Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115136 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #75 Gepost op: 23 september 2013, 01:07:11 »
Very good day last saturday in 6 Sense
3 girls tested :
Alice.ro - nikita.bu - claudia.ro

Alice.ro : very good fuck with a young and fresh romanian girl. She looks really sad in the bar and never stop to talk with her mother by phone on the terrasse but in the bed, she becomes really naughty.

Nikita.bu : young (23) bulgarian girl. New in the business (5 days) she is still naive and give very  good service. one of my best shot this year. she looks turkish and has a perfect body,
Highly recommended !

Claudia.ro : PSE experience with a talented girl
cochon approved.

i have really appreciated the club this weekend. i tested it end of august and was dissappointed by the linup. End september, the linup is much better, confort of the club is high (food, wellness, bar...) and girls are friendly and not too "shark"
It really worth the 40 euros entrance.
100% pure pork

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #76 Gepost op: 23 september 2013, 21:17:23 »
i have really appreciated the club this weekend. i tested it end of august and was dissappointed by the linup. End september, the linup is much better, confort of the club is high (food, wellness, bar...) and girls are friendly and not too "shark"
It really worth the 40 euros entrance.

En effet, une excellente journée samedi.
Durant l'après-midi, le club est resté très calme. Peu de clients mais quand même trois "rakkers" avec Cochon et Rivera.
Le soir, un peu plus de monde mais à mon avis, ce n'était pas suffisant pour que toutes les filles présentes puissent travailler convenablement.

De façon générale, je trouve aussi que le club évolue bien :
   - le line up est bon car très varié. Tout le monde peut y trouver son compte. De l'amateur de jeunes Roumaines (comme cochon) à l'amateur de Polonaises plus mûres.
   - les repas sont excellents. C'était le point faible il y a quelques mois. Le cuistot prépare d'excellentes omelettes à midi. Du poisson et des légumes le soir. Et même les pizzas sont faites sur place.
  - les installations étaient déjà bonnes mais depuis l'aménagement de la terrasse, c'est un des clubs les plus agréables (et toujours une hygiène impeccable).

Par contre, un point négatif, l'heure à 100 euros (et non à 75) semble se généraliser. Dommage...

En ce qui me concerne, j'ai fait trois chambres avec des valeurs sûres :  deux fois avec Manuella (Polonaise) et une fois avec Anna (Lituanienne).




Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #77 Gepost op: 25 september 2013, 00:36:22 »
Rapide visite au sixsens ce mardi 24 septembre pour vérifier l'évolution du club et tester quelques valeurs considérées comme "sûres". line-up très varié point de vue nationalités: Roumaines, Hongroises, Bulgares, Polonaises, quelques latinas, une black... Vraiment pour tous les goûts. Belle amélioration par rapport au début, même si les "canons" restent rares.
En fait, je venais pour deux filles: ALICE et DELIA, toutes deux roumaines, ALICE m'ayant tapé dans l'oeil à ma drnière visite, DELIA étant chaudement recommandée par Laurent74.
D'abord se restaurer: petit déjeuner limité, mais ça va. Comme l'a dit Laurent74, le repas du soir fut correct, plat chaud avec des légumes. Pas encore top, mais mieux qu'il y a quelques mois.
A noter que le patron vient très régulièrement demander aux clients si tout va bien.
Dans quel ordre prendre les deux filles? Je me retrouve un moment donné face à ALICE, qui m'invite à m'asseoir à côté d'elle. très bon feeling. Après un petit social time, direction la chambre (une des chambres au-dessus, avec une douche, sympa pour la douche en commun).
Dès le départ, les interdits sont placés: pas de doigtage, rien d'anal. Pour le reste: DFK à profusion. PZC: peut mieux faire, la fellation ressemblant davantage à une masturbation. Cunni sans beaucoup de réaction; sexe dan splusieurs positions de très bonne qualité; une très garéable surprise de la part d'une fille qui n'est au Sixsens que depuis 2 mois et 1/2. Herhalingsgevaar: 100%.
Plusieurs filles (notamment deux Hongroises, Laura et Nataly les Bulgares) tenteront de m'approcher, mais je les éconduirai gentiment. Janina la Roumaine vindra également tenter sa chance. Je l'avais sessionnée à ma dernière visite... mais n'avais gardé aucun souvenir de ma session! Mauvais signe, j'ai donc préféré décliner (d'autant qu'elle m'avait demandé 100€ l'heure).
Je retrouve DELIA sous la douche dans le spa. Elle viendra me rejoindre au bar. Cette fille est d'une beauté à couper le souffle. J'espérais une session hyper GFE comme me l'avait promise Laurent74. J'ai eu droit... à une pure session optickfick.
DELIA refuse d'embrasser dans le bar. OK. Direction la chambre (de nouveau au premier étage). Là, la déception arrive: elle n'embrasse pas du tout, et il est interdit de lui embrasser le visage! Heureusement, cunni (sans doigtage) et fellation seront bons, et le sexe de bonne qualité. Mais je suis resté un peu sur ma fin. Herhalingsgevaar 0%. Dommage, elle est si belle...
Aucune autre fille ne m'a véritablement plu, sauf les vieilles connaissances Anna.lt et Nancy.bu (ex PHG). Le line-up reste assez faible. Le principal avantage du club est bien entendu sa proximité de la frontière belge. pour un meilleur line-up, il faut aller un peu plus loin.
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2013, 10:38:22 door Themistocle »

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #78 Gepost op: 30 september 2013, 00:14:46 »
saturday 28th sept :

3 sessions with 2 different girls :

alice.ro, good fuck with this young romanian girl

nikita.bu : 23 yo, bulgarian, work in the club since 1.5 week.
Excellent service with her, one of my best in 10 years of my punter life.
She intends to work in the club with her friend until january 2014.
good in blowjob, massage, sex... good in everything that can happen in the room in fact.
highly recommended !

many groups arrive late (around midnight) good food, good mojo despite the lack of girls...
There is still room for 5 - 10 more girls. If the club succeeds to lure them, it will become one of my favorite club in the area...
100% pure pork

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #79 Gepost op: 14 oktober 2013, 00:48:24 »
virée ce samedi 12 Octobre avec quelques connaissances.
3 Sessions pour ma part :

alice.ro, toujours aussi bien,, fraiche, même si le caractère est un peu particulier. Bonne baiseuse, il y a meme moyen de la faire venir en vous y prenant correctement.
Cochon approved

Katalina.ro : blonde de 20 ans, la copine d'Alice, venant du Paradise de Stuttgart. Bonne séance de baise avec elle, un peu trop pro à mon gout.

Jessy.ks : petite kosovarde, pas de seins (80A) qui commence a me sucer au bar  ;D
alors que je me reposais sur un podium.
En chambre, je découvre une fille plutôt GFE avec un bon service.
Cochon approved

Concernant l'évolution du club :
Toujours aussi confortable, entrée à prix raisonnable (40 euros) linup varié et de bonne qualité et club facile d’accès (très rapide quand on vient de Paris ou Liège)

A noter la présence de Roberta.bg une bulgare de 18 ans  :o qui vient du magnum (surnommée Andrea.bg la bas) et qui avait l'air complétement crevée. LE magnum n'est pas à la hauteur en ce moment, à voir ce que cela donne cet hiver...
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2013, 01:04:42 door cochon128 »
100% pure pork

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #80 Gepost op: 14 oktober 2013, 20:54:09 »
En ce qui me concerne, j'ai fait trois chambres avec des valeurs sûres :  deux fois avec Manuella (Polonaise) et une fois avec Anna (Lituanienne).

Depuis cette dernière visite, j'y ai passé pas mal de temps ces dernières semaines au SixSens  8)

Lors de mes quatre dernières visites, voici les filles avec qui je suis allé en chambre.

Par ordre chronologique :

- Manuella (Pl), Anna(Lit.), Manuella 
- Manuella, Manuella
- Katty(Pl), Manuella, Manuella
- Manuella, Nicole(Hong), Nicole.

Devinez qui me plaît le plus  :017: :o
 
Des Polonaises, une Lithuanienne, une Hongroise. Des filles avec un excellent service.
Des semaines sans aucune Roumaine, je ne sais pas ce qui m’arrive  :lol_hitting:

Pour le reste, malgré des visites en théorie des jours de grande affluence (vendredi / samedi), le club reste étrangement calme et le ratio Hommes / filles est toujours extrêmement favorable.


L’accueil est sympathique, la restauration est maintenant d’un bon niveau, les infrastructures sont comfortables. Si on ajoute à cela, la proximité géographique, le Six Sens est devenu mon club préféré.

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #81 Gepost op: 18 oktober 2013, 19:37:59 »
visite le samedi 12 oct

5ème visite en 2 mois.
pour dire si j’apprécie ce club.  Mais ce n'est pas sérieux.  :))
même si on s'amuse plutôt bien en salle avec les filles ( Claudia, Alice, Andrea, Nancy et Yvette, Delia...), impression de lassitude et une envie que le line-up s’étoffe un peu plus.

Pour le reste, malgré des visites en théorie des jours de grande affluence (vendredi / samedi), le club reste étrangement calme et le ratio Hommes / filles est toujours extrêmement favorable.
cela s'est vérifié encore ce jour.
et pourtant vers 14h, un afflux continu de clients laissaient présager le contraire.
Même les oursonnes se postaient et tournaient au niv-1, exaltées par cet arrivage.
pas pour bien longtemps, puisque vers 18-19h le club se vida et l'ambiance resta assez morne toute la soirée.

toutefois, de trés bons moments passés en compagnie des oursonnes.
à part Yvette qui est une 1ère fois, mes autres sessions sont des récidives.
je n'irais pas une 4ème fois avec Alice.Ro. elle devient trop pénible avec moi :o


Andrea.Ro  (pas sur que le fil ici soit le sien?)
- 20 ans, 1m60,
- cheveux longs chatain-roux (teints), un visage fin, une voix high pitch
- très belles formes, peau mate et très douce
- un fessier de compétition assez ferme, poitrine cup C

Récidive avec elle ce samedi 12 oct.
c'est vraiment du bonheur cette petite nana.
sourire et  bonne humeur permanents, très chaleureuse et tactile elle est super en salle. dfk à l'appui.
En chambre, elle est enthousiaste, participative, GFE mais aussi endurante pour la fellation, le 69 et dynamique sur les divers enchaînements.
sur la récidive, c'est du sans faute, je ne m'en lasse pas.
elle prend 100€/1h.

Nora.Hu  :  bien mais je ne renouvellerai plus.
Cathy.Bu  :  c'est du sport
Yvette.Bu  :  suprenante

----------------------------------------

5 th visit in 2 months.
sure I like this club. But this is insane.
although I enjoy to play and chat with the girls (Claudia, Alice, Andrea, Nancy and Yvette, Delia ...), I feel jaded and have a desire that the line-up improves a bit.:))

Quote: Laurent74 Monday, October 14, 2013
this was true even today.
yet around 2 PM,  continuous incoming of customers foreshadowed the opposite.
The girls put themselves on level-1 and were walking around, attracted by such a flood.
not for long, since  around 18-19h, the club emptied and the atmosphere remained fairly bleak throughout the evening.

however, very good time in the company of girls.
apart Yvette who is a 1st, my other sessions are recurrences.

I would not go a fourth time with Alice.Ro. she's begginning to be a pain in the ass

Andrea.Ro   (not sure about her on this thread?)
- 20 years old, 1m60
- blond-brown long hair (dyed), a nice thin face, a high pitch voice
- nice curved body and very soft tanned skin
- great solid ass, C cup breast

recurrence with her this Saturday, October 12th
this girl is really a sweety.
permanent smile and good attitude, very warm and touchy. dfk to tease you on the couch.
In room, she is enthusiastic, GFE but also enduring for fellatio, 69 and shows dynamism in various positions.
flawless with this reccurence, I do not feel like getting  tired of her
her fee is 100 € / 1h.

Nora.Hu  :  good but I won't do again I think
Cathy.Bu  :  this is athletic stuff
Yvette.Bu  : suprising
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2013, 09:44:43 door boff »

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #82 Gepost op: 22 oktober 2013, 10:36:17 »
Encore un récit en français... Désolé pour nos amis néerlandophones

Visite assez tardive au Sixsens ce lundi. J'arrive à 21h30. Je paye l'entrée normale... et il n'y a rien à manger avant les pizzas de 22h30. Tant pis.
Je descends au bar tester les forces en présence: c'est très calme; rapport équilibré, peut-être même plus de filles que de clients. Parmi les filles: 4-5 MILF polonaises, des Bulgares (Kali, Laura...mais pas Nancy), Anna la Lituannienne, bien sûr, une black et les Roumaines habituelles (Janina, Delia, Catalina, Claudia...mais pas Alice, ni la célèbre Loredana).

Après avoir mangé ma part de pizza, je remarque dans un coin une Polonaise au regard un peu vague. Elle vient rapidement s'installer à côté de moi. Il s'agit de STELLA. Nous discutons. Elle prend son temps, moi aussi. Nous finirons par aller en chambre pour une session assez douce avec une dame qui aime visiblement le sexe et qui apprécie quand son partenaire s'occupe d'elle. :happy. Elle a un très beau corps. Une demi-heure - 50 €.

Il est déjà 23h30. Je reviens dans le bar et suis immédiatemment accosté par CLAUDIA.ro, que j'avais déjà remarquée à mon arrivée. Sympathique Roumaine de Constantza, avec laquelle j'entame un social time sans trop savoir où il va me mener. Après 1/2 h, elle m'invite à aller en chambre. Je suis hésitant, mais elle m'assure qu'elle travaille très bien... alors je craque.

Et la demoiselle n'a pas menti. Très GFE: elle n'embrasse pas, elle mange les lèvres et la bouche. Dommage qu'elle fume et ne pense pas à prendre une pastille mentholée avant d'aller en chambre. Je la défoncerai pendant une demi-heure, et elle donnera l'air de l'apprécier :pompe. Après la session, nous allons au vestiaire. Je lui donne 60 € et elle insistera pour me rendre la monnaie. Un geste d'honnêteté rare à noter :035:.

En conclusion, le line-up reste faible, mais c'était un lundi soir. Il y a toujours moyen de trouver quelque chose à son goût, et la distance par rapport à la Belgique en fait un excellent rapport qualité/prix. J'y retournerai certainement.
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2013, 17:18:39 door Themistocle »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #83 Gepost op: 10 november 2013, 10:14:39 »
Zaterdag 9 nov rond 18:00 uur maar weer eens onverwacht naar SS getogen. Dat is en blijft makkelijk als je er op (veel te) korte afstand vanaf woont… :bud

Bij binnenkomst aan de theke mijn 55 euri afgetikt en meteen te horen gekregen dat mijn klantenkaart niet meer bestaat. Net zoals de overige klantenkaarten, want die actie blijkt slechts gelopen te hebben tot het éénjarig bestaan. Wist ik niet en waarschijnlijk een heleboel anderen met mij ook niet :017:. Jammer, want meerdere concurrenten hebben wel zo’n klantenkaart-actie, zodat je na bijv. 10x entree een keer gratis naar binnen mag (bij de club wel te verstaan).

Tot mijn (steeds minder wordende) verbazing liep ik bij de theke al gelijk tegen het mooie lijf van … Maya :17:! Die had naar eigen zeggen haar speciale radar aan staan en zodoende gevoeld dat ik kwam. Ik begin het onderhand ook nog te geloven ook… Maar ik had “geluk” want ze had een bord met eten bij zich en kon zich dus even niet met mij bezighouden… Dat was al minstens uitstel van executie voor mij…

Na het omkleden ben ik meteen naar het restaurant gegaan om mijn honger te stillen. Stooflapjes (ik meen dat je dat zo noemt), frietjes, spruitjes en natuurlijk een redelijk gevulde salade-bar vielen mij aldaar ten deel. Wederom niet met de a la carte restaurants van enkele andere clubs te vergelijken, maar wel goed en lekker :)).

Daarna even uitbuiken en de sauna opgezocht. Na wat wellness activiteiten had ik al een goed zicht op de vrouwelijke bezetting want er werd behoorlijk gejaagd en dan wordt het rondje door het wellness gedeelte goed door de dames doorlopen. Ik vond de line-up prima te noemen, zowel qua looks als qua aantal. Ik had ook meteen al wat suggesties voor een kamergang gezien :pompe, maar wilde eigenlijk niet meer dan maximaal twee kamergangen doen in verband met mijn bezoek aan PSR op zondag (je gunt die dames aldaar toch ook nog wat, nietwaar?).

Na mijn eerste wellness rondje eens besloten om de masseur met een bezoekje te vereren. Ik had al enkele malen gelezen dat ze ook een hot stone massage aanboden en daar wilde ik nu ook eens gebruik van maken. Een dergelijke massage van 30 minuten voor slechts 30 euri vind ik echt geen verspild geld en dat bleek ook achteraf weer: prima massage gehad, aanbevelenswaardig! :sign0098:

Later aan de bar kreeg ik opeens een omhelzing en kus van achteren en dat bleek Maya te zijn. Einde aan het uitstel van executie, dacht ik nog, want die krijgt me in 99% van de gevallen (of moet ik zeggen: aanvallen) altijd mee op de kamer, overigens altijd naar grote tevredenheid, moet ik eerlijk bekennen :littleangelx. Ze vroeg waar ik was geweest want ze had me gezocht (nadat haar stamgast vertrokken was) en ik antwoorde dat ik met al die tijd voor haar verstopt had. Met wie ik dan geweest was, vroeg ze daarop, waarop ik antwoorde: “met de masseur”… hetgeen voor de nodige hilariteit zorgde…

Enfin, om een lang verhaal kort te maken nam ze me ter relaxatie (ja ja :sign0103:) mee naar de Marokkaanse ruimte (die naam verandert telkens, eerst was het nog de Oriëntaalse ruimte, een meer neutrale benaming volgens mij). Daar begon een leuk gesprek dat na een klein half uurtje plotseling werd onderbroken door een diepe tongzoen, de eerste van een lange reeks. Van het een kwam het ander en we hebben daar in die whatever-you-wanna-call-it-ruimte lekker liggen neuken totdat mijn eerste lading het kunstlicht mocht aanschouwen. Zoals altijd is ook de aftersales van Maya prima, waarbij we na een tijdje knuffelen altijd samen douchen en een drankje nemen :happy. Als ze daarna afscheid neemt zie je haar nog meerdere malen langskomen en een handkus (of meer) geven.

Na mijn sessie met Maya had ik besloten om de verleidingen van de andere dames te weerstaan en de rest van mijn nakomelingen te sparen voor mijn bezoek aan PSR op zondag. Ik wilde nog wel wat relaxen, drinken, wellicht een stuk van de late night pizza meepikken enzovoorts. En uiteraard zoudat toch nog net iets anders lopen…

Eerst maar weer de sauna opgezocht en daar kwam de lieflijke Nora me al opzoeken. Ik had toevallig thuis nog net wat recensies over haar gelezen en had daar al geconcludeerd dat ze op mijn todo lijstje moest. Echter, met mijn voornemen nog vers in het hoofd heb ik haar toch laten weten dat het niet meer voor vanavond zou zijn, maar zeer waarschijnlijk wel voor de eerstvolgende keer.  :kissass

Na een verkwikkende douche nam ik plaats in de whirlpool en bekeek met (groeiend) genoegen de optocht van (jagende) dames die voorbij paradeerde, allemaal met de bekende openingszinnetjes om me (en de andere beren in de whirlpool) mee te krijgen voor een kamergang. Sorry dames, wij zijn hier ook niet voor de eerste keer en die zinnetjes kennen we allemaal al… :stfu: :beer:

Daar kwam ook Jacky langs (waar ik ook op gehoopt had) en zij doet dan weer net een schepje meer presales… Ze stond in de deuropening naar de gang met de Oriëntaalse/Marokkaanse ruimte (doorhalen wat niet gewenst is) te lonken en dat ging steeds verder. :movingtits :showtits1 :kissass Topje omhoog zodat we die heerlijke borstenpartij konden aanschouwen, broekje omlaag zodat we ook van haar billenpartij en mooi geschoren poesje konden genieten.. Lekker kronkelen, draaien, vingertje in haar mondje en via haar tepels naar haar poesje, kreungeluidjes, het hele scala aan verleidingskunstjes kwam langs. Bij de beren die bij mij in de whirlpool zaten bracht dat een enigszins averechts effect want ze durfden er nog nauwelijks naar te kijken, maar ik genoot en lachte haar toe, wetende dat ik toch niet aan de verleiding zou toegeven.. De show werd nog mooier toen meerdere dames er aan mee gingen doen, door Jacky vast te pakken, aan haar tepels te likken en haar te strelen en te zoenen… Het scheelde niet veel of we hadden een complete lesbische show mogen genieten vanuit onze eersterangs zitplaatsen in de whirlpool.. :dance2 :dance2
 
Even later lag ik in die ene ruimte (je weet wel welke) om tussendoor mijn mails te checken en ja hoor, daar kwam Jacky weer voorbij, of beter gezegd op mij.. Geheel zonder schaamte (of respect voor privacy) kroop ze tegen me aan en vroeg me of ik geen zin had om wat met haar te “spielen”. Intussen zat ze al onder mijn badjas te friemelen en toen ik mijn mond open deed om haar te antwoorden had ik al haar tong tegen mijn amandelen (die heb ik nog) aan hangen. Ik maakte haar duidelijk ik haar wel heel aardig vond enzovoorts maar dat ik vandaag geen kamergang meer gepland had, met wie dan ook. Uiteraard accepteerde ze dat niet meteen en bleef ze me lichtjes aftrekken en waar mogelijk zoenen, maar op een gegeven moment had ze de boodschap begrepen, wenste ze me een fijne avond en verdween. Ik ben haar later in de bar nog vaker tegen gekomen terwijl ze flink aan het jagen was, maar telkens gaven we elkaar een glimlach (die van haar altijd zeer ondeugend) en liet ze me verder met rust. Ze heeft in de afgelopen maanden toch weer wat bijgeleerd dus…

Nou is Jacky voor mij een heerlijk ding, een lekker stuk waar ze wat mij betreft meteen zo’n levensechte love doll van mogen maken, omdat er (wat mij betreft) alles in de juiste maten en verhouding op en aan zit. Een hele tijd geleden hadden we onze eerste ontmoeting in de kino en daar heb ik haar verleidingskunsten niet kunnen (en willen) weerstaan. Ik was vanavond dus al erg trots dat ik dat nu wel kon en dat ik haar zelfs duidelijk had kunnen maken dat ze ook niet meer hoefde te proberen. Naïeveling dat ik ben… :sign0151:

Toen ik na het nuttigen van de late night pizza en enkele biertjes (misschien eentje te veel) boven op de overloop het hele gebeuren beneden in de bar stond te aanschouwen, werd ik weer door meerdere dames benaderd, al dan niet fysiek (op een prettige manier overigens) en heb ik ze allemaal duidelijk kunnen maken dat er geen kamergang meer in zat vanavond. Dat was best wel hard werken want het was er rond 23:00 uur behoorlijk drukker geworden met voornamelijk heren en de dames deden dan ook heel erg hun best om er minstens een te verschalken. Hetgeen overigens maar mondjesmaat lukte, getuige de diverse klachten die ik van dames hoorde over beren die wel dronken en aten maar verder de conversatie beperkten tot woorden als “später” of “vielleicht später”… :sign0135: Veel jagen en weinig vangen dus, en dat maakt de echte jagertjes dan weer extra fel. En die dan weer meermalen afslaan koste mij dan weer de nodige moeite. Ik denk achteraf dat dat is geweest waar Jacky op heeft gewacht. Je ziet wel eens die natuurfilms op National Geographics en dergelijke waarbij een roofdier een kudde opjaagt en er uiteindelijk het zwakste of langzaamste dier uit pikt als prooi. De combinatie van ietsiepietse teveel bier, vermoeidheid van het afslaan van al die (lieve) jagertjes en mijn zwak voor dit lekker stuk dat de naam “Jacky” draagt hebben mij uiteindelijk tot een makkelijke prooi gemaakt…

Ze kwam net zoals vele andere jagertjes over de overloop en op afstand begon ze al ondeugend te lachen naar me. Ik schudde nog nee met mijn hoofd en toen wilde ze zich beteuterd (taktiek!) omdraaien, wat ik dan weer heel zielig vond. Ik liep naar haar toe en wilde haar verzekeren dat ik haar, hoewel ik niet wilde kameren, toch wel aardig en lief vond. Ze vroeg waarom ik dan niet met haar naar een kamer wilde en op mijn antwoord dat ik zondag nog naar PSR moest en daarvoor wilde sparen gaf ze aan dat die ene keer vijftig euri toch niet zo’n groot verschil konden maken? Ik gaf dan ook aan dat het niet om het geld ging maar meer om mijn prestatie en de schenking die daarmee gepaard ging; ik moest zondag in PSR ook nog wat kunnen “schenken”…  :sexxx

Echter, daar had deze sluwe dame een prima oplossing voor: “du kannst auch eine halbe Stunde mit mir schmusen, mich lecken, und ich kann dich wass anblasen, aber dann ohne abspritz.. Komm, bitte…“… Je kunt je voorstellen dat dat kleine beetje bloed dat zich nog in mijn hersens bevond, vermengd met de alcohol die dat kleine beetje bloed nog eens verdunde, niet voldoende was om verder te denken dat “ach ja, eigenlijk heb je gelijk, zonder absprits kan ik morgen nog gewoon plezier hebben in PSR en jouw lekkere body kan ik dan nu ook nog eens lekker onder handen nemen”… en zo kwam alles toch nog goed…

Wat een lekker stuk is en blijft die Jacky! Ik word weer geil als ik aan haar denk en wat ze met mij gedaan heeft op die kamer. Ik heb zelfs tot een uur verlengd en uiteraard alsnog abgespritzt… :sexxx met heel veel genoegen heb ik haar heerlijke borsten ondergespoten met mijn voor PSR gereserveerde voorraadje nakomelingen… wauw! Mijn lul was zo stijf alsof er iemand stiekem Viagra in mijn drankje had gedaan en dat bleef maar duren, ook nadat ik was klaargekomen. Dit was puur het gevolg van een avond lang teasen door dit lekker stuk en de uiteindelijke behandeling op die kamer… Ik heb heel hard aan dingen als schoonmoeders en zo moeten denken anders was ze er weer opgekropen en had ze me helemaal rijp voor de sloop gemaakt… :bonken

Na al die actie hebben we nog wat nageknuffeld en gekeuveld :happy en heeft ze me wat spannende dingen beloofd als ik de volgende keer terugkom… :censored waar ik nu al weer voorvocht, eehhm voorpret van heb… Nadat we op tedere manier afscheid hadden genomen heb ik nog gedoucht, afscheid genomen van onder andere Maya en wat andere dames en ben in een vermoeide doch gelukzalige toestand naar huis gereden. Sweet dreams… :NIGHT_1:

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #84 Gepost op: 10 november 2013, 17:48:50 »
Sixsens am 09.11.13

Im Vergleich zu den Anfangstagen des Club ist das Line-up massiv rumlastiger geworden, lässt sich aber wohl nicht vermeiden. Quantitativ konnte sich die Anzahl mit über 40 Dls durchaus sehen lassen, leider in meinen Augen kaum richtige Optikkracher vor Ort.

Zudem waren gestern extrem viele Plagegeister unterwegs, die das fehlende Animierverbot weit über Gebühr strapazierten. Zeitweise ziemlich nervig, erst zu späteren Abend hin kehrte diesbezüglich Ruhe ein.

Immerhin drei Exotinnen am Start, darunter Brenda, 32-jähriger Spanien/DomRep-Mix. Strammer 38er-Body mit einem hammerfesten Prachtarsch a la Ex-Aca-Patrizia (soll jedoch angeblich kein Silikon im Spiel sein). Es ging in die oberen Kemenaten, wo sie bereits beim gemeinsamen Duschen ein Knutschfeuerwerk zündete.

Die Nummer wird absolut klasse, entwickelt sich zur Pornosession und Brenda scheint auch ihren Spaß daran zu haben. Zieht alle Register von EL bis ZA, wird sehr nass, wodurch es keinen einzigen Tropfens Flutschi bedarf.

Keinerlei Anzeichen von „mach ich nicht“ oder „will ich nicht“, fast alles ist erlaubt. Die Zeit verflog und so wurde es eine Stundennummer, was bei mir eher sehr selten vorkommt. Leider rief sie hierfür 100 € auf, der einzige Wehrmutstropfen.

Fazit:
Brenda performt wie eine waschechte Pornobraut und legt sich dabei (fast) tabulos mächtig ins Zeug. Eine der besten Nummern im bisherigen Jahresverlauf.

Kurzübersicht Brenda

E/DOM, 32
Lange glatte rotbraune Haare, KF 38, C-Cups (natur, fest),
Ca. 165 cm, kein Deutsch; Konversation vorzugsweise in Englisch

FO: Variantenreich und pornomäßig; tief, den Schaft rauf und runter züngelnd, viel Spucke dabei
EL: Ja, nass und ausdauernd; Eierschleckerin
ZA: Nicht überraschend, dass sie das auch im Programm hat
Augenkontakt: Ab und an geiler Hammerblick
ZK: Nass und tief, sehr leidenschaftlich
Lecken: Wird geil nass, lässt sich (offensichtlich) komplett fallen
Fingern: Überall kein Problem
GV: Reiter, Missio und Doggy; volle Leidenschaft ohne Abspritzorientierung
Professionalitätsfaktor: 40%
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Mittel bis hoch
Illusionsfaktor Optik: Geile Exotin
Illusionsfaktor Nähe: Bei stimmiger Chemie sehr ausgeprägt


Leider war – wie beim letzten Besuch – kein Rankommen an mein eigentliches Wunschobjekt; die Polin Camilla war die gesamte Zeit über von einem Liebeskasper blockiert. Eine Not-Verlegenheitsnummer habe ich mir dann doch verkniffen, war wohl die richtige Entscheidung.

Das Abendbuffet war mit Kabeljaufilet, Schweinebraten, Pommes, Gemüse und Salat richtig gut bestückt und mundete hervorragend; das gilt auch für die um 23 Uhr im Thekenbereich zur Verfügung gestellte Pizza. Angenehmes Publikum, abends mit DJ lockere Partystimmung.

Mir hat es auch beim dritten Besuch wieder gut gefallen, der Club steht weiterhin im oberen Drittel meiner Clubliste.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #85 Gepost op: 10 november 2013, 20:46:17 »
Zudem waren gestern extrem viele Plagegeister unterwegs, die das fehlende Animierverbot weit über Gebühr strapazierten.

???? Es gibt gar kein Animierverbot  in SixSens...

Aber du hast recht, es waren waren gestern extrem viele Plagegeister unterwegs...

Habe gehört das viele Männer nur zum essen und trinken kämen und immer wiedere "später" zu den Damen sagten, das macht viele Damen ganz nervös...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #86 Gepost op: 10 november 2013, 20:56:03 »
Zudem waren gestern extrem viele Plagegeister unterwegs, die das fehlende Animierverbot weit über Gebühr strapazierten.

???? Es gibt gar kein Animierverbot  in SixSens...


Ich habe ja auch geschrieben, dass ein Animierverbot fehlt.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #87 Gepost op: 10 november 2013, 20:56:10 »
Misschien maakt het de heren nerveus als de dames altijd komen bedelen?  Zou zomaar eens kunnen, niet? 
Ik pak dat op mijn manier aan en vertel van de eerste momenten dat ik nog niet van plan ben om op kamer te gaan.  Vele dames halen dan toch nog alles uit de kast om je op andere gedachten te brengen maar meestal ben ik dat niet.  Vaak lopen ze dan uiteindelijk boos of teleurgesteld weg.  Tja....

(Ik weet het wel, in zoverre dat werkelijk kan) moeten de dames ook een beetje kiezen.  Willen ze een drietal tot vijftal klanten per dag en geen machine zijn of willen ze aan de band afwerken.  De laatste soort moet naar een fickfabriek gaan, de eerste soort naar een club met veel wellnessmogelijkheden en niet zeuren  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Wijze grijze

  • Gast
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #88 Gepost op: 21 november 2013, 14:26:18 »
Thuiswedstrijd voor Wijze Grijze. Deze keer eens niet eerst over de Deutsche Autobahn, maar even binnendoor rijden en dan binnen minder dan een kwartier voor de club staan.

Toen ik binnenkwam, begroette receptioniste Bea me met: “Hé hallo, jij bent lang niet meer hier geweest. Is dit pas je tweede bezoek?” Ik stond perplex, heb ik dan een groot geel zwaailicht boven m’n hoofd hangen waar opstaat wie ik ben en wat ik allemaal uitspook? Het werd nog ongelofelijker, toen ze aansluitend nog fijntjes wist te melden dat mijn laatste en enige bezoek hier in December 2012 op het openingsfeest was geweest en dat ik destijds met Hongaarse Jasmin had gekamerd. Hoe doen vrouwen dat toch dat ze na één jaar alles nog zo precies weten? Of heb ik zo’n grote flaporen, maar ben me er zelf niet van bewust?

Nu werd me door meerdere medewerkers en DVP’s verteld dat de Woensdag eigenlijk geen representatieve dag is om Sixsens te bezoeken. Er heerste totaal geen Stimmung en de verhouding Dames vs. Gasten was soms wel 3:1. Hierdoor waren de dames natuurlijk continu op jacht naar potentiële prooien. Nu ben ik altijd te vinden voor een praatje en dat gebeurde dan ook veelvuldig met de verschillendste interessante ladies. (o.a. uit Roemenië, Brazilië, Polen, Spanje, Dominicaanse Republiek, Ghana, Tsjechische Republiek, Macedonië en Kroatië). Ondertussen werd Wijze Stijve regelmatig door menig kriebelhandje bij het gesprek beTROKKEN (sic) en m’n conversatie begon waarschijnlijk in leuterpraat om te slaan. Als 75 % van de aandacht van je hersens zich naar Wijze Stijve regionen verlegt, dan moeten de resterende 25 % hersencapaciteit zich natuurlijk voor 400 % inspannen om er een samenhangend verhaal uit te krijgen. Ofschoon ik vandaag weinig met andere gasten heb kunnen converseren, heb ik desalniettemin geen tijd gehad m’n krant uit te lezen. Nog nergens ooit zoveel presales genoten. Om geen misverstanden te laten ontstaan: ik denk dat ik geen enkele dame een verkeerde illusie heb voorgespiegeld door hun onterecht een kamergang te beloven. Het gaat erom een gesprek respectvol op gang te houden, terwijl de dame het toch nog leuk vindt om bij je blijven.

Nu is het natuurlijk leuk en aardig om de hele dag wat rond te hangen en met de dames te zwetsen, maar viel er ook nog wat te scoren? Qua WG-proof ladies was er eigenlijk een te hoog gehalte aan dames met een wat hogere gemiddelde leeftijd en bijbehorende maat 36 en hoger. Maar Wijze Grijze zoekt liever iets jongers en dan ook nog met een leuke taille en idealiter ook nog niet al te profi. Zeg maar een onontgonnen projektje waar nog wat aan te schaven valt en waar misschien ook nog wat eer aan valt te behalen. Dat vond ik in:

Naam : Larissa
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Italiaans
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik Lang, opgebonden in knotje
Lengte dame : 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 56 Kg, maat 34, 75B-cups
Service: TZ/ PZC/ 69/ NMC
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 30 + 30 min.
Prijs : EUR 50,= + EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10 + 8,5/10


Larissa is een, ietwat onschuldig, timide meisje dat pas sinds één maand hier werkt. Haar grote probleem is haar communicatie. Ze spreekt enkel Roemeens en Italiaans. Ik sprak Larissa aan terwijl ik net van het avondeten was gekomen en haar collegaatje vertaalde in eerste instantie alles voor haar. Nu schiet dat natuurlijk niet op en ik overtuigde Larissa met me mee te gaan naar de rustige oosterse contactruimte tegenover het wellnessgedeelte. Heerlijk rustig en mooi gedempt licht. Ideaal om me met zo’n meisje wat intensiever bezig te houden. We installeerden ons op een lange loungebank en Larissa begon ietwat te ontdooien toen ze merkte dat ze met mij Italiaans kon spreken. Ze had al twee dagen geen kamer gescoord en begon zich vrij wanhopig en onzeker te voelen. “Nou Larissa: overtuig me dan van je kwaliteiten. Als dat goed is dan zou ik zomaar eens de eerste kamer sinds 3 dagen voor je kunnen worden”. Larissa begon me zeer overtuigend met haar wel zeer lange verzorgde nagels ontzettend fijn zeer intiem te kriebelen. Daarmee had ze een touch down gescoord, alleen had ze het niet in de gaten.
“OK, Larissa, zoenen?”
“Alleen op de kamer”.
“En hoe zit het met een proeve van je BJ-skills hier in alle openbaarheid?”
Larissa keek me aan alsof ze het in Boekarest hoorde donderen.
“OK meid, dan gaan we vooralsnog nog niet kameren” en ik bleef haar bewust aan het lijntje houden. Ik gaf aan dat ik nog even wilde uitbuiken en misschien later weer een praatje met haar zou maken. Ietwat teleurgesteld stelde Larissa voor dat ze een rondje door de club zou maken en dan later terug zou komen. Zodra Larissa weg was, kwam alweer de volgende dame die het tafereel had meegekregen, naast me liggen en maakte, na wat handwerk, aanstalten om Wijze Stijve te verslinden. Maar ja voor een contract heb je 2 instemmende partijen nodig, dus vriendelijk bedankt. Toen een uitgebreid rondje jacuzzi gedaan en Larissa voorlopig niet meer gezien. Pas ca. 2 uur later trof ik haar weer. Nog steeds had ze geen kamer gescoord en ze zat nog meer in een dip. Na nog wat meer gepraat en gepresale hakte ik de knoop door en ging met haar naar de kamer. Eens zien wat ze in haar mars heeft.

Larissa begon met een uitgebreid wasje aan het bidet. Niet in de baas z’n tijd, want uiteindelijk bleek dat ze weliswaar de tijd in de gaten houdt, maar dan ook weer niet probeert je een oor aan te naaien. Op de kamer kuste ze wel, maar wel ietwat terughoudend. Ik merkte toch wel wat geremdheid. Haar BJ-skills zijn niet te versmaden, maar het geilste vond ik toch wel haar pussy sliden. Verder was de kameractie gewoon standaard. Niet speciaal. Vooral door het ontbreken van de juiste chemistry miste ik de echte GFE. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

En wat had er vandaag op het menu gestaan als avondeten? Frietjes en gebakken kippenbouten. Mmmh frietjes , altijd lekker. Maar we zijn in Nederland, heb je dan ook de echte curry erbij? (van Hela natuurlijk) De vriendelijke Limburgse medewerkster kwam me speciaal de curryfles brengen, toen ik zat te eten.

De rest van de avond bracht ik in de bar door met her en der wat praatjes maken en een rondje jacuzzi. ’s Avonds werd er tegen 22:30 een borrelgarnituur en zelfgemaakte pizza geserveerd. Wat een positief verschil met de bremzoute troep die je vaak in andere clubs voorgeschoteld krijgt. De kok had me al gewaarschuwd dat het wel eens zeer snel kon gaan met het beschikbare eten, omdat de dames er vaak als aasgieren overheen vallen, maar dat viel vanavond reuze mee.

Tegen 00:00 maakte ik een laatste ronde door de club en daar trof ik Larissa weer aan met haar vriendin. Beiden in een negatieve spiraal, want: geen kamers gedraaid. Vooral de attitude van haar collega stootte me tegen de borst. Een en al negativiteit en een depri uitstraling. Ik nam Larissa weer apart en legde haar uit dat ze zo nooit klanten zou trekken. In eerste instantie moet een meid het natuurlijk van haar looks hebben. Als de klant dan al vermoedt dat je met een chagrijn te maken krijgt dan zal er nooit contact ontstaan. Dat snapte Larissa.
OK, aangezien je niet in het Duits of Engels kunt communiceren, moet je met lichaamstaal communiceren en zodoende een geile sfeer opbouwen en een man tot een kamergang verleiden. Het kan dus niet dat je je buiten de kamer zo gereserveerd opstelt. Capisci? Larissa zag in dat mijn advies inderdaad hout sneed. OK, meisje, dan gaan we nu het geleerde in de praktijk brengen dmv een praktijkvoorbeeld. Ik speelde een nieuwe Duitse klant en Larissa moest me verleiden. En dat is pas geil, want als een volleerde regisseur kon ik nu het presalen in de gewenste richting sturen. Inclusief uitgebreide tongzoenen en blowjob op de bank. Wow. Voor het eerst zag ik Larissa ook lachen, waarmee ik haar dan ook complimenteerde. Wat leuk om een meisje zo ter plekke te zien opbloeien. Dit ging helemaal goed komen. Aangezien de club om 01:00 sluit, liet ik er geen gras over groeien en liet haar een sleutel halen. En deze kamer was beduidend beter en erotischer dan de vorige. Dit bleek vooral in standje 69. Duidelijk was er chemistry aanwezig, hetgeen resulteerde in een veel innigere sessie, waarbij Larissa veel meer toeliet en meegaander was. Als ze deze illusie weet vast te houden dan zie ik het wel positief voor haar in. Ze moet alleen niet teveel met haar vriendinnetje optrekken.
We waren goed bezig op de kamer, toen opeens security kwam melden dat het Feierabend was. Huh? Het was toch pas 00:50? Hij wilde zelfs de kamer opkomen, hetgeen Larissa nog net wist te vermijden. Dat was wel een domper, hoewel ik er nog 5 minuten uit wist te slepen om mijn karwei af te maken. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Kom ik in de kleedkamer zie ik dat de klok 00:45 aangeeft. Ik sprak de security medewerker op zijn onbeleefde gedrag aan en wees hem op klok. “Oh, dan loopt die dus verkeerd”, pakte de klok van de muur en draaide hem naar 01:05.

Ik ging uiteraard nog even douchen, deze keer samen met Larissa. Ze gaf me haar eigen shampoo: kokosshampoo! Ik rook de hele nacht naar een Bountyreep en werd zodoende continu aan Larissa herinnerd. Zo wil je echter niet ruiken als je thuis iets hebt uit te leggen!

Bij het naar huis gaan wordt je netjes naar je ervaringen gevraagd. Ik heb m’n tevredenheid over Larissa en het bedieningspersoneel geuit en me beklaagd over de beveiligingsmedewerker. Laatste tip: installeer een paar houders á EUR 3,95/stuk in de douche. Dan hoef je je scheergerei en tandenborstel tenminste niet op de grond te leggen.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Sixsens vandaag: 7,0/10

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #89 Gepost op: 21 november 2013, 15:08:59 »
Citaat van: Wijze grijze
’s Avonds werd er tegen 22:30 een borrelgarnituur en zelfgemaakte pizza geserveerd. Wat een positief verschil met de bremzoute troep die je vaak in andere clubs voorgeschoteld krijgt. De kok had me al gewaarschuwd dat het wel eens zeer snel kon gaan met het beschikbare eten, omdat de dames er vaak als aasgieren overheen vallen, maar dat viel vanavond reuze mee.

Men zou, uit ervaring dus, natuurlijk ook iets meer kunnen voorschotelen zodat je niet snel-snel moet zijn (of alles mist al je toevallig op kamer bent).

Dat de portier je voortijdig van kamer komt "boenken" is typisch Hollands, (ook opgelegd door de wethouder zeker) want dat gebeurt ook in YY  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man