Auteur Topic: Partytreff Emmerich  (gelezen 128542 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Gepost op: 15 november 2012, 12:24:27 »
Naam: Party + Sauna Emmerich am Rhein.

Adres: Hinter dem Engel 17, 46446 Emmerich

Telefoonnummer: 02822 9777400.
Vanuit Nederland: 0049 2822 9777400.

Website: http://saunaclub-emmerich.de/

E-mail: info@partytreff-emmerich.de

Aard: Saunaclub/Pauschallclub

Openingstijden:

Dinsdag-Donderdag 10:30 - 01:30.
Vrijdag+Zaterdag 13:00 - 05:00.
Zondag 13:00 - 02:00.


Prijzen:

Zondag t/m Donderdag: dagkaart € 59,- en uurkaart € 29,-
Vrijdag en zaterdag: € 69,- en uurkaart € 39,-


Routebeschrijving en parkeren:
Ligt aan de A3 Arnhem-Oberhausen, tweede afslag na de grens.

Inrichting:
Einzelraume + Spielwiese.
Sauna + Whirlpool.

Verzorging:
Softdrinks en vruchtensap zijn inbegrepen, evenals buffet.

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2012, 12:29:06 »
Gisteren met miene maot Rmjhexe na wat inleidend geleuter en gepeins-ik wilde niet naar H7 -en hij wel, maar ik reed..hahaaha, bij fkk van Goch uitgekomen als compromis dat viel zwaar tegen, wat een matige line up en grafsfeer hing daar , na 1 uurtje en wat gegeten te hebben en wat dames verveeld te hebben hadden we het wel gezien. Lees het Fkk van Goch draadje voor een zeer kort verslagje binnenkort.

Snel naar PTE dus, ik was wat huiverig maar met rmjhexe aan mijn zijde kun je wel wat hebben.
Dus de drempel over en meteen keek ik in de zaadvragende ogen van Jasmin, ze herkende me maar zei niks, ook de theke herkende me en deed biznizz as usual, prima, 59 euro de man afgetikt dus, spreken is zilver, zwijgen is goud...is ook mijn adagium..ook op dit forum.
Ik ga het kort houden dus.

De zaak was wat opgeleukt met dure italiaanse designverlichting.
Zag er met weinig middelen al wat leuker uit, voor de rest was alles wie zuvor. Dus redelijk maar met hier en daar wat kkleine onvolkomenheden, de douches kan beter.
Maar de sfeer was prima, en er waren 6 dames aktief.
Met name Dahlia vond ik lekker, en ook Monica en Yonella is een hele aparte, lekkere big girl.
De andere dames waren optisch iets minder, eentje vond ik er niet uitzien maar laat die nou net de hele avond verloofd zijn en bij 1 man zitten erg jammerSamatha zat in Glsenkirchen bij de party wat ik persoonlijk jammer vond.

Monica kende ik nog van een toevalsontmoeting in fkk Van Goch, daar al eens kort met haar zitten buurten terwijl johnml haar vriendin daar in aan het pakken was, wat ze daar al had had ze nog meer hier, een beetje afstandelijk, maar met praten ontdiooide ze en gaf zelf an kom we gaan naar boven, en boven werd het eigenlijk veel beter dan verwacht, zeer goed pzc en lekker neukwerk, goed kontakt, gewoon een date die je een smile geeft. Aftersales goed en haar als dank een massage gegeven, had ik niet moeten doen ze vertelde dat het goed was en Yonella trok me tegen mijn wil mee voor haar massage...kop houden in het engels is haar favoriet term..stoer doen en een beetje boksen haar gimmick...ik mag haar wel...en de massage van haar was ook voor mij leuk.

Daarna met Dahlia wat gein zitten trappen op de bank, ze had pauze maar toen ik bovenop haar ging liggen en een handdoek over ons heentrok en haar begon te kussen wilde ze toch wel naar boven, daar ontblote ze een heerlijk tienerachtig lichaam, erg fraai hoofd, haar prestaties waren ook goed, beetje akteer werk maar gewoon een heerlijke afwerkbeurt gehad, stand opwarem tegen haar billen, beetje kussen,op bed schudde ze met haar billen in doggie en ik kroop ertegenaan en was mee hard als staal er, ze nam daar gewoon alle tijd voor, pzc ook erg goed, en het neuken wilde niet direkt tot resultaat leiden maar ze trok me heerlijk af tegen haar borsten aan en ik ontlaade me op haar lichaam.

Toen met Tinka naar boven gegaan voor de laatste ronde, en Tinka die sloeg alles, volop tongzoenen en heel erg goed pzc, neuken lekker strak en toen met een bijna FT het tot een einde gebracht met een schot in de lucht.

Eten was er ook tegen het einde van de avond kwam er een grote pizza..lekker..daarvoor waren er broodjes met beleg geweest.
Bediening en theke, attent en aardig.
Enig minpuntje voor mij, de toch wel wat saaie turkse muziek, geen moderne turkse muziek die ik wel kan waarderen.
Ook de roemeense muziek was bagger, te folkloristisch, dat kan toch veel beter.
Sfeer onder de gasten leuk en relaxed maar je moet het zelf maken hier, zaten met vrijwel alleen turken.
Jasmin en Yonella doen graag beiden gek, prima een paar sfeermakers.

De kwaliteit van de dames, (erg) goed zou ik zeggen voor een budgettreff, de service verasste me nog meer, kan het deels niet beter krijgen in een club.Allemaal in de leer geweest bij Samatha ?
Zoals meerdere ervaren pt gangers steeds benaddruken de service is van veel zaken afhankelijk, van de drukte, de moeheid , en bijboorbeeld net n het laatste van de klik, wat wil een dame jouw geven..

Als het geen sluit was had ik graag nog met Yonellea gekamerd, nu had ze me alleen een hele goede massage gegeven, wat is die meid sterk in haar handen, een echte sportvrouw.
Bij het weggaan kreeg ik van de meiden een paar kussen en Yonella plaatse er maar meteen een rechtse stoot bij op mijn bovenarm..volgende keer is ze de eerste..want we komen terug, het is me heel goed bevallen gisteren, inde auto haden Rmjhexe en ik met een big smile dezelfde conclusie..heel geslaagd dit avondje beiden in een paar uur 3 x lekker geneukt, goede service gehad van leuke/lekkere meiden, wat gegeten, wat gegeind, ik 2 massages erbij gegeven ( is mijn hobby),..."its good to be back home, and to have a lot of homes"


Note Foots: waarschijnlijk per ongeluk geplaatst privacy info verwijderd, im naar Tom Kroes gestuurd, ter verwittiging
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #2 Gepost op: 26 november 2012, 19:29:17 »
Zo goed als het vorige zondagavond was, zo slecht was het nu.
Veel te druk 15 man binnen allemaal turks, en maar 5 vrouwen aan het werk.
Alleen Monica en de nieuwe Amy zagen er goed en aantrekkelijk uit, de rest was niks voor mij smaak bij.
Helaas was Dahlia ziek.

Bekende probleem alleen aandacht voor de turken, en ik werd vrijwel kompleet genegeerd,Monica was de uitzondering maar ook erg moe en niet erg veel zin, is bij mij de zin er ook al vanaf.

Verplicht nummertje met Alexandra..leuke meid maar heel erg slechte sex mee gehad, nauwelijks blazen alleen trekken ook na herhaald verzoek, kreunen nog voordat ik in haar zat, erg slecht, na 1 minuut ja schatz jetzt komm..dat deed ik ook maar zonder zaadlozing..komm wir gehen nach unten...afgebroken dus.
Alexandra was kapot melde ze me en wilde stoppen met het werk. Leuk voor je kopfkino allemaal.

Alle vrouwen waren moe, er zat een nieuwe zeer leuke vrouw Amy, knapste van het hele stel.
Pauze schatzi zei Amy, me beklaagd bij de theke zat er al 1 uur en geen aandacht of alleen pauze pauze schatzi geklaag.
Kreeg ik Amy toegeworpen, geld terug kon helaas niet, maar zo wil ik niet kameren, meidje helemaal gesloopt, gewoon maar mee gepraat.

Daarna naar boven met Monica maar die wilde een massage en was helemaal niet in the mood gesloopt, moe...vind je het gek met 50 kamergangen op zaterdag.

Ik wilde met Monica kameren maar na een uurtje wachten en totaal genegeerd te worden door alle meiden ben ik snel naar Fungarden gereden. Daar zeer goede date met Cristina gehad en veel pre -en after sales.

Op een verblijf van 4 uur, 1 x geneukt en dat was HELEMAAL niks en verder totaal genegeerd, bij 3 van de 5 was dat me ook worst.

Conclusie:
PTE alleen de moeite bij een redelijke line up , vrouwen die niet kapot zijn en bij niet teveel turkse gasten want dan ben je derderangs bezoeker. Gisteren gewoon 59 euro verbrand. Dat je ervaring in een PT van veel factoren afhankelijk is werd weer bevestigd.Ga nog wel eens kijken op een doordeweekse dag.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #3 Gepost op: 7 december 2012, 10:43:39 »
Mijn ingewikkelde tevredenheidsformule van PTE vulde zich op een doordeweekse dag deze week met de volgende ingredienten;

0. 60 euro entree...de euro kreeg ik niet terug.
1. 6 vrouwen, Waarvan ik Monica en de nieuw Jasmina mee naar boven genomen heb
2. broodjes en thee genoeg de hele dag
3. een uurtje een geweldig hete suana genoten
4. 2 x afwerksex sessies maar geen verkeerde met Monica en de nieuwe Jasmina ( roemeens italiaanse gypsy, geen stunner wel een aardige jonge volslanke..op de grens dan..vrouw.. bij een menselijke benadering , ik had er goed kontakt mee iig)
5. een onvriendelijke Alexandra maar dat was toch een drama de vorige keer bovendien ziet ze er niet uit en een afwijzende Tinka maar goed ziet er niet uit deze werpdwerg met zeer goede service dat weer wel.
6. massage gegeven aan Monica en gezellig met haar gekletst
6. 5 uur gebleven
7 zeer vriedelijke theke en eigenaar
8 lekker zitten gokken paar uur...op de kasten voor mij kan ook live aan de bar via internet en de theke is ook een bookie..hier houden ze wel van een gokje..hahaaha
9. de vrouwen waren niet op en benaderbaar, op Tinka en Alexandra na dan.
---------------------- +
REDELIJK GOED BEZOEK AAN PTE

Niet super zoals de eerste keer, niet dramtisch slecht zoals de tweede keer.
Wat ik minder vond is dat Tinka ineens "raar" deed (denk misverstand want ze begreep iets niet en vatte het als een belediging op, whatever...lekker belangrijk) en Alexandra maar daar heb je echt helemaal niks aan, het broodjes klaarmaken deed ze al een uur over, doe ik in 5 minuten, echt een drama deze vrouw vind ik, al maakte ze wat turken blij zag ik.
Echt jammer vond ik dat Yonella en vooral Dahlia er niet waren ondanks telefonische toezegging, ze lagen te slapen en werden niet wakker op tijd en geschrapt van de agenda, dan had het denk ik een nog beter dagje geworden...en had ik zeker nog Dahlia aan de afschietlijst toegevoegd...dat vind ik een erg lekkere girl next door de vorige keer een super service van haar gehad heel geil.

Binnenkort nog eens terug voor Dahlia, Monica en Yonella en een verrassing is hier altijd mogelijk, een middagje lekker de sauna in.
Zolang er jonge redelijk uitziende meiden zijn kom ik, voor de pakezels betaal ik nog geen euro entree.

Paspoortje Jamina:
nationaliteit: gok roemeens
taal: roemeens, italiaans, beetje engels, heel klein beetje frans
leeftijd: 30 oogt als begin twintig
postuur: maatje meer, billen net tegen de cellulitis aan, mooie grote borsten leuk speelgoed
extra: afwerend en beetje stug, ziet er een beetje trashy uit maar ik vind dat ook wel lekker, zelf kontakt mee maken dan ontdooit ze en is het een aardige maar wat simpele tante.
Service: bij mij goede afwerksex, voorspel, pzc en erbovenop en achterlangs tegen die megabilen, ass lovers komen aan hun trekken, zonder veel tijdsdruk, lange aftersex talk op bed..goed voor PTE begrippen.
nadelen: rookt veel en dat ruik je.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #4 Gepost op: 17 januari 2013, 11:29:41 »
Gisteren geweest en me goed vermaakt.

Er waren wel 3 pakezels, waarvan ik er 1 al eens in een onbewaakt moment van verstandsverbijstering gezadeld heb en bereden.Je hebt ook werkwillige en lieve ezeltjes maar dit ezeltje wilde niet en bleef halsstarrig staan (pijpen 1 sekonde en dan weer trekken, en al kreunen voordat ik in haar zat en na 30 sekonden hoorde ik al kom schatz, ik dacht als je ernu uitzag als Claudia Schiffer dan lukt het me wel binnen 15 sekonden maar met jouw heb ik denk ik een hele werkdag nodig met mijn ogen dicht) na 5 minutenafgebroken en sindsdien maak ik onder herinnering aan mijn slechtste p6 date ever er een grote boog omheen ( turkse klanten zijn blij met dit pakezeltje en het pakezeltje ook met hen)

Een bulgaarse Melik, een veteraan van een paar maanden PTE, heeft een mooi gezicht en een leuke uitstraling en een acceptabel figuur maar die hield ermee op jammer dan maar met de poolse aanpappen. Sonja dus en daar ook uren mee zitten kletsen en een bulgaarse die ik kende van H7 hete hier Paula, jong en met een fraai hoofd en lichaam, klein van stuk en heerlijke billen dus ik wist wel hoe dat ging aflopen en een sympathieke spring in t veld. Uiterlijk een 100% bulga gypsie, donkere haren, India, India, een bruine huid, die gekke onafhankelijke blik in de ogen..I love em line em up ! Leeftijd vooraan in de twintig !
Meteen vanaf binnenkomst oogkontakt en flirten, waar kennen we elkaar van ?, uiteindelijk wist ik het en tilde haar van mijn schoot de trap op, doet het altijd goed dat macho gedrag maar is voor een oude man als mij uitkijken natuurlijk en boven een super date gehad, lang en vurig. Veel te lang boven gebleven maar er was toch vrijwel niemand aanwezig door het winterbandenweer. Gevaarlijk leuke vrouw deze Paula,beweerde dat ik in de 7 al met haar geweest was, 2 x wist ze zeker, maar dan was hte niety zoals gisteren dan had ik het wel onthouden.

Ook haar nichtje Larissa heb ik gekamerd (valt denk ik ook onder de pakezels dan wel kamerolifantjes -net wel of net niet- maar met een leuk karakter en een goede attitude, meer is niet nodig in een partytreff, en ik neuk alles wat los en vast zit als het maar een beetje sympa is) en was na ontdooien door mij een leuke date.
Maar geen vergelijk met Paula die echt super was als gfe plus. Wilde haar direkt meenemen naar huis,ook de aftersales van de poolse en van Paula waren heel erg goed en langdurig.

Poolse Sonja pijpte bizar goed en de sex was afwerksex met haar maar toch wel bevredigend en ze deed goed haar best. Maar al teveel jaren op de teller om dat ik leuk vind gfs te bewerkstelligen vandaag .

Ze zijn aan het verbouwen en er is nu al een grote hoofdruimte, vandaag komen nieuwe banken en interieur en de rest van het pand wordt ook licht aangepakt. Ook de doucheruimte begreep ik.

Het plan was om vanaf volgende week te gaan werken met 12 vrouwen die permanent aanwezig zijn. Eerst zien dan geloven maar ik hoop het voor ons, hardore HL die niet te ver van huis van bil willen en daarvoor niet de hoofdprijs willen betalen.
Nog aangegeven dat de eigenaar beter afscheid kon nemen enkele pakezeltjes, dan wel de quote beter flink terug kon brengen deze dag waren sommige dams weer ziek zwak of misselijk en meesters in het drukken en deden een handvol kamers terwijl de poolse en nieuwe bulgaarse meiden die wel een goede attitude hadden op 10 a 20 kamergangen kwamen maar wel allemaal hetzelfde betaald krijgen, dat prikte ze dus ik weet niet hoelang iedereen blijft hangen.

Maar me gisteren dus weer goed vermaakt, met de conversatie met 2 aardige NL gasten en de bovengenoemde dames.
De pakezels heb ik genegeerd en door hen werd ik genegeerd, goed zo !

Beetje pizza erin en een speciaal voor mij meebestelde salade erbij ( super service van PTE).

Dus vandaag was het weer eens zeer- door mijn Paula date die was het alleen al meer dan waard !- goed voor die magere 59 euro. De entree word trouwens ook opgetrokken naar 69 euro en 79 op vrijdag en zaterdag.

Ik hoop dat hij de zaak blijft vullen met de 3 meiden die ik er gisteren aantrof, mischien wishfull thinking.

Vooralsnog soms een leuke tent voor hardcore fuckers met een hang naar de zelfkant van de p6 bizz.
Waar je hele slechte dagen moeiteloos afwisselt met hele goede.
waar je belevenissen ebt die je niet verwacht en zeker niet in zo en budgettent.
Ken je de tent beter en bel je van tevoren dan wordt de succesrate natuurlijk een stuk hoger.

Hopelijk komt er permanent een optisch acceptabele line up, die de goede werkmentaliteit hebben en iedereen service willen geven en zich niet drukken de hele dag en alleen opspringen bij turkse gasten. de eigenaar wil veel en heeft de connecties en ervaring om de tent te vulen met mooiere vrouwen maar dan moeten er ook meer klanten zijn, en de cirkel is vaak rond.
Be carefull what you wish for !

In diesem sinne uier truier reporter ter plekke,
TK
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2013, 12:03:41 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #5 Gepost op: 29 maart 2013, 10:17:58 »
Ich war hier noch 3 x nach meinen letzten bericht.
Es war 3 x gut bis sehr gut.

Es hat sich hier einiges getan.

Erstens die kwalitaet vom line up ist sehr verbessert.
Die dicke unattraktive frauen sind weg und viele junge schlanke maedels sind dabei gekommen.

Zweitens hat man neue luxe ledere couchen gekauft und den hauptraum ist jetz 2 x so gross und renoviert worden, wie die duschen, die aber noch immer eine kleine kapacitaet haben.

Oben gehen sie jetzt anfangen mit etwas renovation.

Der sauna ist gut heiss, sonst fragen dan stellen sie ihn nach.
Zocken kann mann auch da, fuer wers liebt.

Essen wen ich da bin immer broetchen mit beleg und abends meist pizza oder auch mal etwas  hausgekochtes was mir bisher immer sehr gut schmeckte.

Der neue eigentuemer ist ein sehr freundlichen mensch und die aletere theke ist auch sehr nett.

Das line up momentan

Eine kannte ich von Heaven 7 als P..... , hier heisst sie Paula.
Sie liefert mir ein sehr guten service.
Foto hab ich von ihr aber sie moechte es nicht haben das es reingestellt wird..schade aber das respektiere ich.

Andrea, lolita body und lustiger type optick schuss.
Lieferte mir einen guten illusionsarmen service, veilleicht muss mann mit ihr warm werden.
Aber ich hab ihre optick sowie ihre lustige praesenz unten genossen.
Daher gerne eine wiederholung.


Dahlia:
War 1 x mit ihr, und es war sehr gut, sie gab einen sc service, voll illusion, lustig mit spass und engagiert bei der sache. Aber mit ihr muss mann bestimmt warm werden.


Yonella:
Sehr dominant anwesende frau, liebt es hart und nicht fuer weicheier.Liefert aber einen guten service. Engagiert.


Ramona:
Ich finde sie huebsch der rubenskoerper gefaellt mir enorm gut. Sie lauft oft obern ohne rum und hat sehr schoene bruesten, ihr service ist mit dem von Paula sehr gut bei mir aber in ein PT ist sympathie und chemie wichtig.


Melissa, eine schlanke sehr lustige rumaenin die immer guite laune hat, und einen gutenstandart servcie liefert, mehr sollte mana auch nicht erwarten in ein PT, aber geschenken kann mann wie bekannt immer bekommen.


Hier noch eine ungarin die ich da getroffen habe:


Und ein foto das einige ladies zeigt und die lokation:


Larissa, war etwas voller aber ich hab mit ihr spass gehabt, eine stolze Bulgarische frau die sich auch mal ein bischen gehen lassen konnte.


Photos sagen mehr als worten, ich war auch erstaunt aber der eigentuemer hat sich wirklich muehe genacht die letzten monaten um das line up optisch stark zu verbesseren das ist ihn gelungen.
Fuer meine 69 oder 79 euro (wochenende hab ich immer 1 oder 2 saunaclub taugliche nummern dabei das ist aber keine garantie, aber sagt mir das die maedels koennen wenn sie wollen..immer das grosse wenn in ein partytreff..aber mir scheint das sich auch die haltung geaendert hat..die maedels sind pro aktiver und haben alle gute laune und als ich da war war kontakt und hoch gehen soviel man moechte ..herrlich ist das immer in ein PT oder PC, ficken bis es weh tut hehehe..das alles war kein problem))

Ich werde hier wieder etwas haufiger kommen bei dieses gute line up...und habe vertrauen das PTE das gute line up behalten wird. Ich versuche dann etwas mehr zu berichten, den das ist in diese gegend eine gute preiswerte lokation geworden finde ich...die zumindest mir gut gefaellt im moment.

Ps mann kan auch ne halbe stunde bleiben mit 1 girl nach wahl fuer 29 oder 39 euro ( wochenende) was ein super guten kurs ist die maedels machen standart alle FO !!! Vielleicht mal versuchen fuer ne kurze nummer waehrend der arbeitspause ?
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #6 Gepost op: 12 april 2013, 07:28:32 »
Riding high in april, shot down in may...
Gisteren geweest en om met de deur in huis te vallen het bezoek was een 5, ik was niet happy op weg naar huis langs de backstreets van Kleve naar Nijmegen..( alleen Paula redde de dag en krijgt van mij een 8)

Aanwezig als dvp: Paula, Dahlia, Monica, Alexandra, en een nieuwe bulgaarse dvp ( zeer gemiddelde looks, 30 plus)

Aanwezig als hotelgasten: nieuwe 18 jarige bulga dvp ( niet knap maar ook niet lelijk) en Ramona ( zonder make up wel een stuk minder fraai, maar wel sympa en ze kwam steeds ff buurten dat vond ik wel leuk)

Sfeer was matig en doods, was bijna niemand van 14 tot 22 uur. Handvol mannen stuk of 6 over de hele dag gezien. Maar nooit meer dan 3 a 4 tegelijk aanwezig. Eigenaar aardig en relaxed, oudere bulgaarse theke, zeer raar afwezig.
Eten NIKS. 2 x pizza laten bestellen op eigen rekening, omdat ikde indruk kreeg dat hun niks wilden bestellen, maar daar waren ze vaag over, zeer raar, maar de later door hun aangekondigde pizza kwam niet en was er om 22 uur nog niet, wel de hele avond erop gewacht en honger gelden daar.

Sauna goed heet (.95 graden) heerlijk een uurtje ingezeten verdeeld over en keer of 6. Positiefste van het hele bezoek.

Sessies:
eerste me Paula, goed en met alles erop en eraan.

tweede met Monica, massage gegegeven en daarna bedankje gehad. Monica is een leuke vrouw en kun je eengesrek mee voeren, intelligente tante maar straalt nou niet echt veel enthousiasme uit. Laat staan dat ze initiatief neemt om jou op te geilen of naar boven te krijgen, bij mij is de animatie nul, mischien teveel geluld met haar ? Daardoor ook gene zin bij mij om haar te kameren, mischien denk ik teveel als in een saunclub ?

derde sessie met Dahlia, matig, heel erg fake alles, schatzi zus, schatzi zo, kreunen alsof ze in een B porno zat, geen illusie kwam op door de hoge mate van fake kontakt en geef mijn portie maar aan fikkie. Schatzi machina kaputt, ja klopt en naar beneden.Jammer Dahlia is best een lekker wijfje om te zien en ze kan het echt wel maar gisteren wilde ze niks geven dan een AFWERKSESIE OP AUTOPILOT en was het niet veel.

Vierde sessie met Paula die me als enigste opgeilde onderen en waar ik erotisch kontakt mee had, de rest was overleden, dan kom je erg goed in de stemming..NOT dus..op de bank dus langdurig aan mijn lul en rond mijn lul kneden, meer TLC had hij niet nodig, een beetje knuffelen en af en toe een kusje en daarna kreeg ik een geile lapdance waarbij ze met de rug naar me toe zat. Boven had ik moeite om het af te maken maar het was zeker een voor PTE goede sessie weer met alles erop en eraan. Samen met Ramona is dit de beste die er rondloopt.
Paula kreeg me met moeite klaar ( de dag werkte al door op mijn geilheid die nog maar laag was, kwestie van aanpassen aan de omgeving) en dat deed ze heel erg vasthoudend. Ik gaf haar een kleine fooi omdat ze dat meer dan verdiende ( spaar me jullie kommentaar dat ik de prijzen opdrijf, op een rustige dag verdienen de dames vrijwel niks en het is mijn geld)


Konklusie:
Overall liet PTE weer eens haar grillige karakter zien.
Sfeer moedeloos en zonder animatie (behalve bij Paula)
Eten "fehlanzeige" ( wel "voor de gek" gehouden met pizza die nooit kwam)
Van de 5 aanwezige vrouwen had alleen Paula de professionaliteit om service te leveren, sfeer te maken en animatie onder te leveren en begreep ze als enigste dat het haar werk is om een illusie te leveren en begon ze daar onderen mee.
Dahlia en Monica schitterden door afwezigheid, en eigenlijk is het werkweigering, die door de chef niet opgemerkt wordt of gecorrigeerd, daar ligt ook het grote manco van PTE, er is veel te weinig aansturing op het gedrag van de dames.
Maar dat wist ik al en ik nam mijn kansen. Niet geschoten altijd mis herhaal dat maar als mantra als je PTE binnenloopt.

Voor 69,- vond ik het veel te duur voor het gebodene, volgende keer weer gewoon doorrijden naar de toptent FKK Alina waar ik liever 2 x een goede beurt maak voor 65 euro. Of eens gaan kijken in Partytreff Dorsten of mischien PT Xanten weer eens proberen of naar PT Oase in Gelsenkirchen, als ik een dagje partytreff wil. Dan een dagje illusie sexen in PTE, het zal wel weer ff duren voor ik er nu ga komen.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #7 Gepost op: 29 mei 2013, 13:14:38 »
Gisteren gebeld en kreeg zoals altijd Alexandra aan de telefoon, die blonde bulgaarse ramp opde kamer( geen VAMP, het staat er goed)
Hoeveel vrouwen vroeg ik netjes in het duits, warum vroeg Alexandra.
Omdat ik dat wil weten...duh..
Je vraagt altijd en komt dan nooit.
Alsof ik iedere dag bel, ik bel hooguit 2 x per maand omdat ik niet al te vaak in PTE hoef te komen.
Als ik denk dat het niks voor me is ga ik ergens anders heen, leg ik de onwillige Alexandra uit..geen reaktie.
8 vrouwen komt er onder tegensputteren uit.
Welke dan, nu ben ik het tever aan het drijven..dat is immers geheime classified informatie.
Welke ken je vroeg ze met tegenzin?
Paula ?, zeg ik bescheiden... ja die is er, verder blijft het stil...ik had genoeg van deze stomme conversatie met een onwillige Alexandra die in 1 minuut je meteen de indruk geeft dat je een zeurpiet bent en beter elders heen kan gaan...dat heb ik dan ook maar gedaan en ik ben lekker naar Alina gereden....iets verder maar daar heb je dan ook echte top dates en lopen geen pinnige verzuurde Alexandra's rond.

Bedankt roep ik nog, waarvoor weet ik ook niet maar ja die ingebakken beleefdheid he en Alexandra is ook blij dat ze van dit stomme gesprek af.

Ook die 8 vrouwen op een normale dinsdag geloof ik niet echt en als je de prijzen vraagt liegt ze er ook altijd lustig op los.
Zo ontkent ze altijd het 3 uurs tarief en kost het altijd 69,- euro.

Mischien toch eens tijd voor een cursus: hoe ga ik netjes met klanten om voor onze Alexandra...of nog beter een andere vrouw aan de telefoon die wel iets snapt van klantbenadering, zo wordt het daar nooit wat...daar helpt geen verbouwing aan.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #8 Gepost op: 25 september 2013, 13:52:25 »
Afgelopen zondag in partytreff emmerich geweest met een mede rakker daar aangekomen ontvangen door paula wat een schatje.


Er waren 5-6 dvp en 2 mederakkers dus keuze zat oa tinka paula had dienst achter de bar maar werkte om 7 uur als dvp.
Met tinka 2 maal gekamedt wat een topper oa pzc nmc.
Jammer 2de keer wou ze nog een keer kameren met me omdat ze daarna vrij had om 5 uur en ze stopte klokslag 5 uur ... jammer.
Nog gekamerd met een bulgaarse met een litteken op haar been door een auto-ongeluk (zei ze) ... leuke sessie pzc nmc 
Omdat het rustig was 4 rakkers gingen we ook met twee dames naar de kamer en als toetje paula ...
Een spetterende sessie mee gehad ... wat een topper daar mag je mee thuiskomen
Ook beneden erg aardig


Conclusie:
De dames: het is je smaak of niet
In de middag broodjes savonds de dames moesten zelf eten bestellen en betalen schande voor ons 2
En de rest was al vertrokken werd er niets besteld of zelfs gevraagd wat we wilden eten de kleine turk toen die kwam er meteen op aangesproken excuses gemaakt door hem een de thekedame kreeg de wind van voren dat ze geen pizza besteld had


Conclusie. Voor de prijs als tinka en paula er niet zijn is het een stuk minder

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #9 Gepost op: 25 september 2013, 16:25:28 »
Welkom William!

 :welcome:

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
williams wijsheden
« Reactie #10 Gepost op: 27 september 2013, 16:20:31 »
Vrouwen en autos moet je op tijd inruilen je rijdt er veel te lang mee sex is heerlijk aleen het geknetter in de pijp moest een uur duren vrouwen als je verkering hebt klimmen ze in je paal als een eekhoorn in de eikelboom woon je samen en je wil van bil hebben ze hoofdpijn buikpijn of ze zijn ongesteld daarom wandel ik graag en ga ik aankomende week weer kijken in emmerich of weet iemand een goed alternatief.

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #11 Gepost op: 1 oktober 2013, 10:18:36 »
As donderdag een dagje emmerich met een mede rakker gaaan we wat rubbers vol schieten

Offline Rob333

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #12 Gepost op: 1 oktober 2013, 21:32:21 »
Sylvia kan waarschijnlijk van de lijst, die trof ik zaterdag aan in PT Ambrosia.

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #13 Gepost op: 5 oktober 2013, 14:25:18 »
Donderdag 3 okt met mijn maat naar emmerich
Woensdag even gebeld wie er dan zijn: ze zeiden paula tinka joanella jasmine Catharina.
En drie nieuwe dvp kwamen om half drie aan


Ontvangen door paula in der gewone kleren, wat er goed uitzag; ze zei dat ze grieperig was en niet werkte, alleen bar deed
Even met der gepraat wat ze wel lief vond er waren en stel duitsers bier aan het wegtikken maar die gingen
Een anderhalf uur later zat er nog een paar rakkers
Na een kop koffie gekekenwie er waren
Inderdaad 3 nieuwe dvp, jasmine mijn schat was er, joanella vrije dag zat wel een broodje te eten even mee gepraat, Tinka ook vrij kwam later ook wat eten en was weer weg tot een uur of 8
Catharina zat aan de bar in der vrijetijds kleren, ze kwam later op de dag even bij me zitten flikvlooien: aardig
Een van de nieuwe dames kwam bij me zitten in het zitje bij de trap om een broodje te eten Wat mee gepraat en naar de kamer
Zag er leuk uit trok een beetje met haar been.
Boven ging ik op de rand van het bed zitten en ze ging voor me staan mert haar lekkere borstjes
Cup a-b, lekker aan zitten leberren toen moest ik op mijn rug gaan liggen begon ze te pijpen wat goed was
Ik likte haar poesje uit
Pzc drie standjes geneukt wat ze geen probleem vond


Dus de druk was er af na douchen wat drinken gehaald en paula zag je met de minuut zieker worden
Ze ging even later de lege glazen op halen greep en oudere kerel haar vol in der borsten wat ze niet kon waarderen maar ze zij er niets van
Dus ik keek hem een keer vuil aan en hij gauw vertrokken wat me een bedankje van paula opleverde even later ging ze toch maar ziek het bed in


Met Jasmine even bijgepraat en naar de kamer wat lol getrapt
En toen pzc wat een topper veel te lang op de kamer gebleven, meer als een half uur maar werd niets van gezegd


Even in de sauna en mijn maat had het ook nog naar zijn zin
Wat gegeten wat zitten geinen met mijn maat toen jasmine me weer riep bij der gaan zitten en lol met der getrapt
Tot ze me weer mee naar boven sleepte wat mijn maat de opmerking maakte wanneer we gingen trouwen
Hilariteit in de tent
Boven lekker wat liggen praten en wat liggen kroelen met elkaar lol gehad en weer veel te lang op de kamer


Beneden nog wat gepraat met der
Tot partytreff emmerich zijn slechte kant liet zien ik keek naar mijn maat en die keek me toch kwaad ik dacht ze krijgen een gratis verbouwing van hem
Tegen jasmine gezegd ben zo terug voor er ongeluken gebeuren
Met hem zitten praten wat blijk toen ik met jasmine boven was ging hij naast een van de nieuwe dames zitten
En die pakte even later der tasje en ging bij een andere rakker zitten en even later naar boven
Toen ze beneden kwam keek mijn maat der aan en ze zij met een bitchie stem en een grote bek waar hij naar keek
Er werd niet ingegrepen dus hij was over de rooie
Jasmine kwam vragen wat er was en gaf hem een knuffel
Lief van der


jullie begrijpen dat de lol er af was voor mijn maat dus hij zei ik ga mee omkleden.
Ik heb nog even met jasmine gepraat ze vond het jammer ik ook omgekleed
Nog een pilsje voor hem besteld en toen maar gegaan
Lopen we naar de parkeerplaats komen we joanella tegen
Die vroeg waarom we al naar huis gingen
Het verhaal vertelt was ze niet blij mee.
Tot slot 's avonds geen eten
Dames zaten om 8 uur nog een broodje te eten we gingen rond 10 uur

Als tinka, jasmine, joanella, paula, chaterina er zijn is het gezellig
De dame met de grote bek moeten ze een postzegel opplakken en terug sturen
Zal wel even duren voor we weer met zijn tweeen gaan
Misschien ga ik een keer alleen en dan maar drie uur voor jasmine en tinka

Dus trek zelf je conclusie naar aanleiding van dit verhaal

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Emmerich
« Reactie #14 Gepost op: 5 oktober 2013, 15:22:05 »
Even een klein stukje nav mijn vorig bericht...
Vrijdagmiddag even naar mijn maat toe .... hoe de vlag er bij hing
Hij was nog link en hij zij we gaan terug ik betaal en ik zet die tent op zijn kop ...
Mee zitten praten en na de nodige amstels - heb nog een beetje hoofdpijn  - toch maar thuis gebleven
Dus ik geloof niet dat hij voorlopig gaat
Maar paula: beterschap schat
En jasmine: ik kom binnenkort wel even langs wippen, liefje