Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115230 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Vrijdag 17/01/2014
« Reactie #120 Gepost op: 19 januari 2014, 14:12:18 »
Vrijdag avond ben ik voor de eerste keer in 2014 naar Lemiers geweest.
Goed gegeten (vis), goede musiek, maar het is  rustig gebleven. Weinig klanten voor een vrijdag.

Uitstekende sessie met Poolse Katja (geen verassing).

Veel bekende dames aanwezig onder andere : Anna.lu, Stella.po, Nicole.hu, Monica.po, Lolita.ro, Lorena.ro, Nathali.bu, Carla.bu, gaby, Delia.ro, Gabriella.ro, Lily.ru, roxanna.colomb, Inna.ro, claudia.ro, Leyla.mar , Angela.po, Nancy.bu, Paulina.po, Jessy.cz, Andrea.ro... maar geen Manuella  ::)
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2014, 19:15:09 door Laurent74 »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Vrijdag 17/01/2014
« Reactie #121 Gepost op: 19 januari 2014, 14:21:04 »
Veel bekende dames aanwezig onder andere : Anna.lu, Stella.po, Nicole.hu, Monica.po, Lolita.ro, Lorena.ro, Nathali.bu, Carla.bu, gaby, Delia.ro, Gabriella.ro, Lily.ru, roxanna.colomb, Inna.ro, claudia.ro, Leyla.mar , Angela.po, Nancy.bu, Paulina.po... maar geen Manuella  ::)

Maya/Isabella?
Jacky?
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Vrijdag 17/01/2014
« Reactie #122 Gepost op: 19 januari 2014, 14:25:50 »
Veel bekende dames aanwezig onder andere : Anna.lu, Stella.po, Nicole.hu, Monica.po, Lolita.ro, Lorena.ro, Nathali.bu, Carla.bu, gaby, Delia.ro, Gabriella.ro, Lily.ru, roxanna.colomb, Inna.ro, claudia.ro, Leyla.mar , Angela.po, Nancy.bu, Paulina.po... maar geen Manuella  ::)

Maya/Isabella?
Jacky?

Maya/Isabella die ik al lang ken, was er niet. Jessy.cz was alleen om bij de machines te spelen  ;D

Jacky was er ook niet.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #123 Gepost op: 1 februari 2014, 00:20:30 »
Vandaag weer na de Six gereden en in de avond was het redelijk druk maar toch wel vaak net wat meer dames als heren in het bar gedeelte. Nadeel relatief veel en vooral brutale Roemeentjes die lopen trekken aan je of teksten geven als je even met je telefoon bezig bent of je bij de mobiele eenheid zit. Persoonlijk heb ik het al vaker gezegd ik ben geen fan van deze Roemeense dame's ( ondanks dat ik eigenlijk na toch wat opdringerig gedrag er weer met een op de kamer geweest ben ) Verder is vrijdag visdag en ik ben geen vis mens al met al zal zeker weer terug komen maar vond het een matige avond.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #124 Gepost op: 1 februari 2014, 08:45:02 »
Ik ben gisteren samen met Vendezz nog eens in Sixsens beland. We waren onze dag gestart in Planet Eden, maar daar was de sfeer zo doods :017:, dat we tegen 18u15 de club ongepopt hebben verlaten en doorgereden zijn naar Sixsens. Amper 40 minuten later reden we de parking van Sixsens binnen.

We zijn tot iets na middernacht in de club geweest en we hebben ons uitstekend geamuseerd. We hebben leuke gesprekjes gehad met oa Amalia, Lolita, Kali, Amy, Anna, Angela... Vendezz heeft 1 keer gekamerd met Anna (uitstekend als altijd) en ik heb 2 keer, tot mijn grote voldoening, gekamerd met Lorena :pompe.

Tussen het zeveren met de vrouwen en het kameren door, hebben we ook kennis gemaakt met T85 en zijn 2 vrienden: 3 toffe Nederlanders :))!

In tegenstelling tot T85 vond ik het gisteren geen matig avondje in SS: Het was er net druk genoeg. Er waren bijna altijd meer vrouwen dan mannen in de bar aanwezig. Op een uitzondering na, hadden de meiden er gisteren zin in en kon je je er leuk mee amuseren. De muziek (DJ) was niet top, maar zeker ook niet slecht. Ik heb me geamuseerd!

Ik ga de clubs nu enkele weken links laten liggen. Het feestje in Sixsens van gisteren was een mooie (voorlopige) afsluiter 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Noot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #125 Gepost op: 3 februari 2014, 19:55:30 »
Hoi,

Wij hadden even een vraagje......wij zijn een stel en zijn op zoek naar een sauna-achtige omgeving waar een erotische sfeer hangt en waar we actief van elkaar kunnen genieten en we ons een stuk vrijer kunnen gedragen. En waar een sfeer van verleiden en zien en gezien worden hangt.
Zonder dat we meteen in een parenclub terecht komen, want daar vinden we niet wat we zoeken....

Dus onze vraag is eigenlijk of je als stel welkom bent in een saunaclub zoals sixsens?
We zijn nog nooit in een saunaclub geweest dus we hopen op wat feedback van ervaren bezoekers!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #126 Gepost op: 3 februari 2014, 20:37:56 »
In Sixsens zijn koppels inderdaad welkom!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #127 Gepost op: 3 februari 2014, 20:42:36 »
In Sixsens zijn koppels inderdaad welkom!

Ik denk dat in de meeste saunaclubs koppels wel welkom zijn.

Welkom trouwens Noot.

 :7505:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #128 Gepost op: 4 februari 2014, 08:31:12 »
In Sixsens zijn koppels inderdaad welkom!

Ik denk dat in de meeste saunaclubs koppels wel welkom zijn.

Denk je? Ik dacht eigenlijk altijd van niet. Sixsens is in ieder geval de enige clubs waar ik tot op heden al koppels ben tegengekomen. Vooral in de zomer trof je er elk weekend wel een paar koppels aan.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Noot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #129 Gepost op: 4 februari 2014, 21:54:35 »
Goed om te horen dat we iig welkom zijn :)....
Alvast bedankt voor jullie reacties!

En hadden we nog een vraagje.....in hoeverre zijn openbare acties toegestaan in bv. kino, wellness, buiten etc....

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #130 Gepost op: 4 februari 2014, 22:57:00 »
Goed om te horen dat we iig welkom zijn :)....
Alvast bedankt voor jullie reacties!

En hadden we nog een vraagje.....in hoeverre zijn openbare acties toegestaan in bv. kino, wellness, buiten etc....

Openbare acties zijn over het algemeen wel toegestaan, al doe je dat best niet aan de bar of in het resto gedeelte.  :040:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #131 Gepost op: 5 februari 2014, 07:30:15 »
Goed om te horen dat we iig welkom zijn :)....
Alvast bedankt voor jullie reacties!

En hadden we nog een vraagje.....in hoeverre zijn openbare acties toegestaan in bv. kino, wellness, buiten etc....

Openbare acties zijn over het algemeen wel toegestaan, al doe je dat best niet aan de bar of in het resto gedeelte.  :040:

In de kino zijn openbare acties toegestaan. Buiten ook, maar daar leent het weer zich momenteel niet echt toe ;). Vroeger was openbare actie ook toegestaan in de welness, maar met name in de jacuzzi is dat sinds enkele maanden verboden. Op de zeteltjes in de barruimte zie je ook af en toe openbare actie.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 016/2014 Sixsens
« Reactie #132 Gepost op: 12 februari 2014, 01:32:17 »
Ce Mardi 04/02/2014
Petit tour histoire de voir les nouveaux arrivages de ce début de mois,
mais rien de très transcendant,
le six est sur une face descendante pour l’instant.


2 sessions avec:

JULIA.PO :cheer: Nouvelle cette petit blonde slim avec
des tatouages sur les bras, les seins, le dos.
Elle me tente par son coté introverti et surtout par dépit du cheptel présent.
Cette girl next door travaillais en privat house avant et
le service est correct mais pas affolant.
Avec tous ses tatoo et sa denture quelques peut ajourée,
elle fait un peu négligée.

Voilà testée mais non approuvée


CLAUDIA.RO :movingtits Ne voulant pas en resté sur là, je me dit que Claudia
me donnera ce que j’attends d’une session réussie.
 Il n’y a pas à dire, elle reste un des meilleurs coup du sixsens au niveau gfe.
Des fois je ne l’a prendrais que pour passer le temps et
pas forcément une chambre, mais je ne suis pas encore blasé a ce point.


Vivement un renouvellement digne de ce nom et les beaux jours.


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #133 Gepost op: 12 februari 2014, 12:45:53 »
Gisteren, dinsdag naar SS getogen. SS ligt in de buurt en is voor mij een 'om de hoek club' en bereikbaar in ongeveer 25 minuten. De parkeerplaats van SS was gevuld met ongeveer 15 auto's, hetgeen aangaf dat het nog rustig moest zijn. Aankomst om 13 uur, dus voor €40 naar binnen. Ik heb nog een vrijkaart, maar die bewaar ik voor een entree na 14 uur. Met Licky Luke afgesproken (met wie anders?!), maar die was er nog niet. Na de plichtmatige rituelen heb ik eerst een rondje door het saunagedeelte gelopen. In de Marokkaanse ruimte liep ik de Poolse Paulina tegen het met badjas beschermde vege lijf. De vorige keer was ik haar allereerste klant in SS en toen moest ik (nog) vooraf betalen. Ik vroeg haar of ze een beetje gewend was in SS. De communicatie liet toch te wensen over. Ik wilde graag weten of vooraf betalen nog steeds gangbaar was. Ze begreep me niet of ze wilde me niet begrijpen. Het werd me in ieder geval niet duidelijk! Ze was wel meteen in voor een kamergang. Ik vertelde haar dat ik op een vriend wachtte die nog moest arriveren. Dat was worst voor Paulina, want al heel snel vond ze worst......maar daar trapte ik niet in. Ik bedankte haar vriendelijk voor de eer en liep richting bar. Aan de bar een kop koffie besteld. Het was in het bargedeelte drukker met ijsberen en dames dan dat het aantal auto's op de parkeerplaats deed vermoeden. Al snel had ik Anna geschoten en ze kwam mij welkom heten met 3 dikke zoenen. Altijd weer leuk. Anna is en blijft een leuke verschijning en een lekker ding. Met de iphone op de bar wachten op een app van Licky Luke. Maar taal nog teken. Het was half 2. In de tijd dat ik aan de bar zat had ik al een paar dames aan mijn zijde gehad die allerlei snode plannen hadden. Onder andere Eva en Lorena. Maar ja, je wacht natuurlijk op een Sjeng.

Crystal kwam naast me zitten. Good looks! leuke babbel, schatte mijn leeftijd 15 jaar te jong in........(waar heb ik dat meer gehoord ;D). Kan ook niet anders met zo'n Goddelijk Afgetraind Lichaam. Er was meteen een klik met deze dame. Nog steeds niets gehoord van Licky Luke, dus stuurde ik Licky Luke een appje dat ik al een half uurtje naar de kamer zou gaan.
Met Crystal naar boven. Deze dame heeft een erotisch brilletje! Ik heb wel wat met brilletjes!
Met een nieuwe dame (eerste date) ben ik altijd voorzichtig, max half uur. Achteraf gezien had ik gerust een uur (of meer) met deze dame kunnen vertoeven. Op en top goed. Prima looks! Prima GFE, PZC, uitstekend TZ. Naar het TZ had ik expliciet gevraagd. Dan wordt natuurlijk 'ja' gezegd door de dame. Maar dan moet je altijd nog maar afwachten in welke 'diepte' er wordt ge-TZ't. Bij Crystal absoluut top. Uitstekende presales, neemt de tijd (heb dat later nog een paar keer mogen aanschouwen in de bar) Ze bouwt de spanning goed op. Op de kamer een toppie. Ze komt in de schaduw van een andere Topper  :mistress :ff Een aanrader dus.

Na mijn date met Crystal ging ik op zoek naar Licky Luke. Die was nergens te vinden. Niet in de sauna, niet in de bar. Ik zag ook geen Anna in de bar. Ik dacht die is met Anna vertrokken en die zien we de eerste uren niet meer terug. Maar niets was minder waar, ik trof Licky Luke aan in de kleedruimte :017:. We togen samen naar de bar. We bestelden ons wat en Licky Luke werd al meteen verschalkt door Maya. Licky Luke moest de piepers nog afgieten, dus een kamergang was onvermijdelijk. Daar ging ons eerste gesprek al meteen naar de filistijnen. Ik besloot een saunaatje te nemen. In de sauna werd ik 'belaagd' door vrouwen met zaadvragende ogen. Eentje durfde het zelfs aan om 10 minuten in de sauna te komen zitten. Naam weet ik niet meer, maar wel een leuk gesprek. Ik zag Licky Luke door het wellnessdeel van SS wandelen. Schijnbaar 'gereed' met Maya. We troffen elkaar weer aan de bar. Ik had Anna, die de speelautomaat aan het leegroven was, al 'gereserveerd'. En dus kwam er weer niets terecht van een goed gesprek. En zo misten we elkaar weer.

Met Anna een uurtje op de kamer geweest. Aan de bar had ik Anna al een beetje gemasseerd. Dat leek ze wel prettig te vinden. Ik stelde voor om dat op de kamer voort te zetten. Anna zorgde voor de olie. En zo gebeurde het dat ik Anna met een massage heb blij gemaakt van top tot teen! Ze waardeerde het zeer. Anna, met een Litouwse GFE, kan ik dan ook wel weer waarderen. Een heerlijk TZ beest. Daar lust ze wel pap van. Over de service van Anna kan ik kort zijn: TOP!

Na het uurtje met Anna trof ik Licky Luke aan op de massagetafel. Ik ben toen maar de whirlpool in gedoken. In de whirlpool trof ik twee mannen (met een Italiaanse uiterlijk) aan die in eerst instantie niet zo veel zeiden. Iets later kwam een derde bij de whirlpool staan. Zoals ik het heb begrepen was deze laatste met zijn 2 oompjes op stap (die zaten in de whirlpool). Gezellig zo met je familie naar de vrouwtjes. Het werd nog een gezellig gesprek en tijdens dit gesprek liepen de hertjes langs alsof ze niets te vrezen hadden. Licky Luke zag er weer fris en fruitig uit na zijn massage en zei dat hij een reservering had staan met Veronica. En dus kwam er weer niets van een gezellig oh-tje.

Aan de bar een witte wijn besteld, want door al die inspanning was ik daar wel aan toe. Het was zeer rustig in de bar. Iedereen zat in het restaurant. Naarmate de dames hun buikje weer hadden gevuld en de bar zich vulde, begon het vliegenmeppen weer opnieuw, overigens op een leuke wijze. Een dame genaamd Janina kwam naast mij zitten. Al weer een voor de vliegenmepper dacht ik, maar deze dame volhardde. En naar mate het gesprek volgde, kreeg ik wat interesse. Ik had nog steeds het voornemen om te wachten op Licky Luke en dan samen naar het restaurant te gaan. Het was tenslotte etenstijd. Dus ik hoopte op een 'saved by the bell' van Licky Luke. Janina komt uit Roemenie en toen ze vertelde uit de regio Arges (Pitesti) te komen, raakte ik geïnteresseerd. Ik ben een aantal keren in Pitesti geweest in de VIP-Room. De VIP-Room is een megadisco met erotische shows op vrijdag en zaterdag avond. Ik heb haar de FB pagina van de VIP-Room laten zien en ze zag meteen een aantal bekenden :017: . En zo volgde er een leuk gesprek.
Het was duidelijk dat Licky Luke mij niet meer ging redden......! Bovendien waren de kolen (kloten) weer zo heet gemaakt.....dat we naar de kino gingen om daar de presales voort te zetten. Mijn verbazing ten top. Aanvankelijk helemaal geen goed gevoel over deze dame, maar in de kino veranderde dat heel snel. We besloten een sleutel te halen. En zo geschiedde. Ik onderschrijf helemaal de beschrijving van SFL over de service van Janina. Die is helemaal top! We hebben geen discussie over de tijd gehad. Ik had echter wel meteen in de smiezen dat deze dame van tijdrekken houdt. Ik heb er op aangetuurd om de sessie niet langer dan één uur te laten duren. Dit vond ik het enige minpuntje van deze dame! Met afrekenen ben ik nooit een krent als de service goed is geweest. Maar als dames het er om doen en tijd proberen te rekken......jammer dan. Dan wordt er niets naar boven afgerond of een fooitje gegeven.

Tijdens het afrekenen trof ik Licky Luke in de kleedruimte. Geel van de honger....erreme jong..! Tegen 20 uur eten. Ik was er ook wel aan toe. Eindelijk was er het moment om even bij te kletsen....zijn 'bezorgdheid' over mijn vele dates met Michelle :017: . Hij blijft er kort opzitten.....zei hij  :-\. Als het maar niet TE kort is  ;D. En natuurlijk herinneringen opgehaald van het verjaardagsfeest van een week geleden. Het was inderdaad een op en top geslaagd feest. Eigenlijk mag zo'n feestje wel iedere maand voor mij.
Terug naar de bar waar we samen nog een wiskey en een witte wijn hebben gedronken. Rond half 10 zat het alibi er op voor mij. Licky Luke was moe en zou ook zo vertrekken.......maar dat liep volgens mij anders af  :pompe
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #134 Gepost op: 12 februari 2014, 14:03:29 »
Citaat
We besloten een sleutel te halen. En zo geschiedde. Ik onderschrijf helemaal de beschrijving van SFL over de service van Janina. Die is helemaal top

SFL. Is dat mijn nieuwe bijnaam of zo  :017: ;) :lol_hitting:

Janina: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=11883.0
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum