Auteur Topic: NATALYA (BUL)  (gelezen 5557 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
NATALYA (BUL)
« Gepost op: 7 november 2012, 18:48:31 »
Gekopieerd uit mijn recensie: [/font]http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg24359#msg24359

 En wat zat er stilletjes verscholen in een hoekje? Natalya
 Naam : Natalya
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Bruin, sluik, lang
 Lengte dame : 1,62 mtr
 Postuur/Cupmaat : petite, lolita, 42 Kg, maat 32/ B-cup,
 Tatoeages/Piercings : nee/nee
 Service: TZ, PZC, NMC, 69
 Voordelen: Geen tijdsdruk
 Nadelen: Zwangerschapsstrepen
 Tijdsduur : 30 + 30 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10
 
 Natalya is tijdelijk in Moers. Over ca. 2 maandjes verlaat ze deze club. De hele dag zat ze vrij onopvallend helemaal achteraan op haar bank. Ze was vandaag de enige niet-Roemeense. Communicatiie met de andere meisjes zat er voor haar niet in vanwege taalbarrière. Ze is heel petite, maar wel lekker aanhankelijk. Deze kleine muis heeft een heerlijke service in huis. Heeft een beetje een mystiek voorkomen, maar dat maakt de sex dan ook weer uitdagend. Dit bleek dan ook op de kamer waar ze heel aanhankelijk met haar kleine tongetje m’n gebit ging inspecteren. Vervolgens werden de zoentjes via m’n borstkas naar Wijze Stijve vervolgd en aldaar werd uitbundig kennisgemaakt met mijn trouwe makker. Een heerlijke lange pijpbeurt volgde. Natalya knielde haaks naast me met een lekkere gebogen holle rug en ging met gespreide beentjes op haar knieën zitten pijpen. Dit bood me via de spiegel een geweldig zicht op haar kleine kontje met openstaande glinsterende vochtige lipjes. Terwijl ze me pijpte keek ze me regelmatig heerlijk geil aan met die donkere ondoorgrondbare balkanogen. Als je haar dan ook nog vingert en ze begint lekker mee te draaien dan is dit een garantie voor een spetterend 5e orgasme van de dag.
Mijn 8e beurt wilde ik eigenlijk met Candy doorbrengen, echter het arme schaapje was zo moe dat ze al om 22:30 was gaan slapen. Daarom ook mijn laatste sessie met Natalya doorgebracht, waarbij ze onversaagd probeerde er een 6e lading Wijze grijze nakomelingen uit te zuigen. Helaas had ze mijn limiet bereikt en lukte dit niet. Toch fijn te constateren dat ze door bleef gaan, ook al was de 20 minuten kamertijd voorbij. Is voor mij altijd een positief teken van servicegerichtheid.