Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115236 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 052/2014 Sixsens
« Reactie #165 Gepost op: 25 mei 2014, 03:11:18 »
Ce Vendredi 16/05/2014
Rendez-vous pris avec Mesrine,
pour un petit moment de relax a notre maison de campagne.
Nous serons rejoint vers 18H par Tio.
Tout au long de la journée le line up restera correct
avec une ou deux nouvelles et deux nouveau test pour moi.
Arrivée 11H, départ 02H
3 sessions avec:


STEFFI.HU  :blonde
La nouvelle petite bombe du sixsens nous viens de Hongrie,
c’est la meilleur amie de Nora et en chambre c’est une tornade.
Ce qu’elle a de plus par rapport à Nora,
 c’est un corps de ouf avec une paire de nibard splendide.
Elle doit avoir 20ans, 1m55 avec de long cheveux brun.
Une fille qui se donne et prend du plaisir le tout dans un registre GFE.
Un must au six pour les amateur de beaux corps et de gfe.


GIULIA.BU  :diva
Deuxième session avec cette perle,
j’étais avec TIO lorsqu’elle est venue ce jeter sur moi
et je n’ai pas pu dire non.
Fille d’une grande douceur qui au fil de nos rencontre
commence a ce donné de plus en plus.
À refaire quand elle veut.


LORENA.RO  bad26
Grande roumaine musclée parfois blonde et maintenant noirs de cheveux,
elle reste toujours au bar à attendre que l’un ou l’autre l’aborde.
Petit test de la soirée, il devait être 01H du matin
lorsque nous sommes partis en chambre pour une petite demie heure fort sympa,
fille sensuelle mais ne sais pas trop quoi faire,
j’ai donc pris les commandes pour une session en douceur mais réussie.


Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 054/2014 Sixsens
« Reactie #166 Gepost op: 27 mei 2014, 01:56:38 »

Ce Vendredi 23/05/2014

Le bar de la terrasse est fini,
c'est au tour du restaurant a faire peau neuve


Arrivée 13H30, départ 01H
3 sessions avec:


LINDA.HU backen Je commencerai les hostilités avec LINDA anciennement EWA du babylon.
Très douce pendant le social time, je resterais sur ma faim en chambre.
Elle est du genre gfe, mais reste vraiment passive
et je dirais lente dans sa façon de faire.
Je suis resté une heure avec elle et pourtant
je n’ai pas fait plus de chose qu’avec une autre en 30’.
 Il n’y aura donc pas de récidive pour ma part.



NORA.HU :bonken Elles sont arrivées fort tard Steffi et elle.
 j’ai dû attendre pas mal de temps avant de pouvoir l’attraper.
Une petite demie heure de sport plus tard j’étais hs.

Un vrais régale cette petite.


STEFFI.HU :blonde Mis hors service par Nora, Steffi revient à la charge,
déjà un peu imbibée de son mélange bizarroïde.
Je partirais avec elle pour une demie heure en mode câlin buccaux.
 Fellation très douce terminer en cob, le tout hors taxe.
Que demander de plus, à refaire d’ici deux trois semaines
histoire de ne pas se lasser.

« Laatst bewerkt op: 27 mei 2014, 02:17:57 door raze495 »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #167 Gepost op: 29 mei 2014, 16:00:57 »
Ondertussen zal de buitenbar wel zo goed als af zijn en de binnenbar in het restaurant afgebroken zijn en plaats om te eten geruimd hebben.

Dat ik persoonlijk vind dat SS de beste combi levert tussen aantrekkelijke gewillige spontane dames en uitstekende wellness en waar ook de innerlijke mens niet tekort wordt gedaan en hygiëne voorop staat, mag al wel duidelijk zijn.  Ik wou mijn punt toch nog maar eens maken.

Hoe het er ongeveer aan toe gaat.

Op een gegeven moment sta ik onder de douche en komt Sara gewoon bij me staan.  Lekker samen douchen.  Zij nam vooral mijn lul voor haar rekening.

Heerlijk zwemmen, ook bij minder mooi weer.  Het zwembad buiten heeft een ideale temperatuur.  Ook bij een frisse noordenwind is het heerlijk vertoeven in het water.  Zelfs sommige dames komen gewoon mee zwemmen (of leren zwemmen; Kim bijvoorbeeld).
De verhouding tussen mannen en vrouwen is meestal erg goed.  In de vroege uren zijn er meestal meer vrouwen dan mannen, ’s avonds net omgekeerd.

Enkele van mijn favoriete dames blijven present geven: Daisy, Janina (momenteel wel een tweetal weken met vakantie), Gaby, Kim, Anna….  Mooi zo!  Ik zou hieruit durven concluderen dat de service ook in stijgende lijn gaat.  Ik ben namelijk nogal kritisch ingesteld op dat vlak.

Ik vernoemde het in het begin al maar zo ben ik, ik kan het niet laten om het nog eens te vermelden.  Op culinair vlak wordt het ook steeds beter.  De zomer komt eraan dus de BBQ is ook weeral bovengehaald.  Regelmatig staat er vis op het menu, regelmatig steak.  De steak wordt op bestelling vers gebakken.  Laatst nog: gefileerde vis met asperges, deegwaren met tomaat, paprika, courgetten en scampis en tiramisu als dessert.  Niets mis mee toch?
 
Muziek, het komt altijd weer in saunaclubs.  In YY schelt het allemaal veel te hard door de boxen.  Hier in SS blijft praten in de bar mogelijk.  Ook op donderdag, vrijdag en zaterdag als de DJ partij geeft.  Dan is de sfeer ook helemaal top.  De dames moven en dansen losbollig op de betere dansbare muziek die de DJ speelt.  Helemaal los gaan de dames als er enkele Roemeense popsongs gedraaid worden.  Meedoen als man is gegeerd.  Zo danste ik erotisch met Daisy, deed wat gek met een andere dame, wiens naam ik niet meer weet en danste samen met Janina (toen ze nog niet op vakantie vertrokken was).  Ook nog plezier gehad met een andere dame.  Ze is echter niet helemaal mijn type.  Dat zei ik haar ook.  Toch gaf ze niet af.  Ze wou maar blijven dansen met mij en gek doen.  Als we moe gedanst waren, zaten we aan de bar tegenover mekaar op een kruk.  Ken je hem nog?  Deze vuist op deze vuist.  Dolenthousiast was ze toen ik dat spelletje met haar meespeelde.  Ik moest terug aan mijn kindertijd denken.  Ze is nog zo jong en moet blijkbaar nog veel leren want een wat oudere dame kwam iets in haar oor fluisteren en even later stopte ons spelletje.  Tja, wat verdoe je nog je tijd aan iemand die duidelijk laat blijken niet geïnteresseerd in meer te zijn met jou?   Over de muziek kan nog gezegd worden dat de muziek op het terras aangenaam als achtergrond muziek speelt.  Gelukkig maar.  In YY, waar je als het ware in een groot park verblijft, zou ik dan weer graag de vogels horen fluiten in plaats van oorverdovende beats.

In de Oriëntaalse ruimte dan.  Daar speelt zich vaak heel wat af.  Nelly, die eerder in de bar al eens bij mij kwam polsen, kwam bij me liggen.  Ze daagde me uit maar ik wou niet.  Daisy komt ook binnen en gaat bij mijn maat liggen.  Eventueel konden we wel wisselen maar vandaag wou ik even niet met Daisy.  Nelly kreeg met de beste wil van de wereld mijn lul niet stijf omdat ik daarvoor mijn best deed.  Terwijl Nelly op mij lag en Daisy naast mijn maat, hielden Daisy en ik mekaars handen vast.  Plots, van zoiets gewoons, kwam mijn lul stijf.  Nelly dacht nog dat het door haar kwam.  Ik nam zo nu en dan Daisy’s hand wat sterker beet en wreef met mijn vingertoppen over haar handpalm.  Een beetje plagen.

Tussendoor een spelletje gespeeld met Janina.  Ik kan het steeds zover krijgen dat ze een beetje gefrustreerd geraakt en om het nadien weer bij te leggen.  Mooi toch.

Een groot voordeel in SS is nog dat het contact tussen de dames en de heren behoorlijk vlot en redelijk ongedwongen verloopt, in een opperbeste ambiance.  De pre sales zijn uitdagend en speels, over het algemeen.  PSR staat bekend om zijn doorgedreven pre and after sales maar dat begint iets te minderen en bestaat meer uit langdurig “plechtig” naast mekaar zitten waar het in SS toch net iets meer is.  Het spreekt uiteraard voor zich dat een klant die vaker de club bezoekt andere aandacht zal krijgen van de dames dan een sporadische klant.  Zelfs ex-Freude toestanden zijn niet uit te sluiten in Sixsens.  Getuige ondermeer mijn persoonlijke lap dance en blow job in de lounge.

Dat er streng opgetreden wordt tegen sommige geldende regels vind ik ook een pluspunt.  Ik doel dan ondermeer op het verbod glazen mee te brengen naar het wellnessgedeelte of aan het zwembad.  Ik wil niet weten dat er een glas breekt en fijne stukjes glas in het zwembad terecht komen, die je er nooit allemaal meer uit krijgt.  Ik vind het ook top dat er direct wordt opgetreden wanneer er met een onderbroek aan gebruik wordt gemaakt van de wellnessfaciliteiten (douche, HWP).  Da’s totaal onhygiënisch ook.

Kim, over Kim had ik eigenlijk nog niets geschreven en ze kwam aan mij al vragen wat ik over haar geschreven had.  Daisy ook al.  Maakt niet uit.  Het is bijna zo dat een brave trouwe klant door de dames niets opgelegd wordt.  De centen primeren op of er nu wel of niet over hen geschreven wordt.  Heren waarvan men weet dat ze schrijven krijgen er vaak het gratis voordeel bij dat de dame nog net wat meer inspanningen levert op kamer.  Dit geeft uiteraard geen vertekend beeld bij de recensies omdat als dat al zo moest zijn, deze gecorrigeerd worden door schrijvers waar de dames er geen weet van hebben dat ze schrijven(en dat zijn nog steeds de meesten).  Het kan natuurlijk ook toeval zijn maar een concreet voorbeeld kan ik aanhalen.  De laatste keer ging ik met een dame 67 minuten op kamer en zei haar dan (schoot me ook maar dan pas ineens te binnen) pas dat ik een uur genoeg vond.  Of ze daar wat mee zat.  Het was totaal geen probleem.  Nochtans las ik twee recensies die vernoemden dat 33 minuten (gerekt dan nog, naar hun zeggen) maakten dat ze een uur moesten afrekenen.   Zolang je de waarheid schrijft en de dingen schrijft zoals je ze ook in het gezicht zou zeggen, geen negatieve gevolgen, integendeel.   Soms zeg ik de dingen ook direct zoals ik ze vind tegen de dame in kwestie.

Ik zei het al, in de Oriëntaalse ruimte speelt zich vaak heel wat af.  Ik ontmoette er zo ook Latina Daniella.  We lagen een poosje gewoon naast mekaar maar na een tijdje geraakten we steeds meer en meer in mekaar verstrengeld.  Net op een moment dat ik grote honger had.  Dat vertelde ik haar ook.  Toch bleef Daniella me verleiden.  Ze streelde mij bijzonder lief.  Ze was ook heel lief.  Ze streelde met veel gevoel over mijn erogene zones, die ze snel wist te vinden (ik bedoel dan niet enkel, zeker niet, mijn lul).  Ik kreeg ook lieve kleine kusjes en een korte massage.  Ze kwam op mij zitten.  Hoe goed ik ook probeerde, het lukte niet om een slappe te behouden.  Mijn lul kwam stijf en bleef maar stijf staan.  Ook toen er tussendoor veel gelachen en gebabbeld werd.  Bijzonder!  Ik zou bijna zeggen dat dit nog niet eerder voorviel.

Overdag kwam ik een man tegen.  De man die als eerste saunaclub Sharks koos en door mijn recensies zijn eerste stap zette in een saunaclub.  Wat een toeval om mekaar zo te treffen en te leren kennen.  Hij heeft zich zowat de gehele dag weten te amuseren met Daisy.
 
Binnenkort is het definitief zomerperiode en zal er nagedacht moeten worden over de praktische (haalbare) kant van een aantal zaken.  Wordt het eten in de wintertuin geserveerd?  Wordt de buitenbar opengesteld overdag én de binnenbar?  Een club in Stuttgart heeft een gelijkaardige situatie.  Daar sluiten ze tot ’s avonds de binnenbar.  Daar komt veel kritiek op.  De club draait ook niet zo in de zomer.  Ook in Villa Vertigo draait de boel (vooral in de vroegere uren) niet optimaal.  Ook daar doet zich een gelijkaardig fenomeen voor (2 bars).  Ik weet niet of het verstandig is om een bar te sluiten.  Zo creëer je gelijk een ongezellige verlaten indruk in een ruimte en laten we niet vergeten dat met erg warme dagen inderdaad veel mensen speciaal naar de -2-bar gaan zakken omdat zo diep onder de grond de warmte nooit komt.

Morgen ben ik weer present.  Hopelijk wat mooi weer.  Niet dat dat het ergste is want ook al schijnt de zon niet, toch schijnt de zon voor mij altijd in Sixsens  :douchen. 
 

   
 
       
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2014, 16:20:56 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #168 Gepost op: 9 juni 2014, 00:46:59 »
Sixsens 07-06-2014
Een dagje CenterParcs, maar dan net iets beter…


Vlak voor 14:00 uur helemaal “happy” binnen gekomen, een vriendelijke Maggy gegroet (echt waar), omgekleed en meteen naar buiten gegaan. Ik had Crystal al in het zwembad gezien en het leek me wel zo gezellig om haar daar te gaan vergezellen. Echter, ik zag dat ze met een oudere man aan het flirten/presalen was en dan vind ik het niet meer dan correct om me enigszins op de vlakte te houden. Achteraf jammer, want later bleek ik haar niet meer in de mood te krijgen om nog een keertje met mij het zwembad in te gaan…

Op het terras staat al enkele weken een mooie buitenbar die inmiddels helemaal operationeel is, hoewel Albert (de klusjesman) nog bezig was met wat fine timing waar ik bij mocht helpen... met de nodige gratis sterke drank als gevolg... Silvia (ik hoop dat ik het goed schrijf) stond de bar te bedienen en keek toe hoe Albert een elektronisch begrenzer afstelde waarmee porties sterke drank uit de flessen rum etc. kon worden geschonken. Omdat alle begrenzers op dezelfde manier moesten worden afgesteld moest er nogal wat worden getest en daarvoor gebruikte Albert een fles Bacardi met inhoud. Telkens als hij de hoeveelheid drank getest had goot hij de inhoud van het glas weg, tot grote ergernis van Silvia, die dat zonde van die dure drank vond. Totdat ze besloot daar een einde aan te maken en alle verspilde drank in wat glazen verzamelde, voor latere consumptie. Ik keek de hele tijd toe en kreeg een dikke knipoog van Albert, die mij een geheimpje toevertrouwde. Daarop schonk hij een glas halfvol vanuit de Bacardifles en gaf dat aan mij. Silvia keek argwanend toe toen ik het halfvolle glas in één keer achterover sloeg en riep nog dat ik dat sterke spul niet zo snel op moest drinken. Maar Albert vulde al weer een glas en ook dat sloeg ik in één keer achterover, tot grote verbazing van Silvia. Toen vroeg ik wat zij inmiddels al uit die fles verzameld had en ze liet me een vol glas zien. Ik vroeg haar om het mij eens te geven en sloeg het, inmiddels tot afgrijzen van Silvia, weer in één keer achterover. “Ich dachte, ich bin ein Alkoholiker, aber du bist noch viel schlimmer!“, riep ze uit. Albert en ik lagen echter dubbel van het lachen. Het geheimpje dat Albert mij had toevertrouwd en dat Silvia niet wist, was dat Albert natuurlijk niet met dure Bacardi aan het testen was, maar een Bacardifles met gewoon kraanwater had gevuld… Hilariteit alom…!

Na een tijdje aan de buitenbar hangen kwamen Willy en Beate er ook bij staan om Silvia en Albert nog de nodige aanwijzingen te geven. Ik heb nog een hele tijd gezellig met hen gekletst over ditjes en datjes en vooral enkele spraakmakende zaken op dit forum... Albert haalde intussen de flessen die in de oude bar in het restaurant hadden gestaan en wilde die in de buitenbar opbergen. Beate twijfelde echter of die drank nog goed was, waaronder jenever, Jägermeister, cognac en dergelijke. Hoewel Albert en ik probeerden uit te leggen dat dit soort drank tot in de eeuwigheid goed bleef door het hoge alcohol gehalte, bleef ze toch twijfelen. Waarop Albert dan maar twee glazen Schrobbeler inschonk en haar liet ruiken. Ook hier bleef de twijfel bestaan, waarop ik aanbood om even te proeven. Silvia wilde dat ook wel maar trok na een muizenslokje al een vies gezicht. Haar gezicht stond nog viezer toen ze zag dat ik een slok nam, nog steeds niet wetende dat ik voordien enkel kraanwater uit een Bacardifles had gedronken… Zo had ik binnen enkele minuten twee porties Schrobbeler op en kon ik beamen dat die sterke drank nog prima in orde was! Ik ben altijd bereid om een handje te helpen..

Inmiddels was ik aan het wachten op aamu en Hasta la Pasta die zich, zo bleek later uit hun verhalen, met de nodige illegale en zeker niet ongevaarlijke rijtechnieken naar mijn locatie aan het spoeden waren. Zij weten wel wat ik bedoel. ..

Vandaag werden al vanaf 14:00 uur spareribs gegrild en geserveerd, dus na aankomst van aamu en Hasta la Pasta hebben we uiteraard een hapje hiervan genuttigd. Of ik eigenlijk van de portie van Crystal, omdat ik een beetje te lui was en zij bovendien op mijn schoot zat...

Daarna natuurlijk een tijdje lekker gezwommen met zijn drieën. En toen weer lekker aan de bbq: het aanbod bestond uit kipfilet en kipbraadborst, zalmmoten, koteletten, speklapjes en gewone braadworst... Verder natuurlijk salades met een tweetal dressings, verse broodjes en toebehoren….

En na het uitbuiken weer eens languit uitrekken voordat we nog effe in het zwembad dipten.. Enkele dames, waaronder Serena en Isabel, wilden graag met ons gaan kameren maar we stelden de voorwaarde dat ze dan eerst ons in het zwembad moesten vergezellen, waarop ze wijselijk besloten om op zoek te gaan naar anders slachtoffers…

De hele dag nodigde uit, nee sterker nog, verleide ons tot lui gedrag met relaxen als prioriteit... je zou je bijna gaan schamen maar dat gaat me net wat te ver... Jammer voor sommige dames die wat langer op een kamergang moeten wachten omdat hun beertje(s) in de zon of in het zwembad lagen maar van de andere kant lagen er ook genoeg dames zelf van de zon te genieten, dus de sfeer was weer lekker relaxt en ongedwongen... Zoals ik altijd zeg: "Hier kan een dagje Centerparcs niet tegenop!"

Hasta la Pasta kon inmiddels de verleiding van een schone Roemeense niet meer weerstaan en na een tijdje schootzitten met een wijntje van hem, sigaretje van aamu en bijna mijn worst (die van de bbq) zijn ze samen een "rondje gaan wandelen"... ja ja… die waren we wel even kwijt, zo bleek achteraf… Ondanks dat hij ons aangaf geen goesting te hebben heeft deze dame toch wat in hem losgemaakt. .. met twee sessie inclusief rookpauze tot gevolg. Daarna heeft hij ons weer in het zwembad vergezeld om wat sterke verhalen te vertellen die wij uiteraard niet wilden horen.

Btw toen we in het zwembad lagen en Maggy glazen kwam afruimen hebben we nog gekkigheid met haar uitgehaald en haar bijna het zwembad in gekregen.. Helaas vertrouwde ze ons niet (je vraagt je af waarom?) en bleef ze op een veilige afstand... je had haar gezicht moeten zien: een stralende glimlach! Zo kan het dus ook...

Na ja, van werken krijg je honger dus Hasta la Pasta trok weer richting de bbq en omdat eten in je eentje ongezellig is hebben aamu en ik hem maar weer vergezeld. ..  Nu met wat pilsjes op het terras, nog steeds in de relax modus... Toen ik aan de beurt was om pilsjes te halen (de buitenbar was inmiddels gesloten) heb ik ook nog even Anna goeiedag gezegd met wat kusjes en knuffels. Wie Anna kent weet dat ze altijd even vriendelijk is. In de benedenbar bleek de dj al goed op dreef te zijn. Je merkte dan ook dat meer en meer volk zich langzaam maar zeker naar beneden begon te begeven... Dat maakt het echter op het terras niet minder gezellig...

Hasta la Pasta had de toekomstige mevrouw Pasta weer op zijn schoot die hem vast en zeker weer de nodige wijntjes ging ontfutselen. .. ach ja, als het maar gezellig is... Aamu en ik keken nog steeds ongepopt toe maar het blijkt dat je op die manier ook goed kunt genieten! Hoewel ik inmiddels de snode plannen had om aan die status zo dadelijk toch een einde maken met een specifieke dame die ik vandaag al had gezien voordat Sixsens geopend was... insiders weten wel waar ik het over heb…

Hasta la Pasta klaagde voor de zoveelste keer dat ie niet tegen zo veel drank kon terwijl hij aan zijn zoveelste biertje nipte.. We probeerden hem samen met mevrouw Pasta nog wat Roemeens te leren zodat hij beter met mevrouw Pasta kon communiceren maar hij pikte het gewoonweg niet op...

Serena en Isabel deden tijdens een verkenningsrondje nog een verwoede poging om respectievelijk mij en aamu met wat opzwepende manele muziek en hun bewegende kontjes tot een kamergang (en een Baileys) te verleiden, hetgeen (voor hun) helaas niet gelukt is...

Inmiddels waren ook wij er aan toe om de catacomben in te gaan, waar de dj lustig zijn (behoorlijk harde) muziek ten ore bracht... Ook hier weer een gezellig en ongedwongen sfeertje...

In de bar op afwisselend goeie muziek (naar mijn oordeel) nog wat gedronken en meer dan gewoonlijk gedanst. Hasta la Pasta natuurlijk met mevrouw Pasta, die overigens vrij gemakkelijk van partner wisselde en ook mij meesleepte, daarna nog wat onbekenden en vervolgens weer op haar Hasta la Pasta-stekkie terug kwam. Toen tegen een uur of twaalf Crystal de bar in kwam heeft aamu er voor gezorgd dat ze ons snel vond (bedankt kerel!) en heb ik een tijd met haar staan swingen. Tja, als je dan een tijdje lang zo'n lekker kontje tegen je aan voelt rijden moet er toch iets moois ontstaan, of eerder gezegd groeien... dus tegen 0:20 zijn we maar een kamertje op gaan zoeken. Daarbij Hasta la Pasta en aamu in de steek latende en wetende dat er een goed kans zou bestaan dat ik ze niet meer zou zien vertrekken...

Boven bij de receptie Maggy eens lief aangekeken en begonnen met de woorden "Lieber Schatz...", waarop ze helemaal opleefde, me bijna verliefd aankeek en ik met gemak de sleutel van kamer 11 kon bemachtigen. Charmes werken dus echt wel bij haar...

Vervolgens tweeëneenhalf uur heerlijke sessie met Crystal gehad, zowel seks, knuffels, massage en wat je nog meer in die tijd kunt doen... om vervolgens iets na 3:00 uur weer geheel tevreden huiswaarts te rijden...

Met de woorden van de wijze Knaktuut: Illusion PLOPP!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #169 Gepost op: 9 juni 2014, 16:58:39 »
Gisteren, op zondag, een heerlijke dag gehad in Sixsens, het buitengedeelte was zonovergoten, bruisend en de meisjes naakt in het zwembad, leuk muziekje klonk op de achtergrond. aaaaaah genieten...
Tweede keer dat ik hier kom vandaag.
De line-up was ok, ik miste wel de optik-topper Simona, en ook de mooie Jenny, maar die laatste kwam later op de dag toch op het toneel.
De Macedonische Kim heb ik vandaag ook niet gezien.

Buiten wat relaxen en een gezellig uitje met vrienden had ik niet veel plannen om te kameren vandaag, beetje moe misschien vandaag.

Maar wat later op de dag, mezelf even in de kino genesteld. Er speelde er een goed filmpje, en net op dat moment kwam Victoria naar me toe om te polsen of er leven te bespeuren is in de gebroeders fijnschieter. Victoria is een bulgaarse van vooraan in de 20, met een lichtgewicht figuurtje.
Kleine fijnschieter had in no time zijn tent opgezet onder het handdoek. Maar grote fijnschieter lag er nogal verdwaasd bij, verlamd door een golf van geiligheid die zijn denken overspoelde.
Victoria keek me vragend aan, maar ik reageerde te traag denk ik, want ze ging terug weg. Ik denk "fuuuuuuuck, ik moet die terug gaan halen, ik kan mijzelf hier toch niet onafgewerkt in de kino laten liggen?"

Dus ik achter haar aan, ze zat ondertussen in de bar, en ik vroeg haar waarom ze zo snel wegging. Ze wou zich blijkbaar niet opdringen, ze is een beetje een introvert meisje had ik de indruk. Anyway, even later lagen we terug in de kino voor een nieuwe aangename kennismaking. Ze kwam als een lief poesje tegen me aanliggen, me zeer teder knuffelend en strelend, een beetje pratend over vannalles en nog wat. Ook kleine fijnschieter kreeg opnieuw te maken met haar toch wel zeer erotische manier van aanraken, terwijl ze me begon te tongzoenen. Alles op een zeer ongedwongen manier, en ze was compleet op haar gemak, een echte GFE. Wat later werd het tijd om een stap verder te gaan, en ging ze langzaam naar beneden om kleine fijnschieter te laten sidderen van geluk.
Ik ben normaal niet het type om met mijn pisa toren open en bloot in een publieke ruimte toeristen te lokken, maar zijn kon me zoooo laten genieten, dat ik het niet kon opbrengen dit hemelse gevoel te onderbreken en naar een kamer te verhuizen. Ik was echt zo aan het genieten, dat het me geen fuck meer uitmaakte. Haar pijptechniek is echt niet normaal goed, en niet snel, machinaal of hard, maar traag en met zeer veel gevoel.
We wisselden even later naar een 69 voor nog meer genot, ik moest oppassen om niet te snel klaar te komen want dit was echt te lekker, en soms vroeg ik haar om heel even te stoppen, terwijl ik haar verder likte.
Na dit uitgebreide lik- en slurpwerk werd het tijd voor cowgirl. Naar een kamer gaan zat er nu echt niet meer bij. Ik was zo geil dat ik dacht, let's do this, ook al lagen we daar vrij zichtbaar onder een spot. Zij kwam lekker op me rijden, zittend terwijl ik haar tieten kneedde, aflikte en liggend + tongzoenend.
Daarna nog een missio gedaan, gevolgd door een zittende missio, wat een mooi uitzicht, beentjes open en de spot op dat platte buikje en kleine muisje. De intensiteit van het beukwerk verhoogde en zij het niet kon laten "lichtjes" te kreunen (gelukkig want ik hou niet van luidruchtige tennisspeelsters). Mja, bij dit soort actie komt er al eens nu en dan een kerel in de kino kijken om een blik op te vangen van de actie.
Voor mij is het best wel grensoverschrijdend, en ik genoot zowaar van het idee alle schroom te laten vallen en lekker vrij te zijn.
Daarna werd het tijd voor doggy style, damn die Victoria heeft een smal kontje, da's weer echt iets voor fijnschieter. Ik zat al direkt in 6e versnelling door mijn geiligheid, en merkte al direkt dat ik even moest terugschakelen om het hoogtepunt uit te stellen. Haar weer recht getrokken zodat ik langs achter met haar borsten spelen en tongzoenen terwijl zij me lichtje met haar kontje bleef teasen. Daarna terug head down en ass up voor een eindsprint.
DAMN GIRL!
Daarna nam ze haar tijd om rustig tegen me aan te liggen, knuffelend en zoenend.
Wat een schatje....

De sessie afgerond met een koele douche, waarna Jenny tegen mij aanliep en mij op een wat verlegen maar geile manier aankeek. Jenny is een 24jarige slanke en grote fotomodelachtige roemeense. Victoria had me veranderd in een testoronbom, waardoor het scheelde niks of ik had Jenny terplekke genaaid.
Beseffend dat ik een denkende mens ben die in staat moet zijn zijn dierlijke impulsen te beheersen, beloofde ik Jenny later nog op haar terug te komen, wat ook zo geschiedde een uurtje later, toen ik door haar gelonkt werd in de Marocco lounge.
Daar een beetje verstrengeld op de bank gelegen, en ook zij was zeer lief in aanpak en best wel relax. Ze begon me zachtjes te kussen in nek en wangen, maar ik merkte dat ze de mond oversloeg, waarop ik haar vroeg of ze geen tongzoenen doet. Ze zei dat ze dat wel doet als ik haar voor een uurtje zou boeken, maar voor een half uur doet ze dat niet. Damn, da's wel een afknapper wat als ze met zo een uitleg bij mij afkomen dan is de sfeer eigenlijk al naar de kloten. Ze zag dat aan mij, want ik had er plots niet veel zin meer in. Ik maakte zowat aanstalten om weg te gaan, maar ze trok me wat terug, en begon me zowat lichtjes om de lippen te kussen, een tong kwam er wel niet bij te pas. Ik twijfelde. Ze vroeg me of ze een key mocht gaan halen. Maar ik had eigenlijk de smaak te pakken van het neuken in een publieke ruimte, en aangezien die marocco kamer best een donkere hoek is, vond ik dat ideaal. Ik denk: als ze dan niet tongzoent, dan heb ik daar toch nog de kick van. Dus ik vroeg ik haar of we het niet gewoon ter plekke konden doen. Maar dat wou ze niet, ze wil enkel op te kamer. Ai, das weer spijtig. Een teleurgestelde fijnschieter nam afscheid van een teleurgestelde Jenny. No hard feelings, maar terwijl ik de Marocco kamer verliet zag ik jaloers toe hoe een kerel in de andere hoek van de Marocco lounge wel een geil nummertje aan het maken was met een niet zo terughoudend meisie... zucht

Normaal zou ik wel voor de bijl zijn gegaan voor zo een mooi en lief meisje, maar ik besef nu steeds meer dat als ik echt een topsessie wil, ik selectiever moet tewerk gaan.
Ik merkte dat ook vorige keer in Sixsens:
Kim begon mij in de bar al spontaan te tongzoenen zonder boe of bah, en dat werd een geile topkamer.
Optikfick Simon deed geen tongzoenen in de bar, en ook niet op de kamer. Het was daardoor geen slechte kamer, en ze is lief en al wat je wil, maar een echte topsessie vereist voor mij toch dat er geen "terughoudendheid" te bespeuren is bij de dame in kwestie.

Vanaf nu ga ik meer geloven in daden ipv in woorden, want dames beloven vaak vanalles, terwijl er op de kamer niets van komt.
Een topdame die heeft je simpelweg al geil gemaakt tijdens haar presale, ipv met de belofte dat het op de kamer wel zal komen.

Op het einde van de dag nog een amuzant spektakel gezien op het buitengedeelte: daar staan 2 ronde hugh heffner bedden in het midden onder het licht van de spots van de buitenbar. Op elk bed vond zich op dat moment een hardcore porno sessie plaats op nogal luidruchtige wijze. Deze kerels stonden duidelijk graag in het middelpunt van de aandacht. Leek wel een pornoset

Alleszinds, een topdag gehad in Sixsens:

+ top-wellness
+ lekker eten
+ leuke dames die niet vies zijn van een beetje skinny dipping in het buitenzwembad
+ aangename pré- en aftersales
+ leuk sociaal contact

Normaal heeft een club zo zijn voor-en nadelen, maar deze club lijkt een goeie mix van alle wensen der mens te hebben. Doe zo voort...

Als ik dan toch 1 ding op mijn wensenlijstje mag zetten:
een iets lossere bubbelbadpolitiek, er is nl. niets lekkerder dan met een dame dicht tegen je aan in deze heerlijk warme jacuzzi te zitten.

By the way, vandaag een jong getrouwd koppeltje gezien in Sixsens, het was hun eerste clubervaring en ze deelden met ons wat ze ervan vonden en hoe hun kamer was verlopen. Is de eerste keer dat ik een koppel zag in een saunaclub, vind ik wel leuk zulke openminded mensen. Maar blijkbaar kan het niet in elke club heb ik vernomen. Ik vind het top dat Sixsens dit wel toelaat.
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #170 Gepost op: 9 juni 2014, 20:52:40 »
i was yesterdyay in six sense with a friend.
I know that its difficult to have a good linup on sunday, whatever the club.
But it was one of the worst linup of my career.
I just had time to test a new girl in six sense : clarisse.hu, a young 20 yo hungarian girl coming from Ying yang. wonderful body and goos sex technique.
yes the club is conformtable with this sun (swimming pool, outside bar, good wellness part, the food is good and the price entrance is reasonable) but i am mainly coming to brothel for the girls and unfortunetly, the linup in Six sense these days does not worth a visit...

Steffi.hu was not there this sunday, thats does not help i admeet
100% pure pork

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #171 Gepost op: 11 juni 2014, 19:16:40 »
Nog aan de Griffonica kuur van een Merck dieetje was het al weer tijd voor een ander soort buitenvakantie de soleil van het zesde prikkelende zintuig op zoek naar dames met de nodige zuig zin. Een kleine D-reizen tour over de idylisch heuvelrug van wegopbrekingen iemand oppikken op een Rendez-Vous Point (RP). Met behulp van de nieuwe PIM-SM functie in TomTom was dat goed te vinden. De A2 genomen richting de grens van Saunaclubland. Achteraf bleek dat we beter de 3 richting Frankfurt hadden kunnen nemen, dat had sneller geweest.

Geen Saunaclub avontuur is compleet zonder een korte sprint op de Deutsche Autobahn. Dus na de file in de volle zon toch maar links afgeslagen richting onze overburen voor een korte sprint naar de krochten van een middeleeuws Duits oerdorp. Ook weer met de nodige wegopbrekingen. Op zoek naar een simpel, schoon, maar voornamelijk doeltreffend en betaalbaar hotel om een verkort ijsberen wintertukkie te doen tussen de clubbedrijven door. Wegens de aanhoudende file drukte een dik uur later na verwachtte ETA en ver na happy hour arriveerden we dan alsnog vrolijk op een redelijk bezette parkeer plaats na ook half Lemiers herontdekt te hebben.

We kregen keurig een badjas en handdoek bij aankomst wat we respectievelijk met een stukje plastic en een a4tje mochten afrekenen en liepen door naar om de omkleedruimte waar ik weer even diep moest nadenken hoe het vernuftende kluisjes systeem werkte. Gewapend in badjas met handdoek, nog geen 2 stappen buiten de kleedkamer, greep Seléna (uitspraak: sè-leena) al  mijn hand. “Ah there you are. Come with me!”.  Nu had ik het voornemen om eerst het zwembad te inspecteren en wilde ik ook niet nog een uur later pas acte de présence geven. Daarnaast had ik geen idee wie ze was. Dit kleine Duracel-konijntje zag ik wat later al stuiterend van ijsbeer naar ijsbeer wiebelen op de ligstoelen bij het zwembad. 

Een vermiste personen aangifte was al in de maak in de Live uit Sixsens-thread. Dat later gevuld werd met feiten en weetjes over de Roemeense les van mijn reisgenoot. Licht verbaasd stond ik toe te kijken hoe een Bulgaarse een bord zout met wat stukjes spareribs verorberde. Meer verbaasd dat dit ook al in het Maastrichtse ingeburgerd bleek te zijn. Ik ging maar snel wat verkoelende gerstenat halen voordat iedereen uitdroogde. In een tuin vol jonge mokkels, een nieuwe mooie buitenbar en de zon die doorkwam werden we overvallen door een gevoel van voldaanheid. We zijn er.

Mijn reisgenoot werd weldra gespot door een van zijn Roemeens iubietjes. Later zagen we alleen nog Iubi zelf. Af en toe kwam ze met zijn armband wat glazen wijn halen. Zolang deze niet vast zat aan een afgezaagde ledemaat maakten we ons geen zorgen. Samen met de reisgenoot, zijn iubi en een gelegenheids-snorder het BBQ buffet uitgeprobeerd. Met onder andere zalmmoten van de BBQ. Erg lekker allemaal! De BBQ stond ook al aan bij binnenkomst dus er hing al een hele tijd zo'n heerlijk BBQ geur.

We konden het mooie zwembad natuurlijk niet onbenut laten voor een bommetje, zodat menig Duitser zijn boek mocht uitwringen. Het kind-aan-huis liet zien hoe een beschaafde man dat deed. En nam gewoon het trapje het zwembad in. Maar zeg nou zelf, een bommetje is veel leuker. Verder onder onsjes uitwisselen en bijkeuvelen in het thermische water onder toezicht van een uiteindelijk blauwe lucht en stralende zon.

Een tenger Roemeentje wenkt me naar de kant. Wilde zich voorstellen toen Seléna (uitspraak: sè-leena) voordrong waardoor ik later expres haar verwarde met Isabel toen deze op schoot zat te wippen, vissend naar sterke drank en echte mannen. Isabel begon met een standaard opening. Welke ook wel de Roemeense opening genoemd wordt tegenwoordig.

“Come. I want you to fuck me in the room”, wijzend naar haar poesje.
“In pool?”.
“No in room”.
“I only fuck when the sun don’t shine. Come swim?”
, bluffend. 
“If you go with me in the room. I go in pool with you later”.  
We weten allemaal hoe dat eindigt natuurlijk. In mijn geval niet op een kamer.

De dames later nog in de zetel op schoot. Moest ik me gewoon weer voorstellen. "Je moet van schoot af mop, ik moet even drinken halen voor mijn vrienden". "Ja dan wil ik een Baileys", vroegen ze nog. Maar ze waren al weer sneller weg dan wij konden zuchten.

Beneden aan de bar plaats genomen. We opende het het fluitjes-slam-feest onder genot van luide muziek. De lieve dame achter de bar stelde geen vragen, maar vulde gewoon weer de glazen als ze leeg waren. Een (te) mooi Roemeentje in een klingelrokje danste op de muziek en toen ik haar vanuit mijn ooghoek toekeek stond ze snel bij me. “Hi, you want to go room with me?”. “ No, sorry I don’t”. “Why not?”. “Because”. “Why not?”. Keek ze me aan. Ik ben toch lekker moet ze gedacht hebben. Ik ben lekker en iedereen wil mij. Ook jij. Ik lachte en vertelde haar dat ze mij zo op deze manier niet opwond. “Is dat nou je 3 jaar club ervaring dat je zoiets kan afslaan?”, vraagt mijn reisgenoot. “Ja, denk het wel. Het is een lekker jong ding. Maar dat koud op kamer vragen zonder ook maar iets te verleiden dat wordt hem niet. Dat leergeld heb ik inmiddels wel betaald”.

Ik gaf de heren en dame aan dat ik even ging douchen. Met de bedoeling om dan eens een dame van dichterbij bekijken. De eerste dame die ik spotte, een klein lief blond meisje met sexy brilletje, bracht ik toch maar even naar mijn gasten bij de bar. Boven bij de Theke een handdoek gepakt en een verdieping lager me laten nat regenen met douchewater.

Viktoria – Bulgaarse (~ midden 20)

Al afdrogend spotte ik de chocolade snoepende Viktoria. Al snel had ik ook een chocolaatje in mijn mond en haar hand in de mijne. Niet veel later stond ik met een halve badjas om in de oosterse ruimte. Er waren nog wat mensen maar die verdwenen al snel naar de achtergrond en had ik alleen nog aandacht voor Viktoria. Half over elkaar krioelend zag zij geen reden om deze betoverende ruimte niet verlaten en dus mijn badjas laten vallen waarbij al zoenend haar niemendalletje uitging. Twee prachtige borsten lokten mijn handen en haar prachtige zandloper figuurtje mijn ogen. Rap zat haar mondje tussen mijn benen. In een wazige blik zag ik passanten met plaatsvervangende schaamte versnellen bij het aanzien van de gebotvierde lusten en het slokkende Bulgaarse meisje. Een Italiaans kauwgommetje werd aangebracht en Viktoria klom boven op als een opgewonden vriendinnetje. Ik tilde haar voorzichtig op en legde haar op haar rug met haar hoofd op een kussen. Heftig kussend zetten we het spel voort in een deze zetting. In verte riep een jong groentje dat de hele avond al met een hand zijn onderkaak moest ophouden: “Kijk! Die lijpe gast ligt gewoon hier te neuken!”. En waarom niet toch?

Weer naar boven om een handdoek te pakken. Een tweede voor Viktoria. En een 3e voor onze live verslaggever die ook even ging douchen. Wat was hij wel niet van plan? We hebben hem niet meer terug gezien naderhand.

Terug in de bar bleek er bijna een amber alert te zijn uitgezet. Ik verontschuldigde me maar dat ik een 2e keer was gaan douchen. “Een keer niet genoeg?”. “Nee ik wil graag fris zijn voor en na de dames”. We besloten maar even buiten te kijken of er nog andere edelmetalen of andere interessante snoepjes aanwezig waren. In de gang nog een dame ontmoet die buiten wilde seksen. In het zwembad vroeg ik nog. Maar dat mag niet, zei ze. Precies en daarom is het toch extra spannend of niet. Maar helaas; te braaf. 

Boven aangekomen lagen er zo waar 2 dames – Melly en Yulia - in het zwembad. We pakten er een ligstoel bij. Ik rookte nog een sigaret en stond op om 2 handdoeken te halen. Het mooi verlichte zwembad was te verleidelijk om er niet bij de dames in te springen. Melly deed direct een dappere poging tot onderwaterpijpen bij mijn reisgenoot, terwijl Yulia zich als een dolfijntje ontpopte. Als er een ijsbeer over de het dam in het water valt, volgen er snel meer dus ze werd het alsnog gezellig in de heerlijk verwarmde zoutwater en niet naar chloor stikkende water. Melly had spontaan een idee ze zouden er maar 1 kamer voor nodig hebben en wellicht een mobiele versie van twister. Helaas twijfelden we te lang en zo eindigde we alsnog met alleen de mannen in het water.

Bianca – Roemeense (~ midden 20)

Met Bianca had ik aan de bar al mee zitten flirten en tegen het eind van de avond eindigde we op het buiten terras. Na leuk sympathiek gesprekje zonder erotische lading op kamer gegaan. Hoewel weinig bijzonder wel een prettige kamer gemaakt en een mooie afsluiting van de deze prachtige dag.

Het blonde meisje met sexy bril en Licky Luke hebben we de rest van de avond niet meer gezien. Hasta la pasta had zich onder een Roemeentje verstopt, maar met de uitgestorven bar zo rond half 3 was hij toch te makkelijk vindbaar.

Spullen gepakt, afgerekend en de korte reis naar het hotel gemaakt. Met het mooie uitzicht op gewoon nog een dagje saunaclubben tevreden in mijn mand gekropen om 7 uur later door de wekker uit een hele diepe slaap gehaald te worden.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #172 Gepost op: 28 juli 2014, 16:37:37 »
afgelopen zaterdag naar de Sixsens in Vaals afgezakt.
was er ook in de beginperiode maar toen viel de line-up nog tegen,hoewel de club door zijn infrastruktuur wel zeker over potentieel beschikt om tot een topzaak te komen.
nu hoorde ik waaien dat er meer vrouwen zouden zijn dus why not? maar die thekefrau,wat een teringwijf zouden ze in Nederland zeggen;bekeek mijn vrijkaart of ik een crimineel en/of valsmunter zou zijn en vroeg ijskoud;welk forum? nu had ik geen zin in een kruisverhoor,hoewel ik haar de naam van het forum vertelde,en ze na het bestuderen van de code zei dat het oké was,ik vond haar gedrag helemaal niet oké,en begrijp wel dat ze mij niet allemaal moeten komen knuffelen zoals in mijn vaste clubs,maar ook in de zaken waar ik voor de eerste keer kom,ook over heel Duitsland,blijft men telkens beleefd.
ik wilde haar zeggen dat ze die vrijkaart kon steken waar het zonlicht niet schijnt en naar een andere club trekken.
Alleen,ik had al tegen een mooie meid van een ander club gezegd dat ze opnieuw niet naar Belgie kan komen door privéomstandigheden en dan ging ze maar werken,maar het zou raar overkomen indien ik dan daar voor haar neus onverwacht zou staan.
Lieg niet graag maar kan ook niet abrubt hard neen zeggen tegen een mooie meid.
ach er zijn nog andere clubs ook zoals Babylon ofzo,maar daar zag ik een knap mokkel heupwiegend voorbijtrippelen,die moet ik vandaag hebben.
zij lachen,ik tegen haar,ga eerst wat aansterken met ontbijt middag(was iets na 13h)zij;dan ga ik eerst naar andere klant jagen en werken,ik amai,die laat er geen gras overe groeien ; Lolita was haar naam,en ze had nog nooit van het beruchte boek en bekende film gehoord,teminste,ze dacht dat het over een pornofilm ging.
toen ik de maatjes wat liet zakken(ontbijt was behoorlijk zonder meer,zoals ook later de BBQ)en een meid achter de tuinbar herkende die vroeger in YY ook als bardame werkzaam was,praatje gemaakt,in YY zouden heden vooral jongeren komen volgens haar,minder relaxt dan hier.

dus wat aan het zwembad,komt die lolita op mij liggen met haar handen op mijn fluit en haar tong diep in mijn mond.
deed haar zonnebril af,en ook haar gezicht is aantrekkelijk,dus komaan,gaan met die banaan.

ondertussen waren oa Ricardo en DeLaef ook weer present,altijd in goede humeur uitgelaten,later kregen ze nog gezelscap van ander noorderburen,en aan een tafel zaten ook wat Genk supporters.
een jonge gast volledig met tattos keek zo gefascineerd naar de tour dat hij geen oog had voor de meer en meer binnenkomende meiden in alle kleuren en maten. maar ook de leeftijd van de klanten was vrij gevarieerd zonder dat het echt druk was,meer meiden dan venten.
een noorderbuur waarschuwde me nog voor Lolita dat ze niet altijd eerlijk is bij het afrekenen. maar dat was correct hoor,100euro voor een uur met FT afgemaakt.
wel raar dat ze zei niet graag mannen voor maar een half uur te hebben en ze vroeg me warempel om de hele dag bij mij te blijven,weliswaar tegen een prijs,ze werkt altijd tot maar 20h en dan gaat ze naar huis;ik tegen een prijs,maar meisje toch ik vind het al vervelend dat ze zonder afgesproken bedrag bij mij blijven en dat doen ze altijd omdat ze weten dat ik vrij veel naar de kamer ga(slechts een hele tijd geleden vond ik het wel aangenaam,toen de knapste bij mij altijd bleef en geen oog had voor anderen maar dat is al een heel tijd geleden en zeker haar zaken niet.

lekker wijfje die Lolita,maar zag ze nog de gehele dag jagen,ik had haar eerlijk gezegd dat ik anderen wil en zeker niet zeker was dat ik opnieuw met haar ging ondanks de uitstekende service.

wat koelte zookend in de bar en op een gegeven moment dacht ik opnieuw in Rio te zijn.
eerst overvallen door een meid uit Santa Domingio,en dan door een Cubaanse en telkens met forse boezem en achtersten,kortom meer types voor BS en ivm borsten voor Megaboob.
ineens begint een Bulgaarse mij niet alleen te tz maar ook te pijpen en dat deed ze niet slecht.
dus kon niet anders dan opnieuw naar de kamer,eens uitgekleed waren de vrouwelijke vormen van ik dacht Kelly,niet in verhouding,maar ze zoog wel zeer goed en zag al in het begin dat dit een geile meid is van nature.
bij afrekenen vroeg ze mij 50euro extra voor de FT,nu ben ik niet de man,die gaat zeuren of klikken bij het manegement,maar zal dan de meid wel vermijden in de toekomst,geen kans meer geven,maar nu dacht ik eraan;in tegenstelling tot Lolita,die alles in de badkamer onmiddellijk ging uitspuwen slikte deze alles in. en dan schijnt dit tarief wel gangbaar te zijn.
moet zeggen dat de twee Lollita en deze mij de heled ag nog hartelijk kwamen begroeten,maar mijn oog viel al op een duo dat meer met hun I-Phone zat te spelen en te giegelen dan achter klanten te jagen,de knapste van de twe,moest ik hebben,een zigeunerinachtig meisje,jong uiteraar met lange zwarte krulhaar.
een meid weet wanneer je haar aankijkt en ze keek lachend op,ik haar wenken,ze kwam op mijn schoot,nog maar 19jaar en nieuw,Isabel uit Macedonie.
wat lollen,dollen,small talk en hup weer naar de kamer,alweer? riepen de twee bekenden Laef en Ricardo,maar het moet maar niet zo lekker zijn en we leven maar een keer op deze planeet en zeer kort dus laten we er het beste van maken.
en de sex,ze was nog wat timide maar de sessie was zeker goed niet het topniveau van bv Barcelona,Anderlecht of Bayern Munchen maar gewoon goed zoals bv Ajax.
de avond viel,en at wat van BBQ,maar ondanks al de sex door de hitte niet echt veel honger.
eens terug naar de bar en daar zag ik de mooiste van allemaal,wat zeg ik,zelden zo een mooi gezicht gezien,en ook ogen,zelfs misschien mooier dan C,Y,en S.
ze was,wat een surprise afkomstig uit Roemenie en werkzaam onder de naam Cleopatra.
ze kwam van Acapulcu,waar ze na drie weken al vertrok omdat ze haar draai niet kon vinden en u pas nieuw in SS. maar ik heb zo een vermoeden dat ze daar ook niet lang zal blijven.
ik naar haar lachen dus,zij terugsmil en na wat gepraat zat deze afgeleefde oude man met deze jonge babe te TZ aan de bar. stelde wat meer comfort voor,dus ons gevrij en voorspel verder gezet in de zetel vlakbij de toog en dan uiteraard weer naar de kamer.
ik was,ook door de warmte,echter stikop en dat lief kind,zeer teder,maar moeite doen. Enig minpuntje,haar borsten hingen wat,ondanks nog geen kinderen,maar ik heb het liever zo dan silliconen. leve de natuur,maar ikzelf was op en besloot maar eens op mijn gemak naar huis te rijden.
het afscheid van een andere thekefrau was heel wat vriendelijker dan bij mijn aankomst.

slot ; deze club heeft potentieel,zeker met dat zwembad enzo,zowel de bezoekers als het damesaanbod lijkt me heel divers,er zijn babes aanwezig,maar ook dames die ik in geen tijden zou aanraken.
maar dat is persoonlijke smaak.
Sixsens krijgt zeker nog een herkansing maar niet onmiddellijk en het ontvangst mag vriendelijker. 
 
  Note : rommel uit ander forum verwijderd
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2014, 16:42:58 door mechelen »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #173 Gepost op: 9 augustus 2014, 00:33:55 »
Sixsens 8-8-2014
Berenreünie met de Chef Rondleidingen…


Grappig hoe de dingen soms vanzelf zo kunnen lopen…  Eerder deze week kreeg ik van KanariePiet (die weer genoemd mag worden) bericht dat hij samen met eagelke op vrijdag zou gaan clubben, maar dat hun keuze nog zou moeten worden gemaakt voor Yin Yang of Sixsens. Beiden waren al een hele tijd niet meer in Sixsens geweest en omdat Eddy_V mij eerder gepromoveerd heeft tot Chef Rondleidingen in Sixsens viel de beslissing uiteindelijk op deze club, op voorwaarde dat ik ze de vernieuwingen van de club (en zo) zou laten zien. Kort daarop kreeg ik bericht van Eddy_V die ook wel wilde clubben op vrijdag en twijfelde tussen Babylon en Sixsens. Ook deze maakte uiteindelijk de keuze voor Sixsens, mede omdat hij daar op deze vrijdag een verplichte herhalingscursus van 8 juli nog moest inhalen… Vervolgens heb ik Vendezz kunnen overhalen om zich bij ons te voegen en daarna kwam Knaktuut er ook nog gezellig bij!

Ik arriveerde iets later dan verwacht maar toch nog lekker vroeg, zo rond 11:45 uur. In de kleedkamers hoorde ik tijdens het omkleden al bekende stemmen: Eddy_V en eagelke. Nog voordat ik gedag kon zeggen hoorde ik mijn naam noemen, dus eerst maar eens stilletjes geluisterd wat er zo allemaal over de Chef werd gekletst… gelukkig alleen maar positief! En natuurlijk hooggespannen verwachtingen over de aangekondigde rondleiding.. Daarna toch maar even mezelf getoond en handjes geschud, waarna we even hebben gekletst en gedoucht en zie daar, KanariePiet was gearriveerd. Eerst met zijn vieren een ontbijtje genuttigd en wederom bijgekletst, daarna naar de bar afgedaald voor een eerste pintje/colaatje/watertje/iets anders (aankruisen wat gewenst is). Eenmaal in de bar moest de Chef zich eerst even melden bij Willy, die hem boven tijdens het wachten op zijn vers gebakken eitjes al gevraagd had naar zijn mening over de interieurwijzigingen in de bar beneden. Zo kreeg de Chef zelf ook nog een kleine rondleiding, inclusief alle bijbehorende uitleg en enkele nog te ontvouwen toekomstplannen… hoognodig om qua kennis en informatie bij te blijven!

Na de nieuwe informatie van Willy aangehoord (en in de oren geknoopt) te hebben ging ik weer terug naar mijn groep zodat die niet zouden gaan uitwaaieren en eventueel verdwalen natuurlijk. Ik hoorde al enkele beren enigszins ontevreden knorren over het feit dat ik mijn groep even in de steek gelaten had, maar ja, dat soort toeristen (ditmaal uit België) kom je natuurlijk overal tegen. Met de gedachten aan de fooienpet aan het eind van de rondleiding hield iedereen zich uiteindelijk dan toch maar gedeisd…

Natuurlijk is er geen route te bedenken waar ik geen stop maak bij de lieftallige Anna en nadat ik weer de meest hartelijke begroeting van haar had gekregen ging de route door naar het buitengebied, althans dat was het plan. Toen ik daar aankwam bleek de groep zich deels te hebben afgesplitst en stond ik enkel met Eddy_V op het terras. Voor de achtergebleven ijsberen bleek de lokroep van het bier blijkbaar groter dan die van het zwembad, maar ik vertrouwde er 100% op dat ze zich spoedig weer bij de groep zouden voegen. Intussen was het tijd voor een pauze welke door Eddy_V en mij in het verwarmde zwembad werd doorgebracht. Een belangrijk uitzichtpunt op de route, omdat men van daaruit een prima blik heeft op terras en de zich daar bevindende dames en heren.

Na de zwempauze eventjes in de ligstoelen opdrogen en plots kwam het hoofd van eagelke bij de receptie naar buiten om te melden dat hij een korte verdiepingscursus had geboekt met Seléna. Met alle moeite van de wereld kreeg ik hem die cursus niet uit zijn hoofd gepraat en zo verdween hij gedurende een dik half uur naar een van de afgelegen kamers. Zoals dat meestal gaat bij een lid dat afdwaalt van de kudde kwam hij daarna met hangende pootjes terug. “I told you so” was hier op zijn plaats maar de Chef is gelukkig niet zo dat hij dat dan hardop zegt. Het ging ook allemaal zo snel… maar daar zorgde de dame in kwestie eigenlijk ook wel voor.

Tijdens het opdrogen kreeg ik gezelschap van Georgia (als ik het goed schrijf), een vrolijke Roemeense met een stralende glimlach. Ze kwam wat knuffelen en kriebelen en omdat het toch even pauze voor de Chef was ben ik even een half uurtje met haar op werkbespreking geweest, om te kijken of ik nog wat tips kon krijgen voor het restant van de rondleiding. Helaas had ze meer aandacht voor andere zaken dus veel wijzer ben ik er niet van geworden, maar de werkbespreking op zich was wel zeer prettig verlopen, dat dan weer wel. Soms heb je aan weinig woorden genoeg…

Terugkomend op het terras waren Vendezz en Knaktuut intussen gearriveerd en op mijn weg naar hen ontwaarde ik de altijd goedlachse Gaby, die ik natuurlijk op mijn begroeting van deze heren liet voorgaan. Op dat moment was de groep weer compleet en kon er een drankpauze worden ingelast. In mijn ooghoeken zag ik Carmen en haar vriendinnetje Cleo nog even over het terras zwerven maar die verdwenen in verband met de inmiddels gestarte regen al gauw naar de bar beneden. Tot zo dames…

Even later in de bar met Eddy_V, Vendezz en Knaktuut. Eagelke moest helaas redelijk vroeg naar huis en KanariePiet had op weg naar de bar blijkbaar een verkeerde afslag met Anna-Maria genomen. Als hij zich beter bij de Chef geïnformeerd zou hebben was ook die kamergang te voorkomen geweest, maar ja, wie niet wil luisteren (of vragen)…

Eddy_V kennende dacht ik wel een plezier te kunnen doen met een kennismaking met Cleo, dus toen ik die de bar in zag komen ben ik naar haar toe gegaan en heb haar gevraagd of ik haar mocht voorstellen aan een lid van mijn groep. Ik nam haar mee en stelde haar aan Eddy_V voor, die kort daarna met haar een diepere kennismaking is gestart en sindsdien spoorloos was…

Bij de daarop volgende sanitaire stop kwam ik nog Claudia tegen, waarmee ik bij mijn vorige bezoek een zeer geslaagde werkbespreking had gehouden en die aangaf dat ze daar zeer graag een vervolg aan wilde geven. Helaas zat mijn schema voor vandaag al dus danig vol dat ik haar moest teleurstellen, hetgeen ze uiterst sportief opnam met de woorden ”perhaps next time”. Alle signalen die ik daarna nog van haar ontving wezen erop dat ze mij daar graag zo vaak mogelijk aan wilde laten herinneren…

Na terugkeer in de bar en het uitwisselen van de laatste informatie met de overgebleven leden van mijn groep kwam Amalia nog even zeer prettig kennis maken en heb ik ook met haar een half uurtje werkbespreking gehouden in haar kantoortje op nummer dertien. Wederom relatief weinig nieuwe informatie maar ook hier weer een uiterst prettige bespreking en een zeer bevredigend resultaat. Haar heb ik dan ook maar toegevoegd aan mijn portfolio van reisleidsters die ik wellicht herhaaldelijk zal bezoeken… overigens was dat niet echt nodig want ook zij gaf mij de rest van mijn bezoek meerdere signalen waardoor ik dit niet zou kunnen vergeten…

Terugkomend in de bar miste ik wederom een lid van mijn groep, namelijk Knaktuut, maar toen ik de beschrijving hoorde van de dame die hem een verdiepingscursus zou geven wist ik al gauw dat dat Gaby moest zijn en van haar cursussen wist ik dat die eveneens tot een zeer bevredigend resultaat zouden leiden, waardoor ik dan toch wel weer gerustgesteld was…

Een volgende verdiepingscursus van Seléna, die zich zomaar op mijn schoot wurmde, heb ik wijselijk afgeslagen, wetende dat de informatie van haar cursussen veelal weinig toevoegt en vaak een teleurstellende resultaat oplevert. Toen ik haar aangaf dat ik niet meer veel tijd had voor een eventuele cursus, zelfs niet voor de spoedcursussen die zij normaliter het liefst geeft, had ze mij dan ook al weer snel verlaten…

De geboekte tijd was bijna om en helaas moest ik met deze informatie ook Gaby teleurstellen toen zij terug kwam van het cursus met Knaktuut. Echter, Gaby is zeer correct en dusdanig professioneel dat ze zich snel over een dergelijke teleurstelling heen zet en gewoon vraagt of wij dan de volgende keer een afspraak kunnen boeken, waarvan ik beloofde dat ik er mijn uiterste best voor zou doen. Kijk, zo kan het dus ook…

Iets na 17:00 uur heb ik dan ook afscheid genomen van het grootste deel van mijn groep, hen daarbij op het hart drukkend om vooral snel terug te komen en de geleerde kennis in de praktijk te brengen. De diverse dames die ik heb had aangewezen kunnen dan dienen om het geheugen enigszins op te frissen mocht men alsnog hier of daar de weg kwijt raken…

« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2014, 01:41:06 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #174 Gepost op: 9 augustus 2014, 12:12:09 »
Zoals al uitgebreid toegelicht door Licky Luke, ben ik gisteren met oa LL, Vendezz, Eagelke, Eddy­­_V en Knaktuut in Sixsens beland. Wegens professionele verplichtingen later op de avond, zou het bezoek, tegen mijn gewoonte in, beperkt blijven in tijd: ik ben uiteindelijk in Sixsens geweest van 11u45 te 18u45.
 
Wegens tijdgebrek en omdat er veel bij te praten viel met de kameraden, heb ik uitzonderlijk geen gebruik gemaakt van de welness en heb ik ’s avonds ook niet warm gegeten. Dat warm eten zag er btw wel lekker uit moet ik zeggen.
 
's Middags heb ik wel een lekker ontbijtje genoten: een broodje met saucisse, camembert, groentjes en ‘mini-brochettes’ (augurk, ajuin, paprika en een olijf). Energie opdoen voor later, heet dat.
 
Ik heb het merendeel van de tijd doorgebracht in de bar of aan het zwembad. Overal heerste er gisteren een gezellige drukte. Er waren zeker voldoende vrouwen aanwezig. Ook met verschillende Vlaamse en Nederlandse ijsberen kennis gemaakt.
 
Ik heb gekamerd met Anna-Maria (onvoldoende) en Georgia (voldoende zonder meer). Voor meer details over deze kamergangen: zie hun respectievelijke topics.
 
Na 7 aangename uurtjes, 2 kamergangen, veel zeveren met de kameraden (waarbij we soms weinig begripvolle blikken kregen van enkele meiden: ‘komen die venten hier om te neuken of om te vergaderen' ;)), moest ik jammer genoeg vertrekken.

Maar het was weer heel leuk geweest en Sixsens ziet mij zeker snel terug! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #175 Gepost op: 15 augustus 2014, 14:07:19 »
Gisteren, na minder dan een week afwezigheid, weer in SS beland. Initieel stond er een bezoek aan PE op het menu, maar het druilerige weer en de aanwezigheid van Vrouwenzot, Eddy_V en Vendezz in SS, deden me besluiten opnieuw naar Vaals te rijden.

Bij mijn aankomst om 12u waren er al behoorlijk wat mannen en vrouwen in de club aanwezig, maar mijn kameraden vielen nog nergens te bespeuren.

Ik heb dan maar eerst even in de bar rondgehangen, waar toen al behoorlijk wat vrouwen zaten. Op Janina en Georgia na, zat daar echter niets interessants bij.

Vervolgens besloten een deugddoend ontbijtje te nuttigen: 2 broodjes met hesp, stukje camembert, ei, tomaat, komkommer en 2 'brochettes' (augurk, olijf, ajuin). Het heeft gesmaakt!

Net toen ik mijn laatste happen wegknabbelde, kwam Eddy_V me in het restaurant vervoegen. We hebben even leuk bijgepraat, vooraleer richting bar te trekken. Daar zouden Vendezz en Vrouwenzot ons niet veel later vervoegen en zouden we ook kino100 leren kennen.

De daaropvolgende 2 uur hebben we babbelend en drinkend doorgebracht aan de bar of boven aan het overdekt terras, steeds uitkijkend naar interessante vrouwen. Viel dat echter tegen. Pakweg Janina, Anna en Amalia zijn uiteraard altijd valabele opties, maar we hadden zin in eens iets nieuws en daarvan liep er gisteren in de vroege namiddag weinig interessants rond. En als er dan eens een mooie meid opdook, was ze onmiddellijk bezet en verdween ze voor lange tijd.

Van pure miserie zijn we dan maar een uurtje in de jacuzzi gedoken, om ons vervolgens, tegen 16u30 opnieuw naar de bar te begeven. Kino100 had ondertussen al eens gekamerd. Vendezz, Vrouwenzot en ik hadden echter nog steeds 0 streepjes op onze teller staan.

Vendezz en in hebben het nog een uurtje aangekeken in de bar, maar in dat uur schommelde het aantal vrouwelijke aanwezigen tussen de 2 en de 4, allen weinig interessante vrouwen. De sfeer in de bar was ook ondermaats. Gelukkig waren we in groep en konden we zo zelf een beetje leute maken.

Om 17u45 hebben Vendezz en ik besloten om SS te verlaten en door te rijden naar Samya, waar we een ware cultuurschok opliepen. Samya zat afgeladen vol met mooie vrouwen en er heerste de ganse avond/nacht een heel aangename party-sfeer.

Na tijdens eerdere bezoeken aan SS al een paar mindere kamergangen te hebben gehad (itt vroeger, wanneer ik op een uitzondering na enkel goede kamergangen had in SS), viel het bezoek van gisteren dus in zijn geheel tegen. Was ik er niet met een groep kameraden, had ik het er zeker geen kleine 6 uur volgehouden.

Nu de zomer ook voorbij lijkt, en het buitenzwembad van SS dus geen meerwaarde meer zal bieden, denk ik dat het tijd wordt de club enkele weken links te laten liggen en terug enkele andere mij gekende clubs, die ik de laatste tijd veel te weinig heb bezocht (LR, PHG, VV, GT...) aan te rijden.

En SS: jij ziet mij waarschijnlijk in het najaar terug!

Voor de volledigheid nog de namen van enkele vrouwen die we in de loop van de dag gezien hebben: Anna, Janina, Selena, Deborah, Cleo, Amalia, Georgia, Kali, Gaby, Suzanne...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #176 Gepost op: 1 september 2014, 16:08:18 »


Na een paar teleurstellende weekjes voorheen in LR bereikte voor mij de lineup in LR zondag 17 Augustus een ongekend dieptepunt.

De zaterdag ervoor was al extreem dramatisch geweest met gasten die zich bij het buiten gaan beklagen en een kortingskaartje toegestopt kregen als compensatie.

Nadat ik in de bar al mijn ongenoegen over de lineup geventileerd had naar de avond manager kreeg ik een warrig verhaal over meiden die ongepland in verlof vertrokken waren terwijl de andere nog niet terug waren waardoor de lineup inderdaad slappe was zou zijn voor enige tijd.

Een klein incident bij het verlaten van Lr gaf me een wrang gevoel en ik kreeg letterlijk het gevoel dat ze er van uitgingen dat stamgasten toch wel terug zouden komen en dat ze zich alles konden permitteren.

De week erna had ik geen zin in LR en zo een gevoel van ik ga helemaal niet naar de club.

Normaal was ik al onderweg geweest naar lr toen ik een sms van een andere beer kreeg die naar sixsens wilde gaan terwijl ik naar een filmpje op tv aan het kijken was.

Ik had nog een vrijkaartje voor sixsens liggen en had zo iets van ik ga daar eens kijken want de lineup van LR was volgens inside info naar ongekende diepten verder afgezakt.

Een beetje later dan mijn gewoonte in lr binnen gestapt in sixsens. Het was al lang geleden dat ik daar nog een voet binnen gezet had.

Me in mijn badjas gehesen en het laatste van het ontbijt op mijn bordje geschept.

Mijn mede beer kwam met tegen en na mijn ontbijtje was hij al door een dame gekaapt.

Gangbang team holland was al in volle sterkte aanwezig dus maar een drankje genuttigd aan de bar en even de dames lineup bekeken.. Die was veel en veel beter dan verwacht.

Ik ben een gewoontebeer en ik kende bijna niemand van de dames maar had al snel een 5 of 6 interessante dames gezien.

Na het uitbuiken in de jacuzzi een kamertje met crystal gedaan .. super service; dat zat als verwelkoming in Sixsens in ieder geval al goed.

Later op de dag me laten verleiden door een 2e supermooie slanke dame , ik dacht isabel of zo maar ondanks het voorafgaande te korte gesprekje waar ik haar te pusherig voor een kamer vond toch op kamer gegaan. Ik had beter moeten weten , dit draaide op kamer dan ook op een flop uit.  Leergeld betaald en de rest van de avond me goed vermaakt terwijl de dj de ene na de andere roemeense klassieker draaide en de kontjes swingden als in de oude lr tijd.

Ik had voorheen op de menu kaart van lr gekeken en in tegenstelling tot het eten daar dat wederom in de max 3 euro kostprijs categorie viel was het eten in Sixsens van super kwaliteit.  Voorts viel me op dat ondanks dat het wat drukker was geworden je je niet in een super rokerige ruimte hoefde op te houden, wat in lr toch nog altijd een probleem is.

Zondag kriebelde het en wilde ik terug naar Sixsens omwille van enkele bloedmooie blondjes die ik daar zaterdag gespot had maar die de hele tijd bezet waren geweest.

Na het aftikken van het early bird tarief van 40 euro en een lekkere brunch op het terras op ontdekking beneden in de bar.

Rustig maar aangenaam, en in tegenstelling tot wat in lr op de vroege zondag namiddag aan dames te verwachten is was de lineup van zaterdag bijna volledig aanwezig rond 14 uur.

Hier zie je het effect van het dodelijke late openingsuur van Lr op zaterdag  op een zondag tov een meer menselijk sluitingsuur in sixsens. En de meiden die er waren vielen niet om van de slaap.

Een goede sessie met Gaby en dan genieten van het avondmaal. Wederom had de kok het beste van zich gegeven.  Even kreeg sixsens een dipje maar nog een 2e sessie later op de avond gedaan met een roodharige waarvan ik de naam kwijt ben. Leuke meid buiten de kamer en een net ok service op kamer.  Leergeld betaald en met een score van 2 op 4 super dames over het weekend met een goed gevoel sixsens verlaten voor een half zo lang durende terugrit  tov lr naar huis.




Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #177 Gepost op: 1 september 2014, 16:12:11 »
2e weekend op rij in Sixsens.

Boy69 gesproken of hij plannen had om te gaan stappen in het weekend en die had iets van lr is nog niks , ik ga naar GT en dan misschien later op de avond naar LR.


Ik had geen zin in Gt noch LR dus maar terug naar Sixsens. Daar zaten nog een paar blonde onafgewerkte projectjes.

Aangekomen in Lemiers, 40 euro afgedokt,  ontbeten met gangbangteam holland op het terras  en daarna op zoek naar die paar blondjes.

Minder druk dan de vorige zaterdag , maar ook nu al vrij vroeg een redelijk goede lineup.
Opnieuw een van die supermeiden van de vorige week geschaakt om het 1e schot te lossen en daarna wat relaxen en bubbelen. 

Hapje gegeten .. Biefstuk met frietjes, en kipfilet, pasta, erwtjes , worteltjes , boontjes, frietjes, lr mag zijn curryworsten houden dacht ik.

Super lekkere soep, die kok verzorgt zijn klanten dacht ik nog.

Even kreeg de club weer een dipje,  en uit lr kwam bericht dat het daar zoniet nog erger was.

Later op de avond toverde de dj de bar om in een roemeense disco, ik vermaakte me weer super.
Ook deze keer geen spoor van wachttijden die zo tekenend zijn in lr kunnen bespeuren.
2e goede sessie gedaan met een zwartharige meid wiens naam me ontschiet maar Kimmie en Carmen ontsnapten steeds.. nah goed, dan is er nog iets over voor zondag dacht ik.

Zondag terug gegaan.. 40 euro afgetikt, ontbeten , praatje gemaakt en na een beetje relaxen in de wirlpool met carmen op kamer gegaan. Prachtige meid, super service, sinds lang weer eens een uurtje op kamer gebleven bij een nieuwe meid, dan is ze super goed voor mij.

Deze keer een mooie kamer boven en samen met haar nog wat staan spelen in de douche naast de kamer na de kamergang.

Deze meid heeft een leuke pre en aftersales.  Herhalingsgevaarlijk.

Beetje gaan happen, ook deze keer voortreffelijk , al moet ik zeggen dat de menu sterk vergelijkbaar was met de dag ervoor, iets meer afwisseling mag maar je hoort me niet klagen.

Later op de avond liep het wat leeg , nog een beetje liggen kletsen met een medebeer omdat ik niet dadelijk een 2e interessante meid kon vinden.  Kimmie blijft super mooi, was vrij, maar iets doet me twijfelen.  Ondanks alles heb ik vandaag het gevoel dat ik de volgende keer toch maar eens 50 euro moet besteden om te weten te komen of mijn matig voorgevoel gerechtvaardigd is, al is het maar owv de super looks van de meid.


Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #178 Gepost op: 7 september 2014, 11:14:11 »
na enkele positieve en zelfs licht euforische berichten over Sixsense had ik besloten om weer eens naar het zuiden af te reizen.

- omstreeks 15:00 gearriveerd, waar me een vrij koele ontvangst van de ex GT-Theke (wiens naam me helaas ontschoten is) ten deel viel

- Enkele forumleden (veelal (ex ?) Stammgasten van LR) aanwezig, wat de dag een positieve en gezellige draai gaf.

- voor een zaterdag opmerkelijk rustig qua beren, waarbij ik persoonlijk het percentage Südländer behoorlijk hoog vond, wat ook geldt voor het aantal Franstaligen (beide categorieën behoren niet tot mijn favorieten)

- Line-up was behoorlijk tegenvallend qua kwantiteit en kwaliteit. Slechts een handjevol slanke meiden die binnen mijn doelgroep vielen.

- een van hen, Nora, kende ik al van een eerder bezoekje en met haar heb ik de eerste en naar later bleek enige kamergang gehad, die ronduit goed was.

- 2 andere kandidates vielen om verschillende redenen af.
(een wegens opdringerigheid en slecht gebit, de andere (Anja?) en tevens mooiste van het stel om persoonlijke redenen)

- Het eten was zeer goed verzorgd en erg lekker. absoluut een plus.

- Whirlpool zeer goed van temperatuur.

- later op de avond gingen veel meiden met de voetjes van de vloer en draaiden met hun heupen.
Helaas meende enkele Südländer dat ook te moeten doen :(

- bij vertrek vroeg de blonde ex-GT theke hoe het was, maar stelde het duidelijk niet op prijs dat ik aangaf iets meer verwacht te hebben van de line-up gezien haar korte en botte reactie.

- deze botte ontvangstdame zou al een reden kunnen zijn om Sixsens links te laten liggen, maar ik zal de club desalniettemin nog een kans geven, hopende op een andere ontvangstdame en een betere line-up




Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
de allereerste keer
« Reactie #179 Gepost op: 7 september 2014, 21:07:53 »
Beknopte samenvatting van mijn eerste bezoek aan Six Sens, een uitgebreide recensie volgt


- vriendelijke Mofrikaanse to the point theke (geen rotzooi, geen gefleem,geen gezeik, rechttoe rechtaan)
- goede line-up voor de zomermaanden (als je hier echt niks vindt ben je zwaar homo of stekeblind)
- prachtige club (VV is dus niet veel en veel beter, dit is een vernieuwde versie van VV)
- de freet is heerlijk, als Bourgondiër kan ik dat beamen (of je moet een goede steak met peperroomsaus, boontjes, worteltjes, kroketjes en een saladebar te min vinden, dan kom ik graag bij jou thuis eten). Toetje Tiramissu mmmmm.....
- Cindy is een geile lekkere hete Dominicaanse donder, die krijgt van me de stempel zeer zeer degelijk.
- Flori is een Duracellkonijn waar ze de batterijen overladen hebben, ze loopt namelijk veel te snel, niet alleen in de bar maar op kamer geeft ze katoen tegen 100 percent, wel niet slecht, voor pornofanaten, niet voor watjes.
- mooie bar, goede bediening
- welness van bovenmatige kwaliteit, die whirlpool is zaaaaaaalig EN op temperatuur
- prachtige kleine tuin
- niet storende feestende Sudländer en Franstaligen maken deel uit van de goede sfeer
- relaxxxte club met een vleugje feeststemming in de bar op een later tijdstip


Voor mij dus een mix van het te rustige PSR met LR/Samya (kies zelf maar)
Ik kom zeker terug en ik ga zeker een uitgebreid verslag schrijven.


TOPTENT indien ik met enkele rakkers kan gaan, alleen gaan doe ik niet, maar ik ga dan ook nergens alleen naartoe. Overbodige zin dus  :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal