Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1114047 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1500 Gepost op: 9 juli 2022, 15:04:20 »
VERTRAGING

Door VERTRAGING op de snelwegen de 21e van de 6e verlaat aangekomen op mijn afspraak met Kinga. De lieve meid was op me blijven wachten.
Voordat ik bij d'r kon komen moesten eerst nog de formaliteiten bij de receptie afgehandeld worden. 55 euro happy hour entree afgetikt ipv de reguliere 65, polsbandje om en ijsberenoutfit mee. Gauw opfrissen en daarna de Poolse opgezocht voor een potje pannenkoeken. Deze hartstochtelijke verleidster kan me er toch wat van als er de klik is. 1 van de weinige dames die me zo lang op de kamer weet te houden, op de warme kruikjes na...

Na zo een uitputtingsslag was ik uitgehongerd, aangezien ik door m'n verlate aankomst nog niet had ontbeten. Gelukkig voorziet SS daar in met een prima buffet.

De wellness was ook tip top op orde en heb dan ook meermaals genoten van de hete Finse sauna, stoomcabine, jacuzzi en het zwembad. Alleen de milde bio sauna overgeslagen.

Door de dag heen waren er denk ik wel tussen de 30 a 40 dames. Heren waren iets in de minderheid.
De dames vragen over het algemeen 60 euro voor het eerste half uurtje en 50 euro voor elk aansluitende 30 minuten. De meesten hebben een groen hartje.
De rest van de dag hebben Adriana en ik nog geweldig van elkaar genoten op een kamertje.
Vervolgens Irina een heerlijk kamertje, Emma die niet zo milieuvriendelijk was een redelijk kamertje, Luna uit Sakura een redelijk kamertje en Sandra een heerlijk kamertje.

Al met al weer genoten van een dagje SS.
  
  

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1501 Gepost op: 27 juli 2022, 20:52:55 »
Vandaag voor het eerst sinds een maand of 2 weer in de SS geweest rond 11:30 was het nog best rustig op de parking er werd een nieuwe man ingewerkt achter de theke door Beate.
Afgerekend en gaan omkleden het weer bleef helaas een beetje achter bij de voorspelling dus maar eerst rustig gaan ontbijten in het restaurant hier weinig nieuws behalve mini chocolade croissants.
En dan nog iets wat me nog nooit was opgevallen behoorlijk grote stickers dat SS verspilling van eten wou tegen gaan door niet opgegeten eten een boete van 10 euro aan te rekenen.
Nou lijkt me dit vrij lastig te handhaven maar het zal dan ook wel zijn om de echte excessen bij bepaalde varkens tegen te gaan vermoed ik zo, want ik had ook een nog amper warme tosti die een beetje zompig in het midden was moet ik die dan helemaal opeten maar goed.
Ik denk dat het behalve voor een betere wereld ook vooral voort komt uit het feit dat het eten e.d. ook voor een grootverbruiker als SS op dit moment gewoon teringduur is.

Het bleef buiten in het begin gewoon zelfs fris je bent het bijna niet meer gewend in Nederland dus maar een rondje binnen gaan maken.
Ik zag nu voor het eerst een dat er een nieuwe men's room gemaakt was waar je vroeger de sauna naar binnen kon erg veel heren heb ik er vandaag niet gezien maar het is wel weer een soort van faciliteit erbij.
Ernaast was wel de massageruimte gebleven waar nu een dame de massages verzorgd die voorheen gewoon in de staff meehielp een niet geheel onknappe dame als je het mij vraagt maar helaas geen onzedige massages mogelijk volgens mij.
Ook vielen de stickers op kamers met maximaal 4 personen me nu pas op, een trio heb ik weleens gemaakt een kwartet klinkt al heftig maar vraag me af of er zich dan weleens complete gangbangs op die kamers hebben afgespeeld dat die stickers er nu hangen maar goed.

Uiteindelijk maar wat in de bar gaan hangen en tot 13:00 bleef het best rustig met heren, er kwamen dan ook al snel tal van Roemeentjes langs die naar een zin of 3 een poging waagden of je geen zin had om naar de kamer te gaan.
Het welbekende vriendelijke en gehate afwimpertje maybe later volgt bij mij dan al snel, een Roemeense dame vertelde ik wel nog dat ze erg mooi was en haar antwoord daarop was dat ze dat ook wel wist.
En laat dat nu net een van de redenen zijn waarom ik amper met ze naar de kamer ga, ook al zijn ze ze nog zo knap ik heb er zelden een klik mee.
Ik ben daarna maar in de tuin gaan liggen en wat wespen van me af beginnen te slaan het is weer wat anders als Roemeentjes maar goed.

Er waren nog vaak meer wolken als zon dus snel weer een rondje gaan lopen en ik kwam daar Deborah tegen.
Uiteindelijk een minuut of 2 met haar gesproken maar ik wist al snel deze ging het worden vandaag een mooie choco maus zoals ze dat in Duitsland zeggen met roots in Kaapverdië maar afkomstig uit Portugal.
Omdat het nog redelijk rustig was een van de beste kamers met douche kunnen pakken boven ook altijd fijn, en snel begonnen deze 28 jarige schone uit te kleden.
Enige minpuntje was Deborah heeft net een stel nieuwe borsten gekregen van meneer de chirurg en deze hadden nogal steun nodig en waren erg gevoelig dus haar bh bleef aan wel even een kleine sneak peak gehad die zag goed uit en ik denk dat de volgende keer alles wel uit kan.
De service was verder goed tongzoenen deed ze voorzichtig ook wel maar standaard pzc,beffen,vingeren en standjes gewoon aan tarief van 60 euro half uur 110 euro per uur.
Al met al zou ze best nog eens op herhaling mogen een mooi petit figuur met een heerlijke bolle kont en ronde voorkant nu ze heeft wel wat.

De rest van de dag gekozen om te relaxen het werd wel nog wat drukker maar er bleef wel keuze zat ook dames die normaal amper te pakken te krijgen zijn leken vandaag wat minder vaak bezet o.a. Kinga.
Misschien heeft het te maken met de zomervakantie maar goed voor de heren ik zou zeggen profiteer ervan zolang het kan zoals met alles in het leven.
Nog even het avondeten meegepakt helaas geen bbq vandaag maar buffet en dat viel voor mijn smaak wat tegen nu ben ik ook geen makkelijke eter.
Gelukkig in de middag nog me tegoed gedaan aan de snacks en taart dus al met al dikke prima ik zal de SS waarschijnlijk voor de herfst nog eens bezoeken.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1502 Gepost op: 5 oktober 2022, 00:59:33 »
ISABELLA

Even een flash forward, aangezien vanwege een regel die elders geldt skip ik even een paar voorgaande clubrecensies naar deze...

Hoe dan ook, op de 9e van de 9e had ik met Joker in 'het trappenhuis' afgesproken om even te chillen.
Happy hour tarief afgetikt en lekker ontbijtje genomen. In de wellness wat uitgebuikt, aangezien het lelijk eendje pas later aan zou komen.
Dacht ook maar gelijk een dame te scoren. Ene ISABELLA viel in de bar wel in de smaak. Op de kamer viel ze minder in de smaak. Niet fysiek, maar kwa mentaliteit. Na 15 minuten beweerde deze klokkijkster dat de tijd er al bijna op zou zitten. Gelukkig heb ik m'n klokje gesynchoniseerd met het moment dat we de kamer op gingen en kon d'r haarfijn vertellen dat we nog een kwartier hadden.
Madame zag dat ze er niet onderuit kwam, maar van enig inzet was geen sprake, dus maakten we maar de tijd vol met wat strelen en geouwehoer. Anders kwam de uurprijs uit op 240 euro. Hoe bedoel je inflatie...

Kameraad Joker was er eerder aan dan verwacht en als we in Saunaclub Theo's waren had ik em vast en zeker een stevige knuffel gegeven toen ie nog in z'n nakie aan het omkleden was ;)
We hebben elkaar alweer maanden niet meer gezien, dus het was leuk om z'n snavel weer es te zien en dat gekwaak van em aan te horen.
Als twee broeders ploeterden we gedurende de dag als 2 synchroon zwemsters door de voederbakken heen. Ook de sushi lieten we ons goed smaken.

Joker spotte Poolse brunette Eliza en meende dat die wel goeie service zou verlenen. Hoewel niet het type waar ik normaal op val, zat ze er wel charmant uit en waagde ik het er op. Totaal geen spijt van gehad. Ouderwets goeie service voor de normale prijs.

Ik had graag nog een baantje getrokken door het zwembad. Helaas was er onweer op komst. En aangezien ik na een massage met olie wel es erg glad ben, maakt me dat nog geen aal. Dus een duik bleef uit en zou voor een volgende keer bewaard moeten worden. (Nog een flash forward: ook toen zou het er niet van komen, maar daar over later meer...)
Dan nog maar even gedineerd met Joker en toen was het alweer hoog tijd om terug naar mijn hotel te gaan...
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1503 Gepost op: 30 oktober 2022, 01:40:33 »
DUIKEN

Op de 20e van de 9e weer es trek in een stukje haring. In plaats van om de hoek, ging ik die helemaal in het zuiderlijkste puntje van het land zoeken...
Des te lekkerder smaakt het na zo een lange reis. Net als de verse omelet en andere lekkernijen in deze club.

En dan heb ik het nog niet eens over de dames ;)
Wat die waren er ook in grote getale. Ik vermoed zo een 30 a 40 stuks.
Zelf me heerlijk laten verwennen tijdens een kamer met Adriana, evenzo tijdens een kamertje met Lisa.
Marissa vond ik een stijlvolle dame die beetje afhoudend is. Volgens mij wilt ze eerst kijken/aanvoelen of er een klik is. Eenmaal aanwezig was het heerlijk verwennerij op een rustige sensuele manier tijdens de kamergang.

Tussendoor ook genoten van hun uitgebreide wellness die allemaal goed op temperatuur waren. Alleen door het ongeplande vele kameren was ik niet meer aan het zwembad toegekomen. Ik was echt van plan na de laatste mislukte poging met pech er die keer in te DUIKEN. Maar daarvoor in de plaats dook ik telkens tussen de benen van een dame...

En niet de minste, met Kinga uitgebreid gepannenkoekt met jacuzzi en al. Geweldig van elkaar genoten.

Spotte ook nog de slanke Roemeense met brilletje die ik lang niet meer was tegengekomen. Hebben elkaar oms de beurt geweldig verwend.

Sixsens is toch wel een favoriete club van me met hun uitgebreide wellness, buffet en line up. Uiteraard is de happy hour entree ook mooi meegenomen. Hoop er gauw weer te komen.
  
  

Offline Dannyhot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1504 Gepost op: 30 oktober 2022, 13:03:34 »
Wie wil mij helpen :)?

Na vele gelezen berichten heb ik een account hier aangemaakt en wil ik de stoute schoenen aantrekken.

Vrijdag 4 en/of zaterdag 5 november wil ik voor het eerst naar SIXSENS gaan, echter gezien mijn 'spanning' en ik nog geen ervaring heb in dit soort (sauna)clubs zou ik mij een stuk 'veiliger' voelen, lees; gezelliger, als iemand mij daar even de weg wijs kan maken (en misschien voor een gezellige babbel) zodat ik mij daar niet alleen en verloren voel.   :o

Ik ben zelf eind 30.

  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1505 Gepost op: 31 oktober 2022, 19:33:40 »
Wie wil mij helpen :)?

Ik ben zelf eind 30.

Viel zu jung für Saunaclubs und käuflichen Sex!  //   Heeltemal te jonk vir saunaklubs en seks te koop!

vanKees
  
  

Offline Dannyhot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1506 Gepost op: 31 oktober 2022, 19:36:26 »
Wie wil mij helpen :)?

Ik ben zelf eind 30.

Viel zu jung für Saunaclubs und käuflichen Sex!  //   Heeltemal te jonk vir saunaklubs en seks te koop!

vanKees

bedankt voor je nuttige bijdrage  :039:
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1507 Gepost op: 28 november 2022, 20:13:21 »
COUGAR

Op de 21e van de 11e twijfelde ik waar heen te gaan na een lange pauze.
De uitgebreide wellness van SS stond me wel aan en besloot voor een stuk vlaai te gaan.

Vanwege afspraken in de ochtend kwam ik pas rond 16:00 aan. De 65 euro's afgetikt en me wezen omtoveren tot ijsbeer.
Bij de trappen kwam ik een elegante dame tegen. Melanie blijkt ze te heten en uit Litouwen te komen. Ik vroeg tot hoe laat ze zou blijven, aangezien ik vaker had meegemaakt dat sommige dames eerder vertrekken. Ze gaf aan heel de dag te blijven, waarop ik reageerde dat we dan vast kans hebben nader met elkaar kennis te maken.
Maar first things first, want op een paar nootjes na had ik de hele dag nog niet gegeten. Het restaurant was echter leeg. Gelukkig stonden er in de serre wat bami blokken om de ergste trek te stillen.

Tot m'n vreugde trof ik daar een bekend gezicht. Een prachtig bekend gezicht mag ik wel zeggen. Ramona was in tha house en ze had na een andere klant tijd voor me.
Even in de wellness uitgerust om vervolgens om 5 uur vers de voederbakken te plunderen. Friet, vlees in een sausje, gehaktballen, spareribs en wat konijnenvoer stonden er op het menu. Smaakte me prima. 
Tijdens het uitbuiken met wat voetbal (Oranje tegen Senegal) kwam Ramona me ophalen voor een intiem herkennismaking. Laatste keer was namelijk al een hele tijd terug. Ouderwets goeie service van deze prachtige jongedame en ze heeft me geweldig verwend tijdens onze kamergang. Bij mij valt ze binnen de top 10 van mooiste SC meiden. En met zulke goeie service kom ik graag weer op herhaling.

Na me opgefrist te hebben lekker sauna rondje gedaan en wilde daarna een baantje trekken. Helaas bleek het zwembad gesloten en bij navraag onverwarmd. Waarschijnlijk om te besparen op de hoge stookkosten. Gelukkig was de jacuzzi ook goed op temperatuur.

Na weer opgeladen te zijn bleek Melanie in geen velden te bekennen en ging ik maar in de kind op de uitkijk liggen. Nancy en Natasha gingen er alweer vroeg vandoor. Jammer, die had ik eigenlijk ook wel graag es willen proberen, nu Adriana en Kinga er niet waren.
Terwijl ik half sluimerend daar lag, zag ik ineens Melanie in haar jurkje bij de kleedruimte wat mannen te versieren. Gelukkig lieten die haar gaan. Oogcontact terwijl ze langs de kind liep, leiden niet tot nader contact. Ze lijkt me ook niet het type dat ik de kind vertoeft. Dus ik er maar achteraan. In de bar op een bankje gaan zitten en haar naast me uitgenodigd. Na een kort praatje ons teruggetrokken voor een eerste nadere kennismaking. 
Phoah, wat een service kanon is me dat! Ze is volgens mij al wat op leeftijd, maar ziet er nog zeer goed uit. Ik snap nu eindelijk wat men onder een MILF verstaat :) 
Hoe ze me benaderde en onder handen nam deed me denken aan een geile COUGAR die een jonge gozer wilde verslinden. Vooral nadat ik haar verwend had kwam ze nog meer los en ging het er nog intenser aan toe. Kom graag nog es terug bij haar op herhaling.

Na nog een hapje gegeten te hebben en wat wellness rondjes was de dag alweer om. Me omgekleed en tevreden de club verlaten.
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1508 Gepost op: 7 december 2022, 15:38:21 »
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1509 Gepost op: 30 december 2022, 22:41:53 »
Hallo Relaxxxboard-Forum!

Ist das wahr, dass zum 01.01.2023 die Eintrittspreise sich erhöhen?

70€
HH 60€

vanKees
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1510 Gepost op: 9 maart 2023, 00:15:02 »
OOIT

Op de 20e van de 2e maar weer es haringen gaan happen.
Voor aanvang nog omgereden naar de Markant tankstelle. Had ik niet hoeven doen, aangezien de prijs hetzelfde was als in Mentholland.
Door de omweg iets na openingstijd pas aangekomen.

Fijne was dat met Happy hour entree je ipv de reguliere 60 je dan voor 50 euro een ijsberenvel mee krijgt.
Even omkleden en opfrissen. Tot m'n schrik bleken de bio en Finse sauna onderhouden te worden. Gelukkig bleek dat snel achter de rug te zijn, waardoor ze beide alweer snel in gebruik konden worden genomen. 1 van de medewerksters vroeg aan de monteur hoe lang het nog zou duren en hield de klanten op de hoogte. Nette service.
De stoomcabine en jacuzzi waren wel al vanaf het begin actief. Het zwembad bleek alleen tot 17 graden gehouden te worden, wat voor deze koukleum wat te fris was om te vragen of ze het zeil er vanaf konden halen.

Tijdens het wachten op de sauna kon ik mooi de inwendige mens even aansterken. En dat ging weer prima met het uitgebreide ontbijt buffet, omeletje en dus de haring. Lekker veel uitjes door de kok op laten doen. Yummie!
Door de dag heen op gezette tijden ook genoeg te smullen van vlaaien, pasta, frituur snack en een royaal avond buffet.

Naast de wellness rondjes en het plunderen van de voederbakken, ook zo nu een dan een rondje gemaakt door de bar. Ik schat dat er zo rond de 30 dames die dag waren en ongeveer even zoveel aan heren die elkaar door de dag heen 'afwisselden'.
Onderweg naar de bar nog onderschept door Natasha (of was het Nancy? In elk geval de kortere Bulgaarse). Die gaf wat pre sales wat er verwacht kon worden en dat was niet mis.
Ik had gehoopt de slanke Roemeense brunette A(d)riana te spotten, dus vriendelijk bedankt, maar d'r helaas de ganse dag niet gezien. Weet iemand of ze er überhaupt nog werkt?

Terwijl ik op een bankje in de bar zat, kwam er een Litouwse blondine bij me zitten. Bella blijkt ze zich te noemen en zou 24 lentes jong zijn en nieuw in SS. De klik was er en besloten even intiemer met elkaar kennis te maken. Heerlijk van elkaar genoten.
En 2e moment was in de Kino waar ik even aan het bijkomen was. Kreeg ineens gezelschap van het Bulgaarse duo Nancy en Natasha. Zoveel jaren langs elkaar gelopen. Groetjes hier en verleiding daar, maar nooit de knoop doorgehakt. OOIT moest het er van komen. Ze wilden me gelijk in een trio sleuren, maar dat zou vast de laatste rustplaats van Mentholbear zijn geworden ;)
Ben dus alleen met de kortere van de 2 geweest, haal de namen van hen nog steeds door elkaar. Maar geweldig genoten met dit service kanon.
En van verhalen mag ik geloven dat de ander er niet voor onder doet. Ben benieuwd...

Heb me weer prima vermaakt en gerelaxt in de SC met 1 van de uitgebreidste wellness in de omgeving.

  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1511 Gepost op: 15 juli 2023, 00:05:13 »
HAPPEN

Op de 19e van de 6e na een aantal weken onthouding me afgevraagd waar naartoe te trekken. Een afspraakje elders ging helaas niet door. En met het mooie weer besloten een club met zwembad op te zoeken en viel de keuze op het trappenhuis.

Happy hour voor 6 tientjes entree net op tijd gehaald. Opfrissen, omkleden en gauw haring gaan happen. Toch wel een uniek dingetje van de club die door deze veelvraat gewaardeerd wordt :)
Door de dag heen is er gevarieerd wat te eten. Drinken kun je zelf tappen in het restaurant of bij de bar in de kelder halen. De bar in de tuin was tijdens mijn bezoek (nog) niet open.

Erna een wellness rondje om even bij te komen. Dat is toch wel een pluspunt van hun uitgebreide mogelijkheden. Stoomcabine, jacuzzi, en Finse sauna waren allen goed op temperatuur. Grappig was dat een man zei dat die andere sauna niet heet was. Heb em uitgelegd dat het een 65 graden bio sauna is. Geschikt voor hen met hartklachten of gewoon minder heet willen zitten stoken. Het zwembad was me wat aan de frisse kant, maar wel lekker na een sauna rondje.
Wat ik ook erg prettig vind bij 'het trappenhuis' is dat ze een mens room hebben met wat zachte bedjes. Aangezien doordeweeks de muziek niet keihard staat, is het daar redelijk rustig om even een dutje te kunnen doen. Erg fijn voor als je een paar uur terug naar huis moet rijden bijv.

Kwa line up waren er een dertigtal dames en ongeveer evenveel heren.
1 slanke jonge dame kwam vissen voor een kamertje. En hoewel ze lief deed had ik m'n twijfels over haar inzet van de service op de kamer. Aangezien ik weer met joker kaarten werk, oftewel beperkingen probeer te stellen aan het aantal te maken kamers, wordt je vanzelf wat selectiever in je keuze. Beetje goeie service is me ook wat waard. Aangezien haar vriendin me een eerdere keer goed was bevallen en haar reputatie voor zich spreekt, knoopte ik een praatje aan met de Bulgaarse Nancy. Niet de jongst ogende meer en behoorlijk wat aan gesleuteld. Vind d'r daardoor wel wat een pornoster uitstraling hebben.
Maar eenmaal op de kamer ontpopt ze zich toch een lieve dame die aandacht heeft voor je wensen. Echter weet ze er zelf ook van te genieten. Volgende keer neem ik een duikbril mee tegen de hoge druk stralen...
Ze zag dat ik me een hoedje was geschrokken, meer omdat ik het niet verwachte. Dus daar paste zich op aan. Met de rest van de dienstverlening zat het prima op orde. Het GOSC service predikaat waardig ;)
Ze staat hoog op de herhaallijst, aangezien ik wel benieuwd ben hoe het is als ze zich helemaal laat gaan. Want in dat opzichte lijkt ze wel iets van een nympho in zich te hebben...

Heb me weer prima vermaakt en kom graag weer terug. Hopelijk is het zwembadje dan iets warmer.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1512 Gepost op: 18 november 2023, 00:41:04 »
STERREN

Op de 13e van de 11e bleek het vies weer te worden. Niet zo raar in deze periode. Ik ga dan graag naar een SC waar het binnen voor me goed vertoeven is, met een rustig plekje voor een dutje na het plunderen van de voederbakken.

En hoewel ik er dit jaar nog niet vaak ben geweest, bewees de haringclub maar weer eens waarom het een favoriete club van me is, en zeer waarschijnlijk weer m'n beste SC van het jaar gaat worden.
Want door drukte op de weg, omweg voor tanken en even wat inkopen gedaan te hebben, kwam ik net voor happy hour nog aan om voor het gereduceerde tarief van 60 ipv 70 euro binnen te komen. Deze Dagobear let op de kleintjes.

De dag begon gelijk goed voor de veelvraat in me, want de kok had weer een lekker omeletje voor me. Traditie getrouw nam ik nog een haring mee, naast een croissantje en wat vleesbeleg.

Voor de relaxbeer was de wellness weer tip top in orde om even uit te buiken. De jacuzzi was lekker warm, de bio sauna stond aan, de stoomcabine was goed vochtig en de Finse was lekker warm. De aufguss wordt gedoseerd middels een druk knop, dus overmatig opgieten wordt hiermee voorkomen. Het enige wat ik jammer vond, was dat het zwembad afgedekt was en naar horen zeggen onverwarmd.
Voor de lomebeer kon ik in een hoekje van de kino even een dutje doen. Stiekem hoopte ik op een aanranding door het Bulgaarse duo Nancy en Natasha. Want voor hun zomervakantie hadden we het over een trio en dat zat in m'n hoofd.

Helaas stonden de sterren verkeerd, want het kwam er niet van. Toen ik de bar inliep werd ik gewenkt door een favorietje die ik ruim een jaar lang niet meer gezien had. Gezellig met Ariana even bijgekletst. Vanuit m'n ooghoeken zag ik dat Nancy even stond te loeren, maar ik dacht dat komt later wel. Eerst met dit kleine opdondertje een hernieuwde kennismaking doen op een kamertje. Als vanouds geweldig van elkaar genoten. Ze verdient nog altijd het GOSC predikaat.

Na lekker van de snacks in de serre gesmuld te hebben en een wellness rondje, ging deze luie beer weer even in de kino liggen. Lisa lag naast me en knoopte een praatje aan. Ze is wat afgevallen en past nu wat beter in m'n straatje. Leuke GND type en had wel trek in d'r. Zij ook in mij en vroeg of het er vandaag in zou zitten. Jawel, maar niet nu het buikje tonnetje rond was. Dat had ze wel door, en was tevreden met het antwoord. Want volgens mij heeft ze door dat een beloofbeer zich aan een belofte houdt.
Een medewerker wilde m'n glaasje drinken meenemen, aangezien het eigenlijk niet toegestaan is om drinken in de kino mee te nemen. Ik besloot maar naar de bar te verkassen om verder uit te buiken. Daar trof ik een ouwe bekende dvp. Ik wist het niet zeker en ze maakte ook terecht een opmerking dat ik haar telkens niet helemaal herkende. Maar het was dus Delia die ik elders van lang geleden nog ken. Gezellig praatje en Lisa zag ons kwebbelen en dacht misschien dat onze afspraak niet meer door zou gaan. Niets bleek minder waar, want ik had wat joker kaarten in m'n zak zitten. Ik was namelijk immers van plan voor een Bulgaarse trio te gaan. Dus na bij Delia geinformeerd te hebben tot hoe laat ze ongeveer zou blijven, ging ik op zoek naar m'n date.  Die kwam ik bij de trappen tegen en vroeg haar of ze tijd had. Opgewekt ging ze een sleutel halen, terwijl ik me ging opfrissen. Ze kwam me vertellen dat ze kamer 25 had en dat ik m'n tijd kon nemen onder de douche. Nou ben ik niet het type om de tijd van de dames te verdoen, dus een minuutje ofzo later ging me gauw opdrogen en op zoek naar betreffend kamertje.
Lisa lag al verleidelijk op een gereedgemaakt bedje klaar op me te wachten, waar we geweldig van elkaar genoten hadden. Ze zou met haar technische kunde zo bij het milieuvriendelijke nationale blaasorkest kunnen. Wel hoop ik dat ze ooit een certificaat CPR gaat halen, om het GOSC predikaat binnen te slepen. Want kwa intimiteit kwam de beleving wel dicht bij een GFE. Ze zou dan wellicht een toppertje kunnen worden. Beugelbekkie gaat voor een week of 6 van een welverdiende vakantie genieten. Hopelijk treffen we elkaar weer in het nieuwe jaar.

Ik spotte erna Nancy en Natasha in de kino met hun pyama party slippertjes. Maar zo kort na kamertje met Lisa en planning met Delia later, leek het me verstandig om de trio voor een volgende keer te bewaren.

Na een wellness rondje, waar ik telkens lekker buiten even in de frissen herfstwind kon afkoelen, Delia wezen opzoeken. Verhouding dames en heren waren met ieder circa 20 a 25 redelijk gelijk, waardoor de dames niet heel veel kamers leken te maken. Delia zat dus ook op haar plekje toen ik d'r zocht.
We hebben ons op een kamer teruggetrokken en heerlijk van elkaar genoten, met deze milieubewuste jongedame.

Door m'n kamergang was het avondeten al een poosje geserveerd. Eigen schuld, dikke bult voor deze veelvraat. Doch een lekker bordje spare ribs opgeschept.
Erna met wat wellness rondjes wezen uitbuiken. Vind het jammer dat het zwembad in de winter niet meer lekker verwarmd is. Heerlijk vind ik het om bij een wellness resort na een saunarondje af te koelen in het buitenlucht en erna een warm zwembadje te duiken om weer wat op temperatuur te komen. Zou wel fijn vinden als dat ook bij SS zou kunnen.
Zelf heb ik m'n eigen mondwater en geurtje mee, maar denk dat voor andere heren het makkelijk zou zijn als de club daar in voorziet. Naast hun fohn en potje gel zou dat het plaatje mijn inziens compleet maken.

Na een lekker dutje op een bedje in hun mensroom en nog even opwarmen in het bubbelbad, was het helaas tijd om de tent weer te verlaten.
Maar dankzij de goeie wellness voorzieiningen, de favoriete dames en het smakelijke eten kom ik er graag weer terug.
Ook spotte ik nog een interessante slanke blondine, slanke brunette, en een GMC brunenette. Die laatste is zelfs mij net wat te slank, maar wellicht iets voor Eddy_V?

  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1513 Gepost op: 18 december 2023, 06:30:55 »
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1514 Gepost op: 24 januari 2024, 01:18:38 »
RECES

Op de 15e van de 1e richting Vaals getrokken voor een lekker stukje haring, ook zit de haringboer om de hoek. Toch smaken ze hier beter. Zal misschien wel door het uitzicht komen...

Omweggetje om nog even voordelig in Duitsland te tanken. De tip van een ijsbeer om even langs de Markant Tankstelle te rijden wordt nog altijd zeer gewaardeerd door deze Dagobeer.
En een Dagobeer zou geen Dagobeer zijn als ie niet een paar minuten voordat Happy Hour entree om 11:30 zou aflopen nog bij het poortje aanbelde.
Voor de prijs van 6 tientjes kreeg ik niet alleen een warme badjas en een handdoek mee (slippers heb ik zelf mee), maar ook nog saunakilt om er een beetje beschaafd bij te kunnen zitten en een XL saunahanddoek waarop je lekker languit kunt liggen. Bedenk me net dat ik deze fijne voorzieningen onlangs niet eens had opgesomd bij een Beste Saunaclub stemming ergens elders. Maar het zijn mede deze kleine details die de puntjes voor me op de i zetten. En voor mij Sixsens de beste saunaclub in de regio maakt.

Want behalve deze randzaken, vind ik de fasciliteiten ie ze aanbieden in de vorm van horeca en wellness prima verzorgd. Er is een uitgebreid ontbijt beschikbaar waar niet alleen wat brood en beleg liggen zoals in de meeste SC. Maar warme broodjes, tosti's, een soeppannetje, salade, een worstpannetje en natuurlijk de unieke schaal met haring staan allemaal voor je klaar. Desgewenst kan de kok ook nog een eitje op maat maken. Of het nou een simpel spiegeleitje is of een omeletje met champignons en bacon. Er is van alles mogelijk. Daar maakt deze veelvraat met plezier gebruik van.
Om de dorst te lessen staan er kannen met sapjes, tapautomaat voor fris en mineraalwater en een koffieautomaat. Persoonlijk vind ik het erg fijn om niet telkens een bardame lastig te moeten vallen en ik makkelijk zelf m'n glas kan vullen. In de middag worden er vlaaien aangeboden in een koelkastje. En kun je je buikje vullen met pasta en smakelijks snacks als kip nuggets, frikandellen en bami blokken. Soms wordt er zelfs verse sushi geserveerd! 's Avonds is er een uitgebreid buffet. En in de zomer met mooi weer gaat de BBQ aan.
Naast dit alles heeft deze tent de uitgebreidste wellness in de wijde omstreke. Een dakterras waar je mooi uitzicht hebt over het heuvellandschap, een tuin om in de zomer lekker van de zon te genieten, een verwarmd zwembad om na het stomen of bakken even in af te koelen, een stoomcabine om de luchtwegen open te maken, een bio sauna om lekker in op te warmen, een hete Finse sauna om het luie zweet er uit te krijgen (beide met mechanische opgieting) en een heerlijk warme jacuzzi om even in uit te puffen. Verder hebben ze een mens room waar je je even kunt afzonderen van de rest om even rustig wat te lezen ofzo en een verduisterd hoekje met bedjes waar je even tot rust kunt komen.
Voor mij de perfecte saunaclub om meerdere uurtjes te verblijven.

Oh ja, ik zou haast vergeten dat er ook nog leuke dames rondlopen ;)
Het fijne van Sixsens vind ik dat de line up vaak gevarieerd is. Van slanke jonge meiden, of porno types met opgeblazen ballonnen en lippen, tot de ervaren milfs en dames waar je wat meer grip bij hebt. Voor ieder wat wils.
En je kunt je fijn samen terug trekken in 1 van de vele kamers om elkaar wat intiemer te leren kennen. En hoewel de club ook wel de bijnaam Het Trappenhuis heeft door de vele verdiepingen, hebben ze ook een liftje bij de trap, zodat ook bezoekers die minder goed ter been zijn een bezoek kunnen brengen.

Zijn er dingen die ik anders had gezien of mis? Dat ook wel. Zo vind ik het persoonlijk erg jammer dat er geen douchekop met slang meer is om zeg maar even tussen je beentjes te spoelen. Die was er vroeger naast de stortbak. Over douche gesproken, vind het erg fijn dat ze gekozen hebben voor normale douchekranen ipv die verrekte drukknoppen waar je om de tien secondes een ram om moet geven voor een paar druppels water.
Bij de kleedruimte hebben ze deo, gel en een fohn. Erg fijn om je kapsel weer in stijl te kunnen brengen en niet als een verzopen kat thuis te komen. Maar wat ik een beetje mis is mondwater wat ik bij veel andere SC wel zie. Voor mij geen probleem, aangezien ik m'n eigen mee neem. Maar kan me voorstellen voor andere bezoekers die dat niet zo makkelijk altijd bij zich hebben. Wel zo fijn als je zo intiem met iemand bezig bent om een beetje fris en fruitig over te komen.

Maar dat soort kleine dingetjes kunnen m'n plezier niet bederven. Integendeel, met vol goeie moed ging ik op jacht naar wat leuke dames. Ik merkte al snel dat enkele van m'n favorietjes nog met kerstreces leken te zijn. Ik hou graag van zekerheidjes en ga liever met een goeie bekende de kamer op. Maar nu deed zich dus de gelegenheid voor om wat nieuwe dames te ontdekken. Er waren die dag circa 15 a 20 dames, waarvan 2 m'n interesse hadden. Door de dag heen waren er afwisselend telkens tussen de 10 a 20 mannen aanwezig. Dus kwa balans voor de heren prima te doen.
In hun kino draaien ze wat porno en vind er soms ook wat live actie plaats. Vandaag niet gezien en kon er lekker wat liggen relaxen en de dames bekijken die langs liepen. Op een gegeven ogenblik liep 1 van mijn interesses voorbij en vroeg ik haar bij me te komen voor een praatje. Elly blijkt de slanke Roemeense blondine te heten. Ze heeft meer lentes gezien dan ik had verwacht. Vooral haar lichaam ziet er strak en mooi uit. Ze vroeg wel 150 voor een uurtje. Toen ik aangaf me daar niet in te kunnen vinden, kwamen we uiteindelijk 120p60 overeen voor een milieuvriendelijke kamergang met wat zoentjes en mosseltjes aan toe. Heerlijk van elkaar genoeten. De dames weten de rollen er wel goed om te draaien. Want oh oh, wat hadden ze toch weer last van een rug en wilden maar wat graag een massage... Ja, zo heb ik het ook graag. Een massage krijgen en er ook nog voor betaald te worden. Weet niet wat me bezielde, maar ze kreeg me wel zo ver  :-P

Erna lekker van de goed gevulde voederbakken en de wellness genoten. Jammer dat ze met de hogere gasprijzen niet meer de zwembad verwarmen zoals ze vroeger wel deden. Gelukkig was de sauna wel goed op temperatuur en daar aan de praat geraakt met een Engelsman die in Antwerpen was gaan werken. Die was voor het eerst naar een saunaclub gekomen en leek wel als een kind in een snoepwinkel. Die keek natuurlijk z'n ogen uit en na een paar glaasjes op leek ie wel een dolenthousiaste puppy. Gelijk 2 trio's en nog een losse dame gekamerd. Hij was bijzonder te spreken over good old Maurice. Toen ik wat aan het uitbuiken was in de serre (lekte helaas op sommige plekken een beetje) met een jonge dame, kwam ie er gezellig erbij zitten. En toen Maurice langs liep wist ie em erbij te krijgen voor wat geouwehoer. Toen z'n taxi er was om em op te pikken, zat ik daar alleen met m'n tafel dame. Nathy blijkt deze jonge Roemeense meid te heten. Erg lief en vriendelijk. Van het 1 kwam het ander en we belanden uiteindelijk op de kamer. Kon wel merken dat ze wat jong en nog een beetje groen was. Ze kan nog wat groeien in haar vaardigheden. Ook zij wensde een massage... Al met al werd het een redelijk kamertje.

Na nog wat wellness rondjes en even een dutje was het de hoogste tijd om weer te gaan. Erg fijn om goed uitgerust te zijn, voordat je in het donker weer de weg op gaat. Heb me wederom prima vermaakt en kom graag weer langs. Hopelijk zijn enkele favorietjes dan weer terug.