Auteur Topic: Van Goch bezoekjes  (gelezen 301435 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #105 Gepost op: 16 mei 2018, 22:48:14 »
Neue Infos zu den Öffnungszeiten:

[attachimg=1]

vanKees
Om nog onbekende redenen is de club de eerstvolgende 6 weken volledig  gesloten.

dit is helaas geen grap.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #106 Gepost op: 17 mei 2018, 15:18:51 »
So steht es auf der Clubseite!

[attachimg=1]

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #107 Gepost op: 17 mei 2018, 15:23:05 »
Saunaclub ade,
                Swingertreff juhee. :banghead: :sex :sign0065: :021:
   :beer: :beer: :beer:

vanKees

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #108 Gepost op: 17 mei 2018, 17:48:26 »
Lellebel en Piet Plezier kunnen dan als koppel binnen ... alleen, wie is het vrouwtje van de twee  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #109 Gepost op: 17 mei 2018, 18:09:01 »
Lellebel en Piet Plezier kunnen dan als koppel binnen ... alleen, wie is het vrouwtje van de twee  :lol :lol :lol
Piet heeft altijd een handtasje bij zich... :lol_hitting:

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #110 Gepost op: 17 mei 2018, 21:00:05 »
Lellebel en Piet Plezier kunnen dan als koppel binnen ... alleen, wie is het vrouwtje van de twee  :lol :lol :lol

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline blueeyes

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #111 Gepost op: 18 mei 2018, 09:59:37 »
Ben blij dat ik afgelopen Zaterdag 12 Mei nog naar van Goch gegaan ben om mijn schatje Betty waarmee ik mooie pannenkoeksessies heb gehad voor misschien voorlopig niet meer te zien.

Door werk en andere prive dingen waren we met z,n vijfen allemaal apart gekomen, Firehawk en ondergetekende kwamen s,avonds om kwart over negen, BP2 een kwartiertje later en Breitling samen met Anaconda twee uurtjes later en dan kan ik jullie ook vertellen dat het dan ook al zijn er weinig dames en nog minder beren het toch nog heel gezellig kan zijn als beren onder elkaar.
Schat het zo op plm. 15 maatschappelijk werksters.
Entree was deze maand 25 euro.

Uit het afhaalloket kom men rijkelijk kiezen tussen Hollandse frikandellen, bamischijven, kippepootjes/vleugeltjes en aardappelkroketten, natuurlijk waren er ook gezonde vitaminerijke bordvullers.
Zoals ik al schreef was het niet druk en de stemming bij de dames was niet zo uitbundig als altijd op een Zaterdag, aan de gokkasten (die normaal alle drie bezet zijn door de dames) was nagenoeg geen dame te bekennen, die hebben toch weiniger te verteren met twee ne een halve vrije dag zonder inkomsten.
 
Op zich vind ik het ondanks hun aparte reglement toch nog wel een aardige club met dure ruimtes die niet benut worden, maar ja, gehoord de laatste berichten :sign0023: mag ik ook voor hun hopen dat ze een nieuwe herstart kunnen maken opdat we allemaal weer leuke stukjes kunnen schrijven hoe die nieuwe Villa Goch het doet.

Jammer voor de dames, wij hebben een gezellige avond/nacht gehad.

Mijn probleem is nu: WAAR IS BETTY ? Die Zaterdag had ze de haren rood geverfd.
Dus medeberen, gooi mijn pm box maar vol, ben jullie daar zeer erkentelijk voor.

P.s. Als het een swingerclub wordt haak ik af, met dat vele swingen krijg je last van de heupen.

Voor alle beren: Fijne Pinksterdagen, niet te veel eieren eten en nog snel naar een chinees restaurant gaan, want die staan op uitsterven omdat de jonge generatie andere plannen heeft.

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #112 Gepost op: 18 mei 2018, 11:20:42 »
Eerst LEKKERDING gesloten, is een swinger club geworden.
Nu VAN GOCH gesloten, zal een swinger club worden

Wat gebeurt hier?


Offline blueeyes

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #113 Gepost op: 18 mei 2018, 12:53:15 »
Medeberen,

van Goch wordt een Swingerclub, maar doet dat in samenwerking met Swingerclub Soulmate ex Lekker Ding die op haar beurt weer ergens gaat verkassen.
Lees de site van Soulmate.  :-\

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #114 Gepost op: 18 mei 2018, 20:23:38 »
Eerst LEKKERDING gesloten, is een swinger club geworden.
Nu VAN GOCH gesloten, zal een swinger club worden

Wat gebeurt hier?
HIER stellen we enkel vast dat die 2 clubs swingerclubs (zijn ge)worden ....  ;D
Verder saunaclubs /ramenbuurten / .... genoeg, zou ik zeggen, laat het swingen maar over aan mijn vader, die muziek was popu in zijn jonge tijd  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #115 Gepost op: 18 mei 2018, 20:34:36 »
Eerst LEKKERDING gesloten, is een swinger club geworden.
Nu VAN GOCH gesloten, zal een swinger club worden

Wat gebeurt hier?

Ik denk da ik wel weet wat er gaande is. Ik las daarjuist op een Duits forum dat de zaken in de Duitse sauna clubs erg slecht schijnen te lopen en veel sauna clubs peizen erover hun hoerekot te veranderen in een swinger club. Op die manier kunnen ze meer inkom pakken. Wanneer ge er als man naar binnen wil vragen ze € 85,-. Da's niet misselijk en ge hebt dan nog geeneens garantie op sex.
Het einde van het sauna club tijdperk schijnt nu echt in zicht te zijn. Alles ook het gevolg van nieuwe Duitse wetgeving die vanaf begin dit jaar van kracht is geworden.
Ik spreek de laatste tijd veel meiskes in het skw die zeggen voorheen te hebben gewerkt in Duitsland. Zij bolden daar volgens eigen zeggen alle af vanwege te lage omzetten. Da's geen toeval.


Erg drastiche bevindingen, nadat 2 clubs besluiten er een swingersclub van te maken ... niet toevallig kleine clubjes
Je redenering raakt wal noch kant .... meer inkom pakken ... door er een swingersclub van te maken?


Jij rekent enkel de inkom van single mannen, je hebt gen weet dat iedereen in een saunaclub inkom betaalt, OOK de dames?
Het eidne van eht saunaclubtijdperk? Je spreekt veel meisjes in het skw, en wanneer hebben die dan wel in DE gewerkt? Ik ken er een tiental die OOIT in een DE saunaclub hebben gewerkt, de ene gedijt beter in een club, de andere beter achter een raam.


Je legt dus echt linken en smeedt complotten die er helemaal niet zijn, het is OVERAL rustiger geworden tegenover pakweg 3 jaar geleden .... maar dat heeft meer met de crisis te maken dan met het einde van de saunaclubs of de nieuwe Duitse wetgeving.


Je moet trouwens niet lezen op Duitse fora om daaruit conclusies te trekken .... erg rustig betekent nog heel veel centen ... kom net terug van Sixsens, het was er "rustig" voor een vrijdag, maar schrik niet als je de inkomsten van die club ziet voor een rustige dag .... die som staat helaas niet op mijn bankrekening  ;)


We mogen gissen, wij hebben daar geen problemen mee, maar ik spreek en hoor toch heel wat clubeigenaars, op regelmatige basis .... zo slecht gaat het allemaal niet met de DE clubs .... en ik ken dames genoeg die per dag met 500 euro naar huis gaan, dat is per 3 dagen een inkomen (zo zwart als de sint zijn pieten) van een modale arbeider in Belgenland.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #116 Gepost op: 18 mei 2018, 21:38:33 »

even een kleine herinering club venus hamminkel was voorheen ook een swinger club en nu een sauna club het kan dus ook anders om

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #117 Gepost op: 20 mei 2018, 04:43:49 »
De waarheid ligt in het midden, waarschijnlijk... Ik geloof wel dat er een schifting gaande is in saunaclubland. Het kaf en het koren weetjewel.

Er zijn genoeg clubs waar het wel goed gaat : Babylon, Samya, Mondial, Sixsens, Sharks... Elke onderneming staat of valt met het management en het beleid dat gevoerd wordt...

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #118 Gepost op: 28 augustus 2018, 13:08:36 »
'N vögele het my vertel dat die klub is weer op.
Kan een bevestig dit en plaas dit terug as Saunaclub?

vanKees

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #119 Gepost op: 28 augustus 2018, 18:31:57 »
'N vögele het my vertel dat die klub is weer op.
Kan een bevestig dit en plaas dit terug as Saunaclub?

vanKees

Yep, sinds vandaag weer geopend. Op maandagen gesloten wegens rustdag.
Enkele dames zijn weer terug, anderen zullen volgen.
Madalina zal in september waarschijnlijk weer enkele weken aanwezig zijn om haar nieuwe siliconen tieten te showen