Auteur Topic: Van Goch bezoekjes  (gelezen 301455 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #45 Gepost op: 31 januari 2016, 09:54:16 »
Na een drukke werkweek deed zich de gelegenheid voor om even de aardappels af te gaan gieten, en wel bij de op dat moment dichtstbijzijnde club, van Goch. Bij het inchecken achtereenvolgens begroet door Raissa, hasta la pasta en Sarina. Geconstateerd dat de heren in de minderheid waren en de dames voor het grijpen hadden.

Het eerste kamertje met Raissa gedaan. Service goed zonder meer. Alleen de matras, of eigenlijk meer de beddenplanken eronder, die kraakten ontiegelijk. Het geluid van een langzaam lopende dieselmotor. Of je in de boemeltrein van Groningen naar Roodeschool ligt te krikken. Zulke geluiden hoor ik op mijn werk al veel te vaak, in mijn vrije tijd blijf ik er liever van verschoond. Ik kon me niet goed concentreren, liet hem eruit ploppen en vroeg om een stukje op te schuiven. Op de rand van het bed werd uiteindelijk de klus geklaard. Dat is Raissa wel toevertrouwd.

Een lauw saunaatje gedaan, aan de bar hasta getroffen, en zwaar tegen mijn principes in een biertje gedronken. Dat was vandaag inclusief, en het is dan een beetje onzin om drie euro af te moeten tikken voor een paar slokken water. Dan maar een paar auto’s in de prak. Hasta had met Sarina een dinnerdate. Nou ja, ze zouden samen gaan eten. En vonden het wel leuk als ik mee aanschoof. Gezellig gedrieën getafeld, en wat bijgekletst. Daarna nog wat rondgehangen en een prima kamertje gedaan met Sarina.

Kom ik net met haar van de kamer, loop ik een van mijn all time favourites in de armen. Gabi kwam net binnen, een beetje aan de late kant, maar beter laat dan nooit. Ik was eigenlijk niet van plan om nog een keer te gaan, maar Gabi doet het veel te lekker om haar te laten schieten. Ik moest wel eerst wat recupereren. Dus haar even in de wacht gezet en met hasta de stand van zaken doorgenomen. Hij had inmiddels twee flops gehaald begreep ik. Het wordt geloof ik tijd voor een nieuwe regel in deze club: Ga niet met vrouwen die je niet kent! Want een paar jaar geleden kwam dat niet voor. Zelf heb ik er eind vorig jaar ook twee getest die zwaar tegenvielen. En dat was nou altijd net het sterke punt van van Goch, je kon er bijna niet stuk met de vrouwen. Nu het voorgesprek op de bank beperkt moet blijven tot het uitwisselen van beleefdheden en wat geleuter over de algemene toestand in de wereld en de saunaclubwereld in het bijzonder, kom je er op de kamer pas achter wat voor vlees je in de kuip hebt. En dan krijg je onherroepelijk ook met korte termijn mutsen te maken die het niet interesseert dat ze hun eigen toekomstig klantenpotentieel afschieten en de goede naam van het huis te grabbel gooien. Regelmatige bezoekers waaronder ik mezelf mag rekenen, kennen wel een stuk of wat meiden die hun vak serieus nemen, en halen er altijd wel een goede date uit. Maar ik kan me voorstellen dat gasten die voor het eerst komen en niet weten wie ze wel of niet moeten hebben, en dan de pech hebben om met zo’n truttebol op de kamer te belanden, dan zeggen: wat is dat hier, jullie stonden toch bekend om de goede service?

Inmiddels was ik er weer klaar voor. Gabi ook, want ze trok me op de bank lekker tegen zich aan en er kwam een ouderwetse lekkere zoenpartij van. In geval van vaste klanten die er voor zeker geen misbruik van maken zal het niet zo’n probleem zijn. Ze was een weekje weg geweest en had al die tijd geen seks gehad. Dat heb ik geweten, het was als vanouds, zonder al te veel vunzige details prijs te geven de vonken vlogen er weer af. En de spetters ook.

De volgende ochtend liep de wekker veel te vroeg af, dus eigenlijk iets later dan de bedoeling was weer vertrokken. Maar terugkijkend op een gezellig avondje. Bij gelegenheid loop ik er nog wel eens binnen, maar ik hoop wel dat het met de nieuwe vrouwen niet verder afzakt qua service.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #46 Gepost op: 9 februari 2016, 11:12:42 »
Trio combinatie nummer 4

Inmiddels bieden ze in het restaurantje ook een aantal gerechten op een menukaart tegen meerprijs.
Zo'n menu kaart had ik maandag mee kunnen nemen en kunnen uploaden, maar op de eerste plaats heb ik daar totaal niet bij stilgestaan en op de tweede plaats zou ik onderhand verdacht kunnen worden van de nieuwe kritiekloze Van Goch plugger.. (vanwege mijn overwegend positief gestemde berichten over Goch).
Naast de normale dag menu's, kan er gekozen worden tussen circa 5 betaalde maaltijden die variëren tussen 10,- en 15,- Euro.
Voorbeeldjes:Hamburger met salade 10,-Een steak met frietjes en toebehoren 15,-
Voegt het iets toe en wat is de drijfveer achter deze a la carte? Voor mij voegt het normaal gesproken niets toe, omdat ik met de dagelijkse kost prima uit de voeten kan als ik trek heb: Honger heb ik nooit, zo heb ik van de oudere generatie geleerd ;-)Vandaag een groentesoepje, Duitse frikandel (dat is een soort gekruid en gegrild tartaar, maar geen hamburger), kippenpootje en voor tussen door lagen er donuts en Berliner bollen, waarvan ik er vroeg in de middag al 2 op had en ook na het avond eten als dessert nog één verorberd heb.
Zou ik ooit echt flinke trek hebben na een lange inspannende dag...tja misschien dat ik dan ooit iets meer zou willen dan het standaard menu wat inclusief is, maar als je wilt dan kan je net zoveel gratis kippenpootjes of andere dingen bestellen als je maar wilt zoals vorige week met de broccoli crème soep: Die was dus echt heel erg lekker! Drie keer terug geweest hiervoor.
Mijn houding mbt eten in clubs is bekend: Het hoort erbij en als het een beetje lekker is en je er niet dood van gaat dan ben ik al een heel eind tevreden. Echt genieten van de resultaten van een goede chef, dat doe ik wel ergens anders.
Over de drijfveer achter deze nieuwe service kunnen we kort zijn: Dit is puur als service naar de gasten bedoelt en helemaal niet om de gasten met gekruide spijzen extra veel (betaalde) drankjes te laten bestellen... (zoals met de paprika poeder van de banaan haha!!)


Even twee regeltjes overgeslagen zodat ik hier verder kan zonder cynisme.
Topmiddag in Goch beleefd.
Opnieuw eerst een klein uur met Madalina gedold en ervoor gezorgd dat ik in de volgende ronde mijn kruit niet gelijk zou verschieten.
Tussendoor dan wat gegeten in Barbara's domein. Voor een maandag was het extreem stil met bezoekers. Meestal zijn er op maandag overdag veel bezoekers die enkele uurtjes binnen zijn. Kennelijk toch veel met vakantie of carnaval aan het vieren.
Met de hoeveelheid meisjes was helemaal niets mis. Veel van de bekende toppertjes waren aanwezig waaronder Monika, Dana, Olivia, Samantha, Gaby en Sarina.
Daarbij bleken er sinds vrijdag 3 nieuwe Roemeense meisjes aanwezig te zijn. Alledrie leuk uitziende types, zo tussen de 19 en 23 schat ik in. Twee nog wat ingehouden of verlegen. Één lekker uitdagend met een mooi figuur, qua figuur in de buurt van Paula of Andrea. Qua gezicht het typische brutale Roemeense koppie met lang zwart haar: Mooi meisje!
Maar vandaag was ik gereserveerd door Madalina met wie ik afgesproken had om na de versterking van de inwendige mens een trio te gaan doen. De tweede dame daarbij zou Natascha worden. Zo gezegd, zo gedaan. In tegenstelling tot Dana of Raisa is Natascha in eerste instantie heel rustig, maar bepaald niet lui uitgevallen. Afwisselend zoenend met Madalina terwijl Natascha mij waanzinnig lekker aan het pijpen was en zo om de 5 minuten van positie laten wisselen..ppfffffoeefff wat doen die twee dat heerlijk.
Nog geiler werd het toen zij mij gelijktijdig begonnen te pijpen!
(niet geschikt voor jonge lezertjes)
Met hun kontjes vlak naast mijn gezicht zodat ik in beide poesjes met m'n vingers kon spelen, was het sabbelen en likken, waarbij Natascha de brutaalste bleek van de twee: Die probeerde tijdens het likken van mijn jongeheer om de tong van Madalina ook te likken en bleek net zo lesbisch te zijn als ik!We (of beter gezegd "ze") waren zo al bijna een half uur bezig en om een tegenprestatie te leveren, nodigde ik Natascha uit om met haar poesje tegen mijn gezicht aan te komen zitten zodat ik haar eens lekker zou gaan likken. Madalina ging bij mij nog even door, enige jaloerse blikken zullen ongetwijfeld tot haar spel gehoord hebben. Vervolgens Natascha verzocht om mij van een rubbertje te voorzien en op mij te gaan zitten. Gelijktijdig lag Madalina weer zijdelings op mij met haar heerlijke kleine, fijne en best wel stevige tietjes. Tongzoenend werd ik verwend door 2 dames...nog van standje gewisseld om Natascha ook effe in doggy te kunnen nemen om vervolgens het rubbertje te verversen. Het profiel was beslist te weinig geworden om veilig door de bocht te gaan en Safety first nietwaar? Madalina lag al snel op haar rug en stak haar fraaie slanke beentjes hoog de lucht in, zodat ik die twee ranke benen vast kon houden en zo het splitsen van de bamboe in de praktijk mocht brengen (ken uw klassiekers uit de kamasutra).
50 minuten lang continu met een stijve in de weer zijn, overkomt mij ook niet meer elke keer (en nog altijd zonder pilletjes), maar ook de meisjes hadden wat rust verdiend. Zo kwamen zij lekker tegen mij aan liggen, twee schattige meisjes hoofden tegen mijn ouwe kop aan en voorzichtig streelde ik hun rug totdat we alledrie even weggedommeld waren. Een plotseling lawaai uit de gang maakte ons ruw wakker. Misschien maar goed ook want we waren al zeker 5 kwartier op de kamer.Van tevoren een uur afgesproken en meer dan een uur werd er dan ook niet gevraagd.

Madalina - Dana, Laura, Raisa, Natascha... Ik heb iets met triootjes met dames met namen eindigend op een "A" !(jaja ik weet het..)
Het triootje vorige week donderdag met Madalina en Raisa was tot nu de beste die mij ooit overkomen was, maar vandaag zal nog lang in mijn geheugen gegrift staan (nou ja..bij wijze van spreken)

Op weg naar trio combinatie nummer 5.
Ben benieuwd wat cq wie het de volgende keer zal worden!

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #47 Gepost op: 18 februari 2016, 18:16:06 »
Gisteren Van Goch opnieuw bezocht.
Op de eerste plaats werd ik verrast door de beste lunch die ik hier ooit gegeten heb en misschien wel één van de beste van alle clublunches ooit.
Wat had Barbara gemaakt: Spiesjes met kalkoen.. (Puten op zn duits).
Echt heel erg lekker!
Spijtig dat er zo weinig bezoekers waren die het konden proeven want het was bedroevend rustig. Nu hoorde ik dat het de afgelopen dagen overal erg stil was.
Menukaart met tegen meerprijs te bestellen gerechten mee genomen en op een ander forum met toestemming van Barbara zojuist de foto's hiervan geüpload.
Ik weet niet waar en hoe ik die 2 foto's hier zou moeten plaatsen.

Overigens ben ik van mening dat Van Goch best een plaatsje op de voorpagina verdient ipv ergens tussen allerlei onbekende verwegistan clubjes !  ;D

Verder was de Line up beperkt. Circa 12 meisjes, waarvan twee van de drie die 10 dagen geleden begonnen zijn.
Laura, Dana, Olivia, Raisa en de knapste van de drie nieuwe meisjes waren er niet...dus geen trio potentieel voor mij, zodat ik mij met Madalina alleen vermaakt heb. Anderhalf uur intensief aan het zoenen, beffen en pijpen geweest..wat had zij mij gemist..(vertelde zij mij en maak ik mijzelf dan ook maar wijs). Was één van de lekkerste kamers met haar en ik dacht dat ik het beste eerder al had meegemaakt. Echt een schatje die (in ieder geval de illusie wekt dat zij) er zelf ook plezier in heeft.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #48 Gepost op: 18 februari 2016, 18:37:59 »
Olivia,

Die was ik bijna vergeten. Ik moet toch eens terug ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #49 Gepost op: 18 februari 2016, 21:34:11 »
Menukaart met tegen meerprijs te bestellen gerechten mee genomen en op een ander forum met toestemming van Barbara zojuist de foto's hiervan geüpload.
Ik weet niet waar en hoe ik die 2 foto's hier zou moeten plaatsen.

At your service (tenzij de modjes alhier daar bezwaar tegen hebben):

[attachimg=1]

[attachimg=2]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #50 Gepost op: 18 februari 2016, 21:37:01 »

At your service (tenzij de modjes alhier daar bezwaar tegen hebben):


Daar moeten we eerst over vergaderen. ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #51 Gepost op: 18 februari 2016, 23:18:29 »

At your service (tenzij de modjes alhier daar bezwaar tegen hebben):


Daar moeten we eerst over vergaderen. ;)
Dat vergaderen is intussen gebeurd ...
Wij vonden nog deze reclamespotjes van VAN GOCH    :laydown ;D


! No longer available


! No longer available



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #52 Gepost op: 19 februari 2016, 00:00:30 »

At your service (tenzij de modjes alhier daar bezwaar tegen hebben):


Daar moeten we eerst over vergaderen. ;)
Dat vergaderen is intussen gebeurd ...
Wij vonden nog deze reclamespotjes van VAN GOCH    :laydown ;D


! No longer available


! No longer available

Ik weet niet wat er fout gaat, maar ik zie twee foutmeldingen dat die bijlages te oud zijn.

Of slaat dat op de leeftijd van de moderatoren?? Na al die verjaardagen...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #53 Gepost op: 19 februari 2016, 00:02:36 »

At your service (tenzij de modjes alhier daar bezwaar tegen hebben):


Daar moeten we eerst over vergaderen. ;)
Dat vergaderen is intussen gebeurd ...
Wij vonden nog deze reclamespotjes van VAN GOCH    :laydown ;D


! No longer available


! No longer available

Ik weet niet wat er fout gaat, maar ik zie twee foutmeldingen dat die bijlages te oud zijn.

Of slaat dat op de leeftijd van de moderatoren?? Na al die verjaardagen...

Eddy, nee hoor....alles wat sm post verwijder ik  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #54 Gepost op: 19 februari 2016, 00:10:02 »

At your service (tenzij de modjes alhier daar bezwaar tegen hebben):


Daar moeten we eerst over vergaderen. ;)
Dat vergaderen is intussen gebeurd ...
Wij vonden nog deze reclamespotjes van VAN GOCH    :laydown ;D


! No longer available


! No longer available

Ik weet niet wat er fout gaat, maar ik zie twee foutmeldingen dat die bijlages te oud zijn.

Of slaat dat op de leeftijd van de moderatoren?? Na al die verjaardagen...
Je mobieltje is te oud  ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #55 Gepost op: 23 februari 2016, 03:35:17 »
Na al dat moderator gedvp, hierbij weer eens een zinvolle bijdrage over de geilste club in NRW (en dat is niet alleen mijn mening gezien de drukte hier terwijl alle andere clubs klagen over weinig klandizie gedurende de weekse dagen).

En dat is 5 (is de titel van dit hoofdstuk)

De vorige keer in Goch kwam het ineens bij mij op om Olivia te vragen voor een triootje met Madalina.
Een stamgast van haar gooide echter roet in het eten. Niet getreurd, op een andere keer zou daar nog wel eens gelegenheid toe komen. Aangezien op vrijdag 26 februari het volgende bezoek gepland staat samen met oa Toetebel, zou ik mijn geduld wel kunnen bewaren.
Maar.... het toeval een handje helpen kan de beste overkomen.
Na een super zaterdag in Sixsens tijdens de verjaardag van Nedlovefkk, stond een spoedig herhaalbezoekje aan Lemiers hoog op mijn wensenlijstje. Daarentegen is het risico op een tegenvaller na zo’n topdag natuurlijk levensgroot, dus uiteindelijk besloten om het voor een paar uurtjes wat dichter bij huis te zoeken.
Eerst wat gewerkt en vervolgens stond ik voor de keuze tussen Goch en Yin Yang , waarbij het muntje op Goch viel. Mijn vrijkaartje voor YY hou ik dan nog even in de pocket voor als ik daar wat meer tijd kan doorbrengen.

Nora als theke al lang niet meer gesproken (omdat zij vooral in het weekend werkt) en een stempeltje op mijn 10-rittenkaart laten zetten.
Omkleden en een colaatje in laten schenken en direct naar het bankje gelopen waar Madalina lag te luieren.
Haar uitgestoken hand gekust en naast haar geploft, waarna 3 meiden om ons heen in lachen uitbarsten.. What the fuck... Zo komisch of belachelijk was dit toch ook weer niet??
Wat bleek het geval: vlak achter mij liep een bezoeker, die kennelijk ook van plan was om bij Madalina te gaan zitten en die moet dus behoorlijk op z’n neus gekeken te hebben, zonder dat ikzelf iets van dit voorval gemerkt had!

Mijn iedere-stad-ander-schatje liefje zag de humor er ook van in en beloonde mijn sprint met een lange kus en keek mij daarbij doordringend aan met haar prachtige grote ogen. Olivia keek het lachend aan, vanaf een bankje aan de overkant. Na de bezigheden van het weekend uitgewisseld te hebben, waarbij ik mij over mijn activiteiten maar op de vlakte heb gehouden ;-) , ons strijdplan voor de middag besproken.

Nog wat lui van het weekend leek het mij een prima idee om het voorgenomen trio met Olivia vandaag al in de praktijk te brengen. Temeer daar een andere fan van Olivia mij had laten weten om waarschijnlijk ook aanstaande vrijdag naar Goch af te reizen om zich weer eens met haar te gaan vermaken. Leven en laten leven, dus vandaag het ideale moment voor ons trio, waardoor Olivia zich vrijdag geheel op deze andere levensgenieter kan storten.

Olivia en Madalina zijn een beetje tegenpolen en dat maakte het juist interessant. Tegenpolen vooral qua uiterlijk. Een vollere maar zeker niet te volle dame versus de ultra slanke.. Gemiddeld had ik met deze twee een KP meisje, om het plaatje een beetje te schetsen!

Helaas geen kamer met spiegels.. een leerpuntje voor een volgende keer, want spiegels maken een trio nog interessanter!
Die kleine begon meteen met zoenen. Het zal bij het spel en de job horen, maar zij wil toch graag een beetje extra aandacht geven en krijgen, zo had ik ook tijdens de voorgaande triootjes met Dana, Laura, Raisa en Natascha gemerkt. Je zou het ook “de klik” kunnen noemen, waar sommige beren heilig in geloven en waar anderen niets mee hebben.

Olivia is normaal niet zo terughoudend, maar zij moest nu echt een beetje haar plaats zien te vinden. En met een kleine hint wist ze die plaats dan ook al rap te vinden….wauw wat kan zij met haar tong en lippen doen, waar andere dames nog een lange weg te gaan hebben om dat onder de knieën te krijgen.

Daarna wisselden de dames van plaats en kon ik genieten van mijn vertrouwde kleine schatje, die extra haar best leek te doen, nadat ze had gezien hoe Olivia tekeer was gegaan.
(zo draag ik met mijn triootjes een bijdrage aan de algehele prestatie verbetering van de dvp’s!).

Er werd een blinddoek test voorgesteld… ik dus geblinddoekt en de dames om en om of zogenaamd om en om, waarbij ik moest raden wie mij aan het pijpen was.
Ik kan zeggen dat dat nog niet eens meeviel! Maar het iets subtielere tongetje van Madalina versus de heerlijk ronddraaiende tong van Olivia bleek ik (godzijdank) toch wel te kunnen herkennen. Mijn beloning werd er nog groter door haha!!

Omdat ik in een luie bui was, zoals ik al geschreven had, kwamen de dames vervolgens als volleerde cowgirls op hun hengst zitten (jaja…mag ik dat mezelf ook eens wijsmaken?)
Degene die het meest haar best deed om de hengst te bedwingen won het gekleurde en gevulde ballonnetje.

Het was me het dagje wel…

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #56 Gepost op: 26 april 2016, 01:05:24 »
Wat blijft dit toch een apart maar leuk clubje!
Vanmiddag waren de voorbereidingen voor het Koningsdag/nacht feestje in volle gang.
Behoorlijk veel van de vaste bezetting aanwezig behalve Raissa en Madalina.
Voor de tweede keer met Cader geweest. Ook al zo'n feest beest maar op de vroege middag nog rustig en op en top prima met haar eeuwenlange blowjob!
Voor een maandag was het druk. Veel Nederlanders bezoekers, het meerendeel onbekend met internet fora en dat wilden ze ook zo houden.
Veel gelachen om een mafkees die enigszins Roemeens sprak en de dames aan de tafelvoetbal tafel trakteerde op cocktails.
Na  zijn triootje met Olivia en Monika zag ik hem nog hijgend staan...waarschijnlijk een pilletje teveel genomen !

Paula en Natasja vertrekken dinsdag voor hun orthodoxe paasfeest en nemen eind volgende week Madalina mee terug...yippieeeeeee

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #57 Gepost op: 16 juni 2016, 01:31:55 »
Niet zo fraai nieuws op de lokale nieuwssite van Goch en omgeving..
Donderdag avond bezochten 140 beamte de club en enkele woonhuizen.
Ben benieuwd of de club weer snel open gaat zoals Artemis recent in Berlijn.
Is toch een beetje m'n stamclubje op momenten dat ik niet zoveel tijd heb of niet lang wil rijden als ik thuis ben of daar bij Nijmegen in de buurt ben.

Hopelijk voor de meisjes ook niet teveel overlast, straks profiteren de clubs ca 40km verderop er nog van als de meisjes een andere lokatie moeten zoeken...
En dan moet ik verder rijden..dus snel weer open !

Offline Kwant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #58 Gepost op: 16 juni 2016, 18:43:05 »
Even zoeken op google.de : http://www.rp-online.de/nrw/staedte/goch/razzia-staatsanwaltschaft-ermittelt-gegen-saunaclub-van-goch-aid-1.6049872

Heb zelf geen problemen met een controle, 140 man is wel wat veel, maar dat er wapens zijn gevonden, vind ik persoonlijk minder geruststellend. De vraag is dan wel wat voor soort wapens.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #59 Gepost op: 16 juni 2016, 20:22:00 »
De vraag is dan wel wat voor soort wapens.

Het aardappelmesje van sterrenkok Klaus waarschijnlijk. Beetje slordig, berg dat ding dan ook in de keukenla als je klaar bent met schillen. Maar er wordt al vermeld dat ze weer open zijn. Loopt hopelijk weer met een sisser af. Feit is wel dat de Hernandad overdreven groot heeft uitgepakt.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.