Auteur Topic: CLAUDIA  (gelezen 54185 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CLAUDIA
« Gepost op: 12 november 2012, 23:44:15 »
[box title=CLAUDIA]





[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
CLAUDIA (ROM)
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2013, 19:29:02 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg31235#msg31235
 
Verder had ik nog een kamer met Claudia. Haar huidige uiterlijk wijkt wel heel sterk af van de foto’s op de website. Tegenwoordig heeft ze bijv oranje/blond haar en een heel andere gezichtsuitdrukking. Je herkent haar het best, doordat ze af en toe een beetje loenst. Leuk is ze desalniettemin. Ze spreekt gebrekkig Duits, maar wel uitstekend Italiaans. We belandden in kamer 2, waarin een rieten fauteuil staat. OK, aanwezigheid van een fauteuil betekent bij Wijze Grijze: ”OK, on your knees en pijpen maar” maar dan in het Italiaans (waar je dit gelijk veel romantischer kunt laten klinken). Geen bezwaar voor Claudia en gevoelvol kriebelde ze gelijktijdig met haar nageltjes ook de onderste regionen mee. Dit beviel me wel en zo heb ik het dan ook af laten maken. Ik had minder zin in verdergaande activiteiten vanwege Claudia’s overschrijding op BMI-niveau van de Wijze Grijze Girlsstandaard. Ook omdat ook zij zich Wijze Grijze DNA wist te bemachtigen een Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10

In de loop van de avond was er wel nog een akkefietje met Claudia. Zij kwam ineens snikkend een kamer uitgestormd en trok zich terug in de wasruimte. Haar Turkse klant ging zich meteen aankleden en vertrok echter niet zonder eerst zijn beklag aan de balie te doen. Hij beklaagde zich over het gebrekkige serviceniveau van Claudia?? Dit herkende ik absoluut niet en ik was benieuwd naar Claudia’s versie: Het kwam erop neer dat hij zeer onrespectvol en ruw met haar was omgegaan, waarop zij een streep onder de sessie had getrokken. Graag was ik anders nog een keer met haar naar de kamer gegaan, maar daarvoor stak ze niet meer lekker in haar vel.