeloos wegzinken en was zoooo lief. Ongelofelijk
 Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10
 
 
 Vrij stilletjes en onopvallend was Sara aanwezig.
[smg id=5160]
Een donkerbruine kleine Bulgaarse van 30+ met een minibody. Sara spreekt geen westerse talen en communicatie verloopt vrij stroef. Dit compenseert zij echter door de tijd op de bank te veraangenamen met een lekkere uitgebreide massage onder je badjas en je klokkenspel met haar lange nagels te doen tintelen. 2 x mee op de kamer geweest met een Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10
 
Nog even iets over de sfeer: Violetta was jarig vandaag. Hierbij merkte je goed welke gezellige familiaire sfeer er onder de meiden heerst. Samen werd een fles bubbeltjeswijn soldaat gemaakt, gedanst en gevierd. Ook waren er cadeautjes voor haar.
 Sara en Melissa hebben me de fijne kneepjes van het Bulgaarse dansen bijgebracht. Meerdere dames bevestigden trouwens dat men Nederlanders aardig en ongecompliceerd vindt.
 Sherie heeft besloten haar show met de kaarsverdwijntruc weer op te voeren.
 Het was een oergezellige dag en het is mooi om te constateren dat ik me ondanks een verblijf van 14,5 uur totaal niet verveeld heb.
 
 En dan nog tenslotte de klapper van de dag: Het was tegen 00:30 en ik was net 15 minuutjes met Alexandra in een geweldige GFE knuffel/zoensessie verwikkeld toen er ineens hard op de kamerdeur gebonsd werd.
 Polizei, Ordnungsamt! Bitte sofort rauskommen!
 We dachten eerst aan een slechte grap van een gast die een vrije kamer zocht, maar aan het rumoer op de gang was te horen dat er toch echt meer aan de hand was. Ik trok mijn badjas aan en ging poolshoogte nemen. WTF? ??? ??? Staat de volledige smalle gang op de bovenverdieping vol met 3 politieagenten in volle montuur (met uniform en kogelvrij vest) 2 inspecteurs met jasjes met opschrift Ordnungsamt en 2 vrouwelijke rechercheurs. Ik werd door een Ordnungsamtmedewerker netjes en correct naar een Ausweis gevraagd. Deze had ik echter niet mee naar binnen genomen, maar in de kofferbak laten liggen. Dus ik stelde het volgende voor:
 "Met mijn sleutel kan ik op afstand de kofferbak openen en iemand van jullie pakt er even mijn tas uit? Hoef ik me niet aan te kleden en werkt wel zo snel voor jullie?"
 “OK, ga maar even mee naar beneden.”
 Kom ik beneden in het halletje, staan daar en voor de voordeur nog eens ca. 5-6 agenten en andere officiëlen met fluorescerende hesjes. Dus de Ordnungsamtcollega vroeg aan een agent mijn tas even uit de auto te halen. Deze reageerde echter vrij droog met: ”Ich bin doch nicht sein Kofferträger”. In mijn spierwitte badjas nam hij me mee naar buiten om de tas uit de kofferbak te pakken, waarbij hij nauwkeurig in de gaten hield of ik niets anders meepakte. De tas mocht ik terug binnen pas openen. Ieders (zowel klanten als DVP’s) paspoorten en identiteitskaarten werden vervolgens meegenomen naar een busje om door de ambtelijke molen te worden gehaald. De omgang met de Duitse ambtenaren was best wel gemoedelijk te noemen, zeker toen een van de Duitse ambtenaren zijn kennis van enkele Nederlandse zinnetjes liet blijken. Na 15 minuten werd alle documentatie teruggebracht met de mededeling dat alles helemaal in orde was. We kregen nog een fijne avond toegewenst en ieder kon doorgaan met waar hij mee bezig was. Vond ik helemaal niet erg, want heb hierdoor dus een 5e kamer met Alexandra kunnen doen.
 
 Dit pleit natuurlijk helemaal voor de eigenaar van McSex, dat op deze manier nog eens extra blijkt dat hij alles goed geregeld heeft. Alle meiden hadden netjes hun papieren en werkvergunning bij zich en blijkbaar stond niemand negatief geregistreerd.
 
 2 Nederlanders hadden van tevoren al aangegeven dat ze bleven slapen en er op Zaterdag nog een tweede dag aan zouden hangen. ik wilde ook wel tot 02:00 uur blijven en vroeg of er nog een slaapmogelijkheid over was. De 1e Nl’er heeft de nacht bij 2 meiden op de kamer doorgebracht. Terwijl de ander op zijn eigen opblaasbed naast Melissa heeft geslapen, kon ik op het McSex opblaasbed slapen.
 
 ’s Morgens weer voor de Nederlandse mederakkers en de girls belegde broodjes gehaald, samen ontbeten en om 11:30 vertrokken, want had helaas om 13:00 uur een afspraak. Het was beregezellig en graag was ik nog een dagje gebleven.
 Wijze Grijze sexapproval vandaag voor McSex : 8,5/10
 
« Laatst bewerkt op: 11 november 2012, 03:11:40 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
Afscheid van McSex1? Welkom McSex2
« Reactie #8 Gepost op: 28 november 2012, 18:03:13 »
 Vrijdag 24.11.12 was ik wederom in mijn favoriete Pauschalclub McSex.

Een andere rakker zou later die dag ook nog arriveren en bracht een stukje Nederlandse Sinterklaastraditie mee in de vorm van een zak pepernoten en schuimpjes

De aanwezigheidslijst van die dag vermeldde een line-up van 10 meiden (8 x BUL , 2 x ROM), waaronder een aantal voor mij nieuwe namen.

De laatste keer dat ik er in oktober was geweest had ik heel even kennis gemaakt met Maria, het 4 jaar jongere zusje van Alexandra. Zij kwam solliciteren en zou de volgende dag beginnen. Haar spotte ik na het omkleden als eerste, samen op een bank met newby Reni.
Nu ben ik altijd extra geïntrigeerd door zusjes, omdat ik hoop dat zoiets een leuk trio oplevert. Zusjes zouden toch een bepaalde onderlinge chemie moeten hebben? Maria gaf te kennen dat zij wel een trio wilde doen, maar Alexandra zou dit nooit met haar samen doen. Waarom dan niet samen met Reni? Oh, ja, Reni. Deze zat weliswaar naast me, maar nam geen deel aan ons gesprek. Wat een leuk duiveltje met guitige ogen. Ik was verkocht en kamer nr 1 was een feit.
Een goede beslissing, want zowel Maria als Reni kenden geen gêne om Wijze Stijve simultaan uitgebreid oraal te verwennen. Oh wat een genot: een meid links van je, de andere rechts en maar tegelijk met lange halen van onder naar boven te likken. Boven aangekomen dansen die tongetjes lekker om Wijze Stijves kale kop heen om dan weer naar beneden af te dalen. Af en toe daalt er eentje nog verder af naar je klokkenspel en begint je eiwitvoorraad al een beetje op temperatuur te brengen. Dit heb ik laten doorgaan tot enkele microseconden voor het “point of no return”. Te nieuwsgierig was ik naar hun symbiose tijdens het serieuzere werk. Maria was als eerste aan de beurt in een niet onverdienstelijke cowgirl/ reverse cowgirlsessie. Reni was hierbij lekker actief met TZ en masseren en kriebelen. Daarna weer een kort duo-blowjob intermezzo dat ik na te korte tijd heb afgebroken, vanwege wederom acuut opkomend orgasmegevaar. Reni was immers ook nog aan de beurt. Nadat zij me ook lekker in cowgirl bereed, heb ik haar op haar rug gedraaid en in missio stevig genomen. Iets dat ze goed kon hebben, zoals ze me intussen met vurige TZ liet blijken.
We waren inmiddels bijna 45 minuten op de kamer (gelukkig waren er zo vroeg ’s morgens nog bijna geen gasten) Echter de finale kon ik me niet meer laten ontgaan: het moest en zou een finish door tongverwennerij worden en aldus geschiedde. Helaas niet all the way, want jammer genoeg gaven beiden aan dat ze wel tot opkomend springtij wilden blijven doorlikken, maar niet tot aan de stormvloed. OK, dit vertrouwen van hun heb ik niet beschaamd en geef beiden een Wijze Grijze sexapproval van 8,5/10

Sorena.
[smg id=5389]

Sinds 2 dagen in da house. Een lekker fris en fruitig Roemeentje van 19 jaar. Spreekt geen Duits of Engels, maar wel uitstekend Italiaans. Op de kamer gaf ze duidelijk aan: geen TZ, geen beffen. OK, jammer dan. Maar laat je me dan je poesje zien terwijl je me likt? Gaat ze ongecompliceerd wijdbeens over me heen staan, met licht gebogen knieën. Gebukt pijpt ze me met heerlijk lange op en neerbewegingen, waarbij mijn handen met haar lekkere kleine, beetje openstaande, poesjeslipjes spelen. Fantastisch om dan tussen die benen volledig zicht te hebben op een lekker tienergezichtje dat je pijpt met twee kleine stevige wippende A-tietjes. Ook haar twee maatje 32 billetjes vragen er om gestreeld te worden. Omdat haar tienerpoesje vrij strak was, vroeg ze om het neukwerk voorzichtig aan te gaan. Mijn listige voorstel om haar poesje alsnog eerst lekker mals te likken, doorzag ze met een glimlach en gewillig spreidde ze haar beentjes. Uiteindelijk werd het een lekkere niet al te wilde sessie en ze liet ook een beentje op mijn schouder leggen, zodat Wijze Stijve lekker diep en goed contact kon leggen. Dit alles in een rustig en ontspannen tempo. Finishen wilde ik wel weer door een pijpsessie.
Toen gebeurde er dus weer eens iets onverwachts. Ik lig op mijn rug en Sorena zit naast me op haar knieën en is me aan het pijpen. Vanzelf gaat ze daarbij dieper en betrekt ook uitvoerig mijn klokkenspel. Dat bevalt uitermate en Sorena bemerkt mijn enthousiasme. Ze gaat tussen mijn benen zitten en intensiveert haar mondelinge kunsten. Ze spreidt mijn benen en gaat nog dieper met haar tong. Nog dieper? Ja. Nog dieper. Ze maakt me gek:. Wow, wow, wow, that’s the way I like it. Dan geeft Sorena aan dat ik haar een hoofdkussen moet geven. Ze schuift dit onder mijn billen zodat haar tong nog beter toegang heeft. Ondertussen trekt ze Wijze Stijve subtiel, maar aangenaam dwingend af. Het resultaat is dan ook onontkomelijk en ik weet dat het gaat gebeuren, maar mis de wilskracht om deze heerlijke orale verwennerij te onderbreken of te wijzigen. Ik word dan ook door mijn eigen facial getroffen en vind het niet erg. Gelukkig heb ik ook altijd een klein flesje eigen shampoo mee.
Later op de dag ditzelfde ritueel nog eenmaal met Sorena herhaald. Het bevreemdt me trouwens dat ik haar alweer 3 dagen niet op de aanwezigheidslijst heb gezien. Zou het dan een tweedaagsvlieg geweest zijn?
Wijze grijze sexapproval: 9,0/10

Alexandra.
[smg id=5133]
Mijn vaste waarde in deze club. Diverse eerdere keren mee gekamerd en ook vandaag weer 2 topsessies mee gehad. Wijze grijze sexapproval: 9,0/10

Reni.
[smg id=5388]
Haar kende ik nog niet en tijdens het eerste triootje deze morgen viel ze absoluut niet tegen. En inderdaad, ook tijdens de één op één sessie was het een genot om de tijd mee door te brengen. Wijze grijze sexapproval: 8,5/10

Nora.
[smg id=5387]

Voor mij ook nieuw. In de loop van de dag kwam ze bij me zitten en vragen waarom ik nog niet met haar naar de kamer was geweest. Tja meid, goeie vraag. Maar geen probleem hoor, we kunnen daar toch verandering in brengen. En zo geschiedde. Kan geen volledig oordeel vellen, want het werd een relaxte recovery blow-job. Wijze grijze sexapproval: 7,5/10


Susi.
[smg id=5163]

Staat in mijn geheugen gegrift als een meid die hartstochtelijk zoent. Dus op de bank haar lekker over me heen laten liggen voor regelmatige zoenintermezzo’s, terwijl ze continu met haar nagels m’n klokkenspel en Wijze Stijve aan het teasen was. Op de kamer me lekker verder laten opladen door nog een relaxte recovery blow-job. Wijze grijze sexapproval: 7,5/10


Maria,
[smg id=5386]

haar moest ik ook nog eens alleen op de kamer hebben. Een lief meisje, alleen op de een of andere manier niet zo mijn ding. Het was wel OK, maar ik miste toch iets, ofschoon ik het niet precies kan benoemen. Maar toch een Wijze grijze sexapproval: 7,5/10


Kathy.
[smg id=5156]

Nadat ik door haar drie voorgangsters Nora, Susi en Maria, goed opgeladen was door lekkere PZC sessies, was het aan Kathy om er nog eens lekker tegenaan te gaan. Ik had vroeger ook al met haar gekamerd en weet dat als je een goede dag met haar treft de vonken er vanaf kunnen spatten. Nou en een goede dag trof ik, want de vonken spatten ervan af. De sessie heeft 40 minuten geduurd en een fikse lading monodek is uiteindelijk over de vandaag mooiste borsten van McSex gespetterd.
Wijze grijze sexapproval: 8,0/10

Op 3 dames na (Gül, Melissa en Marianne) vandaag weer met de hele bezetting op de kamer geweest. Soms even iets drukker, maar zelf slechts éénmaal met een wachttijd van 5 minuten geconfronteerd.

Al met al weer een geslaagd dagje. Bedankt McSex1 en nu op naar McSex2
Wijze grijze sexapproval vandaag voor McSex: 8,0/10