Auteur Topic: ALEXA (ROM)  (gelezen 57115 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
ALEXA (ROM)
« Gepost op: 7 november 2012, 18:11:33 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg24359#msg24359
Daarna op de plek tegenover de bank van Isabella, ben ik naast Alexa gaan zitten
 [smg id=5223]
 Naam : Alexa
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits-Engels
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik, lang
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 50 Kg, maat 34/ A-cup,
 Tatoeages/Piercings : nee/nee
 Service: PZC, NMC
 Voordelen:
 Nadelen: Slechte adem. Heb haar een pepermuntje gegeven. Dus geen TZ
 Tijdsduur : 25 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10
 
 Alexa is de zwartharige uitvoering van Isabella. Ook een lekker stevig high school girl. Communicatie is iets moeilijker met haar. Op de kamer bleek zij een goed pijpsterje te zijn en dit dan, behoudens een korte NMC onderbreking, beloond met een lekkere FT.
« Laatst bewerkt op: 7 november 2012, 18:26:14 door Wijze grijze »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2012, 22:47:56 »
[box title=ALEXA]












[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijzes ervaring met ALEXA (ROM)
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2012, 23:03:44 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg24461#msg24461
 
De 1e afspraak gemaakt met Alexa, die me meteen herkende en me naast zich uitnodigde.
[smg id=5223]
 
Vond het egostrelend dat ze opmerkte dat ik naar de kapper geweest was. Ook was ze niet vergeten dat ik kersenbonbons had uitgedeeld (ook vandaag weer meegenomen). Alexa had goed opgelet afgelopen maandag, want ’s middags kwam ze opeens met een flesje bodylotion aanzetten met het verzoek ook haar eens lekker in te smeren. Om er geen half werk van te maken, maakte ik haar bovenstukje los en na haar achterkant heb ik ook extra aandacht aan haar tienerborstjes gegeven.
Alexa had vandaag helemaal geen slechte adem en de goede indruk die ik had achtergelaten vertaalde zich op de kamer in een topsessie. Super tongzoenen en strelen van m’n lichaam met haar nagels. Wijze Stijve werd heerlijk door haar ervaren pijpmondje verwend, waarbij ze aangaf dat ik in haar mondje mocht klaarkomen. Ik schrijf “mocht” want FT zit weliswaar in haar servicepakket echter op Pauschaldagen dient hier extra voor betaald te worden. Alexa beviel me zo goed dat ik er 3 x (1e, 5e en 7e) mee op de kamer ben geweest. 2 Sessies eindigden dan ook in dat geweldige pijpesnoetje.
Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10
« Laatst bewerkt op: 12 november 2012, 23:58:49 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
ALEXA (ROM)
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2013, 22:00:26 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg30791#msg30791

2de sessie ging dus aan Alexa. Zij was er een tijdje tussenuit geweest en heeft intussen 10 pondjes souvenir rond de taille erbij gekregen. Ik persoonlijk vond haar 44 Kg beter staan. Maar haar service heeft er totaal niet onder geleden. Zij weet precies hoe ze m’n randjes van zelfcontrole moet opzoeken. Wijze Grijze heeft al z’n wijsheid en beheersing moeten gebruiken om niet te zwichten tijdens een heerlijke slip ’n slidesessie. Dit is pas spelen met vuur voor gevorderden. Maar wel übergeil. Alexa heeft TZ en FT in haar servicepakket zitten, maar dit geldt niet tijdens party dagen. Wat er tussen ons twee dan ook allemaal gebeurd is, kun je dan ook alleen maar vermoeden uit het Wijze Grijze sexapproval™: 10/10 Helemaal opgeladen door het voorwerk van Isabella was mijn eerste orgasme dan ook van een overdreven intensiteit. Ofschoon we royale douchehanddoeken onder ons hadden liggen, hebben we daarna samen het beddengoed verschoond. Ook de 4e en 7e sessie gingen aan Alexa. Je mag maar maximaal 3 maal met dezelfde meid kameren anders had ik er ook de 8e sessie aan gewaagd.

Wijze grijze

  • Gast
ALEXA (ROM)
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2013, 19:25:43 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg31235#msg31235

Voor de 8 kamergangen die je voor EUR 99,= (alles safe) mag spenderen gold dus vandaag geen girllimiet. Dit haalde me over de streep, want ik herinnerde me nog maar al te goed mijn vorige bezoek, waarbij ik deze regel nog vervloekt had. Graag was ik toen immers nog een 4e keer met Alexa naar de kamer gegaan.
 
Alexa zag me binnenkomen gaf me een badjas en handdoek. “Did you bring me chocolates?”
Zekers en wel, want die was ik vorige keer vergeten en, zoals bekend, vergeten Roemeentjes niks als het iets oplevert, of gratis is. Nederland – Roemenië: 1-0. Nu staat er vanavond een voetbalwedstrijd Nederland - Roemenië geprogrammeerd, dus eens zien of er vandaag reeds een beslissende slag in Nederlands voordeel geslagen kon worden.
 
Om de dag samen te vatten: 5 x ben ik op de kamer geweest met Alexa; mijn duidelijke favoriet, zowel qua persoonlijkheid als serviceniveau. Dit bleek, want eigenlijk was Alexa de hele dag door bezet. Omdat er slechts 4 andere collega’s aanwezig waren, heeft zij vandaag veruit het merendeel van de kamergangen gescoord. Vandaag droeg ze een zwart/rood corset met een schoolmeisjes minirokje zonder slipje. Alexa spreekt heel goed Engels, dus ook tijdens de rustmomenten kun je er aardig mee converseren. Tijdens 4 van de vijf kamergangen wist Alexa te scoren en ontfutselde op subtiele en soms ook hard op de man spelend Wijze Grijzes proteïnereserves. Zij in haar eentje was er verantwoordelijk voor dat ik mijn 8e toegestane kamergang vrijwillig heb ingeleverd en als laatste om 0:00 uur de keldercatacomben van La Luna voor het laatst verliet.
Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10
 
 
En dan was er nog een bijzondere gebeurtenis. Tegen +/- 21:00 stapte een jonge 24-jarige gast binnen die ik het best als een ADHD-fucker omschrijf. Binnen 30 minuten had hij er 2 kamergangen opzitten en terwijl ik even iets te drinken pakte, was er opeens public action in de barruimte. Hij had Alexa op de bank gepind en was haar à la John Holmes in alle mogelijke standjes aan het door******. Niet even doorgaan in een bepaalde positie, nee, alles wat ik op film gezien had, passeerde binnen 5 minuten de revue. Hierbij sprak hij geen woord, terwijl Alexa zich op alle mogelijke manieren probeerde af te steunen en houvast te vinden. Maar zij had er ook plezier in. Uiteindelijk liep hij met haar, opgespietst op zijn roede, naar een kamer en heeft haar daar blijkbaar alle hoeken getoond. Na een uurtje was deze jonge viriele gast dan ook weer verdwenen. Leek wel alsof hij een tijdje opgesloten geweest was en nu eindelijk alle overdruk en frustratie kwijt kon. Apart. Zucht, was ik nog maar eens 24!