Auteur Topic: nlnu's Asiatour september 2012, deel 3, Pattaya.  (gelezen 3903 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
nlnu's Asiatour september 2012, deel 3, Pattaya.
« Gepost op: 12 november 2012, 13:16:18 »
De eerste avond in Pattaya eens in de Silverstar 2 gaan kijken en al snel sjans met Noe, een mooie lieve meid met werkelijk prachtige borsten, cup C/D en naturel zacht. Na een paar drankjes haar gebarfined. Prima sex, haar eerst een oraal orgasme bezorgd, ik had gedacht dat de boel daarna wel nat genoeg zou zijn, maar toch weer het probleem van de strakke poes, ze had er voortdurend pijn bij, dus maar weer een coitus interruptus en verder met de hand. Ze ging met haar rug tegen me aanliggen en met die verrukkelijke borsten in mijn handen sliepen we een paar uur. Tot tegen de morgen er iets hards tegen haar billen aanprikte. Ze stak haar hand naar achteren en hielp me er gauw even van af, om zichzelf het pijnlijke ritueel van de boom boom te besparen waarschijnlijk.

Overdag het wandelgebied nog eens doorgestruind en in soi 6 bij de Myfriend You bar gekeken. Chompoo, die me vorig jaar een paar keer bediend had was er niet, maar Mai wist er na een kwartiertje zuigen toch weer een schot uit te krijgen. Toen ik naar buiten ging werd ik ineens begroet door Chompoo, die inmiddels was gearriveerd, aardige meid is dat toch wel.

Na een paar uur aan het strand, soi 7 ingelopen en Oi weer gevonden, waar ik in de 2 voorgaande jaren nogal heftige intermezzo’s mee heb gehad. Ze voelde zich niet erg lekker en er was maar één ander meisje in de bar, kon eigenlijk alleen shorttime. Het is dat ik haar een beetje ken en haar graag mag, anders had ik het in deze omstandigheden niet gedaan. Maar eenmaal bezig ging ze weer lekker los en lag als een gek klaar te komen. Denk dat ik haar later deze week nog een keer lt probeer mee te krijgen. Inmiddels raakten de condooms op, het ging toch weer sneller dan ik dacht. Sta ik bij de kassa van een Familymart te bedenken welke de grootste zouden zijn, Durex met Thaise text, word je niet veel wijzer van, staat er ineens een bargirl naast me, what you look for, big size? Than take these! Dat heb je in Nederlandse supermarkten nou nooit eens, wat een saai land hebben we toch.

In de avond een paar gogo’s bezocht in Walking street, rondje gedaan door soi Diana, en uiteindelijk bij een barretje op Second Road een leuke meid getroffen die nog maar een week in het barwerk zat. In sprak wat beter Engels dan de meesten, gezellig een half uurtje zitten kletsen en haar gebarfined. Was in het begin een beetje schuchter, maar kwam toch wel een potje goede sex uit, en deze keer geen problemen met de afmetingen. ’s Ochtends nog een keertje gestoeid en haar weer laten gaan.

Deze dag maar eens naar Koh Larn geweest, relaxt stranddagje van gemaakt, en ’s middags nog eens naar soi 6, waar Chompoo me volgens de regels van de kunst leegzoog. ‘s Avonds nog eens in de Silverstar 2 gaan kijken, ik had die Noe met haar mooie borsten nog in mijn hoofd, maar ze was er niet. Wel een ander meisje met bijna net zo’n fraaie voorkant getroffen, Jipa, klein vrolijk ding, en haar meegenomen. De lt prijs is hier nog steeds 2000 bt/600 bt barfine, in Walking Street heb ik hogere prijzen gehoord. Het was echt leuk met Jipa, we haalden eerst even wat van de barbecue, eigenlijk vertrouw ik die straatkarretjes maar half, maar ze liep er een aantal voorbij, en kwam toch bij een man die goed vlees leverde. Op de kamer alles opgepeuzeld, gedoucht en het bed in. Het kleine duveltje kon lekker zoenen. Van pijpen had ze wat minder sjoege, maar ze hield van boom boom, was kleddernat en had geen klachten over het formaat. Zo werd het voor ons beiden een heerlijke wip. In de nacht legde ze een paar keer uit zichzelf mijn hand op haar borsten, en in de vroege ochtend kwam het er nog een keer van. Samen ontbeten en bye bye.

Vandaag een van de geilste adressen van Pattaya bezocht, de Devil’s Den. Een kleine twintig meiden op een rij, dat maakt het kiezen lastig. Maar gewoon degene met de grootste borsten en degene met de dikste billen genomen, dan zit je aan beide kanten altijd minstens één keer goed. Een twee uur durende orgie van non stop zoenen, pijpen en neuken, waarin ze allebei een keer met een volle mond naar de badkamer verdwenen. De rest van de dag maar wat rustig aan gedaan, de ergste druk was er voorlopig wel af. Beetje geshopt en zoals elke dag een Thaise massage genomen in de vip in soi 10, een degelijk massagehuis zonder extra service.

Nu zit ik even in de lobby van het hotel om dit bericht op het forum te zetten, vanwege betere wifi, en ik ben niet de enige. Tegenover me zit een Duits stel van een jaar of veertig met het thuisfront te skypen, ze hebben het over die blanke mannen die met die Thaise meiden lopen, mevrouw spreekt er schande van. Ze heeft geen idee dat ik haar versta. Maar goed dat ze niet op mijn beeldscherm kan kijken. Meneer zit er met een vrij neutraal gezicht bij, ik vermoed dat hij ook graag eens zijn gang had willen gaan. Als je ook of all places uitgerekend met je vrouw naar Pattaya moet gaan, dan zul je er ook op een pijnlijke manier achter komen dat echtgenote de verleden tijd is van echt genieten.

   
Deze avond in soi 7 een Isaanmeisje getroffen die me een typisch ontdooigevalletje leek. Noe was shy maar ook erg geïnteresseerd. Haar lt meegnomen en jawel, in de lift stonden we al aan elkaar geplakt tot de deur open ging. Ik legde gewoontegetrouw twee condooms klaar, maar ze legde er van zichzelf nog vier bij, die kreeg ze toch van de bar. Niet dat ze allemaal opgegaan zijn, maar later zou blijken dat het geen overbodige luxe was. Eenmaal in bed ging ze volop los, kon van het zoenen niet genoeg krijgen. Mijn lid werd uitgebreid geïnspecteerd, zowel visueel als oraal, ze schatte dat hij tot voorbij haar navel zou komen. Ik had wel wat problemen verwacht, maar deze meid was botergeil en werd graag zo hard mogelijk doorgeneukt, waarbij ze meermaals klaarkwam. Die twee van de Devil’s Den hadden ’s middags de zak al behoorlijk leeg gemaakt, ik kon het heel lang volhouden. Een paar keer een korte pauze en een condoomwissel gedaan, die dingen zijn niet onbeperkt bruikbaar, en na anderhalf uur allebei behoorlijk sufgeneukt in slaap gevallen. Bij het wakker worden weer dat handje, ze wilde nog een keer. Ze kreeg het nog een keer. Samen douchen en naar beneden. Aan het ontbijt zat dat Duitse koppel weer tegenover ons. De vrouw had inmiddels doorgekregen dat deze mevrouw Uitgewandeld een andere was dan die van gisteren, en zond me de hele tijd afkeurende blikken toe. He, wat voelde dat lekker. We zaten samen nog een uurtje aan het strand, voor ze terug ging naar haar bar.

’s Middags soi 6 een paar keer op en neer gelopen, de een te dik, de ander te dun, enz. maar toch een goede keus gemaakt met Oi van de Red Point bar. Lekkere meid, goed figuur, met haar naar boven en goede sex gehad zoals het hoort. ’s Avonds een rondje Walking Street en daarna het andere meisje Oi nog eens opgezocht. Te weinig meiden in de bar, lt ging niet. Maar een paar uurtjes st kon wel, we stapten de Silverstar binnen, waar ik er eerder die week al een paar gebarfined had. Een slanke meid met prachtige borsten beviel ons wel. Noe 2 kwam erbij zitten, een andere Noe dan degene van een paar dagen eerder. Leuke meid ook, ze ging ook voor een st mee naar het hotel. Noe 1 was er inmiddels ook bijgekomen, en zwaaide ons uit, ze kenden elkaar allemaal, no hard feelings. Toen ik uit de douche kwam, waren de dames al druk met elkaar bezig, bleken zo bi als wat. Ik stortte me in het strijdgewoel, het werd een orgie die je nooit zou verwachten als je ze in hun nette jurkjes op straat ziet lopen. Oi was wel de gangmaker, en werd nadat ze allebei geneukt waren, nog even door ons samen aan een oraal hoogtepunt geholpen. Daarna kwam ze in mijn arm liggen zoenen en Noe maakte het karwei af met haar mond. Ze gingen weer naar hun werkplekken en ik viel als een blok in slaap.

De ochtendwip vond plaats tussen 11:30 en 12:30 in een kamertje boven de Halifaxbar in soi 6 met de op dat moment knapste aanwezige dame van de straat. Oei had een mooi snoetje en was slank met fraaie rondingen op de juiste plaatsen. En hier had ik weer eens een tongzoenfetisjiste te pakken, dat mondje bleef maar zuigen en likken. Saillant detail, na het klaarkomen bleven we zolang doorsudderen, dat toen ik eruit gleed het condoom ineens pleite was. Het hele matras afgezocht, nada. Ik had wel een vermoeden, maar wist zo gauw ook niet hoe je nou in het Thais zegt ‘ik denk dat ie nog in je kut zit’. Maar ik had het wel goed geraden, want toen ze uit de douche kwam hield ze triomfantelijk een goed gevuld rubber tussen duim en wijsvinger omhoog. Ze nam ruim de tijd voor het afscheid, op haar eigen zoengrage manier. Ik denk dat ik nog wel een keertje bij haar langs ga, zulke meiden tref je niet dagelijks, zelfs hier niet.

’s Avonds tot een uur of elf liggen slapen en erop uit om beide Noe’s te barfinen, waar we het al eerder over hadden gehad. De meiden met de mooiste dubbel D van de club. Nog even zitten dollen met mamasan erbij, paar drankjes, niet te veel, en ze allebei meegenomen. De ene lag me al te pijpen toen de andere uit de douche kwam. Ze nam het over, ze werkten goed samen, kregen allebei een goede beurt, en met een zoenend meisje in de arm zoog de andere me klaar. Ik sliep in met in elke arm een lekkere stoeipoes, tot ik in de vroege ochtend het onvermijdelijke handje aan de ochtendpaal voelde. Ze gingen er eens goed voor zitten, en de aanblik van die vier verrukkelijke tieten in combinatie met die zachte handjes zorgden al snel voor een schot in het laken. Het was weer een goed begin van een typische Pattayaanse dag.

Het leek aardig weer te gaan worden, dus nog een keertje naar Koh Larn, beetje relaxen aan het strand. ’s Middags terug en nog eens soi 6 ingelopen, ik had zin in die zoenfreak van de Halifaxbar, maar hoorde van de andere meiden, she go Bangkok. Doorgelopen tot de bar van Chompoo, met haar een sapje gedaan. Ze zat natuurlijk weer met haar hand in mijn gulp te friemelen, shall I sing a song for him? Ze kreeg er wel een klein half uurtje werk aan, maar zag toch kans om er weer een shot uit te zuigen.

Tegen middernacht op zoek naar die Isaangriet van een paar dagen eerder, maar niet te vinden. Even in de Happiness agogo gaan kijken, zaten wel een paar leuke danseressen bij, maar bijna allemaal ofwel borsten, en amper billen, of net andersom. Met één uitzondering, Malu was zowel voor als achter goed bedeeld, ook veel tattoos en had een leuk, vrolijk gezicht. Haar bij me geroepen voor een ld, ze sprak bovengemiddeld goed Engels en begon nog voordat de glazen op tafel stonden al uitgebreid te zoenen. Deze ging het worden. Barfine 700 bt iets aan de hoge kant, maar 2000 bt longtime, heel schappelijk voor de hele nacht een gogogirl in je bed, de prijs van een half uur in een Duitse club. Malu lustte er wel pap van, hield van langdurig zoenen, pijpte heerlijk zacht en diep, en werd helemaal gek als ze genomen werd, het kon haar niet wild genoeg gaan. Ook behoorlijk luidruchtig, ik weet niet of de gasten van de naastliggende kamer thuis waren, maar dan hebben ze beslist een en ander meegekregen. Uiteindelijk toch in slaap gevallen, zij met haar rug tegen me aan, ik met mijn handen vol tiet. Om een uur of negen wakker, ons even opgefrist en weer van voor af aan begonnen en bijna het ontbijt nog verneukt.

Eerst een tijdje aan het strand gelegen, maar in de loop van de middag komt er wel wat activiteit in soi 6, daar eens wat gaan lopen. De meesten vielen af op uiterlijk, ook veel ladyboys, aan één twijfelde ik nog tot hij/zij begon te praten, die stem hoorde niet bij een vrouw. Toch een klein sierlijk meisje getroffen in de Lalalu bar, of zoiets. Pim was echt een leuke lieve meid, met haar een uurtje gestoeid tot genoegen.

De laatste avond verliep wel wat apart. Het bleek dat je hier ook miskleunen kunt treffen. Eerst een paar spelletjes pool gedaan met een dame die op zich best aardig was, maar toen ze rond het biljart liep toch wat teveel rondingen op de verkeerde plaatsen had. Die ging het niet worden. In de gogo aan soi 8 een knap meisje gezien, ld gegeven, Oei sprak weinig Engels, mamasan hielp met de vertaling. 2000 bt lt is geen slechte prijs. Mits ze een beetje normaal meewerken. Sommige verlegen meisjes ontdooien wel, maar deze bevroor. Lag er bij als een brok steen. Wilde niet zoenen, no mouth. Dat zou de eerste in drie weken zijn. Than go back to mamasan, no mouth, no money. Schrok ze van. Okay, maar dan st, voor 1000 bt. Ik wilde er ook geen toestand van maken, dus vooruit dan maar. De mond ging een beetje open. Met tegenzin wreef ze me omhoog. Op de rug en erin. Me nu maar eens niets van het gejammer aangetrokken en gewoon mijn gang gegaan, hoewel ik anders helemaal niet zo ben, maar deze griet moet gewoon blijven doen waar ze goed in is, dansen, en niet met farang meegaan. Na een paar minuten het kruit maar droog gehouden voor de volgende en wegwezen.

Om half twee in het barcomplex op de hoek Beachroad / soi 8 een leuke dame van in de dertig getroffen die voor 1000 bt wel een nachtje wilde blijven slapen tot een uur of zeven. Ohm was duidelijk van een ander slag. In de lift al tongen als een bezetene. In bed een wilde vrijpartij met een heftig hoogtepunt tot gevolg. Samen ingeslapen en ’s morgens weer bye bye.

De laatste dag is altijd de vervelendste, je hebt nog prima naar je zin, maar het zit erop. Beetje door Pattaya gestruind, wat laatste inkopen gedaan, en aan het eind van de middag naar een meisje dat ik al een paar jaar ken, en met haar op een shorttime kamertje de laatste wip van de trip gemaakt. Met frisse tegenzin naar de luchthaven voor de vlucht naar huis,van dertig graden naar vijftien, back to the fridge. Maar volgend jaar hoop ik toch weer een trip dez kant op te maken, als ik ergens noglangnietuitgewandeld ben, dan is het wel in Thailand.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.