Auteur Topic: McSex2  (gelezen 75299 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
McSex2
« Gepost op: 26 november 2012, 01:15:27 »
Opening McSex2 op 01.12.12

Vrijdag 24.11.12 bezocht jullie verslaggever Wijze Grijze wederom McSex in Hamm. Als altijd nieuwsgierige reporter onderwierp ik in de loop van de dag de eigenaar aan een vraaggesprek om meer inzicht te krijgen over de ontwikkelingen mbt zijn plannen betreffende McSex2
 
 Ik kreeg het voorstel om er voor een persoonlijke rondleiding en een sneak preview even naar toe te rijden. Meteen de badjas omgewisseld tegen burgerkleding. Vervolgens gewapend met blocnote en pen na een rit van c.a 4 Km bij de nieuwe locatie aangekomen.

 De locatie: De club is in principe iets moeilijker te vinden, echter op 3 strategische punten langs de route die je nu naar McSex1 rijdt, komen reclameborden te hangen die je de juiste weg wijzen. Afstand vanaf de autobaanafrit Hamm – Bönen is vrijwel gelijk gebleven. Je slaat gewoon eerder op de Kamenerstrasse rechtsaf en volgt de borden. Uiteindelijk beland je in de doodlopende Daimlerstrasse en bijna op het eind rijd je rechts een terrein van een Spedition op. 2 x rechts en je ziet het uithangbord van de club. Parkeerplek ruimschoots voorhanden.
 
 Het gebouw: In dit gebouw bevond zich eerder Privatclub Dolce Vita. Het pand is nu door McSex overgenomen en volledig gerenoveerd en vernieuwd. Het hele pand is voorzien van vloerverwarming en op elke verdieping wordt een aparte club ingericht. Alles heel netjes, keurig en functioneel. 2 Gedeeltes zijn voor niet-rokers, in één gedeelte mag gerookt worden.
 
 Het concept: 3 clubs in één gebouw: Je betaalt éénmalig entree en je kunt verder van alle faciliteiten gebruik maken. Er zijn weliswaar 3 clubs, maar je kunt overal aan meedoen of wisselen.
 Op de begane grond komt een FKK-treff. De dames lopen er dus naakt rond. Er is een gemeenschappelijke ruimte met een openlijke Spielwiese en 2 separate Fickboxen die met een gordijn afgesloten kunnen worden. Verder is er de omkleedruimte met douches en lockers, een saunaruimte, een aparte kamer met 4 tafels met elk 4 stoelen waar een buffet zal staan ter versterking van de interne mens. Drank staat ter zelfbediening beschikbaar in koelkasten met 0,33 ltr flesjes Coca Cola, Fanta, Sprite, mineraalwater en bier. Verder zal er gebruik gemaakt kunnen worden van de diensten van een masseur
 De eerste verdieping: Het Saunaclub/Pauschalclub gedeelte. Disco installatie aanwezig met licht en rookeffecten. Aan een bar wordt ook gratis sterke drank (!) geschonken. Dit gebeurt echter wel met beleid om problemen en escalatie te voorkomen. Op diverse contactbanken kan met de dames nader kennis gemaakt worden, waarna op deze verdieping 3 kamers tot je beschikking staan om de kennismaking te verdiepen.
 De tweede verdieping: Het partytreff gedeelte. Hier komt een bioscoop met Spielwiese. Verder zijn er op deze verdieping ook nog 3 kamers om je in terug te trekken. Één kamer is ingericht als VIP-room met bubbelbad.
 
 De dames: Heb veel inside informatie gekregen. Kan hier op dit moment niet al teveel over uitweiden, omdat het te vroege vrijgeven van deze info op dit moment problemen zou veroorzaken. Feit is dat in ieder geval nogal wat goede dames van de oude McSex1 bezetting hier zullen terugkeren. Ook dames die menig bezoeker met weemoed uit McSex heeft zien vertrekken......Voor mij in ieder geval reden genoeg om alleen al vanwege deze dames het openingsfeest op 01.12.12 te bezoeken. De dames die nu al op hun website te zien zijn (http://www.mc-sex.de/home ), zijn archiefbeelden van vroegere dames en zullen nog gewijzigd worden. Tegen het eind van volgende week is de info meer geüpdatet. Verder zullen er ook volledig nieuwe dames beginnen. Het beloofde aantal van 30 aanwezige dames zal er dan ook wel aanwezig zijn.
 
De prijsstelling:
De prijzen voor nieuwe locatie zijn nu bekend en staan op de website :
 
 • 1-Stunden-Ticket : 60 €
 • 4-Stunden-Ticket : 89 €
 • Tagesticket : 119 €

Mijn mening hierover: Hier ben je op één dag max EUR 119,= kwijt. Zet dat af tegen wat je in andere clubs kwijt bent bij een vergelijkbaar aanbod. Natuurlijk hangt alles af van je klik met de aanwezige dames. Dit is echter subjectief en hangt van jezelf af. In vergelijking met andere Pauschalclubs gaat men nu op een redelijk middelniveau zitten. Of deze prijs redelijk is, zal moeten blijken.
 
De openingsactie:
De eerste 20 aanwezige gasten krijgen 20% korting op de toegangsprijs.
Elke 5de gast de hele dag krijgt een vrijkaart van 4 uur voor je volgende bezoek!

Zeker niet verkeerd. Misschien DE gelegenheid voor een eerste kennismaking? 5 Man in een auto levert een EUR 89,= kortingskaart op. Dan betaal je per man dus net iets meer dan EUR 100,=. Lijkt me de gok toch wel waard? Stuur maar een IM als je geïnteresseerd bent
« Laatst bewerkt op: 26 november 2012, 01:21:13 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
McSex2
« Reactie #1 Gepost op: 26 november 2012, 01:33:17 »
Eerste foto's uit de nieuwe club.

[smg id=5372]  De bar. Met vlnr Nora, Alexandra, Kathy en Reni

[smg id=5373]  De Fickboxen in het FKK-gedeelte. Hier komen nog gordijnen voor.

[smg id=5374]  Disco. Hier staan meerdere contactbanken.

[smg id=5375]  Eetruimte

[smg id=5376]  Één van de kamers

[smg id=5377]  Omkleedgedeelte met Reni en Alexandra

[smg id=5378]  Sauna met Reni en Alexandra

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijze op het openingsfeest
« Reactie #2 Gepost op: 4 december 2012, 00:58:59 »
01.12.12 Het Openingsfeest in McSex2

Een beetje verlaat, omdat ik intussen in Istanbul zit. Nadat McSex2 om 04:00 sloot, ben ik naar Düsseldorf airport gereden, waar ik om 07:40 m’n vlucht had. Geen goed idee, achteraf gezien, want 17 uur sex (van 11:00 – 04:00) en geen slaap gaat me niet in de koude kleren zitten. Heb ik er spijt van? NEE! Was het de moeite waard? JA!
Onderstaand dus alsnog mijn commentaar/ verslag van de opening van McSex2.
 
Om 10:30 aangekomen en op de parkeerplaats al 2 andere stamrakkersontmoet. We mochten meteen naar binnen, net als enkele andere stamgasten. In de beheerste chaos voor het begin, geprobeerd de rust er een beetje in te houden, hier en daar een beetje geholpen, de met en met binnendruppelende meiden begroet en de dag laten beginnen.
Hiervoor ging ik naar de centrale discoruimte. Hierin staan meerdere banken en je neemt plaats naast een leuke meid, of een meid neemt zelf het initiatief en komt bij je zitten.
 
Minder uitgebreid dan jullie van mij gewend zijn, volgt hieronder een verslag van enkele bijzondere kamergangen.
 
 Alex
: Topmeid, inmiddels 30 jaar, maar een geweldige service. Eerste en laatste kamer mee gedaan, waarbij vooral de laatste bijzonder was. Ik was helemaal uitgeblust, maar wel nog geil. Alex wist er tegen 03:30 met likken, zuigen, swaffelen, hele subtiele aanrakingen en gevoelvolle massage een lekker laatste orgasme uit te halen. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10
 

 Emi en Susanna: een triootje mee gedaan, waarbij echter de lesbische chemie ontbrak. Wijze Grijze sexapproval: 7,0/10
 
 Skinny Maria
: Terug van weggeweest. Door gebrek aan communicatie echter geen feedback uit te krijgen. Gewoon lekkere sex met een klein lolitaatje, zonder iets extra’s. Maar wel altijd die donkere vragende ogen, hè. Kan er geen hoogte van krijgen. Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10
 

 Alexandra: Ik was blij dat ze ook naar McSex2 getransfereerd is. Topmeid Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10
 
 Kathy
: Nog zo’n leuke, lieve meid uit McSex1. Door het afbellen van enkele meiden, kwam zij als “reserve”uithelpen. Ik was er in elk geval blij mee. Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10
 
 Jessica
: Lang niet meer gezien, maar vroeger steeds topsessies mee gehad. Ik wilde er net de kamer mee opgaan, toen een mederaker zei: “wil je geen trio doen?”. Ik antwoordde: nee hoor bedankt, je hoeft me niet te komen helpen.
 Op de kamer bleek wat die rakker bedoelde: Jessica stelde zelf voor om er een vriendinnetje bij te halen; een nieuwelingetje. Haar naam weet ik niet, maar het was geen succes. Jessica instrueerde haar in het Roemeens en alles gebeurde niet echt van harte. Toppunt was toen het nieuwelingetje opeens beweerde dat ik haar in haar mond had gespoten. ???? WTF? Ze sprong meteen op en ging met een keukenrol haar mond schoonmaken, terwijl Jessica in een deuk lag en onbedaarlijk lachte. Ik was kwaad en wilde al CSI Hamm erbij halen om een DNA sample te laten testen. In het Roemeens meenden ze me nog EUR 30,= te moeten bereken voor bewezen extra’s. Opgepleurd, deze twee fuck Roemeentjes. Wijze Grijze sexapproval: 4,0/10
 

 Laura (21) uit Litouwen: Min of meer mee opgezadeld door een medebezoeker (Nogmaals bedankt hè, wie de schoen past trekke hem aan…). Deze meid is 1,83 groot en vrij fors. Helemaal mijn type niet, maar was toch nieuwsgierig. Ze is wel lief en aardig en anderen zullen er zeker hun plezier bij beleven, maar ook omdat ik met haar de sessie in één van de FKK-boxen had, voor mij slechts een Wijze Grijze sexapproval: 5,0/10
 
 Nikita:
[smg id=5394]
Een echt snoepje: 1,75 groot, Lange blonde haren, heeeeeeeeeeeeeeel lange benen, eindigend in een maat 32 kontje en superlief. Spreekt heel goed Duits. Zij zit ook topless in de FKK-ruimte zodat je oog steeds op 2 kleine miniborstjes valt. Ik heb er 3 sessies mee gedaan (1 maal in de FKK-box en twee maal op een reguliere kamer) Met Nikita heb ik steeds uitgebreid kunnen presalen, met uitgebreide TZ, gemasseer van Wijze Stijve en klokkenspelgekriebel. Geweldig als je dan super opgeladen het karwei op de kamer kunt afmaken. Dit deed ze dan ook telkens heel verdienstelijk. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10
 

 Gangbang: Tsja, er zijn drie meiden die regelmatig (ik geloof om het uur) een gang bang beginnen. Tegen 19:00 realiseerde ik me dat ik er nog niet was gaan kijken, terwijl ik er anderzijds toch wel nieuwsgierig naar was. Laat ik dat nu net tegen 2 Nederlandse mederakkers zeggen en beiden besloten geheel onzelfzuchtig Wijze Grijze weer iets wijzer te maken. Dus naar de bovenste verdieping getogen, waar we door de 3 gang bang ladies opgewacht werden. Beide rakkers ontfermden zich meteen over een lady, terwijl ik het schouwspel eerst eens op me wilde laten inwerken. Dat werd echter door de 3e dame niet geaccepteerd en ik werd ook het matras op gesommeerd. Ik zei haar meteen dat ik liever nog even de kat uit de boom wilde kijken, maar nee hoor. Vlijtig werd ik gepijpt, met als resultaat….. Helemaal niets. Wijze Stijve had er geen zin in. Ik kon de mentale klik niet maken en genieten, terwijl beide Nederlanders naast me tekeer lagen te gaan. Dus bedankt en er stilletjes tussenuit geknepen.
 Een half uurtje later kwam een van de gang bang ladies onder op de bank bij me zitten en begon me op te geilen. Dat werkte wel en ze stelde voor om dadelijk nog eens mee te doen, terwijl zij en haar vriendin me gezamenlijk zouden verwennen. OK, zo gezegd, zo gedaan. Werd ik net lekker gepijpt, komt er opeens een mannenhoofd in beeld om het schouwspel nader te bekijken. Hierdoor blijkbaar opgegeild, duikt hij tussen de benen van een van de gangbangladies, terwijl ze mij nog aan het pijpen is. Nou, ik was er meteen klaar mee en heb deze sessie ook afgebroken. Wijze Grijze sexapproval: 2,0/10
 
 Dan was er nog een sessie met een nieuwe Roemeense, die op de kamer meteen zei dat ze niet kuste en alleen PZC en NMC deed. Haar naam weet ik niet meer, maar geen PZC is voor McSex-standaard onacceptabel. Als ze dit bij meerdere mannen volhoudt, zal haar hier geen lang leven beschoren zijn. Wijze Grijze sexapproval: 0,0/10
 
 Gezamenlijk met een andere stamrakker hebben we gedurende de dag nog een lijstje met verbeter- en aandachtspunten opgesteld. Dus het zou een beetje onfair zijn deze hier te vermelden, omdat ik McSex eerst de kans wil geven er zelf iets aan te doen. Er waren zeker wel serieuzere klachten, maar die werden meteen opgelost of met de belofte er spoedig iets aan te veranderen. Binnenkort zal ik er zeker nog eens heen terug gaan en dan weer, zoals gebruikelijk, ook terechte kritiekpunten vermelden.
 
 Dan tenslotte nog iets over de prijsstelling:
 o  Voor 50 % meer entree, heb je dus de keuze uit 100 % (en binnenkort 200%) meer vrouwen. Hierbij dus servicekanonnen uit het verleden, waarbij dus wel geldt: resultaten behaald uit het verleden, zijn een garantie voor de toekomst.
o   Het sanitair is verbeterd.
o   Kwaliteitsdrank: Coca-Cola, Fanta, Sprite in 0,2 ltr en Brinkhoffs bier in 0,33 ltr flesjes ter zelfbediening.
o   Aan de bar onbeperkt vruchtensap verkrijgbaar of puur of als mix met gedistilleerd. (O.a Tullamore Dew whiskey , Quarenta y tres, Hennessy cognac, Bacardi, Jägermeister, Smirnoff wodka). Er wordt goed op gelet of je niet teveel drinkt, heb in elk geval geen excessen geconstateerd.
o    Verder is in McSex2 een masseur aanwezig (Deze Litouwse beer met bovenarmen even fors als mijn dijbenen is overigens de echtgenoot van de Litouwse barvrouw)
o    Het eten is duidelijk beter. Vandaag gebakken varkensvlees met rijst en saus. Tot 15:00 waren er reeds vooraf belegde Frühstücksbrötchen (van de bakker, niet opgebakken)
o    Zeer discrete en uitgebreide parkeerplaats.

Wijze Grijze sexapproval voor McSex2 vandaag: 8,0/10
 
« Laatst bewerkt op: 4 december 2012, 01:06:45 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijze in McSex2
« Reactie #3 Gepost op: 20 december 2012, 02:33:39 »
 Weer een dagje unlimited sex "all you can fuck"

Teveel tekst? lees dan vooral het stuk over Sandra. Mijn persoonlijke hoogtepunt.
 
18.12.12. nog maar weer eens naar Hamm afgereisd om me van de ontwikkelingen in de nieuwe locatie McSex2 te overtuigen. Vanwege de naderende kerstsfeer had ik m’n kerstman vrijetijdspet opgezet en een tweede kerstmuts meegenomen die de meid, waar ik op dat moment mee was, op mocht zetten: zogenaamd Mr en Mrs Santa Claus. Met zoiets scoor je natuurlijk bij Roemeentjes en Bulgaartjes.
 
 Er waren vandaag veel nieuwe dames. Aangezien er in andere clubs blijkbaar ook minder te doen is en de verdiensten en werkomstandigheden in McSex niet slecht zijn, wordt de deur plat gelopen door meiden die er komen solliciteren. Vandaag veel newby’s aanwezig dus. Daarom ook niet van alle meiden foto’s voorhanden. Negatief punt is wel dat er velen van hun niet zoenen, terwijl de oude garde dit wel deed.
 
 Ik heb met de eigenaar en zijn vrouw de afgelopen opstartperiode geëvalueerd en men verzocht mij jullie het volgende nog mede te delen:
 In tegenstelling tot menige andere club is McSex2 gesloten op 24, 25 en 26.12.12.
 Op 31.12.12.is er een Silvesterparty met DJ, waarbij met eenmaal entree betalen beide locaties, zowel in de Daimlerstrasse alsook op de Kamenerstrasse bezocht kunnen worden.
 

 Vwb de kamergangen alleen een beknoptere versie met hier en daar enige bijzonderheden.
Nikita.
[smg id=5461]
Eerder beschreven. Zag er vandaag weer super sexy uit met een strak getailleerd korsetje dat vanachter dichtgestrikt was Een heerlijke optickfuck met lekkere TZ. Het was vooralsnog haar laatste werkdag hier. Zou de volgende dag naar haar thuisland Litouwen vertrekken. Was nog niet zeker of ze zou terugkeren. Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10
 
Emilia + haar nichtje.
[smg id=5454]
Na de kamergang met Nikita, zat ik op de bank om even op adem te komen. Daar dachten Emilia en haar nichtje (naam vergeten) echter anders over. Emilia ging op me zitten en begon me te strelen, terwijl haar nichtje m’n badjas had opengemaakt en Wijze Stijve begon af te trekken. En dit alles in het volle zicht van het overige gezelschap. Itt de gang bang kon ik nu wel de knop omzetten en de rest om heen vergeten. Toen ik behoorlijk opgeladen was, stelden beiden voor om naar boven te gaan en het grote gang bangbed te gebruiken. Strak plan en gedwee volgde ik hun. Boven was verder niemand dus we konden ongestoord onze gang gaan. Beiden wilden me wel een blowjob sandwich geven, maar dan wel alleen met rubber. OK, voor deze keer dan. Dit was wel lekker en dit intermezzo laten volgen door beide dames afwisselend over de grote matras te schuiven. Beiden deden actief aan dit spel mee en de finish volgde door een lekkere gezamenlijke handmassage door beiden Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10.
 
Om 00:30 werd de laatste ronde ingeluid. Ben nogmaals naast Emilia gaan zitten en met haar de kamer opgegaan. Met behulp van haar eigen tubetje tintelende massagecrème bezorgde zij me om 00:59:30 een laatste orgasme van de dag. Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10
 


Jasmin:
[smg id=5457]
Vandaag 2 maal mee gekamerd met telkens een Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10

Melanie:
[smg id=5458]
Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10
 
 
Sandra
[smg id=5462] [smg id=5463]
 Naam : Sandra
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
 Leeftijd : ?
 Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/ sluik tot op de schouders
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : klein, slank, 50 Kg maat 34/ kleine hangende A-cups
 Tatoeages/Piercings : weet niet meer
 Service: PZC, NMC, beffen, facial
 Voordelen: Volledig tabulos. Zeer geile opdonder. Is zeer lief en wil een man graag behagen.
 Nadelen: Doet ook aan AO
 Tijdsduur : 45 + 20 minuten
 Prijs : all inclusive
 Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10

Sandra: Je moet de huid niet verkopen, voordat de beer geschoten is. Ik had voor dit jaar m’n Top 5 van topmeiden al opgemaakt. Na vandaag kan het klassement echter aangepast worden, want mijn ervaring met Sandra hoort zeker in dit favolijstje thuis. Ik had Sandra al vaak op de aanwezigheidslijst van McSex gezien, maar, alsof de duvel ermee speelt, steeds als ik er was, had Sandra verlof of vrij. Ik had verwacht dat ze groter was, maar in werkelijkheid is het een poppetje van ca 50 Kg en slechts 1,55 mtr groot. Een zeer leuke meid in de omgang en spreekt ook goed Duits. Vandaag spotte ik haar, terwijl ze alleen op een bank zat. Ik herkende haar aan haar geweldige Bambi-ogen. Tsja, vooral die ogen. Die kunnen je oh zo lief en onschuldig blijven aankijken, terwijl het gesprek zeer erotisch werd. Wijze Stijve begon zich te melden en Sandra reageerde zo vanzelfsprekend en natuurlijk dat ik haar bijna ter plekke op de bank gepakt had. We gingen naar kamer 3 (bij de bar) en net voordat we naar binnen gingen, zag ik 3 meiden in straatkleding de trap afkomen: Skinny Maria, Jessica en ?. Op de kamer vroeg ik aan Sandra wat hiervan de bedoeling was. Zij antwoordde dat de 3 meiden vandaag vrij hadden, zolang boven op kamer 4 doorgebracht hadden en nu waarschijnlijk een wandelingetje gingen maken.
 Dus kamer 4 is nu vrij?
 Ja hoor.
 Kamer 4 met het grote bad?
 Ja hoor.
 Wat vind je ervan om die kamer te gaan gebruiken?
 Aber gerne (dat zei ze letterlijk!).
 Dus in sprintsnelheid van kamer gewisseld, waar Sandra het bad liet vollopen. Ik sloop intussen naar de douche beneden om een fles shampoo mee te bietsen. We hebben er een heerlijk schuimbad van gemaakt en het feest kon beginnen. Sandra had heel goed in de gaten dat ik op haar onschuldige body en ogen kickte en zette deze ”unique selling points” op sublieme wijze in. Ze likte m’n hele lichaam af, terwijl ze me bleef aankijken. Steeds afgewisseld door lekkere tongzoenen en massage van Wijze Stijve. Sandra staat bekend om haar absolute tabulosheid en terwijl ze in kleermakerszit tegenover me zat, schoof ze zichzelf in één beweging tot aan de wortel over Wijze Stijve heen. Fuck, dit was wel heel erg lekker, met dit lekkere glibberige lichaam zo voor je. Desalniettemin en met spijt, verzocht ik haar zo niet door te gaan en een condoom te gebruiken. Sandra keek me vragend en ietwat teleurgesteld aan of ik het soms niet lekker vond. Heb haar mijn standpunt mbt NZC uitgelegd, hetgeen ze dan ook accepteerde. Achteraf gezien, ben ik trots op mezelf, want dit had echt niet veel gescheeld, of ik had gecapituleerd. Fijn aan dit grote bad is dat er ook een gedeelte is waar je op kunt zitten. Sandra stond dan voor me en schoof haar glibberige, druipende poesje zo over Wijze Stijve heen. Ik hoefde niets te doen. Alleen maar zitten, bekijken, betasten en genieten. De 3 meiden kwamen na ca een half uur terug van hun uitstapje en waren verrast dat hun kamer door ons gebruikt werd. Gelukkig waren ze zo sportief om ons onze gang te laten gaan. We hebben in totaal zeker 3 kwartier in bad doorgebracht en uiteindelijk heb ik m’n overdruk kunnen lossen doordat Sandra m’n benen schrijlings op de badkuip legde, me gebood met m’n billen enigszins omhoog te komen, zodat ze tussen m’n benen kon zitten en heerlijk m’n billen en sluitspier kon strelen en masseren. Ondertussen ontving ik nogmaals een heerlijke pijp- en liksessie, met daarbij die grote reebruine ogen die me continu zaadvragend bleven aankijken. Op het moment suprême bleef ze met haar tongetje om Wijze Stijve heenflitsen, terwijl er een behoorlijke fontein DNA alle kanten opvloog. Een gedeeltelijke facial was het resultaat, die ze heerlijk traag van haar gezichtje liet afdruipen. En me maar steeds blijven aankijken, hè. Daarna werd ik ondergedompeld en lief door haar afgewassen. Samen hebben we ons afgedroogd en gingen terug naar beneden. Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10
 
Na een korte gezamenlijke pauze, zijn we nogmaals naar de kamer gegaan, voor een heerlijke rustige zoen en massagesessie. Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10.

Helaas voelde Sandra zich in de loop van de dag niet meer zo lekker. Ze is naar de dokter gegaan en heeft daarna voor de rest van de dag een time-out genomen. Wel kreeg ik steeds als ik haar in het gebouw tegenkwam een lekkere korte tongzoen van haar, met de belofte een volgende keer weer een gezamenlijke kamer te doen. Ik kan het nauwelijks afwachten.
 
Alicia (TUR + RUS) 23 jaar
Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10

Nickoletta:
[smg id=5460]
Het is dat ze me zelf zei dat ze al 35 jaar is en een zoon van 17 heeft, anders had ik haar niet geloofd. We hebben gewoon een lekkere standaard sessie gehad. Omdat ik haar zo aardig vond, vroeg ik haar of ze zin had gemasseerd te worden. Hiervoor had ik zelf een flesje massageolie meegenomen. OK. Dus naar m’n locker gegaan en Nickoletta een ontspannende massage gegeven, waarbij ze helemaal wegduizelde en af en toe lekker kreunde. Wijze Stijve speelde hier verder geen rol bij en zelf vond ik het ook wel bevredigend een meid zo te zien genieten. Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10
 
Na gedoucht en iets gegeten te hebben, kwam ik weer bij Nickoletta terecht. Zij stelde voor om zich voor de massage te revancheren en nu mij van een massage te laten genieten. Nickoletta heeft me een lekkere ontspannende oliemassage gegeven zoals ik dat tot nu toe alleen van sommige Thaidames ken. Afgesloten met een heerlijk orgasme. Wijze Grijze sexapproval: 9.0/10
 
Iva
[smg id=5456]
 Naam : Iva
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ summier Engels en Duits
 Leeftijd : 26
 Haarkleur/-lengte : Net niet tot op de schouders, zwart sluik
 Lengte dame : 1,77 mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 70 Kg maat 36/ B-cups
 Tatoeages/Piercings : ja/ weet niet
 Service: PZC
 Voordelen:
 Nadelen: Nors en nuffig, geen TZ
 Tijdsduur : 8 minuten
 Prijs : all inclusive
 Wijze Grijze sexapproval: 4,0/10

Iva is Een rare vogel. Ze zat de hele dag als een soort untouchable stil op de bank en had ook met haar collega’s vrijwel geen contact. Uiteindelijk ging me dat toch intrigeren en ik besloot eens poolshoogte te nemen. In een inleidend gesprekje had ze overduidelijk geen zin. Na 3 zinnen vroeg ze: “Was willst du alles wissen? Bist du Polizei? Komm Zimmer.
 Maar zo functioneert het toch niet. Wat wil je nu? Komm Zimmer, nix sprechen!
 OK, dan kom maar mee. Op de kamer mocht ik gaan liggen en zonder veel omhaal begon ze me te pijpen. Verrassenderwijs wel heel lekker en vooral heel teder. Precies zoals ik het graag heb. Na 5 minuten begon ze er een condoom omheen te doen, terwijl ik aangaf dat ik geen zin in een neuksessie had. Dat kon niet, er moest geneukt worden. WTF?? Toen ik haar zei dat ik me zeker niet door haar liet commanderen, begon Iva zich aan te kleden en wilde de kamer verlaten. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat zo’n korte sessie zeker zou opvallen en een negatieve impact op haar kon hebben. Na kort na te denken, zag ze in dat ik hier een punt mee had en ze besloot eieren voor haar geld te kiezen. Haar pijpkunsten werden nogmaals bewezen, maar na 3 minuten hield ze het weer voor gezien. Ze verliet de kamer. De 20 minuten waren immers volbracht. Een andere rakker had ook een mindere ervaring met haar. Wijze Grijze sexapproval: 4,0/10
 
In de loop van de middag was m’n Nederlandse mederakker ook gearriveerd, zodat ik niet meer de enige Nederlander was.
Ik had net m’n 2e kamer met Nicoletta afgesloten en gezamenlijk kwamen we terug in de centrale ruimte. Daar was op dat moment nog één andere meid en geen andere gast. Samen met Nicoletta verbaasden we ons hierover. “Waar zijn toch alle girls?” Gaat opeens op de gang de deur van de eerste kamer open en komen er 1, 2, 3 meiden achter elkaar uit. Even later komt m’n maat er in z’n eigen grijze badjas enigszins gebroken, helemaal bezweet en lichtelijk gesloopt achteraan. De arme kerel had zich geheel onzelfzuchtig opgeofferd.
 
Nog zo’n staaltje van deze pussy magnet: ik had een tijdje samen met m’n mederakker op de bank gezeten en we hadden gezellig bijgekletst. Jasmin zat op een bank tegenover en begon me op een gegeven moment uit te dagen. Ik wenkte haar om dan maar op mijn schoot te komen zitten waarop Jasmin naar me toekwam en me subiet uit de bank trok. Zonder veel poespas werd ik naar de kamer meegetroond. Aldaar realiseerde ik me dat ik m’n handdoek vergeten was mee te nemen en ging terug naar m’n zitplaats. Wat bleek: ik was net 30 seconden weggeweest en er zat zowel een meid links als rechts van hem. Een derde meid kroop al over hem heen. Let wel: 30 seconden en deze gast wordt bedolven onder de meiden! I rest my case!
 
« Laatst bewerkt op: 20 december 2012, 02:39:39 door Wijze grijze »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
McSex2
« Reactie #4 Gepost op: 1 januari 2013, 22:11:03 »
Gisteren Silvesterparty in Mcsex 2




De spoeling in de clubs is met kerst en nieuw altijd dun, dit jaar kreeg ik als in een opwelling dan ook het plan om Mcsex2 te gaan bezoeken. Hier komen aardig wat NL-ers en Belgen en het is een gezellige pauschalclub zo werd beweerd.

De route:
Het is zo ongeveer 2 uur rijden vanaf mijn woonplaats en het is 130 km Duitsland in. De weg gaat echter supervlot, alleen maar snelweg. De laatste paar straatjes, industrieterrein zoals vaak en ik rijd de Daimlerstraat in. Ik zie het vanuit de straat niets, maar aan het einde van de straat rechts een poort bij NR 3 binnenrijden en dan na 50 meter zie je het wel. De wegwijzering mag iets duidelijker, hoewel op de poort een half omgebogen plaatje Mcs hing. Maar goed je gaat het binnen 1 minuut vinden, zo moeilijk is het niet.




De ontvangst:
Bij binnenkomst een keurig netjes pand, niets mis mee. De kleedruimte is ook ruim netjes en ruime lockers, niets te mekkeren. Ach neem een kijk op de foto, zo is het precies, zoals het op de foto staat. Daarna gedouched en wederom een keurig nette douche, 2 stuks, het enige wat je zou kunnen opmerken is dat ze een heel lekker ruikende zeep hebben, dus getrouwde heren let even op, goed afspoelen voordat jullie weer huiswaarts keren  ;D   . Watertemperatuur makkelijk te regelen en constant, heerlijk gedouched en weinig afgespoeld.





Het restaurant:
Zo is er beneden nog een restaurant gedeelte waar je rustig op je gemak kunt zitten eten, met op de tafel chips, een koelkast met kleine flesjes merkfrisdrank dus echte coca cola geen aanmaak troep die je op sommige plekken ziet en waar ik persoonlijk een godsgruwelijke hekel aan heb. Ook goede koffie en in de avond hadden ze op de party een koud buffet, wat ze zelf ter plekke in hun eigen keukentje langs het restaurant klaarmaken. Ik zeg prima uitstekend verzorgd, lekker en wederom helemaal niets mis mee. En ik dacht altijd dat pauschals waardeloos waren qwa hygiene en slecht eten en zo meer. Mijn hele vooroordeel over pauschals bijna aan diggelen
. :-X  .

Andere Rakkers:
Het restaurant is ook een ideale plek om even rustig met je mederakkers wat bij te praten. Er waren verschillende Nederlanders en 1 west Vlaamse Belg en 1 Nederbelg zijnde ikzelf. De West Vlaamse Belg was moeilijk te verstaan, niet vanwege zijn accent, maar hij had een keelontsteking, maar wilde perse gaan. Wijze Grijze en Rmjhexe waren er als " bekende" forumgasten en nog 2 Nederlanders forum lezers zonder nicknames. Veel gepraat en uitgelegd over fora's Belgie etc. Rmjhexe heeft dezelfde voorliefde voor automerken als mijzelf en gezellig meegepraat. Die Rmjhexe is nog veel knapper dan The Saint en zou een clubverbod moeten hebben  ;) , want met het uiterlijk van een chippendale wordt het voor ons als rakkers van middelbare leeftijd nog lastig om de dames van zijn goddelijke lijf te gaan trekken. Gelukkig hoefde dat hier niet.




De sauna:
Hoewel ik er persoonlijk niet om geef, maar er is voor de liefhebber beneden ook een sauna, ook keurig netjes, langs de douches. Er werd me verteld dat het geen 60-70 graden sauna was maar een deftige, afijn ik neem dat aan. Daarvoor moet je Seksenfun heten en die kan het altijd keurig netjes vertellen, de temperatuur, de luchtvochtigheid en of er een zandloper hangt, etc. Ik heb er geen interre voor en dan vergeet ik het voordat ik 1 stap verder ben, geloof me in mijn hoofd zit alleen ruimte voor informatie die ik zelf interessant vind, de rest is meteen weg.





De bar:
Goed ik kwam niet om te eten, niet voor de douches en al helemaal niet voor de sauna, maar ik kwam voor de Silvesterparty sfeer en daarvoor moet je de trap op naar boven, dit is wellicht een puntje voor de gehandicapte mederakkers. Het is een stevige houten trap, maar die moet je wel op en af. Dan kom je in een barruimte met een klein barretje waar je wederom allerlei drankjes kunt krijgen, ook alcoholische, ook sterke dranken, mixjes u vraagt en het wordt gemaakt. Ook checken ze schijnbaar of je niet te veel alcohol nuttigt dan goed voor jezelf is en dat vind ik een uitstekend iets om de sfeer te behouden.






Mijn vooroordeel van een eerdere pauschal ervaring:
De sfeer en ja nu komt het belangrijkste voor mij, want ik ben wel eens ooit in een andere pauschal geweest en daar heerste een kerkhof sfeer, daar zat elke vrouw apart op een bankje en dan moest je daar maar langs gaan zitten als je daar de kans voor kreeg, want 9 van de 10 keer werd de dame onderaan de trap al door een geile rakker opgewacht, dus er was simpel gezegd geen enkele sfeer.

Ben daar ook niet aan de beurt gekomen toen, dat was voor mij toen geld weggegooid en mijn vooroordeel over pauschals was gezet. Zeker ook omdat de fotomodellen op de website dermate gefotoshopt waren dat ik ze gewoonweg niet meer herkende. En ik heb het zeker 3 of 4 maal in de club zelf op een ipad gecheckt. Nee, mijn ogen zijn niet zo slecht, zo goed was de fotograaf met fotoshop. Ook alle info van de setcard is daarbij " gefotoshopt" in mijn ogen bedrog en klantenlokkerij.


De sfeer in Mcsex2:
Zo niet in Pauschalclub Mcsex2, ook hier stonden bankjes aan de kant en ik was bang voor de herhaling van mijn eerdere ervaring, maar niets daarvan. Want hier staan de bankjes aan de kant want in een leuke discosfeer staan de dames te swingen op de muziek op de dansvloer en word de danspaal zeer intensief gebruikt door de dames om een SUPERSFEER neer te zetten. Ik kan die niet omschrijven en een plaatje zonder dames geef ook geen enkel sfeerbeeld. Het is de combinatie van Saskia Farell met ook publieke actie aan de paal op de dansvloer, de discosfeer in LR en de prijs en de losse feestsfeer van de gogoclubs in de Filipijnen. Kortom heerlijk en ik ben dan ook veel langer gebleven dan ik had gepland.




De dames:
Van de dames kan ik zeggen dat er veel al niet meer werken of op vakantie waren, dat is nu eenmaal in deze tijd. Geen idee hoeveel dames er waren maar ik schat een stuk of 20, misschien wel 25. In ieder geval genoeg. Hoe zien ze er dan uit, tja het zijn geen uit de playboy gescheurde fotomodellen, geen Roemeense, sterker nog er waren volgens mij alleen Bulgaarse dames en dat in alle soorten en maten, van een heel klein actief meiske op de dansvloer, die soms spontaan op een gast sprong om deze te kameren tot inderdaad de gezette dames die er ook rondlopen.

De grootste sfeermaakster is echter de theke Sherry, dat is de vriendin van de baas, maar als er iemand zulke shows geeft, de dames enthousiast maakt en zoveel sfeer brengt dat ze je hoofd bijna compleet op hol brengt, spreek ik over de leukste thekedame die in in mijn leven ooit tegen ben gekomen. Houd Rudi_NL hierbij weg, want die gaat het niet droog houden, echt niet  >:D   .

Mijn kamertje en mijn acties:
Ik sprak eigenlijk maar met 1 dame en die heb ik ook gekamerd, maar die zei kijk dat is mijn zus en die zag er heel goed uit. Die wilde ik dan ook kameren, maar die was zo druk emet dansen, animeren etc dat ze geen minuut stil zat. Helaas om met de 2 dames tegelijkertijd te gaan kameren ging niet door, want dat doen ze alleen als het rustiger is. Even later wees ik naar een dame die er ook wat van weg heeft en ik vroeg is dat ook een zus van jou ? Nee zei ze "dat is mijn nichtje"  :o    Goed onnodig om te vermelden dat hier een gezellige familiale sfeer hangt, naar het is familie, maar dan is een zeer losse discosfeer met regelmatig wat publieke actie rond de paal, inclusief de bezoekers. Dit is misschien niet iedereens idee van leuk, maar ik vond het geweldig.

Om 22:00 bv had ik wat gegeten en kwam ik terug boven, ik word de dansvloer opgetrokken door Sherry, de kleine sprin-in-het-veld begint me te pijpen mijn badjas werd van mijn lijf gestroopt, een wat gezette jongedame begint aan mijn ballen te kietelen en mijn borst te zuigen een andere dame neemt het pijpen over, dan buigt het kleintje voorover en word kleine Foots voorzien van regenjas moest ik het al staand doggiend naar binnen duwen. Oops verkeerde gat blijkbaar hahaha daarna verder, terwijl de theke al luid roepend de dames aanmoedigd sta ik me en plein publiek de pornoster te spelen waar ik al jaren van droom, hahaha het was voor mij het einde, heerlijk en dat vind ik nu pas echt leuk.





Overnachten:
Ook is er de mogelijkheid om in Mcsex te overnachten, en de kamer daarvoor is nog niet helemaal klaar, maar dat is een hele nette kamer met hoekbad en toilet op de kamer. Wat de kosten zijn weet ik niet, maar ik kan alleen maar zeggen dat ik het geheel een op en top pauschalclub vind. Voor het beperkte bedag van 89 euro kun je 4 uur plezier maken alles inclusief en voor 3 tientje meer een ganze dag. Voor mij persoonlijk zou ik zeer zeker een ganze dag gaan relaxxxen. In de middag lekker uitgebreid met de dames aan de rol want dan hebben ze ruim de tijd en de avond met de disco sfeer zou ik absoluut NIET willen missen.

Maand of jaarabonnementen:
Mcsex doet zelfs aan heel betaalbare maandtarieven, of je kunt zelfs een jaarkaart kopen. Ik zeg ideaal voor iemand die een zeer voordelige vakantie wil Duitsland. Ben er zeker van dat dit gaat gebeuren.
Mcsex, vergeet je eventuele vooroordelen en ga het gewoon eens een dagje proberen, je zal er je broek niet aan scheuren. Goed niet iedereen zal er van houden, maar het mij 1000% meegevallen.

Mcsex bedankt voor het zeer leuke Silvesterfeest !

Groet, Foots
O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Wijze grijze

  • Gast
McSex2
« Reactie #5 Gepost op: 2 januari 2013, 15:18:11 »
McSexcapades tijdens de Silvesterparty

Samen met Knut666 was ik voor het oudejaarsfeest naar Hamm afgereden en bij aankomst om 12:30 stond er één Duitse auto en uiteraard Krukar’s limousine. Uiteraard? Ja, want sinds kerstmis is Krukar pas één dag niet in McSex geweest en heeft zijn woonplaats tijdelijk naar Hamm verplaatst. In bezit van een maandkaart heeft hij hier dus recht op een privéparkeerplaats.

Door betaling van de EUR 150,= voor de party werd toegang verleend tot beide clubs die ca 4 Kilometer van elkaar af liggen. Om logistieke problemen en heen en weer reizende rakkers te vermijden werd in de loop van de dag besloten om iedereen van McSex1 naar McSex2 te halen. Hierdoor waren er ’s avonds 23 meiden voor ca. 25 aanwezige bezoekers beschikbaar.

Correct me if I’m wrong, maar volgens mij was er vandaag een 100 % Bulgaarse line-up. Je moet ervan houden, maar wat ik in mijn geval vandaag miste aan WG-girls werd voor 150 % goed gemaakt door de uitgelaten feeststemming.
 Bovendien waren er in totaal 7 Nederlanders en 1 Vlaming. Dit kwam volgens mij de partylaune ten goede. Later op de avond zorgden enkele Turken ook voor aardig wat gezelligheid.

Anali was samen met zijn maat RMJHexe gekomen. Heb helaas weinig tijd gehad met Anali te socialisen, maar dat halen we een volgende keer wel weer in. Foots was eigenlijk uit nieuwsgierigheid eens naar Hamm komen afreizen en werd subiet van zijn vooroordelen jegens Pauschalclubs afgeholpen. Veel later dan gepland en vele ervaringen rijker is hij weer naar zijn woonplaats teruggekeerd.

Verder Marco29, die ik ooit al eens ergens ontmoet had en verweten had dat hij alleen maar leest, echter zijn eigen ervaringen voor zich houdt. Nu beloofde hij plechtig ook een stukje te schrijven.

Een leuk sfeermoment dan: Patje45 (hij leest al heel lang en hij beloofde deze nick te gaan aanmaken en ook te gaan schrijven) uit het midden des lands was voor het eerst in McSex2 en hoe meer de dag vorderde hoe enthousiaster hij werd. Hij vertrouwde me toe dat hij op 1 januari jarig was en bewees het me zelfs door zijn paspoort te tonen. Dit was natuurlijk niet aan dovemans oren gericht en ik lichtte de DJ in. Om 24:00 werd Patje45 publiekelijk gefeliciteerd met “Happy Birthday to you door Stevie Wonder” Hij was op dat moment echter missing in action en lag op de kamer met Daniëlla. Nadat hij terug in de barruimte verscheen, werd hij alsnog gefêteerd en stortte Samantha zich op hem en gaf hem een publieke blowjob. Daarna afgemaakt op de kamer. Als allerlaatste lied om 03:15 had hij zich Hölle, Hölle, Hölle van Wolfgang Petry gewenst dat door iedereen uitbundig werd mee geschreeuwd. Feestvarken Patje45 was niet meer in staat tot autorijden, dus voor hem werd ook een slaapplek geregeld.

Ik weet niet wat RMJHexe op z’n pik smeert, maar hier kan hij rijk mee worden. Meerdere malen gedurende de dag zag ik dat de een na de andere meid zijn badjas openrukte, alsof hun pijpmondje onweerstaanbaar door een sexmagneet werd aangetrokken. Voortdurend zat er een meid aan zijn snikkel te slurpen alsof hij een grote emmer sangria met rietjes onder zijn bankstel had verstopt.
3 x Gekamerd met Sandra, waarbij ik eenmaal de lekkere badsessie van de vorige keer heb kunnen overdoen. Wat is het toch lekker om je door zo’n glibberig meisje met grote vragende bambi-ogen te laten klaarpijpen, zodat aansluitend de helft van m’n ontlading van haar wangetjes afdruipt. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

2 x Gekamerd met Daniëlle. Een lekkere 27 jarige 45 Kg Bulgaarse, met een zijdezachte huid. Ook haar kon ik van de meerwaarde van de dubbele badkuip overtuigen en heb daar heerlijk van geprofiteerd. Ik weet niet of zij met Sandra gesproken had, maar zij wist precies hoe ze me het meest kon behagen. Heerlijk toch om met een sexkitten in een warm schuimbad te knuffelen, zoenen te vozen? Geil was ook dat op het bed in de kamer ondertussen Vicky met een Turkse klant bezig was en wel zo heftig dat ze op een gegeven moment door het bed gezakt zijn. McSex2 bestaat één maand en reeds nu is het eerste bed aan vervanging toe! Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10

1 x Gekamerd met Samantha. Dit is toch wel de meest pornogeile nymfomane die ik tot nu toe in mijn carrière heb ontmoet. Maat Krukar had me wel al iets verteld, maar toch had ik haar onderschat. Continu was zij bezig mannen onder de badjas te grijpen, te pijpen of anderszins op te geilen. Op een gegeven moment pijpte zij een gast die naast mij op de bank zat. Na een tijdje werd hij berubberd en aansluitend in spagaat bereden. Haar mondje was vrij, dus daar werd toen Foots, die naast haar stond, mee gepijpt en haar linker hand begon Wijze Stijve af te trekken. Nadat de gast zijn rubbertje gevuld had, was het de beurt aan Foots om als volgende slachtoffer en plein publique behandeld te worden. Eerst weer oraal, daarna Russisch. Zoals zo vaak gedurende de dag was Samantha ook weer even snel verdwenen. Zij vlinderde de hele dag heen en weer.
In totaal 3 maal binnen de daaropvolgende 2 uur begon Samantha me weer op te geilen en heerlijk handtastelijk te worden, om dan plots weer te gaan dansen en niet meer terug te komen. Een 4e keer stond ik haar echter niet toe en ik dreigde haar over mijn knie te leggen. Maar even gemakkelijk dartelde ze weer de dansvloer op om met haar mystieke zwarte buikdanskleding erotisch en uitdagend voor me te dansen. Ze trok me de dansvloer op en greep onder m’n handdoek (badjas had ik allang uitgedaan, want veel te warm) om Wijze Stijve op temperatuur te brengen. Toen ze merkte dat dit resultaat had, werd de handdoek verwijderd en zakte ze voor me midden op de dansvloer op de knieën en ging Wijze Stijve heerlijk op Franse les bij haar. Een condoompje eromheen doen om de actie naar een hoger level te tillen, was me toch nog een brug te ver. Gelukkig vond ze dat geen probleem en met 5 passen waren we in de naastgelegen kamer om aldaar het karwei iets intiemer af te maken. Wat een wild moordwijf. Die heeft volgens mij zowel in Sodom als in Gomorra gewerkt. (En nee, dat zijn geen Sauna of FKK-clubs) Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10

Vicky is ook zo’n meid die er niet veel moeite mee heeft iemand openlijk te pijpen. Het meest is me achter een actie bijgebleven waarbij een gast haar op de grond tegen een bank had gelegd, haar benen in spagaat spreidde en Vicky’s complete binneninterieur gedurende een kwartier met zijn tong ging diepte reinigen. Zelf heb ik ook met Vicky gekamerd en mocht zij ooit over een carrièreswitch willen nadenken, dan adviseer ik haar om iets in de stofzuigerbranche te gaan zoeken. Ook al is er geen stroom aanwezig, zij klopt (met Wijze Stijve tegen haar lippen) en zij veegt (met wijze Stijve over haar gezicht) en zij zuigt (alles wat in de zak zit, moet eruit). Wijze Grijze sexapproval: 7,0/10

Nieuwjaar zelf begon met een kleinigheidje als cadeautje voor alle meiden. Zelf had ik een grote bos Bengaalse vuursticks en sterretjes voor de girls meegenomen. De tent stond wel ietwat blauw van de rook, maar daar werd even de buitendeur voor opengezet.

De volgende morgen zijn we (Knut666, Krukar, Patje45, WG en een Duitse gast) tegen 11:00 uur opgestaan en werden beneden verwelkomd door Sonja, de echtgenote van de eigenaar. Speciaal voor ons was ze op deze feestdag verse broodjes gaan halen die netjes met sla, kaas, worst, komkommer en een tomaatje werden belegd. Is dit gastvrijheid, of is dit gastvrijheid? Zo doe je aan klantenbinding.

Op de terugreis was Knut666 opvallend stil in de auto. In ieder geval had het hem goed bevallen en zal hij er beslist eerstdaags nog eens naar terugkeren. Moest voor hem alleen niet zo’n pokkeneind ver weg zijn.

Wijze Grijze sexapproval voor McSex vandaag: 8,0/10
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2013, 15:25:32 door Wijze grijze »

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
McSex2
« Reactie #6 Gepost op: 28 januari 2013, 10:07:44 »
Was met Rmjhexe in de Mcsex2 afgelopen zondag.
Denk meteen mijn eerste en laatste bezoek, alhoewel ik nog een vrijkaartje heb voor deze toko.

Er waren 8 dames en daarvan vond ik er maar 3 enigzins de moeite, de mooiste litauwse laura.
Prachtige vrouw.

De entree is verschrikkelijk, het ligt op een industrieterrien achter een autosloop en transportbedrijf.
Zoals Vips betaamd, parkeerden we de auto direkt voor de deur na een veel te lange rit.
Zodoende konden we zonder veel modder aan onze poten naar binnen, het lijkt net of je op de bouw een kantine instapt, cachet..gelijk nul.

Een redelijk vriendelijke maar ook te ongeinspireerde ontvangst en een korte rondleiding vielen ons ten deel.
Het was druk of we daar begrip voor konden hebben.

Het gebouw is klein en super onpraktisch ingericht omdat het een bestaand gebouw is, een verzameling lukraak aan elkaar geplakte kleine ruimtes beschrijft het het beste eigenlijk.
De hoofdruimte is een soort disco uit de jaren 70 met lampen en strobo, zeer smaakloos ingericht en ik word er gek van.
Een zeer kleine rokerige ruimte ook waar iedereen de ander probeert uit te roken.

Boven is nog een ruime kamer met een groot bed, hoeslakens liggen er niet op, wat ik zeer smerig vond.
De bar ligt onpraktischer dan je kunt indenken, in de doorgang tussen trap en disco en zorgt voor permanente opstoppingen.

Onderin heb je een restaurant, heel basic bedrijffskantine ikea ingericht, eigenlijk zoals de hele Mcsex, klinisch en sfeerloos.

Het eten is het slechtste dat ik ooit gehad heb in een club. De nassi was droog en van pakjes of uit de diepvries en niet te eten,heb hem weggegooid. Regelmatig was er niks te krijgen, een doorlopend buffet is het zeker niet.Broodjes met beleg waren er zeer spaarzaam en ook vaker niet dan wel, sommige gasten wisten geeneens dat ze er waren.

De sauna is even ongezellig en kinsch als de hele Mcsex, wel redelijk heet, maar je kunt niet naar buiten kijken en ergens zweet aflaten is er helemaal niet bij, ben maar helemaal weer naar boven gegaan om uit te dampen. Wellness van de Macsex..zeer matig.

Douches waren koud, al snel geen warm water meer.

Ik heb veel ontevreden kanten gezien en gesproken, mooi moment was toen bijna 15 mannen in de disco elkaar aankeken en de ene of andere vrouw opvallend moeite deed om maar geen kontakt te leggen. Sherrie kwam ingrijpen enstuurde de 2 aanwezige vrouwen buurten bij een paar kerels. De rest zat een beetje vertwijfeld te kijken en wandelde op en neer door het gebouw.
Waar zijn we hier mee bezig zal menigeen gedacht hebben. Met een relaxte dag vol met sex had het allang niks maar dan ook niks meer te maken. Hier waren de roofdiertjes op jacht naar prooi.

Oke nu de dames:
Op 8 stuks, 3 aantrekkelije en Laura heel aantrekkelijk, echt een mooie jonge vrouw.
Ook de nieuwe Anca was een verademing, heel communicatief en ze wilde wel en gaf een show en ging leuk met de klanten om.De rest, allemaal dode vogeltjes, geen zin en dat was te zien.
Rmj was met een dame geweest en die had de dag ervoor 40 plus kamers gedaan en nu met hem al 10 plus om 14.00 uur, ze was moe en logisch, rmjhexe had gegeten en gedronken, logisch heb ik ook geen zin meer. Moe dus allemaal en it shows.
Ze zaten allemaal op Laura en Anca na als zoutzakken hun tijd uit.

Erotsiche sfeer daardoor gelijk nul.

In de rare fkk ruimte onderin deed laura hard haar best, maar daar is geen muziek, een klinsiche doodse sfeer en toen ik de leuke Laura de ene na de andere kerel zag afwerken, had ik ook meteen gegeten en gedronken, ondanks leuk kontaklt met haar. Het was erger dan lopende band werk..gesprek van 1 minuut..kom ficken zei de jonge litauwse en de gordijntjes werden 5 meter verderop dichtgetrokken, het was van een ontnuchterende realiteit die bij mij het laatste restje sexdrive doodde.

We smeden andere plannen rmjhexe en ik en waren benieuwd hoe het openingsfeestje van de verbouwde PT Emmerich eruit zag.Lag ook opde huisroute, ik wilde naar Penelope Essen maar hij snapt nog steeds niet dat het daar qua line up top is en je de sfeer dan maar op de koop toe moet nemen. PTE werd het dus.

Konklusie voor mij persoonlijk en rmj kan me denk ik een heel eind volgend die vond het ook helemaal niks namelijk.
Voor mij een regelrechte afknapper die Mcsex2, de sfeer staat me daar totaal niet aan, er is niks wat mij opwind of doet verlangen naar sex. Dit is mij te hardcore, te koud te kil, totaal niet erotisch geladen, waardeloos, ook de houding van de meeste dames, laat maar zitten.
De dames waren niet vooruit te branden en veel te weinig in aantal.
De douches waren koud.
Het eten en de hele catering was (zeer) slecht.

Ik kan de pijszetting van 120 euro zonder korting totaal niet volgen, is de hele tent zeker bij lange na niet waard voor mij.
Dan liever 150 neertellen en naar een pauschalklub keten club of naar harem Dormagen.
Of met die 120 naar een saunaclub (Panthera/Penelope/Aca/H7 bijvoorbeeld)en kwaliteit voor kwantiteit, op een normalere manier in gesprek komen met een vrouw, een veel gezelligere ambiente, warme douches, lekkerder eten en langzaam in de stemming komen, want zo klinisch en kil aan akkoord ficken met slechte voorzieningen en deels onwillige robots als in de Mac sex2 dat ga ik mezelf niet meer aandoen. Dat doe ik al af en toe in PTE hahaahaha

De ene dag is de andere niet in elke PT, het was te druk denk ik en te weinig vrouwen en die er waren waren kapot, (hoewel het de dag ervoor, zaterdag dus erg rustig was geweest) lag het in de buurt kwam er mischien wel een herkansing nu is er echt NIKS dat me de reis van 400 km op en neer nog een keer doet aangaan.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze in McSex2
« Reactie #7 Gepost op: 19 februari 2013, 19:20:54 »
Zaterdag 16.02.13 stond er een afterkarnavalparty in McSex geprogrammeerd. Reden om deze club na de oudjaarsparty nog eens te bezoeken. De laatste berichten waren niet onverdeeld positief geweest en de line-up kon mij ook niet helemaal bekoren.
Voor deze party adverteerde men met een 20-tal meiden, waarvan er uiteindelijk een 15-tal daadwerkelijk aanwezig waren. Keus genoeg dus, temeer daar er, over de dag verdeeld, zo’n 30 gasten geweest zullen zijn, waarvan velen met slechts een 3- of 4-uursticket.
Ik werd geen enkel moment met een wachttijd voor een kamer geconfronteerd, heb alleen bij het laatste nummertje tegen 03:30 moeten uitwijken naar de grote speelmat, maar daar waren we ongestoord.

Bij binnenkomst viel mijn oog meteen al op een klein Bulgaartje uit de WG-klasse: Madelina. Ca. 1,50 mtr klein en rank en slanke 45 Kg.
[smg id=5825]             [smg id=5824]
 Zij spreekt heel gebrekkig Duits, dus er niet lang omheen gewonden (want de druk was hoog) en ik vroeg haar “стая”?

Daar kon ze zich wel in vinden. Ik had het met Madelina helemaal getroffen, want zij kuste heerlijk en vol overgave en passie. Heerlijk was het ook om haar door de knietjes te zien gaan en haar voor me geknield Wijze Stijve oraal te laten verwennen. We hadden een kamer met een hoog bed dus heb haar daarna op de matras laten knielen, waarbij ze dat petite kontje precies op de juiste hoogte had om Wijze Stijve zo dat heerlijke poesje in te laten schuiven. Omdat ze zelf ritmisch met haar bekken mee stootte, liep ik het grote gevaar om dit feestje te vroeg te laten eindigen, dus ben ik lui op het bed gaan liggen om het blaasconcert nog eens te laten herhalen. Ook dat was weer gevaarlijk lekker, dus na cowgirl, waarbij mijn testosteronspiegel weer iets daalt, draaide ik haar, zonder ontkoppelen, op haar rug en ging heerlijk tekeer in missio. Heerlijk om daarbij voortdurend innig te kunnen zoenen. Gelukkig kon Madelina aardig wat uithouden, want soms maakte ik me wel zorgen of ik niet teveel van dit poppetje vergde. Het eerste orgasme van de dag was dan ook weer zoals ik het gewend ben en van een ongekende hevigheid. Helaas werd Madelina in de loop van de dag ziek (drank maakt meer kapot dan je lief is) en was er niets meer mee te beginnen.
Wijze grijze sexapproval: 9,0/10

Ik had Benijsbeer bij binnenkomst al even de hand geschud, maar nu was er pas tijd om dit deel van de McSex inventaris nog eens uitbundiger te begroeten. Deze Lucky Devil is in het bezit van een jaarkaart en is helemaal part of the family. Het zal wel niet meer lang duren voordat hij hier een gereserveerde parkeerplaats met naambordje krijgt. Omdat voor mij de volledige damesbezetting nieuw was – op Alex na – hebben we ook een beetje de meiden geïnventariseerd. Hier blijkt Benijsbeer een betrouwbare vraagbaak te zijn. Ondanks het feit dat de meiden elkaar hier toch vrij regelmatig afwisselen, was er vandaag weer een vanouds leuke McSex partystemming. Voortdurend dansen, gek doen met de gasten - 2 maal gedurende de dag werd er een slagroomspuit bijgehaald, 1 keer was Benijsbeer op de vloer het “slachtoffer” (geen straf toch om door 3 meiden schoon gelikt te worden?).

Nadat ik lekker ontbeten had, de broodjes zijn vers en royaal belegd, weer terug naar boven voor ronde 2. Kom ik tussen Nadja en ???? te zitten. Moet ik m’n aandacht zowel naar links als naar rechts verdelen, hetgeen natuurlijk uiterlijk moeilijk is als beiden een soort semi-gevecht om je aandacht voeren.
[smg id=5827]
Uiteindelijk won Nadja, vooral door haar USP: de secretaressebril. Het is inderdaad een namaakbril, maar de combinatie van haar blonde haren en haar überrode pornolippenstift zorgde er toch voor dat Wijze Stijve zich in het gesprek begon te mengen en er door Nadja ook bijbetrokken werd. Min of meer werd ik door de strenge secretaresse naar de kamer gesommeerd. Een best wel kinky twist om door je secretaresse uitbundig gepijpt te worden en het duurde helaas veel te kort, want Wijze Stijve liet me in de steek opende zijn overdrukventiel.
Wijze grijze sexapproval: 8,5/10

Beetje rustig aan nu. De volgende ronde ging aan Monika.
[smg id=5823] [smg id=5822] [smg id=5826]
 Een leuk Roemeentje waarmee je ook een beetje een praatje kunt doen. We zaten op de bank tegenover de bar, zodat je goed ziet wie er allemaal aankomt. Komt er opeens een spiernaakt slank meisje uit de damesdouche en begint voor m’n neus om de danspaal te zwieren. Uiteraard ook posities met wijd gespreide beentjes. Wijze Stijve begon te steigeren en te snuiven. Monika bemerkte dit en reageerde helemaal niet jaloers. “Vind je haar leuk”. Tsja, Wijze Stijve was op heterdaad betrapt, dus het viel niet te ontkennen. Monika kwam met het voorstel er een trio van te maken, want waar ik zo op geilde dat was Lara, haar zusje. En hup, op weg naar de 3e kamer van vandaag. Het trio viel tegen. Ze pijpten wel simultaan, maar omdat ik er al 2 succesvolle kamers op had zitten, was het misschien voor mij ook wel te kort dag. Dus na ca. 10 minuten, stelde Lara voor dat ik de sessie alleen met Monika zou afmaken. Dat was inderdaad een goede beslissing want door het wat rustiger aan te kunnen doen, leidde dit toch tot een finish.
Wijze grijze sexapproval: 8,0/10  

Ne een hele lange pauze met leuke en enerverende gesprekken in de eetruimte, werd tegen 20:00 het eten opgediend. Geen kant en klaar maaltijd maar werkelijk overheerlijk varkensvlees met Bratkartoffeln en groentemix. Het was door een gast, die slager was, geregeld: Kachelfleisch. Ik had er nooit van gehoord, maar het is een übermals stukje vlees uit de ham van een varken. Een aanrader, alleen best moeilijk te krijgen, want in elk varken zitten, maar 2 van die stukjes. Ik heb er in elk geval 8 stuks van gegeten. Shame on me.

Ik was wel weer toe aan een toetje en dat vond ik in de vorm van Victoria.
Een gewone recht toe, recht aan sessie. Er staan geen foto’s van haar op de site maar ik geef haar een Wijze grijze sexapproval: 8,0/10

Eens kijken wat er in het FKK gedeelte te doen is. Lekker rustige ontspannende muziek, geen sigarettenrook en Monika.
[smg id=5826]
Ook weer een lekker Bulgaartje en niet contactschuw. We waren er helemaal alleen. Zij masseerde al lekker onder de badjas en stelde voor om ons naar een van de boxen te verplaatsen. Ik vond het echter wel kinky om in de FKK-ruimte te blijven, omdat er af en toe iemand binnen kon komen. Van het een kwam het ander en al gauw waren we op het bankstel in een verdergaande nadere kennismaking verwikkeld. Voordeel is ook dat je op een bankstel andere posities kunt innemen. Wijze grijze sexapproval: 8,0/10

Alex. Altijd goed voor een goede beurt.
[smg id=5819]
 Zij is intussen de oudgediende van de hele bezetting. Zij is er het langst en wij weten elkaar dus intussen heel goed aan te voelen. En ook nu weer wist Alex dank zij het goede voorbereidende werk van Monika, de klus tot een goed eind te brengen. Wijze grijze sexapproval: 8,0/10

Galena was ook zo’n mysterieus typetje.
[smg id=5821]  [smg id=5820]
Kon er niet helemaal hoogte van krijgen. Op de kamer echter gewoon lekker. Wijze grijze sexapproval: 7,5/10 

Nena
[smg id=5828]
 had ik gedurende de dag meerdere malen zien lopen in een leuk slipje met opdruk “princess”. Op een gegeven moment zag ik haar het FKK-gedeelte ingaan en ik greep mijn kans. We hadden de ruimte weer helemaal voor ons alleen. Nena is van Grieks/ Turkse komaf en is een heel aardige conversatiepartner. We hebben best wel lang met elkaar gesproken, maar zijn uiteindelijk op het bed beland voor een heerlijk uitgebreide 69-sessie. Gezien de duur van deze sessie heeft Nena er evenveel van genoten als ik. Wijze grijze sexapproval: 8,5/10

De laatste ronde ging om 03:30 aan Veronika.
[smg id=5830]
Er werd het laatste uur veel door de meiden gedanst en ik wilde de avond toch nog met eentje afsluiten. Hiervoor had ik Veronika op het oog. Zij had echter veel te veel plezier aan de danspaal en steeds zei ze me dat ik nog even moest wachten. Toen we uiteindelijk aan een kamer toekwamen waren ze allemaal bezet, behalve de gang bang mat op de bovenste verdieping. Gelukkig hadden we deze voor ons helemaal alleen. Dar bleek me pas dat Veronika lichtelijk aangeschoten was: een hele schorre stem en botergeil. Had ik ook nog niet eerder meegemaakt. Haar licht benevelde staat zorgde er in elk geval voor dat dit een hele lekkere laatste rit van de dag werd. Gepijpt worden door een aangeschoten meid is best een aanrader. Er zat in elk geval veel passie en inzet bij. Alsof ze een lekkere lange lolly in haar mond had. En steeds giechelen, hè. Ik had het niet meer verwacht, maar Veronika bezorgde me het 6e orgasme van deze dag. Wijze grijze sexapproval: 9,0/10

Mij werd weer aangeboden er te blijven overnachten en dankzij deze gastvrijheid heb ik er ook weer enkele whisky (Ballantines en James Beam )-cola kunnen drinken. De volgende morgen om 11:00 opgestaan en samen met Benijsbeer enkele verse Frühstücksbrötchen verorberd. Tegen 12:00 vertrokken.

Ik was weliswaar een beetje sceptisch door de negatieve verslagen, maar ben ervan overtuigd dat Tom Kroes helaas de verkeerde dag voor een eerste bezoek heeft gekozen. Ik heb de meiden gezien die er op Zondag kwamen werken en sommigen waren best nog wel brak door de Zaterdag ervoor (tot 04:00 uur gewerkt). Wijze GrijzeTop Tip: Vermijd de Zondag.

Op geen enkel moment gedurende dag heb ik last van koud water gehad, dus volgens mij is ook dat probleem definitief opgelost.
Wijze grijze sexapproval voor McSex vandaag: 8,5/10
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2013, 19:32:25 door Wijze grijze »

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
McSex2
« Reactie #8 Gepost op: 20 februari 2013, 10:36:24 »
Ik was weliswaar een beetje sceptisch door de negatieve verslagen, maar ben ervan overtuigd dat Tom Kroes helaas de verkeerde dag voor een eerste bezoek heeft gekozen.

Bedankt voor je appetizing verslag WG , als altijd zeer verzorgd.

Ik had zeker een verkeerde dag want ik vond het eigenlijk op alle fronten niks.
Vrouwen aanbod en werkhouding, sfeer, gebouw, mede bezoekers , gezelligheid, inrichting, ambiance, entree, sauna en wellness...het was heel teleurstellend..terwijl ik er erg veel zin in had.

Jammer kan gebeuren en ik til er niet zwaar aan en een ander hoeft dat ook niet te doen.

Ik weet inmiddels:
1. In een Partytreff verandert de sfeer vaak per dagdeel en de ene dag is de andere niet, omdat zoveel factoren het niveau van de dienstverlening bepalen.
( denk aan drukte, moeheid en zin dames ect etc...)
2. Vooral de drukte bepaalt hele veel en die zondag dat ik er was was het heel slecht geregeld en veel te druk.
3. Sherry heeft geen positieve invloed op de dames.
4. Vrioeger kwam ik in zo een tent en dacht alleen aan neuken nu kom ikin zo een tent emn wil ik vele meer dan dat, ook sfeer en beleving en kijk ik naar teveel randzaken, het is zo en van veelneuker ben ik getransformeerd naar bescheiden ouwe mannen neuk niveau..liever 1 x goed dan vele malen matig of op zijn konijntjes.

Ik wens iedereen veel plezier hier, ik kom er voorlopig niet meer, het is te ver rijden en de flop was te heftig op alle tereinen, als de sex tegenvalt is de rest hier ook voor mij zeer knudde. Ik kom depressief uit zo ene club.

Heb ik bij Schneewittchen ook wel eens last van.
Hier hangt ook vaak een slechte sfeer maar dat is vlakbij en kost maar 49 e op eenn partydag en ook daar kom ik nog maar zeer zelden.

Denk dat mijn partytreff -en pauschal club dagen grotendeels voorbij zijn, ik vind daar niet de sfeer en beleving die ik wil hebben en de overvloedige sex compenseert daar niet meer genoeg voor omdat me dat niet meer zo boeit en uyt mijn systeem verdwenen is, op af en toe een poging na om het af te leren zullen ze me er niet veel meer zien .... :-*




geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
McSex2
« Reactie #9 Gepost op: 27 februari 2013, 07:55:25 »
Waar zal ik eens beginnen. Deze week ben ik een paar dagen in Hamm voor mijn werk, en heb door omstandigheden even geen vervoer bij de hand. Dan is je actieradius beperkt. Een Pauschalclub moet je ding zijn, het mijne is het niet echt. Sommigen zijn er enthousiast over, maar mij is het te veel pijpen/neuken wegwezen. Maar Mcsex heeft een redelijk goede pers. Het moest er dus maar eens van komen. Ontvangen door een Duitse Thekevrouw, Sonja dacht ik. Ha, dan ken je ons van Relaxxxboard  ;). Juist ja. Ze wees me even de weg, ik kleedde me om en ging naar boven. De meeste dames zagen er optisch goed genoeg uit om in elke club binnengelaten te worden, dat zat wel goed.

Plaatsgenomen bij het enigste meisje dat alleen zat. Mona, Bulgaars, slank, knap. Had een half jaar in FunGarden gewerkt. Met haar naar de kamer, op haar initiatief even genegenenzestigd, waar ik zelf nooit zoveel aan vind, maar vooruit. Kort gepepen, condo erom, poosje op haar gelegen, en natuurlijk niet zoenen. Dan wordt het niks bij mij, nog even met weinig inspiratie met het handje bezig geweest, maar ik hield de boel liever binnen voor het geval er nog een meid met meer enthousiasme zou zijn.

Er waren twee exotische dames, daar val ik wel op. Met de ene, Natasja wat zitten kletsen. Was Jamiacaans/Nigeriaans, en had in Paradise/Gladbeck gewerkt. Met hun tweeën gaan kameren. Begonnen wat te frunniken. Zou je niet eens gaan pijpen?  Dat is extra. Ja, ben je bedonderd? Dat is inclusief, wat zullen we nou beleven. Toen kwam er een condoom omheen voor de pijpbeurt. Ik gaf het maar op. Door beiden gepijpt, Natasja van achteren gepakt en door haar met het handje van het eerste schot afgeholpen.

Het eten viel me mee, eenvoudig maar smakelijk. Twee soorten pasta, en ook niet onbelangrijk: loeiheet, de salmonella krijgt hier geen kans. De Duitse Thekevrouw kwam er even bij zitten. Leuk mens wel, had zelf in clubs gewerkt en kende het klappen van de zweep. Die twee Nigeriaansen waren net nieuw. Dan heb ik twee opmerkingen. Ze wilden extra voor pijpen en deden dat uiteindelijk  met condoom. Was, extra?? Und wer hat mit Gummi geblasen?? Die dus. Als een losgelaten dolle stier stormde ze naar boven. Oei, daar gaat er een op haar donder krijgen….

Ik ging intussen de sauna eens van binnen bekijken. Gloednieuw, je kon het verse hout nog ruiken. Goed heet ook, prima. Banken wat te smal om te kunnen liggen, maar vooruit. Zandloper beetje verstopt, aandachtspuntje. Ineens stapte de Theke binnen. Ze had Natasja erop aangesproken, en die had beterschap beloofd. En ze had opdracht het nog een keer met me te doen en nu goed. Anders kon ik het afbreken en mocht ze haar koffers pakken. Toch een pluspunt dat er tenminste iemand is die de kwaliteit in de gaten houdt. Natasja zocht me weer op en deze keer werd er volgens de regels van het huis gepijpt. Hehe, maar moet dat nou zo?

Uurtje later nog met Nena geweest. Alle kamers waren bezet, dus deden we het in de verblijfsruimte beneden, waar toch niemand zat omdat je er niet mag roken. Nena was uiteindelijk de beste van de dag, pijpte prima en werkte goed mee tijdens de beurt in missie. Alleen, net als alle andere dames, wederom niet zoenen. Had ik ook niet op gerekend, maar wel op gehoopt, het werd vaak genoeg gemeld door de verschillende schrijvers.

Intussen was de Thekevrouw naar huis en liepen er een paar dames, die anders voor de Theke werkten, in jeans rond voor de bediening. Mary leek me wel een lekkere geile meid, maar die had zich inmiddels ook aangekleed en hield zich druk bezig met de gokautomaten. Tijdje met Nathalie op de bank gezeten en die gokkasten gevolgd, waar alleen vrije spelen uitkwamen maar verder geen cent. Ze had in Amsterdam achter de ramen gewerkt, geen goede referentie. Met haar naar de kamer, waar ze me met de hand omhoog friemelde en toen een condoom pakte. He zeg, dat is hier standaard zonder he. Sorry, niet bij haar, ze had pas een kies laten trekken. Die kutsmoes heb ik vaker gehoord. Dan stoppen we ermee, ik heb hier geen zin in. Zonder er verder nog een woord aan vuil te maken liep ik de kamer uit, ging me aankleden en vertrok.

Samenvattend. Alle ervaringsberichten zijn subjectief, de mijne ook. Ik twijfel aan niemand, maar kan het enthousiasme van menigeen helaas niet delen. Het zal deels aan je eigen instelling liggen. Ik weet dat ik niet uitblink in communicativiteit, wat een woord, maar ben altijd wel hoffelijk en respectvol naar de dames toe. Niet alle dames die op de aanwezigheidslijst stonden heb ik gezien, andere weer wel, maar dat geeft ook verder niet. Dat je in een Pauschalclub geen wonderen moet verwachten is duidelijk, dat doe ik ook niet. Pluspunt is ook, dat als het klote is op de kamer, dat je het zonder financiele gevolgen af kunt breken en een andere proberen, die allicht beter is. Maar vandaag was het gewoon iets te vaak klote. Als ik nou een dolle dag had gehad, met spetterende dates, dan was ik er morgen en overmorgen weer geweest, ik zit hier de hele week nog, maar nu ben ik er even klaar mee. Zeker na die laatste misser, dat was de bewuste laatste druppel. Mooier kan ik het niet maken helaas.



« Laatst bewerkt op: 27 februari 2013, 08:26:55 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Wijze grijze

  • Gast
McSex2 revisited
« Reactie #10 Gepost op: 29 juli 2013, 00:03:07 »
McSex revisited
 
Men had me geattendeerd op de zomeractie bij McSex: T/m 28-07-13 gold een verlaagde entreeprijs van EUR EUR 90,= voor een dagticket i.p.v. EUR 119,=. Een mooie gelegenheid om op de voorlaatste dag dat deze actie liep, mijn, veelvuldig bezochte en ooit favoriete, club nog eens te bezoeken.
 
 Precies tegen openingstijd om 12:00 de parkeerplaats opgedraaid. Maat Krukar was er uiteraard al, want hij had er per slot van rekening al een dagje opzitten en had er overnacht. Aangezien ik m’n komst had aangemeld, was er voor mij op het eind van de dag ook al een slaapplek gereserveerd. Ik had aangegeven dat er waarschijnlijk nog meer door mij geïntroduceerde rakkers zouden komen en zij mochten er ook (gratis) blijven slapen. Om misverstanden te voorkomen: Dit gratis slapen blijven is zeker geen vanzelfsprekendheid en moet wel van tevoren even afgesproken worden.

 Tot mijn grote verrassing en wederzijdse blijdschap ontmoette ik er receptioniste Tanja ex Pauschalclub Bochum. Een topgastvrouw en het eerste half uur hebben we dan ook lekker samen geroddeld over alle ins en outs van PC-Bochum en de geschiedenis van McSex. Helemaal niet erg om me ook eens lekker een waswijf te voelen. Ook pikante rooie oortjes achtergronddetails vielen me ten deel. Maar….., elk verhaal heeft uiteraard twee kanten!
 
 OK, Tanja, voordat ik naar boven ga, kan ik eerst even een broodje bij je scoren? “Uh, broodje?” In het weekend is men daar dus mee gestopt, maar daarvoor kun je vanaf 13:00 dus warm eten krijgen. Kleine domper op de feestvreugde, want de broodjes waren hier altijd heel netjes verzorgd. Ok, douchen en dan een handdoek omgedaan, want voor de (synthetische) badjassen was het werkelijk te warm. Heb de hele dag trouwens steeds voldoende warm water in de douches gehad, dus dit probleem blijkt ook opgelost te zijn.
 
 Toen ik boven aankwam, was het er bloedje heet, maar gelukkig stond er wel een mobiele airco-unit te loeien. Aangezien ik er een half jaar niet meer geweest was, en de complete oude bezetting door beruchte Sherie weggejaagd was, zaten er allemaal nieuwe gezichten. Jammer, ik kon dus niet op behaalde resultaten uit het verleden terugvallen. Als eerste dan maar meteen links gaan zitten tussen 2 Bulgaartjes: Galena en Tedy. Tedy is pas zeer recent in Duitsland en beheerst de taal nog niet goed. Zij was wel 100 % WG-proof, maar de communicatie verliep vooral via Galena. Geen ideale situatie dus, omdat elk van beiden haar eigen voordelen had. Ik kon niet kiezen! Galena had dit ook in de gaten: “Warum gehst du dann nicht mit zwei Frauen aufs Zimmer?“ Oh ja, shit, je bent in McSex. Hier kan alles. Dus hup, meteen kamer 1 ingedoken. En meteen weer geleerd waarom een goed trio helemaal afhangt van de lesbische chemie tussen twee dames. Is die er niet, vergeet het dan maar. Tedy begon met een hele goede orale warming up, terwijl Galena nog net niet begon te gapen. Maar meid, als je je verveelt, kom erbij en doe gezellig mee. Tsja, dat deed ze, maar met een rubbertje erbij en door vervolgens in cowgirl op me te gaan zitten. Was ik in een rodeo-wedstrijd beland? Ik kreeg bijna een lachstuip, zo onstuimig en overduidelijk gespeeld zat ze op me te hopsen. Zo niet dus. Ik wierp haar op haar rug en begon vervolgens even onstuimig in haar te pompen, zodat ze merkte waar ze mee bezig was geweest. OK, message understood en Tedy streelde ondertussen m’n ballen. Ook kwam ze naast Galena knielen om met me te tongzoenen. Dat was wel prettig, maar toch brak ik na een tijdje de sessie af om m’n kruid voor een volgende beurt te bewaren.
 
 Van de aanwezige bezetting heb ik uiteindelijk met 4 dames gekamerd. Navolgend een beknopte omschrijving.

[smg id=6104]
 
Tedy uit Bulgarije. Met haar ben ik 4 maal op de kamer geweest (1 x trio). Duidelijk moet ze haar weg nog vinden in de club. Zo was zij er heilig van overtuigd, dat een kamergang nooit langer dan 20 minuten mocht duren. (nee hoor, het moet alleen niet de spuigaten uitlopen). Toen ik haar voor een derde keer meevroeg, meende zij dat dat ook niet mocht. Maximaal tweemaal met dezelfde gast. Haar even samen met Tanja en Alex (die nu geen kamers meer draait, maar de drankjes verzorgt) verzekerd dat er geen limiet aan het aantal keren is. Tedy kan heel teder pijpen, doet aan tongzoenen en heeft een zeer lekker mals befpoesje. Alleen de passie/ illusie ontbreekt. Ze doet alles lekker mee, maar als het over is, dan is het ook over. Net alsof je haar bij de trein uitzwaait. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
 [smg id=6100]
 
 2 x Elena (Roemenië). Een vriendelijke dame, echter met duidelijke grenzen. Geen TZ, geen beffen. Voor de rest best wel service georiënteerd en zeer vriendelijk en aardig. De laatste sessie van de dag tegen 03:15 in een van de “Bumsboxen” op de benedenverdieping had ik eigenlijk net zo goed achterwege kunnen laten vanwege het gevorderde uur, teveel whisky, te warm en algehele fysieke vermoeidheid. Desalniettemin gaf Elena zich de nodige moeite me nogmaals aan m’n gerief te helpen. Voor deze dag zou het echter bij de behaalde resultaten blijven. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10.
 
 [smg id=6103]
 
 2 x Mandy (Bulgaars). Een leuke spring in het veld. Er was de dag van te voren een meid jarig geweest en bij het afhalen van de slingers, was er een punaise op de grond beland, waar Mandy tijdens het dansen pardoes met haar blote voeten in gesprongen was. Auw! In de loop van de dag, kreeg ze er steeds meer last van. Ik heb toen de EHBO doos uit de auto gehaald en haar voet professioneel ingezwachteld onder grote belangstelling van de overige meiden. De aandacht die ze kreeg en het psychische effect dat zich iemand om haar bekommerde, leidde ertoe dat ze haar pijn even vergat. Op de kamer doet ze haar job niet onverdienstelijk. Aan haar poesje mag echter niet gelikt worden, ofschoon het er gigantisch appetijtelijk uitziet. Wat ze wel doet, is er uitdagend over wrijven en erin vingeren, wat m’n bronstigheid alleen maar deed stijgen. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10.
 
 [smg id=6101]
 
 2 x Galena (Bulgaars). Het eerste trio was niet zo’n succes geweest, echter de latere 1 op 1 sessie daarentegen des te beter. Ofschoon het snikheet op de kamer was en de navenante lusteloosheid van Wijze Stijve, ging Galena op een gegeven moment uit zichzelf in 69 op me zitten en beval me haar te likken. Nou had ik daar geen bezwaar tegen en warempel, Wijze Stijve herinnerde zich, dat hij dat ook leuk vond. Echter eerst diende Galena een (gespeeld?) orgasme te krijgen. Daarna moest ze even op adem komen en was ik aan de beurt. Lang had ze niet nodig, waarbij ze wel schrok van de hoeveelheid en heftigheid van de DNA-fontein. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Wat gebeurde er verder nog en wat is vermeldenswaardig?
 Een originele Balkan gypsies woordenwisseling: Ik lag met een van de meiden (A) op de bank, toen er opeens een collegaatje (B) binnenkwam (no names ivm de privacy). In het Bulgaars vlogen er toen woorden heen en weer op een volume waar de honden geen brood van lusten. (A) wilde zich losrukken en (B) te lijf gaan, echter ik hield haar tegen. (B) vluchtte daarop naar de badkamer om steun/ bescherming bij anderen te zoeken. Ik probeerde (A) te bedaren en hield haar voor dat een dergelijk dispuut rechtstreeks apart uitgesproken diende te worden en zeker niet in het bijzijn van de gasten. Mocht (A) ooit eens een aan een carrièreswitch toe zijn, dan zou ze zeker een baan als viswijf op de markt moeten overwegen (note to myself: misschien is beroepskeuzeadviseur wel een geschikt beroep voor Wijze Grijze?) Toen ze op de badkamer even later ook nog eens handtastelijk begonnen te worden, heb ik ze maar uit elkaar gehaald. In stress had ik dus absoluut geen zin.
 Duidelijk ontbrak had aan overwicht en duidelijke regels door de dagleiding (Bij wie lag die eigenlijk, want zowel Joachim, de eigenaar, als Sonia, zijn vrouw waren er de hele dag niet).
 
 ’s Avonds kwam de broer van de eigenaar de honneurs waarnemen. Door een logistieke miscommunicatie was op een gegeven moment de whisky op. Geen probleem: speciaal voor Wijze Grijze reed hij even naar het tankstation en kwam met een nieuwe fles terug. Dat is nog eens service ten top.
 
 In de loop van de dag had een 3e mederakker zich ook bij het Pauschalteam gevoegd. Een goed moment voor Krukar om een fles ijsgekoelde Bacardi Mojito te voorschijn te toveren. Bij het loeiwarme weer, was dit een welkome versnapering. Dit ging er in als olie en de stemming begon er steeds meer in te komen.
 
 Al eerder aangehaald, maar het eten bestaat uit een kant en klare diepvriesmix uit de Lidl. Dit wordt dan in een rechaud gekiept en na een tijdje kun je opscheppen. Wel eetbaar, maar nu ook niet het culinaire je van het. Vandaag: Aardappelwedges, bonenmix en gehaktballetjes. Dus ’s avonds bestelden de dames voor zich wat anders uit de lokale Turkse pizzeria. De andere rakker en ondergetekende bestelden een pizza en Krukar moest z’n vreetkick bedwingen met twee flinke Pitta Döners. Eventjes niet opletten en het eerste broodje was binnen no time achter z’n kiezen verdwenen. Een verdwijn truc van Hans Kazan is er niets tegen.
 
 Zeker bijzonder is de sfeer onder de bezoekers. Zo losjes, relaxed, open minded, steeds in voor een praatje, gemêleerd (‘s avonds 60 % Südländer), tref je zelden in een club aan. Geregeld zat ik met een verschillende groep bezoekers op het overdekte buitenterras gezellig te kletsen. Zelfs een verdwaalde Fransman werd in het gesprek betrokken.
 
 De sfeer in de club: de dames hebben even nodig om er weer in te geraken. Op vrijdag is de club ook tot 04:00 open, dus overdag was het een beetje tam (ook weinig bezoekers en erg warm). ’s Avonds is het er gezellig als op een Balkanfeest. De meiden dansen, doen gek en hebben er duidelijk zin in.
 
 [smg id=6102]
 
 Toen Gül op een gegeven moment meekreeg dat ik er zou blijven slapen, vroeg ze me of ik de nacht met haar door wilde brengen. Kijk zo’n vriendelijke uitnodiging sla ik natuurlijk nooit af. Lieve meid en super attent hoor. Steeds als er geen zitplaats meer vrij was op het terras, was Gül de eerste die opstond om haar plek aan te bieden. Leuk om in de armen van zo’n attente meid bij open raam en ontwakende vogeltjes in slaap te dommelen. Om 11:00 ging de wekker alweer af.
 
 In de vroege morgen (04:00) nog met Tanja gesproken en gevraagd of ik nu al afscheid van haar moest nemen of dat we elkaar de volgende dag nog zouden zien? “Beter nog” antwoordde zij. “Ik weet hoe je het ontbijt miste vandaag. Dus ik rijd morgen (N.B.: op zondag dus!) eerst langs de bakker en regel vers belegde broodjes speciaal voor jou”. “Maar dan aub ook voor Krukar!” Komt ze de volgende morgen terug bij McSex met een door de bakker ingepakte schaal met 6 broodjes. En als ik niet bij haar had aangedrongen, dan had ze me die haar ook nog niet willen laten terugbetalen. “Willst du mich heiraten, Tanja?” Voor de terugreis gaf ze me ook nog enkele ijsgekoelde 0,2 ltr flesjes Coca-Cola mee. Om 12:40 vertrokken Krukar en ik weer naar huis.
 
 Tsja de mannen die vandaag besloten hadden (toch) niet te komen, hadden ongelijk. Voor EUR 90,= was dit een top buitenkans geweest deze club te leren kennen. Zeker met de gelegenheid om ook van het all inclusive alcoholaanbod gebruik te kunnen maken, zonder je om je rijbewijs zorgen te hoeven maken. Een gratis slaapplek was immers geregeld. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat deze voordelen bij de normale entreeprijs van EUR 120,= voor mij in het gedrang komen, als ik dat afzet tegen de servicevoordelen van de meiden (TZ en FT inclusief) die ik geniet in de (voor mij) 30 Km dichterbij gelegen Pauschalclub Bochum. Als afwisseling, of bij een bijzondere gelegenheid (feest?) zal ik echter zeker nog eens in McSex terugkomen.
 
 Wijze Grijze sexapproval™voor McSex vandaag: 6,5/10 
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2013, 00:16:51 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
McSex2
« Reactie #11 Gepost op: 3 september 2013, 00:20:00 »
 Het belooft een warme nazomer te worden in Hamm.
 
 In het oude pand van McSex1 (aan de Kamenerstrasse 8) opende recentelijk de club K8 (http://www.k8-der-pauschalclub.de/#). Een dagticket kost er momenteel EUR 89,=, maar op FC staat een kortingsbon waarmee het dagticket tijdelijk EUR 80,= kost.
 Pikante ontwikkeling: Men adverteert met een aanwezigheidslijst, waarbij een gedeelte van de dames bestaat uit ex McSex dames:
 
 Zo is bijvoorbeeld Moni dezelfde meid als de vroegere Kathy (uit McSex en Freude39)
 Lara is dezelfde meid als Nadine (uit McSex2) en Sara is Pamela (uit McSex2). Vergelijk het zelf op http://www.mc-sex.de/Galerie
 
 Het antwoord van McSex2 (aan de Daimlerstrasse 3a) is een tijdelijke forse prijsreductie:
 Van 02-15.09 geldt de Septemberspecial à EUR 70,= (ipv EUR 119,=) voor de hele dag.
 
 Wij rakkers zijn vooralsnog de lachende derde bij deze concurrentiestrijd.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
McSex2
« Reactie #12 Gepost op: 3 september 2013, 00:31:40 »
Het belooft een warme nazomer te worden in Hamm.
 
 In het oude pand van McSex1 (aan de Kamenerstrasse 8) opende recentelijk de club K8 (http://www.k8-der-pauschalclub.de/#). Een dagticket kost er momenteel EUR 89,=, maar op FC staat een kortingsbon waarmee het dagticket tijdelijk EUR 80,= kost.
 Pikante ontwikkeling: Men adverteert met een aanwezigheidslijst, waarbij een gedeelte van de dames bestaat uit ex McSex dames:
 
 Zo is bijvoorbeeld Moni dezelfde meid als de vroegere Kathy (uit McSex en Freude39)
 Lara is dezelfde meid als Nadine (uit McSex2) en Sara is Pamela (uit McSex2). Vergelijk het zelf op http://www.mc-sex.de/Galerie
 
 Het antwoord van McSex2 (aan de Daimlerstrasse 3a) is een tijdelijke forse prijsreductie:
 Van 02-15.09 geldt de Septemberspecial à EUR 70,= (ipv EUR 119,=) voor de hele dag.
 
 Wij rakkers zijn vooralsnog de lachende derde bij deze concurrentiestrijd.


Tja, ik las het ook van K8 en ik zie nu de reactie van de concurrent. In eerste instantie heb je gelijk dat de rkkers lachende derde zijn, maar ik vraag me gewoon af hoelang.


Iemand gaat de prijs betalen en ik verwacht bij tijdelijk dat dat kan. Gaat het langer door dan gaan de dames de prijs betalen of wordt er door de clubs bezuinigd op eten of drank. Het komt altijd uit de lengte of de breedte.


Ik verwacht dan ook dat de concurrentiestrijd uiteindelijk geen lachende derde gaat opleveren op lange termijn, maar goed misschien kan ik mis zijn. Zeker als ze beide in dezelfde stadje zitten. Ik hoop dat WG het goed heeft, maar dat lezen we deze maand nog wel  ;) .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
McSex2
« Reactie #13 Gepost op: 30 juni 2017, 23:56:28 »
McSex hanteert ook het "nieuwe flatrate principe"

TICKET 1
3 Stunden Ticket 65€
inklusive 3 Jetons

TICKET 2
Tagesticket 99€
inklusive 5 Jetons
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.