Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115244 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #195 Gepost op: 30 november 2014, 21:36:34 »
Dan moet het Kimmi zijn want Roemeense (vriendin van Violetta en vaak achter in de club samen op de sofa's) en jong  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #196 Gepost op: 13 december 2014, 21:29:26 »
Deze club heeft inmiddels een aardige Latijnse brigade. En de dames die hiertoe behoren, zien er stuk voor stuk appetijtelijk uit. Ik heb tot nu toe helaas alleen met Cindy, Esmeralda en een dame waarvan ik de naam ben vergeten mogen kameren.

 :lol_hitting:

Ik geef een beschrijving, misschien doet het iemand een belletje rinkelen en kan diegene de naam aangeven. Dan maak ik alsnog een apart draadje:
Dominicaans, licht geblondeerd, lang steil haar, stevig onderstel (bovenbenen, heupen, billen), niet al te grote borsten b/c gok ik. Leeftijd denk ik eind 20. De dag dat ik met haar kamerde was ze gekleed in hot jeans pants en een nauw sluitend kort jeans jasje dat de buik onbedekt liet. Ze is onvermoeibaar op oraal gebied.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Een dagje Sixsens
« Reactie #197 Gepost op: 14 december 2014, 13:43:03 »
Afgelopen donderdag tegen "mijn planning" in afgesproken met Kanariepiet in Sixsens. Het was mijn bedoeling om 12u 's nachts de verjaardag van Kanariepiet al in het klein te vieren en hem te voorzien van genoeg vrouwelijke aandacht. Helaas is het anders gelopen en waren kanariepiet zijn kwaliteiten ergens anders harder nodig. Nee, dat was niet bij Hannah in Samya.
Maar tot die tijd toch een aangename gesprekspartner in Kanariepiet gehad, zoals altijd.
Toen we eerst in de bar rustig wat dronken waren er van de 8 DVP's er toch wel een viertal die onze aandacht wilde hebben. Van dat viertal waren er 3 bekend bij Kanariepiet en die waren voor hem niet herhalingswaardig.
Nadat de pinten op een nuchtere maag er bij Kanariepiet behoorlijk in begonnen te hakken stelde hij voor om naar het restaurant te gaan. Daar aangekomen zaten er een viertal ijsberen en een stuk of 8 DVP's waaronder Chrystal. Ik werd door haar verwelkomt met 3 kussen. Echter er zat al een ijbeer bij haar waar wat later zou blijken ze bijna heel de dag bij is gebleven.
Hierdoor heb ik helaas deze keer niet meen et Chrystal gekamerd.e
Nadat we weer terug in de bar kwamen werden we beiden al vrij snel vergezeld door DVP's . Ik kreeg de aandacht van Flori,een jonge slanke girl next door type. Ze zei dat ze pas 2 maanden in Sixsens werkte dus het is niet dezelfde Flori dan waar ik erg goede recensies over had gelezen. Ondanks dat het een leuke meid is vond ik ze niet erg fris uit haar mond ruiken. Kan ook komen doordat ze net een sigaretje gerookt had. Voor deze keer een kamersessie met haar  overgeslagen maar er is zeker een kans dat ik de volgende keer een kamergang met haar ga maken. Toen ik nog met Flori zat te praten kwam Emma langsgelopen en die eiste gelijk 3 zoenen op. Wat later bleek ging ze verderop aan de bar zitten wat ik niet had gezien. Toen ik na Flori ook nog een arm om de schouders van Megi gelegd had en een gesprek had gehad was Emma not amused. Toen ik haar zag zitten ben ik naast haar gaan zitten waarop ze me gelijk de wind van voren gaf. Ze liep naar een andere ijsbeer, volgens haar een vaste klant van haar, maar ik vond het meer lijken als payback time. Ze was ook alweer binnen 2 minuten terug toen ze zag dat haar vriendin aan mij vroeg bij haar te komen zitten. Ze verontschuldigde zich voor haar overdreven reactie. Later op de kamer heeft ze me wel uitgelegd hoe dit zo kwam.
Ik heb met Emma, Megi, Domenika, Sibel en Kali gekamerd. Met Emma en Sibel voor 1 uur en de anderen voor 1/2 uur. Kanariepiet en ik stonden om 11 u voor de deur toen de club openging en ik ging als laatste ijsbeer om 3 uur naar buiten dus je zal begrijpen dat ik er niet veel aan vond. Onder de namen zelf zie je de recensies over mijn ervaringen met de meisjes apart.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #198 Gepost op: 15 december 2014, 10:17:27 »
Yesterday i opened my fridge and realized that there was nothing left inside  :017: What the f...  ;D so i quickly decided for an unexpected visit in 6sens  :)) it was initially planned for the end of the month but i believe that i would not be against another visit here because i was not disapointed at all yesterday  :-P

I arrived after 1pm, it has been a long time i had not used my GPS  ;D because it was my first visit of 6sens for me yesterday  :sign0144: with the RB ticket  :

:welcome:

A nice girl showed me the locker room where i could fix my make up and usual things  O0 ;D

Then i was lost during 1 hour  ;D visiting everywhere around but when i found the kitchen, it was like an orgy with food  :character0029: it was very good, i had pasta  :-P

Then i went downstairs where i met Denisa at the bar, i had good time with her in Samya a few years ago, one of the first one i met there in Samya, but now she is behind the bar  :-P  i remember great rooms with her  :fuck She was pleased to see me but while we were talking we were suddently surrounded by many good looking girl  :o ;D

Many girls grabbed me and felt in love with me  ;D  talking then carressing then kissing softly but i was interested for another girl and unfortunatly i did not manage to be on my own during 2 hours  :o

I suddently managed to escape 5 minutes  ;D and got in touch with ... Anna  :sex  i love that kind of girl, not too skinny with real woman look
She was immediately very friendly with me and we quickly headed towards a room  :-P

In the room, we immediately started with french kisses then she was everytime kissing me softly and very much, it was really great while caressing her soft skin and perfect shaved body, it was like a dream  :-P  her body was perfect and corresponded exactly to my taste, she performed a very good blowjob for me then kissing again a lot and i decided to kiss her body but she was very sensitive when i sucked her beutiful tits, she reacted strongly sometimes then licking her pussy was delicious  :-P then blowjob again and time for great sex with again so much kissing, that was not sex anymore but love only ;D then shower together, this girl is really great  :great:

t4517

I only had a few beers at the bar and just after a very good dinner i left early because i was still over the rainbow after this room and i did not want anything else after such this excellent session even though there were a lot of good looking girls, line up was very good according to my criteria, around 30/35 girls and a few highlights for a sunday, it was an excellent first time for me here in 6sens and i am very happy that i visited it thanks to a ticket from RB

Thanks  a lot RB and 6 sens   :039:


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #199 Gepost op: 15 december 2014, 12:02:58 »
Verleden week donderdag (11/12/2014) heb ik Sixsens voor het eerst sinds 14/08/2014 nog eens bezocht. Mijn laatste bezoeken waren tegengevallen (weinig sfeer, een mindere line-up en een paar tegenvallende kamergangen) en quasi simultaan met deze mindere bezoeken, (her)ondekte ik Samya, een club die mij persoonlijk beter ligt 8).
 
Verleden week donderdag had ik tussen 2 bezoeken aan Samya door, echter nog een vrije dag en dat was dus een uitgelezen moment om Sixsens eens een ‘nieuwe kans’ te geven.
 
Afgesproken met Tjeppah en om stipt 11u stapten we de club binnen. Tjeppah gaf zijn vrijkaartje af, ik betaalde 40€. Dit is en blijft een top prijs(!) :)) voor de faciliteiten/eten/drinken die je in ruil krijgt! Ik ben benieuwd of ze dit ‘vroege vogel’ tarief ook in 2015 behouden. Ik hoop in ieder geval van wel!
 
Tjeppah en ik kleedden ons snel om tot ijsberen en begaven ons in eerste instantie naar de bar, waar ik een paar pintjes nuttigde. Voor 12u zaten er een achttal vrouwen in de bar. Slechts eentje vond ik interessant. Anderen, waar ik al dan niet al mee gekamerd had (Anna-Maria, Kali, Zoey, Anna…) kwamen om uiteenlopende redenen niet (meer) in aanmerking voor een kamergang.
 
Na een uurtje had ik het gezien in de bar en kreeg ik honger. Wij dus naar het restaurant, waar we een lekker ontbijtje genuttigd hebben: broodjes, charcuterie, eieren, ‘brochettes’ van augurken, olijven en paprika… Ruim voldoende en heel goed verzorgd ;D!
 
Na het deugddoend ontbijt begaven we ons terug naar de bar. Daar waren ondertussen al wat meer vrouwen aanwezig, waarvan er een drietal mijn onmiddellijke aandacht opeisten. Na lang wikken en wegen, besloot ik uiteindelijk kennis te gaan maken met Asha (ondanks het uitdrukkelijke verbod van Eddy_V een dag eerder, met haar te gaan kameren).
 
Ik vond Asha niet het allermooiste lichaam hebben, maar haar lieve gezicht, en vooral haar heel guitige blik, veroverden me toch zonder al te veel problemen. We hebben zo’n 30 minuten gepraat aan de bar en zijn daarop naar een kamer getrokken.

Asha is een 23 jaar jonge meid, die zegt afkomstig te zijn van Moldavië. Ze heeft een leuk gezichtje en lang, zwart haar. Ze heeft een A-cup en een mooie, volle kont. Ze spreekt goed Engels. Piercings kan ik me niet herinneren, wel een kleine tattoo op haar buik.
 
Haar service was oké, maar niet echt mijn ding. Asha houdt van overvloedig knuffelen, kussen, gevingerd en gebeft worden… Vind ik allemaal wel leuk voor even maar zij bleef zich daar lange tijd toe beperken. En ik slaagde er maar niet in haar tot iets stevigers te bewegen. Uiteindelijk zijn we via een langgerekte 69 toch aan neuken toegekomen, maar ook dat was me allemaal te lief en te braaf. Paar standjes afgehaspeld en uiteindelijk toch klaargekomen tijdens hondjes ;D 8).
 
Herhalingsgevaar: heel klein. Er zijn ongetwijfeld veel ijsberen die Asha haar GFE dienstverlening top vinden, maar mijn ding was het niet. Ik heb het graag iets actiever en vooral iets ruiger 8).
 
Na mijn kamergang heb ik veelal in de bar rondgehangen, soms alleen, soms in het gezelschap van Tjeppah. Er stroomden meer en meer vrouwen binnen en daar zaten een paar hele mooie grietjes tussen. Ik heb ze bijna allen aangesproken, maar tot een kamergang kwam het nooit. Ofwel kwam de kamervraag te snel, ofwel zoende de meid niet, ofwel… er klopte telkens weer iets niet :017:. Een paar ‘minder mooi ogende' dames kwamen ook polsen voor een kamergang, maar dat ging dus al helemaal niet gebeuren.
 
Uiteindelijk raakte ik in de bar terug aan de praat met Roemeense Janina. Ik heb verleden jaar en begin dit jaar een tiental keren met haar gekamerd (steeds tot mijn grote tevredenheid) , maar na een dispuut over geld, had ik gezworen dat ik nooit meer met haar zou neuken.

Ze zag er donderdag echter heel mooi en geil uit :o (ze is een paar kilootjes verdikt en dat staat haar wel, vooral haar borsten vind ik terug mooier geworden) en haar pre-sales waren overdonderend als altijd. Wegens niet direct een andere kameroptie op het oog, heb ik mijn principes maar overboord gegooid (voor de zoveelste keer in een saunaclub… ;)) en ben ik met Janina op kamer getrokken.
 
Janina haar dienstverlening heeft de voorbije maanden niets aan kwaliteit ingeboet: ze levert nog steeds een uitgebreid GFE pakket (uitstekend tongzoenen, pussysliden, lekkere pijpbeurt, intieme 69…), voorzien van net voldoende PSE elementen af: tijdens cowgirl gaat ze stevig te keer en tijdens hondjes mag je lekker doorbeuken.

Net binnen het half uur, ben ik knallend klaargekomen tijdens hondjes ;D. Herhalingsgevaar: terug groot 8)!
 
Na mijn tweede (en laatste) kamergang had ik honger gekregen. Ik dus naar het restaurant, waar ik kipfilet gerold in spek, frietjes, groentjes en dit alles overgoten met een lekkere bruine saus gegeten heb. Het smaakte uitstekend. Het was zelfs zó lekker dat ik een tweede bord heb vol geschept en tot de laatste hap heb verorberd :-\.
 
Omdat ik Tjeppah nergens zag (hij was bezig aan zijn 3de van 5 kamergangen), begaf ik me naar de veranda boven om mijn mails bij te werken. Elders in de club mag je je smartphone jammer genoeg niet meer gebruiken. De één of andere idioot heeft er onlangs immers niet beter op gevonden foto’s van enkele meiden te trekken :017:.
 
Tijdens het bijwerken van mijn mails kwam Asha me terug gezelschap houden. Ze kwam gezellig knuffelen en we roddelden nogal wat af over Eddy_V, maar tot een nieuwe kamergang zou het (uiteraard) niet meer komen. Afscheid genomen van deze meid en haar ‘getroost’ met de gedachte dat ze binnenkort terug in de armen van hare Eddy zou liggen ;).
 
Ik naar de bar, maar plots kreeg ik bericht van Tjeppah dat hij tijdelijk uitgeneukt was en dat hij honger had. Ik vergezelde hem opnieuw naar het restaurant, waar ik een derde bordje van het lekkere avondeten opschepte.
 
Ik heb nog even nagepraat met Tjeppah en toen moest ik Sixsens en hem jammer genoeg verlaten wegens dringende prioriteiten elders :cry.

Om 19u30 trok ik de deur van Sixsens achter mij dicht. Het was een bevredigend, bezoek geweest, zonder daarom top te zijn geweest: de club blijft 1 van de mooiere clubs die ik ken in saunaclubland, het personeel is altijd vriendelijk een gedienstig en het eten was donderdag héél lekker, zowel het ontbijt als het avondeten. Maar… naar mijn smaak was de line-up niet top (in vergelijking met de andere clubs die ik vaak bezoek) en de sfeer was me donderdagnamiddag te mat. Bijna iedereen zat er héél gelaten bij, op enkele jagertjes na, die dan weer te enthousiast op zoek waren naar prooien.

Sixsens ziet me volgend jaar zeker terug, maar een eerstvolgend bezoek zal voor een vrijdagavond zijn. Ervaringen uit het verleden hebben me geleerd dat de line-up dan toch altijd een stukje beter is, en vooral de sfeer die dan in de club hangt is heel aangenaam, uniek zelfs :)).
 
Sixsens: tot later 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #200 Gepost op: 15 december 2014, 12:38:19 »
Vrijdag 12 december, late night at Sixsens...

In verband met werkzaamheden van Bob0808 en mij konden we een gepland avondje Sixsens (ter nabespreking en evaluatie uiteraard) niet zo vroeg beginnen als gewenst. Met als gevolg dat we iets na 22:00 uur pas binnen kwamen. Dat was echter geen probleem want dan maken we gewoon nog gebruik van het Happy Hour tarief en daarbij komt dat de club op vrijdag toch open is tot 3:00 uur in de ochtend...

Bij binnenkomst werd er een licht bezwaar gemaakt tegen het gelijk meenemen van 2 handdoeken, naar ik heb horen zeggen worden er te veel handdoeken door de dames gebruikt en was het behoorlijk druk, echter mijn charmes in de strijd gegooid evenals mijn logica dat ik als eerste ging douchen en dan toch een tweede handdoek kwam halen. De regels betreffende handdoeken (en nog wat andere regels) zijn voor de dames veranderd, wellicht een poging om meer controle over het overdadige handdoekgebruik te krijgen. Zo zie ik weer dat men bij Sixsens goed kijkt naar wat er goed gaat en wat er wellicht beter kan en daar dan ook mee aan de slag gaat. Dat is voor mij één van de charmes van Sixsens: altijd bezig met de zaak en verbeteren waar mogelijk...

Na omkleden en douchen naar de bar, waar het behoorlijk druk was en er goede muziek klonk. Wat mij betreft iets te hard om op mijn gemak een conversatie te kunnen voeren, maar ook weer niet zo hard dat dat helemaal niet mogelijk was. Op de (lees: mijn) grens dus... Aan de bar aangeschoven bij Bob0808 die al naast Laura zat met een pilsje... Laura begroet met een smile en een zoen, en met nog de herinneringen aan ons laatste samenzijn in het hoofd... Mijn favoriet Crystal zat op een van de bankjes met een klant, ik ging dus maar in de "do not disturb" modus, maar kreeg wel een knipoog en een stout uitgestoken tongetje... overigens zag die klant dat en hij lachte naar mij, dus "no harm done"..

Effe gezellig gekletst met zijn drieën, rondgekeken en meer dan voldoende schoonheden gespot. Gezellig sfeertje en dus zeer geschikt voor onze vrijdagavond "after-work" borrel.. Ik hoorde later overigens dat het de hele dag meer dan rustig ("doods") was geweest en dat de club vanaf een uur of 19:00 uur opeens vol liep... Achteraf dus maar goed dat we last van uitlopende werkzaamheden hadden gehad...

Na enige tijd kwam Maya effe buurten, beginnende met de vraag "Wo ist dein Schatz?", waarop ik antwoorde "Auf Zimmer warscheinlich" en zij weer reageerde met "Aaah, dann können wir auch schnell Spass machen"... Ja, ze blijft het proberen en eerlijk is eerlijk, het was altijd goed met haar. Ze heeft het ook snel door als ik wel of niet open sta voor haar charmes en deze keer kreeg ik een knipoog, een natte tongzoen en voelde meteen als vanouds iets onder mijn badjas kriebelen. Oude tijden herleefden en langzaam maar zeker kreeg ze me weer om.... en op het moment dat ik even niet goed oplette, sleurde ze me de kino in waar ik een half uur als vanouds mocht genieten... Nadien nog (ook zoals vanouds) gezellig bijkletsen, zonder dat ze hiermee de kamertijd wil verlengen overigens, en ter afsluiting afrekenen en met een zoen afscheid nemen, echter niet nadat ze ondeugend had gefluisterd "Jetzt macht dein Schatz dich fertig! Haha!"...

Terug in de bar gekomen was Bob0808 (en Laura) spoorloos, naar zijn eigen voornemen zou dat maximaal een uur gaan duren, dus ik nam nog maar wat drankjes aan de bar en nam de sfeer gemoedelijk in me op. Hier en daar wat oogcontact, een praatje, een knuffel, een paar afwijzingen (er werd niet agressief gejaagd) en zo gingen wat uurtjes voorbij. Crystal was nog steeds niet op mijn radar verschenen dus die was waarschijnlijk weer aan een pannekoeksessie bezig... goed voor haar... en ik heb geduld...

Weer eens (voor de derde of vierde keer) aangesproken door een voor mij nieuwe dame genaamd Anita, die mij nu ook al evenzo vele malen gevraagd heeft naar mijn naam, waar ik vandaan kom  en of ik de eerste keer in Sixsens ben... en na die drie vragen (blijkbaar zonder het antwoord te onthouden) vraagt of ik met haar op kamer wil gaan. Wat jammer nou, alweer niet dus... Tja, zo veel collegaatjes waarvan ze kan leren hoe het wel moet, en toch deze strategie blijven volhouden, ik begrijp dat soms niet...

Na een tijdje wat rondjes gemaakt, gekletst met wat dames die toevallig op mijn weg kwamen, en even neergestreken op het heerlijk verwarmde buitenterras in de grote bankjes. Ik denk dat deze plek momenteel nog wel aantrekkelijker is dan de Oriëntaalse ruimte, om dat hier absoluut niet wordt gejaagd. Daarbij komt dat de warmtestralers hun werk goed doen en je hier heerlijk in een slaaptoestand kunt wegzakken... en niet te vergeten dat je hier nog wel je telefoon mag gebruiken (als ik het goed begrepen heb). Opeens stak Crystal haar hoofd om de hoek, zo te zien kwam ze net van kamer af, en riep "Hello, see you!". Tja, ik zie jou ook, maar liever komen dan gaan, en andersom zal dat ook wel zo zien, lieverd...

Dus na een tijdje maar weer eens richting de bar en daar stond mijn schatje, gelukkig zonder mannelijk gezelschap en dus sloeg ik mijn arm snel om haar schouder... Een dikke knuffel en wat zoentjes vielen mij ten deel en ik was al weer verkocht... Een dansje, waarbij ze haar heerlijke kontje dicht tegen mijn kruis aan drukte, deed de rest, en dus maar even naar de Oriëntaalse ruimte getrokken... Daar was Zoey iemand aan het verwennen hetgeen telkens weer mijn aandacht trok, waarbij Crystal me met een big smile weer corrigeerde om mijn aandacht op haar te richten.. haha! Na een tijdje dus maar richting een kamertje getrokken en daar ons intieme samenzijn vervolgd...

Crystal blijft me, ook na de bijna 10 maanden dat ik haar al ken) enorm boeien... een van de zeer weinige dames in het klassement "meer dan seks alleen", hetgeen natuurlijk met persoonlijke voorkeuren en een klik te maken heeft. Dat is ook de voornaamste reden waarom onze kamertjes vaak het uur overschrijden, overigens geheel naar mijn tevredenheid... Vandaar dat we nu de anderhalf uur tot aan sluitingstijd ook weer met gemak hebben volgemaakt...
Het enige dat me mateloos blijft irriteren is dat geklop op de deur als het bijna sluitingstijd is... dat zou nog op een andere manier verbeterd moeten kunnen worden...

Pas toen ik in de kleedkamer met haar ging afrekenen, zag ik mijn maat Bob0808 weer terug.... ik ga hem dus een cursus klokkijken cadeau doen zodat ie het verschil tussen één uur en twee uur opkamer weet... Gelukkig verklapte de gelukzalige blik op zijn gezicht dat ie er wel weer van genoten had...

Al met al een fijne 5 uurtjes Sixsens beleefd, zoals altijd... De mooiste club die ik ken (ik ken ze niet allemaal, dus niet meteen met andere clubs reageren!), prima service, prima eten, prima wellness en (voor mij) altijd een meer dan voldoende aanbod van dames... en last but not least, op een gevaarlijk korte afstand van mijn woon- en werklocatie...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Afgelopen zaterdag line up fantastisch (70 dames)
« Reactie #201 Gepost op: 15 december 2014, 16:02:46 »
Natuurlijk is een zondag geen vrijdag of zaterdag. Ik lees vaak dat de line up niet zo schitterend zou zijn in SS. Ik kom dan blijkbaar steeds op de verkeerde momenten want ik tref altijd een schitterende line up aan. Ik weet nooit welke dame eerst nemen en heb ook nog eens het nadeel dat ik het zelf moeilijk heb om niet regelmatig eens met dezelfde dame te gaan. Ik werk echter aan mezelf. Ik weet niet goed wat sommige mensen nog meer willen. Vermits ik al zo'n beetje kind aan huis ben bij SS, kreeg ik de gelegenheid om de aanwezige dames een te kunnen tellen op papier (dus geen schatting). Afgelopen zaterdag waren dat er 65 (tegenover, vernomen van zeer betrouwbare bron!, 35 in LR). Bovendien nog erg veel slanke jonge dames maar ook dames halfweg twintig jaar, groot, blond en slank. Ik werd werkelijk verblind door de aanwezige schoonheid in SS. Vrijdag moet hetzelfde tafereel zich afgespeeld hebben.  Bovendien is de sfeer op een donderdag, vrijdag en zaterdagavond ook nog eens heel apart in SS. Een discosfeertje met toch geen té harde muziek. Dansende dames, zoals dat in andere clubs ook wel voorkomt, maar in SS betrekken de dames de beren erbij (of toch zij die dat willen, zoals ik). Nergens is de uitgelatenheid zo uitbundig als in SS, zonder walgelijk te worden. Ook heb je in SS geen last van wachttijden die naar het uur toelopen voor een kamer, bijvoorbeeld.

Verder val ik in herhaling als ik zeg dat het weer heerlijk wellnessen was. Heerlijk om bij nul graden in een verwarmd zwembad te kunnen zwemmen, bijvoorbeeld. De biefstuk-friet smaakte ook weer erg lekker (zonder pezen). SS, doe zo voort.

Afgelopen zaterdag ook weer erotisch kunnen dansen met een dame die naar het schijnt heel goede service geeft en toch van de laufhauses afkomstig is. Twee keer een uur op kamer geweest met twee favorietjes van me: Flori en (sinds zaterdag) Sisi. Ik doe zelden trio's omdat het meestal niet de meerwaarde geeft die je ervan verlangt. Uitzonderingen bevestigen altijd de regel. Zo had ik een jaartje geleden of wat een knettergekke-geile sessie met twee Thaise dames in Paradise te Stuttgart en ben ik er bijna zeker van dat Flori en Sisi tezamen ook het extra geld meer dan waard zullen zijn (als ze dat ten minste zelf al willen doen). Ik ken Flori en weet wat zij allemaal graag doet op kamer en ik ken nu Sisi en heb daarvan hetzelfde vermoeden en dat vermoeden wordt enkel maar versterkt nu ik sofaking zijn recensie heb gelezen. Een uitgebreide recensie van Sisi volgt later nog vandaag.

Totslot nog vermelden dat ik gaandeweg ondervonden heb dat ik in SS doorgaans veel betere sessies beleef dan in PSR, nochtans gekend om zijn goede service (lees: minimumservice = inclusief tongzoenen). Liever onder de vele pareltjes in SS een enkele Isabella, die je dan toch gewoon laat links liggen, dan telkens een vlakke monotone en weinig inspirerende minimumservice te moeten ondergaan, waarbij tongzoenen dan wel bij elke dame wordt gegarandeerd maar zo oppervlakkig gebeurt (puntje tong...) dat het eigenlijk niets meer voorstelt  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #202 Gepost op: 15 december 2014, 16:26:55 »
Euh, je hebt de dames geteld, en waren het er nu 70 (zoals je n je berichtregel zet) of 65, zoals in je bericht staat?  :017: ;D
In LR waren er trouwens .... ik weet het niet maar jij ook niet,  noch jij noch ik waren daar  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #203 Gepost op: 3 januari 2015, 09:47:53 »
Gisteren, vrijdag. Om 15u00 aangekomen.
5 dames aan de bar (blijkbaar een tientaal in kamer). Het was geen verassing.
Veel klanten in de namiddag, vanaf 18u00, rustig.
Een paar dames zijn later aangekomen. In totaal 20-25 ??
Bekende : Lola, Sonja, Sarah(dominicaanse) en haar vriendin, Victoria (bu), Laura (Bu), Anna, Maya (Poolse) Jessy (Cz).

Wat mij betreft een uitstekende kamer met Laura, Bulgaarse. Ik ken haar sinds drie jaar, toen in Planet Eden.. Ik was nog nooit met haar gaan kameren. Tongzoent heel graag, lief, geen haast.
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=6785.0


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #204 Gepost op: 3 januari 2015, 10:34:40 »
Geen Emma aanwezig? Dan hoef ik me niet te haasten  :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #205 Gepost op: 3 januari 2015, 10:41:32 »
Geen Emma aanwezig? Dan hoef ik me niet te haasten  :017:
Nee Emma was er niet.
Er was toch een andere dame afkomstig van babylon maar ze wil incognito blijven  8)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #206 Gepost op: 3 januari 2015, 11:21:54 »
Geen Emma aanwezig? Dan hoef ik me niet te haasten  :017:
Nee Emma was er niet.
Er was toch een andere dame afkomstig van babylon maar ze wil incognito blijven  8)
Tina? dan vertrek ik nu meteen  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
Six Sens, on the 12th of december
« Reactie #207 Gepost op: 5 januari 2015, 11:49:30 »
Hello Gentlemen,

The 12th of December the nldap (ne le dis à personne) team has been visiting the Sixsens, save FMB and the « papy chauve » (« bald old timer »), who were not able to free themselves that day.

We arrived at about twelve o'clock in a gloomy day, under a strong wind gust and a freezing shower. As I had won a free entrance at  the Youppie lottery, I showed the young fair-haired Pole at the reception my ticket, which she examined very thoroughly. At last I was given the permission to step in without paying ! Thanks God ! We got undressed in the cloakroom. Then, having our bear fur put on, we headed for the dining room, where we ate a very substantial breakfast. Afterwards we went down to the lounge bar.

As I had not been in the Sixsens since a quite long time, I noticed some changes. Among them, one can see that the bar in the dining room of the second floor has disappeared and that food is now available the whole day. On the afternoon, pastries can be eaten in the ground floor terace. Generally speaking, I must admit that the staff does everything he can to make the visit of the club a pleasant one.

The girls are numerous enough – they were about 40 that day – and of varied origin : Poles, Romanians, Bulgarians, Germans, South Americans. Any client, I guess, could find a girl whose caracteristics would accord to his taste.

The weak point of the club is however the attitude of most of the girls. They are acting in a far too professionnal manner, even sometimes unpleasant to the clients. Their prices are often unjustified, regarding their quite average level. Moreover the girls are asking for unusual expensive suppléments : for instance, ne le dis à personne was asked 50 €, instead of 25 €, for a cim, by a Romanian. So, the client has to discuss very carefuly the prices and the time before getting to a room. Since there are no clock in the rooms, one must be aware of the exact time he steps in the room with the girl. I go in FKK clubs to relax myself. I found personaly rather disturbing this necessity to remain vigilant most of the time, in order to avoid a ripp-off while choosing a girl.

Since I decided a long time ago that I shall not pay a girl 100 € one hour, but at the very most 80 €, I had some trouble finding a girl who would agree with my financial requirements. At last, I had a session with JANINA (Ro- brown-haired) : nice face, attractive figure, beautiful blue eyes, about 28 years old. She provided me a correct service, but nothing more. It happened to be far from a girl friend experience. I doubt that I would try this girl again. Besides, JANINA was the only girl I went with, for the negociations I initiated with the rest of the girls I approached remained unsuccessful.

The assets of the club are however the following : it is located near from France and Belgium, the entry price appears to be quite reasonnable, the infrastructures are impressive. But I must say I prefer wasting my money in the Panthera, the cosy atmosphere of which suits me far better.

« Laatst bewerkt op: 5 januari 2015, 17:57:36 door le Seigneur des anus »

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #208 Gepost op: 10 januari 2015, 16:23:23 »
Vandaag voor het eerst sinds denk een half jaar weer in de SS geweest normaal ga ik vaker maar ben druk geweest met vakantie en andere clubs te bezoeken, mijn bevindingen in 2015 hoe zal ik het zeggen eigenlijk in een woord was alles redelijk te noemen. Er waren een paar nieuwe accenten in het interieur zoals nieuwe banken,kussens,lampen maar who gives an fuck de club was nog zo goed als nieuw en mensen komen niet naar dit soort zaken voor kussens en banken dat is iets waar moeder de vrouw zich meer druk over maakt ook vond ik die nieuwe banken beneden maar hard zitten.

Verder kwam ik rond 16.00 aan toen was het nog redelijk druk qua heren en dames na 18.00 zakte het aan beide kanten meer in als dat het opleefde, de line up was dan ook niet meer als redelijk, oke je hebt heren die zeggen het is de nasleep van de feestdagen maar die zijn voor mij intussen alweer een tijdje voorbij. En in plaats van te investeren in stoelen etc. had de club beter in werving van een paar echte stunners kunnen investeren. Want ik ben maar 2 a 3 dames tegen gekomen die echt maar een beetje wow factor hadden. Nu hoef ik niet altijd persé de grootste stunners maar veel andere heren wel en ik ken ook heren die daarom zelden nog naar Lemiers gaan dus dit blijft eigenlijk vanaf begin af aan een puntje waar de club aan moet blijven werken.

Het eten en het buffet was ook redelijk keuze uit 1 soort vis en vlees met gekookte aardappelen niet echt mijn ding als je dat vergelijkt met de nieuwe keuken in de YY en b.v. het eten in Magnum houd het niet over. Echter wat bereid word is wel van een goede kwaliteit en met smaak. Maar toch blijft ook de club op dit punt dus scoren als redelijk. Al met al ik was er even niet geweest en redelijk wat andere clubs bezocht en dan ga je toch ook meer kritisch kijken naar min of meer je stamclub er valt dus nog wat te verbeteren in 2015 ik zal over een paar maanden weer eens komen kijken hoe het er dan weer uitziet . Want redelijk is eigenlijk niet goed genoeg als je met de top wil meten.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #209 Gepost op: 10 januari 2015, 16:41:30 »
Er waren een paar nieuwe accenten in het interieur zoals nieuwe banken,kussens,lampen maar who gives an fuck, dat is iets waar moeder de vrouw zich meer druk over maakt.

Moeder des huizes doet dat dus goed.  Verder verkies ik toch een interieur als Sixsens ten opzichte van het grote triestig uitziende stationsbuffet van GT.

Verder kwam ik rond 16.00 aan toen was het nog redelijk druk qua heren en dames na 18.00 zakte het aan beide kanten meer in als dat het opleefde, de line up was dan ook niet meer als redelijk, oke je hebt heren die zeggen het is de nasleep van de feestdagen maar die zijn.

Dat klopt ook want ik heb nog nooit een matte of sfeerloze vrijdag- of zaterdagavond meegemaakt in SS.  Integendeel, een disco-danssfeertje dat je nergens anders aantreft.  Plezier alom en toch niet al te luide muziek.

En in plaats van te investeren in stoelen etc. had de club beter in werving van een paar echte stunners kunnen investeren.  Dit blijft eigenlijk vanaf begin af aan een puntje waar de club aan moet blijven werken.

Ach, en als de stoelen oud en versleten zijn zoals dat in PSR was, wordt er een apart item geopend om dat aan te klagen....  Werven in echte stunners.  Moet je mij eens vertellen hoe je dat kan beïnvloeden.  De dames komen en gaan waar ze zelf willen of wat wil je dat SS meer gaat doen?

Ik ben maar 2 a 3 dames tegen gekomen die echt maar een beetje wow factor hadden.
Met andere woorden: er waren alleen maar "lelijke wijven" en een paar van wie ik er op straat genoeg tegenkom en kan huwen.  Jij bent Brad Pitt?



het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man