Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1118895 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1335 Gepost op: 24 december 2019, 15:25:01 »
Wat een gedoe daar in ss toch, had in de planning om zaterdag a.s de nieuwe wellness te gaan inspecteren.
De twijfel slaat weer toe, helaas door de weeks zelden tijd om te clubben.
Zie je hoe de verslagen van de rakkers eigenlijk op andere gedachten brengen :-\

Ondanks de regeltjes ga ik deze week gewoon naar Sixsens hoor  ;D Dus je niet te veel laten leiden door anderen. Gewoon zelf ervaren en daarna beoordelen of de club je mee- of tegenvalt ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1336 Gepost op: 29 december 2019, 23:06:24 »
De dag van de duikvluchten!!

Na lange tijd niet meer in Sixsens te zijn geweest werd het eens tijd om de nieuwe welness en idem de cola en koffie te testen!!
Rond 11.15 reed ik de vrijwel lege parkeerplaats op, zou het een voorbode zijn van een rustige dag in ss.
Maar nee het is altijd zo rustig om dit tijdstip!
Stond bij de theke waar eerst enkele dvp’s hun inschrijving moesten voltooien.
Kreeg mijn bandje en werd in mijn toilettas gekeken, nou wat een moeite zit vol flesjes enz geen probleem.
Mijn andere handtas met rookwaren geen visitage.
Naar onder waar bleek dat de theke me nog niet zo dik vond, dus naar boven voor een x extra! ;D
Alles geen probleem.
Op naar het restaurant, omelet besteld en een lekker ontbijtje genuttigd.
Zie daar een dame waar ken ik haar van, een lekker ding.

Zoals altijd zolang het nog kan ff wat tabak in mijn rookhout en daar zat ze weer die dame.
Zou het Elisa zien ik herkende haar niet.
Zij gaat weg en daar komt een milf die ik eerder dit jaar al eens had gezien.
Een groen jurkje had ze aan, kon mijn ogen niet van haar af houden.
Dacht dat ze een Duitse was ,maar sprak met enkele Bulgaarse dvp’s.
Hmm geen Duitse dus, enfin ik wilde eerst ff bubbelen en de nieuwe stoombad uitproberen.
Het zag er geweldig uit en het stoombad was heet genoeg.

Daarna douchen en ja verrek de handdoek omwisselen, wat een probleem ,ja je moet een keer extra de trap op en af. :039:
Liep net die milf tegemoet, ze trekt haar jurk uit ik zeg niet hier a.u.b., :-\ maar ze ging ff douchen voor de kamer gang!
Eens onder in de kino kijken leeg, de bar rustig wel voornamelijk Frans sprekende beren.
Een koffie besteld ,ja die is wat minder maar als koffieleut niks mis mee. :dance2

Langzaam begon het te borrelen eens kijken die eerste dame ging net de sleutel halen, vroeg aan die beer haar naam, ja het was Elisa jammer dan kijk straks wel!
Dan maar ff wachten en een cola gedronken, wat een gezeur coca of Pepsi wat maakt het uit.
Drink eens in H7 in het restaurant eens een cola das is pas bocht! :-\

Loop richting Kino en zie in een flits een groen jurkje in de dames kleedruimte.
Ok, me ff in de kino op een bankje gaan zitten en wachten en ja daar liep ze!
Me voorgesteld en ze wilde ff gaan roken en samen op een bankje wat verteld.
Het was Kim Bulgaars rond de 38 jaar zegt ze.
Had voorheen in panthera en H7 gewerkt.
Vriendelijk gesprek en hop naar een kamer.
En dat werd een top kamer!
Vol tz ze was niet bang om wat steviger aangepakt te worden.
Heerlijke vrouw c cup zachte borsten, leuk streepje schaamhaar.
Een duikvlucht volgde een lekker nat opzwellend prutje , ze kantel dat ik er goed bij kon en gaf haar tepels wat vingerknippend ondersteuning ze schokte van genot.
Over op tz en haar vingerend en ze duwt me op mijn rug een fijne bj.
Ze kruipt op me en had geen smet vrees super geil, nipplegame heerlijk!
Lik me nog eens en weer een duikvlucht ze kreunde van genot en weer zo dat ik er goed bij kon. :lol_hitting:
Toen begon ze aan een heerlijk natte bj ze spuugde op mijn bbztje en mijn ballen, oh wat een genot.
De tijd verstreek en heeft als volleerd amazone me klaar gereden!
Wat naknuffelen en van de kamer af.
Loop boven langs de ballistrade kijk naar onder een zwarte parel en een bekende, euh vandaag hier??? :-\
Kim betaald voor haar diensten en douchen en weer handdoek omwisselen.

In de rokers ruimte nog ff wat haar gesproken ,want daarna  had ze weer een nieuwe beer.
Ging me aan de grote tafel zitten en daar kwam Johan35 een hele tijd met hem gesproken.
Na een tijdje ging hij onder naar nieuw bloed zoeken en ik zou hem navolgen.

Zoekend naar hem loop ik langs die zwarte parel, zeg hallo en werd gelijk aan mijn berenvel terug getrokken.
Waar ga jij naar toe ff iemand zoeken.
Ik heb je allang niet meer gezien en haar benen streelde tegen mij aan, ik voel en ze had stockings aan en geen gewone ,maar van latex, slik!!! :bud
Het was Grabrielli man o man wat een geil wijf!
Ze zegt kom mee en aan mijn berenvel werd ik naar de darkroom getrokken ,wat ik ga hier niet in, we gaan gelijk de kamer op.
Loop met haar naar buiten en kom johan35 tegen, geen tijd kerel!
Onder op kamer 19 begon het feest heerlijk die latex stockings!
Dat had ze door en het werd een wilde vrijpartij, wat kan zij goed tongen.
De duikvlucht die lang aanhield, eerst standaard dan over op 69 en zijwaarts.
Haar benen klemmend zodat ik niet weg kon, heerlijk en zij mij pijpend. :lol_hitting:
Kwam los en ze pijpte goed door en ik hield haar aan de haren vast zo stuurde ik haar.
Ondertussen met mijn andere hand peilde ik haar vochtigheidsgraad.
Na een tijdje haar ff in enkele posities geneukt. :pica22
Dat vindt ze echt lekker, maar zelf nee dus condoom af en ze pijpte me nog ff.
Trok haar op en een vinger in haar fluit de andere hand aan haar haren en hare hand aan bbztje.
Zo sturend naar mijn tepels en weer tz.
Duurde ook niet lang en bbztje gaf zich gewonnen.
Wat een geile nimf is ze toch!
Kreeg te horen dat ik snel weer moest komen en ze gaf me haar dagen door dat ze werkte, zal wel uitdraaien op een woensdag in het nieuwe jaar.

Het was tijd om te gaan ,want het restaurant was nog niet open en als die open gaat, dan is het stormloop.
Er stonden al enkele ongeduldig te wachten,alsof het de gaarkeuken van de voedselbank was.
Toen ik mij omkleedde  kwam ik Johan tegen die net een goede kamer met een meid had gemaakt.
Wat verteld en mijn vel en handdoek ingeleverd en als de vliegende brandweer naar huis.

Moet zeggen het beviel me goed beter als in het begin van het jaar.
Mooie welness en darkroom top alles geregeld en om de knuppel in het hoenderhok te gooien!
Als een club hier in de buurt de entree mag verhogen is het Sixsens wel,qua voorzieningen top!!!!
Bedankt Sixsens!!!!!












Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1337 Gepost op: 7 januari 2020, 20:06:41 »
Times are changing

Everybody is in a separate zone
All together but we're so alone.
Staring out through a wall of glass,
Look away because it's gonna crash.
And ooh...
My heart is open
Ooh, the times are changing


Mijn bezoekje aan SS op 2e kerstdag wordt het beste uitgedrukt door de letter V. Niet in de zin van Vendetta maar wel als in verandering, vernieuwing, verbouwing, vriendelijkheid, vermaak, vertier, verwachtingen, verrassingen, voornemens, verleden, voorzorgsmaatregelen, voorbehoudsmiddelen en natuurlijk vrouwen en in mijn geval toeval of niet twee dames waarvan de werknaam met juist ja een V begint Vanessa en Vicky.

Behoudens een speciaal bezoekje op mijn verjaardag was het inmiddels alweer meer dan acht maanden geleden dat ik een regulier bezoekje had gebracht aan SS. Waar ik voorheen een dagje in het heuvelland op voorhand kon uittekenen ging ik 2e kerstdag zonder verwachtingen en onbevangen naar dat speciale plekje in het heuvellandschap van het diepste zuiden. Met de top 2000 op de achtergrond verloopt de rit vlotjes en bij de afslag Heerlen zie ik een vrachtwagen rijden die een grote reclame van Wellcum in Oostenrijk op zijn achterdeuren heeft. Ik kon een glimlach niet onderdrukken en beschouwde het als een teken dat ik onder gunstig gesternte onderweg was.

Rond 13.00 uur de parkeerplaats opgedraaid en deze was aan de linkerkant al vol. Voor mij liepen een aantal beren die dezelfde gedachte schenen te hebben. Terwijl ik in de rij stond bleek dat sommige dingen nooit veranderen. Een drietal leden van de Bulgaarse Maffia kwamen voorbij en natuurlijk volgde drie keer dezelfde volgorde. Eerst de kerstwensen, dan de vraag waarom ik zolang niet was geweest en ter afsluiting de vraag of er vandaag een plekje vrij was in mijn balboekje. De theke ging vriendelijk en vlotjes te werk en vroeg netjes of ze een kijkje mocht nemen in mijn plastic zak. Nadat deze ok was bevonden kreeg ik voor het luttele bedrag van €50 de benodigde spulletjes voor een dagje vertier in al zijn facetten. Nadat ze me gechipt had en deze zoals ik op voorhand had verwacht idd een rode armband had richting trap gelopen. Ik kwam Crystal tegen en het hele riedeltje kwam weer voorbij.

Anders dan in andere clubs heb ik in SS een vast opstart ritueel. Croissantje, eitje, komkommer en tomaat als brandstof waarna het tijd is voor een drankje en sigaretje op het terras waar wie anders dan Melissa de eerste poging zou wagen. Stacy zat verderop en haar natuurlijk ook Frohe Weihnachten gewenst. Ooit de reden dat ik drie jaar geleden met kerst naar SS, but times are changing.

Na de lunch en sigaretje is het bubbeltime. Voor mij persoonlijk nog altijd de beste jacuzzi in clubland. Bovendien een mooie gelegenheid om de nieuwe wellness te bekijken. De sauna's zagen er mooi uit. Er was een wand geplaatst tegen een gedeelte van het bubbelbad waardoor je niet meer naar de gang kunt kijken. Ik vond het altijd wel een leuk gezicht om de voorbij paraderende dames te zien. De bomen op de wand vervelen snel en om nou naar naakte, bezwete mannen te kijken heeft niet echt mijn voorkeur en ik vind het jammer dat de regendouche is verdwenen, but times are changing.

Na een douche twee vliegen in één klap geslagen. Handdoek omgewisseld en een sigaretje gerookt. Vluchtig revolyy gegroet. Inmiddels was ik genoeg geacclimatiseerd om eens beneden een kijkje te gaan nemen. Bovenaan de trap loop ik Vanessa tegen het lijf. Natuurlijk dezelfde vragen en ze vraagt of het ok is als ze me in de bar komt opzoeken. Ik zeg haar dat is goed en vervolg mijn weg naar beneden. Halverwege kom ik sizA tegen. Korte begroeting en hij vertelt dat hij een blind date heeft. Ik zou zelf niet kunnen kameren met een dame die ik nog nooit gezien en gesproken heb, maar het heeft natuurlijk wel iets avontuurlijks in zich.

Met een sinasappelsapje nestel ik me op een bankje en het duurt niet lang of Vanessa voegt zich bij mij. Verder dan korte contacten zijn we niet gekomen in het verleden. We nemen de tijd voor een nadere kennismaking. De intieme variant vindt plaats op de kamer. Alle beoefende onderdelen scoren ruimschoots in het groene bereik en de kans is groot dat er herhalingen in de toekomst volgen met deze naturelle en sympathieke dame.

Even bubbelen voor het nagenieten, ontspannen en herstellen om na een douche weer de handdoek om te ruilen en een sigaretje op het terras te roken. Naast Stacy zit een slanke Bulgaarse die zeker een optie is om na mijn herstelperiode aan een nadere kennismaking te onderwerpen. Nu ben ik niet voor één gat te vangen en ga naar de bar om te kijken wat daar nog aan schoons rondloopt. Lulu ziet er oogverblindend uit. Ik zie een kleine gipsy spitsmuisje die ik omdoop tot Ienie Mienie en vlakbij staat een mooi blondje die ik tijdens mijn gesprekje met Vanessa al had gezien. Zij draait zich om en mijn blik laat niets te raden voor haar over aangaande mijn interesse.

Ze maakt de beweging of het goed is dat ze bij mij komt zitten en na mijn bevestiging neemt ze naast mij plaats. Ze begint met how are you baby en als een dame die qua leeftijd ooit mijn baby had kunnen zijn zoiets zegt dan gaan mijn nekharen overeind staan. Ik vraag haar om mij aub niet meer baby te noemen en leg uit waarom. Gevat antwoord ze of het ok is als ze me Santa Baby noemt. Ik hou er wel van als een dame niet op haar mondje is gevallen en er ontstaat een leuk gesprekje. Nu is het nog te kort na mijn sessie met Vanessa en om de kamervraag voor te zijn zeg ik haar dat ik graag verder met haar kennis wil maken maar dat ik nog wat tijd nodig heb om te herstellen. Ze vraagt hoe lang en ik zeg haar dat indien ze rond half zes vrij is ze me maar moet komen opzoeken.

Om niet weer in zo'n situatie verzeild te geraken besluit ik om naar het terras te gaan. Een tijd lang bijgepraat met revolyy en happejt. Betty is inmiddels ook op het terras verschenen en wacht duidelijk haar kans af. Er zijn echter van die momenten dat je tijd en plaats vergeet. Dat je een eerder gemaakte afspraak voor een potentiële kamer vergeet. Dat je alle regeltjes voor lief neemt en dat je de aanwezigheid van storende elementen niet meer ziet. Waarom? Omdat je blik op dat moment gevangen wordt door een dame. Niet zomaar een dame maar "The Special One". Ik had haar niet verwacht en van alles spookt er door mijn hoofd. Bij ons eerste kennismaking in Samya heeft ze een piece of my heart gestolen en nimmer teruggegeven. Er is geen dame waarmee ik zoveel tijd heb doorgebracht dan met haar, but times are changing.

We bleven elkaar aankijken en ik hoopte dat ze eerder dan mij de ruimte zou verlaten. Waarom? Omdat alle ogen van de andere dames op ons gericht waren en ik wist dat ze allemaal benieuwd waren hoe we elkaar zouden begroeten. Ze bleef echter zitten en ik besloot toch maar op te staan in de wetenschap dat ik langs haar moest lopen om het terras te verlaten. Toen ik haar naderde begroette ze me met haar bijnaam voor mij gevolgd door een Merry Christmas. Ik wenste haar hetzelfde en ging op de leuning van de bank zitten. Natuurlijk werden de gebruikelijke beleefdheden uitgewisseld. Er was een dame op het vrije stukje leuning gaan zitten. Ze zei wat tegen haar en de dame fluisterde me toe dat zij haar zojuist had gezegd dat ze zelfs na acht maanden nog steeds van mij hield. Ik kon moeilijk zeggen "tuurlijk van mijn geld". Om het niet helemaal ongemakkelijk te maken zei ik haar dat ze wel wist hoe ze me later kon vinden.

Gezien de lange rij bij het eten dit maar uitgesteld en na een rondje door de club maar weer op het terras gaan zitten. Tegenover mij op het bankje zat een jong Nederlands patsertje ingeklemd tussen twee dames. Flesje Champagne erbij en er speelde een vermakelijk stukje toneel voor mijn ogen af zoals je ze alleen in een Theatre of Broken Dreams and Lost Souls als deze ziet. De dames geilen hem op en doen allerlei voorstellen die als ons patsertje erop ingaat een leuke kerstbonus zou zijn. De dame voor mij aan de linkerzijde ziet dat het me moeite kost niet de slappe lach te krijgen. Als de andere dame zijn aandacht heeft houdt ze haar wijsvinger voor de mond en geeft mij een knipoog. Ik knik en besluit om naar de bar te gaan.

In de bar zat Vicky only the lonely en me naast haar neergezet. Even bijkletsen gelardeerd door wat wederzijdse plagerijtjes. We besluiten om een nummertje te halen en de wachttijd te gebruiken voor een snel hapje zodat ons lichaam genoeg brandstof heeft voor de uitvoering van ons kerstnummertje. Op de kamer is het als vanouds en madam is in topvorm. Het lijkt erop dat ze me duidelijk wil maken wat de afgelopen tijden gemist heb. Een onverwacht kerstcadeautje en perfecte afsluiting van mijn clubjaar. In de kleedkamer nemen we alvast afscheid aangezien zij niet lang meer blijft en ik ga nagenieten in het bubbelbad.

Ik stap weer fris en fruitig de douche uit en de combi handdoekje omruilen en sigaretje roken op het terras volgt. In het bijbelse verhaal zijn het drie (mannelijke) wijzen uit het oosten die naar iets in een lendendoek gewikkeld komen kijken. In saunaland zijn het drie (vrouwelijke) gipsy's die gaarne gedrieën tegelijkertijd willen zien wat er onder de lendendoek verborgen gaat. Mijn god, wat bazel je nu weer Tafkap. Ach zo geef ik het nog een kerst tintje en dit is aanzienlijk korter dan mijn oorspronkelijke plan van een kerstverhaal intermezzo met zoveel mogelijk titels van kerstnummers.

Waar waren we gebleven? Oh ja, op het terras. Ienie Mienie zit op de leuning van het bankje tegenover me met naast haar twee Roma vriendinnetjes. Een aantal keer gedurende dag/avond hadden we al oogcontact gehad en ook nu was dat weer het geval. Na een tijdje stelt ze me in het Roemeens een vraag. Zonder erbij na te denken antwoord ik in het Roemeens terug. Omdat dit buiten het gebruikelijke huis, tuin en keuken club Roemeens valt vraagt de dame rechts of ik Roemeen ben. Ik antwoord nee en zeg snel in het Engels dat ik onderweg iets opgepikt heb. Het middelste zigeunertje vraagt zich af wat de party nu precies inhoudt en stelt aan mij voor om dan maar zelf party te maken op de kamer met hun drie. Mijn nee probeert ze nog te weerleggen door te zeggen dat alle kutjes hetzelfde zijn. Ik zeg haar dat er toch wel grote verschillen in zijn en ze laat het er verder bij. Ienie Mienie gebaart of ze mijn kant uit kan komen. Ik doe een truukje met mijn vingers en ze probeert het ook maar het lukt haar niet. Ze komt bij mij zitten en blijft in het Roemeens tegen mij brabbelen. Waarschijnlijk het Duits en of Engels niet machtig. Uiteindelijk gaan ze naar de bar.

Na nog een sigaretje besluit ik beneden nog een kijkje te nemen en nog een sapje te nemen alvorens ik naar huis ga. Vanessa komt nog even buurten en napraten. Ook zij is van plan een punt erachter te zetten. We nemen afscheid en voor ik aan de rit naar huis begin een laatste sigaretje op het terras. Stacy zit daar ook en zinspeelt op een kamertje. Ik zeg haar dat ik zo ga. Ze kijkt verwonderd en ik zeg dat het mooi genoeg is geweest. Waar ik vroeger tot het einde bleef heb ik die behoefte nu niet meer.

Times are changing

Ik wens iedereen een gelukkig, gezond en vooral geil 2020.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1338 Gepost op: 29 januari 2020, 22:10:18 »
SixSens -Midwinterbezoek
22 December 2019

Citaat
De nachten zijn lang en de jagende wolf begeeft zich in het donkere bos gedurende de korte dagen...hier zijn de laatste nota's die een dik maand later zijn teruggevonden onder een steen bij een bordeel tjokvol beeldschone lustige nimfen die je meesleuren in hun poel van zonde en verleidingen.


Conclusies opgemaakt from the darkwoods
1) Werkpunten
- Je verdwaalt, je blijft plakken en sommigen keren nooit meer naar huis weer eens de nimfen zich naakt aan je vertonen.
- het onderste brillenplankje van de sauna links is noch immer nicht da...om toch wat te zeuren te hebben. Nimfen en hun bespieders geven geen zier om onderste brillenplankjes.
- Het handdoekenbeleid grenst aan het paranoïale, evenals de tassencontrole al doorstond het verleidde slachtoffer der lusten de test dit keer met glans, een volgende maal echter ook?

2) neutraal
- Het is uiterst moedig een woord als 'Neutraal' neer te pennen in een verslag over duistere verleidingen en dwalingen in het grote woud van bedwelmende fantasieën met lustige sekswijven
- De verhitte zwemvijver werd door deze jonge jagende wolf niet bekeken, logisch als er geen lekkere nimfen aan 't baden zijn in een verder  kille atmosfeer

3) Positief
- Eens verdwaald in de hypnotische ogen van de geile engeltjes is elke verdwaalde geile wolf compleet verloren.
- De vernieuwde wellness is schitterend en het decor ontleende de inspiratie tot dit bizarre schrijfsel aan de pen.
- de keuken, personeel, entourage, de in die dagen beperktere line-up waren goed genoeg om het keuzestress-syndroom te ontlokken.
- Goede adviezen van welbedoelende ijsberen in da whirlpool over dames buiten het non-paycircuit, waarvoor dank
- SixSens is mijn toptent van 2019 bottom line!


Kamergangen en overall service

Uitstekende service van de bevallige nimfen om het jaar mee te eindigen:

1) Viktoria - De 50ste kamer van 2019

2) Calie - De laatste kamer om de jaren 10 en het jaar 2019 af te sluiten

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****1/4


CLUBVERSLAG

Na het bezoek aan de hoerenkeet in Kaarst genaamd Living Room, waar met mixed feelings naar teruggekeken word, kwam het doelwit van erotisch vertier door geldverslindende elfjes aan in het donkere woud te Vaals. Hij deponeerde zijn opvallend felrode vehikel op een van de overgebleven plekken waarna met onzekere stappen het woud van unheimlichte lustigkeiten werd betreden.

De bevallige woudwachtster aca de theke deelde me netjes mee dat gebruikte handdoeken zichtbaar aan haar zijde moesten worden achtergelaten en dat die enkel met het zweet van immoreel hete erotische acties en met normaal H2O vocht doortrokken dienden te zijn. Het lot dat een doorsnee SixSens-handdoek in deze duistere oorden moest verduren in het recente verleden is er een van ware horrors en verschrikkingen waaraan deze schrijver, na het met grote ogen aanhoren van haar bevend van ontzetting uitgesproken verhalen, met geen woorden wil of zelfs kàn neerschrijven voor het nageslacht. Bezoekers van het Sensuele woud hebben duidelijk geen goede bedoelingen met handdoeken waarbij de zwarte wolf zich even afvraagt welke acties de andere plaatsen des verderfs zich aanmeten om die arme, arme   "#MeToohanddoekjes" dergelijk onrecht te besparen. Mogelijks is het tijd dat het andere sprookjesbos noordwaarts dringend terug toegankelijk word alwaar de jacht kan geopend worden op loslopend wild want het moet er inmiddels de spuigaten uitlopen met die wilde nimfen die een jaarlang niet aan neuken zijn toegekomen om de woudkas zu hause te kunnen spijsen.
Enfin ik verzekerde de theke dat de handdoek verantwoord wordt gebruikt en douchte me deftig om dan uitgebreid van de wellness gebruik te maken. Ik leerde daar andere beren kennen en we spraken over het sujet dat menige beer bezighoud als hij in een onheilige plaats als dit arriveert: snollen, wijven, botergeile nimfen en hun streken. Ik kreeg nog wat tips mee over de meer alledaagse "DZPs" die ons het geld op tal van andere wijzen afhandig maken en meer eisen dan de gemakkelijke 50€ met termen als: huwelijk, relatie, Ali-Mentatie, en one-nightstands met 'ongelukjes',...soit allerhande zaken waar een doorsnee geile wolf met beperkt budget zich verre van houd: #mgtow.

In de vurige gesprekken over de grootte van gigantische tietenkasten en over verleidingstechnieken van gehaaide loverboys irl om eigenaressen van deze wulpse boezems in huis te sleuren, ging ik een saunaa'tje nemen. De sauna's zijn vernieuwd en nu is alles onverhuld zichtbaar, compleet achter glas gestoken en dat bij de beide sauna's. Helaas: niet eens zwart glas, laat staan een funky darklicht installatie met duistere tonen die uit speakers binnen de cabines schieten. De Hamam is vervangen door een purper verlichte stoomruimte daar waar vroeger een regendouche  en een ton ijskoud water bevestigd was. De wellnessruimte oogt nu kleiner omdat er decor bevestigd is met daarop de afbeeldingen van een woud. En dat is deze plek natuurlijk ook: ze hebben de mosterd wellicht gehaald van sprookjesbos-indianenverhalen van sommige beren en hebben daarop geanticipeerd. Een deel wellness is nu niet meer toegankelijk en word dixit een dame als kamer gebruikt in de toekomst. Je hebt geen zicht meer op lachende  langshuppelende hertjes: dat is wellicht ter bescherming van de arme bubbelende beren die anders gevangen zouden raken in hun hypnotiserende ogen, de wulpse rondingen van heupwiegende kontjes en het meebewegen van de mooie zachte borsten volgend waarop enkel verstijvende en beklijvende reacties volgen. Helaas!

De zwarte wolf heeft de handdoek vervolgens gebruikt waarvoor een handdoek dient: zich afdrogen en die werd mooi zichtbaar in de mand naast de gerustgestelde woudwachtster aca de theke gegooid en werd op een gewaardeerde blik getrakteerd en alles is ok en de zwarte wolf ging vrolijk naar de grote voedingsplaats waar hij zijn ondergang tegemoet ging.

De betovering kan wel op elke andere plek tot stand komen zoals in het restaurant waar het gevolgde slachtoffer in name de zwarte wolf hopeloos werd gevangen in de verleidende machinaties van ene Viktoria waarbij Iris het gemene verleidingsspel vervoegde. Ze hadden totààl geen genade, dat is niet in het woordenboek van de bevallige creaturen die me al etend ondeugend aankijken en waarbij Viktoria me een mooie inkijk gaf in haar heerlijk mooie zachte gebruinde borsten lekker opgestoken in haar pikante bh. De hormonen en nog meer schieten als een Iranese raket omhoog en met veel moeite kon de tafel verlaten worden om niet veel later toch in het web van haar meedogenloze scharmes verstrikt te raken.

=> Viktoria - De 50ste kamer van 2019


Het was een van de meest betoverende sessies dat toch maar op een saaie budgetduur van het halve uur werd gehouden, ach later kan ze wel meer krijgen. Geniet met mate of anders is deze jongen compleet verloren. Een trio met een andere Bulgaars bekoorlijk elfje genaamd Simona dat al langer niet meer in dit bos rondspookt, kent een bijzonder grote kans in 2020.

Er volgt een tijd van rusten in de darkroom, wellnessen en zuipen vooraleer een tweede sessie werd aangevangen met de vriendin van Viktoria nl. Calie: een molligere dame met minstens even goede kwaliteiten qua service. De latinanimf Iris was naar de zwarte wolf aan het azen tijdens het eten maar die had tè grote honger in de heerlijke spijzen met keuzes aan verschillende soorten vlees en groentes met goede frieten erbij. De restauratie in SixSens is echt van topkwaliteit en de zwarte wolf heeft hier zelfs beter gegeten dan in sommige restaurants in zijn eigen culinair goed aangeschreven Bourgondische land. Calie dus, was de laatste van het jaar al schreeuwden de exceltabellen me toe dat een 40ste dame nog aan bod moest komen. Een mooie afsluiter met Calie is me liever van een mislukte laatste 40ste dame van 2019 en bij uitbreiding de jaren 10!

=> Calie - De laatste kamer om de jaren 10 en het jaar 2019 af te sluiten


Afsluiting en nog meer extra bespiegelingen

Na een bevredigende afsluiter, kon de zwarte wolf zwelgen in drank en een laatste maal bubbelen en ontspannen in zijn favoriete club in de jaren 10. De jaren 10 aca het 2de decennium staat voor deze jongen te boek als de periode waar de saunaclubs zijn ontdekt en algauw speelden deze een prominente rol in zijn leven, al te prominent dixit close friends die andere hobby's van hem zien achterovergedrukt worden en het ganse verhaal rond relaties, intimiteit werd compleet in het vriesvak geshot. De jaren 20 zijn begonnen met het voornemen die bewuste verbleekte hobby's weer meer ademruimte te geven. Het clubben blijft evenwel tot 1x per maand steken waarbij de maand Januari word overgeslagen tenzij de wolf te veel met de Valentijnsperiode om de oren word geslagen met allerhande romantische nonsens, dan ziet men hem sneller terug voor een weekendje sixsens of een andere club.

Afsluitende video is een voorbeeld van de doorsnee muziek dat ik veel hoorde toen ik pas begon met clubben, de eerste club zijnde GT en zal me blijven aan herinneren, weer zo'n nostalgisch moment:

« Laatst bewerkt op: 29 januari 2020, 22:17:30 door Vazkor »

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1339 Gepost op: 2 februari 2020, 16:07:22 »
Vandaag weer eens langs geweest in Lemiers korte samenvatting de nieuwe mancave ik ben er nog niet kapot van als je dat vergelijkt met die van de YY ( dit terwijl ze toch dezelfde persoon voor dit werk als in de YY hebben aangetrokken ) maar goed kwestie van smaak misschien ook.
De oude mancave is omgebouwd naar een soort mortuarium waar je in mini pashokjes kunt neuken schijnbaar nou ik hoef er niet in dan liever wachten of geen kamergang.
In Japan heb je van datzelfde soort formaat 1 persoon hotelkamers daar wil ik ook niet dood in gevonden worden, maar goed je hebt altijd mensen die het niet uitmaakt...
Verder de damesbezetting was tot rond 17:00 redelijk karig maar goed mijn favoriet was er en ik had uit nog 1 of 2 dames kunnen kiezen dus voor mij niet zo erg.
Maar ik hoorde een hoop heren om me heen klagen ik kan me wel een beetje erbij voorstellen, het parkeerterrein stond rond 18:30 bomvol tot buiten dus de directie zal niet te klagen hebben, we zullen misschien in maart ofzo nog eens op herhaling gaan.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1340 Gepost op: 3 februari 2020, 17:54:23 »
Verjaardag deket.

Normaal is vrijdag mijn clubdag, maar voor deket een uitzondering gemaakt. In de emmer met alibi's zitten graaien tot er een goed alibi uitkwam om Sixsens op zaterdag te bezoeken.

Om half 1 mijn clubkarretje geparkeerd om vervolgens in te checken. Ik zag miss Ijsbeer op het terras zitten. Een miss IJsbeerwaardige begroeting volgde. In de kleedkamer kwam ik Eva en Gloria tegen. Beiden weer terug van Urlaub. Van Eva en Gloria de nodige warme knuffels. Een warmer onthaal kon ik me niet wensen. In de bar Deket gefeliciteerd. Zo ook andere bekende ijsberen de hand geschud. Dat is het leuke van een verjaardagsparty. Rond 13 uur was de bar al redelijk goed gevuld. Gezellige sfeer.

Ik zat aan de bar met Violetta die wel een '43' wilde drinken. No prob. Gloria had er ook wel oren naar, dus een dubbele. Eva sloeg af. Verstandige dame, ze was die dag de Bob! Sjeuf een Vino.....what else?
Na een alcoholische herhaling....het liep inmiddels tegen half 3, moest er ook wat actie worden ingelast. Een triovoorstel van Violetta kon ik niet afslaan. Mijn favotrio is Vio met Sofia. Doch Sofia was vandaag niet aanwezig. Wel in het land, maar een day-off! Ik liet Violetta de keus een geschikte partner te zoeken. En daar kwam ze met Eva aanwaaien. Why not?! Eerst een stevige schrobbeurt. Daarna naar room number 1 helemaal in de nok. Die ouwe Sjeuf is dan al kapot voordat we überhaupt kunnen beginnen aan een potje strippoker. Trouwens die twee meiden puften ook bij het traplopen. Sjeuf op de rug en even tot rust komen tussen twee prachtige meiden. Aangegeven dat ze zelf het spelletje mochten bepalen en uitspelen. Uit het Roemeens gebrabbel leek ik af te kunnen leiden dat Eva me over de finish zou trekken. We'll see! Een mooi gezicht als ze beiden aan het werk zijn met kleine Sjeuf en zijn appeltjes des levens, die groeide tot ongekende lengte  ::). De dampen vlogen er vanaf. Een 69 met Miss IJsbeer volgde die dat wel explosie-prettig vond. En inderdaad....Eva zorgde voor een uitstekende finale met deskundige hulp van Viooltje. Sterretjes voor de ogen........ . Laat de Musqueteers hun gang maar gaan, dan komt het altijd goed.

Het voordeel van de nok van SS is dat je na een paar workouts de trap naar beneden kunt afdalen.  ;D
Douchen en vervolgens een Vinoke aan de bar met de musqueteers. Een goed gevulde bar met partygangers. Hier en daar wat ouwehoeren met gelijkgestemden. Leuk om Mr. Pussy weer na lange tijd eens te ontmoeten. Zo ook badslippers.
Om half 6 met Vanessa en Violetta aan het diner. Zoals altijd voor ieder wat wils. Steak, kip, pork, frites, aardappelgratin, verschillede groentes en veel salades. Voor de liefhebber, shoarmavlees, sushi en pasta. Tja.....als je hier wat over te zeuren hebt.......dan zit er een steekje los.

De maagjes gevuld en naar het terras voor een Viopeuk. In de bar was het druk, maar toch nog twee stoeltjes kunnen scoren aan de bar. Na een half uurtje richting kamer 5a voor een volgende workout. Al duurde het even tot het echte werk aanving. Ze onderging gewillig een deskundige massage van Sjeuf. Nee, ik loop niet over haar rug. Dat zou een poging tot moord zijn  ;D. Dan toch maar 'oan de geng' Een heerlijke knuffelsessie met Miss IJsbeer dat eindigde in een wit plafond....of wellicht meer grijs?  :censored. Ze weet wel raad met Blowjobs. Gloeiende weer! Kanniewachtuh!

Violetta taaide af rond half 10. In de bar nog wat geouweneeld met Vanessa en wat uitgebluste ijsberen. Op het terras kennisgemaakt met Sabine. Leuk gesprek mee gehad. Wat een mooi lijf! Op het forum geprezen om haar service. Even getwijfeld of ik toch nog een kamer zou maken met deze mooie dame. Ik ken mijn 'ejaculatieve' beperkingen. Bovendien zou ik aan de flappentap moeten gaan hangen om nog een sessie te kunnen bekostigen. Deze dag was al duur genoeg. Niettemin, Sabine staat op de wenslijst voor één van de komende wekelijkse bezoekjes aan Sixsens.

Om 23 uur na het betalen van de drankjes het koninkrijk van Lemiers verlaten. Een superdag gehad! Dank aan deket en Sixsens. Nog maar 4 dagen tot de volgende donatiedag.  :lol

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1341 Gepost op: 8 februari 2020, 15:45:03 »
En dan was het (alweer) vrijdag. Mijn vaste clubdag.
Ik had er heel veel zin in deze keer. Uitstekend nieuws gekregen afgelopen donderdag. #happyman!!!! Dat moest worden gevierd.

Vrijdagochtend nog even werken. Mijn vaste clubdame laten weten dat ik er rond 13 uur zou zijn. Geen garantie, want als ze een goede date kan scoren, doen meid!!!!
Deze dag liep een beetje anders.
De zaken gingen deze keer eens sneller dan normaal. Rond 12 uur al gearriveerd. Na de incheck richting 'umkleide' om vervolgens een koppeke koffie te drinken. Violetta was in velden of wegen te bekennen. Wel was Gloria in de bar. Tja.....een babbeltje met Gloria maken. Gloria is van nature een knuffeldier. En dan kan Sjeuf zomaar in extase raken. Dat moest worden bekroond met een wipexperiment. Even douchen en naar de kamer. Mijn 'clubwife' even een berichtje gestuurd dat ik in een zwaar overleg was beland. Zo gaan we met elkaar om! Never een probleem.

Een room op -1. Bachatero schreef het al: Topkamer, herhaling gegarandeerd, een absolute aanrader. Ik kan dat alleen maar beamen. Ook mijn derde kamer met deze lichtvederige babe was een daverend succes. Knuffeldier, lachebekje, ondeugend en een uitstekende service.... . Anderhalf uur Spass.
Ook na de kamer kwam ze regelmatig de nodige knuffels brengen.

Tegen 2 uur trof ik Violetta op het terras. En zo kon het feestje worden voortgezet. In de bar wat alcoholische versnaperingen achter over geslagen. Het was tenslotte een soort van feestdag voor Sjeuf. Gezellig tussen Gloria en Violetta vertoeven. Eva en Sofia waren er niet, helaas. Met twee musqeuteers kom ik de tijd ook wel door. Lopend tussen terras en bar passeerden we de nieuwe kamers op -1. Violetta had de kamers nog niet van binnen gezien. Ik was ook wel nieuwsgierig. Dus stelde Vio voor om een van deze kamers aan een onderzoek te werpen. Dat leek mij ook wel wat. Ondanks dat er andere kamers beschikbaar waren, werd het kamer D. We kwamen niet bij van het lachen toen we de deur van kamer opende. Ik moest denken aan mijn jeugd toen ik op internaat zat. Ik sliep toen in een chambrette. Ook zo'n smal geval. Kamer D was nog kleiner. Precies zo breed als een ruim 2-persoonsbed. Ouwe Sjeuf vanaf het voeteneind naar binnen gekropen. Handig was de rand aan een zijde op een halve meter hoogte, waarop je je glas, telefoon en zo kwijt kon. Toen moest de deur nog dicht. Met z'n tweeën naar het voeteneind. Maar wat een lol we hadden. We vonden het wel wat hebben. We konden vanuit de kamer in de bar kijken. Vanaf de balustrade naar binnen kijken is niet mogelijk. Uiteraard weer de nodige capriolen uitgehaald auf Zimmer. Vio zou Vio niet zijn om alles er uit te halen wat er in zit. Afgesproken dat we deze kamer in de toekomst meer gaan nemen. Het heeft wel wat.

Tegen half 6 de kamer verlaten om de lege maag wat bij te vullen. Het eten was zoals altijd weer dik in orde.
Sjeuf moest alibitechnisch gezien Lemiers rond 19uur verlaten. Ik kijk met een brede lach terug op mijn eigen 'feestdag'. En wat waren de wijffies weer top!

Nog maar 6 dagen....en het volgend feestje is weer een feit.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1342 Gepost op: 15 februari 2020, 00:07:07 »
Een kort verslag van mijn bezoek op valentijnsdag. Precies om 1 uur binnen! Het zou een kort bezoek worden, want het alibi liep maar tot half zes. Niet iets wat ik zelf had bedacht. Ik wilde wel tot een uur of negen, tien blijven. Doch, ik wist dat Viooltje een date had voor de avond tot sluitingstijd. En als ik iemand haar verdienste gun, dan ben ik het wel. Dus tegen de gebreide broek gezegd dat ik op tijd ben voor de pot! Ja, dat is ook gezellig, thuis eten.
Ik had Eva al tijdje niet meer gezien. Een beetje verrast zelfs dat ze er was. Gloria het vederlichte zusje is een Lieffie. Goh, als alle DVP's de attitude hadden van Gloria............!
Jansenroy, Dhr N., en the Salsaman begroet. We spreken nooit lang, heb ik ook geen tijd voor met al dat gekamer. Toen ik de bar in kwam om wat alcoholische versnaperingen te scoren (tijdens de kamer met Violetta), begonnen de heren vragen te stellen over mijn borsten?!!! Silicons? Nee, maar wel een investering van VELE jaren. Fun! Ik kan dat soort humor ontzettend waarderen. Altijd gezellig met deze strijdmakkers.
Met Violetta dus op kamer 7 liggen rommelen.  Na de kamer lekker natutten in de bar en op het terras. Gloria kwam even meetutten.
Haar avonddate zegde op het laatste moment af. Ik kon mijn alibi helaas niet meer wijzigen Het kan maar 1x misgaan tenslotte! Ik had graag langer gebleven. Voor Violetta vond ik het wel sneu. Was für ein Arschloch die kerel. Niettemin heb ik een uitstekende middag gehad.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1343 Gepost op: 29 februari 2020, 13:59:52 »
Sommigen zullen wel denken, die Sjeuf kookt alleen eitjes met Violetta (pannenkoeken), maar niets is minder waar. Er zijn 4 musketiers, waarvan er eentje (tijdelijk) afwezig is. Blijven de zusjes nog over (en Vio uiteraard) op dit moment. Met die twee zusjes kan je ook uitstekende zachte eitjes koken, of een spiegelei zonder spekkies. Twee vederlichte slankies met dunne bovenarmpjes. Dat van die bovenarmpjes komt niet van mij. Een mij bekende ijsbeer, krijgt van dunne bovenarmpjes al een erectie met een lengte van de Dom Toren in Utrecht (dancing, dancing  ;))

Enfin, deze week op een woensdag naar het hoogste punt van Nederland (niet te verwarren met een hoogtepunt). De reis er naar toe was prachtig met sneeuwval en een prachtig wit landschap tot gevolg. Dat we dat nog eens meemaken. Dit weer is nadelig voor een kleine Sjeuf in de broek. Maar met het doel in zicht, zal er zeker een euromast-moment komen. Ja waarde vriend! De Euromast is hoger dan de Dom Toren.

Ik moest nog een 10 minuutjes wachten op de parking, alvorens het damesverblijf werd geopend. Meteen bij binnenkomst had ik de eerste lebber al te pakken van Eva. Ik stond nog aan de receptie toen ook Violetta binnen wandelde. Lebber nummer 2. Van een kleine Sjeuf was geen sprake meer.

In de bar meteen bij Eva aangeschoven, want die stond als nummer 1 op de playlist. Violetta verdween voor een pannenkoeksessie naar de kamer. Huppel-eendje Gloria even begroet en was daarna ook uit zicht. Lees: kamer. Tja, waarom zou ik dan nog in de bar blijven hangen? Room 11 was toevallig een keer vrij! Lekker samen afsoppen. Dat alleen al is een hete bedoeling. Een spetterend anderhalf uurtje volgde. Een GFE pur sang met een vleugje PSE. Ik weet zeker dat ik geen coronavirus oploop. Befsappen bevatten veel antistoffen

Na een stevige schrobbeurt het restaurant opgezocht. De croissantjes en salade gingen er in als koek. Naast de inmiddels binnen gekregen antistoffen ook wat vitamientjes binnengekregen.

De volgende op de playlist was Violetta, maar die was in geen velden of wegen te bekennen. Oh ja, vergeten, die lag te pannenkoeken. Met Eva en Gloria lekker zitten kwalleballen tot mejuffer zich aandiende. Een gezellig onderonsje met de meiden. Wat '43'tjes voor de meiden besteld. De vino's zijn niet meer zo in trek schijnbaar. De musketiers bleven lekker hangen. Sjeuf heeft daar geen moeite mee. Het is net als thuis, maar dan net even anders! Bachatero werd even door de meiden grondig ondervraagd ten aanzien van toekomstige kamers. Echter, een Salsa-man laat zich niet gek maken.
Ik heb Amalia wat beter leren kennen. Is tegenwoordig vaak te vinden bij de musketiers. Een lieve en een beetje verlegen babe. Mooie dame met een goed figuur. Ik heb haar recensies eens gelezen. Nou dat biedt zeker perspectief voor de nabije toekomst.
Violetta had een bekende van mij gespot die 'nooit genoeg' heeft. Schijnbaar had hij zich voor mij verstopt in de sauna....... .

Ik ga me niet meer wagen aan het aantal aanwezige dames. Er zijn zoveel ruimtes buiten de kamers, waar de meiden zich ophouden. Het zijn er over het algemeen veel meer dames aanwezig, dan door sommige 'collega's' wordt ingeschat.

Bij het schrijven van dit clubbezoek vernam ik dat Sofia de Voice of Holland heeft gewonnen. Ik wist niet dat ze 'muzikale' talenten heeft. Ik heb haar vaker gevraagd om een lied te zingen. Ik heb mijn eigen microfoon altijd bij me. Liedjes als: 'ah ah ah ah ah ah ah ah, I come'. Dat je daar de TVOH mee kan winnen. Maar ik snap het wel, coach Anouk lust er ook wel pap van..... .

Ik werd op de schouder geklopt door Vio. 'Room?' Het was nou eenmaal zo gezellig met de musketeers incl. Amalia, dat ik niet meer aan de kamer met Vio dacht. Nou lieg ik! 'i am looking for a key'!. Nou ja, wat 'mot dat mot he'. Sjeuf is volgzaam. Zimmer number 7. Eerst een sopbeurt. Nou neem ik altijd de tijd met Viooltje. Even gezellig bijkletsen en dan pas......'oan de geng'. ! Al veel er over gezegd en geschreven. Een toppertje! Ze was nog wat herstellende van een griepje. Lekker op het gemak ons ding gedaan. De afsluitende massage kon ze wel waarderen.

Na de kamer meteen naar huis. Soms roept de arbeid! Ik heb me weer prima geamuseerd. Er zullen nog vele bezoekjes volgen!!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1344 Gepost op: 2 maart 2020, 02:49:16 »
ZUSJE

Op de 1e woensdag van de maand iets na openingstijd met happy hour (tussen 11 en 14 uur) voor 50 euro ipv de reguliere 60 euro binnen gekomen.

Na me tot ijsbeer omgetoverd te hebben dacht ik even in alle rust m'n maag leeg te gaan pompen, voordat ik em in het restaura t helemaal vol zou gaan tanken.
Maar krijg nou, die deur is nu zowel van onder als van boven geopend. Niet dat iemand je pardoes ziet zitten, maar onbehaaglijk voelde het wel aan. Kunnen ze van m'n valse trompetspektakel meegenieten.
Ook de toiletten in de kelder bleken dezelfde preventieve maatregel te hebben gekregen.
Het zal helaas wel nodig zijn geworden door een enkeling...

Enfin, daarna lekker ontbijtje genomen. Ik zag dat de kokin  een ommeletje naar een klant bracht en dat zag er goed uit. Zelf eentje besteld en het smaakte voortreffelijk. Heerlijk zo de dag te beginnen.
En de dag zou niet meer stuk kunnen met het goeie online nieuws dat Sofia en de zusjes terug zijn uit Roemenië. Of toch wel...?

Een kort rondje door de tent leerde dat op het vroege uur er al zo een tiental dames binnen waren. Weliswaar merendeels in de opstart modus, maar dat beloofde alweer veel goeds.
Kwa mannen waren ook ongeveer zoveel, wat later op de dag zou uitgroeien naar circa 25 man tegen ongeveer 30 dames.
In mijn optiek wat aan de magere kant voor de dames. Hopelijk trekt het weer wat aan.

Geen van de 4 musketeers was nog te spotten, dus in besloot maar eerst even een wellness rondje te doen. Bij de oude darkroom ruimte viel me op dat deze nu ineens helemaal gevuld was uhm... neukhokjes? Van die luchthaven wc hokjes met dunne wandjes. Dat leek me dus helemaal niks. Maar vermoedelijk hoognodig tijdens spitsuren. Ik kan me namelijk voorstellen dat wanneer alle andere kamers bezet zijn, voor de velen de dark room toch een stap te ver is. Voor publieke sex was er al de kino. En de dark room biedt nog minder privacy dan die neukhokjes. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
Ook in de massageruimte waren werklui nog wat bezig. Geen idee wat daar veranderd is of zal worden, aangezien ik er nooit gebruik van heb gemaakt.

Even snelle look in de mens room genomen en dat ziet er aardig uit. Ik vreesde dat de eerder vermelde bedjes waren verdwenen, maar die bleken gelukkig bij de tv om het hoekje te staan. Verder was de ruimte gevuld met enkele 1 persoos zitjes. Ideaal om even op je smartphone of laptop wat te pingelen. En het bereik van zowel Wi-Fi als mobiel was prima. Voorheen had ik geen bereik meer wanneer ik de kleedruimte in liep. Maar nu bleef ie signaal houden. Handig voor de beren die bereikbaar moeten blijven.
Ben benieuwd wat ze met die TV gaan doen. Sport of gewoon zenders erop? Of misschien iets van een stille achtergrond met animatie van natuur ofzo (nee niet dat soort nature shows) voor degenen die even rustig willen kunnen bellen.

Zo ver was ik nog niet. Ik wilde me even lekker opwarmen. Dus hop even douchen en de wellness in. Die zag er best fraai uit na de verbouwing. Allemaal net wat strakker en moderner, zoals ook bij een andere Nederlandse saunaclub. En het bos behang zorgt voor iets rustgevends. Ook leuk die kledinghangertjes aan de in de vorm van een takje met een vogeltje of eekhoorntje erop. Helemaal in stijl.
Er bleken helaas lomperikken te zijn geweest die de diertjes, al dan niet onbedoeld, eraf te hebben gemold...

Waar ik eerst voor vreesde bleek gelukkig niet het geval te zijn. Ik dacht namelijk dat ze de 65 graden bio sauna op zouden offeren voor de Turkse/stoom sauna. Maar dat blijkt gelukkig niet het geval te zijn. De douche met stortbak is hiervoor gebruikt. En dat ik daar voorheen het liefst een douche nam, hebben ze redelijk goed opgevangen door in de normale doucheruimte alle douche sensoren te vervangen voor normale kranen. Dus niet meer elke tien secondes een ondoorbroken straal. Bovendie kun je nu zelf de temperatuur instellen. Dus ook fris afspoelen na de sauna.
Jammer alleen het gemis van de losse sproeikop. Die vond ik wel zo handig om je achterste even mee te sproeien...
Enfin, de jacuzzi stond er ook nog en bubbelde er vrolijk op los. Die was heerlijk warm voor deze koukleum. Na het afspoelen even de stoomcabine in. De stijl is veranderd van moderne kunststof kuipjes naar tegels, waardoor het meer een Turkse stoombad ambiance heeft. Naast de glazen deur zit er netjes een waterspuit om de boel even mee te spoelen.
Even de poriën en luchtwegen lekker los maken en weer even frisjes afspoelen. De bio sauna liet ik voor wat het is en door de hete Finse sauna in. Beide sauna's hebben een lichte metamorfose gehad, maar is in principe hetzelfde gebleven. Inclusief in beide een watersproeier die je met een knop kunt activeren wanneer ie groen oplicht. Lekker zo een warm dekentje tegen het einde.
Even afspoelen en uit een soort water tap lekker fris kraanwater kunnen drinken. Heerlijk om gelijk je dorst te kunnen lessen. Voorheen nam ik altijd een plastic glaasje uit het restaurant mee. Uit de 2e tapkraan zou, zo bleek enkele weken later blijken, bruisend water komen. Hoe bedoel je service van de bovenste plank! Na lekker een paar verkwikkende slokken me op het enige ligbedje gaan liggen uitpuffen en verder af te koelen. Jammer dat er hier maar 1 van is. Er zou er best 1 of wat krapjes nog 2 bij kunnen.
(Ook hierbij bleek enkele weken later inderdaad 2 ligbedjes bij te zijn geplaatst. Het lijkt wel alsof ze m'n gedachten kunnen lezen...)

Al met al vind ik dat de club een pluim verdient voor hoe ze gebruik hebben gemaakt van de beperkte ruimte die er is. Rekening houdend met de wensen en behoeften van hun klanten. Chapeau team Sixsens!

Na lekker uitgerust te zijn besloot ik me het jachtterrein in te duiken. Al snel kwam ik Vivian tegen praatje mee gemaakt en gevraagd of ze wat favorietjes van me gezien had. Het ZUSJE van Eva  had ze al wel gespot eerder op de dag. Gelukkig vertelde ze me erbij dat ze een metamorphose heeft ondergaan. Anders stond ik alsmaar op de uitkijk naar een blonde stoot. Maar Gloria bleek na haar vakantie d'r natuurlijke brunette coup terug te hebben. Nu liepen er genoeg brunettes rond en ik wist niet goed meer hoe ze eruit zag. Vivian zou d'r wel op me af sturen wanneer ze d'r zag.
Met een glaasje prik ging ik een hoekje van de bar op mijn boekje wat zitten lezen. Onderwijl de voorbij lopende dames in de gaten houdend. Op een gegeven ogenblik loopt er een vriendelijke brunette met grote oren richting de kino. We keken elkaar aan en glimlachten. Ze liep me voorbij, terwijl ik m'n blik op d'r hield. Blijkbaar was de blik van interesse toch overgekomen, want een fractie van een seconde later liep ze achteruit en keek om het muurtje van het toilet of m'n ogen nog steeds haar richting waren blijven kijken. En dat waren ze. Dus maakte ze rechtsomkeer naar mij toe.
Hoewel ze er anders uit ziet als haar zus, heeft ze ook wel iets van de lievelijke in zich. Dit moest haast wel Gloria zijn. Wellicht dat Vivian haar mijn richting heeft opgestuurd.
En inderdaad, het blijkt inderdaad de betreffende dame. Even aan elkaar voorgesteld en gezellig babbeltje. De chief maakte z'n rondes door de club en vermaande me om m'n tablet. Toen dat een cameraloze boek te zijn, was alles weer koek en ei.
Alhoewel, Gloria bleek buiten haar schuld om de messenger te zijn met slecht nieuws. Want toen ik haar vroeg of d'r zus aan het pannenkoeken was (had d'r de hele tijd niet gezien) of dat ze er zo aan zou komen, kreeg ik te horen dat Eva helemaal niet gestart was die dag. Ze zat niet lekker in d'r vel en was na het afzetten van Gloria terug naar huis gegaan. Wel zo fijn dat je niet met een mokkende DVP van doen hebt.
Maar dat was nog niet eens het slechtste nieuws wat Gloria voor me had. Want hoewel Sofia ook terug was in Duitsland, blijkt ze besloten te hebben wat anders te willen gaan doen. Snik...
Als ik dat had geweten, was ik eind vorig jaar zeker nog es voor haar terug gekomen. Zo blijkt maar weer, geniet er van, zo lang het nog kan.
Ik zal je missen lieve Sofia...

Zat ik daar beetje met een brok in m'n keel naast deze lieve meid. Ik veranderde het onderwerp om voor een beetje afleiding te zoeken, en na een poosje besloten we intiemer kennis met elkaar te gaan maken.
Het werd een geweldige kamergang met deze lieverd. Toen ik haar vorig jaar van een afstandje zag, leek ze met d'r wilde blonde haren een pornoster. Maar uit de recensies bleek ze juist een hele lieve zachtaardige meid te zijn. En zo was ook mijn ervaring met haar. Heb er van genoten.

De rest van de dag gevuld met wellness rondjes (fijn dat het trapje rechtstreeks naar de tuin om rustig in de buitenlucht af te kunnen koelen er ook nog steeds is), vreten dat prima smaakte, wat pingelen in de mens room, en nog meer vreten ;)
Zag in het voorbij gaan Gloria en Vivian er achteraan. Die stelde ons aan elkaar voor. Niet wetende dat we elkaar al hadden gevonden. En ik maar denken dat Vivian d'r eerder op de dag naar me toe had gestuurd. Blijkbaar bleek het een spontane klik te zijn geweest.

Al met al weer een mooi dagje uit in een mooie club. Kom er graag weer terug.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1345 Gepost op: 7 april 2020, 01:15:13 »
B.C.

De vorige keer bij mijn bezoek aan SS was ik veheugd om de de zusjes van K3... 4 musketiers... 3 musketiers... ahhh, je weet wel, te ontmoeten. Helaas bleek Eva die dag niet zijn komen werken.
Doch, kennis weten te leren maken met haar zusje Gloria en dat beviel prima.
Wellicht dat vandaag de sterren wel goed staan voor een intieme ontmoeting met de kleine knuffelaarster...

Bovendien was ik toe aan een dagje lekker wellness. En daarnaast kon ik een ijsbeer verrassen met mijn onverwachte bezoek.

En zodoende, 26 B.C. (Before Corona) oftewel in Mentholtaal: de 3e woensdag van de 2e maand richting het zuidelijke puntje van Nederland vertrokken. In Aken nog even voordelig getankt en daarna was het nog maar een klein stukje terug naar Lemiers.
De parking links was ongeveer half vol en de rechterzijde was zoals gewoonlijk de laatste tijd nog met de ketting afgesloten.

Met happy hour tussen 11 en 14 uur voor 5 tientje binnengekomen in plaats van de reguliere 60€.
Bij de receptie zag ik iemand die me bekend leek voor te komen, een ander specifiek detail klopte ook, maar zeker weten wist ik het niet. Pas toen ik zijn verbaasde blik van herkenning zag, moest dit em wel zijn. Onze enige echte Einstein. Ik zou me eerst omkleden en later een praatje met em maken. Zo voor de nauwe receptie ruimte is voor niemand praktisch.
Dus met badjas en al richting een verdieping lager om me om te kleden en guess wie er net de trapjes op kwam lopen: Eva! Elkaar even begroet en ik me gauw omkleden om snel het inwendige varkentje stil te krijgen.
En dat ging weer prima met hun buffet en het warme worst 'pannetje'. Maar de laatste tijd ben ik wel fan geworden van hun omeletje, en daarom lief de chef aangekeken om wat eitjes te gaan kloppen.

Nog even met E=mc2 geouwehoerd over de mooie dingen des levens. En hoe hij weer als een 00-ijsbeer alles tot in de puntjes heeft ingepland en uitgekiend. Een favorietje van hem was aanwezig en zodoende namen we afscheid. De rest van de dag nog even kort met elkaar gesproken, aangezien z'n alibi er op zat.

Ik lekker wellness rondjes gedaan en wat op m'n e-reader zitten lezen en wat werk verzetten. Zie ik daar op een gegeven ogenblik Gloria de bar binnen komen. Ik zie haar pretoogjes glinsteren en ze kwam naar me toe voor een begroeting. Dat ik weer zo snel terug was naar SS. Tja, vorige keer had ik d'r zus gemist, dus hoopte het vandaag in te halen.
Ik zag haar ogen verschikt kijken, en vroeg haar wat er mis was. Nou, Eva was niet in d'r sas en was en alweer gepeerd.
Zo vroeg?! Yep, dat is typisch Eva. Ze is er of voor de 100% aanwezig of niet.
Arghhh, tja, ik had het ijzer ook moeten smeden toen het nog heet was...
Dus daar zat ik dan even te dubben. Als de ene zus niet beschikbaar was, dan de andere maar toch? Zo moeilijk is dat ook weer niet.
En niet veel later van een heerlijke kamergang genoten.
Nog een laatste kleinigheidje voor Sofia meegegeven en daarna me weer wezen opfrissen en lekker uitpuffen in de wellness. Heerlijk om dan lekker te bubbelen en sauna te pakken.
In de sauna aan de praat geraakt met 2 heren. Bleek Beflap2 en een maat van hem te zijn.
Gezellig gebabbeld over de dames en P6.

Ik had intussen alweer trek gekregen en lekker een hapje wezen eten. Zie ik daar een senior beer met een prachtige slanke blonde meid gezellig te dineren en babbelen met elkaar.
Wie weet of er van een kennismaking met dit prachtige schepsel te maken viel. Dus ik de bar in en beetje verslagje tikken en wat lezen. Onderwijl de voorbij komende dames in de gaten houdende.
Sommige dames komen langs met wat primitieve handgebaren. Dat gaat niet werken. Bovendien wachte ik op dat blonde engeltje.

Komt daar plots een donkerharige dame die vroeg of ze naast me mocht komen zitten. Prima, maar ik heb m'n kamertje vandaag er al op zitten, gaf ik aan (en ook omdat ze me een maatje groter is dan waar ik normaal op val).
Geen probleem, ze wou even kennismaken. Kitty blijkt deze dame te heten en, guess what, uit Roemenië te komen. Maar haar hele overkomen was anders dan menig jonge DVP. Niet dat ze met 32 nu heel oud was, maar ze kwam... Wat meer rijp over zal ik maar zeggen.
Tot mijn verbazing ontstond er een klik met deze dame. Ongedwongen en relaxt zaten we daar zo een beetje te kletsen.
Ik begon wel interesse te krijgen om eens wat intiemer kennis te maken met deze dame. Zo een relaxte leuke klik mondt niet zelden uit tot een goeie kamergang.
En aangezien zij geen aanstalte maakte naar de kamervraag, begon ik het gesprek een beetje die richting op te sturen. Afgesproken dat ik me zou opfrissen en zij een sleutel ging zoeken.
Fris en fruitig melde ik me present en Kitty vertelde me dat we een kamer boven hadden. Ik achter wiegel kont de trappen op. En terwijl zij zich vlot ging opfrissen, dekte ik alvast de tafel om straks te smullen van dit sexbeest.
Voor het eten moet je je handen wassen blijkt maar weer es, want ik kreeg een klodder handel in m'n klauwen. Samen handjes wassen en toen kon de vunzigheid beginnen. Details deel ik niet meer, maar tjonge, wat hadden we geweldig van elkaar genoten.
Jammer dat ze geen plannen had om langer in SS te blijven. Of tenminste het es zo nu en dan af te wisselen met haar andere activiteiten. Want ze zou best een aanwinst zijn geweest voor de club.

Enfin, voor mij zat de dag er zowat op. Nog een klein hapje, wellness rondje en een dutje gedaan voordat ik de terugweg weer zou ondernemen.
In de kleedruimte ving Ik nog op dat het blonde engeltje Sanne/Senna ofzo zou heten. Die naam moet ik in m'n achterhoofd houden. Hopelijk zien we haar terug na deze crisis...
« Laatst bewerkt op: 7 april 2020, 01:22:51 door mentholbear »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1346 Gepost op: 7 juni 2020, 21:30:02 »
SIXSENS - SixSens net vòòr Coronatijd
29 FEBRUARI 2020, geschreven in de loop van vele weken nadien

Citaat
Dit verslag is van een bezoek aan SixSens dat dateert uit de tijd voordat de Zwarte Wolf werd opgesloten in zijn kot vanwege the big bad virus out there en de onrust was toen al voelbaar aanwezig. Dit verslag is al eerder geschreven geweest en in verschillende stukjes aangepast vanwege een kleine writer's block door de hele situatie en ik heb het dan ook nooit gepost gekregen. Zodra ik dit wilde bewerkstelligen komt de onrust met een zweem melancholie vermengd met de drang weer te keren en met mijn favoriete dames van bil te gaan: komt het nog wel goed met dit concept? Donkere gedachten soms maar ja, ik mis de clubs echt wel en de lockdown kwam zeer snel in zwang op een moeilijk moment en dus nergens een verzetje meer.  Nu is het begin Juni en met de zomer komt een mengeling van gemis naar de combinatie van de heerlijke wellnes en een steeds groeiende behoefte naar wat ons allen naar deze plekken des bederfs doet weerkeren redelijk duidelijk binnen en dat wil wel eens moeilijk worden. Na dit moeilijk momentje, keer ik toch terug naar dit niet eerder gepost verslag van het tot nu toe enige clubbezoek van 2020.


FAZIT
1) Kritische punten
- De eerste thekedame was accuraat en kwam zo wel erg kordaat en streng over.
- Deze jongen was verrassend minder goed in vorm, de wintermoeheid die bleef plakken.
- No way dat ik in de ladies room in die paarsverlichte kotjes ga kruipen: te donker en te nauw (maar na deze erg lockdownmoeheid kan het me wellicht niks meer schelen...)

2) neutraal
- Strenger beleid opgelegd qua handdoekgebruik, snoepjes en meer voor dames, de theke moest alles zien
- Corona nervoziteit in the air.

3) Positief
- Wellness, Restaurant, de nieuwe men's room
- Line-up zeer ok, genoeg keuze
- Nieuwigheden zoals de gametable waar eerder het rokershol was.


Kamergangen en overall service

All in all ok de dames deden zeer hun best. Elke kamergang zou nu nog meer een feest zijn in deze tijd van schrijven en de revisies ervan.

1) Mara - Klassevolle dame

2) Annabelle - Servicegerichte bunny

3) Melanie - Zoals vroeger

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****


CLUBVERSLAG
a) Aankomst en ontvangst:

De rit was vlot verlopen, ik kon makkelijk een plaats bemachtigen en stelde de mobiel bij een van hun camera's achterin de parking. Rond 13u werd ik verwelkomd door een erg strenge blondine die me eerst gebood de handen te desinfecteren. Voorzorgen tegen Corona is ook hier real, al is het meer iets symbolisch. Ze keek in mijn al erg kleine toiletzak en haalde de presentjes en snoepjes voor de dames voor op kamer eruit, en nam ze in beslag tot einde bezoek. Dat was niet leuk en na het omkleden en douchen ging ik mokkend naar de bar, dan naar het restaurant waar ik Deket zag. Ook mijn vaste dames die me al goed kennen waren er niet gecharmeerd van. Ik zag vervolgens ook Willy, de baas van de tent in het restaurant en een en ander werd versoepeld, waarvoor veel dank! Ik mocht die presentjes enkel op kamer meenemen en dan weer bij de theke achterlaten. Dit geschil met de theke zette voor mij eerst de toon, later was ik opgelucht na het gesprek met de eigenaar en met Deket waarvoor veel dank.

Ik was al bekend met hun handdoekenbeleid en daar schreef ik vorige keer al over: persoonlijk geen problemen mee. Ik vraag me onderhands af hoe het komt dat dit elders, in Duitsland dus, dan niet voorkomt en in SixSens wel? Ligt dit aan bepaald patser publiek?


2) Algemene indruk
a) Algemene sfeer en drukte:
Het was redelijk rustig in de club voor een Zaterdag, de coronacrisis heeft zijn schaduw al vooruit gestuurd en hangt zichtbaar over de gemoederen en in elk gesprek. Later in de avond kwam het al losser met hun DJ die steeds zeer goede afwisselende muziek kon draaien. Erg druk werd het nooit zoals vorig jaar het geval was vlak na de sluiting van YY. Dit was al de voorbode van onheil dat komen ging!

Juni: als ik eens wist wat er snel volgde: maanden geen clubs meer, ik weet het niet...meer meiden beetpakken? Hotel nemen?

b) Line-up:
De line-up was best zeer goed al was ik die dag ineens niet in de mood voor Roemeentjes, Balkan en Latina's en dan heb je in een club als deze een probleem. Ik was met mijn hoofd weer bij het zoeken naar lookalikes en girls-next-door als tegenwicht voor de mindere ervaringen in andere party-contexten buiten de club. Ik had gewoon in de clubs moeten blijven gaan tout court en m'n kop niet zot laten maken elders nog kansen te wagen, ik krijg die toch nooit. Dit zou nu wel anders lopen na meer dan 3 maand onthouding!!!

Nee deze dag was op dat punt geen succes en ik ging met dames die ik al kende waardoor dus geen nieuwe horizonten werden verkend. Ik zal wat bekennen: ik heb spijt dat ik bij Vicky die dag de boot afhield al was het omdat de vermoeidheid een rol speelde want nu zal het wel even duren eer ik haar weerzie.

Juni: ik wil lekkere geile balkanwijven...nu

d) Club interieur en eventuele veranderingen:
Deze club blijft investeren en  vorige keer kon ik genieten van een wellnessruimte in een nieuw jasje. Nu is de men's room daar terug en bevindt zich nu verder in de gang links als je van de lockerruimte komt en dat vroeger naar de wellness leidde. Het is nu zoals de eerste men's room waar geen dames binnen mochten. Dat is voor die de dark room werd waar dames kwamen stoeien met hun beren naast snurkende beren als geen kamer meer vrij is.

De volgende verandering vond ik persoonlijk wat minder: die dark room is getransformeerd tot een ladies room met wat lijkt op een soort kleine paskamertjes. We weten allemaal hoe de vrouwtjes dol zijn op kleedjes en nieuwe lingerie passen in het kleine omkleedhokje en dat ze graag een ganse dag in zulke hokjes kunnen doorbrengen. Dit zijn geen kleedhokjes maar erg nauwe peeshokjes die schaars worden verlicht in een diep purperen kleur, ik werd er benauwd van. Tegen elke dame waar ik mee kamerde zei ik het: 'not the ladies rooms!' De term 'Dark Room' konden ze eigenlijk behouden want donker is het er zeker. Ik stel voor dat ze daar black light proberen in de plaats, dat zou het gewoon compleet maken, stel je voor: je dame gestoken in lingerie dat lekker flitst en glittert onder UV ziet er purper uit met lichtgevende tanden en een aanzien alsof ze een verleidelijke succubus is recht uit de onderwereld.

De club heeft overal mooie muurschilderingen aangebracht. In de bar is het rokershol in de hoek niet langer in gebruik als zodanig, waarschijnlijk de zoveelste bemoeienis van vader staat.

In Maart geschreven:Wat mag er tegenwoordig nog? En nu in volle coronapaniek mag er zelfs nog veel minder en wordt er ten huize een discussie gemaakt of een pakje frieten halen wel verantwoord is vanwege het besmettingsrisico. Dit lijkt op een oefening om een autoritaire politiestaat à la 1984 voor te bereiden. Ik weid nu wel af: het rokershol is nu een gamezone met de gokmachines als gebruikelijk en een tafel waar je allerhande spelletjes op kan spelen cfr. Samia en Mondial. Nee, niet dat soort spelletjes, bende viespeuken :D , gezelschapsspelletjes spelen samen met je favorietjes. Ik had de mogelijkheid dat te doen met Melanie en Bulgaarse Vicky die me uitnodigden mee te doen. Opnieuw spijt dat niet te hebben gedaan om dan met de mooie Vicky op kamer te gaan. Het zal nu even duren eer dat kan.

Juni: Ik heb nu nog méér spijt dan 3 maand terug en vloek er erg op, ik wil Vicky terug ;(
De toiletdeur in de verdieping van de de lockers en wellness is boven en onder ingekort, blijkbaar was dat een verzamelplaats om er de gekste dingen te doen, ook trekvogels gaan nu nerveus worden van deze nieuwe situatie.

Juni: #iedereenTrekvogeIInOnsKot


3) Club beleving doorheen de dag
a) Wellness:
Op de vernieuwde wellness is niets aan te merken, alleen de jacuzzi is nog dezelfde als voorheen; de Turkse stoomruimte, ook met paars licht, is veel beter dan de vorige en de sauna's zijn nu volledig achter glas. De ruimte is volledig afgescheiden van de gang en dames zien langs passeren is helaas iets van het verleden en vind dat best jammer. Het verhoogde de fun, de spanning als je in de jacuzzi werd toegewuifd door je dame en deze nog eens tot bij de jacuzzi komt ook. Nu heb je dat boslandschap: dat is een andere energie, een andere staat van zijn dan het geile, het spannende. Nu ben je Zen, de antipool van geile spanning.

Juni: I don't care als ik maar weer in een jacuzzi kan stappen dit jaar is het al veel.

b) Restaurant & eten:
Bij het begin van het bezoek een tweede breakfast genomen: dat was zeker goed en uitgebreid, alleen vond ik de koffie aan de slappe kant.

Het avondeten is erg goed zoals gewoonlijk: mooie keuze groenten, een lekkere biefstuk, frieten + 2 biertjes, het heeft goed gesmaakt!

c) Contacten bezoekers:
Ik zag er Deket en heb bijgepraat, hij hielp me bij het terug bekomen van de snoepjes voor mijn dames. Ook Dhr N. was er van de partij, nu zonder de Banaan want die was nergens te bekennen...huh, die is er toch steeds? Later las ik dat hij weer een toer gelapt heeft met teveel te zuipen. Dat zat eraan te komen, ik weet nog de blik van de mooie dame achter de bar bij het zien van het biervat: 'Is dat vat nu al leeg?', leek ze te willen zeggen.

In de wellness had ik het meeste contact met andere bezoekers en deed de nervositeit over het nieuwe virus al goed de ronde. Men was er nog gerust genoeg in om te wellnessen. Ik begon het meer en meer van op mijn heupen te krijgen en dat speelt parten met mijn prestaties met de dames.


4) Line-up en kamergangen

Ik ben met 3 dames geweest en de eerste 2 had ik een goede tijd gehad, bij de laatste liet de vermoeidheid zich al teveel gelden maar heb daarom niet minder van genoten, alle 3 deze ze goed hun best want ze kennen me al. Ik had bijna ook een sessie met Micky die een uur wilde. Ik was op dat moment al zeker dat een uurtje er niet in zat tijdens dit eerste bezoek. Nu vraag ik me af of ik toch niet had moeten instemmen want Micky zag er erg heerlijk uit, beter dan vroeger.

De eerste dame van 2020 werd echter Mara. Ze straalt iets klassevols uit, ik was al eens met haar geweest een tijd terug:

=> Mara - Klassevolle dame

Na Mara de gebruikelijke wellness en relax in de men's room welke ik geslaagd vind. Hier kan je je terugtrekken en deze is beter dan de eerste dat nog teveel de bar en alle muziek door liet schemeren via de doorzichtige wand. Ik ging weer op zoek en trof een mooie dame met lekker dikke lippen: Annabelle. Ze herkende me eerder dan ik haar. Ze komt over uit Yinyang en daar hadden we al eens een kamer gedeeld. Dit was jaren terug en ik moest later zoeken in mijn eigen verslagen om te zien dat ze gelijk had. Ze deed me toen aan Cila denken, hoe zou het nu met die mooie bunny zijn? In ieder geval gaf Annabelle me een fijne stoeitijd, er was zeker een klik geweest en ik geloof dat die zelfs beter was dan de eerste maal.

=> Annabelle - Servicegerichte bunny

Ik was aan een kant al moe en voldaan, aan de andere kant wilde ik graag nog een kamer maken. Er was geen haast en at eerst. Een hele tijd later kwam ik Melanie tegen het bevallige lijf en ik heb ze meteen om de sleutel gevraagd, no presale.

=> Melanie - Zoals vroeger

het enige nadeel van de sessie met Melanie was de kamer dicht boven de bar: te warm, teveel muziek van in de bar en dat stoort me veel te makkelijk. Jammer want Melanie deed zeer goed haar best, ik had echter meer moeite. Nu wetende wat toen zou komen: had ik maar een blauw pilletje bijgenomen en na Melanie eindigen met Vicky. Of Micky ... of de twee...whatever.


5) Einde van de dag

Ik hield het dus voor bekeken en hield het bedrag voor later en dat is de verjaardag van 28 Maart in Babylon + PSR met vrijkaart dat dus voor de goede orde niet doorgaat want the big bad virus gooit roet in eenieders eten. Het mag stoppen, het mag hopelijk gauw voorbij zijn maar iets zegt me dat dit nog even bij ons blijft, de gevolgen ervan incluis, ook voor de clubs. :o


6) Afsluitende video

Zo, kunnen we ons al voorbereiden op dames met mondmaskertjes, zie clip:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1347 Gepost op: 8 juni 2020, 21:03:17 »
Als er nu 1 ding niet leuk is in een saunaclub is het die RUMBUL-muziek.  Eindelijk vanaf en nu komen ze er hier weer mee aandraven  :lol_hitting:  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1348 Gepost op: 24 juni 2020, 20:11:18 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1349 Gepost op: 29 juni 2020, 18:17:49 »
Overmorgen is het zo ver, heren ......



Heel wat saunaclubliefhebbers zullen vol verwachting uit kijken naar woensdag.
Ik ga een weekje wachten, eerst de grote toeloop laten passeren, en dan .... actie ...  :adult


Doet me denken aan die 2 stieren, die beneden in de vallei een wei vol met koeien zien staan.
Zegt die jonge stier tegen die oude: Komaan, we lopen er naartoe en we knippen er eentje
Neen, zegt die oude, we gaan heel rustig naar beneden en we knippen ze allemaal  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal