Auteur Topic: CANDY (ROM)  (gelezen 55385 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
CANDY (ROM)
« Gepost op: 7 november 2012, 18:30:02 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg24359#msg24359

En de 5e sessie ging aan Candy
 [smg id=5243]
 Naam : Candy
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
 Leeftijd : 18
 Haarkleur/-lengte : rossig/rood, sluik, halflang
 Lengte dame : 1,50 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 50 Kg, maat 34/ A-cup,
 Tatoeages/Piercings : nee/nee
 Service: TZ, PZC, NMC, 69
 Voordelen: Super TZ. GFE
 Nadelen:
 Tijdsduur : 40 + 35 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10
 
 Candy is Engels voor snoepje en dat kan ik beamen. In dit geval was het een oh zo lekker onschuldig snoepje. Ze is klein en heeft nog een lekker zacht tienerhuidje. Toen ze zich eenmaal bij me op haar gemak voelde op de bank ging ze lekker tegen me aanknuffelen en begon ze, oh zo teasing, met Wijze Stijve te spelen. Ook volgden op de bank ongelofelijk lekkere warme tongzoenen. Snel met haar de kamer opgedoken. Dit werd een geweldige GFE ervaring. Candy was zo aanhankelijk en knuffelig dat we zeker 10 minuten uitbundig speeksel hebben liggen uitwisselen. In 69 wist de arme meid niet wat haar overkwam. Haar poesje wrong zich in allerlei bochten om maar zo goed mogelijk contact te houden met m’n tong. Soms moest ik zelfs zorgen dat ik niet door haar poesje gesmoord werd en hapte naar lucht. Haar genotservaring werd simultaan vertaald naar tongbehandeling van Wijze Stijve en bijbehorend gekriebel van m’n klokkenspel en bilspleet. Af en toe werd dit onderbroken door hevig gekreun als ze weer een orgasme onderging. Ik had m’n eigen orgasme extra lang opgehouden omdat ikzelf ook enorm van haar genot aan het genieten was. Toen ik dus uiteindelijk wilde finishen, kostte me dit toch wel de nodige moeite, maar Candy revancheerde zich door lekker door te blijven gaan, ook al was de kamerduur van 20 minuten al ruimschoots overschreden.

Deze sessie had me zo goed bevallen dat ik, na een uitgebreide pauze, er ook m’n 6e sessie mee doorgebracht heb.
« Laatst bewerkt op: 7 november 2012, 18:46:25 door Wijze grijze »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
CANDY
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2012, 23:32:51 »
[box title=CANDY]














[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijzes ervaring met CANDY (ROM)
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2012, 23:53:34 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg24461#msg24461
 
De 4e sessie moest ik nog maar eens met Candy doen.
[smg id=5246]
 
Het snoepje van afgelopen maandag was weer lekker onschuldig, maar vandaag ook wel iets zelfverzekerder. Het leuke van Candy is dat je haar klitje als stuurknuppeltje kunt gebruiken. Dus weer een uitgebreide 69 sessie mee gedaan, waarbij ik met mijn tong en vingers aangaf wanneer ze goed bezig was bij mij. 69-en is, wat mij betreft, het toppunt van non-verbale communicatie. Nadat ze zelf diverse malen een orgasme had, heeft ze mij ook heerlijk laten spuiten.
Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

Wijze grijze

  • Gast
CANDY (ROM)
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2013, 22:05:21 »
Gekopieerd uit mijn recensie: [/font]http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg30791#msg30791

De 5e en 6e sessie dan. Candy, het snoepje. Ook zij is sinds 1 Maart terug in de club. Ze liep de hele dag in een onsexy badhanddoek gewikkeld rond en lachte nooit. Ze zat duidelijk niet lekker in haar vel. Ik vroeg haar dan ook eerlijk of een kamersessie met haar me wel zou bevallen. Ze moest zelf maar aangeven of en wanneer ze mijn gezelschap wilde. Ergens in vroege avond zocht ze dan contact en we praatten uitgebreid over de afgelopen maanden. Een duidelijk schoolvoorbeeld van een onbevangen tienertje dat in dit beroep is begonnen en nu enkele maanden later, veranderd is in een jongvolwassen vrouw. Weg tieneronbevangenheid. Welcome to the real World. Candy bemerkte mijn begrip, maar realiseerde zich tevens dat er geen weg meer terug was naar haar jeugd. Gevolg was wel een hele lieve innige tongsessie op de bank, die aansluitend op de kamer vervolgd werd. Dit kleine tere 1,50 mtr, 43 Kg en schoenmaat 35 poppetje heeft me o.a door haar TZ een super GFE laten ervaren. We vergaten de tijd helemaal. Omdat de maximale kamertijd slechts 20 minuten mag bedragen, is zij na een half uurtje met m’n “stempelkaart” naar de balie gegaan om de kamer te verlengen en er nog een sessie aan vast te hangen. Wijze Grijze sexapproval™:9,5/10