Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115201 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #150 Gepost op: 3 april 2014, 23:16:53 »
Nog ter aanvulling op mijn bezoek van gisteren: er waren nogal wat vrouwen aanwezig in de club, maar het viel mij op dat er vele mij bekende gezichten ontbraken. Ik heb oa Paula, Gaby, Lorena, Lolita, Amalia, Nora, Anna, Erica ... niet gezien. Het was uiteraard maar een momentopname en ik verwacht het merendeel van die meiden in de toekomst nog wel eens in SS aan te treffen, maar dit was toch opvallend.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #151 Gepost op: 3 april 2014, 23:32:22 »
Nog ter aanvulling op mijn bezoek van gisteren: er waren nogal wat vrouwen aanwezig in de club, maar het viel mij op dat er vele mij bekende gezichten ontbraken. Ik heb oa Paula, Gaby, Lorena, Lolita, Amalia, Nora, Anna, Erica ... niet gezien. Het was uiteraard maar een momentopname en ik verwacht het merendeel van die meiden in de toekomst nog wel eens in SS aan te treffen, maar dit was toch opvallend.
Van Anna weet ik dat ze niet op woensdag werkt.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline ketserr

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #152 Gepost op: 6 april 2014, 13:39:06 »
Voordat Thailandboy en KaleNeet weer naar Pattaya gaan zouden we nog een keer een pad gaan dus na wat overleg werd datum en plaats delict snel bekend, zaterdag 5 april 2014 naar Sixsens.

Ik zat thuis op die 2 te wachten en vlak voor de tijd dat we afgesproken hadden word ik gebeld dat ik ff moet kijken of ze met de weg bezig zijn want er zouden files staan. Nou daar had ik dus geen tijd meer voor dus ik dacht we zien het wel en anders pas ik de route wel aan. Ze stappen in de ketsmobiel en Thailandboy vraagt aan mij of ik nog gekeken heb ivm de files. Ik zei nee want daar had ik geen tijd meer en draai de ketsmobiel de snelweg op en boem zo de file in. Thailandboy zat gelijk te vloeken zoals hij alleen ken en eigenlijk altijd doet. Hij vloek maar een end weg en ik paste gelijk de route aan en zeiden we dag tegen de file. Hij had een tom tom meegenomen en zat die te installeren en ik zeg die heb ik niet nodig want ik heb 1x op de routeplanner gekeken en ik rijd er zonder dat ding heen. Dit werd natuurlijk niet geloofd maar gebeurde wel. Onderweg moest ik nog een paar keer pispauze inlassen en vlak voordat we er waren nog 1 en ook om te roken, ze hadden zenuwen. We rijden verder en ik trap op de rem om links de parking op de te draaien en die tom tom zei; over 300m bestemming berijkt. Zie je wel dat ik dat ding niet nodig heb, dat ding weet de club niet eens te vinden.
Op de parking ruik ik ineens wat en wat blijkt had die Thailandboy in de stront gestaan wat dus ook aan de mat zat dus dat moest eerst verwijderd worden voordat we naar binnen gingen. Het was gelukkig makkelijk en snel verwijderd.

Wij gingen naar binnen en worden in het Nederlands aangesproken, de entree was geregeld, kregen een badjas en een korte rondleiding. De meiden die dat zagen wisten gelijk dat we nieuw zijn dus dat ken een negatief effect hebben. Eerst maar douchen en wat komt daar weinig water uit maar uiteindelijk redden we het wel. Het systeem van de kluisjes werd goed en is makkelijk te bedienen enig nadeel is wel het polsbandje dat nogal graag de neiging heb om los te komen van je pols. Hierna een rondje gelopen en dan kom je erachter dat het groter is dan dat je denk als je voor de deur sta. Het is een mooie tent die alles goed verzorgt heb met groot bubbelbad, 2 sauna’s, een stoombad, zonnebank, ruime douches, veel kluisjes, tuin met zwembad, een serre. Goed verzorgt allemaal.

Beneden in de bar de eerste Fanta besteld en die komt helaas uit een pompje dus ging ik al snel over de cola en ook die komt natuurlijk uit een pompje, dit heeft niet mijn voorkeur maar een andere keus is er niet. Thailandboy nam water en KaleNeet bier wat ook uit een pompje kom maar KaleNeet ontmoette later iemand die hetzelfde naar binnen zat te gieten.

Zittend in een bank kwamen de meiden al snel op ons af en ik wist me er goed van af te redden. Even later kwam ik met Thailandboy bij de kino en hij zei met haar ga ik eens praten en even later lag hij in een kamer, later zag ik hem met een meid weggaan die ik op het oog had en nam hij er nog 3. En ik liep maar te zoeken want mijn lat leg vele malen hoger dan die van hem daarom is het ook vreemd dat hij die meid voor me neus wegkaapt.

Ik zit aan de bar en ik zie iemand zitten waarvan ik wist dat ik hem kon, ik herkende hem aan ze ogen maar ik kon hem niet plaatsen. Even later riep hij me en zei wie hij was en toen wist ik het weer. RicardoBanana. Met hem een tijdje zitten praten over van alles, andere clubs en meiden, de meiden in Sixsens. Tussendoor liep ik een paar rondjes want dat stil zitten op een kruk is niks voor mij. Even later komt KaleNeet erbij en vond in Banana een drinkmaatje en kon ik er weer tussenuit knijpen om een rondje te lopen. De Laaf was er ook en die had na elk gesprek met een meid zijn nieuwe ex-vrouw gevonden.

Ondertussen had ik nog geen kamer van binnen gezien terwijl ik wel had gezien dat er kamers genoeg zijn. Dus ik ging maar weer een rondje doen in de hoop wat tegen tegen te komen want het was inmiddels al avond en ik had de hoop dat er in de avond nog meiden bij zouden komen maar dat was niet zo op een enkeling na. Ik kwam een Roemse tegen die ik al eerder op de dag gezien had. Een super slank meisje van 19 en zwart haar dus met haar me Roemeens een beetje opgehaald, uiteindelijk was het in de kamer toch niet wat ik ervan verwachte. Dit was me 1e en enige kamer gister. En toch net als anders na een kamer had ik honger dus gingen we eten. Het was zaterdag dus steak dag met friet dus dat heb ik een paar keer opgeschept want was erg lekker met die pepersaus.

Terug beneden in de bar weer wat gaan drinken en ondertussen was er ook een dj aan het draaien waarvan ik zeg dat het goed was terwijl heel de dag de muziek al goed was en zag ik constant KaleNeet en Thailandboy naar de kamer gaan. Voor mij was er helaas weinig tot geen ketsnorm aanwezig maar ik heb wel een leuke dag gehad. De wifi werkt goed dus stond ik in contact met anderen in andere clubs. Nog wat gedronken met Banana en wat lopen dollen met de meiden.

Rond 23uur verlieten wij Sixsens en begon ik aan de reis die waarvan ik dacht dat het wel leuk zou gaan worden maar als snel zaten die 2 te slapen, het zal wel door het comfortabele karakter van de ketsmobiel en mijn goede rij stijl komen. Voordeel was wel dat ik geen pispauzes of rookpauzes moest inlassen en in 1x naar huis kon rijden.

Conclusie;
Sixsens is zeker de moeite waard om eens heen te gaan.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #153 Gepost op: 11 april 2014, 14:37:34 »
Met vrijkaart naar Sixsens gereden. De einddatum op mijn vrijkaart duldde geen uitstel meer. Mijn vrijkaart werd zonder enig probleem geaccepteerd door de ietwat norse theke. Bij binnenkomst trof ik Eddy-V en Crystal  :-P. Ik dacht nog....LL zal wel weer in zijn nopjes zijn met haar terugkeer. Gewapend met badjas en handdoek liep ik de catacomben in naar de kleedruimte. Na de omkleed rituelen trof ik Eddy-V in de barruimte in afwachting van LL, die elk moment kon arriveren. Na binnenkomst van LL met z'n drieën bijkletsen. Was weer lang geleden. Dus er was veel te vertellen over onze favorietjes.  :dance2

Op dat tijdstip redelijk druk voor een dinsdag, zo'n 20 mannen en 25 dames. Aan de bar werd ik een aantal keren aangesproken door een dame, maar dat wimpelde ik toch op een nette manier af. Erg veel zin in een kamergang had ik nog niet. Wel had ik Poolse Stella geschoten die ik mij nog herinnerde van de verjaardag van Sofaking. Stella zit er altijd in haar uppie wat schuchter bij. Ik had haar eigenlijk niet verwacht, omdat zij mij had verteld alleen op maandag, woensdag en vrijdag te werken. In gedachten was mijn date al geregeld. Oogcontact genoeg, maar Stella zal niet snel zelf actie ondernemen. Eddy-V stond er nog werkloos bij, zo ook Licky Luke. Maar van LL kon ik wel raden met welk tam hertje hij de dag zou doorbrengen!

Ik had bij binnenkomst nog niet gedoucht, dus ging ik mij maar prepareren voor een eventuele date. Bij terugkomst waren LL en Eddy-V inmiddels in 'gesprek' met een dame. Voor mij dus tijd om dit illustere gezelschap te verlaten. Stella zat er nog steeds alleen er verlaten bij en ik nam plaats naast haar. Het eerste contact was wat stilletjes, maar naar mate de tijd verstreek en ze zich weer herinnerde wie ik was, dooide het ijs en kwam het tot een goed gesprek (en zo). LL en Eddy-V waren van het toneel verdwenen. We hadden de afspraak dat we niet langer dan één uur zouden kameren.
Na een tijdje besloten Stella en ik een kamer op te zoeken. Stella vroeg of een kamer met venster ook mijn voorkeur had. Mij maakte het niet zoveel uit. We togen van uit het diepste punt van Sixsens helemaal naar de top. Het leek de Vulkaan wel! Enfin, op de kamer besloot Stella nog een douche te nemen. De kamersessie met Stella was van een prima GFE. Aan haar service heeft ze zeker niet ingeboet sinds de laatste keer. Een echt knuffelbeest die ook heel graag zelf geniet en meerdere keren tot een hoogtepunt komt! Voor een 38 jarige kan ze de concurrentie met de jonge balkangirls ruimschoots aan. Geen klokkijkster! Na ruim een uur kwamen we van de kamer.
Terug in bar geen Eddy-V en LL te bekennen  :o. Nog een rondje gemaakt langs de sauna's en oriëntaalse ruimte. Hoezo uurafspraak! :ecomcity: Ik besloot een peuk te gaan roken buiten bij het zwembad. Aanvankelijk lekker in het zonnetje. LL een appje gestuurd dat hij ruim over de tijd zat. Geen respons. Even later kwam Eddy-V het buitenterras opgelopen. Hij had slechts een kamergang van een half uur gehad. Dus binnen de afspraken.
Eddy-V en ik besloten een 'duik' in het zwembad te nemen. Het water voelde warm aan, maar eenmaal in het water bleek de temperatuur maar net aan te zijn. Met meer dan alleen het hoofd boven water, was het te koud. En ja hoor, daar verscheen onze pannenkoeker ten tonele.  :021: Na een half uurtje zwembad was het tijd om de spieren op te warmen in de sauna.

Sauna, zwembad én kamergang waren debet aan een hongerige maag. De keuken van SS is zoals bekend van uitstekende kwaliteit en zo ook nu hebben we ons heerlijk culinair laten verwennen. In het restaurant zaten twee latino's. Het had zo moeder en dochter kunnen zijn, maar dat bleek een misvatting. De 'dochter' zag er in ieder geval mooi  :tietjes en veelbelovend uit.

In de bar bestelde ik mij een weisswein die op rekening van LL belandde! Waarvoor dank! Allerlei speelse hertjes dienden zich aan. LL kreeg weer gezelschap van zijn Crystal en viel weer als een blok voor haar charmes. Eddy-V en ik bleven eenzaam achter. Stella kwam spontaan naast mij zitten en ik bood haar een drankje aan. Een wodka-jus! Die wodka-jus ging er in als limonade! Dus ik bood haar nog eentje aan en zelf nam ik mij nog een weisswein. Hoewel ik eigenlijk een andere date voor ogen had, raakten we weer op temperatuur. Ik besloot nog een douche te nemen en niet veel later belandden we weer op dezelfde kamer. Het was een herhaling van zetten, maar absoluut de moeite waard.

Na deze kamersessie op het terras nog een peukie genomen en 'live from' bijgewerkt. Mijn alibi dwong mij weer huiswaarts te gaan. Heel praktisch om na 20-25 minuten weer thuis te zijn. Van Eddy-V en LL niets meer vernomen. Eddy-V bleek enkele minuten eerder te zijn vertrokken. Tja en LL.......die moet nu toch wel zijn emmer met Crystallen hebben gevuld.

Samengevat:
Sixsens een luxe club met uitgebreide wellness, buitenzwembad en WiFi!
Het eten is uitstekend! Er valt veel te kiezen.
Dames van goede optiek en prima service (Stella)

Met dank aan mr Pussy en het IJSB voor de vrijkaart
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #154 Gepost op: 12 april 2014, 21:49:47 »
Effe snel een voorzet op mijn recensie(s):

Per vrijdag (11 april) heeft SixSens een geldautomaat in de hal staan.

Makkelijk om te pinnen, gevaarlijk ... eehhh ... ook om te pinnen...

Ik zou zeggen: neuk verstandig, maar pin met mate...  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 033/2014 Sixsens
« Reactie #155 Gepost op: 14 april 2014, 16:43:23 »
Ce Mercredi 26/03/2014

Après plus de 20 jours d’absence je repasse faire un état des lieux et je peux constater que le six est devenu insipide, voir fade.
Quasi aucune nouvelles et beaucoup d’absentes.
Arrivée 14H départ 19H


1 session avec:

KALI.BU :ecomcity: Depuis plus d’un an je ne l’avais jamais pratiquée
et ma fois j’aurais encore pu attendre quelques temps.
 Elle est très câline, suce assez bien mais ne fait rien d’époustouflant.
Un peu GFE juste assez pour ce soulagé de notre vie difficile.
Pas de récidive pour moi.


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #156 Gepost op: 20 april 2014, 08:47:39 »
Wegens tijdsgebrek dit keer maar een beknopte recensie van mijn bezoek aan Sixsens van afgelopen vrijdag.

Afgesproken met een niet schrijvende vriend, 007 en Licky Luke. Ik ben van 11u tem 1u30 in de club geweest. De anderen omwille van uiteenlopende redenen veel minder lang.

Het ontbijt en het avondmaal waren simpel als altijd, maar voldeden. 's Avonds heb ik vis met gegratineerde aardappelen en groentjes gegeten. Dat hoort zo op Goede Vrijdag hé  ;) 8).

De sfeer in de club was de ganse dag behoorlijk mat en de line-up was tegenvallend. Tussen 11u en 19u zou ik dan ook geen enkele keer kameren, maar heb ik me uitsluitend vermaakt met bijpraten met de vrienden en met welnessen.

's Avonds heb ik dan toch gekamerd, met 2 mij bekende meiden: eerst 3(!)u met Veronika en om af te sluiten een uurtje met Lorena, die eerder op de dag uren bezet was door een oudere, mij van HP bekende rakker.

Licky Luke heeft met zijn Crystalleke gekamerd (naar het schijnt super als altijd), 007 met Lolita (hij vond het maar gemiddeld en zou niet lang na die kamergang richting GT vertrekken) en mijn niet schrijvende vriend met Daisy? (hij vond het tegenvallend).

Enkele andere aanwezige vrouwen: Nora, Gaby, Angela, Paula, Kali, Janina, Cibelle, Maya ...

Na 13,5u heb ik mijn dagje Sixsens met gemengde gevoelens afgesloten. Zonder mijn kameraden en zonder Veronika en Lorena was het dagje waarschijnlijk op een ontgoocheling uitgelopen, maar al bij al heb ik me uiteindelijk toch voldoende geamuseerd.

Dinsdag trek ik terug naar Sixsens. Ik neem weer een kameraad mee en Veronika en Lorena zullen er ook zijn. Zal dus wel goed komen zeker!? ;) 8)
« Laatst bewerkt op: 20 april 2014, 10:42:15 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #157 Gepost op: 3 mei 2014, 23:39:54 »
Vandaag weer eens afgezakt naar Lemiers ondanks dat dit niet de bedoeling was eigenlijk zat de Villa Vertigo weer eens in de planning, en had een kameraad maar weer eens een whatsapp gestuurd of hij mee ging naar een lange tijd.
Eenmaal in de auto was naar Duitsland zo een heel stuk van wel een uurtje rijden voor hem een bezwaar er zijn schijnbaar nog mensen die voor 6 uur thuis moeten zijn voor de aardappelen van moeder vrouw  koch
Dus dat werd dan toch maar voor 2 uurtjes naar Lemiers uiteindelijk, we kwamen rond 14.30 aan en pakten maar de 2 uurtjes er moest immers iemand op tijd thuis zijn.
Nu stond ik al niet zo te springen weer naar Lemiers te gaan rond dit tijdstip maar goed eenmaal binnen waren er meer dames als heren denk ik maar de kwaliteit van de aanwezige dames zou ik als matig omschrijven lees geen echte optic fucks aanwezig.
Nu hoeft dat voor mij ook niet altijd maar het was weer wat tam dames die het net niet hadden uiteindelijk een hele leuke dame uit de DR getroffen praatje gemaakt en dat zou haar dan moeten worden voor vandaag.
Tot mijn maat op het idee kwam nog even een rondje te gaan wandelen het was immers rustig hij wou nog even verder voor een meisje kijken en die meid zou er over 5 minuten ook nog wel zitten nou goed dan effe een rondje wandelen.
En je raad het na 5 minuten terug in de bar was mijn schatje uit de DR dus continu bezig met een andere kerel ze kreeg nog een drankje om haar daarna met die kerel niet meer terug te zien komen.
Voor de rest van de resterende tijd niks meer gezien waar ik graag geld aan wilde spenderen pas na 4 uur kwamen er 2 dames een beetje naar mijn wens binnen maar toen was de tijd alweer ver op en vond ze ook niet zo speciaal om voor 10 minuten te gaan bij betalen.
Verder was alles in de club tot in de puntjes verzorgd van het eten tot noem maar op enig minpuntje de dame achter de bar zou ook wel eens mogen lachen en er mogen verder nog altijd wel 5 tot 10 optic fucks bij want daar was naar mijn mening deze zaterdag middag toch echt wel een serieus te kort aan dus uiteindelijk me wel even vermaakt maar de club zonder te neuken verlaten.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 040/2014 Sixsens
« Reactie #158 Gepost op: 5 mei 2014, 22:47:46 »
Ce Mercredi 16/04/2014

3 sessions avec:


CLAUDIA.RO  bab7
Petite session avant qu’elle ne reparte pour ses vacances en Roumanie.
Elle reste toujours aussi GFE.
Fellation baveuse et cunni d’enfer le reste de la session ne sera que douceur

 
DIANA.RO  :wtf: Il faut vraiment que j’arrête de me croire a interville quand je suis en club.                  à force de me mettre des challenges, il fallait bien que cela arrive.
Cela commence de la sorte,
je remarque une jolie petite poupée qui a l’air très timide.
Yoyo me dit de ne pas attaquer car elle n’embrasse pas.
d’office rasé ce croit plus fort que yoyo et fonce donc vers la petite
pour lui montrer comment faire.
20 minutes plus tard la petite m’offre de petits fk
suivi 10 minutes plus tard par des DFK.
Et voilà le travail, je pars donc en chambre avec elle.
Ce que je ne savais pas c’est qu’elle ne sait pas sucé, baissé.
Je me suis donc dit quand m’occupant d’elle en premier cela irais mieux, Nada.
A par branlé et faire des petit dfk, elle case pas trois pattes a un canard.
Par la suite je verrais deux autre client lui jeter l’argent à la figure
dans les vestiaire, elle ne fera pas long feu

KARINA.BU  :censored
Déjà connue au panthera et au six depuis une bonne année,
je n’étais jamais aller avec elle car beaucoup de mauvais feedback sur elle. Pourtant lorsqu’elle vient m’attaquer dans le coin orientale,
je tente le coup et la petite a passé de justesse le test.
Pas de tralala juste une bonne session de cul,
elle envoie et ne se démonte pas en public.
Pipe baveuse et un corps qui bouge bien.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #159 Gepost op: 12 mei 2014, 22:49:22 »
SixSens, 11 mei 2014
   
Even na 14:00 uur in SixSens aangekomen vandaag en door de altijd vriendelijke Beate gematst met het Happy Hour tarief. Ik had vorige week al eens zitten rekenen hoe vaak in in het afgelopen kwartaal hier geweest ben en daarbij kwam ik op 11 keer uit. Uiteraard met de bijbehorende uitgavenposten die ik achteraf gezien liever niet gezien had.... Maar goed, dat weten ze hier bij SixSens niet dus het vriendelijke gebaar van Beate was weer eens puur gebaseerd op het feit dat ze haar klanten kent en onthoud. Prima service dus!

Na het omkleden naar de bar gegaan en toen ik vanaf de balustrade naar beneden keek zag ik al dat een van de dames aan de bar een andere dame tipte over mijn aanwezigheid. Uiteraard was die getipte dame ... Crystal, de dame waarvoor ik vandaag naar SixSens kwam. Op de een of andere manier weten de dames het al snel als iemand vaker voor dezelfde dame komt en wordt de bewuste dame bij het arriveren van "haar man" meteen ingeseind. ..

Omdat Crystal een week of drie geleden had aangegeven dat ze waarschijnlijk niet meer terug zou komen van Bulgarije was ik nu natuurlijk erg verheugd om haar weer te zien. We hebben wat gepraat, gezoend en zijn toen naar een kamer getrokken voor een twee uur durende GFE sessie... meer info hierover in haar topic..

Na deze sessie heb ik genoten van de wellness waarna ik aan de bar een lekkere Jack Daniels heb gedronken. Het was erg rustig en sommige dames dachten mij met wat jaaggedrag aan de haak te kunnen slaan... helaas zonder succes. Zo kwam Eva brutaal vragen of ze ook een whisky mocht, waarop ik duidelijk negatief antwoorde. Misschien een red bull dan? Liefje, ik dacht het niet... maar je kunt het natuurlijk altijd proberen, dus keep trying, maar wel bij iemand anders. Even later zetelde de Bulgaarse Kim zich naast mij, naar eigen zeggen pas een week hier. Het beviel haar hier goed (maar dat zeggen ze allemaal) maar ze wist na het voorstelrondje niet veel meer te vertellen. Toch jammer, je zou ze graag wat tips meegeven voor de presales want er zijn leuke dames tussen waardoor je je graag eens aan de haak zou laten slaan. .. Misschien ligt hier nog een taak weggelegd voor Wijze Grijze? Enfin, toen ik zei dat ik wat wilde gaan eten was ze in een wip (figuurlijk gesproken) weer verdwenen. ..

In het restaurant lekker gegeten en daarna op het overdekte buitenterras onder de warmtestralers het “Live from SixSens” topic bijgewerkt en wat met o.a. Knaktuut en KanariePiet geappt, de eerste zat gezellig bij moeder de vrouw en de tweede zou vandaag twee clubs aandoen: Panthera en Acapulco. Het was inmiddels alweer rond kwart voor negen en KanariePiet zat inmiddels al in Acapulco. Na de onderlinge berichtgevingen weer eens kijken in de bar, lekker drankje genomen en genieten van de vrouwelijke aandacht. Ik had nog een tweede sessie met Crystal gepland later op de avond dus ik deed het rustig aan. Crystal was sowieso nergens te bekennen dus die had waarschijnlijk een klant (goed voor haar).

Op het TV scherm stond een zender op met daarop … Sponge Bob…!? Ik had al van Crystal gehoord dat er zaterdag een hele tijd Japanse anime filmpjes op stonden maar dit was wat mij betreft nog een niveau lager… :sign0137: :sign0135: :stfu: ik vind het al een verschrikking als mijn kids thuis dit soort nonsens opzetten, laat staan dat ik dit in een saunaclub moet bekijken… Zo sprak ik ook een gezellige mede-Limburger aan die naast mij zat en gelukkig dezelfde mening daarover had. Er volgde een heel gesprek over ditjes en datjes uit de saunawereld en de “echte” wereld. SixSens is wat mij betreft dan ook een club waar je over het algemeen makkelijk contact legt met medebezoekers  :13:. Deze collega wandelaar was overigens iemand die niet actief op de forums schrijft maar wel sporadisch leest. Hij kende Crystal ook (van zien) en vond dat een “top wijf”, had er laatst mee op kamer willen gaan maar hij werd toen door een andere dame geschaakt, dus Crystal staat nog steeds op zijn todo-lijstje. Had ik Crystal nog gezien, dan had ik haar op hem attent kunnen maken zodat ze hem tijdens een van zijn komende bezoeken zelf kon schaken voordat een andere dame dat kon doen…. Het zou echter anders lopen en daarmee zou de avond dan ook heel anders aflopen dan ik had verwacht…  :sign0065:

Op een gegeven moment vond ik het wel tijd om eens op zoek te gaan naar Crystal, om haar een tweede sessie voor te stellen. Ik had nog een klein presentje voor haar en dat wilde ik graag op een kamer geven en niet zomaar bij de lockers. Helaas was ze nog nergens te vinden, dus ik nam nog maar een tweede sauna. Dat was op zich wel gezellig, want daar lagen een ijsbeer en twee Spaanse schonen waarvan er eentje haar telefoon mee had genomen en daarop (uiteraard Spaanse) muziek ten gehore bracht. Er werd mij nog netjes gevraagd of ik dat storend vond (in het Spaans weliswaar maar ik begreep het al voordat ze de vraag in het Engels herhaalde). Zeer attent en netjes, zo mag ik het graag. :sign0098:

Opeens zag ik Crystal in handdoek langs lopen, die kwam dus van een kamer af. Ze had het blijkbaar druk vandaag en dat gunde ik haar wel. Maar ik gunde mezelf ook nog wel een kamergang met haar en omdat de club op zondag om 01:00 uur dicht gaat begon de tijd nu een beetje te dringen. Toen ze even later weer in haar sexy “Police” outfit langs liep en naar binnen keek, zwaaide ik dan ook om haar aandacht te trekken. Ze kwam naar de sauna, opende de deur en groette vriendelijk, waarbij ik aangaf dat ik bijna klaar was met mijn sauna en haar daarna zou komen opzoeken. “I will find you” zei ik nog, niet wetende dat ik die plank even later faliekant zou gaan misslaan… :017:

Na de sauna verlaten te hebben heb ik even afgekoeld, intussen kort mijn berichtjes op mijn smartphone bekeken en ben ik me gaan douchen. Crystal zat met nog twee dames op het bankje tegenover de Oriëntaalse ruimte, naar ik dacht te wachten op mij. Echter, toen ik na het douchen aldaar terug kwam was ze nergens te bekennen. Ik meende haar nog in de kino te zien lopen maar moest eerst naar het toilet op de begane grond (het toilet tegenover de Oriëntaalse ruimte had een of andere onverlaat volgegooid met toiletpapier en handdoekjes). Terugkomend naar beneden heb ik enkele rondjes gelopen maar Crystal was nergens meer te bekennen. Het was al ergens rond 23:00 uur dus een echt lange kamergang zat er al niet meer in, hooguit een à anderhalf uur. Ik ben maar even in de bar wat gaan drinken en heb een half uurtje gewacht en daarna nog eens een rondje of twee gelopen, echter zonder Crystal te vinden. Intussen was de moeheid bij mij ook behoorlijk toegeslagen (ik was vrijdag pas tegen 4:15 uur thuis van een avondje Panthera en had zaterdag de hele dag gewerkt) dus een kamergang zag ik steeds minder zitten. Maar afscheid nemen van Crystal had ik nog wel graag willen doen, omdat ik de komende 3 à 4 weken zeer waarschijnlijk geen tijd en budget zal hebben om nog naar SixSens te komen. Helaas kon ik haar nergens vinden en ben me uiteindelijk maar gaan omkleden en heb tegen 23:30 uur SixSens verlaten.  ::)  :017:

Ongeacht dat ik geen tweede keer heb kunnen kameren, was de rest van de dag en avond naar tevredenheid. Drank en spijs waren prima verzorgd koch :party0036: :coffee2: backen, gezelschap genoeg van zowel dames  :blonde :shakekontje :ladyinred als heren, wellness pico bello bad26 en een ontspannen sfeer. Wat dat betreft blijft SixSens een van mijn favoriete clubs!  :PDT_Armataz_01_37:

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #160 Gepost op: 12 mei 2014, 23:39:54 »
Wat is er mis met deze sexy spongebob?


[attachimg=1]


Kijk hier onder vond ik zelfs nog een plaatje van Spongebob in Licky Luke uitvoering:


[attachimg=2]

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 047/2014 Sixsens
« Reactie #161 Gepost op: 19 mei 2014, 23:02:24 »
Ce Vendredi 02/05/2014
Ne sachant pas où aller je prends donc le club le plus proche
et par la même occasion jeter un œil sur le line up présent.
Quelques nouvelles pas trop mal cela recommence à venir
Arrivée 12H, départ 19H
2 session avec:


NORA.HU  :bonken
La petite peste Nora, un physique d’ado monté sur une centrale vapeur.
 Elle est tellement speedée au bar que je me demandais toujours
comment cela devais aller en chambre.
j’avais déjà repoussé ses avances il y deux trois mois.
C’est donc elle qui revient a la charge dans les sofa du bar,
« pourquoi tu veux pas aller avec moi » me dit-elle.
« tu demandes 100euro de l’heure » lui dis-je.
Elle « et si je ne demande pas 100 euro ? »,
 Moi alors tu as 5 minutes pour aller cherché une clef ».
voilà donc comment une chambre improbable
avec une fille folle de cul commença.
Cette fille elle sent le sex à 10M,
une fellation de feu avec gorge profonde,
elle ce touche lors du cunni et est très volontaire pour différente positions.
Elle sur joue un peu mais cela m’a plus
j’ai tout lâché à la 30éme minutes
et elle n’a pas bronché quand je lui ai donné ses 50euro.
À refaire en été sur la terrasse supérieure



SADA.TR/DE  :tietjes
GND bien en chair, avec une paire de seins a tombé par terre.
Je fais sa connaissance sous la douche,
elle vient du magnum est mi turque mi allemande.
Je craque de suite nous partons dans les sofas au bar
pour continuer la discussion avant de partir en chambre
pour une heure de douceur,
elle se laissera partir tout doucement lors du cunni,
jusqu'à avoir ces yeux révulser et mordre sur ses lèvres waw j’ai adoré,
adoré aussi recevoir des coups de seins sur mon visage
lorsqu’elle se penchais sur moi en Andromaque
(un bon 90E voir 90F).
j’en suis ressortis ko.


Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 048/2014 Sixsens
« Reactie #162 Gepost op: 19 mei 2014, 23:27:54 »
Ce Mardi 06/05/2014
A mon arrivée je suis accosté par la theke blonde (chef principale).
Qui en tant que visiteur assidu me demande mon ressentis sur le club
car elle a appris que j’étai sur un forum…moi !!sur un forum lol.


En gros :

*les filles ont été doucement recadrée par la direction,
car il y avait plus trop de clients ces derniers mois
et que les 100euro en était la cause.
Donc si vous dite non, les filles devrais en principe
suivre la demande de la direction
(car celle-ci ne peut pas obligé les filles à être à 75)

* la piscine est légèrement en travaux pour élargir
la terrasse aux alentours de celle-ci.
Un bar en bambou et un nouveau barbecue vont être construit sur la terrasse.


Arrivée 12H, départ 20H

3 session avec:

INA.RO :diva La secrétaire a lunette du six est venue sagement a moi,
en me disant bon quand est-ce qu’on vas aller en chambre toi et moi.
je lui explique que j’aime une relation gfe et avoir des kisou kisou
et paf un roulage de pelle.
Ha aurait-elle changé ?
Bon ce n’est pas la meilleur de session, mais elle se donne,
ce laisse aller et surtout qu’elle beau Corps.
Arrivé à 30min elle me dit que la fin est proche et me demande si on continue,
je lui dit ok sans parler de prix sachant son penchant pour le 100/H.

Dans les vestiaires , je lui tend 75euro m’apprêtant à devoir discutaillé
et non pas du tout un gros bisous avec son merci chéri !!

Pourquoi pas une prochaine fois


NELLY.MOL  :lol Une des plus bofbof du club, je n’aime pas trop sa figure,
mais bon il faut donné sa chance à toutes lol.

En chambre ce fut très correct fille très câline et qui tient en longueur.
Fellation très douce, et cunni participatif.
Une petite chambre pour passer le temps.


GIULIA.BU t4517 GIULIA, cela faisait longtemps que je l’a voyais au six 
. C’était donc une de mes cible pour ce jour
et c’est juste avant mon départ que je l’attrape.
Je dirais dans les 25 ans avec de jolie formes et long cheveux auburn.
Session dans le registre gfe et très sensuel.

À refaire pour voir si avec plus de connexion,
elle se donne encore plus. 

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #163 Gepost op: 21 mei 2014, 01:52:05 »
This Saturday the 17th, a dozen of girls present at the bar at 13:30. never seen this before in my ten times in this club.
Quite some people in the afternoon, but eventually it was a really calm evening and night, some girls were even leaving before the closing time.

4 months I didn’t came back and there’s a lot a new faces to me.
Still some veterans, Janina, Delia, Erika, Nora, Nancy, but no Claudia this day…
No Lola either. Too bad. I was curious to see how she would behave after 6 months not seeing each other. I had a very good time with her the previous time.

As soon as I sat in bar, I was under shark attack:
  • Kim
    nice body and pretty face, cool and smiling, very tactile and playful with wandering hands (she gave me such a boner). Anyway she was too much insistent, this is not a good sign and I declined.
  • Isabella
    19y old romanian brunette, slim and firm body, nice round ass.
    I hesitated but I declined too. I felt a “disturbance in the Force”  ;D
    But after getting laid with cochon, here she comes again towards me  :wtf:
    Well, I will have a try despite the bad feeling I have.
    And then, what a total disaster, What a waste  :-[
Fortunately, the rest of the day will be perfectly fine.
Relaxing and having meals in the sun, swimming in a warm swimming pool, enjoying the wellness and the decent food, and :
  • Cristal
    no need to introduce her anymore, the blond girl with the glasses.
    Her glasses are not fashion, she actually need these. without it, she doesn’t see a thing.
    A great fitness body, a torrid and frenzy meeting with this passionate girl.
    She’s not a padawan but a master of sex :great:
  • Steffi
    The new friend of nora. Like her, she’s from hungary.
    1 week in the club.
    beautiful brunette with blue eyes, 20 years old, funny, cheerful, youthful.
    Great meeting. She’s very enthusiastic, has a very naturel GFE attitude. She gives a lot and she gives in  :13:
  • Simona
    21years old Romanian hottie
    It’s an encounter of the third kind: Ex-Selena from Villa Vertigo.
    One the 2 most beautiful girls in VV (along with Melissa) back in summer 2013.
    After almost 1 year, she’s as friendly and nice as I remember, but she seems lost all by herself in this club where she arrived 2 days ago.
    Good meeting, a little bit pro as she lacks naturalness.
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2014, 02:00:08 door boff »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #164 Gepost op: 21 mei 2014, 19:58:24 »
This Saturday the 17th
  • Kim
    nice body and pretty face, cool and smiling, very tactile and playful with wandering hands (she gave me such a boner). Anyway she was too much insistent, this is not a good sign and I declined.

Ik was er ook.  Ik klasseerde Kim niet verticaal.  Een langer verslag volgt nog wel maar wat alvast niet kan ontkent worden is dat ze wondermooi is.  Alleen dat al!  Ze overtuigde mij omdat ze zoende en tongzoende tijdens de pre sales én natuurlijk met haar schoonheid.  Kim is duidelijk heel erg nieuw in het vak.  Ze is nog onervaren, je voelt op kamer dat ze nog "lesjes aframmelt" maar ze pijpt heel erg lekker (alles behalve brut) en zoent ook zalig.  Ik heb ze het hele weekend mogen bewonderen en je merkt dat ze nu al flink aan het kijken is hoe ze veel beter kan zijn zonder de lesjes af te rammelen.  Als ze zo doorgaat wordt het een toppertje.  Ze kamerde vaak.  Ze gaf me de betere after sales  :douchen.

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man