Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115157 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #90 Gepost op: 25 november 2013, 20:02:47 »
le progamme devait etre PSR/samya/6S ce week end, mais a cause d'une meteo incertaine, ce sera 6S seulement ce samedi 23 nov avec cochon128.
on retrouve des membres relaxx sympa. entre autres, Laurent74, Themistocle.

Depuis 15j que l’on n’était pas revenu, il y a un peu de changement dans le line up.
Quelques nouvelles, notamment des turques, mais des roumaines essentiellement.
les bulgares Yvette, Kathy Nikita sont absentes.

pour commencer, nouvelle session avec la douce et belle Andrea.
je deviens addict à sa peau douce incroyable et sa GFE attitude.  :great:
en plus elle est super cool et joueuse en salle.

A la recherche de la "nouvelle star" je décide de choisir:

Julia, 19a, roumaine, cheveux noirs raides ondulés, peau mate, très typée, corps ferme d’une gymnaste.
(elle me fera une demo en chambre "comment marcher sur les mains" ;D)
2 semaines de club, j'aurai droit aux photos de son voyage en avion pour l'allemagne :)), ne parle que roumain. Janina m'aidera en faisant l'interprète. Pula, faut vraiment que je mette au roumain!
A part un petit détail, session très sympa ou elle s’applique, dfk à l’appui, et se laisse aller à avoir un orgasme (elle a failli péter le miroir de la ch 6 :-P).

Elisa, 20a, roumaine de Craiova, vraie blonde aux cheveux mi longs, très joli visage aux yeux bleus très clairs absolument magnifiques.
Elle a un corps somptueux agrémenté d’une poitrine C pratiquement parfaite.
C’est une petite bombe et elle n’a pas le profil des roumaines habituelles. étonnant!
Alors qu'elle avait disparu, j’ai réussi à la choper alors qu’elle sortait d’une session de 2h.
1 mois en Allemagne, elle a fait quelques autres clubs avant d'atterir au 6S la semaine derniere avec sa copine Lavinia.
anglais assez pauvre mais suffisant pour discuter et rigoler.
elle est adorable, gentille et drôle. ses services en chambre sont absolument impeccables, elle est super enthousiaste et fraîche.
2 sessions avec elle pour ma part. Addiction probable.  :great:  :great:
de plus, super SAB puisqu’entre nos sessions à cochon et moi, elle restera avec nous jusqu'à la fin.
Cependant, Elisa et sa copine Lavinia semblent avoir un peu la bougeotte.
Ce serait bien dommage de perdre sa trace...

---------------------------------------

The plan was to do PSR/samya/6S this week end but due to uncertain weather, we decided to go only to 6S this Saturday the 23th with cochon128.
We met some nice fellows from relaxx, among them Laurent74, themistocle.

some small changes occured in the line up since our last time 2 weeks ago.
some new girls: a few Turkish ones, but mostly Romanian.
Bulgarian girls Kathy, Nikita, Yvette are absent.

to start with joy, another meeting with the beautiful Andrea.
I become addicted to her incredible soft skin and GFE behaviour.  :great:
Furthermore, she is realy cool and playfull in bar.

In search of the "new star" I decided to choose:

Julia, 19y, Romanian, stiff black wavy hair, dark skin, firm body of a gymnast girl (she did a demo in room "how to walk on hands" ;D)
Two weeks in club, she showed me some pictures of her plane trip to germany :)). She speaks only Romanian, Janina helped me being a interpreter. Pula, I really need to learn Romanian!
Except for one small detail, nice meeting with her, she wants to do things right, with dfk, and allows herself to have an orgasm (she almost broke the mirror in room 6 :-P).

Elisa, 20y, Romanian from craiova, real blond mid-long hair, very pretty face with absolutely beatiful clear-blue eyes.
She has a gorgeous body with almost perfect cup C breast.
She’s a real hottie and does not have the profile of regular Romanian girls. amazing!
she was gone for quite a wile but I managed to grab her as she was out of a 2 hours meeting.
1 month in germany, she was in other clubs before arriving in the 6S last week.
poor english but enough to chat and laugh.
She's lovely, nice and funny. In the room, her services are top notch, she’s very enthusiastic and fresh.
2 meetings with her for me this day. Possible addiction.  :great:  :great:
furthermore, she really doesn’t count social time outside room, with the sessions cochon and I had, she stayed with us until the closing hour.
However, it appears that Elisa and her friend Lavinia don’t really know where to settle down.
it  would be a shame to lose her trail ...
« Laatst bewerkt op: 25 november 2013, 20:27:09 door boff »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #91 Gepost op: 29 november 2013, 22:07:27 »
Vandaag rond 12:00 uur aangekomen bij SixSens voor o.a. de verjaardag van sofaking. :birthday: Ik wilde er al eerder aankomen maar het werk (dat voor het meisje gaat) gooide een beetje roet in het eten. Aangekomen werd ik weer vriendelijk begroet door Beate, die me vertelde dat het feestvarken al beneden in de bar zat en wenste mij veel plezier op de verjaardag. Later pas realiseerde ik me dat ik geen kortingsbon (met nickname erop) had gebruikt en vroeg ik me dus af hoe zij wist dat ik voor de verjaardag van sofaking kwam. Ze moet dus haar mensen kennen en ook hun nicknames, die sluwe vossin… :PDT_Armataz_01_37:

Na me te hebben omgekleed ben ik me even gaan douchen en daar ontmoette ik 007 al en zijn vriend, die gezellig zaten te bubbelen in de whirlpool. Even bijkletsen terwijl we al door wat dames bespied werden, maar die moesten toch nog maar even wachten.  :ecomcity: Later heb ik 007 minstens tweemaal in gesprek gezien met de lieftallige Anna maar of ie haar nou mee heeft genomen naar een kamer (of andersom) heb ik niet meer kunnen uitvinden. Dat is dan weer wat om de volgende keer over bij te praten… :great:

Vervolgens snel naar de bar gegaan op zoek naar sofaking, die ik nog niet van gezicht kende. Gelukkig zag ik al gauw Eddy_V zitten en die kon me vervolgens voorstellen aan sofaking, knaktuut en teiresas. Een gezellig gezelschap waarmee het goed klikte, getuige het feit dat we geruime tijd hebben gekletst over dames, clubs en onze avonturen in de avonduren… :098: :ecomcity: :ecomcity:

Op weg naar beneden was ik al tegen het heerlijke lijfje van Jacky aangelopen, die me meteen mee naar een kamer wilde nemen. Ik heb dit echter afgehouden met de mededeling dat ik op weg was naar een ijsbeer die zijn verjaardag vandaag vierde en dat ik eerst met hem en wat andere ijsberen kennis wilde maken. Geen probleem volgens haar, zij ging zich eerst opfrissen en kwam daarna wel naar me toe om een kopje koffie te drinken. Toen ze later in de bar kwam was ik nog druk in gesprek en posteerde zij zich aan de andere kant van de bar, waarschijnlijk wachtend tot ik uitgepraat was (dat kan soms wel even duren helaas  :ecomcity:). Ik ken haar al een tijdje en kan me meerdere malen herinneren dat ze zich tussen een groepje mannen in drong om contact te maken met een ijsbeer, zonder zich te bekommeren om de reacties van de heren (je zou dit onbeschoft kunnen noemen). Jacky was in mijn herinnering altijd een roofdier dat niet schuwde om de kudde aan te vallen, in tegenstelling tot de meeste jagertjes die wachten tot een lid van de kudde (meestal het zwakste lid) afgedwaald is en kwetsbaar alleen ergens rondloopt. Op dit gebied heeft ze dus vorderingen gemaakt! :PDT_Armataz_01_37: Ik vond het in ieder geval prettig dat ze afstand bewaarde tot ik (eindelijk) klaar zou zijn met kennismaken, feliciteren, kletsen  :ecomcity: en zo meer. Met als gevolg dat, toen dit moment was aangebroken, ik haar niet meer kon vinden… :017: Logisch, als de ene prooi niet makkelijk te vangen is neem je toch gewoon een andere? Honger is honger en ik neem het haar ook niet kwalijk. Een tijdje later werd ik van achter “gegrepen” en ja hoor, daar was ze weer! Met een makkelijk te raden voorstel, waar ik maar op ingegaan ben. En een uurtje later kwam deze jongen weer met een gelukzalige glimlach met zijn liefje van een kamer tevoorschijn… :happy :111:

Op naar de bar (via de douches uiteraard) en daar werd ik al weer door meerdere dames benaderd. De verhouding dames – heren lag ook vandaag weer scheef, in die zin dat er behoorlijk meer dames dan heren waren. En dat terwijl we toch geprobeerd hadden om meer dan 12 mannen bij elkaar te krijgen alleen al voor de verjaardag van sofaking! (met dank ook aan Willem2 en Ricardo Banana). Je ziet dit in bijna alle clubs en er werd dan later op de dag ook door diverse dames geklaagd dat er niet voldoende gekamerd werd. Sorry dames, ik heb mijn best gedaan en mijn medewandelaars ook, maar er is nu eenmaal een grens aan wat wij mannen kunnen presteren en met zo veel (mooie!) dames moeten er keuzes worden gemaakt… :sorry:

Enfin, eerst eens even neergestreken bij teiresas en Eddy_V in een van de bankjes, waarop Eddy_V al weer snel een dame op schoot kreeg die ik net had afgewezen. Een lekker vlot en energiek dametje met een heel leuk bikinietje en een mooie strakke body :ladyinred. Ik had zelf de indruk dat het een afwerkertje was maar later hoorde ik van Eddy_V dat ie een prima sessie had gehad. Ze was volgens hem wel meer het type voor half-uur-sessies maar dat had de pret niet mogen drukken. Hij had overigens wel flink moeten “werken” dus een GFE typetje is het dan weer niet. Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee… (voor haar naam moet je de recensie van Eddy_V even afwachten).

Kort daarna is teiresas de whirlpool op gaan zoeken en ben ik verhuisd naar de bar, waar ik even gekletst heb met Jacky en Anna :ecomcity:. Jacky vleide zich al gauw tegen me aan en gaf aan dat ze later op de dag nog wel eens met mij op kamer wilde gaan :bonken. Ik zag daar ook wel een goede kans voor, maar eerst nog even oversteken naar de andere kant van de bar waar inmiddels Ricardo Banana en Meneer Badjas waren aangekomen welke al druk in gesprek waren met knaktuut :098: :ecomcity: :ecomcity:. Later arriveerde d’n Laef nog (ik weet nou waarom ze hem zo noemen) en werd er weer het nodige aan ervaringen uitgewisseld. Tussendoor waren er de nodige “toevallige” aanrakingen van dames, die “pardoes” tegen ons opliepen of gewoonweg bij iemand op schoot sprongen en dergelijke, alles om de aandacht te trekken. Heerlijk al die aandacht, maar we gingen stug door met ons gesprek, er was ook zo veel te vertellen… Je merkte in ieder geval dat de dames een tekort aan “business” hadden en alles aangrepen om een ijsbeer te verschalken… :tietjes :laughingchick :039: :cheer: :movingtits :showtits

Op een gegeven moment werd er een doosje tissues naar me toe geworpen door .. Jacky, die het onderhand wel tijd vond voor een tweede kamersessie met mij. Ik zei duidelijk nee en ben toen dus met haar meegegaan (ze zette haar Bambi face op en keek zo zielig, daar kon ik niks meer tegen in brengen… :tietjes). Niet naar een kamer maar naar de kino, waar ze me gedurende een half uurtje weer heerlijk verwend heeft… :sexxx victory

Daarna nog even wat gedronken en al gauw weer afscheid genomen van het gezelschap om tijdig huiswaarts te keren. Ik had graag langer willen blijven maar ik had een afspraak om 19:00 uur en die wilde ik dan ook weer niet afzeggen. We doen het gewoon gauw nog eens over, mannen! :098: :ecomcity: :ecomcity:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #92 Gepost op: 1 december 2013, 21:24:29 »
Nieuwe informatie over SixSens:

Beate legde mij op vrijdag 29 nov jl. bij binnenkomst uit dat het nu de bedoeling is om eerst een bepaald tegoed op je armband te zetten.
Daarna kun je pas betaalde drankjes bestellen of een kamer met meerprijs (bijv. jacuzzi) boeken.
 
Heb je gedurende de avond geen tegoed meer, dan moet je dat eerst bij de theke opwaarderen.
Heb je aan het einde van de avond tegoed over, dan krijg je dat bij het vertrek weer terug betaald.
 
Ik ben benieuwd of dat een werkbaar systeem is.
Het lijkt een beetje op 's avonds tanken bij een aantal tankstations: eerst betalen, dan pas tanken...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #93 Gepost op: 2 december 2013, 17:58:41 »
Zuid Limburg is naar alle waarschijnlijkheid het mooiste stukje Nederland. Je waant je in het buitenland. Het heuvelachtige groene landschap doet meer aan Italië of Duitsland denken dan aan de Hollandse polder. Toen ik afgelopen vrijdag onderweg was naar Vaals om aldaar in Sixsens de verjaardag van Sofaking luister bij te zetten, kon ik daar niet om heen. Het is een pleuris eind rijden vanaf mijn habitat, maar de scenery vergoedt een hoop. Met een vrijkaart van dit forum in de hand (waarvoor nogmaals dank!) vroeg van huis gegaan want ik wilde reeds kort na elf uur ter plaatse zijn. Moest rond een uur of vijf weer huiswaarts, dus dan is een vroeg appèl noodzaak wil de lange reis de moeite waard zijn.  Dit zou mijn eerste bezoek aan Sixsens worden.  Ik ben best wat eenkennig, maar de vrijkaart van RB trok me over de streep om mijn territorium weer wat uit te breiden.
Etablissement makkelijk kunnen vinden, ruime parkeergelegenheid (prima geregeld).  Ontvangst vriendelijk door uitbaatster Beate en (iets minder vriendelijk) door de receptioniste die ik meende te herkennen van GT. De voormalige GT theke gaf me ook een rondleiding waar het enthousiasme vanaf droop (not). Het moet gezegd: ik was onder de indruk van de faciliteiten van de club. Van de buitenkant zie je dat er niet aan af. Het pand is recentelijk zéér fraai verbouwd, heeft een prachtige natte afdeling (2 sauna’s, stoombad, whirlpool, veel goede douches (tip voor de uitbater: zet wat deo en wattenstaafjes in de lockerroom, dan blijven de rakkers ook optimaal schoon en fris)), is ruim opgezet, kino, mooie barruimte, oosterse relaxroom, etc, etc. Een rakker voelt zich hier snel op z’n gemak en voor de dames moet het hier prettig werken zijn. Enig te bespeuren nadeel is dat er geen daglicht binnendringt omdat de meeste ruimtes zich ondergronds bevinden. Je verliest daardoor ook snel je besef van tijd overigens. Al met al dus schitterende tent, waar de meeste andere clubs jaloers op zouden moeten zijn.

Na de rondleiding snel gedoucht en me in een badjas gehesen en hop naar de laagste verdieping waar de barruimte zich bevindt. Ik was vooral ook erg nieuwsgierig naar het vrouwenaanbod. Aan de bar trof ik al de jarige Job Sofaking en de mede feestvierders Eddy-V en Knaktuut. Niet veel later kwam daar nog Licky Luke bij en later in de middag Ricardo Banana en Koning Badjas. Uitgebreid kennisgemaakt met deze mederakkers, die ik nog niet eerder had ontmoet en louter kende van de schrijfsels op de fora.  Stuk voor stuk sympathieke heerschappen. Met King Badjas blijk ik mijn passie voor de Poolse schone kunsten te delen. Een man van goede smaak! Het was een prima groepje rakkers bij elkaar en het eerste uur werd er dan ook louter geouwehoerd. Het damesaanbod was zo vroeg op de dag overigens ook nog redelijk minimaal. Rond het middaguur kwamen er steeds meer dames binnenwandelen en de kwaliteit viel me niet tegen. Geen GT niveau maar absoluut naar behoren. Wel relatief veel roemeens, doch ook voldoende andere smaken. Ik had me van te voren wat ingelezen en een shortlist samengesteld van potentiële kandidaten. Van de lijst al redelijk snel de Litouwse Anna gespot en ook de Poolse Angela.  De jarige was inmiddels verschwunden en die hebben we niet meer teruggezien. Die heeft zijn verjaardag op serieuze wijze van een gouden randje voorzien las ik later. Je bent tenslotte doorgaans maar één per jaar jarig tenslotte…

Litouwse Anna werkt al ruim 3 jaar in hetzelfde pand. Voorheen was daar Aspasia gevestigd, nu dus Sixsens. Ze zag er goed uit. Leuk spontaan bekkie, bevallig lijfje, blond, zeer vriendelijk. Zo heb en neem ik ze graag.  Na een inleidend interview op de kamer beland, waar Anna al ras een zéér enthousiast zoenster bleek. Wat heet… ze spert haar klep wijd open en zoekt (en vindt) met haar tong de amandelen van haar prooi, zo de rakker in kwestie die nog heeft. Even vreesde ik door haar verzwolgen te worden, maar ik kon tijdig voldoende tegengas geven, anders had dit stukje mogelijk nooit het levenslicht aanschouwd. Mijn ervaring heeft me geleerd dat wanneer een DVP zo enthousiast zoent, het met de rest doorgaans ook wel goed zit. En dat bleek te kloppen. Anna is een toppertje. Alle aspecten worden door haar uitstekend beheerst én met het nodige enthousiasme. Enige minpuntje is dat haar gekreun - tijdens het beffen met name - iets te gemaakt is. Verder niets dan lof en een absolute aanrader voor iedere rakker die al dan niet per ongeluk in Sixsens verzeild raakt.  In de grotere clubs als GT zou ze ook een topper zijn en waarschijnlijk toch flink meer verdienen dan hier, want het grootste deel van de dag was ze gewoon beschikbaar.
 
Na de sessie met Anna snel het restaurant opgezocht. Het was inmiddels rond twee uur en ik had vandaag nog geen voedsel tot me genomen waardoor mijn energiepeil angstig dicht richting rode gevarenzone dreigde te zakken. De lunch is eigenlijk een verlengd ontbijt in SS. Geen probleem. Ik ben niet al te kritisch op het middageten en de verse broodjes gingen er prima in. Op verzoek had er ook een gebakken eitje o.i.d. gemaakt kunnen worden, maar ik vond het prima zo.  Bediening overigens in restaurant zeer vriendelijk, net al s in de bar en eigenlijk overal (de licht-chagrijnige ex GT theke daargelaten).  Het restaurant is wat krapjes. Ik voorzie zomaar - mocht het wat drukker zijn/worden in SS - dat dit een knelpunt is/wordt. Na de lunch de whirlpool opgezocht. Ruim, goed van temperatuur en ook bubbeltechnisch van hoge kwaliteit. Ik vind het altijd bovengemiddeld aangenaam even te relaxen in het bubbelbad en onderwijl  te genieten van langstrekkend vrouwvolk. Er waren al wat dametjes lonkend langs gekomen toen de Hongaarse Nora ten tonele verscheen. Die stond op de shortlist! Op basis van de beschrijvingen herkende ik haar eigenlijk meteen, dus ik dacht kat in t bakkie.  Onze eerste kennismaking verliep echter tamelijk onbevredigend. Reeds in de derde zin die uit haar bevallige mondje viel kwam de sleutelvraag (de eerste twee zinnen informeerden naar mijn naam en herkomst).  Dat was geen goed begin en ik besloot daarom mijn pijlen te gaan richten op een andere prooi. Bijvoorbeeld de Poolse Angela, die ik eerder op de dag al had gespot. Het werd hoog tijd voor de volgende sessie – moest immers tijdig de club verlaten deze dag – dus rapido nog even gedoucht en snel weer richting bar.  Poolse Angela was helaas in geen velden of wegen te bekennen.  Had haar ’s ochtend rond half twaalf gespot, maar daarna niet meer. Gevangen door een pannenkoekert zeker. Het moest verboden worden… 

Wie ik echter wel ontwaarde was de werkelijk prachtige dame die Eddie-V eerder op de dag had geschaakt.  Hij was wat neutraal geweest in zijn oordeel over die sessie, maar ik vond haar dusdanig aantrekkelijk dat ik besloot het zelf proefondervindelijk te moeten ondergaan. Een werkelijk zeer bevallige dame, circa 1.70m, lang donker haar, blauwe ogen, mooi lijf met fijne witte lingerie, maar bovenal de mooiste smile van gans Limburg, toch zeker deze vrijdag. Wat een lief smoeltje en wat een betoverende glimlach.  Ik heb een zwak voor lieve meisjes met mooie glimlachjes, dus ik was weldra verkocht. Na wat over en weer gelonk door beiden, kwam ze bij me aan de bar. Van dichtbij was ze zeker zo mooi als van verderaf. Het bleek hier de Turkse Karina te betreffen. Ik was enigszins verbaasd over haar afkomst want Karina zag er niet bepaald Turks uit. Haar blauwe ogen zullen daar zeker mede debet aan geweest zijn, maar zo vertelde me ze, dat waren gekleurde lenzen. Karina werkte sinds een maand of drie hier in Sixsens (best lang vond ze zelf…) en daarvoor had ze er al drie jaar opzitten bij Pascha in Keulen. Het was mij ganz egal. Ze zag eruit als een engel en deze schat liet ik mij niet ontnemen. Vol verwachting trok ik met haar naar de een etage hoger gelegen kamer… 

Ik loop al héél lang mee in de P6 en ook al een kleine zes jaar in de saunaclubs. Ik weet wat er te halen is en wat de valkuilen zijn. En nog steeds heb ik van die momenten dat ik er met beide ogen open intuin. ‘Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat waarschijnlijk ook’.  Het zou op tegeltjes gedrukt moeten worden en op ooghoogte in de muur op elk toilet en onder de douches van de saunaclubs gemetseld moeten worden. Of geprint achter op de badjassen. Het zou de slagzin van elk wandelaarsforum moeten zijn.  Op de kamer bleek Karina helaas pindakaas haar betoverende smile al snel verloren. (Ik nog onder het bed kijken, maar nee, daar lag hij ook niet..).  Ze was niet plots onvriendelijk of zo, maar ze straalde niet meer en haar gezichtsuitdrukking was anders.  Mocht ik met mij op de kamer moeten dan zou ik daar ook met moeite geestdriftig van kunnen worden, maar toch, mijn verwachtingspatroon zoals opgewekt in de barruimte werd bij lange na niet gehaald. Het bleef helaas niet bij een andere uitstraling.  TZ bleek niet in het pakket te zitten (stom, stom, stom! Ik had dat in mijn verblindende swept-of-my-feet ervaring van zojuist vergeten te checken).  Maar de allergrootste deceptie zat hem in het pijpwerk, of wat daar voor moest doorgaan.  Het begon al met een vochtig doekje (dat hebben we al eerder meegemaakt, is geen onoverkomelijk probleem, maar is wel een moodkiller van jewelste), maar vervolgens…  Ze pakt ‘hem’ stevig beet met haar rechterhand, trekt het vel zo hard mogelijk naar beneden en houdt hem zo vast. Alsof ze een konijn aan het choken was. De gehelmde soldaat snakte paarsaanlopend naar adem maar werd in een nietsontziende wurggreep vastgezet. Er was geen ontsnapping mogelijk.  Vervolgens ging ze zonder enig gevoel de centimeters die boven haar hand uitkwamen in een monotoon tempo, kurkdroog op en neer te bewegen in haar mond.  WTF?? Zo un slechte hadden wij nog nie gehaod… Het leek alsof ze het echt een verschrikkelijke bezigheid vond. Voor een DVP niet echt een eigenschap dat tot een aanbevelenswaardig CV strekt. Ik zeg “meisje waar ben je nou in hemelsnaam mee bezig” (maar dan in het Duits, opdat ze er mogelijk iets van mee zou krijgen). Ik krijg een blik die ergens het midden houdt tussen schuldbewustzijn en een triomfantelijk ‘jij bent zo stom om met me mee te gaan’.  “Laat om te beginnen pielemans eens los en probeer het eens zonder handjes”.  Ze probeerde het wel, maar viel snel terug in haar eerdere techniek. Dit was het spreekwoordelijke dode paard, dus om te redden wat er te redden viel, het fellatio hoodstuk snel gesloten.  Eigenlijk wilde ze nu een condoom om de halfvermoorde strijder schuiven, maar ik ontraadde dat ten stelligste en stelde voor de bijna-gevallene even op adem te laten komen omdat het zuurstofgebrek anders desastreuze blijvende gevolgen zou kunnen hebben.  Ze ging akkoord. Ik legde madam op haar rug en ging al zoenend en likkend van nek naar beneden. Eigenlijk had ik een hoop tegengestribbel verwacht, maar daar bleek niets van. Bij haar muschi aangekomen liet ik me – weinig rancuneus als ik ben – toch maar van mijn beste kant zien. En verdomd, een teken van leven was mijn deel. Sterker nog, het viel in goede aarde. Zeer goede aarde. Niet vaak weet ik écht zeker of mijn betaalde bedgenote ook zodanig geniet van mijn mondelinge daadkracht als haar gezucht en gesteun zou doen vermoeden.  Maar in dit geval durf ik het wel met zekerheid te zeggen gezien haar bewegingen, schokjes, draaien van het bekken, en andere aanwijzigen: ze kwam!  Zeker te weten! Ik voelde toch wel iets van trots dat ondanks het toch minimaal als matig te bestempelen begin van onze sessie, ik dit toch voor elkaar had gekregen. Hulde voor mij!  Dus ik haal mijn hoofd weg van waar hij de afgelopen tien minuten was en kijk naar boven in de verwachting toch weer iets van die eerdere stralende lach terug te zien met misschien zelfs een vleugje van dank…  Niets!  Helemaal niets daarvan!  Een licht chagrijnige blik daalde over mij neer. Alsof ze er van baalde dat dit was gebeurd.  Ik stond voor een raadsel. Nog nooit meegemaakt zoiets.  De gehelmde vent kon inmiddels een rubberen jas verdragen en toen hebben we maar eens flink doorgestampt. Ik zal je leren kreng!  Het neuken viel niet tegen.  Ze deed best goed mee en ik heb goed doorgehaald in drie standjes alvorens ik tot een voor mij best aangename climax kwam.  Daarna was het snel uit met de pret. Geen smalltalk of geknuffel, de sessie was over volgens haar. Finito.  Een paydate moet wel heel bar en boos zijn, wil ik geen fooi geven, maar deze keer was het zover. Ik betaalde haar gepast met gepaste munt.  Dit was één van de vreemdste sessies in mijn wandelcarrière…

Samenvattend: erg leuk om genoemde rakkers live te ontmoeten. Rakkers zijn over het algemeen goed volk en dat werd vandaag weer eens bevestigd.  Eén prima sessie met Anna en één ‘interessante’ sessie met Karina (die geen vervolg gaat krijgen denk ik zo).  Mijn oordeel over Sixsens: doen!  Prachtige tent, waar het goed toeven is zeker als je met wat vrienden of bekenden gaat. Jammer dat het zo’n pleuris end rijden is, maar mij gaan ze zeker terug zien!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #94 Gepost op: 3 december 2013, 23:12:03 »
Vandaag nog eens in Sixsens beland!
 
De voorbije weken ben ik heel vaak naar Haus Panthera geweest (10 keer op nog geen anderhalve maand tijd), heb ik ook ACA, GT en DV 1 of meermaals bezocht, maar vandaag vond ik het tijd om nog eens naar Sixsens te gaan. Dat was immers al van 11/10 geleden. En tijdens mijn laatste passage, had ik tengevolge van een pijnlijke rug dan nog niet eens gekamerd!

 De voorbije weken ben ik zelden alleen naar een club geweest, ik had altijd wel met een collega afgesproken (Licky Luke, Eagelke, vrouwenzot, Vendezz, 007...), maar vandaag dacht ik: laat ik zoals in mijn begindagen nog eens alleen naar een club trekken. Ik blijf normaal toch maar zo'n 6u en als ik geen mannelijk gezelschap vind, kan ik nog altijd gaan welnessen. Ik was wel benieuwd of ik me op sommige momenten niet zou gaan vervelen.

 Ik ben thuis vertrokken om 14u15 en amper 1 uur later ben ik de parking al binnen gereden. Na de vele langere ritten van 1u45 (HP) en 2u (ACA) van de voorbije weken was dat een verademing. Vooral mijn nog steeds niet volledig herstelde rug was er heel blij om: ik had nu minder recup nodig vooraleer ik kon beginnen neuken!
 
Rond 15u15 stonden er btw al zo'n 30 auto's op de parking. Ik heb vreemd genoeg wel nooit veel mannen in de club gezien vandaag.

 Het was heel koud buiten, dus ik ben snel binnengespurt. Braafjes 55€ betaald, gemiddeld vriendelijk ontvangen, mijn berenvel en een handdoek gekregen en op naar de kleedruimtes. Hier waren 4 Nederlanders zich al weer klaar aan het maken om terug naar huis te gaan. Ik heb mij het mij vertrouwde kastje nr 57 toegeëigend, heb snel een verfrissende douche genomen en ben naar de bar getrokken: ik had dorst!

Ik zat amper 2 minuten aan de bar of Kali kwam me al gezelschap houden. Tijdens 1 van mijn eerste bezoeken aan Sixsens heb ik eens met haar gekamerd en dat is toen serieus tegengevallen: matig zoenen, PMC, geen beleving... Ik blijf het een wonder vinden dat ik tijdens die kamergang ben klaargekomen. Enfin. Sindsdien probeert ze elke keer dat ik in SS ben me terug mee naar een kamer te krijgen (ik zoen nu goed en pijp zonder condoom...), maar: een ezel (en ja, dat ben ik wel degelijk) stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen! Kali heeft bijna een half uur rond mijn nek gehangen en toen heb ik haar, na afwijzing nummer x uiteindelijk toch van me af gekregen.

 Kali verdween en wie kwam vervolgens goeiedag zeggen: Mia, mijn Duits schatje dat enkel op dinsdag werkt en waarmee ik al enkele superervaringen heb gehad. Het is echter een medogenloze seksmachine die je volledig kan uitputten en daar had ik vandaag geen zin in, dus tot mijn spijt heb ik Mia op de (opnieuw) to do list voor de komende weken geplaatst (net als Nora en Anna die vandaag vaak beschikbaar waren, maar waar ik om de 1 of andere reden geen zin in had).

 Mia verdween richting volgende ijsbeer en plots zag ik dat de kerel rechts van me aangevallen werd door Kali. Dat kon ik uiteraard niet laten gebeuren, dus ik knoopte snel een gesprek met hem aan. Deze ijsbeer bleek afkomstig te zijn van Venlo en is een frequent bezoeker van GT. Aangezien ik ook een liefhebber en 'kenner' ben van die club, hebben we een tijd gezellig kunnen praten en 'oorlogsverhalen' kunnen uitwisselen.

 Terwijl ik met mijn nieuwe vriend aan het praten was, viel mijn oog plots op een grote, zwartharige meid die rechts achter ons kwam zitten. Ik had niet meer dan 1 seconde nodig om geïnteresseerd in haar te zijn. Ze straalde iets heel mysterieus uit. Ik ben nog een tijdje aan de bar blijven hangen praten, maar toen mijn 'eye teaser' plots aanstalten maakte om op te staan, zat ik binnen de seconde naast haar in haar zeteltje. Ik ben zelden zo snel van een barkruk afgesprongen!

 De zwartharige schoonheid bleek (uiteraard) Roemeense te zijn en luisterde naar de mooie naam: Amalia. Een leuk en lang gesprek in het Engels zou volgen, gevolgd door een heel goede kamergang (zie haar topic). Ik heb een half uurtje met Amalia gekamerd: van 17u tem 17u30.

 Na de bevredigende kamergang was het tijd voor een douche en een maaltijd. Ik heb een lekkere kippenpoot met frietjes en groentjes genomen. Het eten was, zoals altijd in Sixsens, in orde zonder meer. In pakweg GT of HP kom ik wat dat betreft toch nog altijd veel beter aan mijn trekken. Maar kom. Eten is niet mijn grote prio als ik naar een saunaclub ga.

Om 18 heb ik me terug naar de bar begeven, waar Amalia onmiddellijk terug bij me kwam zitten. Ze zou me regelmatig nog een beetje aandacht (en kusjes) geven. Heel goede after sales maw!

 Ik heb niet veel later Andrea nog moeten afschepen (mijn eerste DVP ooit in SS, die na een afwezigheid van een paar maanden blijkbaar terug aanwezig is in SS), ben daarom even naar de welness gevlucht, maar kreeg tegen 18u45 al weer zin om te neuken. Ik dus op zoek. Lang zou de zoektocht niet duren...

Ik had net een pintje gevraagd aan de bar en plots nestelde een kleine zwarharige meid zich in het zeteltje waar ik eerder met Amalia had kennis gemaakt. Ik had deze meid (Lolita of Lola) al langer op het oog, dus ik ben me maar naast haar gaan zetten. Net als bij Amalia volgde er een leuk gesprekje in het Engels en uiteindelijk zou ik ook met deze meid op een kamer belanden van ongeveer 18u55 tem 19u20 (voor meer info: zie haar topic).

Na mijn tweede kamergang ben ik van de uitstekende welness gaan genieten en heb ik me nog even in de bar gezet. Tegen 21u heb ik vervolgens de club met een tevreden gevoel verlaten.
 
Samenvattend: ik heb een leuke dag gehad, 2 goede kamergangen met 2 heel mooie Roemeense vrouwen gehad, ik heb een leuke Nederlander leren kennen, ik heb goed gegeten en ik heb genoten van de uitstekende welness.
Enig minpuntje: er hing de ganse dag weinig sfeer in de bar. Er waren vandaag weinig mannen aanwezig en de meiden lieten dat duidelijk aan hun hart komen: lange gezichten, zuchten, zielig doen... Beetje jammer.
Maar kom: overall was mijn bezoek aan SS vandaag meer dan geslaagd en een herhaling zal ditmaal geen bijna 2 maand op zich laten wachten!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #95 Gepost op: 8 december 2013, 15:13:51 »
De pijlen stonden vorige week vrijdag gericht op Haus Panthera, maar toen de verjaardag van Sofaking toch echt doorgang vond, kon ik niet verstek laten gaan. Dit was het ideale moment om medeberen, die regelmatig schrijven op dit forum, te leren kennen. Ik had slechts EEN afspraak deze ochtend die ook nog eens eerder eindigde dan ik had verwacht. Exact om 11 uur parkeerde ik op de parkeerplaats van Sixsens naast een auto met een Belgische nummerplaat. De beschrijving die Sofaking eerder van zichzelf had gegeven kwam overeen met de persoon in de auto. Aan de balie werden de door sofaking meegebrachte bonbons geopend en de eerste traktatie was een feit. Na alle formaliteiten afgehandeld te hebben ben ik afgedaald naar de 'catacomben' van Sixsens. Dit was mijn eerste keer in Sixsens en de inrichting van de club maakte indruk op mij. Enfin, aan de bar breidde het aantal genodigden van Sofaking zich langzaam uit. De eerste gezichten konden worden gekoppeld aan de nicknames van dit forum. Ik probeer me altijd een voorstelling te maken van de persoon bij een nickname en zijn verhalen. Daar stop ik nu mee, want de plank wordt finaal misgeslagen  Meteen met Eddy-V een afspraak gemaakt om samen van Goch te bezoeken a.s. dinsdag. Ik heb nog een vrijkaart waarvan de geldigheid op 8 december afloopt.
Na een anderhalf uur lekker te hebben ge-oh't begon iedereen langzaam aan zijn 'zoektocht' naar de pareltjes van de club. Van de medeberen - en dat is dan ook weer meteen zo leuk aan zo'n (verjaardag)ontmoeting - had ik al enkele tips gekregen waar onder de Litouwse Anna en de Macedonische Gaby. Met Gaby had ik al een tijdje oog contact en ben ik met deze schoonheid het gesprek aangegaan. Zelf had ik wel behoefte aan een eerste oerknal. De preverkenning heb ik daarom kort gehouden. Lekker een uurtje gekamerd met Gaby. Een prima GFE! En als dame haar best doet, de klik er is en ook nog lekker kan babbelen over zichzelf.....dan is een uurtje al snel de realiteit.
De druk was van de ketel. Tijd voor de inwendige mens. Een lunch voor ieder wat wils bij Sixsens. In het restaurant aangeschoven bij twee gezellige medeberen: Eddy-V en de medebeer uit Rotterdam (nicknaam vergeten; mijn excuses). Zelfs in het restaurant word je omringd door beautiful lady's die ook de lunch nuttigen. Het geeft wel een extra dimensie aan de lunch

Enfin, na de wip en de lunch was het tijd om het saunalandschap te verkennen. Ik heb al een aantal saunaclubs bezocht. Vaak heeft zo'n club dan 1 sauna, soms ook nog weggemoffeld in een van de uithoeken van de club. Zo'n club kan zich dan saunaclub noemen. Sixsens mag zich wat mij betreft een echte saunaclub noemen. 3 Sauna's en een whirlpool. Dit was voor mij ook de eerste club waar het na een saunagang mogelijk was om een emmer met koud water over je heen te kiepen. TOP! 10 Minuten in de stoomsauna en daarna heerlijk gelegen in de whirlpool.

Na deze ontspanning weer terug naar het diepste punt (de bar) van Sixsens. Intussen waren nog wat 'gasten' op de verjaardag van Sofaking binnengekomen. Een aantal gezellige brabanders: Ricardo Banana, Meneer Badjas en d’n Laef. D'n Laef hebben ze weggehaald uit het sprookjesbos van de Efteling, althans volgens zijn twee Brabantse maten.
Ik was al weer een aantal pijlen op mijn boog aan het plaatsen ter voorbereiding op een volgende kamergang. Soms gaat het dan anders dan je verwacht. Van achter werk ik omhelst door een donkerharige Roemeense dame die zich Lollipop noemde. Goede presales. Ze kwam naast me zitten en haar geile tongetje lokte mij uiteindelijk naar een kamer. Echter, op de kamer was het een drama. Lollipop is van het kaliber snel afwerken en de volgende. Met 20 minuten stond ik weer buiten inclusief douchen op de kamer. De dame stond niet open voor mijn opmerking dat het wel errig snel ging. Kortom, deze dame hoeft bij een volgend bezoek niet meer aan te kloppen.

Inmiddels was het 6 uur, tijd voor de inwendige mens. Vis, diverse groenten (koud en warm) frietjes en toetje! Prima verzorgd! Complimenten! Na het 'diner' weer een saunaatje gepikt. Deze keer de Finse sauna, lekker op 90 graden bakken met aansluitend een emmer koud water  Aansluitend weer even lekker in de whirlpool. Ik had mij voorgenomen om tegen 8 uur de club te verlaten en ik wilde nog 1 keer kameren. Het aantal mannen was ver in de minderheid ten opzichte van het aantal aanwezige dames. Aan de bar een 'wasser mit gaz' besteld en werd mij gegeven door - wat later bleek - de Poolse Stella. Een heerlijke blonde dame en ik hield oogcontact met haar. Stella kwam naast mij zitten. Later bleek ze (al) 38 te zijn, maar dat gaf je haar zeker niet. Spreekt vloeiend Duits en er volgde een echt goed gesprek. De dame weet wat er in de wereld speelt. Wow, wat een babe. Aan de bar begon de GFE al. En op de kamer ............, echt voor mij de topper van de deze dag.

Tegen 8 uur ging J. alias knaktuut zeer tevreden naar Trajectum Ad Mosam....de stad vaan uzzen Andre (Rieu).
Met dank aan de jarige, zeer leuk initiatief. En zoals Licky Luke al meldde: We doen het gewoon gauw nog eens over, mannen! Dus dat sowieso...........
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #96 Gepost op: 14 december 2013, 00:14:01 »
Op woensdag 12/12, 9 dagen na mijn vorige bezoek, stond ik opnieuw te Sixsens. Ik had ter plaatse met Licky Luke afgesproken en ik reed om 14u de parking op. Ik telde op dat moment een kleine 40 wagens. Ik parkeerde me als derde wagen op de meest rechtse parking (gezien vanop de straat) en begaf me naar binnen.

Na me gedoucht en omgekleed te hebben, begaf ik me naar de bar, waar Licky Luke ondertussen (uiteraard) al in het gezelschap van Maya verkeerde. Blijkbaar hadden ze elkaar weer getroffen toen Licky Luke zijn inkom aan de receptie aan het betalen was (voor de zoveelste keer :o). Hoe die meiden dat toch ruiken hé... ;)

 Enfin, ik zag de bui al hangen: het ging niet lang duren eer ik Licky Luke langere tijd aan Maya ging kwijtraken (al kwam hij nog met het verhaal af dat hij moe was en niet veel zin had om te kameren ::)), maar Licky Luke had zo vroeg op de dag gelukkig nog honger en hij wou ook nog een beetje bijpraten. Hij heeft Maya dus even afgewimpeld en we trokken samen naar het restaurant. Licky Luke at een simpel, maar lekker broodje en een stukje cake en ik dronk een koffietje. We hebben gedurende een uurtje of zo bijgepraat (waarbij de te kleine oppervlakte van het restaurant weer in het oog sprong, ik heb mijn stoel zeker 5 keer moeten verplaatsen :017:) en zijn daarna naar de bar teruggekeerd.

Eens terug in de bar zou het niet lang duren eer Maya Licky Luke zijn aandacht terug opeiste en ja hoor: plots zat ik daar alleen :o. Nou ja, alleen... Amalia had gezien dat Licky Luke mij aan mijn lot had overgelaten ;) en zij kwam me dan maar gezelschap houden. Mijn eerste kamergang met haar (verleden week) was heel goed meegevallen, dus na ons een tijdje aan de bar geamuseerd te hebben (Amalia is een heel gezellige, zotte doos en daarbovenop ook nog een mooie meid), zijn we weer samen op kamer geweest. Deze herhaling was goed zonder meer.

Na mijn kamergang met Amalia ben ik rustig een pintje gaan drinken aan de bar en heb ik even gebruik gemaakt van de jacuzzi (die te koud was). Licky Luke was ondertussen nog steeds nergens te bekennen. Die was zich duidelijk nog aan het amuseren met zijn Maya :pompe!

De algemene sfeer in de club viel me ondertussen (net als tijdens mijn vorige bezoek) tegen en ik liep een beetje verloren (mede omdat ik ook met persoonlijke zorgen zat). Mijn lust raakte daardoor jammer genoeg ook verder en verder zoek :banghead:.

Ik wandelde een paar keer rond in de club en vroeg me af of ik nog wel lang ging blijven. Ik zette me dan maar even rustig in een zeteltje aan de bar en kreeg al snel het gezelschap van een 29 -jarig Turks topless meisje dat blijkbaar sinds 3 weken in SS werkt. Het gesprekje met deze leuke meid was aangenaam, maar tot een kamergang kon ze me toch niet verleiden. Daarvoor was mijn interesse in haar op dat moment niet groot genoeg.

Ik besloot dan maar om terug een beetje in de club rond te wandelen. Plots trof ik Licky Luke aan in de jacuzzi en konden we onze ervaringen uitwisselen. Licky Luke was, zoals steeds, uitermate tevreden over Maya haar prestatie. Hij merkte dat ik me niet 100% in mijn sas voelde en (galant als hij is) vergezelde hij me niet veel later, toen ik een nieuwe pint ging drinken aan de bar.

We installeerden ons aan de toog en we vervolgden het gesprek dat we aan de jacuzzi begonnen waren. Het gesprek met Licky Luke was, zoals altijd, heel aangenaam, maar ik voelde dat mijn zin om nog veel langer in de club te blijven langzaam maar zeker wegebde. Nog eens kameren leek er al helemaal niet meer in te zitten. Tot... daar plots Lorena was ;D: een jonge, bloedmooie Roemeense meid die me bij mijn binnenkomst in SS al opgevallen was en die geen enkele moeite moest doen om me tot een kamergang te verleiden. Al snel liet ik Licky Luke achter aan de bar (gelukkig had hij honger, dus hij wist wel wat te doen) en trok ik met Lorena eerst naar een zeteltje en vervolgens naar een kamer (verdere info: zie haar topic).

Na een zeer bevredigende kamergang met Lorena en een verkwikkende douche, had ik een voldaan gevoel en besloot ik om toch maar naar huis te gaan.

Ik ging op zoek naar Licky Luke en trof hem weer aan in de jacuzzi. Tijdens het korte, afsluitende gesprekje dat ik met hem had, kreeg hij in de jacuzzi al snel het gezelschap van 2 mooie, naakte dames. Dat was voor mij het moment om definitief afscheid te nemen. Ik liet Licky Luke in heel bekwame handen achter en vertrok tevreden huiswaarts, voornamelijk dankzij Lorena die er in geslaagd was een heel grote glimlach op mijn gezicht te toveren 8)!

 SS: de algemene sfeer is me tijdens mijn laatste 2 bezoeken enigszins tegengevallen, maar het blijft een topclub met voldoende leuke vrouwen, uitstekende welness faciliteiten en super vriendelijk personeel. Ze zien mij begin 2014 ongetwijfeld terug!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #97 Gepost op: 24 december 2013, 14:46:43 »
Zaterdag 21/12.
Rustig, te rustig. Veel dames zijn al vertrokken.

Alleen een keer gekamerd,met KARLA
 Lieve Bulgaarse dame maar haar service schiet te kort in vergelijking met Manuela, Katja ofwel Nicole. Beetje TZ, een vlug "Suck and Fuck", zonder meer  :banghead:

Gelukkig waren er veel rakkers (Boff, Cochon, Themistocle, Raze) om te kunnen babbelen. Toch een leuke dag.

Op 11/01/2014 is er een party. Ik veronderstel dat veel dames aanwezig zullen zijn.
 


Voorlopig niet "the place to be", ten minste tot begin januari.
« Laatst bewerkt op: 24 december 2013, 15:11:55 door Laurent74 »

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #98 Gepost op: 27 december 2013, 12:07:31 »
Sixsens this Saturday the 21th with cochon.
This club has many good points for the French guy we are: it’s the nearest, it’s very cosy, comfy, has a good wellness and a attractive 40€ price before 2pm.
Nevertheless, it was dead, no vibes, and one the of the most rotten and poor line up ever seen  ;D
I am disappointed not to see Andrea and especially Elisa, but hey I thought so.

only 2 girls are really to my taste, Julia and especially ... Lolita ( what a hottie)

program:
  • chats and laughs with many French speaking people present that day (laurent74, Raze, themistocle and more…)
  • wellness , wellness and wellness
  • messing around with Nancy
  • wildly sexual assaults by Lorena
  • And especially Lolita, Lolita and Lolita again  :great:

----------------------------------

Sixsens ce samedi 21 avec cochon.
ce club offre bien des avantages pour les parisiens que nous sommes: il est plutot proche, comfortable, chaleureux, a un super wellness et un prix attractif de 40€ avant 14h.
Néanmoins, Ambiance morte et un des line up les plus pourris et pauvres jamais vu  ;D
Je suis déçu de ne pas voir Andrea et surtout Elisa , mais je m’en doutais.

en tout et pour tout, seulement 2 filles sont réellement à mon gout: Julia et surtout ... Lolita (quelle petite bombe)

Programme :
  • discussions et rigolades avec les nombreux francophones présents (Laurent74, Raze, themistocle et autres...)
  • du wellness, du wellness et du wellness
  • déconnades avec Nancy
  • agressions sauvagement sexuelles par Lorena
  • Et surtout Lolita, Lolita et encore Lolita  :great:
« Laatst bewerkt op: 27 december 2013, 14:06:18 door boff »

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #99 Gepost op: 29 december 2013, 16:36:06 »
gisteren weer eens naar de six gereden, eerst even lekker gegeten er was biefstuk met friet en groenten zeer goed te noemen en diverse soorten dessert. Er waren meer dames als heren aanwezig in de bar maar vond het niveau van veel dames een beetje pover gelukkig trof ik het lekkertje Amy met wie ik een heerlijke sessie heb gehad. Voor de rest alles goed geregeld kwam dj begon net met draaien, enig puntje van kritiek en nu is het natuurlijk qua bezetting altijd lastig rond de kerstdagen maar mag wel weer iets meer diversiteit bij de dames waren toch vnl. veel Roemeense en Bulgaarse deze avond en wat meer goede optic fucks kunnen ook nooit kwaad.

Maar al met al nog ruim voldoende in het algemeen ik zou zeggen sixsens tot 2014 maar weer. :039:

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
smart tour 003/2014 Sixsens
« Reactie #100 Gepost op: 9 januari 2014, 22:42:09 »
Ce Samedi 04 Janvier
Après ma journée au panthera,
je décide donc de passer faire un petit état des lieux du six.
Arrivée 22H

Le line up est très limité avec :
Nathaly.bu, Clara.bu, Cibell.bu, Lolita.ro, Gabriella.ro, Julia.ro, Anna.lit, Nicole.hu, Nora.hu, Daisy.bu, Veronica.bu, Nancy.bu, Stella.po, Lorena.ro et Cinq autres dont je ne connais pas les noms

1 sessions avec :
DAISY.BU :clap:
Aussi bien que notre première fois, une gfe sensuelle.
Plutôt réservée a la base mais une fois la machine en route wow
Une très belle chambre pour finir ce weekend


départ 02H

ps: a ce jour on peux ajouter à la liste, Alice et Andrea qui sont de retour au six
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2014, 00:13:01 door raze495 »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #101 Gepost op: 10 januari 2014, 12:35:47 »
Na afgelopen dinsdag Dolce Vita en Haus Panthera te hebben bezocht, was het gisteren de beurt aan Sixsens. Ik had afgesproken met de (niet-schrijvende) kameraad die mij jaren geleden geïntroduceerd heeft in de wondermooie wereld van de saunaclubs. Ik ben er btw nog altijd niet zeker van of ik hem daarvoor dankbaar moet zijn of dat ik hem tot in de eeuwigheid moet vervloeken :017:. Het heeft me immers al vele onvergetelijke momenten opgeleverd, maar het heeft me ook al heel veel geld gekost. Ach, laat ik het maar houden op dankbaarheid ;D.
 
Sixsens was voor mijn kameraad nog onbekend terrein, dus ik dacht: nu kan ik hem eens iets nieuws leren kennen! Eddy_V, van wie ik al vele leuke verhalen gelezen had, maar die ik nog nooit in real life had ontmoet, zou in de vroege namiddag ook naar Sixsens komen.

Mijn kameraad en ik konden gisteren maar tot 17u in Sixsens blijven, dus we vatten onze dag zo vroeg mogelijk aan. Om 10u55 reden we de parking al binnen. Er stonden op dat moment toch al een vijftal wagens op de parking. Het was aan het stortregenen, dus we zijn snel naar binnen gespurt.

Beiden hebben we onze 40€ aan de theke overhandigd, waarop we onze badjassen, handdoeken en sleutels kregen. Geen tijd te verliezen, dus wij razendsnel de trap naar beneden gelopen richting kleedkamers.

Het sleutelsysteem was nieuw voor mijn collega, dus ik moest hem tonen hoe je jezelf een kastje kan ‘toe-eigenen’. In mijn 15 voorgaande bezoeken aan Sixsens is dat mij altijd zonder problemen gelukt, maar uiteraard net gisteren, op het moment dat ik mijn oude mentor eens meenam naar een hem onbekende club, wou het mij maar niet lukken om een kastje te ‘locken’  :017:. Na de zoveelste poging had ik eindelijk door wat er scheelde: mijn sleutel was niet gereset en ik moest het reeds in de sleutel voorgeprogrammeerde kastje nemen. Mijn kameraad probeerde vervolgens zijn sleutel uit en dat lukte uiteraard perfect van de eerste keer. Hoongelach was mijn deel :o.
 
Gelukkig waren er in de kleedkamer op dat moment al 2 mooie, blonde dames aanwezig (1 van hen was Veronika, zou later blijken) die mijn gestuntel wel schattig vonden en mij een troostend kusje gaven. Nu was het mijn beurt om te lachen, want mijn kameraad werd door beide meiden straal genegeerd ;D ;).
 
Nadat mijn kameraad en ik onze ijsbeertenues hadden aangetrokken, heb ik hem een rondleiding door de club gegeven. Hij heeft de voorbije jaren een aanzienlijk aantal clubs bezocht, maar hij was toch uitermate gecharmeerd door Sixsens. Zoals hij het verwoordde: een hippe, moderne club die over alle noodzakelijke saunaclubfaciliteiten beschikt. Hij had wel 2 (terechte) opmerkingen: als je de club nog niet goed kent, kan je er makkelijk verloren lopen. En wat zijn er hier veel trappen :o (hij is nogal lui van aard ;)).

Nadat ik mijn 3de rondleiding in 3 dagen had gegeven (dinsdag heb ik Knaktuut en een Duitser ook al een rondleiding moeten geven in Dolce Vita, ik ga daar echt geld voor beginnen vragen 8)) zetten mijn kameraad en ik ons aan de bar voor een eerste pintje. We zaten nog geen minuut op onze stoeltjes of Lolita kwam me al gezelschap houden. Ik kreeg een stevige knuffel en een paar kusjes en we hadden een kort gesprekje. Lolita stuurde uiteraard aan op een vroege kamergang, maar ik gaf haar aan dat we eerst iets wilden eten. Ik had daarenboven eerst zin in een nieuwe DVP.

Nadat ons pintje leeg was, trok ik met mijn kameraad richting restaurant, waar we een lekker ontbijtje nuttigden: koffie, fruitsap, 2 broodjes met kaas, tomaat en komkommer en 2 worstjes met mosterd en ketchup. Simpel, maar voldoende en lekker.

Na ons ontbijtje wou mijn kameraad gaan welnessen. Uit schrik dat hij hopeloos ging verdwalen, bracht ik hem maar ter plaatse. Hij zat nog maar net in de jacuzzi toen Gaby passeerde. Ik heb altijd leuke gesprekjes met haar, maar tot een kamergang is het nog nooit gekomen. Ze is niet echt mijn type. Ik stelde Gaby dus maar aan mijn vriend voor. Later zou blijken dat dit niet tot een kamergang heeft geleid. Zijn eerste kamergang :pompe in Sixsens zou hij beleven met Karina, die hem aan de toiletten overviel, toen hij na het welnessen wou terugkeren naar de bar. Hij vond het een gemiddelde ervaring.
 
Ik keerde alleen terug naar de bar, waar ik het YBF forum wou checken om te zien of Eddy_V al in aantocht was. Ik had net een live bericht op YBF gepost (waarin ik zei dat Lolita al leuk gepresaled had, maar dat ik eerst met een nieuwe DVP wou kameren), toen Lolita zich weer naast me aan de bar installeerde. We hadden weer een leuk gesprekje van zo’n tiental minuten, waarbij ik meer en meer in de band raakte van haar wondermooie borsten (ze was topless). Na 10 minuten hield ik het niet meer en zei ik dat ik met haar op de kamer wou 8).
Deze herhaling was iets beter dan onze eerste kamergang, maar het was nog steeds niet top. Hoe dan ook: alleen al voor Lolita haar mooie billen en borsten ga ik in de toekomst ongetwijfeld nog wel eens met haar op herhaling 8).
 
Na mijn kamergang met Lolita was het tegen de enen aan het lopen en ik begaf mij terug naar de bar. Mijn kameraad was nergens te bekennen (hij zat blijkbaar in de kleedkamer, mails te versturen voor zijn werk) en ook Eddy_V was nog niet aangekomen. Ik bestelde me dan maar een pint en zette me rustig aan de bar. Al snel kwam Cibelle me gezelschap houden. Ik vind Cibelle een heel mooie meid, maar ik kwam net terug van de kamer en ik heb van een paar collega ijsberen gehoord dat haar service niet top zou zijn. Ik was maw niet in haar geïnteresseerd en brak ons gesprekje dan ook af door haar te zeggen dat ik op een vriend aan het wachten was. Ze leek me niet te geloven, maar daar kwam plots gelukkig Eddy_V naast me zitten en stelde zich voor. Zie je wel ;D ;)! ! Wat volgde was een leuk gesprek met Eddy_V (het is btw een heel toffe, aangename man).
 
Na een tijdje kwam mijn kameraad ons ook vervoegen, waarbij hij vertelde over zijn enigszins ontgoochelende kamergang met Karina en we ouwehoerden nog een tijdje gezellig verder.

Op een bepaald moment kwam Veronika, van wie ik bij aankomst in de club al een kusje had gekregen en wiens mooie, naakte borsten toen onmiddellijk mijn interesse hadden gewekt, ons vervoegen. Tot mijn vreugde plaatste Veronika zich strategisch tussen Eddy_V en mij in en begon ze leuk te presalen. Eddy_V zou niet veel later richting restaurant trekken en mijn kameraad, tja, die zat op het stoeltje naast mij, afwisselend naar zijn pint en naar Anna te staren.
 
Na een kwartiertje presalen stelde Veronika de kamervraag, die ik positief beantwoordde. Ik zei Veronika dat ik snel ging douchen en dat we daarna naar een kamer zouden trekken. Mijn kameraad zat ondertussen nog steeds zielig naar Anna te staren, dus vooraleer te gaan douchen, heb ik nog snel een goede daad gepleegd en heb ik hem aan haar voorgesteld. Dit zou leiden tot zijn 2de kamergang van de dag, een, zoals ik wel verwacht had, uitstekende ervaring.
 
Ik heb me snel gedoucht en stond dik 5 minuten later terug in de bar. Veronika zat er nog steeds, maar… ze lag in de armen van een andere man. Blijkbaar kon ze zelfs geen 5 minuten op me wachten :sign0104:. Dat is mij in al die jaren dat ik clubs bezoek nog nooit voorgevallen, dus je kan je mijn verbazing en verontwaardiging wel voorstellen. Mijn ego had dinsdag in Dolce Vita al zware klappen te verduren gekregen (2 meiden hadden mij daar veel ouder ingeschat dan ik werkelijk ben) en ik was daar nog maar net van bekomen (met dank aan Gaby en Lolita die mij gisteren jonger inschatten dan ik ben, de lieverds ;D ;)) of ik kreeg al weer een nieuwe klap te verwerken. Voor de eerste keer ooit liep ik een blauwtje op bij een DVP. Later zou dan ook nog blijken dat Veronika niet eens gekamerd heeft met de man in wiens armen ze lag, maar dat ze niet veel later met Eddy_V op een kamer zou belanden :o. Als je dan nog weet dat Eddy_V nogal wat jaartjes ouder is dan mij, kan je je voorstellen dat ik echt niet meer wist van welk hout pijlen te maken. Mijn pijl zijn lust was op dat moment in ieder geval heel ver te zoeken ;).

De ontgoocheling van een gemiste kamergang verbijtend, heb ik me dan maar naast 2 Vlaamse ijsberen geplaatst. Ze schrijven niet, maar hadden blijkbaar toch ook al de nodige clubs bezocht. We hebben een gezellig gesprek gehad, tot beiden op zoek moesten naar een meid voor hun laatste kamergang, want ze konden niet lang meer blijven.

Daar zat ik dan alleen aan de bar (en Eddy_V lag op dat eigenste moment dus blijkbaar Veronika te neuken) :017:.

Plots viel mijn oog op Tamara. Ze was mij al eerder opgevallen, maar ze stond zeker niet in de top 3 van mijn to do list. Ik wenkte haar toch om even naast me te komen zitten en we hadden een leuk gesprekje. Tamara blijkt een beetje gek in het hoofd te zijn en is wel leuk om mee te dollen. Beetje bij beetje groeide mijn interesse.

Na een tijdje heb ik Tamara aangegeven dat ik met haar op een kamer wou gaan. Ik moest me gelukkig niet meer douchen (stel je voor dat deze meid mij ook zou ontvluchten :o) dus we trokken snel samen richting receptie en kamer. De kamergang met Tamara was goed zonder meer. Een beetje stressneuken (voor meer details: zie haar topic).

Na mijn kamergang met Tamara was het 15u25 geworden. Nog een anderhalf uur en mijn kameraad en ik moesten vertrekken. Ik heb snel een laatste douche genomen en trof mijn kameraad aan in de jacuzzi, waar hij aan het nagenieten was van zijn uitstekende kamergang met Anna.

We zijn samen snel een cakeje gaan eten in het restaurant en hebben ons vervolgens naar de bar begeven voor een afsluitende babbel en een paar laatste pintjes. Veronika kwam al snel naast me zitten, stamelde het één of andere excuus voor het mij ‘in de steek laten’  :sorry: en prevelde: maybe next time? Ik dacht het niet popje :sign0135: : gedeukt ego of niet, maar ik heb nog steeds teveel eergevoel om ooit nog in jou armen te belanden ;).

Ik ging verder in gesprek met mijn kameraad, waarbij we allerhande zeer gewichtige onderwerpen aansneden (de hongersnood in Afrika, de aanhoudende spanningen in het Midden-Oosten, verdiende François Englert echt de Nobelprijs voor de Fysica voor zijn voorspelling van het Higgsboson-deeltje? ;) ) tot Eddy_V ons terug kwam vergezellen en we opnieuw konden oreren over de echt belangrijke zaken des levens: vrouwen en bier ;D 8)!
 
Tijdens onze gesprekken kwamen Lolita en Lorena (persoonlijk vind ik dit de mooiste meid die er in Sixsens rondloopt, was zij er maar geweest toen ik moest rebounten van Veronika haar ‘afwijzing’) nog langs en probeerden mij nog te verleiden tot een 3de kamergang. Mijn vat was echter af en de tijd begon ook te dringen.

Om 17u besloten mijn kameraad en ik om te vertrekken, echter niet nadat ik Eddy_V ervan overtuigd had, dat hij met Anna moest kameren. Hij was daar blijkbaar al meer dan een jaar over aan het twijfelen en ik heb hem gezegd: gewoon doen, je zal niet ontgoocheld zijn 8)! Eddy_V is uiteindelijk met Anna gaan kameren en hij was héél tevreden over de kamergang. Blij dat ik je heb kunnen helpen Eddy_V! ;D
 
Bij het verlaten van de bar werd ik een laatste maal tegengehouden door Lorena die een ultieme poging ondernam om me mee op een kamer te krijgen. Die mooie ogen, dat lieve gezichtje, die pruillip… Ik smolt helemaal weg. Gelukkig werd ik net op tijd door mijn kameraad vanuit de hemel terug richting aarde getrokken, zodat we onze weg konden verderzetten. Ik heb Lorena wel snel nog beloofd bij een volgend bezoek aan Sixsens opnieuw met haar kameren. Ze vertelde me echter dat ze volgende week voor onbepaalde tijd vakantie zou nemen :017:. Ik zal binnenkort wel merken of dat waar is.
 
Om 17u10, na een bezoek van dik 6u hebben mijn kameraad en ik Sixsens met een tevreden gevoel verlaten. Onze kamergangen waren niet allemaal even top geweest, maar we hadden ons toch uitstekend geamuseerd. Onderweg naar onze volgende afspraak, zouden we nog de nodige verkeersproblemen ondervinden, waardoor we uiteindelijk 3 kwartier te laat aankwamen. Ach, dat zijn de risico’s van het vak hé 8).
 
Sixsens: tot binnen een paar weken!  ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

winsor

  • Gast
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #102 Gepost op: 12 januari 2014, 17:22:25 »
Voor iemand die overweegt een eerste maal een saunaclub te bezoeken: hoe gaat dit in zijn werk? Met name: wanneer betaal je voor welke diensten?

Ik lees her en der dat er verschillen zijn van saunaclub tot saunaclub, en dat je soms per uur betaald maar dan lees ik hier een vaste inkomprijs. Wanneer betaal je voor kamers? Zijn er "gratis" handelingen die buiten de kamer gebeuren?

Iemand die mij daar even snel wegwijs in kan maken voor ik ergens een mal figuur sla?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #103 Gepost op: 12 januari 2014, 17:45:38 »
Voor iemand die overweegt een eerste maal een saunaclub te bezoeken: hoe gaat dit in zijn werk? Met name: wanneer betaal je voor welke diensten?

Ik lees her en der dat er verschillen zijn van saunaclub tot saunaclub, en dat je soms per uur betaald maar dan lees ik hier een vaste inkomprijs. Wanneer betaal je voor kamers? Zijn er "gratis" handelingen die buiten de kamer gebeuren?

Iemand die mij daar even snel wegwijs in kan maken voor ik ergens een mal figuur sla?
Je verwart twee dingen.
Allereerst is er een toegangsprijs. Daarin is je toegang, het gebruik van de fasciliteiten en eten en drank inbegrepen (in grote lijnen).
Dan is er de prijs die je betaalt om met een dame te stoeien, de dames werken min of meer op zelfstandige basis, alleen is er de regel dat de meesten per club een min of meer vaste dienstverlening en een min of meer afgesproken prijs aanhouden.
In de ene club is dat 40 per half uur, in de andere 50, en weer een andere zal 50 per halfuur en 75 per uur zijn.


Eigenlijk betaal je dus je inkom, waardoor je zorgeloos in de club van alles mag genieten, zelfs van het aanzicht van de dames, maar wil je met hen speulen, zal je de dames moeten betalen.


Gratis handelingen? Vriendelijkheid of norsheid, al dan niet een voorproefje van wat er zich op de kamer afspeelt, maar gebruik je gezond verstand.
Er lopen genoeg onverlaten rond die de meiden willen uittesten met een lange 'pre-sales' en uiteindelijk dan (na een pijpbeurt, wat vingeren of wat tongzoenen) dat het toch niet je van dat is, en van een kamergang afzien. Door zulke mensen wordt trouwens de service in een club alleen maar slechter en gaan we naar een scenario dat je enkel nog "schlussel" kan roepen als voorproefje.  Mij best  ;D :dance2


Gebruik je verstand, en ik blijf daarin Willem2 bijtreden, die altijd vertelde: "het is zoals bij schaken, de tafel plakt". En daarmee bedoelt ie dat je je fatsoen moet gebruiken, de dames zitten er om centen te verdienen en vanaf er seksuele handelingen gebeuren, wordt er ook verwacht dat een kamergang volgt. Ik leg de grens op tongzoenen of zelfs bepotelen (wederzijds). Als ik niet zinnens ben een dame te kameren, houd ik domweg mijn tong in mijn bakkes en mijn polletjes thuis.


Zo, dat is kort wat ik er van denk, hoop dat je er wat mee aankan.


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #104 Gepost op: 12 januari 2014, 19:58:40 »
Gebruik je verstand, en ik
blijf daarin Willem2 bijtreden, die altijd vertelde: "het is zoals bij schaken, de tafel plakt....


Maar Willem2 is ergens anders aan blijven plakken ;D