Auteur Topic: Van Goch bezoekjes  (gelezen 301446 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #120 Gepost op: 1 september 2018, 14:37:34 »
Van Goch 31 augustus 2018
Na het teleurstellende bezoek aan de “grande opening” van Gallardo in Hamminkeln, het werkterrein verlegt naar de Benzstrasse in Goch.
Theke Shireen heet mij welkom, en vertelt slechts 4 dames in the house, Caro, Georgina, Nataschja en Sarina. Voor ik kan beslissen wordt ik al door 2 stamgasten (PietPlezier en BP2) herkend en uitgenodigd om een biertje mee te drinken.  :beer: Koud de salon binnen gelopen staat daar JF bij te komen van een stomende sessie met Caro. Ook hier te veel heren voor het aantal aanwezige dames.  :pica Even wat keuvelen, tot de kleine man onder de handdoek van zich liet horen. Samen met Nataschja een kamer opgezocht, een middelmatige sessie, net na de 30 minuten klaar, 75 euro was het leergeld.  :banghead:

Het liep tegen de klok van 01:00, tijd om huiswaarts te gaan.  :steeringwheel:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #121 Gepost op: 7 december 2018, 06:47:37 »


vanKees

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #122 Gepost op: 23 juni 2019, 15:06:32 »
Gisteren na Venus nog samen met PP en Koos naar Goch gegaan.
Voor mij al weer meer als een jaar geleden voor de sluiting.

Niet veel veranderd daar en mag nog altijd niet met mijn drinken het restaurant in, staat op een groot bord.
Gelijk kwam klapekster Melanie mij omhelzen en zoenen, ze dacht natuurlijk een makkelijke prooi maar heb haar op afstand gehouden.
Heb haar toen eens in Babylon gehad en was toen goed en daarna een keer in H7 en toen liep ze de kantjes ervan af.

Denk een kleine 15 meiden aanwezig. Nog wat bekende gezichten die toen ook in Goch zaten.
Denisa herkende ik ook nog en heb ik ook vaker mee gekamerd en was altijd goed. Haar een jaar niet gezien en ze komt naar mij toe en vroeg gelijk om naar de kamer te gaan.
WTF dat deed ze voorheen nooit en neemt de tijd. Ik zeg eerst even praten, rustig aan maar dat wou ze niet. En er was verder weinig te doen. Dus niet met haar naar de kamer gegaan. Zo'n gedrag gelijk afstraffen, weet niet wat ze had.

Het werd steeds rustiger en een dooie boel. Begon zelf ook moe te worden en besloten om naar huis te gaan.
Ben nog altijd niet zo onder de indruk van Van Goch.

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #123 Gepost op: 8 december 2019, 12:05:02 »
Vrijdagavond weer eens in Van Goch beland. Het was pas de tweede keer dat ik hier aanbelde. De eerste keer was ergens in juni geloof ik. Ik had nog een vrijkaartje liggen van een ander forum waardoor ik sneller dan gedacht weer voor de deur stond. Nu was het de vorige keer zeker niet slecht, maar ik ken zat tenten waar ik mij een stuk beter kan vermaken. Dit is natuurlijk geheel persoonlijk.

Maar zo dicht bij huis en leuk voor een paar uur leek het me toch de moeite waard weer eens binnendoor naar Goch te karren en na een ritje van een goed half uur rond 20u30 aan te klingelen. Sherin deed open, een erg vriendelijke en warme dame, na controle van mijn papieren 20 euro mindestverzehr afgetikt waardoor je het vrijkaartje eigenlijk beter een kortingskaartje van 10 euro kunt noemen want normaal is de entree 30 euro. Niet dat dat de pret mag drukken, elke euro die je bespaart is er 1 natuurlijk!

Even snel omkleden en de bar ingelopen. Vorige keer vond ik het nogal een donker hol en dat was het nu nog steeds echter was alles wel opgeleukt met wat meer licht en kerstversiering. Ongeveer 15 DVP’s aanwezig en een stuk of 8 mannen wat later op zou lopen naar een 1-op-1 verhouding. Dames optisch helemaal niet verkeerd en al snel spotte ik Katrin uit Gallardo die ik een tijdje geleden nog sprak in Golden Day. Over haar later meer.

Ik ging aan de bar zitten, bestelde een biertje en keek rechts naast mij in de snuit van de Bulgaarse Denisa. Vorige keer ook een tijdje mee zitten ouwehoeren, ze verstaat goed Nederlands. Ze wist me te vertellen dat ze het hele weekend party hadden. Vrijdag t/m zondag. De DJ was inmiddels ook begonnen met draaien en dat was allemaal wel ok. Denisa vond het ook wel ok en begon langzaam maar zeker haar charmes in de strijd te gooien om mij zo ver te krijgen dat ik op kamer zou gaan met haar. Dat lukte aardig en op een gegeven moment waren we een wedstrijdje gekke bekken trekken aan het doen wat helemaal nergens over ging maar we wel beiden om konden lachen.

Ze stelde voor om in de ruimte naast de bar in een zitje te gaan liggen om nog wat verder op te warmen wat me zeker wel een goed plan leek. Het bleek helaas een verkapte poging om een trio te verkopen daar er een andere dame in het Bulgaars bij werd geroepen die luisterde naar de naam Emily. Leuke dame hoor maar trio’s zijn (nog) niet aan mij besteed. Direct aangegeven dat ik niet van plan was om met 2 dames op kamer te gaan maar ze wilden me toch even laten zien wat ze konden presteren. Zodra Emily naast me lag propte ze direct haar tong bij mij naar binnen en bewerkte Denisa de andere kant van mijn gezicht. Tsja, als ik nee zeg en zij gaan door, dan doe ik ook wel even mee hoor. Kan mij het schelen.

Niet veel later tegen Denisa gezegd dat ik met haar op kamer wilde gaan nadat ik Emily 3x duidelijk had gemaakt dat ik met haar niet verder wilde gaan. Na het nodige gemekker a la “aber warum nicht?” samen met Denisa vertrokken. Kamergang was voldoende maar geen hoogvlieger. Had ik ook niet verwacht eigenlijk, maar optisch mag ze er zeker zijn en de seks was degelijk. Matig stukje acteerwerk na de wip “ooh, eens even kijken hoe laat het is. Ah, we zijn nu 40 minuten op kamer” Tuurlijk Denisa, het zal allemaal wel. Ik denk dat ik niet langer dan 45 min met haar op kamer ben geweest maar met het hele pre-sales verhaal er bij was een uur vergoeding wel op zijn plek. Verder voor mij een Middle of the Road DVP. HHG 50%

Na een douche de sauna bezocht die was goed op temperatuur en daarna een lange tijd rondgehangen met een natje. Ondertussen waren er een stuk meer heren binnen en was het best gezellig. Op een gegeven moment begon ik wat weg te zakken en sloeg de vermoeidheid toe maar aan de andere kant was er ook nog wel wat lust. Ik maakte wat oogcontact met een dame die een stukje verderop op een bankje zat. Als antwoord brulde ze door de zaal: “SEEEEXXXX??!?!” en weg was mijn lust.

Toen even later Katrin (ex-Gallardo en Golden Day) binnen kwam lopen was ik in 1 klap weer klaar wakker. Mij naast deze struise Albanese geparkeerd en lange tijd gesproken over van alles en nog wat. Vooral over Gallardo en haar zoektocht naar een goed alternatief, wat voor nu dus Van Goch is. Deze dame is verre van achterlijk en weet goed waarmee ze bezig is. Ook absoluut geen haast en andere rare trucjes. Na dit fijne gesprek aan haar gevraagd of ze naar de kamer wilde gaan wat geen probleem was. Eenmaal daar bleek dat ze er zin in had en ben ik heerlijk door haar verwend. In de kamers om ons heen duurde elke sessie niet langer dan 10 minuten terwijl wij ruim een uur met elkaar bezig zijn geweest. Een echt uur dus. Er zit duidelijk verschil tussen de Bulgaarse en Albanese klok in Goch. Wat een super vrouw! Zij is voor mij alleen al een reden om nog eens terug te rijden over een tijdje. HHG minstens 200%

Nadat ik met haar had afgerekend en afscheid had genomen heb ik mij nog even gedouched en was het weer tijd om naar huis te gaan.
Van Goch is een prima club als ik geen hele dag in de club wil zijn en iets dicht bij huis zoek. Van mij mogen ze dan nog wel twee zaken veranderen namelijk: frisdrank en koffie bij de entree inbegrepen, dat is nu niet het geval. Bier wel op vrijdag en zaterdag. Maar dat is voor mij een beetje de omgekeerde wereld want ik moet nog naar huis rijden en kom niet om te zuipen.

Daarnaast worden de tijden niet opgeschreven door de dames en is er geen sleutelceremonie. Dat laatste is op zich fijn maar aan de andere kant is er geen controle vanuit het management. Je moet dus maar hopen dat je dame eerlijk is en dat zijn ze in Goch zeker niet allemaal altijd. Ik heb ooit eens ergens gelezen dat Goch op papier een laufhaus is en elke dame daar een kamer huurt. Voor de rest zijn ze dan vrij in hun doen en laten. Wellicht is dat de reden.

Ik zat om 1u30 weer in de auto, toch mooi 5 uur volgehouden in Van Goch. Ik kom vast nog wel eens terug maar of dat snel zal zijn: geen idee. Eerst maar eens slapen en de volgende dag door naar mijn favoriete club om het clubjaar af te sluiten: Parksauna Residenz!

 :039:

Offline irlando

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Van Goch bezoekjes
« Reactie #124 Gepost op: 9 maart 2022, 01:20:21 »
Vandaag was ik in de club waar ik de hele dag om moet lachen.
het was gezellig in leuk gezelschap met mooie meiden en weer lekker eten bereid door een kok.
mijn eerste en enige kamer die ik lange tijd niet wilde verlaten was bij Maya, waar ik ontzettend blij mee ben.
Het was erg leuk om je snel weer te zien.