Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1118750 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1440 Gepost op: 3 juli 2021, 14:19:55 »
Versplintering van de informatie, niet direct iets waar ik een voorstander ben.
Lekker alles op een onafhankelijk forum plaatsen, dat heeft volgens mij meer voordelen, is betrouwbaarder, noem maar op.
Ook als het iets minder positief is, moet het geschreven kunnen worden. Niet duidelijk is hoe ze hun eigen forum gaan censureren.

Het lijkt mij beter voor een club om de bekende fora te sponsoren met vrijkaarten of andere leuke cadeautjes.
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1441 Gepost op: 3 juli 2021, 16:46:08 »
Dat mag iedere club voor zichzelf uitmaken, er zijn nog clubs met een eigen forum die toch goed samenwerken met externe fora :-)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1442 Gepost op: 5 juli 2021, 18:53:44 »
Eindelijk was het dan zover. Mijn eerste club bezoekje van het jaar.
Sixsens mocht dus de spits afbijten. Vr 2/7 om 11.30 gingen de poorten van de hemel weer even open.
Temperatuur scan en een vraagje hoeveel spuitjes je reeds gehad hebt. Dit werd genoteerd en je moest even een knullig paragraphje zetten. Geen naw gegevens gevraagd/genoteerd.
Een vriendelijke theke wenste mij een prettig verblijf en hup de verken/verwen tocht kon beginnen.
Het was nog rustig en dit bleef zo tot ik vertrok zowat tegen 20.00 (aangename bezetting). Als ik een schatting moet maken van het aantal dames zou ik zeggen van een 15-tal rond 12.00 en zowat 35 tegen 19.00 maar kan er gerust ook nog wat naast zitten.
Aantal beren zowat in dezelfde verhouding.
Club is als vanouds, geen mondkapjes meer, lekkere BBQ en prima sauna faciliteiten.
De Line-up heeft zeker en vast wat extra kilootjes gekregen en er liep ook wat meer oplapwerk rond.
Doch denk ik voor ieder wat wils.

Zelf heb ik gekozen om Nora als eerste wat druk van mijn sjepapke te laten. Aangename dame en prima kamer. Doe ik nog wel eens denk ik. Komt trouwens van LR.

Wat later heeft Irina (extra extra small) nog een prima onluchtingssessie toegepast. Damn ik heb een zwak voor van die guitige knikkers en ze lustte er wel pap van.
Ze is 26, Roemeens en je zou haar eerder 18 geven. Ze kent in ieder geval wel goed de kneepjes van het vak.

Nadien nog maar een bordje heerlijke BBQ en dan huiswaarts om de Rode Duivels te zien verliezen. Ze leken wel opgelucht dat ze naar huis mochten.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1443 Gepost op: 6 juli 2021, 15:23:40 »
Je kan er niet omheen dat momenteel Sixsens het ver staat van alle saunaclubs.
 
Ondertussen viel de service en bereidheid, alsook klantvriendelijkheid van het personeel in Vaals positief op.
Alsook ontbijt zoals vanouds, dus uitgebreid, tussendoor pasta en soep en in de avond geweldige BBQ.
Niet de hoofdreden voor een saunaclub,
dat blijven uiteraard de meiden,
maar die randzaken zijn toch meegenomen

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1444 Gepost op: 9 juli 2021, 20:56:12 »
Van Sixsens verneem ik het volgende :

Beste bezoekers,

Vanaf morgen zijn we helaas genoodzaakt onze openingstijden aan te aanpassen tot en met 14 augustus.

Maandag en Dinsdag vanaf     11:00 - 23:00 uur

Woensdag t/m Zondag vanaf  11:00 - 24:00 uur

Sixsens

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1445 Gepost op: 9 juli 2021, 21:29:28 »
Van Sixsens verneem ik het volgende :

Beste bezoekers,

Vanaf morgen zijn we helaas genoodzaakt onze openingstijden aan te aanpassen tot en met 14 augustus.

Maandag en Dinsdag vanaf     11:00 - 23:00 uur

Woensdag t/m Zondag vanaf  11:00 - 24:00 uur

Sixsens
dan is deket tenminste ook op tijd thuis  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1446 Gepost op: 10 juli 2021, 08:28:54 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1448 Gepost op: 22 juli 2021, 22:19:34 »
Objectief en derren bekeken nog steefs de club met de meeste meiden, de ruimdye keuee voor order wat wils. De groeipijnen van fe Duitde clubs en hun onzekere toekomst na Corona speelt ook mee
Ben er nog onlangs geweest. Ook eten,en bediening top en meer selectieve beleid door nieuwe vriendelijke maar adequate security

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1449 Gepost op: 23 juli 2021, 07:00:46 »
Objectief en derren is SixSens bekeken nog steefs steeds de club met de meeste meiden, de ruimdye keuee ruimste keuze voor order ieder wat wils. De groeipijnen van fe Duitde de Duitse clubs en hun onzekere toekomst na Corona speelt ook mee
Ben er nog onlangs geweest. Ook eten, en bediening top en meer selectieve beleid door nieuwe vriendelijke maar adequate security
En de vertaaldienst: deket moet wat minder zuipen ;D ;D ;D

En eigenlijk is dat heel subjectief, mar uiteraard zou het zomaar kunnen. Alleen de groeipijnen van de Duitse clubs en hun onzekere toekomst na corona? Toch teveel gezopen, die deket, of enkele draadjes die loszitten en kortsluiting geven in de kop.


Deket, SixSens is een goede en leuke club, en gelukkig schrijven de mensen die SixSens bezoeken dat, anders bezochten ze de club niet.
Anderen zullen dan weer een voorkeur hebben voor wat anders, en zo is er voor ieder wat wils op de markt.


Ik ga zelf eens een kijkje nemen binnen een maandje, maar ook ik ben ervan overtuigd dat het goed toeven is daar. Is altijd zo geweest en zal zo wel blijven ook  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1450 Gepost op: 2 augustus 2021, 11:07:39 »
Afgelopen vrijdag nog eens bij Sixsens binnengelopen. Omstreeks 13.00 aangekomen en moest de auto al op parking 2 zetten.
Doch de drukte in de club was aangenaam. Rond 13.00 was de verhouding beer/dvp îets teveel beren (of te weinig DVP :)).
Wat later op de dag en avond was de verhouding prima.

Relaxen in de wellness was weer aangenaam en ook wel geanimeerd door 6 Kempische rakkers waarvan een aantal dit hun eerste saunaclub bezoek was.
Toffe mannen die geen minuut zwegen. Het woord hemel en verslaving is menig maal gevallen.

De BBQ was weer prima en heb weer aan overdaad gedaan.

Een kamertje heb ik ook gemaakt met Aisha. Ook weer prima bevallen.
Ik was nog op zoek naar een tweede kamer maar de 2 dames die ik daar mogelijks voor in gedachten had kropen altijd samen in een trosje en dan kom ik er niet graag tussen.
Natuurlijk als ik op vertrekken stond begon één van de dames toch even te polsen maar toch maar beslist om huiswaarts te keren.
Toch weer een zeer aangename dag gehad.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1451 Gepost op: 2 augustus 2021, 22:18:32 »
Hier zijn de verhoudingen toch nog redelijk
In verschillende saunaclubs zijn er zo weinig meiden,dat je jezelf in een gayclub waant

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1452 Gepost op: 19 augustus 2021, 11:32:36 »
AWAKENING

Het is intussen hartje zomer, al zou je het met dit weer niet zeggen, en nu pas komt de AWAKENING van mentholbear's winterslaap. Toepasselijk voor een lome ijsbeer, die pas uit z'n hol kruipt wanneer de voederbakken weer vol liggen.

Beetje onwennig kroop ie op de 4e dinsdag van de 7e maand in z'n roestbak die piepend en krakend weer op het asvalt de nodige rook uit stoot richting het zuiden van Limburg.

Voorzien van een geel paspoortje durfde ik wel de grens over om m'n rammelbak vol te gooien met dat goedkope benzine in Aken. Super tip van een mede beer, waarvoor dank.

Eenmaal aangekomen viel het me op dat de parking niet super vol zat. Ook de parkeerruimte rechts was nog afgesloten met een metalen ketting.
Eventjes in de rij wachten en daarna temperatuurtje op te meten en handjes desinfecteren.
Bij de receptie werd alleen bijgehouden of ik 2 keer ingeënt was. Dat klopte, maar hoefde verder niets te laten zien of gegevens achter te laten. Happy hour geldt voorlopig helaas niet, dus 65 neuronen afgeteld en m'n ijsberenvel meegenomen naar de kelder. Even opfrissen en een rondje door de tent doet me vermoeden dat er weinig is veranderd aan de club. Er was in ieder geval niet iets wat me in het bijzonder opviel. Op zich prima, want SS zoals het al was, bevalt me prima. Eerst even het ontbijtbuffet plunderen. D'r lag weer genoeg voor het oprapen. Leker soepje en ommeletje erbij. Mijn dag kon niet meer stuk ;)

Lekker uitbuiken met een licht wellness rondje. Gebruikelijk fris ik me eerst even op, rustig op temperatuur komen in de lekker warme jacuzzi, vervolgens een korte zit op het lage niveau in de hete sauna, om vervolgens boven in de tuin af te koelen. Even afspoelen en dan het zwembad in. Brrr, blijkbaar was Eddy er niet met z'n strandballen, want ze hadden em niet lekker gestookt. Het voelde als een lauwe dompelbad aan... Lekker om even af te koelen, maar niet om er lang in te blijven dobberen.
Dus na afspoelen gauw maar weer opwarmen in de jacuzzi.

Eenmaal op temperatuur de bar ingedoken om te zien of er wat te vangen viel. Er liepen zo rond de 15 a 20 dames en ongeveer evenveel beren door de club. Er zullen wellicht nog wat op de kamer zijn, en alles meer dan ik op m'n vingers kan tellen gaat al snel m'n pet te boven. Dus hou me er niet aan.
Doch, ik zag wel enkele dames die me bevielen, waaronder 3 slanke dames die ik volgens mij niet ken, en een girl next door type die ook in de smaak viel.
1 van de slanke dames leek geen oogcontact te willen maken toen ze langs liep of als ik naar haar keek. Dus uiteindelijk gekozen voor ene Melis of Melic? Een Bulgaarse brunette. Lekker kamertje gehad.

Om de verloren calorieën in veelvoud terug te winnen, me begeven naar het restaurant om de pasta bak te plunderen. De vlaaien waren die dag niet helemaal mijn ding, dus keertje geskipped.

Na wat wellness rondjes ging ik in de tuin even zitten afkoelen. Zie ik daar weer die blondine op d'r mobieltje spelen. Toen ze me zag, kon er een uitnodigend lachje van af. Twijfelde wat te doen. Och, na zo een lange tijd mocht ik van mezelf wel een joker kaart trekken voor nog een kamertje.
Even bij haar gaan zitten voor een introductie babbeltje, terwijl zij een sigaretje rookte. De Roemeense blijkt zich Cindy te noemen en 26 lentes jong te zijn. Lang geleden in Sharks te hebben gewerkt en daarna Zwitserland. Het gesprek vlotte niet heel erg en met die achtergrond begon ik wat twijfels te krijgen.
Ach, yolo, ik zit er nu toch. Dus besloten me op te frissen en klaar te maken. Ook de trip naar de kamer ging niet echt gemoedelijk. Eenmaal op de kamer ging het babbeltje verder en bleek er toch zowaar een klik te ontstaan. Ook op intiem gebied bleken we er van te genieten. En tegen mijn gebruik ik in liet ik de klok doorlopen. Het werd een geweldige kamer.
Ze is geen service kanon, maar we klikten prima, waardoor we afspraken om elkaar volgende week weer te treffen.

Voldaan me weer richting restaurant begeven. Daar werd het eten voor je opgeschept. Dus de voederbakken leegplunderen zit er niet meer bij. Doch, het smaakte me allemaal prima.
Even wat wellness rondjes gedaan om te relaxen. Op een gegeven ogenblik stond ik wel raar te kijken toen ik na m'n douche me wilde afdrogen, dat er een man met badjas onder de douche stond. Zonder bril zie ik geen flikker (Pun intended ;), maar hij stond er niet in, maar half om blijkbaar te pissen. Waarschijnlijk weet ie niet dat de club 3 WC's heeft. Ik zei er maar niks van, aangezien ie wel de douche liet stromen. Ik hou mede daarom ook altijd mijn slippers aan onder de douche.
Enfin, nog even een dutje in de mens lounge gedaan om uitgerust aan de lange terug rit te beginnen.

Ik kijk uit naar m'n volgende bezoek!


Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1453 Gepost op: 21 augustus 2021, 20:14:25 »
TROPISCHE VERRASSING

Op de 1e dinsdag van de 8e maand wist ik wel waar ik naartoe wilde.
Een zekere Roemeense zou de laatste week voor haar vakantie nog in het zuiden van Limburg zijn. Dus zodoende trok ik weer die kant op.

Na een kleine omweg naar Aken om bij te tanken, rond openingstijd de parking opgereden. Ook nu weer was de parking rechts afgesloten met een ketting en waren er geen Efteling taferelen voor de entree.

Happy hour is nog steeds niet terug, dus luid protesterend 65 euro op de toonbank uitgeteld voor een berenvel. Wacht maar, ik pak ze straks wel terug bij het buffet ;)

Maar first things first, eerst even omkleden en opfrissen na zo een lange rit. Tot op heden heb ik altijd mijn favoriete kluisje kunnen gebruiken. Niet zo gek als je er vroeg bij bent, maar toch. Slechts een enkele lukte het niet toen er door de corona drukte een verkeersleider aanwezig was om je een plekje aan te wijzen op 1,5 meter afstand van de rest.
Fris als een hoentje begaf ik me naar het restaurant. De chef vriendelijk om een ommeletje gevraagd, terwijl ik de voederbakken ging leegroven. Er lag weer van alles. Diverse soorten vlees en kaas beleg, worstjes en wat hamerstervoer. Als een hongerige zwerver zat ik daar met 2 borden aan een tafel. En wat is een zwerver zonder een kom soep? Nou, dat zit bij deze tent ook snor. Ik vind het wel lekker om iets warms naar binnen te werken. Nee Eddy en Meme Moo, niet te veel doordenken ;)

Wel verdraaid, als je het over de duvel hebt, trap je op z'n staart! Zie ik em daar ook het restaurant binnenstappen. Aangekomen als ik was herkende hij me niet, maar ik hem wel.
"E-readers zijn hier verboden!", bromde ik, hoewel ie er geen bij zich leek te hebben. Kom ik nog op terug. Maar ik herkende em de vorige keer aan z'n e-reader in een andere club en dat was blijven hangen.
Gezellig samen zitten ontbijten en toen bleek ook waarom ie er geen bij zich had. Hij was vandaag namelijk chaperon van TROPISCHE VERRASSING. Dus digitale gezelschap zou ie vandaag niet nodig hebben.

Mijn liefje bleek vandaag verlaat te zijn, dus ik nam afscheid van meme moo en vertrok voor een sauna rondje. Lekker rustig opwarmen en uitbuiken in de jacuzzi die ik als lig badje gebruikte, vervolgens in de stoomcabine alle chloor ui de poriën laten komen, om vervolgens de hete sauna in te duiken om het luie zweet eruit te persen. Lekker buiten even rustig afkoelen, om vervolgens het zwembad in te duiken. Eddy bleek er niet te zijn want, crap, die was nog dicht... Maar geen probleem, het personeel zet em graag voor je open. Hoewel, geen probleem... dat lukte niet 123. Andere collega erbij, en wat blijkt. De rolluik gaat heeeeeeel langzaam open, dus het viel in het begin niet eens op dat ie bewoog. Tja, zonder bril ben ik zo blind als een mol...
En maar wachten, terwijl ik intussen al flink afgekoeld was in de frisse buitenlucht van die dag. Maar tja, ze hadden nu net het zwembad voor me open gezet. Beetje lullig om dan weg te lopen. Dus vol goeie moed erin gestapt.
Duizend bommen en granaten!? Die was even koud als de week er voor. BRRRRRR... 24 graden m'n reet!
Gauw een rondje gezwommen, om er vervolgens als een verkleumde kitten uit te komen. Dan nog es onder die kouwe douche (wordt ie eigenlijk wel warm? Oprechte vraag) en gauw weer de jacuzzi in om even op te warmen. Sommigen vinden em te warm, maar deze kou kleum vind em heerlijk op temperatuur!

Even de bar ingedoken en zie ik daar meme moo met een kompaan onder de TV zitten. Even kennis gemaakt met Tropische Verrassing. Vriendelijke gozer. Ik meen dat er nog een goochelaar ijsbeer was die dag. Ben alleen even zijn (nick)name vergeten...
Gezellig beetje ouwehoeren en hoeren spotten. Liep genoeg rond. Ik schat zo ruim 20 dames en iets meer heren. Balans was prima. Er waren continue wel wat dames beschikbaar.
Enkele slanke dames die wel bij me in de smaak vielen, als een enkele girl next door die me wel leuk leek. Meme moo wist me echter te vertellen dat die ondanks haar looks meer bij de foute types leek te hangen en kamers afhield. Jammer, maar ach. Ik had m'n date al.

Ik vroeg me al af of ze was aangekomen en maakte even een rondje. Jawel, madam zat op het terras even een sigaretje te roken. Vivian was ook weer van de partij. Even praatje gemaakt. Cindy werd echter onpasselijk van een flink bebaarde man die een yoghurt of soep zat te nuttigen. De resten dropen van z'n baard af...
We verhuisden maar gauw naar een kamertje. Daar wederom heerlijk van elkaar genoten. Het werd een geweldige kamergang. Ook nu liep de sessie langer uit dan ik gewend ben. Helaas is ze op vakantie en het is maar de vraag of en zo ja, wanneer ze terug komt. Zal d'r missen...

Erna, lekker wat gegeten en wat wellness rondjes gedaan. Ik weet niet hoe het komt, zal wel houding zijn, want ik hoorde en zag d'r zonder bril niet. Maar ik meende Kinga gezien te hebben. Was dat een fata morgana? Een wens die zo sterk was dat je inbeeldt iets te zien wat er niet is?
Na me gedoucht te hebben was ze nergens te bekennen. Zal wel een waanbeeld zijn geweest. Maar nee hoor, de heren wisten me te vertellen dat miss ijsbeer 2020 daadwerkelijk nog in the house was. Verdraaid, dacht dat ze al met verlof was gegaan en geen afspraakje gemaakt. Nu zat ze helaas volgeboekt.
Hopelijk volgende keer beter...

Nou me nog driemaal in de rond vol te hebben gepropt, wat wellness rondjes, rondgehangen met de heren, was het tijd om huiswaarts te keren.
De vriendelijke Nederlandse (?) theke die vaak de avonddienst lijkt te doen, vraag zoals gewoonlijk of alles naar wens was. Het was zo een mooie dag geweest, dat ik weer helemaal was vergeten te klagen over het kouwe zwembad. De deur zwaait magisch open en ik stond weer in de werkelijkheid.

Ritje terug nog wat wegwerkzaamheden tegengekomen. Een sukkel met z'n snelle bolide meende dat de snelheidsbeperking niet op hem van toepassing waren en zoefde er op de linkerbaan als een dolle door. Niet veel later gevolgd door nog een wagen. Eentje met blauwe kerstverlichting op het dak.
Een afritje verderop stonden ze samen gezellig even te babbelen..

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1454 Gepost op: 26 augustus 2021, 10:44:54 »
VACATURES

Op de 17e van de 8e wederom richting het vlaaienland getrokken voor een dagje smullen en relaxen.

Door het benzine topic toch maar es op clever-tanken.de gekeken of de (g)ouwe tip van een ijsbeer nog zo goed was. En hoewel het door de dag heen een beetje schommelt er er ergens bij een Shell in Aken het vooral 's nachts lager uitviel, is zo rond openingstijd van de haringenclub de prijs bij tankstelle Markant 1 van de goedkoopste in de omgeving.

Na dat ommetje stond ik iets na opening op de parking en kon zonder wachten gelijk door de poort. Pistool tegen m'n hoofd voor de temperatuur en natuurlijk handjes desinfecteren, 65 euro's aftikken voor een berenvel, omkleden, opfrissen en door naar de voederbakken. Die stonden weer rijkelijk gevuld. Lekker soepje ook weer en een ommeletje aan toe.

Rondje door de club erna leerde dat er nog niet veel dames aanwezig waren. Nog geen 2 handen vol, maar kwa heren waren er ook niet veel. Later op de dag nam dat aantal wel toe naar 20 a 25 DVP en denk iets minder beren.
Vorige keer wat plagerijtjes heen en weer gehad met een leuke meid, en ze zat ook op het bankje waar meme moo, tropische verrassing en ik zaten. Beetje ook met haar gekletst, en mijn interesse was toen ook wel gewekt.
Dus hoopte vandaag haar weer te treffen. Ze was er helaas nog niet, dus maar even wat wellness rondjes gedaan. Alles operationeel en tot mijn blije verrassing bleek het zwembad nu wel op prettige temperatuur te zijn. 2 en 3 weken ervoor vond ik em te koud. Wel lekker om em als dompelbad te gebruiken na een sauna, maar mij net wat te fris om er lekker een rondje in te maken. Wat ik er met het verwarmde water ook prettig vind, is dat ze aan de zijde van het trapje een lange verhoging hebben, waar je languit kunt zitten en toch merendeels verwarmd in het water zit. Doet me een beetje denken aan de lage ligbaden in wellness resorts.

Toen ik erna de bar ging zitten,spotte ik eindelijk m'n beoogde dame. Alleen zat ze samen met wat vriendinnen en lukte het maar niet om oogcontact te krijgen. Hopend dat ze me zou zijn of dat d'r vriendinnen op zouden staan. Dat laatste gebeurde uiteindelijk, maar zij liep ook met hen mee naar boven om waarschijnlijk een hapje te eten of te roken. Daarna hele tijd niet gezien, dus wat wellness rondjes gaan maken en af en toe even rond neuzen of ze al te vinden was. Helaas lukte dat alsmaar niet, en het werd later en later. Dus de stress ontstond of ik maar voor een andere dame moest gaan. Maar ik had haar voor ogen en even kwam de gedachte of ik ongepopt de club zou verlaten. En m'n verdriet weg lopen eten aan de voederbakken. De chef had trouwens wat smakelijke wraps gemaakt. Fijn dat er wat gevarieerd wordt aan het menu.

Gelukkig werd ik niet veel later uit mijn lijden verlost, doordat ik haar vrij zag en ben er zelf maar op af gestapt voordat ze verdween. Even praatje gemaakt en daarna door naar de kamer. De Roemeense Erika was verbaasd dat ik met haar de kamer op ging. We hebben elkaar al jaren gezien, maar op een kennis gesprekje na kwam het er nooit van. Dat kwam doordat niet alles in het pakket zat wat ik leuk vind, doch vond ik haar altijd een leuk snoetje hebben. Dus de interesse was er altijd wel. Maar mede doordat ik al andere favorietjes in de club had en ik geen problemen heb met het op herhaling gaan bij dames die me goed zijn bevallen, kwam het er dus nooit van. Nu zijn in deze rare corona periode sommige favorietjes gestopt en sommigen zijn vertrokken naar andere plekken, waardoor er VACATURES op stonden. En de sollicitatie ronde kwam ze prima doorheen. Het werd een geweldige kamergang met deze brunette.

Erna nog even een wellness rondje om bij te komen en vervolgens als de wiedeweerga terug naar Mentholland.