Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115094 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1455 Gepost op: 4 september 2021, 02:07:29 »
GROTE BOZE WOLF

Op de 24e van de 8e weer vertrokken richting de kiltenclub. Even voordelig tanken net over de grens in Aken. En een kwartiertje later stond ik voor het hek te rammelen.

Binnen het gebruikelijke ritueel van temperatuur meten met een thermostaat in je kont (lees: zo een contactloze thermometer voor je koppie), je handen worden gedesinfecteerd met zoutzuur (lees: handgel spray bij de entree), en een fortuin neertellen voor de entree (lees: geen happy hour, dus 65 euro). Het viel op dat er alleen gevraagd werd of je ingeënt was, maar dat je geen krabbeltje meer hoeft neer te zetten op de lijst.

IJsberenvel mee en omkleden maar. Even opfrissen en een brunch pakken. Breakfast had ik thuis maar overgeslagen, om me in deze walhalla aan onbeperkt eten tegoed te doen. Maar tja, met een volle buik kun je niet sporten zei overgrootmoe ooit eens, dus gestart met een ommeletje, plakje ham, worstje erbij, een soepj... whoah?! De soeppot was leeg!? Snik snik, dan maar een jus d'orange inschenken.

D'r was nog een andere heer, en daar even een gezellig praatje meegemaakt over het goeie leven.
Daarna scheiden onze wegen, want ik wou even uitbuiken in de wellness, terwijl hij op jacht ging. Lekker opwarmen in de jacuzzi, stoom uit je oren in de dampfbad, vervolgens het luie zweet er uit in de Finse sauna, om vervolgens lekker rustig af te koelen in de tuin. Het zwembad was weer lekker warm, en een verdwaalde strandbal dobberde er in rond. Net als dit varkentje. Nog een wellness rondje, en even later kwam die andere heer ook in het zwembad erbij en gezellig zitten babbelen. Ook een andere hobby kwam nog ter sprake.
Hij was overigens zeer tevreden over chips, was het Nancy of Natasha... die zonder opgespoten lippen. Zelf heb ik altijd de boot afgehouden. Ze is niet mijn type, maar als ik alle lovende verhalen lees en hoor, ben ik ergens wel een beetje nieuwsgierig. Wie weet, some day...

Enfin, zo onderwijl werd het hoog tijd om zelf ook es in actie te komen. De vorige keer had Erika de mondelinge sollicitatie prima doorstaan. Dus dat was voor herhaling vatbaar.
Ik spotte haar bij de receptie, maar ze leek oogcontact te mijden. Beetje verbaasd hierover wou ik doorlopen. Misschien zou ik haar straks wel in de bar spotten. BBBBBZZZZZZIIEEEPP!! Schokte er door me heen. Domme oen, weet je niet meer wat er vorige week gebeurde?!? Toen dacht je dat ook en had je nog bijna ongepopt de club verlaten, omdat ze telkens net niet beschikbaar was.
Dus me omgedraaid en haar gevraagd of ze bezet was. Gelukkig niet. Maar ze wachtte nog ergens op en wou nog een sigaretje roken. Dat kwam goed uit, dan kon ik me even opfrissen en zou op haar in de kino wachten.
Wat dames kwamen kijken vissen naar een kamertje, maar ik moest ze teleurstellen dat ik al op iemand wachtte. En niet veel later werd ik inderdaad opgevist door de fraaie brunette. Het werd een geweldig kamertje.

Erna gauw de voederbakken plunderen. Vorige week hadden ze een lekker soort taartje. Nu waren er alleen vlaaien, dus koos ik voor de pasta.
De afgelopen tijd lijkt de sfeer een stuk gemoedelijker te zijn geworden. E-reader kon weer op tafel en zo lekker zitten lezen, terwijl ik m'n hapje heb zitten eten.
Lekker in de bio sauna liggen uitbuiken. En na nog wat wellness rondjes nog es in de bar gaan kijken. Er waren 2 dames die m'n interesse hadden gewekt. Eentje kreeg ik maar niet te pakken, en bij de andere viste ik telkens achter het net. Maar uiteindelijk kreeg ik die laatste toch te pakken voor een praatje in de bar. De superslanke brunette luistert naar de naam Irina. Na een praatje over de wensen, ging ik me gauw opfrissen voor het spel. En oef wat kan zij blazen... De GROTE BOZE WOLF is er niets bij vergeleken ;)
Het kan ook best komen dat ik nog best gevoelig was van Erika. Maar ik trilde dus als een rietje. Ik complimenteerde haar dat ze kan blazen als de beste. Met een sexy glimlachje antwoordde ze "I know"...
Kannonnuh! We hebben heerlijk van elkaar genoten. Ik vond het een uitstekende kamergang en zeer voor herhaling vatbaar.
Ze zou echter wel op vakantie gaan. Hopelijk treffen we elkaar weer...

Na lekker van de avondmaal genoten te hebben en nog wat wellness rondjes, voldaan vertrokken. De Nederlandstalige theke die er bijna altijd in de avond lijkt te zijn vroeg of alles naar wens was. Zoals altijd, jazeker!

P.S. Wat later op de avond trof ik nog een drietal jonge sudlanders onder de douche aan. In badjas. Wat is dat toch met die gasten? 1 van de vorige keren vroeg ik het aan eentje in de jacuzzi. Is het geloof, cultuur, opvoeding, ofzo? Hij kwam niet verder dan dat ie zich er niet prettig bij voelde. Dat had ik ook wel door, maar ik vroeg maar niet door.
Ik vind het ook geen gezicht, vooral tijdens het eten als iemand weer es wijdbeens in z'n badjas zit... Gelukkig hebben ze hier sauna kiltjes beschikbaar, waar ik dankbaar gebruik van maak. En anders kun je altijd nog een handdoek om de middel slaan...


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1456 Gepost op: 11 september 2021, 18:17:11 »
Na lànge afwezigheid kom ik hier nog eens terecht op RB, waar Rakkers thuis zijn. De laatste tijd voel ik me 'van thuis weg', van oude gewoontes weggeslagen en mijn state of joy dat de structuur van het clubben, yoga, fitness en is zoekgeraakt door lange tijd uit dei flow te zijn. Zo heb ik ook veel, veel minder de fora bezocht en zie ik zelfs nu pas positieve reacties van een jaar terug betreft een verslag van vorig jaar (dank sm). Hoop dat het weer aantrekt. Deze had ik eerder willen posten ware het niet dat ik op reis ging en mijn dataschijf is gecrasht. Heb gelukkig alles weer en kan nu uiteindelijk toch na bijna 1 maand dit verslag, na sixsens' eigen gentlemen's forum ook op dit forum zetten.


SIXSENS – SEXUAL HEALING
15 AUGUSTUS 2021

Citaat
Dit clubbezoek en verslag is bijzonder in zoveel aspecten:
1/ Broodnodig na een zeer desastreuze dag dat me, na vele wijzigingen in de planning vanwege de plotse sluiting van Samya, op een bizar tantra-event deed belanden dat veel meer context-vermenging met zich meedroeg dan goed was voor de zwarte wolf.
2/ Het eerste club bezoek van 2021 na bijna 1 jaar: het laatste was van 2 September 2020.
3/ 10 Jaar ijsbeer! 15 Augustus 2011 vertrok ik met The Saint naar mijn eerste saunaclubervaring in het nu helaas gesloten Golden Time.
4/ 20 Jaar na mijn allereerste ervaring met een DVP in de betaalde seks-sector ook op deze dag.

Het mocht dan ook niet stuk gaan en het was gelukkig ook een zeer geslaagde dag geworden voor mij.


FAZIT
Werkpunten: Een mens moet ook eens wat te zeuren hebben: BBQ vlees vond ik wat minder. Ook ontbijt was kariger dan ik hier gewend was.

Positief: Al de rest: dames, faciliteiten, wellness, sfeer dat ik zo mistte


Kamergangen en overall service

Na bijna 1 jaar géén seks, geen clubs, niks, noppes, nada is zelfs een minder goed uitvallende kamergang een feest, niet dat die er waren. Erg kritische beren mogen dan ook meteen dit ganse verslag overslaan.

1) MELANIE – Sexual Healing part 1

2) CINDY – Fun met de zotte doos

3) ANNABELLE - Sexual Healing part 2


GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: 9,25/10


CLUBVERSLAG

EINDELIJK! Na bijna een jaar gefrustreerd, nagelbijtend en gedeprimeerd wachten, onderhands investerend in ict- en fotografie-infrastructuren, na het constant afrukken op VR-Snollen en daarop nòg meer afwachten tot de hongerigste meute der geile beren over de in aanvang magere clubs-bezettingen heen is gegaan, kan den dezen ook eens naar de clubs toe. De aanzet voor ik naar SixSens kon was in mineur; zonder in detail te gaan had ik zomaar de slechtste dag van het jaar gehad op wat normaal ook een feest diende te zijn met een wandeling in de hoge venen gevolgd door een bezoek aan Samya in de avond. Het lot heeft dat anders beslist en na een paar omwentelingen waar ook bab even een optie bleek, werd het toch totaal wat anders en niet clubgerelateerd. Dat was een hele grote fout gebleken en eens te meer werd ik weer met de neus op de feiten gedrukt waarom deze geboren loser nu weer een ijsbeer geworden is. Met het zware gemoed van de vorige dag reed ik op middaguur 12u de parking op en het voelde 100% als thuiskomen na een veel te lange afwezigheid hier. Het was behoorlijk troostend.

Aan de deur was er één wachtende voor mij en men liet ons wachten. De beer voor me besloot dan op de bel te drukken en de deur naar het seksparadijs opende zich. De gespannen afwachting was weer groter dan voordien na al die tijd.

De temperatuur werd opgenomen en een blik in de tas werd geworpen. De handen ontsmettend ging ik naar de balie en toonde mijn vrijkaart van de club via hun forum na mijn verslag ginder. Deze werd grondig bestudeerd. Men vroeg me naar de vaccinatietoestand of dat ik getest was. Ik kon mijn coronacertificaat voorleggen en kreeg vervolgens handdoek, bademantel en slippers aangereikt. Ik was weer binnen en ging de trap af naar de lockers.

Ik kleedde me langzaam terug om naar mijn favo rol: de geile zwarte wolf in wit ijsbeervel. Het was allemaal bekend en zo vertrouwd dat toch vernieuwend aanvoelde want dit jaar was ik nog niet eerder naar een club geweest, nog niet eens een DVP in privé. Na de douche ging ik naar nog iets dat ik veel te lang had gemist en wel metéén behoefte aan had want ik moest mentaal nog wat bij mijn positieven komen: de jacuzzi. Ik ging er meteen in en genoot van het weldadig bubbelende warme water, het feit weer hier te zijn en gleed weer in de gelukzaligheid uit tijden dat corona nog niet bestond en ik niet beter wist dat mijn volgende bezoek aan deze of andere club niet lang op zich liet wachten, toen het nog gewoonte was. Nu is het al wat minder vanzelfsprekend geraakt en hoop dat het weer wat meer back to normaal komt. In de afwisseling van jacuzzi, hamam en de sauna’s heb ik mezelf al getrakteerd op de eerste ontspanning na een lang behoorlijk stresserend jaar van ongemakken klein en groot met als eindpunt de dag ervoor.

De 95° sauna was heel goed op temperatuur, de andere 65° was eerder aan de frisse kant tenzij dat de bedoeling is. De aufguss-knop, eens groen, kan ingedrukt om het weer warmer te maken met een heerlijke geur dat ik hier ook al voor enige tijd heb gemist. De hamam met de purperen belichting was behoorlijk goed, beter dan de vorige versie en heb ze vaak gebruikt.

Ik nam een kort ontbijt. Ik mistte de fruitsap of ze was op, dus nam een capuccino zoals ook op m’n werk gebruikelijk is en een lekkere croissant. Dit was mijn 2nd breakfast hobbitstyle en het leven van de levensgenieter was terug. Ik poetste hierna mijn tanden en kwam onderweg op de trap Melanie tegen. We spraken een uur af en ik ging wat verder wellnessen en trok dan naar het buitengedeelte om een paar rondjes te zwemmen. Onderweg kwam ik ook Oudebelg tegen met wie ik doorheen de dag vaak kon bijpraten en kletsen.

Het verwarmde zwembad is een al even grote weldaad voor mijn lichaam en geest als de rest: ik zwom een heel aantal rondjes in het warme water wat me kon kalmeren en relaxen. Ik zag na de zwempartij Melanie met Stacey op het terras een sigaret roken. Ik bleef wat bij hen. Ze stelde een trio voor maar daar was ik nog niet aan toe, ik wou enkel Melanie hebben. We gingen naar een kamer boven en daar kon ik eindelijk weer volledig opengaan. De lang opgekropte ontlading zowel erotisch, emotioneel, lichamelijk als mentaal, de opluchting…het was een fucking gigantische sexual healing en dat, beste beren, deed me veel deugd en maakte deze dag reeds tot de beste van het jaar tot op heden, grote kon het contrast met de dag van gisteren echt niet worden.

=> MELANIE – Sexual Healing part 1

In de bar leek het erg rustig maar wat wil je, alle dames al de kamer op, grote verdeling beneden en boven op terras…wie hangt nu aan de bar als het zo goed weer is? Op dat gebied had ik ook veel geluk want van de zomer is meteorologisch maar weinig goed te melden met al die extremen. Ik kon in de bar op ’t gemak nagenieten van de uitstekende kamer met Melanie en dronk er een biertje dat inmiddels terug 0€ is, blij, blij, blij dat ik dit toch kan hebben en hoezeer een illusie dit kan zijn, de sexual healing is wel écht in SS.

Ik wisselde relaxen af met veel wellnes en met nog 2 kamers: Cindy en Annabelle. Cindy zat samen met een vriendin die ik ook wel zag zitten voor een volgende keer. Cindy deed nogal gek op kamer maar dat kon me niet verdommen, ze zag er voor mij erg sexy uit met die mooie tieten van haar en kon niet genoeg krijgen:

=> CINDY – Fun met de zotte doos

Vervolgens weer wellness en eten van de BBQ. Het vlees smaakte me minder, ik had liever hun steak gegrild op BBQ maar op Zondag is dat niet orde van de dag, geloof ik. De groentes waren wel voldoende gevarieerd en nam er veel van op mijn bord en frieten waren best goed. Ik schoof aan bij een drietal beren en raakte in het soort gesprek dat ik ook lang gemist heb. Clubtalk, zeg maar. Over de dames en de club uiteraard.

Na nog meer wellness kwam ik voor mijn derde dame Annabelle tegen. Met haar had ik reeds goede kamers gehad, vorig jaar ook nog. Dit is een dame waar ik ook goede conversaties mee kan houden en haar service heeft me nooit teleurgesteld. De kers op de taart heeft ze in een vol uur kunnen geven en zette de sexual healing, dat bij Melanie begon, kracht bij. Dit zorgde voor meer ontlading op elk vlak. Wat heb ik dit gemist.

Ik heb erg weinig op de ‘kwaliteit’ van de line-up gekeken, ik zag niet zoveel dames die ik kende. Een aantal herkende ik wel maar zag ze vluchtig en heel wat dames o.a. Mara zag ik niet. Mickey was er natuurlijk altijd. De club an sich ziet er gewoon af uit, ze hebben doorheen de crisis nog alles goed zorg gedragen, de prachtige muurschilderingen, mooi terras, ... Uiteindelijk zo blij hier te zijn, no stress, alles goed.

De dag ging voor mij veel te snel voorbij en vroeger dan sluitingsuur moest ik weer naar huis toe want de volgende dag is gewoon een werkdag: dat heb je met Zondagen. Op het einde was ik al bijna weer overstag gegaan bij een Jenny-achtige dame (de Jenny ex-Bab, ex-PSR). Ze deed me ergens aan haar denken qua fysiek. Niet geweest, ik hield het bij Annabelle als de laatste al stond ik weer geil. Met spijt kleedde ik me weer om, om vervolgens het hek naar het paradijs weer uit te gaan en met grote tevredenheid naar huis te gaan.


=>  ANNABELLE - Sexual Healing part 2

De grote extaseterugreis met grote lach op het gezicht zoals ik al heb beleefd, was het echter niet vanwege de dag ervòòr maar het schemerde er wel goed doorheen. Na de slechtste dag van het jaar kwam in Vaals de beste dag van het jaar. Dank aan de club SixSens voor de vrijkaart en mijn favo dames voor de mooie dag en tot later weer 😊


Afsluitende video


https://www.youtube.com/watch?v=rjlSiASsUIs&ab_channel=MarvinGayeVEVO
« Laatst bewerkt op: 11 september 2021, 18:25:40 door Vazkor »

Offline Smilingzen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1457 Gepost op: 12 september 2021, 03:35:00 »
Waar zou Jenny nu werken? Ze werkte vroeger in PSR en voor Corona heb ik een tweetal keren gekamerd met haar in SS. Sindsdien heb ik haar helaas niet meer gezien..:-(


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1458 Gepost op: 12 september 2021, 12:05:16 »
Waar zou Jenny nu werken? Ze werkte vroeger in PSR en voor Corona heb ik een tweetal keren gekamerd met haar in SS. Sindsdien heb ik haar helaas niet meer gezien..:-(
Welke Jenny bedoel je eigenlijk?
Er lopen er in DE/NL wel meer rond met die artiestennaam namelijk  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1459 Gepost op: 12 september 2021, 12:22:14 »
Waar zou Jenny nu werken? Ze werkte vroeger in PSR en voor Corona heb ik een tweetal keren gekamerd met haar in SS. Sindsdien heb ik haar helaas niet meer gezien..:-(

Bedoel je Babylon's "Kellergeist" Jenny van Hongarije die idd ook in PSR heeft gewerkt? Had er geen idee van dat die ook in SS zou hebben gewerkt tenzij het idd over een andere Jenny gaat. In zoverre ik het weet werkt die Jenny niet meer in Duitsland.

Offline Smilingzen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1460 Gepost op: 12 september 2021, 12:44:53 »
Nee, ze is Roemeense en vrij klein, half lang blond haar en mooie natuurlijke borsten. Ze heeft in Yin Yang gewerkt en vroeger ook in Park Sauna Residenz.
In SixSense kwam ik ze regelmatig tegen op die overloop. Het was echt mijn type.

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1461 Gepost op: 13 september 2021, 14:09:51 »
Nee, ze is Roemeense en vrij klein, half lang blond haar en mooie natuurlijke borsten. Ze heeft in Yin Yang gewerkt en vroeger ook in Park Sauna Residenz.
In SixSense kwam ik ze regelmatig tegen op die overloop. Het was echt mijn type.

Bedoel je niet Jessica uit PSR? Die heeft voor ze daar belandde een jaar of 4 in YY gewerkt onder de naam Michaela. Weet dat ze na de eerste coronasluiting vorig jaar naar SS is verkast. Kleine diktiet. Service vond ik zelf ondermaats op kamer in PSR destijds. Had er weinig zin in. Optisch wel een hele mooie dame.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1462 Gepost op: 14 september 2021, 00:49:15 »
Dat is ze,indeed
meningen  over haar lopen nogal uiteen

Offline Smilingzen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1463 Gepost op: 14 september 2021, 18:44:19 »
Bedankt voor jullie identificatie! Het is ze inderdaad. Ja, ik vind haar ook mooi. Af en toe zeurde ze wel een beetje. Dat ik haar toch vrij hard had genomen  :laughingchick Ik zou haar toch nog eens willen terugzien. Sinds de uren-intervallen in SixSense heb ik haar niet meer gezien..

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1464 Gepost op: 14 september 2021, 19:22:40 »
Bedankt voor jullie identificatie! Het is ze inderdaad. Ja, ik vind haar ook mooi. Af en toe zeurde ze wel een beetje. Dat ik haar toch vrij hard had genomen  :laughingchick Ik zou haar toch nog eens willen terugzien. Sinds de uren-intervallen in SixSense heb ik haar niet meer gezien..

Heb haar ook niet meer gezien.

Hier het topic van haar in YY: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,21470.msg111493.html#msg111493

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1465 Gepost op: 3 oktober 2021, 01:47:23 »
ZOMERSE DAGEN

Het zouden de laatste ZOMERSE DAGEN van het jaar worden. Zodoende besloten om het er een paar daagjes van te nemen. De plannen voor een verre trip naar Globe of Artemis liet ik maar varen. Maar wat dan? Zoveel mogelijk clubs aandoen trok me dit keer niet aan. Ik wilde liever wat luieren en relaxen. Nog meer dan ik normaal al doe.
Dus besloten op de 6e van de 9e weer es naar het verre zuiden te trekken in m'n rammelbak.

Zoals elke keer weer eerst in Duitlands voordelig getankt.
Centjes gewisseld voor een berenvel en de voederbakken geplunderd. Lekker ommeletje erbij. Het eten smaakte weer prima.
Alles in de wellness deed het prima, alleen het zwembad was wat aan de frisse kant. Fungeerde dus prima als semi dompelbad dan om er lui in de dobberen.

Die dag kans om Kinga te schaken en genoten van een uitmuntende kamergang. Dame die minimaal een uur gaat, maar waar elke minuut genieten was.

Door de dag heen lekker wat wellness rondjes gedaan en met tegoed gedaan aan het buffet. Komt er ineens een gozer bij zitten die opmerkte dat ik weer behoorlijk de voederbakken had geplunderd.
Oh jee, betrapt door een mede ijsbeer. Dementholbear had echter geen flauw benul wie het was. Het bleek Jansenroy te zijn. Die bleek tevens een geduchte concurrent te zijn, want zijn bord was nog voller gevuld dan de mijne ;)

Gezellig wat geouwehoerd en genoten van het mooie weer in de club. Wat een gemis nu met dit regenachtige weer...


« Laatst bewerkt op: 3 oktober 2021, 01:52:53 door mentholbear »

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1466 Gepost op: 4 oktober 2021, 15:46:23 »
Vorige week weer eens bij Sixsens binnengelopen.
Blijft toch een club waar je altijd wat zekerheden hebt en dan bedoel ik niet de dames.
Rustig relaxen in de wellness, prima sfeer in de bar en lekker ontbijt, lunch en diner.

Line-up was best OK en hoeveelheid beren was aan de rustige kant.
Een dame of 10 extra en een beer of 20 meer was beter geweest.

 
Kamertje gemaakt met Alina. Zwart haar en mooie siliconen D-cop. zit steeds op de bank rechts van de TV.
Kamer was goed te noemen, ze voelde mijn noden goed aan.

Was trouwens een paar weekjes ervoor ook nog bij Sixsens geweest en toen 2 kamertjes gemaakt.

Eerste met Erika, knappe meid maar beperkte service.
Als tweede Emma met de vlechtjes. Zeer goede kameren een uurtje lang genoten.
Spijtig genoeg was ze er afgelopen week niet.
 

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1467 Gepost op: 20 oktober 2021, 02:26:35 »
GAY DAY

Na lekker uitgeslapen te hebben besloot ik van een relaxt dagje te willen genieten met genoeg wellness in de tent. En waar kan dat beter dan tussen de haringen?

Hoefde nu es een keer niet te tanken, omdat ik em al volgegooid had bij Happy. Dus gauw door de poortjes naar binnen om me om te toveren tot ijsbeer. Terwijl ik me aan het omkleden was, maakten een paar heren zich 'zorgen' of er wel genoeg dames zouden zijn of dat het een GAY DAY zou worden. Deze Dagobear grapte mee of het te laat is om z'n entree terug te krijgen ;)

Grapte, want ik had een afspraakje met Kinga, dus mijn dag kon niet meer stuk!

Maar first things first, en dat is natuurlijk de voederbakken plunderen!! Die was weer rijkelijk gevuld. Voor de verandering es een keertje wel haring gepakt. Beetje rare combi met soep, ommelet en vleeswaren. Maar deze holle bolle Gijs propt alles naar binnen. Dank u wel! Dank u wel! ;)

Even wellness rondje gedaan en vervolgens portie wezen sporten met de Poolse verleidster. Ik weet niet wat het is, maar deze dame blijf ik goed vinden. Het uurtje was veels te snel voorbij, dus plakte er nog een staartje aan vast.
Elkaar heerlijk verwend en genoten van een geweldige kamergang.

Erna even lekker uitpuffen in de tuin. Heerlijk om toen nog van het warme zonnetje te kunnen genieten. Ben blij dat ik die week had gekozen om even een weekje weg te zijn geweest. Duikt daar ineens een rare vogel op. Meer specifiek, een kale eend met een grote grijns op z'n snavel. Sinds corona m'n vreetkameraad TheJoker niet meer gezien. We hadden het over de chat wel over club bezoekjes enzo, maar was een verrassing dat die ineens opdook.

Zelf nog even langs de voederbakken geweest en vervolgens lekker in de wellness uitbuiken. Kom ik daar iemand tegen die vermoede dat deze ronde ton wel eens Mentholbear zou kunnen zijn. Het was middagbeer waar ik mee had afgesproken om even in real life kennis mee te maken. Die even later kennis gemaakt met Joker en wat zitten ouwehoeren over de clubs, de dames en natuurlijk hoe corona daar invloed op heeft (gehad).

Middagbeer doet z'n naam eer aan, want ergens in de namiddag/vooravond ruilde ie z'n berenvel alweer om voor z'n brave burgerkloffie en liet ons achter.
Des te beter: des te meer voer voor Joker en mij ;)
Alle gekheid op een stokje, als je dit leest middagbeer, was prettig kennis te maken!

Later op de avond op zoek naar m'n 2e doel (ijsberen niet meegeteld) van die dag. In de club waren er die dag schat zo rond de 20 dames en misschien 30 heren. Dus zo moeilijk zoeken was dat niet. Roemeense Erika was beschikbaar en bij haar gaan zitten voor een praatje. Wat een fraai snoetje heeft ze toch...
Had een presentje voor haar meegenomen, dus dit leek me de ideale moment om te overhandigen op de kamertje. Daar genoten van een heerlijke sessie.

Even opfrissen en tot mijn verbazing was de eend em nog niet gevlogen. Na een poosje toch afscheid van em genomen, omdat ie waarschijnlijk nog wat Pokies moest gaan vangen ofzo...

Deze lonewolf vermaakt zich wel prima met een lekker buffet en de uitgebreide wellness. Wat wel minder was, dat later in de nacht er een groepje jonge mannen aanwezig waren waarvan eentje de regeltjes niet helemaal had begrepen. Hij had namelijk een glas bier mee de wellness in genomen. Je kunt grappen over Theo's wat je wilt, maar ik vond de jacuzzi een beetje crowded worden met 4 a 5 man erin, dus ik vertrok om de sauna in de duiken. Nadat ik me gedoucht had of uit de sauna kwam, gingen die jongens uit de sauna. Daarbij ontdekte volgens mij die gozer met bier dat ie zich gesneden had aan z'n voet of been. Toen ie z'n glas zocht ontdekte ie dat het kapot was gegaan.
Hij had nog wel zoveel fatsoen om dat te willen melden, maar had ook beetje vrees dat iemand anders onbewust de kolkende glassplinters in zou stappen. Die maten van hem kwamen niet op het idee om zich even op te splitsen, maar ik zag dat die gozer met dat biertje er wel mee in z'n maag zat.
Dus offerde deze goedheilige samaritaan zich op om als poortwachter van de jacuzzi te dienen. En dat was maar goed ook, want terwijl die jongen met nog 1 maat naar de receptie ging, wou er een man gebruik maken van de jacuzzi. Die maar even uitgelegd dat er gebroken glas in de jacuzzi lag, waarna ie wijselijk daar maar niet in ging zitten.
De club kon dat niet 123 oplossen, en loste dat op door de jacuzzi ietsjes voortijdig af te dekken.

Al met al, weer een prima dagje gehad.


Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1468 Gepost op: 24 oktober 2021, 00:26:33 »
Ik heb net vernomen dat de club die elders niet mag vernoemd worden en hier wel haar prijsstructuur enigszins aanpast : je betaalt voor het eerste halfuur 60 euro, aan de dames dus. Al de rest is te bespreken bij de dames zelf.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1469 Gepost op: 24 oktober 2021, 18:20:21 »
Ik heb net vernomen dat de club die elders niet mag vernoemd worden en hier wel haar prijsstructuur enigszins aanpast : je betaalt voor het eerste halfuur 60 euro, aan de dames dus. Al de rest is te bespreken bij de dames zelf.
even voor alle duidelijkheid schrijf daar maar over op het sixsens forum het is nog steeds zo Eventuele commerciële sekscontacten zij voor eigen rekening en verantwoording. Saunaclub SIXSENS is hierbij absoluut geen partij.

einde discussie