Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115124 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #210 Gepost op: 11 januari 2015, 16:21:25 »
Laten we het er maar op houden dat als ik in de GT en YY ben meer dames met een wow factor tegen kom als in de SS, voor mij niet altijd even belangrijk ik kijk ook graag naar de service die geboden word en variatie in afkomst van de dames maar voor veel andere heren die ik ken wel belangrijk en die blijven daarom dus weg.

En die disco zal afgelopen vrijdag dan wel pas na 22.00 open gaan want rond 21.00 was het de sfeer in de bar minder als mat te noemen ondanks de live dj.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #211 Gepost op: 11 januari 2015, 16:30:22 »
Ik kan me volledig in je opmerking vinden T85. Als je clubs als YY, GT of Samya gewoon bent, valt de line-up in SS je gewoon tegen (dan spreek ik btw bewust niet over de geboden services). Maar bon... Ieder zijn club en zijn meiden 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #212 Gepost op: 13 januari 2015, 23:22:29 »
Vandaag weer een (voor mij en Bob0808 in ieder geval) heerlijk dagje Sixsens gehad....

Het bewijst maar weer eens dat zelfs in een club waar het die dag slapjes is qua dames en zeker heren, je toch een leuke dag kunt hebben...

Dankzij onverwachte werkzaamheden en gebeurtenissen die met spoed afgehandeld moesten worden uiteindelijk een stuk later in Sixsens beland dan gepand. Maar allee, ik had een vrijkaartje dus de entree en het niet meer halen van Happy Hour maakte deze keer niet uit... Hartelijk welkom geheten door Shirley die al de € 55,00 intoetste op de kassa toen ik haar wapperend mij vrijkaartje op 80-grams A4 liet zien. "Zo zo, wat heb jij nu weer gedaan om dit te verdienen", zei ze met een glimlach, gevolgd door "in ieder geval gefeliciteerd!". Da's dus al weer een mooie entree...

Op het buitenterras zag ik Laura en Victoria al zitten en ik wist bovendien dat Crystal weer aanwezig was (eerder dan door de post van sexenfun) en dus kon mijn dagje Sixsens eigenlijk al niet meer stuk. Dames begroet en naar de lockers om me om te kleden, daarna richting de bar waar Bob0808 al in gezelschap van Crystal stond. Ik werd meteen gespot en er werd gezwaaid en geroepen, hetgeen in de summier gevulde bar zorgde voor enkele hoofden die zich vragend omdraaiden... Meteen op die twee af, Bob0808 moest het (zoals altijd) doen met een handdruk, Crystal (ook zoals gewoonlijk) met ietsje meer, en vice versa...

Eerst even kletsen, waarbij Crystal op een gegeven moment haar plicht hoorde roepen en eens een rondje ging doen, en we al ras vergezeld werden door Victoria, die zich heel goed met twee mannen tegelijkertijd bezig kan houden... Ons ervan verzekerd dat het weer goed met haar ging (bij ons laatste bezoek had ze last van buikpijn), trakteerde ik haar op een red bull en hebben we vrolijk bijgekletst. Op zo'n dag dat er niet veel gasten zijn merk je dat de dames (in ieder geval bepaalde dames) de tijd nemen om het gezellig te maken en dan wat langer bij je blijven hangen zonder na 5 minuten weer op jacht te gaan.

Na een tijdje besloten Bob0808 en ik om te gaan opwarmen in de sauna, waar Laura ons nog kort kwam vergezellen. Ook gezellig bijgekletst en wat gegrapt..  Na de bijbehorende koude douche even weer opwarmen in de jacuzzi en zie daar, daar kwam Crystal goeiedag zeggen op haar ronde door de nog steeds niet overbevolkte club. ook zij nam wat tijd om met ons te kletsen en te grappen en Bob0808 drukte dus nog maar eens op de knop voor de bubbels...

Even later de trap op naar het restaurant maar helaas was er geen soep (meer?)), enkel nog wat tagliatelle... Dan maar een broodje genomen om de eerste honger te stillen en daarna weer de bar in voor een biertje. Hopla, daar zat Victoria naast me toen Bob0808 eventjes een sanitaire stop maakte en derhalve te laat in de bar was... No problem, Victoria stelde voor om met haar twee mannen op een bankje plaats te nemen, waar ik de twee tortelduifjes echter al gauw in alle rust liet presalen en wat rust opzocht op het overdekte buitenterras. Heerlijk een half uurtje relaxen, misschien zelfs een hazenslaapje, onder de professionele verwarmers op het terras, dat was althans mijn planning. Ik had echter niet op Domenica gerekend, die vanaf mijn aankomst al aan het lonken was en nu haar verleidingskunsten in de strijd (en op de bank) gooide... Al gauw zat haar tong in mijn mond en haar handen op mijn borst en onder mijn handdoek.... en toegegeven, mijn verweer werd zonder moeite opzij gezet door deze heerlijke spring-in-het-veld... Schlüssel!

Ik dacht dat een half uurtje wel leuk zou zijn, gezien mijn eerste kamertje met haar kort geleden, alleen al om te zien of ze al wat bijgeleerd had. Het werd uiteindelijk iets meer dan een uur en dat heb ik geweten... Wat een passie, wat een heerlijk lijf en wat een geilheid.... Na zo'n 5 minuten te hebben gezoend bleek mevrouw al behoorlijk nat te zijn en dat zie ik als teken dat ze er zelf ook zin in heeft, iets wat een kamergang over het algemeen tot een succes maakt. Ook zo deze keer... als ik het niet beter wist (doe ik dat eigenlijk wel?) zo ik zeggen dat het allemaal meer dan gemeend was en ze zich net als ik heel goed geamuseerd heeft. De manier waarop ze zich liet gaan en me zelfs op meerdere vlakken aanspoorde maakten me nog geiler dan ik al was... wat een furie!

Na iets meer dan een uur kwam ik dan ook met knikkende knieën van de kamer af nadat ik al meerdere malen "stop" had gezegd toen ze maar niet wilde ophouden met zoenen... ook niet nadat ik al was klaargekomen... Niks nog even de tijd vol maken met lekker knuffelen en tegen mij aanliggen, nee, deze dame begin me gewoon weer te zoenen en te likken en keek me daarbij weer zó geil aan dat ik niet na kon laten om even te checken hoe de zaakjes daar beneden bij haar gesteld waren ... en weer (of nog?) bleek mevrouw last te hebben van een serieus overstromingsgevaar! Omdat we op deze manier niet van de kamer af kwamen dacht ik met het internationaal bekende woord "stop" een halt aan haar blijvende avances toe te kunnen roepen maar dat heeft mij enorm veel moeite gekost...  Uiteindelijk lukte het mij (ons) toch om van de kamer af te komen maar halverwege op de gang drukte ze me tegen de muur en begon weer vurig te tongzoenen ... onder luid applaus van vier Bulgaarse dames die op het bankje tegen over de Oriëntaalse ruimte zaten...

Ik heb Domenica € 100,00 gegeven plus een fooi omdat we over het uur waren gegaan. Daar was ze zo blij mee dat ze in de lockerruimte ... ja hoor ... opnieuw begon te zoenen... wederom onder gejoel van de dames op het bankje...  Even later volgde ze mij naar de douche naast de biosauna en ook daar kon  een laatste zoentje niet uitblijven, al kwam het nu van mijn kant... haha!

Na dit avontuur had ik behoefte aan voedsel om weer op sterkte te komen en begaf ik me met Bob0808, die met rooie oortjes terug was van zijn kamertje met Victoria, naar het restaurant. Dunne schijven kalkoen in een saus, kipschitsels, frietjes en groenten en uiteraard de saladebar, wederom prima verzorgd en misschien eenvoudig maar we heel lekker! We zaten net te eten toen Domenica het restaurant binnen kwam en Bob0808 haar wenkte om bij ons te komen zitten. Even later volgde ook Victoria die zich naast Bob0808 zetelde en hebben we gezellig samen gegeten en nog wat gekletst. Wat Bob0808 en Victoria niet zagen was wat Domenica stiekem met mijn hand deed terwijl ze deed alsof ze gewoon rustig aan het eten was.... de ondeugd!

Voorafgaande aan mijn onverwachte kamergang met Domenica had ik eigenlijk enkel een kamersessie met Crystal gepland en had ik haar gezegd dat ik haar rond 19:00 uur op zou zoeken. Mocht ze echter op die tijd een andere klant hebben, dan moest ze zich uiteraard niet verplicht voelen om op mij te wachten. Nu was mijn kamergang met Domenica ook al uitgelopen en na het eten zag ik dat het al bijna 19:30 uur was, dus ging ik snel op zoek naar Crystal om excuses aan te bieden dat ik de tijd niet in de gaten had gehouden... echter bleek al gauw dat zij inderdaad een andere klant had gevonden en dus ook niet op de afgesproken tijd beschikbaar was... en zo loste dit "probleem" zich vanzelf op...

In de bar hebben Bob0808 en ik nog wat gekletst en geknuffeld met Victoria en Laura, ondergetekende heeft nog wat geknipoogd met Domenica die een presales was gestart bij een geïnteresseerde gast en gewacht op de terugkeer van Crystal om dan afscheid te nemen. Helaas riep de plicht mij vroeger dan gewenst naar huis en moest ik tegen 21:00 uur vroegtijdig de club verlaten... echter geheel tevreden en voldaan...



Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
.
« Reactie #213 Gepost op: 13 januari 2015, 23:48:54 »
.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2015, 00:14:13 door Tjeppah »

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #214 Gepost op: 19 januari 2015, 20:28:35 »
One month after my first visit, i decided to go for a second time in 6sens yesterday  :))
i was pleased to see a friendly youpinaute JJxxx, i met him in PSR and Samya last year during the Football world cup, we spent a very good day together  :dance2
and let me say that it was almost the night and day between the 2 visits ...
Much more men and less girls, only 2 girls got in touch with me along the day :o  perhaps they did not like my new haircut  :017: ;D
in the middle of the afternoon, only men were around the bar ! all girls were very busy in the rooms  :bonken

So i decided to wait  :beer: ;D

In the evening, after 10/15 beers  ;D i was really surprised to see that Crystal was next to me  :o i did not see her around the bar during the whole afternoon, only in the beginning ...  ;D

Nice chat then we went in the room, it was an orgy of long deep kisses, very long blowjob and sex, even after 15 beers my cock was very hard thanks to her great blowjob  :o ;D and sensations were great in missionary, so exciting that i could not help coming in that position  :-P

This girl is simply great and i will not hesitate to go back in 6sens only for her  8)

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #215 Gepost op: 27 januari 2015, 12:27:43 »
Een lome zondagmiddag half januari. ‘Wat zou ik vandaag eens gaan doen?’

Een paar opties: familiebezoek, een fikse wandeling, languit lui op de bank wat tv kijken, … of misschien een dagje saunaclub?

Tja, de keuze was snel gemaakt, en niet alleen omdat ik nog een Relaxxxboardvrijkaartje had liggen. Sorry zus!

Het was van voor Nieuwjaar geleden dat ik nog in SS geweest was: de jaarwisseling is nooit zo’n goede tijd om een club te bezoeken, wanneer heel veel dames (terecht) een tijdje huiswaarts zijn. Maar het leek me dat het half januari wel weer OK zou moeten zijn qua line-up, en dat was het ook.

Voor mij is SS een club die heel erg aantrekkelijk is door een mix van eigenschappen: een heel erg goede wellness, voldoende erg leuke dames, vriendelijk personeel en eigenlijk bijna altijd wel lekker eten.

Over elk van die dingen is door collega’s al voldoende gezegd, maar toch blijf ik het fascinerend vinden dat je voor 40 euro (voor 14 u) een dag kunt wellnessen (en de infrastrucuur in SS is écht goed) met drank en eten inbegrepen. Heerlijk toch om in deze koude wintermaanden lekker een sauna te nemen en vervolgens even buiten af te koelen. Net zoals het in de zomer heerlijk is om aan het zwembad te leggen en al dat blote moois rond te zien paraderen.

Eén ‘min’puntje: reken er niet op dat het bij een saunagang blijft. Daarvoor loopt er te veel moois rond. Op deze zondag was dat een mix van oudgedienden en nieuwe meiden, van Rumbul tot Latina’s en zwartjes. Met deze kanttekening: in YY lopen momenteel meer echte stunners (genre Louana en Erica) die ook nog een goede service bieden rond dan in SS.

In mijn ogen is dit een club die het globaal prima voor mekaar heeft (met misschien zorg voor een high-end damesaanbod als aandachtspunt) en die dan voor Vlaamse en Nederlandse wandelaars vaak ook nog eens 1 van de dichtstbijzijnde saunaclubs is.

Voor wie er een leuk dagje uit van kan maken met een goeie wellness, prima eten en drinken en een meer dan leuk seksueel aanbod: dit was, is en blijft een absolute aanrader.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #216 Gepost op: 3 februari 2015, 18:36:15 »
Afgelopen zaterdag nog eens naar Sixsens getrokken, van 21u15 tot einde. Samen met Licky Luke ben ik tegen 20u30 uit Babylon vertrokken en we zijn quasi gelijktijdig aangekomen te Sixsens (allez, het kan een minuutje of 10 gescheeld hebben ;) :-P).
 
40€ afgetikt (korting voor een verjaardagsfeestje) en binnen lekkerjong ontmoet en hem een gelukkige verjaardag gewenst. Bob0808 zat ook aan de bar. Die had echter weinig tot geen aandacht voor mij, maar des te meer aandacht voor Bulgaarse Victoria ;).
 
Ik heb zaterdag 2 keer gekamerd: met Turkse Sibel en Roemeense Paula. 2 keer knallend klaargekomen ;D.
 
In SS lopen nog steeds veel vrouwen rond die mij nooit tot een kamergang zullen kunnen verleiden, maar afgelopen zaterdag heb ik plots toch een zestal mij eerder onbekende poppetjes op mijn to do lijst kunnen plaatsen :)).

De sfeer in SS was zaterdagavond heel aangenaam. Geen echte partysfeer, maar gewoon gezellig en leuk. Er was steeds voldoende volk aanwezig in de bar, maar echt druk werd het er nooit.
 
Het personeel was supervriendelijk als altijd :)).
 
De 5 stukken pizza smaakte uitstekend!
 
SS: tot vrijdag. Ik hoop dan een paar streepjes van mijn pas aangelegde to do lijst te kunnen schrappen 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #217 Gepost op: 8 februari 2015, 13:43:15 »
Ik heb er lang naar uit gezien, de verjaardag van Licky Luke in een cluppie 'om de hoek'.
Het aftellen was al begin van de week begonnen en naar mate de week vorderde werden de hormonen onrustiger.
Ik wilde er vroeg zijn om lang te kunnen genieten van deze dag. En zo stond ik klokslag 12 uur recht voor de ingang geparkeerd. Dat hebben er meer gedacht....! Want ik trof een zevental feestgangers aan op de parkeerplaats. Ondanks de kou nog ff wachten op de jarige, die al vrij snel arriveerde.

Prima ontvangst en al snel daalde ik met de gangbare hulpstukken af naar de kleedruimte. Voor het vroege tijdstip waren er al zeker zo'n 20 dames aanwezig dat later uitgroeide tot zeker 40, misschien wel 50 (is mijn inschatting). Het aantal feestgangers groeide ook snel. Het was de hele dag door tot het eind (vertrek om 1 uur) gezellig druk. De bar was goed gevuld. Na 20 uur werd er door de dames uitbundig gedanst. Sommige rakkers probeerden op hun slippers in het kielzog van de hoge hakjes eveneens hun danskunstjes te vertonen :pica
Uiteraard weer een paar nieuwe gezichten leren kennen. Ik ga ze niet noemen, want ik ga er ongetwijfeld vergeten.
Het ontbijt en het diner waren weer Sixsens-waardig. Het restaurant en de keuken, het ziet fris en verzorgd uit en je wordt er op je wenken bediend.
Helaas geen terrasweer, maar binnen in de tent was het goed uit te houden. Ruim voldoende professionele gaskachels die de temperatuur aangenaam maakten! Het terras is in deze tijd van jaar een plek om je even terug te kunnen trekken van het feestgedruis.

Tja en dan de meisjes, daar komen we uiteindelijk voor.
Na het ontbijt en de eerste koffie aan de bar tijd voor een opfrisbeurt om vervolgens de jacht te openen. De jacht openen? Sommige dames openen de jacht zelf wel. Los van een paar jagertjes die meteen om een sleutel vragen, gaat dit door de bank genomen op een prettige manier. Ik zat wat te kletsen met Laurent 74 toen we bezoek kregen van 2 Roemse dames met de namen Carmen en Nicole. Beiden zagen er niet verkeerd uit. Ik vond Carmen wel iets erotisch hebben. Ik was best toe aan een eerste oerknal, maar ik twijfelde. Carmen vertelde te veel waar ze er goed in was. Ich bin klein, meine Muschi ist klein, mein Mund ist klein. Gut Blasen und Ficken. Ze kwam overigens niet met een sleutelvraag. Nadat ik haar expliciet had gevraagd of ze tongzoende en die vraag met 'ja' beantwoorde, was ik over de streep en vroeg haar om een kamer te regelen. En daar heb ik geen spijt van gehad. Ze werkt pas een paar weekjes in Sixsens. Haar service mag uitstekend worden genoemd. Bij onbekende dames houd ik het op een half uur, maar een uur is zeker geen weggegooid geld!

Carmen: halflang zwart haar, 75B, lengte 1,55m, maat 34, 21 jaar, Roemeense
PZC: 69, uitstekend (GOSP = 0,9M)
EL: Ja
TZ: Diep en gevarieerd
Vingeren: Ja
Beffen: ja, doet goed mee
NMC: Cowgirl, doggy: uitstekend
GFE: 70%
PSE: 90%
Optiek: Beauty, mooi gezicht, klein maar fijn.
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: yep, de hele dag en avond.

De Werbung voor deze dame werpte haar vruchten af, want zeker 5 feestgangers fêteerde Carmen na mij met een kamertje! Kortom, een toppertje er bij!

Na dit uitputtend half uurtje een saunaatje genomen. De 90 graden sauna was wel erg heet deze keer. Het was er geen 5 minuten vol te houden. Het hout was zo heet dat het vel van je lijf brandde door de handdoek heen. Op blote voeten was het niet te doen. Verplaatst naar de stoomsauna die een stuk beter aanvoelde. Aansluitend een koude douche en nog een kwartiertje in de whirlpool zitten ouwenelen met Cavediver en Tjeppah.

Terug in de bar werd ik belaagd door een blonde dame. Haar naam ben ik vergeten. Ik noem haar even Truus! Ik gaf aan dat ik geen interesse had en ook nog in de recuperatietijd zat. Wellicht zat er een kans in later op de avond. Later meer over deze dame.
In de kleedkamer trof ik wel een heeeele mooi dame aan toen ik even mijn mailtjes en appjes wilde checken. Ik vroeg haar naam en ze stelde zich voor met Kinga. Kinga spreekt best aardig Nederlands, maar is Poolse!
Later zag ik haar in de bar zitten. Enkele rakkers wisten mij te vertellen dat Kinga minimaal uursessies doet en een ontzettende goede service geeft. Daarbij is ze ook nog eens bloedmooi. Een kamertje zou zo maar kunnen.

Echter voor het avondeten zou het zover niet komen. Carmen en Nicole kwamen weer eens shoppen. Ik dacht 2 vriendinnen, Carmen is uitstekend, dan moet Nicole wel dicht in de buurt komen. Tijdens het presalen wat 'dieper' in gegaan op de mogelijkheden. En die waren voor mij oke! Van FMB al vernomen dat hij met Nicole een prima sessie had gehad. De service van Nicole is als goed te kwalificeren, echter het tongzoenen is zeer oppervlakkig. Het is duidelijk dat Nicole hier geen fan van is. Dat maakt het geheel voor mij dan weer wat minder.

Nicole: halflang bruin haar, 75B, lengte 1,65m, maat 34, 22 jaar, Roemeense
PZC: 69, uitstekend (GOSP = 0,7M)
EL: Nee
TZ: zeer oppervlakkig
Vingeren: Ja
Beffen: ja
NMC: Cowgirl: goed
GFE: 50%
PSE: 90%
Optiek: Zie goed uit; als haar bh uitgaat vallen haar borstjes wel naar beneden.
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 30%
Aftersales: yep, de hele dag en avond.

Na het eten even uitbuiken in de biosauna om later weer fris in de bar te verschijnen. Ik zat met mijn belleke wijn aan de bar en werd daar ineens boos aangesproken door Truus! Hoe ik het in mijn hoofd haal om met Nicole op kamer te gaan, terwijl ik had beloofd dat ik met haar zou gaan.......uhhhhhhh wat zegt u? Ik heb er niet veel woorden aan besteed. Truus ben ik nog vaak tegengekomen, maar ze gaf me geen blik waardig. Geeft wel rust  :039:

Ik was wel toe aan een wat langere kamer, aan een knuffeldate. De goede reclame over Kinga maakte mij wel nieuwsgierig. Maar ook Crystal, waar ik lang geleden mee op kamer was, was een kandidate. En zo besloot ik te wachten op beide dames. Degene van die twee, die zich het eerst liet zien in de bar werd veroordeeld tot een lange kamer. Crystal presenteerde zich als eerste. Van Crystal is bekend dat je haar geen 5 minuten uit het oog moet verliezen, want dan is ze weer bezet. Dus meteen er op af en een gesprekje aangeknoopt. Dat gesprekje werd voortgezet in een van de sofa's. Wat een heerlijke dame is Crystal toch! Een echte knuffel! Al bij al ongeveer 30 minuten bijgekletst en zo, om aansluitend een kamertje op te zoeken. Tja, Crystal werd de topper van deze (verjaar)dag! Ik was zelfs vergeten dat Crystal ook een zuigkanon is. Meer dan uitstekende service en pure gfe. Het werd een sessie van anderhalf uur en eigenlijk nog te kort!

Crystal: halflang donkerblond haar, 75B, lengte 1,60m, maat 32, 22 jaar, Bulgaarse
PZC: 69, uitstekend (GOSP = 1,1M) Deepthroat
EL: Ja
TZ: diep en gevarieerd
Vingeren: Ja
Beffen: ja
NMC: Cowgirl: uitstekend
GFE: 100%
PSE: 30%
Optiek: Een mooie dame, er zijn optisch mooiere dames in SS, maar alleen al van dat erotisch brilletje krijg je een erectie
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Hele dag en avond.

Evenals Carmen, verdiende ook Crystal een extraatje bij het afrekenen!
Gezien de tijd, ik moest alibitechnisch gezien om 1 uur vertrekken, zat een 4e kamer er niet meer in. Gezelligheid ten top aan de bar. Rond middernacht werd voor de jarige een toast uitgebracht gewapend met een glaasje rose! Larissa (ex HP) vond haar weg wel tussen de frequente bezoekers van Panthera. Ik heb het gevoel dat Larissa zich wel thuis voelt in Sixsens.

Om 01:00 vertrokken naar SjengenCity.
Samengevat: 'Alles' klopte op het feestje van Licky Luke.
Een uitstekende line-up, ruim 20 bekende gezellige rakkers. Gezichten leren kennen achter de nog onbekende aliassen. Uitstekende sfeer en muziek, goed eten en drinken.......wat wil een man nog meer......
......ja natuurlijk lekkere dames  ;D. Niets te kort gekomen. 3 kamers: Carmen (uitstekend), Nicole (goed) en Crystal (meer dan uitstekend).....!

Illusion Plopp
« Laatst bewerkt op: 8 februari 2015, 17:47:46 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #218 Gepost op: 9 februari 2015, 17:54:27 »
Ook ik was afgelopen vrijdag inderdaad op Licky Luke zijn verjaardagsfeestje. Ik ben eerst naar Samya getrokken voor een lekker Bulgaars voorgerecht, waarna ik naar Sixsens tufte om daar van 16u15 tem 3u te feesten.
 
Aangekomen te SS bleek de parking al goed vol te staan. Ik heb er nog maar zelden zoveel auto’s bijeen gezien, toch zeker niet in de vroege namiddag.
 
Snel naar binnen, waar ik omwille van het feestje slechts 40€ moest aftikken en op zoek naar bekende ijsberen.

Die zoektocht was een makkie: de club zat om 16u30 al vol met bekende gezichten. Zou ik onmiddellijk of later op de avond de hand schudden: Licky Luke, Knaktuut, Bob0808, Eddy_V, Ricardo Banana, Cavediver, Mr Pussy, Vrouwenzot, Eagelke, Rob45, Laurent74, FMH, Tjeppah, Lars333 enzovoort enzoverder. Veel te veel om op te noemen. Gelukkig allen toffe kerels 8).
 
Gezien de sterrenparade aan mannelijk schoon, heb ik de eerste uren in SS uitsluitend doorgebracht met zeveren en drinken. Dat was btw zo leuk, dat ik het avondeten rats ben vergeten :o en me uiteindelijk in de late avond te goed heb moeten doen aan de pizza, wou ik niet flauw vallen van de honger. De pizza was btw iets te koud, maar smaakte wel!
 
Ik heb afgelopen vrijdag 2 keer gekamerd, nee Eddy_V, dan toch niet met die lekkere Roemeense met het spijkerbroekje ;), maar met Bulgaarse Meggi. 1 keer 1 uur en 1 keer 2 uur. 1 woord: Wauw :-\!! Meer info onder haar eigen topic.
 
Wat is nog het vermelden waard: het personeel van SS was vriendelijk als altijd. De sfeer in de bar was super. Druk, maar niet storend druk. Heel gezellig allemaal. De pinten vloeiden talrijk. Er waren geen kamerwachttijden (toch niet de 2 keer dat ik gekamerd heb)…

Kortom: het is een memorabel feestje geworden, met dank aan Sixsens, Licky Luke, alle mannelijke aanwezigen en uiteraard aan Meggi ;D!
 
SS: tot snel 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #219 Gepost op: 9 februari 2015, 23:32:00 »

 Laurent74, FMH,
Ben non, c'est pas FMH, c'était FMB  ;)
East Tripper

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #220 Gepost op: 10 februari 2015, 06:28:17 »

 Laurent74, FMH,
Ben non, c'est pas FMH, c'était FMB  ;)

Uiteraard :o En dat wist ik :banghead: Stom toetsenbord! :-P ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HET EINDE VAN EEN TIJDPERK!
« Reactie #221 Gepost op: 12 februari 2015, 12:27:35 »
Het einde van een tijdperk :o 8)!
 
Gisteren ben ik voor de tigste keer in enkele maanden tijd naar Samya getrokken. Het plan was een ganse dag in de armen en tussen de benen van mijn Bulgaarse furie door te brengen, maar dat is anders gelopen. De klik die ik 10 maanden voor mijn hartendief gevoeld heb, was er plots niet meer :017:. Ik heb het uiteindelijk 4 uur in Samya aangezien, maar merkte al snel dat het niet goed ging komen. Wat toen te doen?
 
2 fenomenale kamergangen met Meggi (Sixsens) afgelopen vrijdag lagen mee aan de basis van mijn veranderde gevoelens voor mijn furie. Ik kon eigenlijk niet wachten om met haar op herhaling te gaan en toen gisterenmiddag bleek dat ook Tjeppah en Eddy_V in Sixsens aanwezig waren, was de keuze snel gemaakt: ik nam om 15u30 afscheid van mijn verbouwereerde schat en tufte met een rotvaart richting Sixsens 8).
 
Om 16u10 draaide ik binnen op de parking van dat mooie clubje in Lemiers. In vergelijking met verleden week vrijdag, toen ik rond hetzelfde tijdstip aankwam voor Licky Luke zijn verjaardagsfeestje, stonden er nog niet de helft van de wagens op de parking. Is die kerel bij de mannen dan toch echt zo geliefd als bij de dames :017:? Tot mijn grote verbazing dus blijkbaar wel hé :-P ;).
 
Op naar binnen, waar ik een beetje een norse ontvangst kreeg, me echter niet liet afschrikken en toch maar mijn 55€ aftikte, mijn mantel voor de dag ontving en me ging omkleden.

In de lockers kwam ik al onmiddellijk Tjeppah tegen, die net een kamer met Janina achter de rug had. Eddy_V zat blijkbaar aan de bar. Ik dus naar daar, waar ik hem inderdaad aantrof in het gezelschap van een toffe niet schrijvende Vlaming.

De daaropvolgende 2 uren heb ik aan de bar doorgebracht met mijn kameraden. In die tijd kwam werkelijk de ene na de andere vrouw als strontvliegen op een koeievlaai op me af. Zowel mij bekende vrouwen (Anna-Maria, Janina, Lolita, Paula…) als mij onbekende vrouwen. De ene met een vluchtige poging tot een kamergang (you want to fuck?), de andere al iets doortastender (kusje, met de poep tegen me aan schuren, handje op de borsten leggen...). Ook Meggi kwam lief goeiedag zeggen, maar ik was onverbiddelijk: ik moest en zou eerst mijn uitdrogingsverschijnselen bestrijden met voldoende liters alcohol ;) en nog belangrijker: ik moest mijn collega ijsberen entertainen. Wat zouden ze immers zonder mij zijn ;) 8)?
 
Tegen 18u30 was mijn vochtniveau terug op peil en begon ik wel zin te krijgen in een kamertje. Alsof ze het rook, zat Meggi nog geen 5 minuten later naast me en gaf ze me een hartstochtelijke tongzoen. Het ijs was onmiddellijk weer gebroken. Ik nam snel afscheid van mijn kameraden (Eddy_V was ondertussen al enige tijd naar huis) en ik verplaatste me met Meggi naar een zeteltje. Veel heb ik niet om met Meggi over te praten, dus het komende half uur beperkten we ons tot knuffelen en tongzoenen. Wat een straf was me dat ;D.
 
Uiteindelijk werd de zin bij mij te groot en gaf ik aan op kamer te willen gaan. Wij dus naar boven. Eens aan de receptie had mijn gsm plots terug ontvangst en begon hij langs alle kanten te piepen en toeten. Blijkbaar had mijn werk me al enige tijd dringend nodig. Hop, maar snel naar het overdekte terras voor een paar belangrijke telefoontjes. Blijkt btw heel moeilijk te zijn je cool en sérieux te bewaren als een bloedmooie en knotsgekke meid je afwisselend zit op te geilen en te plagen :o. Enfin, ik verrichte mijn professionele plicht toch maar en om 19u30 was het dan eindelijk tijd om mijn plicht tegenover kleine Piet te vervullen :)).
 
Om 19u30 belandden we in kamer 6, 1 van mijn favoriete kamers. Ik vreesde dat ik mijn 2 voorgaande kamergangen met Meggi voor mezelf verheerlijkt had, maar niets bleek minder waar.

Deze kamergang werd een exacte kopie: Meggi is een knotsgekke meid die met haar mooie lichaam perfect weet hoe een man op te geilen. Alles is weer de revue gepasseerd: zalig tongzoenen, een uitstekende diepe pijpbeurt, pussysliden, 69 en uiteraard uitgebreid neuken. Wat een wilde meid is me dit btw toch tijdens het neuken, een echt machientje ook. Ik heb alles uit de kast moeten halen om haar bij te houden, en ik vrees dat het uiteindelijk allemaal toch nog niet hard en stevig genoeg was voor Meggi :o. Tja, ik word dan ook al een dagje ouder hé ;).
 
Hoe hard we ook probeerden en hoe super de kamergang ook was, een orgasme zat er niet in :017:. Vermoeidheid van 2 zware werkdagen, het voorgaand orgasme in Samya en het overmatige alcoholgebruik verhinderen mijn knal :cry.

Geen probleem, de kamergang na een uurtje afgerond, samen nog een innige douche genomen in de ruimte naast kamer 6, de centjes overhandigd en afgesproken later op de avond nog eens samen te kameren. Dat orgasme moest er immers nog komen hé.
 
Na mijn 3de fenomenale kamergang met Meggi was het tijd terug te keren naar de bar. Daar trof ik mijn nieuwe Vlaamse kameraad aan. Tjeppah was ondertussen bezig aan zijn 8ste :o ;) kamergang van de dag. Of waren het er nu 9 :-P!?
 
Ik heb een uurtje aan de bar gehangen en tegen beter weten in nog een lekkere bel rode wijn (aan 5€) en enkele pintjes gedronken. In de bar viel de sfeer eigenlijk een beetje tegen: er waren niet veel mannen aanwezig en de vrouwen klaagden daar steen en been over. Ik liet het echter niet aan mijn hart komen: ik had een leuke gesprekspartner en was nog aan het nagenieten van mijn kamergang 8).
 
Er zijn in dat uurtje opnieuw enkele meiden komen polsen of er geen kamergang in zat. 2 keer probeerden enkele Roemeentjes me zelfs tot een trio te verleiden, maar ja, ik was weer onverbiddelijk: ik ging nog eens op herhaling met Meggi 8).
 
Rond 22u kwam de Bulgaarse schoonheid de bar terug binnen wandelen, net op tijd voor de pizza. We namen elk een paar stukken en begaven ons weer naar een zeteltje. We hebben ons de stukken pizza uiteraard laten smaken: ik 3 stukken, zij 5 :-\ (geen flauw idee btw waar ze dat stak in dat kleine, strakke lichaampje) en zijn daarna terug aan het zoenen en knuffelen geslagen :)).
 
Om 22u45 vond ik het wel weer tijd voor een kamergang dus wij naar boven. We kregen dat kamertje helemaal bovenaan de club. Na een vermoeiende martelgang via de trappen naar boven, betraden we de kamer en deze bleek ijskoud :o. Je hebt dan uiteraard een excuus om extra dicht tegen elkaar aan te kruipen en elkaar te verwarmen, maar dit had toch echt warmer gemogen.
 
Enfin, we hebben het niet aan ons hart laten komen en zijn aan de noodzakelijk manoeuvres begonnen. We hadden slechts 1 doel: Piet in stelling brengen en hem zo snel mogelijk tot ontploffing te brengen 8).

Dat zo snel mogelijk zou ietsje anders uitdraaien… Mijn bijkomende alcoholconsumpties en… tja, ik weet eigenlijk niet wat er scheelde, je hebt gewoon zo af en toe van die dagen zeker, zorgden er voor dat ik maar niet kon klaargekomen. Op zich uiteraard geen drama, want zo kon ik extra lang met deze natuurgeile meid neuken ;D.

Uiteindelijk zijn we 1u en 40 minuten bezig geweest en uiteindelijk heb ik Meggi, met haar beentjes in de lucht, heel hard moeten rammen om tot dat orgasme te komen. Vlak voor het orgasme Piet teruggetrokken, rubbertje verwijderd en Meggi haar buik en borsten volgespoten :)). Wat een spermaproductie was me dat :o. Die zaadjes kwamen van diep en waren duidelijk al een paar uurtjes aan het wachten om naar buiten te komen ;).
 
Maar het was dus eindelijk gelukt :pica! Het kanon was afgevuurd. We hebben ons snel een beetje opgefrist en daarna nog even nageknuffeld tot de Security om 0u50 op de deur kwam kloppen. De club ging sluiten, we moesten naar beneden.
 
Geen probleem, ik was toch tevreden en voldaan. Snel naar beneden gespurt, Meggi haar centjes overhandigd, nog een lekkere tongzoen gekregen, een douche genomen en Tjeppah aangetroffen aan de douches. Die had voor zijn 13de :o :-P ;) kamergang van de dag blijkbaar gekozen voor een oud favorietje uit Villa Vertigo en had daarmee to zijn héél grote tevredenheid net 3 uur op kamer gestoeid.
 
Om 1u05 leverden Tjeppah en ik onze polsbandjes in en rekenden we onze alcoholische dranken af (niet de pintjes uiteraard). Op weg naar haar slaapplaats kwam Meggi me nog snel een zoentje en een knuffel geven en toen was het echt wel tijd om naar huis te gaan.
 
Samenvattend: het personeel was vriendelijk als altijd (op de ontvangst na). Van het avondeten kan ik niet veel zeggen (wegens weer overgeslagen), alleen dat het er lekker uit zag en dat de stukken pizza me gesmaakt hebben. Het aantal mannelijke aanwezigen in de club, de line-up en de sfeer vielen een beetje tegen, maar zo zie je maar weer dat je uiteindelijk maar 1 topmeid en 1 of een paar kameraden (thanks Tjeppah en Eddy_V voor het leuke gezelschap) nodig hebt om je in een mooie club als Sixsens toch uitstekend te amuseren!

Uiterst tevreden en super voldaan tufte ik na 1u dus naar huis. Het is wel een lange terugrit geworden. Ik heb nagenoten van weer 2 onwaarschijnlijke ervaringen met Meggi, maar ik besefte tegelijkertijd ook dat dit het einde van een tijdperk was: met mijn Bulgaarse furie in Samya zal het nooit meer goedkomen :cry.
En zo komt en na 10 maanden abrupt en enigszins onverwacht een einde aan een emotionele rollercoaster die mij doorheen vele dalen en over nog meer pieken naar een 150tal orgasmes heeft geleid. Uiteindelijk bleek een paar keer fenomenaal seksen met een andere (bloedmooie) meid de ‘simpele’ remedie te zijn. Vaarwel mijn lieve schat en bedankt voor al die mooie momenten: Az shte ti lipsva 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
HET EINDE VAN EEN TIJDPERK!
« Reactie #222 Gepost op: 12 februari 2015, 13:41:11 »
Het einde van een tijdperk :o 8)!
 
 
Na mijn 3de fenomenale kamergang met Meggi was het tijd terug te keren naar de bar. Daar trof ik mijn nieuwe Vlaamse kameraad aan. Tjeppah was ondertussen bezig aan zijn 8ste :o ;) kamergang van de dag. Of waren het er nu 9 :-P!?
 
Snel naar beneden gespurt, Meggi haar centjes overhandigd, nog een lekkere tongzoen gekregen, een douche genomen en Tjeppah aangetroffen aan de douches. Die had voor zijn 13de :o :-P ;) kamergang van de dag blijkbaar gekozen voor een oud favorietje uit Villa Vertigo en had daarmee to zijn héél grote tevredenheid net 3 uur op kamer gestoeid.
 
Om 1u05 leverden Tjeppah en ik onze polsbandjes in en rekenden we onze alcoholische dranken af (niet de pintjes uiteraard).
Het aantal mannelijke aanwezigen in de club, de line-up en de sfeer vielen een beetje tegen, maar zo zie je maar weer dat je uiteindelijk maar 1 topmeid en 1 of een paar kameraden (thanks Tjeppah en Eddy_V voor het leuke gezelschap) nodig hebt om je in een mooie club als Sixsens toch uitstekend te amuseren!

Graag gedaan Kanariepiet, jij bent ook altijd aangenaam gezelschap. Bedankt dat je me zulke fenomenale aantrekkingskrachten toedicht voor wat betreft de vrouwen.  :o Ik had gisteren niet mijn beste dag en heb daarom ook maar met 4 dames gekamerd voor totaal 4 1/2 uur. Mocht het iemand nog interesseren slechts 4 keer een rubbertje gevuld. Ik wordt ouder  ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #223 Gepost op: 12 februari 2015, 13:54:09 »
Citaat
Graag gedaan Kanariepiet, jij bent ook altijd aangenaam gezelschap. Bedankt dat je me zulke fenomenale aantrekkingskrachten toedicht voor wat betreft de vrouwen.  :o Ik had gisteren niet mijn beste dag en heb daarom ook maar met 4 dames gekamerd voor totaal 4 1/2 uur. Mocht het iemand nog interesseren slechts 4 keer een rubbertje gevuld. Ik wordt ouder  ;D

Tja. Wat wil je. Telkens ik je zie hangt er wel een meid aan je of ben je al weer verdwenen richting kamer. Dan lijkt het al snel alsof je 10 keer of meer op kamer bent geweest ;). Wat ben ikzelf in vergelijking met jou qua frequentie btw toch maar een bescheiden kamerganger ;) :-P
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #224 Gepost op: 12 februari 2015, 19:02:55 »
Un peu par hasard, ou par défaut, devant être dans la région, je fais le détour au SixSens ce vendredi 6.
Première surprise, 20 voitures sur le parking à midi, j'avais oublié l'anniversaire d'un membre de Relaxxboard.

Pas le temps d'arriver au bar, je me fais sharker par TioC et Razé

Une chambre avec Nicole, belle fille pas trop dans mes standarts, mais ça urgeait .. Bonne pipe, fille sympa, mais poitrine tombante, cata, dommage.

Puis je me laisse tenter par la marrante Lorie, roumaine aussi, jeune, mince, qui nous avait bien fait rire avec TioC. Malgré une petite appréhension, très belle session, kisses non stop, très GFE, pas pro du tout. Fille débutante ( ça se vérifie à la pipe, nulle ) mais recommandée. A noter qu'elle m'a fait un ciné à propos du tarif, après la session d'une heure, parce que j'avais payé le tarif officiel arrondi, soit 80 €. Risque donc très vite de mal tourner ..
East Tripper