Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115235 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Gepost op: 6 december 2012, 00:42:37 »
Gevoelens of zintuigen? Het maakt weinig uit, zolang we maar kunnen sexxxen, en onze vriend, rakker Wijze Grijze, gaat op 8 december naar de openingsparty.


Laat jullie verhaaltjes maar los...  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
officieus
« Reactie #1 Gepost op: 4 januari 2013, 21:44:18 »
!!! Zaterdag 26/01/13: nieuwjaarsparty (welkomsparty 2013) met tal van acts en lekkernijen !!!
« Laatst bewerkt op: 8 januari 2013, 23:19:19 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
TOPCLUB!!
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2013, 23:52:00 »
Mijn eerste twee bezoekjes aan deze club (net enkele dagen voor nieuwjaar en op 2 januari 2013) ga ik in één recensie hier beschrijven.  Het tweede bezoekje stond toch zo goed als in het teken van Ive en was eerder een blitsbezoekje.

Aangekomen vorm ik natuurlijk meteen een eerste indruk van deze club.  Ik vertrok met een vrijkaartje naar deze club en vond dat kaartje erg welgekomen.  Anders had ik allicht nog niet zo snel een eerste bezoekje gebracht en al zeker niet in de rustigste periode van het jaar.  Mijn indruk van de club via wat ik er over las en via het net was niet zo bijzonder.  Ik hield het bij een mooie maar kleinere club.  Ik had ook serieus mijn bedenkingen bij hun reclameslogan dat ze de mooiste saunaclub zijn.  Het leek me ongeloofwaardig als je dan aan Paradise of Sakura in Stuttgart of Sharks in Darmstadt dacht.  Dat de club qua schoonheid alvast makkelijk GT, LR en PGH kon overtreffen, daar twijfelde ik niet aan.  Da's ook niet moeilijk.
De eerste indruk dus van de club vanbuiten.  Het kwam overeen met mijn gedachte.  Oogt kleiner, oogt niet speciaal of modern.  Heeft veel weg van de uitzuipbars die zo gekend zijn in België. 

Er is een ruime privéparking. 

Met het openbaar vervoer is de club ook erg gemakkelijk te bereiken.  Vanuit alle richtingen best naar Aachen treinen.  Dan rijdt bus 50 overdag elk kwartier tot bijna voor de deur van de club.  Ritduur ongeveer tien minuten.  's Avonds rijdt de bus om het halfuur.

De deur gaat open.  Je stapt meteen een oogverblindend mooi en modern etablissement binnen.  Met een stoeltjeslift is er ook aan personen die minder goed te been zijn gedacht.  Dat de club erg groot is merk je dan nog niet.  De club mag qua oppervlakte (zowel binnen- als buitenoppervlakte) tot de grootste saunaclubs genoemd worden. 
De ontvangst was vriendelijk.  Het personeel en de dames zijn ook vriendelijk, toegankelijk en behulpzaam en gedienstig.  Een klasse apart. 

Het aantal dames door de dag heen zat op iets minder dan twintig.  Door de dag heen ongeveer dubbel zoveel heren.  Voor deze uiterst rustige periode van het jaar vind ik dat behoorlijke cijfers voor een nog opstartende saunaclub.  Ik vernam dat lang bestaande saunaclubs deze aantallen vaak niet haalden.  De club heeft alle capaciteit in zich om het driedubbele aan dames en heren te ontvangen.  De dames zijn gemiddeld iets ouder dan in de meeste saunaclubs en iets voller.  De meeste dames zijn qua figuur eerder "normaal tot "normaal-slank" dan "lolita".  Er was 1 dame die geklasseerd zou kunnen worden onder lolita.  2 andere dames vielen mij ook nog speciaal op, waarbij de dame met haar zwart haar opviel door haar GFE-gehalte en waarbij een blonde dame (Ive) opviel door haar natuurlijk gedrag en natuurlijke schoonheid.  Net voor nieuwjaar waren er dus voor de gemiddelde saunaclubbezoeker te weinig slanke dames en lolita-types (zeg maar: de typische "Roemeentjes").  Bij mijn tweede bezoek zat dit al veel beter.  Ik vernam van een bevriende man dat er nog een aantal dames strak in het vel afwezig waren die er anders wel zijn.  Die komen dus ook nog.  Het wordt steeds beter.  Dat de net iets jonger ogende en net iets slankere "poppetjes" de meeste mannen toch bijzonder blijft aanspreken, bewijst het feit dat ik bij mijn eerste bezoekje niet op kamer ben geweest omdat de eerder genoemde 3 dames continue bezet waren.  Ik ga ook enkel met "uitverkorene" dames op kamer.  Na flink gewik en geweeg van mezelf omdat ik het mezelf graag moeilijk maak.  Nee, misschien zoals wel voor de meeste GFE-heren geldt: eerst het uiterlijk en dan de noodzakelijk klik aftasten, of die er is.  Op kamer gaan om op kamer geweest te zijn, is er bij mij (en de meeste bedreven clubgangers, meen ik) niet meer bij.

Van het management kwam ik te weten dat ze er naar streven dat de dames niet te hard jagen en al zeker niet de mentaliteit hanteren om ofwel aan de badjas ofwel aan je lul te trekken en meteen "zimmer" te roepen.  Wat een opluchting! 

Om elk misverstand uit de wereld te helpen: de meeste dames waren mooi.  Je zou al heel erg blij zijn als je met een van de dames gewoon over straat zou mogen lopen, als vriendin.  Blijft natuurlijk dat er een verschil is tussen de P6-world en de "normale" wereld. 

Om erg duidelijk te blijven.  Ik ben heel positief verrast door Sixsens.  Sixsens is inderdaad een prachtige club op alle gebied, met natuurlijk ook wat minpuntjes maar dat kan ook niet anders.  Globaal gezien, besliste ik al voor mezelf dat de prachtige clubs als Paradise en Sakura, Sharks en Magnum binnenkort een zware concurrent bijkrijgen.  Sixsens zal de club zijn waar ik veel en graag zal komen.  Zo voel ik het nu aan.  Hopelijk blijft dat zo.  Sommige minpuntjes kwamen bij een gesprek met de vrouw des huizes vanzelf aan bod.  Ze weten bijvoorbeeld dat het restaurant een beetje achterhinkt in vergelijking met de rest van de club.  Ze gaan eraan werken.  Andere minpuntjes die ik vernoemde werden direct als opbouwende kritiek ontvangen.  Als de beloftes om aan de minpuntjes nog wat te werken ook gehouden worden, spreekt het helemaal voor zich dat het mijn stamclub zal worden. 

De indeling is als volgt.  De inkom is op het gelijkvloers met verder door het restaurant met kleine lounge en kleine bar en groot tv-scherm waar sportevenementen gespeeld worden.  Zowel via het restaurant als via het onthaal kan je afzakken naar -1.  Hier vind je de kleedkamer met elektronisch scan-systeem voor de kastjes.  Erg praktisch en makkelijk.  Ook de douches, koude douches, de HWP, het stoombad, de bio-sauna en de Finse sauna, net als de massagekamer en rustruimte (stijl Paradise Stuttgart) vind je hier.  Evenals de standaardkamers.  Alle voorzien van een bidet.  Verder spiegels en een groot bed.  Geen tierlantijntjes hier maar meer dan voldoende, net en mooi.  Verder door naar beneden (-2) kom je in de grote bar en grote lounge, op dit verdiep vind je ook de kino.  Op elk verdiep zijn er sanitaire ruimtes.  De lounge is heel mooi, net als de gehele club.  De lounge en bar is modern maar straalt tegelijkertijd gezelligheid en erotiek uit (gekleurde belichting).  De muziek staat op aanvaardbaar volume, ook 's avonds (net binnen mijn grenzen).  De muziek is afwisselend en erg goed.  's Avonds wat dansbaardere muziek dan overdag.  Behalve de traditionele barkrukken aan de bar heb je nog vele sofa's en ligplekken in de lounge.  Leuk om al wat te friemelen met je toekomstige date.  Natuurlijk is ook in deze bar een hoek voorzien met gokautomaten.  Roken op de ligplekken in de lounge is niet toegestaan (brandplekken ogen dan ook niet mooi op meubilair).  Op +1 tenslotte vind je enkel kamers.  Dit zijn de luxekamers (met douche, jacuzzi en tierlantijntjes).  Erg mooie kamers.  Als je de jacuzzi daadwerkelijk gebruikt moet je wel € 25 extra afrekenen aan de balie (onafhankelijk van de tijdsduur van je rendez-vous).       

Aan de bar en in het restaurant kan je fris bestellen, bier en appelsiensap.  Inbegrepen in de inkomprijs.  De inkomprijs is bepaald op € 40 voor 14:00 en € 55 na 14:00. 

De wellness is ook dik o.k..  Een goede grote HWP.  Het water is ideaal op temperatuur.  De dames gaan heel actief mee in de HWP.  Dat mis ik vaak in de meeste saunaclubs.  Groot pluspunt dat meer aan de dames dan aan de club ligt natuurlijk.  De bio-sauna en het dampbad zijn verder ook prima en op temperatuur.  Na een saunabeurt kan je buiten een luchtje scheppen of je kan onder de koude douche gaan of onder de ijskoude emmer gaan staan en zo het water over je heen laten lopen.  De warme douches zijn spijtig genoeg niet regelbaar van temperatuur en staan voor mij net iets te warm.  De wellness oogt aan het saunagedeelte mooi maar tegelijk ook een beetje kaal.  Aan de HWP staat een grote plant, misschien mogen er zo wel meer komen.  Anders kan men de grote vrije ruimte eventueel nog voorzien van een kouddompelbad.  Het is maar een ideetje.  De Finse sauna zou 90° C moeten zijn maar staat maar op 80° C.  Vermits er ook een sauna is voor softies (bio-sauna), zou de Finse sauna inderdaad 90° C mogen zijn.  Lekker heet, lekker zweten.  Toen de vrouw des huizes naar mijn bevindingen vroeg, vernoemde ik dit.  De uitleg kwam er op neer dat de sauna nu eenmaal zo'n systeem had waarbij hij steeds van 90° C naar 80° C afkoelt en dan weer opwarmt naar 90° C.  Helaas moest ik bij beide bezoeken vaststellen dat de sauna altijd op 80° C stond.  De rustruimte is prachtig.  Zalig ook om volledig in tot rust te komen.  Je hebt via een gefumeerde glaswand zicht op de bar en lounge op -2 en mooi is ook het verlichte logo met zijn paarstinten die je van daar goed kan zien en daar goed tot zijn recht komt.  De ruimte zelf doet me denken aan de club Paradise in Stuttgart (Oriëntaals).  Een beetje ongezien kan je daar zelf alle vrouwen zien die daar toevallig passeren.  Handdoeken liggen niet ter beschikking in het wellnessgedeelte.  Hiervoor moet je steeds naar boven naar de theke.  Niet echt je dat maar hier moeten blijkbaar de vele goede mannen het bekopen met de weinige slechte mannen die met zeven handdoeken tegelijk weg zijn anders.  Allicht dezelfde heren die na één toiletbezoekje een mestpacht achterlaten.

De kino met heel groot scherm is ook heel o.k. en vrij groot met voldoende ligplaatsen, al kom ik er zelden. 

Het restaurant is goed te doen maar min of meer wel het zwakke punt van de club.  Het eten is lekker maar zeer eenvoudig.  Enkel wittebroodjes bij het ontbijt en bij mijn tweede bezoek was het vlees een ronde schijf (soort gehakt).  Dat was eetbaar maar Ive bleef er toch af.  Een gezond tussendoortje kan je er ook niet krijgen.  Nergens een fruitschaal.  Ook op zich zijn de zitplaatsen niet zo praktisch.  De vrouw des huizes liet me echter weten dat ze al ondervonden hebben in de praktijk dat het restaurant als eerste nog moet geoptimaliseerd worden.   

Hoewel het bij mijn eerste bezoekje helemaal geen weer was om buiten te gaan en al donker was toen ik naar huis wou vertrekken, heb ik van de baas toch nog een rondleiding gekregen door hun buitengedeelte.  Het buitengedeelte bestaat uit twee plaatsen.  Een kleiner zeer knus terrasgedeelte en een reuzegroot dakterras (groter dan de tuin van LR).  De bedoeling is om tegen de zomer een zwembad te installeren.  Als ik dan meteen een waardevolle tip mag geven aan de uitbaters?  Een zwembad dat niet verwarmd wordt, kan je in onze regio vaak maar enkele dagen per jaar gebruiken.  Een verwarmd zwembad lijkt me dus vanzelfsprekend.  In het andere geval is het ook maar geld weggegooid.  Bovendien ligt Sixsens niet gek ver van Planet Eden, die in de zomer zijn succes te danken heeft aan het zalig verwarmde zwembad, dat warm genoeg is zodat ook de dames er mee met de heren plezier in maken.     

Na al wat ik hier beschreven heb (en het meeste zelfs al besproken heb met de managers) kan ik enkel maar concluderen dat dit nu al een fantastische club op alle gebied is voor mij.  Als de negatieve puntjes ook nog verholpen worden, is het helemaal schitterend.  Mijn grootste wens is ook dat de dames zo'n hoge service blijven geven als dat de meeste nu geven.  Naar een fick-fabriek ben ik niet op zoek.  (Positieve) stress is voor op het werk, in een saunaclub wil ik chillen en natuurlijk fun en seks beleven.  De club heeft het nu al klaargespeeld dat ik er nu al over denk om in de toekomst Paradise, Sakura en Sharks veel minder frequent te gaan bezoeken.  Tot nu toe vond ik bij de Nederlands-Duitse grens geen waardig alternatief.  Dat heb ik nu zeker gevonden.  In Park Sauna Residenz kan je lekkerder eten en ben ik altijd vriend-aan-huis geweest.  Die club zal ik ook nog graag blijven bezoeken en zal terug meer in het vizier komen als de dames in Sixsens op afwerkservice zouden gaan draaien (want dat hebben ze in Park Sauna Residenz ook mooi voor mekaar).

Ik kan de club enkel maar aanbevelen aan de lezers en schrijvers hier.  De kritiek is enkel als opbouwende kritiek bedoeld.  Sixsens is goed bezig.  Ik vond op beide dagen dat er al flink wat heren komen en er steeds voldoende dames waren voor het aantal heren.  Er zijn clubs die zulke bezetting na twee jaar nog niet waarmaken.  Goed bezig dus! 

Nog even de prijzen vernoemen voor de kamergangen.  Je betaalt € 50 voor een halfuur en € 75 voor een uur.  Wie langer dan een uur wil kameren moet met de dame zelf een prijs afspreken  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #3 Gepost op: 8 januari 2013, 23:20:05 »
!!! Zaterdag 26/01/13: nieuwjaarsparty (welkomsparty 2013) met tal van acts en lekkernijen !!!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #4 Gepost op: 8 januari 2013, 23:23:24 »
Helaas tegelijkertijd ook vernomen dat er minimaal 1 dame (ex-YY) € 100 vraagt voor een uur.  Bij mijn eerste bezoek werd echter duidelijk gesteld dat de uurprijs € 75 is.

Hopelijk beseffen ze bij Sixsens dat vele mannen dit nefast vinden.  Telkens een koehandel voor de sessie.  Ook voor mij speelt de onzekerheid over de prijs van een kamersessie zwaar door in de afweging van een club.  Ik heb geen probleem met € 100 per uur maar wel met de vermelding € 75 en dan de verrassing achteraf.

Wordt hopelijk niet vervolgd  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2013, 01:40:55 »
Foots in 6-sens


Rust:
Goed soms wil je eens lekker rustig relaxxxen, geen drukte van kinderen of naar een discotent met je vrienden, maar eens heerlijk relaxxxen. Normaal ga ik dan doorgaans naar PSR, een club waar je heerlijk kunt eten, beetje whirlpoolen op het terras zitten en een potje ping-pongen of poolbiljarten.

Zo'n dag wil ik ook, maar gezien het enthousiasme van Seksenfun over Sixsens en wat verhalen her en der, dacht ik ik ga eens naar die nieuwe Nederlandse club kijken. Alleen wel te verstaan, deze keer de herriemaker (sexmachine) eens thuisgelaten  ;) .


De route:
Zo op de google routeplanner is dat exact even ver als GT voor mij, maar ik had de behoefte aan rust, dus ik sloeg de tip van Picasso over Coco in GT over. Overigens wel bedankt, ik zal ook zeker Coco weer eens gaan bezoeken. 90 km. allererzins redelijk, want PSR is 180 km. dus da's alvast de helft goedkoper in brandstof. Vrijwel de gehele weg snelweg, dus ook dat was relaxxxed en net van de snelweg nog even getankt, zodat ik op de terugweg 's nachts geen pompstation hoefde te zoeken. Was trouwens een 24 uur tankstation op bankkaart, dus lekker makkelijk ook 's nachts open.

Ik zag het bord Lemiers en dat kleine dorpje moet je door, de 500 meter dat het lang is en dan ligt links een wit pand en een parkeerplaats gescheiden door bomen, maar net zo groot als de parkeerterrein van PHG, ofwel ruimte zat. Ik ben gemakzuchtig en stopte de auto vrijwel aan de paarse loper, maar ik heb toch nog even over de parkeerplaats gelopen om te zien hoe groot het wel niet was.


Receptie en kleedruimtes:
Binnengekomen meteen recht een nette balie waar de thekedame schrok dat zo'n klein manneke als ik naar een XL badjas vroeg hahah, tja ik ben plaatselijk groter dan mijn lengte doet vermoeden. Ik kreeg nog een stukje rondleiding tot de kleedkamer die met de trap naar beneden was. Er is een gehandicapten stoeltjes lift, maar die brengt je tot min 1 en da's de kleedkamer en de wellness, de bar is op min 2 en daar is geen lift meer. Dit speciaal voor Joker en Cupido.

Het ziet er schitterend uit, alles keurig netjes en modern, de kleedkast mag je zelf kiezen en de electronische armband moet je voor het dichtbijzijnde scanpunt houden. Het duurde even voordat ik het begreep, maar het is wel super handig. Kastjes groot genoeg, ook de dames hebben hier hun kleedkastje. Aangezien ik net voor 14:00 binnen was was het iets drukker, want tot 14:00 kun je voor 40 euro binnen, daarna 55 euro, ik vind de prijsstelling heel erg slim gekozen.


Het restaurant:
Ik wilde eerst naar de toilet en daarna ging ik als eerste kijken waar mijn interesse erg hoog naar is. Ofwel ik eindigde in het restaurant. Dat is vlakbij bij de ingang op de begane grond. Er was en beperkt en simpel ontbijt, er waren lekkere verse broodtjes, kaas, gekookte ham en zoetwaren/charcuterie noemt Seksenfun dat geloof ik. De dame vroeg of ik iets wilde drinken erbij en of ik een ei of omelet wilde. Nou, een thee graag en zelf een broodtje gezond gebouwd een eenvoudig, maar zeer smakelijk begin.

Langs mij kwam een NL-er zitten die ik al veel vaker in Living Room had gezien en deze keer praatte hij ronduit. Zo gezellig gepraat terwijl hij nog aan het eten was dat het ontbijt al werd opgeruimd. Ik dacht ik neem eens niet te veel van het ontbijt en zodoende had ik nog plek voor een stukje kersenvlaai wat prompt na het ontbijt werd klaargezet. Ook wederom van een locale warme bakker, kwaliteit uitstekend, en volgens Limburgse traditie zonder slagroom. Iets wat ik als Brabander er vaak wel op doe  >:D  want ik houd van bijna alles wat lekker is.


De wellness:
Goed daarna naar beneden en ik zag al gelijk waarom Seksenfun verliefd op deze club is geworden, 2 sauna's waar van de buitenkant op staat 95 graden en biosauna 65 graden. een whirlpool voor ik schat een man of 6, met stevig trap voorzien van goede leuningen. Tja ik val nu eenmaal niet graag in een club, dat geeft altijd weer zo'n heisa als je dan weer met een gebroken poot naar het ziekenhuis moet.
De douches zijn niet instelbaar en inderdaad beetje warm afgesteld, de whirlpool ook geprobeerd en die was lekker warm, daar ontmoette ik een Belg die bij mij uit de buurt kwam. Ook hier een hele tijd gezellig mee gekeuveld. De wirlpool is nu eenmaal mijn favoriete wellness apparaat wat ik wel bijna altijd gebruik. In de sauna kom ik zeer zelden.

Daarna verder gewandeld, want de club is groot of ruim en je kunt er wel wat rondlopen, of traplopen. Bij de wellness is ook een hele mooie oosterse sferen kamer ingericht, hier kun je lekker rustig zitten bv, met je i-pad lezen hoe koud het buiten is of waar ze in de file aan het aanschuiven zijn. Ha een hele mooie terugtrekplek, waar je ook met je dame naar toe kan gaan. Awel om te praten dan, want openbare sex heb ik niet gezien en zou in deze ruimte ook niet passen, veel te mooi om vlekken te veroorzaken. Ik weet niet of dat in 6sens wel mag, misschien weet Seksenfun dat.


De bar en de dames:
Op de min 2 verdieping is dan de bar een ronde met krukken eromheen en de ruimte heeft het midden tussen een disco en een lounge. Aan de kanten staan banken en ligmogelijkheden, ook hier heb ik geen openlijke sex gezien. De muziek staat hier op een goed niveau, niet de slaapstand van PSR maar gelukkig ook zeer zeker niet de herrie uit Samya. De koffie was prima, ook de cola is geen aanmaaktroep zoals in Aca. Goede zetels bij de bar en je kunt ook videoclipjes kijken op een plat scherm, maar ik kijk altijd liever naar de echte dames. Clips kijk ik thuis wel.

Op het eerste oog waren er minstens 15 vrouwen en ik spotte af en toe een mooie dame voor mijzelf. In de avond komen er wat meer en zullen het er rond de 20 geweest zijn, maar ik kan er makkelijk langs zitten, want nogmaals het is een ruime club en je kunt het gewoon niet in een oogopslag zien, want er zijn wat verschillende verdiepingen. 's middags zag ik een gipsylook dame zitten met lange zwarte haren, mooie ogen en jawel grote ronde oorbellen, van die fietswielen, dat trekt me automatisch aan. Het bleek Petra te zijn en die heb ik gekamerd, zie recensie die nog volgt.



Het eten:
Ik had begrepen dat het eten rond half 6 zou zijn en omdat de Belg zijn ontbijt was misgelopen liepen we rond die tijd naar boven naar het restaurant. Net naast het restaurant was de keuken en de kok was nog zijn best aan het koken. Wederom komt de dame vertellen dat het bijna klaar is, of we alvast wat willen drinken en ze verteld wat er op het menu staat. Op het menu stonden rijst met kip-kerrie en macaronie en salade, ik fronste mijn wenkbrauwen vast, want van macaronie ben ik nou geen echte fan. Ook van buffeteten ben ik geen fan, zeker niet als het wat langer staat.

Goed het leuke van het eten in 6sens is dat je ook bijna alle dames ziet. Iedereen komt rond de start naar het kleine restaurant en zo kun je wel in een oogopslag zien welke dames er zijn. Het restaurant is dan niet zo handig ingedeeld en veel dames gaan voor te eten in het keukentje van de kok zitten en da's jammer. Een gemiste kans om op een leuke manier kennis te maken met de dames. Dit gaat volgens Seksenfun nog verbeteren wanneer het wat praktischer ingericht wordt.

Nou ik dacht ik probeer van alles wat en ik kan alleen maar zeggen dat het werkelijk verrukkelijk smaakte. De macronie was een van de beste die ik ooit geproefd had (en ik kom vaak in culinair paradijs Oostenrijk, dus ik weet echt wel wat lekker is), De salade met noten was subliem en de kip-kerrie met rijst was ook heerlijk. Kortom nadat ik mijn bord leeg had, van alles nog een keer genomen en ik heb me klemgegeten. Mijn ogen waren net ietsies groter dan mijn niet zo kleine pens en zodoende een heel klein restje niet meer op kunnen eten. Ik geef grif toe dat ik echt te veel gegeten heb, het was eenvoudig, maar fantastisch klaargemaakt, mijn complimenten aan de kok. Gelukkig hoefde ik het liftstoeltje nog niet te gebruiken ik kon nog op eigen kracht naar beneden.


De avond:
Na de maaltijd eerst even uitgebuikt en daarvoor heb ik met de NL -er in het bankje op de Ipad wat over ons forum gesurft. De internetverbinding is geheel vrij van wachtwoorden en werkte ook prima, dus voor de heren die af en toe wat mail willen doen tijdens hun verblijf dat is hier geen enkel probleem. Ook wordt je niet of nauwelijks door de dames gestoord als je in de wellness ruimte zit, alhoewel in de bar is gelukkig ook geen jaaggedrag, past ook niet zo in de clubsfeer.

In de avond was een hele mooie blondine binnengekomen, maar die ging vooral bijpraten met haar collega dames. Geen idee hoe ze heette, maar dat vinden we nog wel eens een keertje uit. Ik was overigens ook geinteresseerd in een lang zwartharige dame die ook weer grote ronde fietswieloorbellen had en die sprak me  aan in de bar. Heel even mee gepraat en deze kwam best snel met de kinovraag, dus ik dacht ik zal nog eerst wat services checken. Ook hier ging ik voor de bijl, want eerlijk is eerlijk daar kom je uiteindelijk voor en 1 liefst  2 keer naar kamer dat bevalt me prima voor een relaxxxte dag. Ook deze dame genaamd Leatitia zal worden gerecenseerd.

De sfeer is een beetje vergelijkbaar met PSR, met uiteraard hun overeenkomsten, maar ook hun verschillen.
Na de kamer vooral nog wat gepraat met een Locale Limburger die ik voorheen wel eens een keer in Yin Yang tegenkwam. Ook hij had de weg naar 6sens gevonden en ook hem beviel het prima. Rond 23:00 moet ik weggegaan zijn, want rond 24:00 was ik thuis. De dag was mij prima bevallen, 6sens is een hele goede en mooie club voor een rustige relaxxxdag. Prima wellness, goed eten af en toe een kamertje en de rest lekker relaxxxen.


De zomer:
Vooral in de zomer lijkt het me extra leuk, lekker met de motor door de mooie omgeving ernaar toe toeren. Dan uitgebreid op het terras (met of zonder zwembad, want zwemmen doe ik toch niet) genieten met een koel drankje, dat lijkt het me heerlijk toeven.

Nu mis ik nog dat je niet naar buiten kunt kijken, vooral omdat de club in het mooiste gedeelte van Nederland ligt. De mooie glooiende omgeving, een lekker zonnetje, wat mooie dames en met een drankje op het terras, dan zul je echter nog meer trappetjes moeten lopen, want de meeste dames zitten aan de bar op de min 2 verdieping, maar dat zal zichzelf wel oplossen.

Groet, Foots
O0


P.S. Laatste alinea wat taalkundig bijgewerkt.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #6 Gepost op: 15 januari 2013, 22:31:28 »
Citaat van: Foots



 Openbare sex heb ik niet gezien en zou in deze ruimte ook niet passen, veel te mooi om vlekken te veroorzaken. Ik weet niet of dat in 6sens wel mag, misschien weet Seksenfun dat.
 
Om jouw woorden even te gebruiken.  Zal van dame tot dame afhangen?  Nog niet gezien op de drie keer dat ik er was.


Citaat van: foots
Vooral in de zomer lijkt het me extra leuk. Nu mis ik nog dat je niet naar buiten kunt kijken, vooral omdat de club in het mooiste gedeelte van Nederland ligt.

"kleine Zwitserland" noemen ze het daar zelf wel eens.

Citaat van: foots
De sfeer is een beetje vergelijkbaar met PSR, met uiteraard hun overeenkomsten, maar ook hun verschillen.

Stelt foots vast.  Meteen weet hij waarom dit een van mijn favoriete clubs is geworden  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Beeldmateriaal van de dames op de site.
« Reactie #7 Gepost op: 20 januari 2013, 20:39:42 »
De vos heeft zijn werk weer gedaan, gisteren maar da's niet zo van belang.

Belangrijker is dat binnen afzienbare tijd ook foto's van de dames zullen te bewonderen zijn op de site van Sixsens.  Ik mocht het in levende lijve meemaken, hoe dat gebeurt.  Toch de moeite om eens af te zien.  Hopelijk wordt er niet te veel gephotoshoped want de dames zijn zo heel erg mooi  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Beeldmateriaal van de dames op de site.
« Reactie #8 Gepost op: 20 januari 2013, 22:13:45 »
De vos heeft zijn werk weer gedaan, gisteren maar da's niet zo van belang.

Belangrijker is dat binnen afzienbare tijd ook foto's van de dames zullen te bewonderen zijn op de site van Sixsens.  Ik mocht het in levende lijve meemaken, hoe dat gebeurt.  Toch de moeite om eens af te zien.  Hopelijk wordt er niet te veel gephotoshoped want de dames zijn zo heel erg mooi  ;) .
In Lynn's topic is niet gefotoshopt, want daar doe ik niet aan mee  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #9 Gepost op: 21 januari 2013, 21:59:19 »
Sixsens zondag 13 januari 2013.

Laat ik beginnen met een nieuwe dame te vernoemen in Sixsens.  Ze is enkele dagen voor de dertiende januari begonnen in Sixsens.  Daarvoor heeft ze al heel wat clubs afgeschuimd.  Hoe lang ze dus zal blijven is een open vraag.  Gisteren had ze het nog dik naar haar zin, in elk geval.  Ze luistert naar de naam Vanessa.
Ik begin ermee omdat ze al vrij snel bij mij kwam zitten.  Niet in een sofa maar bij in de HWP.  Ik had zo niet direct iets met haar op het eerste gezicht.  Daarom vertelde ik haar dat een kans op een kamergang zo goed als nihil was.  Waarschijnlijk is ze selectief doof want ze kwam toch gewoon bij me zitten en deed alsof we de beste liefdesmaatjes waren.  Ze begint met mijn lul te spelen onder water maar ze kreeg er geen opwaartse beweging in.  Toch niet meer dan dat de broebels voor mekaar kregen.  Ook niet na een tijdje.  Terwijl ze met mijn lul aan het spelen was, stond haar mond geen minuut stil.  Misschien zorgde dat onbewust wel ervoor dat er tussen mijn benen geen juiste reactie kwam.  Het is overigens haar kenmerk.  Als je een blonde dame in de HWP ziet zitten bij een man en die dame kan geen moment zwijgen: dat is ze!  Ze gaat jagerig tewerk maar zonder opdringerigheid.  Ze kruipt ook mee in de sauna, dampbad....  Voor wie het belangrijk vindt dat een dame niet rookt: zij is een van de weinige.  Daarom is ze allicht ook veel te vinden in de wellnessafdelingen van Sixsens en minder in de bar/lounge.
Grappig vond ik nog wel dat ze me in geuren en kleuren vertelde over andere clubs.  Meestal zijn het de mannen onderling of de mannen die daarover zagen tegen de vrouwen.  Leuk was wel om eens de versie van een dame te horen.  Da's toch heel anders getint.  Ik vond het wel grappig hoe ze vertelde dat ze in de ene club de bazen van een andere club in badjas zag, als gewone klanten.
Toen ik naar haar nationaliteit vroeg en ze me antwoordde dat ze Russische was, keek ze op toen ik haar antwoordde dat ze dan toch al héél lang in Duitsland moest wonen.  Ze kon niet volgen.  Ik des te beter.  Als niet-Duitser hoor ik direct of een dame Duitse is of Duits haar tweede taal is.  Nu begreep ze het ook.
Ik ga maar door met de dames zeker.  Ik ben er nu mee begonnen.  Van de hak op de tak springen is ook niet je dat.

Elizabet(h).

Ze was me al enkele keren opgevallen.  Bij mijn eerste bezoek eigenlijk al.  Als je énkel en alleen op het uiterlijk afgaat, zijn er in de club betere alternatieven.  Ze is slank en klein, beetje wat ik graag heb dus.  Verder heel gewoon.  Geen opgemaakte hoer.  Je zou ze dus in de gewone wereld kunnen treffen.  Bij mijn eerste bezoek zag ik ze met een vaste klant bezig in de HWP.  (Sixsens waar de vrouwen niet bang zijn van water!)  Dat ging er super GFE aan toe.  Bij mijn volgende bezoek ging zeppos met haar naar kamer.  Hij vertelde me dat ze heel erg lief is maar tegelijk ook heel erg rustig.  Dat je er geen wilde seks van moet verwachten.  Mijn interesse in haar verminderde ineens weer een beetje.  Toch geraakte ik spontaan en met veel zin met haar op kamer, vandaag en in mijn tweede deel (zondag 19/01/13).  Ik verklap binnenkort allicht nog wel wat meer over haar onder haar (nog op te stellen) draadje.

Ive, zij kwam ook net binnengewaaid.  Ze stond in de kleedkamers.  Ik was ook net wat aan het nakijken aan mijn kastje.  Best fijn dat je hier net als in PSR een gemende omkleedkamer hebt.  Ik kreeg alvast een lief kusje.  Ze zei dat ze zich (nog) mooier ging maken en dan naar de bar zou komen.  Ik mocht alvast in de bar op haar gaan wachten.  Oeps!  Ik kwam net uit de sauna en verdiende even platte rust in de oriëntaalse rustruimte van Sixsens.  Dat deed ik dus ook.  Een bevriende wandelaar lag daar ook.  Ik vertelde kort wat net gebeurde.  Hij had genoeg gerust en ging nog eens een ronde maken.  Ik vroeg hem om Ive niet te vertellen waar ik was.  Als ze me daadwerkelijk nog eens lang en diep in mijn ogen wou kijken en genieten dan zou ze me wel komen zoeken.  Het was een beetje als grap bedoeld maar wat dacht je... even later stond ze in mijn nabijheid.  Ze was me écht komen zoeken.  Ze had me gevonden.  Ze had geen vrede genomen met een andere man.  Ik stond toen al net onder de douche.  Ik vroeg haar om er bij onder te komen staan.  Dat was natuurlijk te veel gevraagd.  Een dame die zich nog maar net geleden helemaal heeft opgemaakt onder de douche steken.  Dat haar terug nat, de schmink weeral uitgelopen.  Of... dacht ze misschien dat deze ondeugende knaap snel de koude kraan zou opendraaien en zelf snel van onder de douche zou gaan lopen?  Het zal een raadsel blijven. 

Anna, ik heb al veel goeds over haar gelezen.  Ik was best benieuwd wie Anna nu wel zou zijn.  Ik sta wat te “small-talken” met een vriend-wandelaar en vernoem haar.  Ineens kijkt een dame, die schuin tegenover ons zat, in onze richting.  Ik deed eerst of mijn neus bloedde (zijn dat vossestreken?) maar was er bijna zeker van dat zij Anna was.  Een prachtige stralende blonde dame.  Ze keek op.  Je eigen naam hoor je nu eenmaal altijd veel sneller en beter dan wat ook.  Ik liep daarna op haar af en vroeg of zij misschien Anna was.  Ja hoor.   De small talk met mijn vriend even gelaten voor wat het was en wat gegrapt en “gesmalltalked” met Anna.  Hoewel ik verre van zin was om nu al met haar de kamer op te duikelen was het een (echt waar) aangename kennismaking met haar.  Ze weet het misschien nog niet zo goed maar met haar ga ik zeker de lakens eens delen (en in Sixsens kan je letterlijk de lakens delen).  Is het een vossestreek om iemand stilaan de indruk te geven dat je dan toch niet zo geïnteresseerd bent in haar en om ze dan later op een keer te attaqueren?

Het is me wat me die dames.  Je leert ze beetje bij beetje allemaal (beter) kennen.  Het doet me denken aan de eerste maanden in PSR.  Dat was daar net hetzelfde.  Het lijkt hier dezelfde kant op te gaan, hetzelfde te evolueren.  Het zal wel wat aan mijn persoon liggen ook, zeker?  In PSR vonden ze eerst dat ik té weinig kamerde, nadien was ik een begeerde prooi.

Monica.   Monica werkt nog steeds op regelmatige basis in Sixsens.  Ik hoor geruchten dat daar twijfels over bestaan.  Bij deze zijn die dus opgehelderd.  Ook gisteren nog aanwezig.  Monica, een van de vele blonde dames die Sixsens rijk is.  Ik hoor het jullie al zeggen: dan toch geen club voor mij.  Toch wel.  Er zijn wel meer dan een handvol (blonde) dames in Sixsens.  Ik kom nog aan m'n trekken, meer moet dat niet zijn.  Monica is erg sympathiek en lacht altijd.  Ze vond me erg sexy zo enkel met een handdoek rond mijn middel.  Ja, ja... mooie praatjes in de hoop dat je richting kamer trekt met haar.  Alhoewel...  een mollige dame had het niet zo begrepen op mijn vrijetijdskledij.  Zij vond het blijkbaar niet mooi.  Ze is meer voor de uniform-kostuumheren.  Alsof ze de baas des huizes was, vroeg ze om mijn kostuum aan te trekken.  We stonden toen in de kleine bar.  Ik hield de eer aan mezelf en had bovendien geen zin in wat voor woordenwisseling ook met deze dame.  Ik keerde naar mijn locker en toverde mij in een wit pak.  Een das was niet voor handen, een strikje ook niet.  Dan maar zonder aan tafel gekropen.
 
Ik vond het een beetje triestig en zeker niet klantvriendelijk.  Als ik ook al maar een heel klein beetje (of erg veel) voor haar zou gevoeld hebben, zou ze nu nooit meer kans maken.  Het is maar de manier waarop je iets zegt.  Ach, ze zal zich vaak vervelen zeker?  De rest van de dag lag ze voor het overgrote deel van de tijd gewoon in de kino te liggen.  In het zicht, vlak aan de ingang.  Afwachtend op een man, zeker?  Niet enkel vandaag, ook gisteren zag ik ze daar zo in de kino liggen.  Ik zou bijna zeggen: ze zouden er een standbeeld van moeten maken maar da's nogal hard om daar wat mee te beginnen natuurlijk.  's Avonds kwam ik ze weer per ongeluk in de kleine bar tegen maar deze keer "kon ze mijn gat kussen".

Voor een zondag was het best levendig in Sixsens.  Een dertigtal dames en ongeveer evenveel heren.  Pret voor de heren dus!  De eerste uren waren er weinig slanke dames, meer vollere.  Dat veranderde naarmate de dag vorderde.  Tegen de vroege avond voor ieder wat wils.  Een echte lolita, een echt "jong poppeke" niet gezien, ook niet gisteren trouwens.  Ik moet er wel bij zeggen dat ik van een uur of vijf niet meer in de bar ben geweest.  Dampbad, rusten, pre-sales Elisabeth, seks met Elizabeth, eten en tegen acht uur weer naar huis.  Een mooi uur om te vertrekken als het de volgende dag weer werkdag is.  Het kan niet altijd zoals gisteren pret zijn van 13:00 - 01:30. 

Het is een feit dat vele dames van vele andere clubs momenteel eens poolshoogte komen nemen in Sixsens.  Ook de heren.  Ik trof zo een vriend van me die ik al lang niet meer gezien heb omdat ik al een tijdje niet meer in PSR ben geweest.  Hij kwam hier al eens een keer in november maar vond het toen wat tegenvallen.  Vandaag was hij best tevreden van de club maar hij kwam tot de constatatie dat het eten (vooral de brunch) in schril contrast staat met de andere luxe die de club te bieden heeft.  Vandaag zondag was het van in het begin al behoorlijk druk.  Bijgevolg wilde veel volk tezamen aan tafel.  Hierdoor merkte je dat men er nog iets zou moeten op vinden om de toeloop vlot te kunnen laten verlopen.  Snel was het appelsiensap op, dan weer geen kaassneetjes....  Het is maar als het pas echt druk gaat worden....  Natuurlijk speelt hier mee dat dan ook het etensuur nog eens kort is.  In het weekend gaat de club maar om 13:00 open en in principe wordt om 14:00 de tafel afgeruimd.  Wat ontbreekt wordt wel op eenvoudig verzoek weer aangeleverd.  Jammer dat er ook enkel wittebroodjes zijn.  Het avondeten was Schnitzel met sla, tomaat, komkommer, wortelmix en strikjesdeegwaren, rijst of gebakken aardappeltjes.  Het was lekker.  Pech (of snel wederkerend) was het gisteren zo goed als exact hetzelfde warm eten.  Eenvoudig kan lekker zijn maar het lijkt me ook maar heel normaal dat er gaat vergeleken worden met ander ruime mooie nieuwe clubs.  Dan kom je al snel uit bij bijvoorbeeld Planet Eden (niet gek ver weg van Sixsens) waar je voor € 35/50 hetzelfde eten krijgt en PSR waar je voor € 50 onbeperkt à la carte kan eten. Je hoort dat ook vertellen en ik heb toch al twee keer gevraagd aan een dame terwijl ze aan het eten was of het lekker is.  Je krijgt dan jammer genoeg al eens het antwoord dat als je honger hebt, je alles eet.  De dames stellen het vaak wat groffer dan het is natuurlijk.  Het mooie stukje zalm gepresenteerd op het filmpje op de site is er in die zin net een beetje over.  Jammer ook dat de dames hun eten vaak gaan opeten in een keukentje dat niet toegankelijk is voor de heren.  Hopelijk komt daar verandering in als het restaurant omgebouwd is.
   
Wat me bij de dames tot nu toe sterk blijft opvallen is dat ze hun job meer dan naar behoren doen.  Ik vind dat de service erg hoog ligt.  Hopelijk blijft dat zo.  We komen nog altijd in de eerste plaats voor de dames.  Als ze nu nog "een blikje" lolita's kunnen openen....


Zaterdag 19/01/13   

Om 13:00 toegekomen en ik zag al flink wat auto's op de parking staan.  Het was ook al behoorlijk druk vanaf de eerste moment binnen.  Zowel van mannen als vrouwen (niet met GT gaan vergelijken natuurlijk).  Ik telde al meteen een stuk of twintig vrouwen voor ieders wat wils en al ongeveer evenveel heren.  In het restaurant was het dan ook een beetje naar een plaatsje zoeken.  Temeer omdat ze momenteel het restaurant aan het omvormen zijn tot een écht restaurant (met tafeltjes).  Het zal een hele verbetering zijn want het eten aan lage tafeltjes zoals in LR is echt niet je dat.  Proficiat dat het zo snel gaat!  Ik kon toch nog een mooi plaatsje bemachtigen en had zelfs de hoerenchange dat ook Elisabeth nog naast me kwam zitten.  Vandaag bestond het ontbijt enkel uit gewone bruine boterhammen (geen toaster gevonden).  Verder eitjes, zoet en hartig beleg en nu ook wat typisch Nederlands broodbeleg: pindakaas en gekleurde muizenstrontjes.  Nu nog kokosbrood (grapje).  Vandaag stond er ook een grote schaal met appels.  Mooi zo.  Een gezond tussendoortje kan hier nu ook.  Elisabeth kon niet zo lang bij me blijven zitten.  Er stonden wat heren te draaien en zij had al gedaan met eten.  Er moest plaats gemaakt worden.  Toch had ik het geluk dat de heren aan de toog van de kleine bar gingen zitten en werd ik weeral omringd door dames.  Ive kwam naast me zitten, onder andere.  Aan de lange bartafels die er nu nog staan is het dan steeds een beetje moeilijk om weg te geraken als je wat wil bijhalen.  Ik liet me dan maar onder het bartafeltje glijden en kreeg op die manier ineens zin in zeevruchten en kon de grap bij Ive niet laten.

Elisabeth had me al uitgenodigd voor een rondje brubbelen maar in de achterliggende gedachte dat daar dan meteen een kamer zou aan vasthangen (of dat toch van haar kant zou verondersteld worden), bedankte ik.  Ik zeg dat dan ook meteen.  No prob (ook niet voor haar).
   
Ik ben na het eten dan naar de bar getrokken.  Daar ging ik naast een dame zitten die ik nog niet gezien had in Sixsens.  Ik kwam al snel te weten dat ze er de eerste dag werkte en Hongaarse was.  Ze luistert naar de naam Sofie.  Al even snel kwam ik van haar te weten dat ze snel de kamer op wou.  Tenminste, ze vroeg of ik eens niet een nieuwe dame wou proberen.  Tja, dat was veel te snel voor mij, inderdaad.  Sofietje, Sofietje toch....

Ook vandaag is het nog steeds zo dat de grote meerderheid van de dames goed benaderbaar en vriendelijk zijn.  Mij is het nog niet opgevallen dat de dames meer geïnteresseerd zouden zijn in hun mobieltjes dan in de heren.  Vandaag lagen wel twee tot drie dames in de oriëntaalse rustruimte wat te liggen terwijl ze inderdaad op hun mobieltje een feuilleton aan het volgen waren.  Mij stoorde meer het geluid van het mobieltje dan dat de dames even een momentje voor zichzelf wilden hebben.  Ten slotte is het ook zo dat je zou kunnen stellen dat de dames die aan de gokautomaten zitten ook niet geïnteresseerd zijn in de mannen.  Laten we het houden bij het gegeven dat de dames op dat moment even gerust gelaten willen worden.  Ik kan me er makkelijk wat bij voorstellen als je twaalf uur per dag, vaak 6 à 7 dagen per week moet werken.

Vandaag waren er zo om en bij de 25 dames, om 14:00 al en ongeveer evenveel heren.  Het aantal dames en heren zou nog wel wat oplopen naarmate de dag vorderde.  Vrijdag waren er ook zoveel dames, volgens de theke aan de kleine bar.  Ze vertelde dat Sixsens in stijgende lijn evolueerde.

Vanuit de verte een beetje, waaide en lachte ik eens naar Anna.  Ik denk niet dat ze uit zichzelf op een "onbekende" man zal stappen.  Mede daardoor bleef het vandaag dan ook bij een goedendag.
 
In de HWP wou Elizabeth bij me komen zitten.  Persoonlijk heb ik daar niet het minste probleem mee maar ik vertelde haar toch maar even dat ik niet zinnens was om daarna al naar kamer te trekken.  Even liep ze weer weg maar al even snel kwam ze weer langs.  Ik vertelde een maat wat ik haar net gezegd had.  Ze gaf me immers sterk de indruk dat ze deze keer niet meer zou weglopen en er bij zou komen, dan toch.  Het klopte ook.  Ze kleedde zich uit en kwam op mijn schoot zitten in de HWP.  Ik ga jullie nog uitgebreid vertellen over mijn eerste escapade met haar.  Daarin zal staan waarom ik veronderstel dat een herhaling er niet zo snel van zal komen.  Ik vond ze niet spontaan genoeg, beetje terughoudend op kamer, ondanks dat ze verbluffend goed pijpt.  Ik zou niet zo snel op herhaling gaan en dus was een stijve onder water niet voldoende om haar het startsein te geven voor het halen van de sleutel.  Ik maakte haar nog wijs dat mijn lul omhoog kwam door het broebelende water maar achterlijk is ze natuurlijk ook niet.
 
"Kurvë", tja dat woord valt wel eens meer onder de dames.  Dit keer omdat een man in de HWP beweerde dat hij Hongaars kon verstaan.  Hij vernoemde het woord.  De dame zij daarop dat dat nogal wiedes was omdat dat een internationaal woord is voor hoer (behalve dan in West-Europa, Amerika...).
 
Ondertussen in de bar geklonken op... ja, op wat.  Gewoon maar, Elisabeth en ik.  Elizabeth zocht me vandaag telkens weer op.  Vervelend was het niet maar ze zal moeten leren leven met het feit dat ik in de club in eerste plaats gewoon mijn zin doe.  In de oriëntaalse rustruimte verplichtte (nu ja) ze mij om dicht bij haar te kruipen en niet ergens alleen te gaan liggen.  Gedwee volgde ik haar orders.  Daarna volgde dus weer niet een kamergang.  De zin werd al wel groter dan in de HWP.  De aanhouder wint, zegt het spreekwoord.  Zou dat?  Of deden de lieve aanrakingen het?
 
Omdat in de kleedkamer een knappe slanke Roemeense blonde dame (Sara(h)) ook net over Kurvë bezig was, hebben we er nog mee zitten lachen.  Ze lachte er eigenlijk niet mee.  Ze was dat ook, zei ze nog.  Jammer dat zij op de juiste momenten bezet was of niet te vinden was.  Mijn allereerste indruk over haar was niet zo positief.  Nogal afwezig, uit de hoogte doen.  Mijn tweede indruk was helemaal anders en erg positief.  Ik heb al vernomen dat ze ontzettend goed pijpt maar moet nog te weten komen of ze ook graag tongzoent.  Speurwerk voor een van de volgende keren.

Evi, ik kwam ze tegen in de gang op -1, bijna ter hoogte van de trap naar de bar/lounge op -2.  Nog even kort wat gelachen.  Ze had net een stukje marmercake in haar hand en was er smakelijk van aan het eten.  Ik vroeg of ze wist of er in het restaurant, op etage 0, nog wat was.  Zelfverzekerd antwoordde ze negatief.  Zij had het laatste stukje genomen.  Hoewel ik zei dat ze het écht niet moest doen, wou ze met alle plezier het stukje cake met me delen.
 
Zoals ik al zei, kan je binnenkort foto's bewonderen op de site van Sixsens van de dames.  De fotograaf was vandaag ter plekke.  De dames moesten poseren in de oriëntaalse ruimte.  Ik wou even meegluren maar al snel kreeg ik van (lieve) Anna te horen dat ik gerust in de bar mocht gaan zitten met een drankje.  Met andere woorden: ze stuurde me weg.  Ik kan dat wel begrijpen dat het vervelend is als al de mannen er beginnen op te staan gapen.  Zonder probleem vertrok ik dan ook.  Wat wou het toeval?  Het glas tussen de lounge en de oriëntaalse rustruimte is zo gemaakt dat je normaal gezien wel van de rustruimte naar de lounge kan binnenkijken maar niet andersom.  Omdat er nu fel wit licht brandde voor de foto's kon je nu net wel van de lounge erg goed binnenkijken in de rustruimte.  Uitgerekend was het toen ik daar zat aan Anna om te poseren.  Ze deed dat heel erg goed.  Zo zie je maar.  Best de moeite waard om dat eens af te zien, dat kan ik je garanderen.  Later op de dag trof ik Anna nog onderweg en hield ik ze tegen.  Ik herinnerde ze even aan het feit dat ze me wandelen stuurde toen ik kwam piepen.  Ze zei dat ik niet zo nieuwsgierig moest zijn en de foto's maar moet afwachten op de site.  Toen vertelde ik haar over hoe goed je alles kon zien.  Ze wist het ondertussen ook al.  Ik kon natuurlijk niet nalaten om haar mee te geven dat ik uitgerekend haar poseerwerk goed heb gadegeslagen.  Ik had gewonnen.
 
Ive had het aan de trappen aan de lounge ook nog over dat” gefotografeer”.  Ik verstond haar niet zo goed door de afstand en de muziek.  Ik verstond alleen goed dat ze me nog een potje hard core sex beloofde.  Heel waarschijnlijk had ze toch gezien dat ik kwam piepen.  Zij was toen net aan het poseren.  Van die hard core sex is overigens niets meer in huis gekomen.  De eerste keer dat het mij paste en dat ze vrij was, was op het moment dat ze al in warme winterkledij bij de theke stond, klaar om naar huis te gaan.  Ik zei dat ik haar gemist had.  Daarop antwoordde ze me kordaat dat ik haar had gezegd dat als ik zin in haar had dat ik haar wel zou vinden.  Ik moest even nadenken, ik zeg zoveel gedurende de gehele dag tegen al die dames, maar ze had gelijk.

Ik lag op een gegeven moment wat te liggen in de lounge op een van de loungebedden.  De boel een beetje afzien.  Eens kijken op wie ik mijn pijlen ga richten.  Op dat moment waren zowel Sara, Ive, Anna,... niet van de partij maar allicht met een partijtje seks bezig.  Ik had nu wel net erg veel zin in seks.  Elizabeth zat aan de bar.  Ik was haar zo-even nog voorbijgewandeld.  De zin overtrof het weinig-kans-op-herhaling-gegeven en ik wenkte haar.  Ze kwam bij me liggen.  Een beetje geknuffeld en gestreeld maar na een poosje vroeg ze of het voor mij eender was om ergens anders te gaan liggen waar niet alle ogen op ons gericht waren.  Voor mij geen probleem.  Zo verlieten we de lounge en ruilde die in voor (inmiddels mijn lievelingsplek geworden) de oriëntaalse rustruimte.  Het dikke uur genieten, knuffelen, strelen vloog zo om.  Daarna zijn we het geheel gaan afwerken in de kamer.  Voor die ene keer dat ik eens afgewerkt wil worden.  Helemaal afwerken alleen was het natuurlijk niet.  Het halfuurtje werd mooi volgemaakt.  De details verschijnen nog wel eens op dit forum.

Na de seks die uitgelopen was tot middernacht, wilde ik langs een kant vertrekken maar langs een andere kant geraakte ik niet weg.  In de bar/lounge speelde ze daar bovenop nog uitstekende dansbare muziek op normaal volume zodat ik al helemaal niet meer weggeraakte.  Het is me dan toch gelukt tegen halftwee 's nachts.

Vandaag viel het me ook weer op dat er in Sixsens een paar prachtige blonde dames rondlopen en als ik dat al zeg, ik die meestal op zwartharige dames val, kan dat tellen.

Een erg leuke dag was het weeral geworden.


Na overnacht te hebben, ben ik zondagmorgen weer naar huis vertrokken.  Hoewel zelfs op zondag omgeroepen wordt op de radio dat slechts de helft van de Nederlandse treinen rijden door het slechte weer, moet ik zeggen dat het busverkeer in elk geval prachtig werk aflevert.  Ik had voor alle zekerheid een bus vroeger genomen om 200 % zeker te kunnen zijn dat ik mijn treinaansluiting in Aken zou halen.  Dit had niet nodig geweest.  De bus 50 naar Aken had 6 minuutjes vertraging bij ondergesneeuwde wegen.  De chauffeurs in Nederland kunnen ten minste bus rijden.  In België rijden de bussen met gelijkaardig weer met een vertraging tussen de 30' en 60' minuten  ;).


   

 
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2013, 22:11:41 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #10 Gepost op: 17 februari 2013, 19:25:26 »
Een paar opsommingen van situaties:

- Het was rustig in de namiddag maar tegen de avond schatte ik het aantal vrouwen op 25 en het aantal mannen ook.  Ondanks de rust was het er aangenaam vertoeven.
- Vandaag veel bijgepraat met een heer die ik al in jaren niet meer gezien had.
- Er waren veel nieuwe vrouwen, als die dan nog willen blijven....
- Ive gaf ik een tik op haar arm toen ze wat van de ontbijttafel wou nemen.  Ze had me niet horen achter haar komen en ze verschoot. 
- Later zou Ive in de Oriëntaalse rustruimte in het wellnessgedeelte liggen slapen met een stamgast.  Ineens ging ze even weg, de man bijna direct daarna ook.  Ive kwam terug en ik maakte er haar op attent dat haar man weg was.  Ze antwoordde mij dat dat geen enkel probleem was, dat ze dan gewoon een andere man pakt, toch.  Hij kwam echter even later weer binnen.  Hij was drank voor haar gaan halen.
- Bij het buitengaan van de club 's nachts kreeg ik naar mijn voeten van Ive dat ik haar niet voldoende had verwelkomd.  Kom nu... ze was ten slotte met haar vaste klant.  Ik kan ze dan toch moeilijk gaan binnendraaien.  Wacht maar volgende keer.
- Een andere man sprak af met een dame in de rustruimte.  Zij zou een drankje gaan halen en terugkomen.  Nog voor die dame terug was, was de man al naar de kino met een andere dame.
- Terwijl ik in de rustruimte lag, zei een dame iets tegen een vriendin van haar.  Ik kon door van alles opmaken waarover het ging.  Ik hoorde onder andere ook de naam Elisabeth vallen.  De dame had tegen haar vriendin gezegd dat ze gewoon bij mij moest gaan liggen voor lange(re) tijd en dat ik dan wel met haar op kamer zou gaan.  Zo gebeurde het met Elisabeth ook.  Ze kwam toch niet bij mij liggen.  Ze zal zelf ook wel gesnapt hebben dat zij drie keer in Elisabeth kon.  Of hoe dames mekaar proberen te helpen als ze even niets te doen hebben  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #11 Gepost op: 3 maart 2013, 15:04:07 »
De afgelopen weken een paar keer naar Lemiers gereden, hier kort wat indrukken.

-Mooie club, vooral de nieuwe wellness op -1 en de bar op -2.
-Vriendelijk personeel.
-Schoon en verzorgde toko.
-Voor de liefhebbers dagelijks profi masseur.
-Standaard kamers zijn netjes, maar erg klein.
-M/V verhouding is goed, meestal vrouwenoverschot.
-Optiek is wel minder, lopen behoorlijk wat dames die ik niet meer dan 'partytreff' optiek zou geven, de knappere meiden moet je snel bij zijn.
-Grootste manco is een beetje het eten, hoewel goed klaargemaakt door de kok, straalt het niet de grandeur uit van de 'Duitse Freet'. Meestal een lapje vlees met pasta/aardappels en wat wortels/doperwten. Wel positief als je zoals ik op dieet bent.
-Voor heren die uit het zuidoosten komen een uitstekend alternatief dat dichtbij ligt, voor mij blijven de standaard grensclubs bij Venlo echter sneller bereikbaar.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #12 Gepost op: 3 maart 2013, 20:48:36 »
-Grootste manco is een beetje het eten, hoewel goed klaargemaakt door de kok, straalt het niet de grandeur uit van de 'Duitse Freet'. Meestal een lapje vlees met pasta/aardappels en wat wortels/doperwten. Wel positief als je zoals ik op dieet bent.

3 keer op 5 ook schnitzel mogen eten.  Het eten staat gewoon in schril contrast met de gehele grandeur van de rest van de club.  Tenslotte betaal je (als je niet voor 14:00 komt) toch € 55.  Je krijgt eten van clubs als Acapulco die ook mag gezien worden qua club en dames maar waar het eten ook ondermaats is maar daar betaal je maar € 35 inkom (€ 25 als je er al vroeg bij bent)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #13 Gepost op: 2 april 2013, 22:41:47 »
Mijn eerdere verhalen dienen intussen ook genuanceerd te worden.

 - In het begin werd er niet moeilijk gedaan over handdoeken, wat logisch is al je over een goede wellnessarea beschikt. Ze lagen bij de wellness in een kast zodat je geen beklimmingen moest doen voor een handdoek. Wat later moest je de handdoek boven gaan vragen en nu blijkt ook dat moeilijk te verlopen. Ik persoonlijk ondervond daar geen probleem mee maar ben daar dan ook al dikwijls geweest. Toch mag er geen onderscheid gemaakt worden tussen klanten.

- Op eten en drinken bespaart men duidelijk. Het ontbijt stelt al van in het begin niet veel voor. Bij het ontbijt is er appelsiensap maar eens het ontbijt afgeruimd is omstreeks 14:00 is er geen appelsiensap meer te verkrijgen. Vroeger kon dat nog wel. Sinds kort niet meer. De uitleg van de dames en de kok is dat appelsiensap te duur is. Een tip à SS: het appelsiensap (niet nectar) van de Lidl of Aldi is best lekker te noemen, krijg je vijf à zes glazen uit en kost ongeveer een euro. Misschien gewoon ook € 60 inkom vragen (die € 5 zal het geen man maken) en niet inbinden op service. Bier blijft wel in de prijs inbegrepen en dat trekt inderdaad "ander volk" aan. Het is natuurlijk maar welke richting je uit wil met je club.

 - Waar ik tot mijn laatste bezoek met onder andere Ive erg goede sessies beleefde, botste ik in het paasweekend op twee dames die snel te werk gaan en eerder een raamservice afleveren (pijpen, standje(s)). De optiek gaat er wat op vooruit maar de service daalt evenredig. Dat gevoel hield ik toch over aan mijn laatste bezoek. Ik dacht soms echt even aan de vele prachtige dames met allemaal top service in het verre Duitsland (Stuttgart, Sakura en Paradise; meteen weeral bevestiging gekregen dat ik goed weet waarom ik regelmatig verder reis).

 - Ik krijg een beetje het gevoel dat het niet vlot loopt, dat er te veel regeltjes opduiken, ik voel me (overdreven weliswaar) een beetje gevangen tussen regels. Even kwam het in me op dat ik aan het wellnessen was in een gevangenis.

 Ook werd er nog een vergelijk gemaakt met wat inclusief eten en drinken een familiesauna kost en dat dat dan tussen de € 75 en € 110 ligt. In België is een jaar geleden een saunaclub geopend in het Gentse met inderdaad een inkomprijs van € 110 en ten dode opgeschreven. Bovendien vergelijk je geen appelen met peren. De beperkingen die opgelegd worden in Sixsens zijn de beperkingen die vaak opgelegd worden in kleinere saunaclubs die een inkom van ongeveer € 30 hanteren. Da's natuurlijk ook nog een optie: een low budget club worden met sjieke uitstraling in plaats van een club die klasse uitstraalt maar sober bedient.

 Het zijn maar opmerkingen. Ik hou er van om de waarheid te vertellen. Dat botst wel eens. Anderzijds, als de mindere puntjes niet aangehaald kunnen worden, hoe kan je dan een totaalbeeld van een club krijgen?

 Terloops ook nog even melden dat je in Sixsens niet meer met een tas binnen mag. Deze moet je afgeven aan de theke.

 Maandag ook opgemerkt dat bij champagne een paar stoere mannen de mooiste vrouwen de gehele avond bij zich hielden. Daar is nog niet zo veel mis mee maar je raadt het al. Die mannen beginnen na wat champagne te denken dat de club van hen is en er ook zo naar te handelen. Erg vervelend voor de andere bezoekers. Vermoedelijk gingen ze ook niet zo fatsoenlijk met de dames om omdat op een gegeven moment twee dames even wegliepen, weer terugkwamen en van de andere kant de heer van de security een van de mannen een standje gaf. Feit blijft dat ongehoord gedrag terechtgewezen werd, da's een positief punt (iets wat in YY niet gebeurt).

 Ik ben al verschillende keren in Sixsens geweest en was van mijn eerste bezoeken zo enthousiast dat ik er mijn stamclub wou van maken. Dat enthousiasme ebt dus weg. De club heeft echter ook vele plussen dus zal ik er zeker heen blijven gaan van tijd tot tijd. Echter als de (voor mij) dalende trend doorzet...   :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #14 Gepost op: 11 april 2013, 22:46:34 »
Bij het binnenkomen botste ik al direct op enkele knappe dames in de omkleedruimte en kreeg ik gelijk een mondkus van Jacky.  Aan het onthaal stond een dame met lang zwart haar.  Deze keer was de ontvangt dan weer zeer vriendelijk.  Naar goede gewoonte maar meteen aan de brunch begonnen.  Samen met twee dames aan tafel.  Het ontbijt was trouwens een leuke verrassing.  Lekkere paté, salami, hesp, tomaat, komkommer, eitjes, cornflakes, zoetbeleg allerlei, appels, appelsienen, banaan.  Het zag er in elk geval een stuk beter en gevarieerder uit dan voorheen.  Het was blijkbaar een spontaan idee van de dame die op woensdag, vrijdag en zaterdag mee het restaurant wat doet.  Hopelijk is het een nieuw begin voor wat de brunch betreft in Sixsens, hopelijk kreeg ze op het einde van de dag niet naar haar voeten dat het allemaal te kostelijk is, wat ze doet (waarbij ik weer spontaan aan dat fruitsap moet denken dat afgeschaft is wegens te duur).  Tof begin.  Een van de twee dames (de mooiste), waarmee ik aan tafel zat, sprak al halvelings af om straks wilde avonturen te gaan beleven.  Over wilde avonturen gesproken.  Het gonst van de geruchten dat je die volop kan beleven met Anna.  Anna die ik ook weeral spotte.  Hoewel ze me intrigeert, ben ik er nog steeds niet mee op kamer geraakt. 
Onderweg naar de lockers, houdt Jacky mij tegen en pakt meteen mijn lul beet.  Ze staat een beetje bekend in de club als doortastend jagertje maar zo werkt het toch niet bij mij.  Bovendien had ik koude handen omdat ik na het eten net mijn handen gewassen had en Sixsens behalve in de douches enkel koud waterkraantjes heeft.  Jacky antwoordde daarop dat zij warme lippen had.  Ik snapte het verband niet helemaal.  Moest ik nu over een koude lul begonnen zijn….
Jacky komt niet veel later vragen of ik wat plaats wou maken op de sofa zodat ze er bij kon komen zitten.  Ik had ze nog maar een tiental minuutjes eerder afgewimpeld.  Voelt ze dat dan niet aan?  Zeer zeker maar ze gaat er van uit dat de aanhouder wint.  Niet altijd dus.  Ondanks dat ik haar naast me liet komen zitten, vertelde ik ze ook direct dat ik met haar niet op kamer wou.  Alsof ze niets gehoord had, begint ze me te teasen.  Het begint met wat leuk speels doen maar al gauw begint ze met haar handen met mijn ballen onder mijn badhanddoek te spelen, ze begint me wild en “porno” binnen te draaien, ze wil me beginnen pijpen.  Ondanks mijn eerdere verwittiging dat ik niet met haar zou gaan kameren, vond ik dat dat dan ook niet hoorde.  Ze verloor (voorlopig) de strijd.  Te zeggen dat ze dan van zichzelf zegt dat ze langzaam is.  Ze is niet helemaal mijn type, te snel en te opdringerig.  Ze had me inmiddels wel al in mijn oor gefluisterd dat ze voor alles behalve NZC in is (anaal, FT, slikken, lotuskus…). 
Over opdringerig gesproken.  Jacky komt bij me staan aan de HWP.  Ze vraagt of ze er bij mag komen zitten.  Ik hield het deze keer op een nee.  Daarstraks in de sofa kon ze me eigenlijk wel best geil maken.  Als ze hetzelfde zou beginnen doen in/onder het water, zou ik allicht niet over genoeg antivirus beschikken.  Ze maakte haar tieten dan maar bloot en begon met haar poes te spelen. 
Na wat gewellness, lig ik wat te rusten in de Oriëntaalse rustruimte.  Het is toch niet waar zeker.  Jacky verschijnt weer ten tonele.  Ik moet zeggen dat ik daar even op een handdoek helemaal bloot lag.  Blijkbaar was dat weeral genoeg voor Jacky om mij niet gerust te laten.  Ze begin weer met mijn ballen te spelen en ook met mijn lul.  Ze wil weer beginnen pijpen.  Weer laat ik het niet toe.  Ze begint nu een beetje gefrustreerd te geraken dat ik telkens aan haar kan blijven weerstaan.  Ze loopt weg en ik onderhoud me gezellig met twee Poolse dames. 
Nog wat later (na een saunabeurt), tref ik Jacky weer in de Oriëntaalse rustruimte.  Ze vraagt of ik geil ben.  Best wel maar niet voor haar.  Ze vraagt nu of ik wel weet wat geil zijn is.  Zij zal het mij eens leren, vertelde ze nog.  Het zal dan allicht voor een ander keer zijn want momenteel ben ik er zeker van dat ik meer sekspret kan beleven met andere dames.  Jacky loopt weg.  Ik ben er helemaal niet zeker (meer) van dat ik ze vandaag niet meer zal zien, erg close tegen me aan. 
Gaby komt de Oriëntaalse ruimte binnen en vraagt wat ik aan het doen ben.  Ik antwoord haar dat ik 200 % aan het relaxen ben.  Ze vraagt of we samen kunnen relaxen.  Liever niet want dat is het geen 200 % relaxen meer, met een dame er bij.  Als ik ze wil zal ik er straks zelf wel naar toe gaan.  Ze was overigens erg mooi, dat wel.  Anne-Maria tref ik ook daar in de rustruimte.  Ze komt lief tegen me aan liggen en begint me lief te strelen, te masseren, te kussen op de mond.  Ze gebruikt al haar overtuigingskracht, ik doe cool.  Het voelde best goed, heel goed aan met haar maar ze is mijn type niet en bij betaalseks speelt dat nu eenmaal een heel grote rol.  Het dient als surrogaat voor de echte verliefdheid die ontbreekt in de p6w.  Bovendien lag Claudia in de aangrenzende sofa.  Claudia is wel mijn type en Claudia zou de perfecte GFE neerzetten en heel erg goed gevarieerd tongzoenen.  Anne-Maria haar actie kwam dus ook nog eens op een totaal verkeerd moment.  Op een moment dat ik sterk verlangde naar Claudia.  Dat kon ze natuurlijk niet weten.  Ondanks dat ik zo cool deed tegen Anne-Maria, duurde het nog een hele poos vooraleer ze besefte dat ik zeker niet zou toehappen.  Tussentijds kreeg ik een drukpuntmassage aan mijn voeten van Claudia.  Tussentijds knipoogde ik af en toe eens naar Claudia en raakte zo nu en dan ook eens lief met mijn voeten haar armen aan.  Ik wou maar dat zij begreep dat ik mijn zinnen duidelijk op haar had gezet en ze bijvoorbeeld niet samen zou gaan lopen met haar vriendin Anne-Maria want dan zou ik het nogal vervelend vinden (ik ken mezelf) om Claudia te roepen.  Claudia is dikwijls (langdurig) bezet.  Ik moest het dus wat tactisch spelen, wilde ik haar nu hebben (en ik had ze).
       
Laten we Jacky even opzij schuiven.  Ze heeft zichzelf al een te dominante rol gegeven in dit stukje.

Laten we het even over het damesaantal hebben vandaag in Sixsens.  Ik schat dat er ongeveer 23 dames door de dag heen waren.  Gemiddeld genomen toch wat minder heren.  Het is sinds de laatste keren dat ik in Sixsens was dus weer een stuk rustiger.  Hopelijk heeft dat met de paasperiode te maken.  De optiek van de dames is voor de gemiddelde man een stuk verbeterd tegen in de beginperiode.  Dat Ive de rug gekeerd heeft naar deze job is “spijtig” maar heel gelukkig voor haar dus laten we daar niet treurig over zijn.  Gelukkig heb ik toffe tijden, heel toffe geile tijden met haar mogen beleven.   Het viel me ook op dat zo goed als alle dames vriendelijk zijn (wat in het begin ook zo was maar de laatste bezoeken was dat duidelijk verminderd).
 
In de bar werd ik twee keer aangevallen door twee dames.  Jacky presteerde  het weer om tot bij mij te komen, deze keer met een andere dame.  Misschien wou ik wel gewoon een trio, moet ze gedacht hebben.  Ze gokte echter verkeerd.  Mira kwam ook af.  Ook met een vriendin.  Ze moet allicht gedacht hebben dat het niet zo hoeft te zijn omdat je een trio afwimpelt dat je alle triovoorstellen afwimpelt.  Spijtig genoeg voor hen, ook met hen geen trio.  Trio’s, da’s weeral heel lang geleden.  Meestal loont het niet.  Of… het was tot voor kort heel lang geleden.  Onlangs liet ik me nog eens verleiden tot een trio in het verre Stuttgart met twee prachtige jonge Thaise dames.   Dat was verbluffend, ongelooflijk geil.
 
Om me wat te ontspannen kroop ik nog maar eens in de HWP.  Je raadt het nooit wie er bij kwam zitten.  Ja, Jacky.  Ze blijft pogingen wagen.  Misschien moest ik het toch maar eens proberen?  Toen het echter ook in de HWP niet meteen wou lukken, ging ze er vrij snel uit.  Niet veel later kwam Andrea er bij zitten.  Het leuke aan Sixsens is dat er voldoende vrouwen zijn die niet bang zijn van water.  We hebben wat onnozel gedaan.  Gaan kameren ben ik ook niet met haar.  Over haar gaan geruchten dat ze niet (goed) zou tongzoenen.  Ik lees nu nochtans op dit forum bij haar draadje dat ze wel tongzoent.  In elk geval heb ik tijdens  het gek doen in de HWP niet één kusje gekregen, laat staan een tongzoen en dat deed mij besluiten om niet met haar te gaan kameren.  Ook zij zou later op de dag nog enkele keren komen polsen.  Ze jaagt ook enorm.  Tref ik daar aan de HWP toch ook een Luikse dame aan.   Angelika.  Ze stelt zichzelf voor, ziet er prachtig uit en liet me mijn beste Frans naar boven halen.  Spijtig genoeg wou ze niet mee in de HWP.  Ik denk dat ik zo verleid zou geweest zijn.  Anderzijds misschien maar best zo want ik ving her en der op dat ze een soort ramenservice zou geven.
 
Terwijl ik de chloor van mij af aan het douchen was, begint Jacky mij weer van op afstand te verleiden door geile poses aan te nemen.  Ik moest zelfs beginnen grappen over iets omdat ik voelde dat mijn lul aan een opmars bezig was.  Ze is best slim want ze had het toch wel opgemerkt zeker.  Toen kon ik ‘m evengoed gewoon maar laten doen.  Het resultaat was dat ik dan toch met haar op kamer ben geweest (nadat ik me afgedroogd had, zij even weg was en we mekaar terugvonden in een sofa in de lounge van Sixsens).  Je vindt mijn avonturen onder haar draadje.  Ik kan enkel maar zeggen dat ze verschrikkelijk goed kan pijpen en voor erg veel in is.

Monica.  Monica had ik bij vorige bezoekjes al enkele keren opgemerkt.  Ze straalt niets dan positieve energie uit.  Ze is zo goed als altijd in een sexy pakje gehuld.  Vandaag ligt ze in de Oriëntaalse rustruimte.  Ik kom ook weer even naar mijn lievelingsrustplekje en ze vraagt meteen of ik haar zocht.  Monica is best knap.  Ik was haar niet aan het zoeken en ga dus in een andere sofa tegenover haar liggen.  Ze komt langs me zitten.  Ze begint me heel lief te strelen en komt ook prompt af met kamervoorstellen.  Omdat ik nog niet zo lang geleden flink gepijpt geweest was door Jacky moest ik wat recupereren.  In die tijd wou ze wel langs me blijven zitten maar dat wilde ik dan weer niet.  Ik stond nu ook weer niet te popelen om met haar te gaan kameren en als je maar lang genoeg naast een dame plakt en er zo nu en dan een beetje mee flirt, kan je geen andere kant meer uit dan gaan kameren.  Ze gaat dan terug liggen in die andere sofa.  Ze kan het echter niet laten om mij nog wat verder te teasen maar dan vanop afstand.  Zo hebben we nog wat met mekaar gespeeld.  Ze ging bijvoorbeeld met haar benen wijd open liggen, ze begon zichzelf te vingeren en ze rammelde met een sleutel.  Toch weer die vraag.  Het verbaasde me wel dat ze een sleutel op zak had.  Heeft zij een eigen kamer in Sixsens?  Dat vroeg ik me wel af.  Misschien wel een prinsessenkamer?  Het werd even stil tussen Monica en mezelf.  Zij even kijken op haar mobiel.  Op dat moment komt Mira binnengewandeld.  Zij komt langs me zitten.  Ja, oeps!  Mira staat me qua uiterlijk veel meer aan maar er nu mee verdwijnen zou wel erg gênant zijn naar Monica toe.  Mira kon de situatie natuurlijk niet inschatten.  Mira begint met wat te verleiden.  Ze geeft het echter vrij snel op.  Sneller dan Monica en veel, véél sneller dan de onklopbare Jacky.  Mira gaat weg en de interactie tussen Monica en mezelf hervat weer.  Het zou echter niet uitmonden in een kamergang.

Na een stoombadgang ben ik mij aan het afdrogen.  Mira komt zeer close langs me staan.  Je moest al heel idioot en stom tegelijk zijn om niet aan te voelen wat haar intenties waren.  Omdat ik graag wat fun op kamer heb, test ik dat doorgaans ook een beetje uit bij de dames.  Ik wou dus mijn afdrooghanddoek over onze hoofden leggen en onder de handdoek een kusje geven.  Zo ver ben ik bijlange niet geraakt want ze vond het al vervelend dat ik de handdoek over ons heen wou trekken.  Voor mij is de kous dan snel af.  Ik hou van spontaniteit. 
Andrea kwam ook even gedag zeggen, toen Mira alweer weg was.  Ze tilt haar been tegen mijn billen en vond dat het hoogtijd was om op kamer te gaan.  Was het grappig bedoeld?  In elk geval bepaalt de man nog steeds of het nu, later of nooit wordt. 

Ik zit gewoon wat in het rond te kijken met een glas limo.  Af en toe hoop ik dat er eens aan de danspaal gedanst zal worden, nu ze die ook hebben, sinds enige tijd.  Echter, tevergeefs.  Ik heb dat daar nog nooit mogen zien.  Mira bestelt een drankje en komt in de sofa naast mij zitten.  Enkel de armleuningen van beide sofa’s scheiden ons nog.  Dit vind ik ook weer zo typisch (en doet mijn GFE-voelsprieten alarmeren).  Waarom niet gewoon in dezelfde sofa?  Als je dan toch overduidelijk naar me toekomt met maar een hoop.  We beginnen wat over clubs in het algemeen te praten en ik laat de naam Sakura vallen.  Ik merkte direct dat dit geen onbekende naam en club voor haar was.  Ik vroeg dan ook of ze daar al gewerkt had.  Zij niet maar haar vriendin wel.  Die werken dan wel een heel eind van mekaar.  Vluchtig ging het door mijn hoofd: in Sakura ligt de service van de dames heel erg hoog, zou Mira daarom daar niet met haar vriendin werken?  Toen we al lang overgeschakeld waren naar koetjes-en-kalfjes-gesprekken, keken we mekaar diep en recht in de ogen.  Onze hoofden zeer dicht tegen mekaar.  Wist ze het, wist ze het niet?  Ze maakte mij helemaal lam.  Ze kijkt zo lief, zo doortastend, zo ondeugend, zo….  Een kus kreeg ik niet.  Af en toe moet een mens eens een gok wagen, niets vragen en gevoelsmatig op kamer gaan, met het gevoel van het moment, het intense gevoel naar willen samenzijn met haar.  Ik zoek geen vriendin, geen lief en zal ook niet meer verliefd worden op een dame in de club (ik ben daar immuun voor geworden) maar met Mira zou ik dolgraag lange liefdevolle GFE-sessies beleven (en dit keer mag het zelfs zonder plusjes).  Eigenlijk verlaag ik mijn lat voor haar (om maar uit te drukken wat ze in me kan wakker maken).  Het is een beetje een bijzonder gevoel, jawel.  Ook haar kamerverhalen vind je terug op dit forum (en of er nog wat overblijft van mijn intens gevoel, de intense wil om lang bij haar te willen zijn).
 
Op een gegeven moment ga ik languit in de lounge op een ligsofa liggen.  Anna zegt me dat ik niet in slaap mag vallen waarop ik antwoordde dat ik niet gek ben om tussen al dat vrouwelijk schoon mijn ogen te sluiten.  Tot veel meer dan wat korte zinnetjes is het tussen Anna en mezelf nog niet gekomen.   Ze blijft me wel intrigeren.  Ik lees echter op het forum dat ze erg bruut tekeer gaat bij het pijpen.  Iemand omschreef dat zijn lul nog de gehele dag pijn deed.  Een andere man was er mee geweest en het was niet zijn ding.  Ik vrees een beetje dat ik hetzelfde gevoel er ga aan over houden met haar.  Toch, toch… ik moet maar praten, aangeven wat ik graag heb en dan de keuze aan haar laten.  Over Anna komt dus bijna zeker later meer.  Moest het ondanks aangeven van mijn voorkeuren op kamer toch nog de verkeerde kant opgaan, kan ik nog altijd mijn gave gebruiken om subtiel toch mijn goesting te verkrijgen.

Jacky ontmoette ik nog eens in de bar.  Ik zat op een barkruk en ze geeft me als naservice nog een heerlijke streelmassage.

Ook met Dessa maak ik nog kennis.  Ook zij probeert me te verleiden.  Ik vind ze verschrikkelijk mooi maar vrees dat ik haar vandaag toch niet meer ga kameren.
 
In het restaurant ’s avondslaat heb ik nog gezellig liggen keuvelen met die Dominicaanse dame van Sixsens.  Zij was aan het eten.  Een andere man, die ik al jaren ken, komt net het restaurant binnen.  We praten heel even over de club waar we vroeger veel kwamen en de naam Brenda valt.  De Dominicaanse dame hoort dat en laat wat foto’s zien van… jawel Brenda.   Dat was best leuk.
 
In de loop van de late avond spreekt Mira mij ineens aan.  Ze wou eens een goed gesprek met mij.  Ik voegde dan maar meteen de daad bij het woord.  Ze had horen vallen dat ik niet zo tevreden was over de sessie met haar.  Open en eerlijk hebben we dan een serieus gesprek gehad.  Zelden maakte ik dat al mee in saunaclubland.  Mira beloofde me dat ze zal geven wat ik wil en wees me op het feit dat ik niet assertief was geweest.  Daar heeft ze een punt maar toch blijft dat ze er tegelijkertijd de kantjes wat van afgelopen heeft.  Was het niet dat ik zo’n goed algemeen gevoel bij haar heb, zou ik nooit een tweede keer met haar gaan.  Hoewel ik betwijfel of ze me kan en wil geven wat ik verlang en zo graag heb, zal allicht bij mijn volgende bezoekje aan Sixsens Mira mijn eerste kamergang worden.  Stiekem droom ik er van dat het een onvergetelijke sessie zal worden die naar meer doet verlangen.  In het slechtste geval dient de sessie twee na kort 30’ afgebroken te worden en kan niemand iemand wat verwijten (ook niet aan zichzelf).

Melissa trof ik erg laat op de avond nog (00:15).  Ze wou nog met mij op kamer.  Gelukkig had ik negatief geantwoord want de club sloot ook vandaag vroeger dan voorzien.  Oké, het is rustig maar ik vraag me dan af wat men doet met de mannen die dan juist op kamer zijn gegaan.  Stel dat ik ja had geantwoord aan Melissa.  Dan waren we ongeveer 10’ op kamer geweest, wanneer ze wilden gaan sluiten.  Hopelijk jagen ze je dan niet van kamer.  Evenzeer valt het niet te hopen dat ze de muziek algemeen afzetten, verlichting doven, op de deur komen kloppen of andere zaken doen die aangeven dat de club eigenlijk aan het sluiten is.  Ook al mag je dan je sessie afmaken, de dame zal dan 9/10 haar service versnellen (wat nog normaal is ook).

Al bij al had ik dus weer een erg toffe tijd in Sixsens  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man