Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115118 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #45 Gepost op: 7 augustus 2013, 12:40:14 »
By the way, ik ga vrijdag met KanariePiet naar Haus Panthera en daar moet het eten wel heel goed zijn, net als in PSR waar we binnenkort met onze vrijkaartjes van een bevriend forum naar toe gaan...



Dat bevriende forum zijn wij zelf hier van RB. Toen ik het las dacht ik toch even weet ik het niet meer of ben ik dement geworden, effe checken en ja hoor bleek ik zelf toch die vrijkaart uitgedeeld te hebben.


Bedankt voor deleuke recensie en veel plezier bij de andere waar je bij beide erg goed kan eten.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #46 Gepost op: 7 augustus 2013, 14:07:03 »
Ha ha ha Foots !
Jij met je Alzheimer light....

Prima opmerkingsvermogen hoor!
Komt wel goed met jou...

Groet,
Luke
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #47 Gepost op: 19 augustus 2013, 23:41:15 »
Eerste kennismaking met Sixsens.

Normaal gesproken is de vrijdagavond niet bepaald mijn clubavond.

Door al het gezeik op het werk, wilde ik echter toch was "stoom" afblazen en overwoog ik om toch te gaan clubben.

De vraag was alleen waar.
Ik wist dat een groot aantal collega-rakkers naar Sixsens zouden gaan, dus dat zou een goede optie kunnen zijn en een ideaal moment om de club te leren kennen.

Alhoewel ik zeer sceptisch was over het damesaanbod, had ik zoiets van "What the fuck", al zou dat tegenvallen, dan maar een relaxte en gezellige avond ervan maken.
Door omstandigheden kom ik pas om 19:15 ter plaatse zijn, maar wilde er toch naartoe.

Ik besloot over Duitsland te rijden, omdat ik daar wellicht wat "tijdwinst" zou kunnen pakken door lekker hard te scheuren,
Alles ging goed, tot aan Kreuz Aken, waar het behoorlijk stagneerde.
Het ergste moest echter nog komen: De laatste 3 km :(
Door een wegafsluiting heb ik alleen maar rondjes gereden, en arriveerde ik pas om 19:45 uur.

De parkeerplaats was al zeer goed gevuld, waarbij de Hollandse, Belgische en Franse kentekenplaten duidelijk de boventoon voerden.
Al snel spotte ik enkele auto's van collega-veelplegers, parkeerde mijn autootje en zocht mijn weg naar de ingang.

Direct bij binnenkomst werd ik begroet door de uiterst vriendelijke theke, en een DVP van gigantische omvang met rode haren.
Ik dacht nog "als ze allemaal zo zijn hier, blijf ik geen 10 minuten".

De theke vroeg of ik al eerder daar was geweest, en toen ik "nee" zei, kreeg ik duidelijk tekst en uitleg over de gang van zaken in de club, en werd me gevraagd of ze een blik mocht werpen in mijn meegebrachte tas (met eigen slippers, saunaspullen, extra grote condooms ;), etc)

Het rode monster bood aan me een rondleiding te geven.
Ik zei nog dat ik mijn weg zelf wel zou vinden, maar de theke vond het een goed idee en voor ik er erg in had werd ik door het rode monster de trap afgesleurd.

Ze toonde me snel de weg naar de bar, de HWP, het terras, het restaurant en natuurlijk de lockers, waarop ze vertrok.
Ik bedankte haar voor de rondleiding, maar was blij dat ze uit mijn blikveld was ;)

Tijdens de verkleedpartij werd ik al begroet door enkele collega-rakkers, waarna we een rondje door de club maakten.

Buiten aangekomen zag ik ook Dupke, Laurent en JeanK zitten en ik smeet mijn kont in de enige vrije stoel aan de tafel.
De heren voerden alle gesprekken echter in het "franzosisch", en daar versta ik gene ene sodeflikker van.
Ik hield het dus al gauw voor gezien, en zocht mijn weg in de bar op de onderste verdieping.

Enkele collega's zaten al aan de bar en hadden duidelijk schik.
Ook zag ik een groot aantal meiden, en ik moet zeggen dat de optiek met 500% meeviel.
Waar ik polderknollen en overjarige modellen had verwacht, liepen er zowaar een groot aantal lekkere slanke meiden rond, waarvan ik er direkt een stuk of 4 op mijn todo-lijst zette.

Tijdens mijn zoveelste wandelingetje door de toko hoorde ik Ricardo Banana bij de douche.
Altijd leuk om hem te zien, maar ik vond de aanblik van zijn kamergenoote Nora veel mooier. Die kleine meid schoot meteen naar de koppositie op mijn todo-lijst, en dus nam ik een strategische positie in om haar te bemachtigen.
Na een klein kwartiertje liep ik haar bij het bankje bij de douches tegen het lijf(je), en ze nodigde me uit om wat te kletsen op het bankje.
Ik stemde toe, we hebben kort gekletst, en voor ik er erg in had stopte ze haar tong in mijn bek.
"Sodeju, die is geil" dacht ik, en ik liet haar een sleutel halen.
We togen naar kamer 5-2, waar ze me alle hoeken van de kamer liet zien, echt super.
Mijn eerste meid in Sixsens en direct een voltreffer.

Na dit eerste neukrondje vervoegde ik me weer bij de collega-beren en hebben we veel en lang geouwehoerd.
De sfeer zat er goed in, mede door de DJ, die goed speelde.
Voor mijn gevoel stond de muziek weliswaar vrij hard, maar zeker niet zo hard als in Samya (waar je een gratis gehoorbeschadiging bij je entree krijgt).

tijdens het verblijf in de bar viel mijn oog op een zeer slanke blondine, voor mij met afstand de lekkerste meid van de toko.

Het duurde een hele poos, maar Uiteindelijk raakte ik toch met haar in gesprek en niet veel later togen we naar een kamertje.
Haar naam was Gaby, en ze was blijkbaar al ruim een half jaar in Sixsens.
Ze begon vrijwel direkt met PZC, maar ze gebruikte haar handjes veel te veel.
Na een kleine aansturing cq correctie ging het weliswaar iets beter, maar echt top kan ik het niet noemen.
69 was lekker wat betreft het beffen en de aanblik op haar pussy en popo, maar wederom werd er meer getrokken dan gepijpt.

Ik stelde NMC voor, maar daar had ze geen trek in, aangezien ze het niet zo op had met "grote maten".
Jammer, maar als ze niet willen, dan willen ze niet.
Uiteindelijk de zaak dan toch maar afgemaakt met een FT, en na een half uur de kamer verlaten.

Ik zocht de andere veelplegers weer op, besprak de kamergang kort, kletste nog over vanalles en nog wat.
Omstreeks 1:00 hield ik het voor gezien en vertrok huiswaarts.

Ondanks de mindere sessie met Gaby kan ik toch terugkijken op een zeer aangename kennismaking met Sixsens, waar ze me beslist vaker zullen zien.

Sixsens is een zeer goed alternatief voor mijn vaste zaterdagclub LR, zeker nu die in een dipje zit








Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #48 Gepost op: 20 augustus 2013, 11:36:37 »
Na de voorbije weken een paar bezoeken gebracht te hebben aan Haus Panthera, was ik vandaag van plan om nog eens naar mijn (gewezen?) favoriete clubje Golden Time, te gaan. Ik heb tot vanmorgen getwijfeld: gaan voor een horde mooie vrouwen, waarvan je jammer genoeg niet bij allen verzekerd bent van een goede service (GT) of toch maar gaan voor de club met de iets mindere line-up maar ook met de grotere kans om goede service op de kamer te krijgen (SS).

Aangezien ik de voorbije weken en maanden in zowel Sixsens, Haus Panthera als FKK van Goch verwend ben geweest met veelal zeer goede tot uitstekende kamergangen, aangezien de line-up in GT de voorbije dagen omwille van de vakantieperiode blijkbaar nog niet op zijn normale niveau zat en aangezien ik vandaag geen zin had om: 1. Bij een gesprek al na 2 minuten de sleutelvraag te krijgen en 2. Telkens zelf te moeten vragen of tongzoenen in het standaardpakket zit, toch maar voor Sixsens gekozen. Kan geen slechte keuze zijn hé!

Aangezien ik vanavond nog naar Brussel moet voor mijn werk, extra vroeg vertrokken (en mij onderweg braaf aan de snelheid gehouden, gezien de extra snelheidscontroles die deze week overal in Europa gehouden worden), mij als 5de wagen op de parking gezet en om 11u stipt de club binnen gegaan.

Ik kreeg een niet bepaald vriendelijke ontvangst van de blonde dame aan de receptie (ik ken haar naam niet, maar ik heb haar wel al meermaals gezien en het was niet de eerste keer dat ze met een lang gezicht achter de receptie stond), heb braaf mijn 40€ betaald, heb een douche genomen en heb eens rondgewandeld in de club. Op dit vroege uur blijkt het verschil met pakweg GT dan toch heel groot te zijn: in GT heerst nu ongetwijfeld al een leuke, beginnende drukte, hier in SS is alles nog doods en stil. Doorheen heel de club heb ik tot nu toe een 5-tal beren en max 7 vrouwen gezien. In de centrale ruimte was daarnet niemand aanwezig, zelfs geen personeel. Heeeeel rustig allemaal.

Enfin. Ik ga het niet aan mijn hart laten komen. Ik ga mij aan de bar zetten, wachten tot er personeel opdaagt, rustig een pintje drinken en nog een beetje rondkijken. Ik hoop wel dat Nora vandaag werkt. Ik kijk al een maand uit naar een nieuwe kamergang met haar.

En nu: op naar de bar! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #49 Gepost op: 21 augustus 2013, 09:57:52 »
Gisteren uiteindelijk van 11u tem 18u in Sixsens gebleven. Het heeft nog een tijdje geduurd eer er een beetje meer volk in de club aanwezig was, maar toen ik rond 13u45, na mijn kamergang met Mia, terug onder de mensen kwam en eens rustig door de club wandelde, heerste er eindelijk een gezellige drukte. Ik schat dat er toen zo'n 20 vrouwen en iets minder mannen aanwezig waren, uiteraard verspreid over de bar, het restaurant, de welness en het buitenterras.

Licky Luke, die gelezen had dat ik in Sixsens zat, is mij tegen 13u50 komen vervoegen. We hebben buiten aan het zwembad een beetje bijgepraat en ik heb hem uiteraard een uitvoerig verslag gegeven over mijn kamergang met Mia. Tegen 15u kregen we honger en zijn we taart en cake gaan halen. We wilden de snoeperijen in de bar gaan opeten, maar dat mag blijkbaar niet. We zijn dan maar terug naar het restaurant getrokken met ons eten. Geen probleem.

Ondertussen was ik in de bar nog een andere bekende ijsbeer (Laurent74) tegenkomen, die enkele Franse vrienden had meegebracht, en die zich de sfeer in Sixsens zoals altijd liet welgevallen. Ik heb Mia aan hen voorgesteld en hen haar aangeraden als bedpartner, maar ik weet niet of dat uiteindelijk tot een kamergang heeft geleid.

Licky Luke en ik zijn in de namiddag tijdelijk uiteen gegaan (klinkt bijna als een getrouwd koppel met problemen hé :o) waarop ik kennis heb gemaakt met oa Diana en Delia. Vooral Roemeense Delia (die me hard aanbevolen werd door Laurent) staat ondertussen hoog op mijn to do list. Ik heb aan de bar ook nog een kwartiertje lekker geknuffeld en gezoend met Nora, die ik al enkele weken niet meer gezien had, en ik heb met haar afgesproken om tijdens mijn volgend bezoek aan Sixsens terug samen te kameren. Ik kijk er al naar uit. Anna is me ook nog een paar knuffels en kusjes komen geven. Een nieuwe kamergang met haar zal ook niet lang meer uitblijven :pompe.

Gisteren zou een 2de kamergang in Sixsens er echter niet meer inzitten, ondanks het leuke gezelschap van Delia, Anna en Nora, want ik had ondertussen bericht ontvangen van een DVP (die me nauw aan het hart ligt) uit Haus Panthera, met de vraag of ik niet naar daar kwam. Het was ondertussen heel gezellig geworden in Sixsens, en ik had genoeg opties voor een volgende kamergang, maar ik heb er toch maar voor gekozen om naar HP te vertrekken.

Licky Luke ging met me mee vertrekken, maar net toen ik nog snel een telefoontje moest plegen, kwamen we Gaby tegen aan de kleedkamers. Ik stelde haar aan Licky voor en liet hen samen achter (dom, dom, dom... :lol_hitting:). Ik had beter moeten weten, want uiteraard is Licky met Gaby op de kamer beland (met dank aan haar uitstekende pre-sales) en zou hij het volgend uur op een andere planeet vertoeven.

Ik heb het avondeten en Licky zijn terugkeer van de kamer niet meer afgewacht en heb om 18u, na een geslaagde namiddag, Sixsens verlaten. Licky is me een uurtje later, heel voldaan, dan toch maar gevolgd .

Ze zullen mij snel weer terug zien in Sixsens, al is het maar omdat ik zoveel vrouwen (terug) op mijn to do lijstje heb staan: Anna, Nora, Mia, Delia, Gaby... 

Sixsens: Tot snel!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #50 Gepost op: 22 augustus 2013, 11:40:57 »
Tja, dinsdag per toeval(?) in SixSens terecht gekomen, nadat KanariePiet had laten weten toch niet naar GT te gaan. SixSens is voor mij (zonder tractorfiles op de Rijkswegen) slechts 20-25 minuten rijden en als ik dan geen klantafspraken heb is de beslissing snel genomen..

Veel kan ik niet aan het (onderstaande) verhaal van KanariePiet toevoegen, behalve dan mijn recensie met Gaby (zie elders)... Het spreekwoordelijke gras is mij dan ook voor de voeten weggemaaid door hem...

Ik heb in ieder geval kennis gemaakt met Mia, die nu in mijn todo lijstje staat, en hetzelfde geldt voor Hongaarse Nora... Er is dus weer werk aan de winkel, echter niet voor deze dinsdag want ik werd "geschaakt" door de mooie en lieve Gaby... (recensie elders)

Voorafgaande aan mijn sessie met Gaby was er wat KanariePiet betreft al sprake om door de rijden naar Panthera, hetgeen niets tekort doet aan SixSens maar meer te maken heeft met een dame die in zijn hoofd rondsuisde en elke verstandelijk verantwoorde gedachte bij hem onmogelijk maakte. Ik wilde nog "even" met Gaby kameren (hetgeen uiteindelijk een uurtje zou duren) en daarna was de arme kerel al vertrokken, zo vol ongeduld zat hij...

Ik ben er dan maar achteraan gereden hetgeen hij wel kon waarderen; er moest toch iemand een oogje in het zeil houden als hij daar aangekomen was... zie de recensie bij Panthera voor het vervolg...

Nog wat feitjes op een rij, voor de geïnteresseerde lezer:

- het restaurant in SixSens is weer aangepast: er staat nu een grote saladebar en links daarvan staat een broodrooster, grill (moet nog op krachtstroom worden aangesloten) en meer. Er is ook soep verkrijgbaar bij de lunch (en avondeten?). Prima uitbreiding!

- elke zaterdag is "Fisch tag" in SixSens. Na een enkele weken uitproberen blijkt dit een groot succes en wordt het dus nu een vast item op de agenda. Elders is vrijdag visdag, hier is het op zaterdag. Snel dus op een zaterdag vis gaan proeven aldaar!


- Ik gaf Beate nog complimenten over het rappe tempo waarmee de club vernieuwingen doorvoert en ze gaf me aan dat ze nog veel meer plannetjes in haar hoofd had, onder andere voor het buitengebied (misschien een stuk tuin erbij?). Er staat ons nog wat te wachten dus!

- Voor degene die het nog niet weten: elke avond is er pizza als hartige snack!


Op de vraag waarom ik deze nieuwtjes niet op hun website lees gaf ze aan dat degene die de website (http://www.sixsense.eu) onderhoudt momenteel op vakantie is. Ze gaf echter aan dat ze zelf de nodige nieuwtjes op Facebook plaatste (http://www.facebook.com/Sixsenssaunaclub). Effe checken dus!



Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #51 Gepost op: 22 augustus 2013, 17:39:58 »
- Voor degene die het nog niet weten: elke avond is er pizza als hartige snack!



Misschien is dat al veranderd maar de dag dat ik er was, was de pizza al op voordat hij geserveerd werd, bij manier van spreken.  Ik had toen het geluk een paar vriendinnetjes in de club te hebben, samen 1 stukje pizza gegeten  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #52 Gepost op: 24 augustus 2013, 11:19:01 »
Vrijdag 23/08 : Cougartown :dance2

Allereerst nog eens mijn dank aan de onrechtvaardige rechter en dit prachtige board voor het gegunde vrijkaartje ;D
Hierbij de high-lights :

- Line up : dit keer vond ik het wat teleurstellend,een 30 tal dames maar daar waar ik normaal steeds het luxe probleem heb om te kiezen was het ditmaal goed zoeken naar een deerne.Gelukkig was de Poolse MILF delegatie present :-P

- Bekende leden : leuk om MichelJ en Tiga nog eens tegen te komen...was al erg lang geleden.Op de valreep ook effe kennisgemaakt met Rmjx.

- Sessies : aangevangen met de heerlijke Poolse cougar Manuella en met deze topper ook afgesloten.Tiga was me voor maar daarna een drukbezette Poolse deerne,genaamd Camilla gekaapt,ook een zeer goede service.Ook Poolse Katty was deze keer erg goed.

- Ambi : het was super vertoeven met het goede weer aan de pool en terras.Later op de avond kwam de sfeer in de bar traag op gang maar na de pizza werd het weer een leuke ambi en de DJ draaide goeie muziek.

- Eten : lekkere frietjes echter keuze vlees erg beperkt.

- stoorzender : Iets minder was een roodharig,klein dik monster dat een paar keer toen ik aan het presalen was ongevraagd kwam storen.Bijna was ik klacht gaan in dienen bij de theke :mistress

- Heel die heisa betreft badjas/handdoek dragen begrijp ik niet goed.De theke bevestigde dat je zonder probleem met handdoek overal kan rondlopen...enkel in het restaurantgedeelte liever niet maar daar wordt niet echt op gecontoleerd.

Fazit : ondanks de povere line up toch dank zij de Poolse cougars een erg leuk dagje beleefd. :035:

Grtz,Dolfie


Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #53 Gepost op: 24 augustus 2013, 23:33:19 »
Bon,ik ben bezig aan mijn laatste gals cava...hele fles uitgezopen en ga nu dodo doen..
Ik wou nog effie kwijt dat de cervice van het sixsense pesoneel toppie is. :sign0098:
Toen ik met men AA flesje bier me aan de pool wou begeven hield de vrij sexy theke me tegen en zij bracht me men biertje in een plastic bekertje aan de pool.
Toppie het personeel en de thekes daar zijn lekkere cougars :censored

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #54 Gepost op: 27 augustus 2013, 00:08:00 »
I arrived at 6sens at 21 from PHG. We meet parisians perverts who introce us to the best of the 25 girls in the club.
One of my friends fucked a girl from colombia , The other and me stayed virgin because we felt blazed and ill for me.
Pizza was bad but the mood of this club was more friendly and relax than in PHG.
Girls seems to be more happy and less bored. Good DJ but a little bit loud.
I talked to Alice but I was not alive enough to conclude.Nora .hu looks good too like anna .ltu.

Offline marcaugustus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
  • Koppel
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #55 Gepost op: 29 augustus 2013, 09:46:41 »
We zijn afgelopen zondag voor de eerste maal naar een saunaclub geweest, als koppel. Via internet was onze keuze gevallen op sixsens. Eerst even gechecked via telefoon of we binnen mochten als koppel, maar dat bleek geen probleem te zijn.
We zijn rond 17h gearriveerd en heel vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Een beetje uitleg over de infrastructuur en een korte rondleiding gekregen.
Onze eerste indruk was heel positief. Mooie ruimtes, heel netjes, alles proper.
We hebben ons dan omgekleed, ikzelf gewoon in de badjas, mijn vrouwtje droeg liever een doorkijkjurk met niets eronder.
We zijn dan op verkenning getrokken en zijn in de bar beland. Veel oogcontact van de aanwezige heren en gemengde blikken van de dames. Omdat we de geplogenheden niet kenden zijn we braaf gebleven. Het is niet onze bedoeling om het 'werk' van de dames in te pikken. Dus een drankje gedronken en dan een hapje gaan eten. In het restaurant waren de blikken van de meiden heel vriendelijk. Het eten was lekker.
Na het eten naar de wellness getrokken. Jacuzzi, sauna, douche en dan even gaan zwemmen in het buitenbad. Het weer was niet echt vrolijk, maar het water was heerlijk. Echter nooit werden we aangesproken, niet door de heren en niet door de dames. Dit is heel anders dan in de traditionele parenclubs, waar we vaak komen.
Na het zwemmen zijn we gaan douchen en zijn naar de kino getrokken. Mijn vrouwtje werd heel geil kon het niet laten om te beginnen met spelen. Een aantal heren genoot van de 'voorstelling', echter geen enkel toenadering.
Ik ben toen even naar de receptioniste gegaan om te vragen of we mochten 'kennismaken' met de andere heren. Ze vertelde me dat we geen daden mochten stellen in de club, enkel op de kamers. Als ze toch wou spelen met de heren in de club, moest ze even haar ID gaan afgeven aan de balie.
Toen ik terug beneden kwam was mijn vrouwtje niet braaf blijven liggen maar had ze 'kennis gemaakt' met een heer die haar handelingen apprecieerde. 8)
We zijn dan terug naar de bar getrokken voor een drankje. Daar raakten we aan de praat met twee leuke heren. Eentje had zijn oog laten vallen op mijn vrouwtje. Ze gaf een paar hintjes, die blijkbaar niet duidelijk genoeg waren. Dan maar weer alleen naar de jacuzzi en sauna en weer naar de kino.
Ook nu begonnen we dadelijk te friemelen, en kregen het gezelschap van de betrokken heer. Blijkbaar kon hij heel goed overweg met zijn tong, volgens mijn vrouwtje. Echter hadden we ons niet aan de afspraken gehouden, en werden we, op een vriendelijke manier verzocht, haar ID af te geven aan de balie. Tja in het heetst van de strijd vergeet je al  eens je afspraken. We zijn dan ook braafjes ons gaan aankleden en hebben haar ID afgeven aan de balie en ons verontschuldigd. Hier kregen we nog extra uitleg.
Om samen te vatten. Over het geheel een positieve indruk, beetje kalm, geen andere koppels. We gaan het zeker nog een keertje doen en ons aan de regels houden  8)
Graag vernemen we van de heren hoe zij aankijken tegen het bezoek van koppels in deze club.

Tot ziens

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #56 Gepost op: 29 augustus 2013, 23:38:14 »
Wat ik ervan denk? Heel speciaal en heel geil eigenlijk.

Schrijf je in voor de tombola en maak kans op een gratis toegang!

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #57 Gepost op: 30 augustus 2013, 13:07:18 »
 :welcome:  Marcaugustus,


Ik had door de migratiestagnatie je bericht nog niet gelezen, tja ik denk dat het voor de heren in de club een grotere schok was dan voor jullie. Het is dan ook logisch dat er niet iemand vanzelf op af komt, ik kan me dat namelijk wel voorstellen, zeker als je bijelkaar gezien wordt met jezelf in badjas gestoken.


Zelf ga ik regelmatig naar gangbangs en ook daar komen wel eens stelletjes. Echter als de dame daar mee wil doen is dat veel "duidelijker" en hoewel de dame misschien ietsies ouder was vond ik het een aantrekkelijke en enthousiaste dame. Samen met Rudi_NL heb ik dan ook een zeer leuke tijd met de dame gehad want dat voelt toch net wat anders.


De profi dames willen gewoon hun ding doen, maar deze dame had er zichtbaar meer plezier in en wilde ook vooral genieten en veel plezier maken. Tuurlijk was die jonge knappe adonis van Rudi_NL voor haar een echte toyboy (zeg maar een snoepje), maar ook met Foots had ze zichtbaar even veel plezier.


Overigens deed haar man ook mee, met de andere dames en dan is het ook voor alle heren gelijk duidelijk dat dat "ok" is. Dat is vaak waar het in een "gewone" club op "hangt" ten opzichte van een parenclub. Ook is het in clubs natuurlijk gebruikelijk dat voor sexuele handelingen betaald wordt, dit in tegenstelling tot parenclubs of bij een Gangbang.


Ik vind Sixsens wel een hele goede keuze, naast mooi en propere wellness is het niet zo superdruk dat je in de menigte verdwijnt.


Weet dat je hier ook parenclub ervaringen gerust mag schrijven. Ook heb ik wel eens een parenavond meegemaakt in Dolce Vita in Herten, maar als man allen voelde ik me wat "ongemakkelijk" ook omdat er veel heren met bodybuilder lichaam en kale kletskop aan het showen waren op de dansvloer en ik dacht eigenlijk "wanneer breekt hier de pleuris los en gaan we slagvelden krijgen zoals bij voetbalsupporters". Dit gebeurde echter helemaal niet en een wat aangeschoten aardige jongedame deed wel wat hints met wat praten en dansen en zo, maar ook sexmachine en ikzelf zijn daar niet op ingegaan.


Misschien heel jammer, maar dat was een eerste indruk die ik kreeg. Het is ook een beetje een "ons kent ons" cultuur, de eerste keer zal vaak alleen "wennen" zijn. Vele gasten zijn vaste gasten volgens de overigens bijzonder aardige eigenaresse.


Tja en ik ken veel mensen hier op het forum die dan natuurlijk de brandende vraag hebben die misschien toch niemand direct durft te stellen. Maar we zijn een sexforum voor betaalde en onbetaalde sex en ik trek de stoute schoenen dan maar aan.
Was het dan wel of niet de bedoeling dat de heer die sexuele handelingen deed achteraf ging afrekenen ? Want voor sommige is de betaling de ultieme beleving en voor sommige geldt vooral de kik.


Groet, Foots  O0


Ps Geef inderdaad in tombola's aan als je wil inschrijven voor een vrijkaart, het is zeker geen alledaagse recensie en ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk moedig om zo met zijn twee-en een club binnen te stappen.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #58 Gepost op: 30 augustus 2013, 13:42:58 »
A ja, he, als er seksuele handelingen zijn , dan plakt de tafel, zoals bij het schaken.


Betalen die stoot, zou ik zeggen, ze heeft haar ID afgegeven, en nu de taksen aan mij betalen, marcaugustus, voor mij is het ook goed indien "marcinellaseptember" bij mij afrekent  ;D :cochon :sex
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline marcaugustus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
  • Koppel
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #59 Gepost op: 30 augustus 2013, 15:17:17 »
@ Mechelen: Thx man.

@ Foots: Ik begrijp je opmerkingen volledig ivm met de parenclubs. We hebben nu toch al wat ervaring, maar hebben nog nooit meegemaakt dat 'de pleuris los brak'  :))
Je hebt helemaal gelijk over je commentaar dat single mannen soms als paria behandeld worden. De heren betalen meestal het dubbel van koppels en dan worden ze met de nek aangekeken. Volledig fout, vinden wij persoonlijk. Je weet op voorhand dat er single heren aanwezig zijn op bepaalde avonden, blijf dan weg als het je enerveert.
Wij echter ervaren de aanwezigheid van enkele single heren (met niveau en welgemanierd) als een enorm leuke ervaring.
Als dame van een koppel weet je wat er in een saunaclub gebeurt. Je bent daar dan ook op ingesteld. En we kunnen best tegen een verbaal stootje of leuke opmerking. Daar kunnen de twee heren van afgelopen zondag over meespreken.  8)
Nu over dat afrekenen. Voorop wil ik stellen dat we beiden enorm genieten van sex, alsook alle aanwezige heren, vermoeden we. Dus een goeie stoeipartij is hetgeen we zoeken en verwachten daar dan natuurlijk geen vergoeding voor. Echter hebben we natuurlijk geen zin om de aanwezige dames voor het hoofd te stoten door daar 'free sex' aan te bieden, zij zitten er om hun boterham te verdienen. Dus we weten niet goed hoe we dat best aanpakken. Verder, in een parenclub, of tijdens een privedate met single heren vragen we ook nooit geld. Het geeft ons een bepaald comfort om zelf een heer of heren te kiezen.
Natuurlijk, mocht de heer in kwestie iets willen doneren.... 8)
@sexmachine: dank je voor je tip. Mag ze ook in natura bij je afrekenen? Ze is misschien niet zo piep als de meeste meisjes die we gezien hebben, maar ze kan het heel goed....

Voor de rest staan we steeds open voor alle suggesties.

grtz
E&M