Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1114050 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1485 Gepost op: 18 december 2021, 02:23:24 »
REDDENDE ENGEL

Op de 15e van de 11e met een brandend vrijkaartje vertrokken naar het 'trappenhuis'.

Omweggetje langs Aken om even voordelig te tanken en stond rond openingstijd aan de poort te rammelen.
Door de nieuwe corona maatregelen moet de club om 20:00 al sluiten. Daar staat tegenover dat ze al om 10:00 open gaan en de entree hebben verlaagd naar 50 euro.
Mijn vrijkaartje wel probleemloos ontvangen, waarvoor dank aan de club.
Maar ik vermoed dat ik erin geluisd ben... Als ze namelijk nog niet wisten wie die veelvraat was die alle voederbakken telkens heeft geplunderd, dan weten ze nu wel een gezicht bij de nickname te plaatsen.
Ik vrees volgende keer een poster bij de entree te zien met 'Don' t let this veelvraat in' ;)

Gelukkig was ik nu in elk geval binnen en kon me met berenvel en handdoeken naar de kleedruimte begeven.
Eenmaal omgetoverd tot ijsbeer de club maar es verkend. Zelfs op het vroege tijdstip waren er al enkele dames binnen. Fijn voor de vroege vogels die weer snel moeten vertrekken, maar ik moest eerst de innerlijke mens aansterken.
Dat lukte prima met weer een heerlijk en gevarieerd buffet. Weliswaar minder uitgebreid als voorheen (1 van de koude bakken met beleg was leeg), maar dat was ook niet zo gek als ze een wat rustigere tijd verwachten. En dat beleg kan er in no time bijgelegd worden.
Wat niet was veranderd, was de mogelijkheid om weer lekker omeletje te krijgen van de kok.
Na nog een wellness rond om even bij te komen, de bar ingedoken om te kijken of de line up al wat uitgebreid was. Ik denk dat er die dag uiteindelijk zo een 20 a 25 tal dames waren continue rond de 20 man.
De Poolse Miss ijsbeer was er helaas niet, dus dat werd op jacht naar iemand anders. Spotte een optie, maar twijfelde een beetje of het wat zou zijn. Dus nog maar wellness rondje gedaan om het later op de middag nog eens te proberen. Lekker rustig opwarmen met wat gebubbel in hun jacuzzi, na douche hun hete sauna ingedoken, om na een kouwe douche buiten het heerlijk verwarmde zwembad in te duiken. Later nog gebruik gemaakt van hun Turkse stoomsauna en milde sauna.
Best prettig zo een SC met uitgebreide wellness om weer helemaal zen te raken.

Na me weer op het jachtterrein te begeven in de kelder, spotte ik al gauw een zekerheidje, ondanks dat ik haar nog niet zo heel lang heb leren kennen.
Dementholbear had zich alleen wel even vergist in haar naam, noemde d'r Irina, maar ze luistert naar de naam Ariana.
Na een gezellig praatje ons teruggetrokken om weer es van elkaar te genieten in een geweldig kamertje. De prijzen waren inderdaad gestegen van 50p30 naar 60p30.

Wat gaat de dag snel voorbij als die om 20:00 al eindigt... Ik besloot nog een wellness rondje te nemen en een laatste keer uit de voederbakken te scheppen. Met een glaasje prik even naar de serre. Kom ik er achter dat ze er een forse schaal Sushi en koelkast met diverse flesjes bier, waaronder alcohol vrije, hebben staan. Kon de verleiding niet weerstaan om nog wat sushi te nemen en een flesje alcohol vrij biertje.
'Gratis' bevestiging dat ook dit soort bier niet aan mij besteed is. De sushi des te meer. Smullen was dat!

Komt daar plots een van de opties van de ochtend bij me in de veranda zitten voor een praatje. Zij was 1 van de opties die ik in de ochtend zag. Ze blijkt het koud te hebben, en laat ik daar nou net iets voor hebben. En warempel, ze bekent het te herkennen van haar vriendin Ariane die ik er eerder op de dag eentje had gegeven. Lisa noemt ze zich en ik herinner me een verslagje waarin haar naam werd genoemd.
Zou het een slinkse manier zijn om er aan te komen? Hoe dan ook, het is een veel aangenamere subtiels manier dan het opdringerig bedelende, zoals sommige andere dames het doen.
Verder zat ze te vissen naar een kamergang. Het blijft een DVP heh ;)
Ik probeerde haar duidelijk te maken dat ik me net had volgepropt, en zeker een half uur nodig zou hebben om de zaak te verteren. Het zou dan ook nog es krapjes worden door de vervroegde sluitingstijd. Dus ik zei dat als ze over een half uurtje me weet te vinden, dan gaan we intiemer kennismaken. Zo gezegd, scheiden onze wegen. Ik wil immers niet een dame bezet houden, terwijl een andere beer met haar zou willen. Zij vertrok richting bar en ik ging nog even een wellness rondje doen.
Voordeel van een horloge om, is dat je de tijd makkelijk in de gaten kon houden. Dus ongeveer zo een half uurtje later wilde ik me gaan opfrissen en liep vanuit de wellness richting de douche. En kijk wie daar de douche in kwam gluren, maar mij daar niet trof... Juist ja Lisa, ze keek daarna richting wellness en zag me aan komen lopen. Ik zei dat ik me net wilde opfrissen en haar gaan opzoeken. Goeie timing dus. En niet veel later genoten van een heerlijk kamertje, eveneens voor 60p30. Openhartig vertelde ze me dat het d'r die dag niet mee zat. Heel even vreesde ze dat ze voor het eerst als maagd de club weer zou verlaten. Ik was gelukkig haar REDDENDE ENGEL.
Hoop dat meer haar weten te ontdekken. Ik vind d'r een lieve meid, waar je ook een leuk praatje mee kunt hebben.

Nog even gauw een douche. Ik dacht even dat het in het donker moest, omdat de cleaning crew het licht al had uitgedaan. De theke kwam dat gauw corrigeren en gaf de poetsman in kwestie de wind van voren dat je een klant niet in het donker kunt laten douchen. Tja, je zou maar uitglijden en jezelf bezeren ofzo. In Amerika zou zoiets je miljoenen kunnen kosten...
Nou ja, hopelijk heeft ie z'n lesje geleerd.

Iets voor 20:00 als de of 1 van de laatste de club verlaten. Alhoewel ik niet tot heel laat blijf, vind ik 20:00 wat aan de korte kant. Meestal neem ik graag nog voor vertrek even een dutje om de 3 uur durende rit aan te gaan. En nu met de sluitingstijd van 17:00 door de coronamaatregelen is het voor mij helemaal uit balans om nog terug te komen. Maar daar kan de club ook niks aan doen.

Heb in elk geval genoten van m'n bezoek. Hopelijk dat het gauw weer als vanouds open kan.

  
  

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1486 Gepost op: 22 december 2021, 05:40:33 »
Voor wie het nog niet wist : de club is dicht tot (waarschijnlijk) midden januari.

De banners mogen dan ook verwijderd worden.
  
  

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1487 Gepost op: 14 januari 2022, 19:26:03 »
Morgen, zaterdag 15 januari zal deze club terug open mogen vanaf 10h tot 17h
  
  

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1488 Gepost op: 14 januari 2022, 19:42:40 »
De entree zal slechts 40 euro zijn
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1489 Gepost op: 15 januari 2022, 08:06:34 »
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1490 Gepost op: 26 januari 2022, 06:34:09 »
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Smilingzen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1491 Gepost op: 1 februari 2022, 16:22:38 »
Heeft iemand Lulu, Erica of Alicia dit jaar al gezien of zitten ze nog in hun kerstreces? Ik mis hen wel..
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1492 Gepost op: 14 februari 2022, 17:41:49 »
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1493 Gepost op: 17 februari 2022, 00:27:03 »
Valentina en Ramona zijn terug uit verlof
Vele mannelijke bezoekers zullen blij zijn  ;D :-P
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1494 Gepost op: 17 februari 2022, 06:54:17 »
Valentina en Ramona zijn terug uit verlof
Vele mannelijke bezoekers zullen blij zijn  ;D :-P

Bei Valentina kann ich es verstehen, war damals im Samya eine meiner Favoritinnen.
Aber bei Ramona??? Über ihren Service... da scheiden sich extremst die Geister!

vanKees
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1495 Gepost op: 17 februari 2022, 14:07:18 »
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1496 Gepost op: 24 februari 2022, 01:11:29 »
MINDSET

Op de 8e van de 2e vertrokken voor een voordelig stukje vlaai, voordat happy hour misschien weer verdwenen is als er weer meer versoepelingen zijn.

Rond opening al 10 wagens op de parking. Dat ging vlot.
Net als de ruil van 55 euro HH entree voor een badjas, handdoek, sauna ligdoek en een sauna kilt. Misschien handig om de 'verlegen' sudlandberen die aan te bieden, zodat ze niet met onderbroeken overal rondlopen? Betwijfel alleen of het helpt, want zie ze geregeld ook met onderbroek aan douchen...

Enfin, genoeg onderbroekenlol en first things first: het ontbijt! Dat was weer helemaal top. Voor de verandering ook maar es een haring verorberd. Berg uitjes er op, want eigenlijk ben ik niet zo een vis liefhebber.
Later waren de lunch, avondmaal en natuurlijk de vlaaien weer om van te genieten.

Lekker wellness rond je om even uit te buiken. En het zwembad stond al open voor. Lekker verwarmd, zodat het geen dompelbad lijkt.
Door de dag heen meerdere wellness rondjes gedaan met afwisseling tussen de hete Finse sauna, de mildere bio sauna en de stoomcabine. Maar altijd gecombineerd met die heerlijk warme jacuzzi en het buitenbad.

Door de dag heen zo een 20 dames en 15 man, in het voordeel voor de heren. Geen gay bar taferelen waarbij het enige vrouwelijke schoon achter de bar staat.

Irina al vroeg gespot en ons terug getrokken voor een heerlijk kamertje.

Later in de bar een mooie slanke brunette met fraaie kijkers gespot. Bij haar gaan zitten om me voor te stellen. Zegt ze ineens dat ze me herkent. Dementholbear had geen idee waarvan, maar toen ze Dolce Vita zei ging er een lichtje branden. Zo blijkt maar weer es hoe scherp dvps kunnen zijn.
Deze dame had ik daar de hele tijd op het oog, maar telkens net niet te pakken kunnen krijgen. Monika blijkt deze schone deerne te heten, zowel daar als hier.
Een ijsbeer schreef onlangs dat GT en LR dames in Magnum, Happy, Oceans enzo vlot de lokale gebruiken oppikken.
Ja amehoela, de lokale gebruiken die in hun voordeel werken... Want voor het standaard tarief bestaat haar basale service uit pmc en neuken.
In Dolce Vita zou ik daar genoegen mee hebben genomen. Maar in ss was me dat wat karig, gezien de service toppers die er rondlopen. En al helemaal voor 't tientje meer, was het me niet aantrekkelijk genoeg om de buidel te trekken. Want iets wat hier standaard is, was bij haar een extra. Dus die prijsverhoging heeft niet geholpen tegen het upsellen. Maar probeer dat opstart tarief nog maar es ongedaan zien te krijgen...
Heb ditmaals m'n poot stijf gehouden en haar vriendelijk bedankt. Wellicht dat ik haar nog es in een andere upsell club tref. Wellicht is m'n MINDSET dan anders en ga ik daar wel met d'r weg.

Voor nu had ik m'n zitten gezet op ee  favorietje van me die ik eerder op de dag even gespot had. Ze was schijnbaar goed geboekt, want had er daarna niet meer gezien en moest lang wachten.
Maar uiteindelijk kwam Adriana dan toch naar mij, nou ja das te veel eer, ik zat bewust op 'haar' plekje onder de TV. Gezellig praatje en gevolgd door een geweldige kamergang waar we van elkaar genoten hebben.

Al met al een fijn mini wellness dagje gehad. Hopelijk houden ze de happy hour er in en worden de kameropstartkosten (galgje iemand?;)) afgeschaft...

  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1497 Gepost op: 3 april 2022, 12:54:16 »
SIXSENS - Blitzbezoek
20 Februari 2022

Citaat
Het was weeral meer dan 2 maanden geleden dat ik een club bezocht. Hoewel deze ijsbeer nog in winterslaapmodus verkeert, heb ik toch deze club weten te bezoeken gezien ik er toch niet ver vanaf was. Ik kon helaas maar kort blijven.


FAZIT
1) Werkpunten / negatief
ABSOLUUT GEEN

2) Positief
ALLES IN ORDE!!!



Kamergangen en overall service

Een mooie halfuurtje samen met de classy Mara:-*
MARA – Leuke tijd met een favoriete dame – 4 sterren :amazone :amazone :amazone :amazone



CLUBVERSLAG
Na veel twijfelen vanuit een evenement in de Kempen naar SixSens gegaan: geen spijt van. De rit was niet makkelijk in de felle regen en ik kon bij aankomst nog net 1 parkeerplaats bemachtigen. Later zag ik (te laat) dat er blijkbaar nog een vrij was vlak voor mijn neus. Ik had gewoon van de parking weg kunnen rijden.

Misschien wel het meest vriendelijke ontvangst gekregen in tijden…en: geen CST, geen mondmasker, alleen handen desinfecteren. Ik haalde het nodige geld af voor de inkom (65€) en 1 kamergang. Alles werd vlot afgehandeld en ik ging met een blij gezicht naar de lockers. Locker 135 was de mijne.

Voor een keer was ik hier eigenlijk enkel voor de wellness gekomen, helaas, de dames zijn me te slim af, althans eentje. Ik was constant in verleiding, maar goed, ik probeerde die te weerstaan. In de douche stond er al een mooi exemplaar te douchen, naakt, fier en mooi…en ze lonkte. Damn, mislukt 😊

Toch de bar in gegaan waar ik werd tegen gehouden door MARA. Ze weet me wel te bespelen. Qua aantal beren was het niet druk, er leken meer dames aanwezig. Dit zou later veranderen naar 50/50. Ik zag niet meteen grote veranderingen, de club heeft al heel mooie investeringen gemaakt om alles comfortabel en prettig te maken. Deze club blijft bij de beste en is mijn meest favoriete.

In de wellness is alles in orde, en maakte gebruik van alle onderdelen: sauna’s, de lekker hete jacuzzi en dampbad. Het zwembad was logischerwijs dicht vanwege het slechte weer. De tijd was me helaas te kort, ik werd van thuis uit gewaarschuwd voor code oranje, weer een storm, de derde die week. Ik had geen contact met bezoekers whatsoever, geen bekenden gezien of misschien dacht ik wel iemand te herkennen. Er waren dronken kerels met bier in de jacuzzi waarvoor ik meteen weg ging.

De line-up was ok voor mij. Ik zag de sexy dame MARA als eerste. Ze zette haar verleiding in de bar voort boven in het verandagedeelte. En ze weet tè goed hoe dat moet, ik was verloren, “helaas” :D . We gingen voor een kamer dus. Ah, waarom niet, maar mijn tijd is wel kort op deze dag. Sleutel laten halen, dit duurde best lang en dat is geen straf met zo’n mooie dame. Tijdens de wachttijd was het erg leuk en gezellig met MARA. Er was een geanimeerde conversatie van ons met de dame die verantwoordelijk was met de sleutels. Alles was ongedwongen. Op de kamer ging het er ook zeer goed aan toe. Ze kleedde zich uit en na bijna 2,5 maand kon ik nog eens mijn handen op de mooie glooiende rondingen leggen van een lekkere sexy dame. Eindelijk. Ik wist tot dan toe niet hoezeer ik dat heb gemist. Ze gaf me kusjes overal, ook op de mond. We probeerden seks maar dat lukte die dag niet omdat ik er ook niet op ingesteld was. Ik maakte daar geen punt van en ging voluit voor de fantasie-ervaring.


=> MARA - Sexy klassedame
 
Verder in de kamer luisterden we nog naar een favoriet Manele nummer van haar terwijl we naast elkaar liggen. Helemaal knuffelig is MARA helaas niet. Toch was het goed geweest.
Ik werd na de kamergang nog vriendelijk begroet door ANNABELLE. Ik had me moeten verontschuldigen omdat ik vroeger moest vertrekken vanwege de stormdreiging. Ze vond het lang geleden dat ik kwam. Ik ook…en hoe kwam dit eigenlijk: er kwam te veel tussen.

Ik at hierna rond 17u op mijn gemak en hield het bij water, groente en wat vis.
Dan volgde er een laatste rondje wellness dat ik afbrak door de dronken figuren.
 

7) Einde van de clubdag

Ik kleedde me met spijt weer om en gaf de theke mijn sleutels af en meldde wat ik bij de jacuzzi heb gezien want glas mag nooit meegenomen naar de jacuzzi, het is voor hun eigen veiligheid.
Ik ging vol goede moed in stormachtig weer terug naar huis, een rit van 2,5u stevig het stuur vasthouden. Ik had veel energie door mijn samenzijn met MARA, ik kon er weer tegen. Dit bezoek is een heel groot contrast met mijn laatste club (Babylon) in december toen mijn clubgeluksbarometer tot een triest dieptepunt was gezakt door de kafkaïaanse pandemische situaties.


9) Afsluitende video

MARA deed me denken aan de linkse danseres. Sfeermakertje. Eindelijk meer normaal! En ik voel me even als in de clubdagen pre corona. Dit had ik eventjes nodig, meer dan ik zelf dacht.

  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1498 Gepost op: 8 mei 2022, 03:00:23 »
DIP

Een dag na orthodox Pasen verwachte ik een exodus in alle clubs. Dus besloot ik te kiezen voor een plek waar de voederbakken royaal gevuld zijn en de wellness uitgebreid is om een dagje lekker te relaxen.
Twijfelde tussen Babylon en de vlaaienclub. Aangezien SS is een tent waar dit alles goed op orde is en ze een happy hour entree hebben, besloten de 26e van de 4e richting Vaals te trekken.

Net over de grens nog even getankt. Dat scheelde met 5 cent per liter niet zo veel met Mentholland. Wat wel veel scheelde waren de boodschappen. Het meeste scheelde mondwater. Bij de Etos 6,80 en bij Kaufland rond de 3 nog wat.

Maar genoeg off topic. Na dat intermezzo de parking van SS opgedraaid. Er stonden al enkele wagens geparkeerd. Blijkbaar waren er meer vroege vogels om voor de happy hour entree te gaan voor 55 ipv 65 euro.

Me eenmaal omgekleed en opgefrist tegoed gedaan aan het lekker ontbijtbuffet met oven warme bolletjes met kaas en champignons, frisse haring, en natuurlijk het befaamde ommeletje. Voor de liefhebbers zijn er verder ook tosti's, brood met diverse beleg en konijnen voer.
Erna lekker wellness rondje gedaan en uitgebuikt.

Me in de kelder met een glaasje fris gaan settelen. Tot mijn verrassing waren er toch zo een kleine tiental deernes om uit te kiezen. Bulgaarse Nancy zag me zitten en bleef in het voorbij lopen twijfelend staan. Ze probeerde op een vriendelijke manier te vissen naar een kamertje. Niet door de kamervraag gelijk te stellen, maar door te vragen hoe het gaat. Ik twijfelde even of ik d'r uit zou nodigen om erbij te komen zitten. Want hoewel ze kwa looks niet mijn type is, is ze wel vriendelijk en schijnt haar service dik op orde te zijn.
Maar zo vroeg op de dag besloot ik verder te willen kijken en vind het ook niet netjes een dame aan het lijntje te houden. Ik besloot te antwoorden dat het goed gaat en wat moet afkoelen na een sauna rondje. Ze begreep de hint en nam netjes afscheid. Zo kan het dus ook. Ik sluit zeker niet uit dat er ooit een kamertje in gaat zitten. Maar die dag dus niet.

Eerder in de ochtend was bij de receptie een meid met een leuk snoetje me al opgevallen. Ik zag d'r aan de andere kant van de bar zitten. Na wat afgekoeld te zijn en oogcontact te hebben gehad, besloot ik er naast te gaan zitten voor een voorstel rondje. De jonge dame blijkt Claudia te heten en naar eigen zeggen Spaanse te zijn. Ze bleek een groen hartje te hebben en daarmee de knoop doorgehakt. Het werd een redelijk kamertje voor 60p30.

Na weer een wellness rondje om bij te komen me weer in de bar begeven. Zie ik daar tot mijn verbazing een favorietje zitten: Adriana. Een slank Roemeense brunette. Ik had gedacht dat ze met reces zou zijn, maar niets is minder waar. Ze zat daar vrij en beschikbaar. Ik hoefde niet lang te twijfelen en ging naast d'r zitten voor een praatje.
Na een paar minuten aangegeven dat ze een sleutel kon zoeken, omdat ik me net nog had gedoucht.
Wederom geweldig van elkaar genoten met ouderwets goeie service voor 60p30. Ze is consistent goed en daarmee een zekerheidje voor me.

Erna lekker een stukje vlaai genomen. Terug in de bar spotte ik Erika met d'r fraaie snoetje. Ze stond bij een groepje vriendinnen te ouwehoeren en ik begaf me achter haar. Wat mot je vroeg ze.
Jou antwoorden ik en flikkerde m'n wenkbrauwen op en neer. D'r vriendin lachen en Erika wist genoeg. Ik gaf aan me even gauw op te frissen en een paar minuten later genoten we weer geweldig en groen van elkaar voor 60p30.

Erna zitten smullen van de kipnuggets en bami blokken. Om met een wellness rondje even uit te buiken.
Het was in de bar intussen best druk geworden. Van een DIP na orthodox Pasen leek geen sprake bij Sixsens. In de avond waren er circa 25 dames, wat ik zeker niet verkeerd vind voor een doordeweekse dag. En al helemaal in deze periode. Kwa mannen was het ook best druk. Ik denk dat er continue wel zo een 25 a 35 aan het ijsberen waren.

Ik vond het al lang welletjes en na nog een wellness rondje in de kino liggen bijkomen. Zie ik daar ineens een fraaie slanke jonge dame de trap aflopen. Onze blikken kruisten en ik was wel benieuwd wie zij was. Ze kwam erbij liggen voor een voorstelrondje. Sandra blijkt deze slanke Roemeense jongedame te heten. Ze had kouwe handjes en ik had daar een magisch truukje voor die haar versteld deed doen staan. Nadeel van zo iets openbaars te laten zien, was dat andere dames ook interesse hadden. Waaronder Alexa. Die schijnt altijd kouwe klauwen te hebben. Maar ik was bezig met Sandra en zou me later wel over haar ontfermen.
De klik met Sandra was er en ik besloot me te gaan opfrissen voor nog een rondje viespeukerij met deze milieuactiviste. Geweldig van elkaar genoten voor 60p30.

Na even bijgekomen te zijn de bar weer ingedoken voor Alexa. Ze was licht verrast dat ik mijn belofte na kwam. Ik was verstandig genoeg om haar mee naar de kino te ontvoeren en nu om het hoekje van de entree, zodat we niet zo opvielen bij andere klapeksters. Anders blijf ik aan de gang.
Magic show waar ze erg happy van werd. En poortwachter Maurice werd door haar verwittigd wat ze nu weer had gekregen. Aardige gozer met humor.
Tja en toen... Ik had deze Roemeense al lange tijd op het netvlies. Hoewel ik op iets slanker val dan dat zij is, heeft ze fraaie rondingen en een pittig karakter. Ik hoorde eerder al van wat ijsberen dat ze een wilde is en je alle hoeken van de kamer laat zien. En hoewel ik normaal van meer relaxt hou, wou ik dit wel es een keertje meemaken met deze natuurvriendelijke dame. En wild en geil was ze. Geweldig van elkaar genoten voor 60p30.

Het was intussen hoog tijd om nog een avondmaal naar binnen te werken en nog wat van de wellness te genieten. De theke dacht dat het zwembadluik defect was, maar een mannelijke collega wist dat ie het deed. Heerlijk nog in de avond in hun warme bad wat pootje kunnen baden en erin liggen dobberen.

Het was me weer een mooi dagje bij SS. Eigenlijk was ik niet van plan zo veel te kameren. Want met 5 kamers, had ik elders al een 6e of zelfs 7e kamer er voor gekregen. Maar geen enkele kamer was slecht, en de dames waren allen correct.
Over een poosje komt de King met een a weer terug. Ben dan graag weer van de partij :)
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1499 Gepost op: 4 juni 2022, 01:55:58 »
FICKNESS

Op de 17e van de 5e weer es trek in een stuk vlaai en zodoende richting het zuiden des lands getrokken met m'n rammelbak.
Bij de Markant tankstelle in Aken nog even een dubbeltje of wat voordeliger getankt, om vervolgens iets na openingstijd de parking op te draaien.
Er stonden al circa tien wagens, dus er waren meer vroege vogels.

De reguliere entree is 65 euro, maar voor 11:30 slechts 55 neuronen hoeven neertellen. De dames rekenen in z'n algemeen 60 euro voor de 1e 30 minuten en elk aansluitend half uur 50 euro.
De voederbakken waren weer prima gevuld en ditmaals es een haring genomen. Vind het best zonde dat ze blijven staan en verbaasd me dat ze niet als eerste op zijn. Aan de andere kant is het niet erg attent om met een muil die naar vis ruikt met een dame op kamer te gaan... Gelukkig heeft deze beer genoeg menthol middeltjes bij zich om dat op te vangen ;)
Custom omeletje erbij en een kommetje soep er aan toe.

Even een rustig opbouwend wellness rondje gedaan om uit te buiken. Alle faciliteiten waren in gebruik en prima op temperatuur. Persoonlijk vind ik de extra warmte jacuzzi en zwembad erg prettig. Andere zwembaden en jacuzzi's vind ik vaak wat te fris.

In de bar Kinga getroffen. Echter bleken er al 2 klanten op haar te wachten, dus dat werd aansluiten. Gelukkig zat Adriana (Ariana?) op haar hoekje. Altijd tevreden kamers met haar gehad en ook nu weer geweldig van elkaar genoten met een kamertje.

Erna lekker stukje vlaai genomen en weer een wellness rondje gemaakt. Terug in de bar kennis gemaakt met ene Leila/Layla. Roemeense blondine met blauwe kijkers. Die kennismaking intiem voortgezet. Op de kamer grapte ze dat ze wel wat sport kon gebruiken. Volgende week zou ze aan fitness beginnen. Vandaag moest ze het maar doen met FICKNESS.
Jammer was wel dat iets wat vooraf afgesproken was niet voldaan werd. Het werd een redelijk kamertje.

Vervolgens genoten van een smaakvolle middagmaal met wat vlees en groente. Voor de konijnen lag er ook nog wat groenvoer, maar daar knabbel ik meestal niet aan.
Kinga kwam ook een hapje eten. En nadat zij voor een sigaretje ging en ik voor een snelle opfrisbeurt troffen wel elkaar erna in de bar. Er was al wel een korte wachttijd ontstaan. We hebben geweldig van elkaar genoten tijdens het pannenkoeken. Voor mij blijft ze een topper.

Tijdens een wellness rondje later trof ik nog een dame die in de smaak valt. Echter bleken we elkaar al te kennen. Het was Irina en die gaf aan 100p30 te rekenen. Daar paste ik voor. Blijkbaar heeft de prijsverhoging niet geholpen tegen het upsellen bij sommigen.

De rest van de dag daarom maar verder genoten van de wellness en de voederbakken. Snack waren er ditmaal niet in de serre. Wellicht omdat er die dag niet zo heel veel mannen waren?
Hoe dan ook, heb genoten m'n bezoek.