Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1118768 keer)

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #225 Gepost op: 12 februari 2015, 19:56:35 »
Hebben de rakkers KP en Tjeppah woensdag Edina (ex Mara) en haar blonde vriendin Christina gezien  :017:
Morgen ben ik in Sixsens en ik moet me mentaal voorbereiden  8)

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #226 Gepost op: 12 februari 2015, 20:07:00 »
Hebben de rakkers KP en Tjeppah woensdag Edina (ex Mara) en haar blonde vriendin Christina gezien  :017:
Morgen ben ik in Sixsens en ik moet me mentaal voorbereiden  8)

Hoi Laurent,

ik ken beide meiden niet. Rond een uur of 7 begonnen er wel 2 mooie meiden aan hun dienst. Ze kwamen samen en gingen ook samen om ca 22u weer weg. Een van die meiden had erg mooie ogen en toch wel een grote cup c. Maar ik heb ze niet gesproken. Veel plezier morgen.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #227 Gepost op: 12 februari 2015, 20:14:14 »
Een van die meiden had erg mooie ogen en toch wel een grote cup c. Maar ik heb ze niet gesproken. Veel plezier morgen.
Bedankt Tjeppah
Mag ik je helpen  :sex  :movingtits :movingtits :movingtits
 
[attachimg=1]

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #228 Gepost op: 12 februari 2015, 20:20:12 »
Een van die meiden had erg mooie ogen en toch wel een grote cup c. Maar ik heb ze niet gesproken. Veel plezier morgen.
Bedankt Tjeppah
Mag ik je helpen  :sex  :movingtits :movingtits :movingtits
 
[attachimg=1]

Ik ben niet zeker maar ik meen haar gisteren wel gezien te hebben.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #229 Gepost op: 12 februari 2015, 22:21:50 »
Edina en Christina waren gisteren beiden aanwezig ja!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #230 Gepost op: 13 februari 2015, 07:17:04 »
Hebben de rakkers KP en Tjeppah woensdag Edina (ex Mara) en haar blonde vriendin Christina gezien  :017:
Morgen ben ik in Sixsens en ik moet me mentaal voorbereiden  8)

Ik heb ietsje meer tijd nu:

Edina en Christina waren eergisteren dus inderdaad aanwezig in Sixsens. De Vlaamse rakker waarmee ik langere tijd gepraat heb, heeft woensdag met beide meiden gekamerd, telkens tot zijn héél grote tevredenheid.

Zowel Edina als Christina zagen er schitterend uit en draaiden vlot kamertjes. Het is ook altijd leuk Christina Nederlands te horen praten :)).

Ik heb zelf een kwartiertje met Edina gesproken (en had eigenlijk wel zin in een kamertje met haar, maar de timing was slecht). Ze lijkt te overwegen langere tijd in Sixsens te blijven. Ze voelt er zich goed. Ik heb haar aangeraden haar naam in Sixsens terug in Mara te veranderen, want Edina, dat bekt niet goed ;). Tijdens het kwartier dat ik met haar gepraat heb, was ik die naam al snel 3 keer weer vergeten. Kan uiteraard eerder aan het overmatig drankmisbruik gelegen hebben ipv aan de moeilijkheid van de naam ;) :-P.

Enfin: wat mij betreft zijn Edina en Christina dikke aanwinsten voor SS. Ik hoop dat ze er nog langere tijd blijven en wie weet, laat ik me zondag wel door Mara verleiden tot een kamertje ;D 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #231 Gepost op: 13 februari 2015, 07:25:42 »
Tijdens het kwartier dat ik met haar gepraat heb, was ik die naam al snel 3 keer weer vergeten. Kan uiteraard eerder aan het overmatig drankmisbruik gelegen hebben ipv aan de moeilijkheid van de naam ;) :-P.

Moeilijk ? Nee. Un petit truc : tu penses à Eddy  :lol_hitting:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #232 Gepost op: 13 februari 2015, 07:30:21 »
Tijdens het kwartier dat ik met haar gepraat heb, was ik die naam al snel 3 keer weer vergeten. Kan uiteraard eerder aan het overmatig drankmisbruik gelegen hebben ipv aan de moeilijkheid van de naam ;) :-P.

Moeilijk ? Nee. Un petit truc : tu penses à Eddy  :lol_hitting:

Ja, want dan ga ik zeker zeker krijgen in een kamertje!? :-\ ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #233 Gepost op: 14 februari 2015, 15:13:13 »
Al dat caranvalesk gedoe in Duitsland begon me toch buitenmatig te irriteren en aldus in een kofferbak de grens overgesmokkeld en ss werd op de parking van SS gedumpt, naja wat te doen? Wat met keitjes gesmeten naar hoerenlopers, me verstopt achter de haag en aldus 3 Roemeentjes bijna een hartaanval bezorgd en voorts een deuntje gefloten aangezien vogels en andere vleugelachtigen uitblonken door afwezigheid. Dit nam toch alras een kwartiertje in beslag doch begon toch ook lichtelijk te vervelen aangezien niemand mee wou spelen, pfff. Maar richting entree geflikflakt dan maar en aldaar mits overhandiging van 40 Euronen toegang verkregen tot de vertrekken en potdorie meteen een Duitse connectie getroffen dus handenschudden als een malle alvorens met in de ruime en gerieflijke umkleide uit m´n TinkyWinkykostuum te hijsen en tot lieftallige rakker om te toveren...Enkele Franstalige bekenden al daar, Razé de hand geschud en happily birthday gewenst enzo, wat met voornoemde Duitser gekletst, en ras vervoegde Laurent74 en nog enkele Franstaligen de rangen en aldus was het socializen wederom alleraangenaamst. Licky Luke die een Bulga een blitzbezoekje kwam brengen uitermate kortelings gesproken enzo.Later op de avond nog een rits Parijzenaars die de sfeer kwamen upliften en vandaag Babylon´s ijskasten gaan plunderen, toujours agréable met hen te kletsen en tussendoor chillt ss wel in z´n uppie, een fijne mix in een relaxxxte club.

 Ontbijtje genuttigd, avondeten was ook lekker (prima vis) en één schijfje pizza volstond. De bardame(s) waren vriendelijk en behulpzaam, naar m´n aanvoelen anderhalve liter frisdrank binnengekwakt, een cappuccino of 6 en corresponderend aantal Sprüdelwassers, qua prijssetting is het HH-tarief dan ook volledig te billijken en dan zwijg ik nog in het Armeens om niet alle talen te vernoemen over de fijne wellness. Voorts was de club spic en span te noemen, ze hebben het gros der zaken prima op orde in Lemiers wat toch mag vermeld worden dunkt me. Nieuwe lockerbandjes wat ook een aangename update is, zwembad een meerwaarde, u merkt, ss had een fijne dag en bonne compagnie enzo, leuk toch...

Damesline-up: ganz ok te noemen, verwacht geen pleiade aan stunners en semitopmodellen, maar waar is dat nog wel het geval? Puur qua looks een 5-tal plausibele opties, duidelijk méér dan in  een rits andere clubs momentan. In de umkleide op Kinga gestoten en zij stond toch aangestipt eventueel doch die optie diende ik links te laten liggen gezien de eclatante sessie met Christina...Een ietwat mindere sessie met Carmen om af te sluiten doch niet dusdanig dat het de rest van de alleraangenaamste dag in SS kon compromitteren qua tevredenheidsquote. Een halfuurtje zonder happy end noch regrets, zo is het leven somtijds. De uitgelopen sessie met C. maakte dat ss toch behoorlijk impressed en relaxxxed de toko verliet rondom 02u30, wat grotendeels te danken was aan het aangename gezelschap en de fijne sfeer die s´avonds heerste. S´namiddags eerder laidback en als men zoals mezelve animerende dames binnen no time wandelen stuurt wordt men weinig tot niet gestoord... Eén plaatje van een meisje voorts die helemaal in m´n lookskraampje paste half de dag in de smiezen gehouden, doch de sessieboot afgehouden en zijzelve was toch nét dat ietsje te ongeinteresseerd om die balans te laten overslaan...mal gucken nächtstes mal...

Fazit: sessies met uiteenlopende succesquote die u kan lezen desgewenst in de respectievelijke topics van Christina en Carmen, behoorlijk druk gekamerd, fijn herengezelschap, fijne sfeer als men enkele groepjes aangeschoten heerschappen uit het oog verloor voorts, ss had weinig te mekkeren en meent dat ie ditmaal geen 5 maanden ofzo zal talmen om nog ns in een kofferbak te kruipen. Overigens kan ik u als ervaringsdeskundige desbetreffend wel aanbevelen om zulk een olijk Teletubbiekostuum te dragen, het minimaliseert de blutsen en builen bij te offensief genomen verkeersdrempels aanzienlijk om nog te zwijgen over die gedeukte knietjes na al die dommige ronde punten de laatste 5 kilometer voor Lemiers, godbetert wat een pokkestuk autobaan...TinkyWinky wenst u een fijne verderzetting van uw carnavalsgekte en verblijft de komende 7 uurtjes keurig in een wastrommel ter opfrissing en voorbereiding op gekkigheden elsewhere...Coucou au les gars Francophones pour leur excellente compagnie et bonne baise au Bab...

Peace out!

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #234 Gepost op: 14 februari 2015, 15:25:49 »
Verjaardagsfeest Licky Luke 06/02/15
Daar mijn confrater ss het vertikte om aanwezig te zijn moest ik wel de honneurs waarnemen.
Rond de middag aangekomen,de jarige gelukgewenst en enkele heren ook begroet,er was al
redelijk wat volk op de been.Na de betaling en omkleding wat gegeten,ik was al 2,5h op weg,
wat koffie en ook al wat meiden gespot die de nodige voeding tot zich namen om de drukke
dag door te komen.Naar de bar waar de heren en dames al talrijk waren,meerdere heren leren
kennen en wat oude verhalen kwamen boven.Op een bepaald ogenblik Crystal vrij gespot,me ff
uit de voeten gemaakt om kennis met haar te maken,zie recensie voor meer info.Na de "afrekening"
wat vlaai gegeten,thx jarige en wat zitten lullen op boventerras,waar ons koffie gebracht werd ook.
Na geouwehoer in de bar en wat meiden beleefd afgewezen te hebben,kwam de mooie Carmen ook
eens polsen of er nog wat verdiend kon worden.Ze deed het gewiekst en relaxt,geen haastig gedoe,
kortom zoals het moet,nog wat gekletst en haar pakket gevraagd,haar nog wat geplaagd en dan maar
zelf gevraagd om de sleutel te halen.Ik weet niet hoeveel kamers er zijn,in ieder geval belandde ik
2x op kamer 4,met plafondspiegel,rest zie recensie over Carmen.Daarna nog wat rondjes gedraaid en
hier en daar afscheid beginnen nemen,naar boven waar de jarige en zijn copain wat geheime info aan
elkaar doorspeelden,grapje.Afscheid genomen rond middernacht daar ik terug naar huis moest,normaal
neem ik een hotel,maar moest thuis zijn op zaterdag,pech.Al bij al een geslaagd feest met dank aan LL,
Sixsens en het forum,thx aan de heren,maar vooral thx aan de talrijke,mooie dames,zonder hen geen
dag die af is,weliswaar tegen een vergoeding.Geen namen genoemd van heren,ik zou er zeker vergeten
en dat wil ik niet,cu soon ergens in sc-land. ;D ;)
you only live once

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #235 Gepost op: 15 februari 2015, 00:37:54 »
Pfff.. wat een drukte, ik lig mijlenver achter met recensies, dus begin ik maar met die waarvan de herinneringen nog het verste zijn...

Vrijdag 13 februari, SixSens
Afscheid nemen van een voor mij zeer speciale dame...


Al bij vijf bezoekjes op rij er niet aan toegekomen om met haar te kameren, alsof de goden er tegen waren... Veelal door externe omstandigheden en onderlinge kamerbezetting geen intiemer contact gehad dan kletsen en knuffelen aan de bar, ook leuk en soms ook wel close, dus daar moest ik het telkenmale mee doen (en zij ook)... Het was zelfs andere dames opgevallen die dachten dat er iets aan de hand was tussen ons... haha!

Ook deze keer waren de goden mij ongunstig gezind, althans zo leek het bij mijn vertrek naar de World of Pleasure in Lemiers... weer last minute telefoontjes waardoor ik later dan gewenst kon vertrekken en overal oponthoud, ook van de anders toch wel prettige soort...  Tegenwerking op de weg naar Lemiers door mensen die naar mijn mening niet in een auto moeten mogen rijden, als je dat al rijden kunt noemen... Eenmaal binnen een gezellig praatje met Shirley en daarna met Willy en Beata, altijd leuk maar ik wilde zo graag naar beneden... Beata gaf mij de primeur om als eerste de nieuwe bandjes te testen: het zijn net horloges qua vorm en de bandjes gaan nu ook net zoals een horloge dicht. Prima verbetering, zo bleek al gauw!

In de kleedkamers bijna tegen BigEd aangelopen, die zijn lange afwezigheid van Sixsens blijkbaar met een hoge frequentie bezoekjes aan het goedmaken is, om zo het gemiddelde weer op acceptabel niveau te krijgen...  Ook hier weer effe kletsen en intussen onzichtbaar trappelen om beneden in de bar te komen...

Uiteindelijk in de bar gekomen, hier en daar wat dames die ik ken goeiedag gezegd, de ruimte gescand maar helaas niet aangetroffen wie ik zocht.... damn, het zal toch niet weer mislopen vandaag, dacht ik nog... Wie zat er wel aan de bar: JeanK, die ik al meermalen in opperste gezelligheid in Babylon tegen ben gekomen, dus hier ook weer wat gekletst, gedronken en op verzoek verteld hoe het vrijdags op mijn verjaardagsfeestje was verlopen... Van JeanK vernomen dat degene die ik zocht zojuist op kamer was gegaan... ik zag de bui al weer hangen...

Aan de overkant zat Larissa in mooi wit lingeriesetje, ze was met een gast aan het praten maar die maakte geen aanstalten om op kamer te gaan, dus af en toe keek ze mijn richting uit en kreeg ik een slinkse knipoog zonder dat haar gesprekspartner dat merkte... toffe meid, die Larissa! Dat maken we in een van de komende bezoekjes wel weer goed...

Dan maar een hapje eten in de het restaurant, de "omeletjes mevrouw" (ik weet wel wie het is maar deze titel die ze geloof ik van Eddy_V heeft gekregen draagt ze met trots) bood aan om niet alleen een eitje te laten bakken, maar dit vergezeld te laten gaan met wat reepjes spek... mmmm! Lekker soepje er bij en de eerst honger was al weer gestild...

Om wat op te warmen en meer tot rust te komen ben ik lekker gaan ontspannen in de 95°C sauna, daarna even afkoelen en een watertje van de watercooler, en zie daar, daar was mijn reisdoel in de douches... haar even met wat kusjes begroet, even een praatje met haar gemaakt en voor later in de bar afgesproken. Ik wilde eerst mijn saunarondje netjes afmaken met een koude douche, een warme jacuzzi en een gewone douche (voor het vangen van een complimentje over het lekker ruiken)... daarmee het risico lopende dat ze straks weer op kamer was omdat BigEd volgens mij ook een oogje op haar had laten vallen toen ze uit de douches kwam...

Na mijn saunarondje dan toch maar op goed geluk naar de bar getrokken, daar eerst even Satanic Surfer goeiedag gezegd, kort met Laurent74 gesproken en mijn schatje op een barkruk gespot, in gesprek met een collegaatje en dus niet bezet. De heren waren inmiddels op het Franstalige overgestapt, waar deze jongen nog steeds te weinig van begrijpt, en dus moest dit het signaal zijn om me bij mijn dame te vervoegen...

Ik werd uiterst warm en aanhankelijk verwelkomd, ze was moe en duidelijk aan vakantie toe, dus we hebben eerst maar eens lekker geknuffeld, beetje gezoend en op relaxte wijze gekletst... Ik heb haar snel nog even verlaten om Raze495, die ik al eerder gedag gezegd had, nog even te feliciteren met zijn verjaardag, om me daarna weer snel bij haar te vervoegen. Na een tijdje hebben we dan toch een kamertje opgezocht waar we heerlijk relaxt de tijd hebben doorgebracht, inclusief wat orale rek- en strekoefeningen met het gewenste resultaat. Na 2 uurtjes hebben we beiden de kamer geheel voldaan en tevreden verlaten...

Na het afrekenen, wat kleine presentjes geven en semi afscheid nemen (voor als ze bezet zou zijn als ik de club ging verlaten, je weet maar nooit) heb ik eerst nog gedoucht en ben ik vervolgens de bar in om daar wat ijsberen/rakkers (doorhalen wat niet gewenst is) te spreken en afscheid te nemen i.v.m. verplichtingen elders... Nog snel kennis gemaakt met Sabina (zo meen ik me haar naam te herinneren) die bij Laurent74 zat en Naderlands in haar talenpakket bleek te hebben. Lieve en vrolijke dame die niet schuwde om wat te teasen, ik mag dat wel... (zo zei ze op gegeven moment tegen Laurent74 dat ze naar huis ging om voor haar 5 kinderen te zorgen, waarbij Laurent74 toch even serieus zijn wenkbrauwen moest fronsen voordat zij zelf in lachen uitbarstte).

Mijn favorietje kwam net nog de bar in, Laurent74 zei al: "Daar is Uw schatje", dus haar een laatste afscheidskus gegeven en alvast een fijne reis en dito tijd in het thuisland gewenst.

Bij de receptie mijn nieuwe bandje weer ingeleverd inclusief korte evaluatie, afgerekend en wederom tevreden huiswaarts gereden.

« Laatst bewerkt op: 15 februari 2015, 00:50:37 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #236 Gepost op: 16 februari 2015, 21:46:46 »
Weer een super toffe tijd gehad in Sixsens!  Tot in de vooravond was het vrij rustig.  Zowel qua vrouwen als mannen.  De mannen waren wel steeds in de meerderheid, tot tevredenheid van de aanwezige dames.  Mooie dames genoeg trouwens.  De line up zat goed. 

Eerst maar eens genoten van een lekkere brunch.  Wat fruit, een vers gebakken omelet met (naar keuze) rode ajuin, een broodje met camembert, een tomaatje, een schijfje komkommer, schelletje kippenwit en geproefd van de vers gemaakte tomatensoep.  Ik nam twee kommen soep.  Zo lekker vond ik ze.  Een complimentje voor de kok des huize.  Het eten is niet à la carte maar wordt in kleine porties vers bereid in de keuken en smaakt lekkerder dan het snel-snel-klaar-à la carte menu in PSR.  Als toetje nam ik twee mini-taartjes.  Mijn buikje kon er weeral tot 's avondslaat tegen. 
Ook het avondeten smaakte heerlijk.  Biefstuk van zeer goede kwaliteit.  Er was ook kip en visfilet.  Verder frietjes, een rijkelijke keuze bij de saladbar en boontjes.  De mascarpone met bessencrème was ook heel erg lekker.

Ook lekker (maar dan van een ander kaliber) waren de dames.  Vanaf een uur of zes waren er, denk ik, zelfs iets meer vrouwen dan mannen.  Schatten is moeilijk in zo'n grote club met zoveel afzonderlijke plaatsen.  Het waren er in elk geval meer dan 50.  Weeral maar eens was de line up voor mij uitstekend.  Gelukkig kom ik altijd op de juiste momenten, afgaand op sommige anderen hun bevindingen.  Misschien lezen de dames ook het meeting point en komen ze speciaal voor mij (nu lig ik in een bult van het lachen)?  Isabella was in elk geval erg blij dat ik er was.  Verder qua schoonheden ondermeer: Nikita, Kimmie, Victoria, Sissi, Larissa, Anna, Chrystal, Daniella, Janina en nog enkele wiens naam me nu even ontsnapt en een vijftal nieuwe prachtige dames (waaronder een blondje met de gestalte en figuur van ex-Daisy maar veel jonger).  Het voordeel in SS is dat de schoonheden waarvan ik net de naam noemde ook nog eens de betere DVP zijn in bed.  Dit bijvoorbeeld in tegenstelling tot Samya waar ik twee zondagen geleden wel heel wat super slanke lolita's trof (meer dan in SS) maar bleek dat bij de meeste zoenen en zeker tongzoenen niet in hun programma opgenomen was en ze ook vrij snel weer van kamer af waren.  Ha ja, als het zich beperkt tot wat pijpen en neuken.  In getale heb je dus meer waar voor je geld in SS. 

Na de brunch in de bar nog twee Hookers-lezers leren kennen.  Een Brusselaar en een West-Vlaming, die bijna niet kon geloven oog in oog te staan met de "legendarische" seksenfun.  Ik begon bijna te blozen.  De West-Vlaming (S.) komt zowat om de twee weken naar SS.  Een hele afstand voor hem maar hij vind het meer dan de moeite waard.  Momenteel zit hij nog verder van huis in Pataya. 

Waar overdag de sfeer een beetje "lui" was, was het 's avonds weer de alom gekende gezellige partysfeer (erotisch dansende dames...).  De DJ speelde weer goede muziek en niet té luid.  Om half twaalf weer zelfgemaakte lekkere pizza. 

Met Larissa, Sissi en Domenica deelde ik innige momenten.  Nadja is ook weer terug.  Hoewel ik er nog nooit mee op kamer ben geweest, hebben we een goede klik.  Ze zal niet zo heel lang blijven deze keer en nog langer weer wegblijven.  Sissi kwam in de Oriëntaalse ruimte wat bij mij liggen.  Samen een beetje rusten.  Meer niet, nu toch nog niet.  In de HWP wat geouwehoerd.  Daar herkende Larissa mij ineens.  Ik herkende haar niet maar dat kwam omdat ze intussen haar haar blond had geverfd.  Ik ken haar (van een wat verder verleden) uit Planet Eden.  Later zou ik haar in de bar treffen en zou het niet tot wat praten beperkt blijven.  Op een moment dat ik een saunarondje wou beginnen, heeft ze mij op kamer gekregen.  Da's een kunst op zich.  In de late avond kwam Isabella me nog flink verleiden gedurende een halfuur.  Ik genoot ervan en kreeg reactie tussen mijn benen maar ging niet op haar uiteindelijk kamerverzoek in.  Vorige keer kreeg ik geen na service.  Ze was na mijn kamergang ook direct naar huis gegaan.  Blijkbaar genoeg verdiend na mijn twee uur.  Dit beschouwde ik dan maar als na service.  Pre sales kreeg ik vorige keer meer dan genoeg.  Later zou ze weer even bij me komen buurten.  Een schoolvoorbeeld van een prachtige jonge Roemeense lolita die Isabella.  Of ik volgende keer weer nee zal kunnen blijven zeggen?  Hangt natuurlijk wat af van hoelaat ze binnen komt gewandeld en hoeveel activiteit ik al gehad heb. 

Tussen de seksbedrijven door natuurlijk heerlijk gerelaxt.  Wat uitstekend kan in SS.  2 heerlijke sauna's (70° C en 95° C), een aangenaam Turks stoombad, ideaal verwarmde HWP en een erg goed verwarmd (dat op eenvoudig verzoek geopend wordt) zwembad.  Super, na een saunabeurt en een koude douche.

Toch nog even aanstippen: vele mooie blonde dames waren aanwezig.  Vaak het mindere puntje in de meeste clubs.

Uiteraard, op de momenten dat ik alleen zat, mij ook weer bezig gehouden met wat ik boeiend vind: het observeren van de mens.  De interactie tussen vrouwen en mannen.  Hoe de vrouwen bezig zijn.  Daar leer ik ze beter mee kennen en vaak weet ik dan al voor later of ik daarbij ga solliciteren of niet of hoe ik daar zal gaan solliciteren.  Een paar voorbeeldjes.  Sissi, Janina en nog enkele andere dames die de aandacht trekken door uitdagend te komen dansen bij een groepje mannen die zware alcohol bestelden.  Janina flink tongzoenen en op de man zijn schoot kruipen.  Sissi rijdt op een andere man zijn schoot.  Minder leuk voor hen (en eigenlijk niet leuk) maar leuk om te zien hoe ze dan toch wandelen werden gestuurd en hun verkoopstactiek faalde.  Beiden verlieten dan meteen de "zaal".  Ook komisch was hoe enkele dames in mijn richting keken (eerder aan het gapen waren) toen Isabella mij honderduit aan het verleiden was.  Isabella weet dat ze "de slechtste" genoemd wordt door de mannen in de club en de andere vrouwen hebben dat verhaal ook al meermaals gehoord.  De dames waren heel erg benieuwd.  Mij kennen ze intussen ook al en ze weten dat ik sterke argumenten en bewijzen - nu ja - nodig heb en zeker niet zomaar met de eerste de beste - ook al is ze de mooiste - zal gaan kameren.  De dames waren dus erg benieuwd of (uitgerekend seksenfun) zomaar met Isabella op kamer zou vertrekken.  Daar zouden ze dan helemaal niet aan uit gekund hebben.  Ik ging dus niet met haar.  (Niets is dus wat het lijkt.)  Dit zag ik zich natuurlijk maar voltrekken de seconden vlak nadat Isabella weer bij me wegging.  Daarvoor was ik met mijn gedachten heel ergens anders natuurlijk. 

Sixsens, tot de volgende  :douchen!           
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2015, 21:53:09 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #237 Gepost op: 18 februari 2015, 01:27:11 »
Dinsdag 10 februari, SixSens
Uitzwaaien van drie Bulgaarse schatjes...


Ik had samen met Bob0808 afgesproken dat we een deel van de Bulgaarse afvaardiging op dinsdag gingen uitzwaaien, als die op de woensdag voor een maandje richting thuisland zouden vertrekken. Een ander Bulgaarse schone zou de zondag daarna naar het thuisland vertrekken, die kon ik nu ook wel gedag zeggen maar misschien kon ik dat ook vrijdag nog doen. Helemaal geen straf om een extra keer naar Sixsens te trekken....

Bij aankomst rond 13:00 uur waren de drie dames er nog niet.. die wilden zeker nog even uitslapen voordat ze hun laatste werkdag zouden beginnen... No
problem, eerst even de bar in voor een koffietje en zo. Daar aangekomen spotte ik die andere Bulgaarse (Crystal dus) maar helaas was die in gezelschap van een mij inmiddels bekende ijsbeer (en tevens sympathieke gast!). Ze zag me en hoewel ik me in zo'n geval normaliter afzijdig hou om niet te storen in een
goede discussie, zwaaide ze me om er even bij te komen. Aangezien haar klant mij ook al kent heb ik beiden even vriendelijk gedag gezegd, haar drie beleefde
kusjes gegeven, heel even gekletst en hen beiden daarna met rust gelaten, wetende dat ik haar waarschijnlijk de rest van de dag niet meer zou zien... Geen
probleem, ik zou vrijdag toch waarschijnlijk in de herkansing gaan...

Na mijn koffietje dan maar eerst een saunaatje gaan doen, om de kou vanbuiten van me af te schudden en wat te relaxen. Eerst even bij de receptie een extra
grote handdoek halen voor de sauna, en terwijl ik daar op wachtte kwam het Bulgaarse drietal net binnen: Laura, Victoria en Domenika. Natuurlijk deed ik hen snel begroeten en liet hen dan maar de rompslomp afhandelen van sleutels voor hun kluisjes en zo, terwijl er net ook nog gasten binnen waren gekomen die ook van de nodige uitrusting voorzien moesten worden.

Zelf daalde ik af richting de 95°C sauna die na een snelle controle toch bijna de 100°C bereikte. Zonder handdoek waren zelfs de houten planken te warm om te blijven zitten en de hete lucht schroeide in mijn neus en mond... maar ik heb het toch de volle 15 minuten volgehouden... Daarna even rondlopen en afkoelen voordat ik een koude douche wilde nemen, echter de douche was bezet .. door Domenika! Beleefd als ik ben wilde ik netjes op mijn beurt wachten maar de schat wenkte me korterbij voor een natte zoen en liet me in weinig woorden weten dat ik er bij moest komen staan. We hebben elkaar dan maar lekker ingesopt, ondertussen wat kusjes uitwisselend en dat maakte me eigenlijk meer warm dan die hete sauna... Nadat zij klaar was en de douche voor mij alleen was heb ik die maar op koud gezet om zowel van de sauna als van haar af te koelen...

In de kleedkamer aangekomen trof ik Bob0808 aan, die het nog net voor het einde van happy hour gered had volgens mij. Hij had er ook al (weer) zin in en verlangde naar zijn favorietje Victoria, waarvan ik hem kon verzekeren dat die samen met de Laura en Domenika al gearriveerd waren. Samen naar de bar getrokken voor een drankje en natuurlijk het begroeten van Victoria en nog wat andere dames uiteraard, want als je er wat vaker komt krijg je steeds meer welkomstknuffels en -zoentjes.. Laura was volgens mij al snel bezet en Domenika neemt haar tijd om zich mooi te maken, dus we stonden zoals wel vaker met zijn tweeën bij Victoria die tussen ons in zat en met ons allebei grapte, wat wederom bekijks opleverde...

Op een gegeven moment kregen Bob0808 en ik wel trek en zijn we samen met Victoria een hapje geen eten. Er was onder andere een lekker soepje, volgens Victoria zoals ze die in Bulgarije maken, dus met een lekker geroosterd boterhammetje heb ik me dat goed laten smaken. Tip van Victoria was om een beetje yoghurt in de soep te doen en dat bleek een prima tip te zijn! Zo leer je nog wat tijdens je bezoekje aan een saunaclub...

Na het hapje eten zijn we weer richting de bar gegaan waar Domenika bij ons kwam. Ze was enigszins verontwaardigd omdat de een of andere gast haar al een paar keer had laten wachten voor een kamertje en uiteindelijk boos was toen ze met een ander op kamer was gegaan. Tja, de dames zijn daar natuurlijk wel om te werken en niet om te wachten... Ik heb haar aan de bar maar getroost en wat geknuffeld en merkte dat dat het gewenste effect had. Ze werd heerlijk
aanhankelijk en kroop weer helemaal in me, waardoor het natuurlijk niet kon uitblijven om op gegeven moment samen maar een kamertje op te zoeken...

Het werd weer net zoals mijn voorgaande drie kamertjes met haar een heerlijk intiem kamertje, waarbij we beiden moeite hadden om de kamer uiteindelijk te
verlaten... (ja, schiet er maar op, natuurlijk wilde zij de kamer niet verlaten want elk half uur betekent extra centjes, maar laat mij als geboren romanticus
nou maar in die waan want het was elke eurocent dubbel en dik waard..). Na een tweeënhalf uur kwam ik uitgeput van de kamer, doch geheel voldaan en tevree, dat dan weer wel. Herhalingsgevaar was enorm groot, zoals later zou blijken...

Ik probeerde met haar af te spreken dat we elkaar na het douchen in de bar zouden treffen om daarna samen wat te gaan eten, maar op de een of andere manier is dat uitgelopen op een misverstand. In de bar trof ik Bob0808 en Victoria, die ook samen een kamertje gemaakt hadden, en na redelijk lang wachten op Domenika bleek de schat al gegeten te hebben en ging ik dan maar alleen naar het restaurant. Wederom heerlijk gegeten van het aanbod in Sixsens, het mag elke keer weer gezegd worden dat de koks aldaar hun uiterste best doen om de gasten goed te verzorgen!

Terugkomend in de bar zag ik Bob0808 flirten met Domenika, want hij wilde wel eens ontdekken wat er van mijn recensies klopte en wilde nu dan ook wel eens met haar op kamer. Hoewel ik die twee dan maar liever alleen wilde laten wilde ik wel even aangeven dat ik een saunaatje ging pakken en dan terug zou komen. Grappig om te zien dat Domenika zich speels onder de badjas van Bob0808 wilde verstoppen toen ze mij zag naderen, alsof ze zich betrapt voelde bij het "vreemd gaan"... haha! Gelukkig kreeg ik een lieve omhelzing van haar toen ik even bij hen stond en toen heb ik ze dan toch maar alleen gelaten...

Na nog een heerlijke saunagang in de hete sauna kwam ik weer in de bar terug waar ik naast Laura aan de bar ben gaan zitten. Daar hebben we een tijdje gekletst en gedold, hetgeen met Laura een prima tijdverdrijf is omdat het zo'n knuffelig schatje vol humor is...

Een tijdje later kwam Bob0808 en nog wat later ook Domenika terug van hun kamertje. Domenika kwam direct naar mij gelopen en kroop binnen 5 minuten weer helemaal in me, knuffelig en zoenend alsof we nog niet op kamer waren geweest... Bob0808 moest er gelukkig mee lachen. Laura gaf aan dat er nog voldoende tijd was voordat ze naar huis zouden gaan en omdat Domenika bij mij al weer wat stiekeme dingen aan het uithalen was heb ik haar maar weer een sleutel laten halen... waarna we van 23:30 uur tot sluitingstijd op kamer zijn beland...

Uiteindelijk komt dan toch de tijd om afscheid te nemen, ook deze keer weer geïnitieerd door een van de security mannen die op de deur bonkt met de
boodschap: "Feierabend!". We hebben elkaar dan toch maar los gelaten en zijn half aangekleed in handdoek en badjas naar de lockers gegaan, waar ik tussen de nodige afscheidskusjes door afgerekend en gedag gezegd heb... zucht... Uiteraard nog snel een goede reis en fijne vakantie gewenst en me naar de douches begeven. Eenmaal boven bij de receptie gekomen waren Laura, Victoria en Domenika juist met hun taxi vertrokken en stond Bob0808 nog op mij te wachten om op de parkeerplaats nog even na te kletsen en dan huiswaarts te rijden.

Dat ik die nacht heerlijk geslapen en nog beter gedroomd heb mag wel duidelijk zijn...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #238 Gepost op: 19 februari 2015, 21:53:31 »
Vrijdag 6 februari verjaardagsfeest van Licky Luke:


Rond half twaalf reed ik de parkeerplaats op. Toen ik uitstapte kwam Laurent74 ook net aangelopen. We hebben ons bij de altijd zeer vriendelijke Beate als present gemeld en de uitrusting in ontvangst genomen nadat we bij Beate onze "fooi" hadden achtergelaten. Nadat we omgekleed waren hebben we een drankje aan de bar genuttigd. Laurent74 kwam een franstalige wandelaar tegen. Aangezien ik nagenoeg geen frans spreek ben ik een rondje gaan maken. Waarbij ik door diverse dames welkom werd geheten. Lollipop gooide haar voorgevel volop in de strijd. Ze was er van overtuigd al eens eerder met me op de kamer te zijn geweest en ik heb ze ook maar in die waan gelaten. Ondanks de tegenstrijdige recensies toch eens met haar naar de kamer geweest. Ik heb het wel bij een half uurtje gelaten. Bij de lockers kwam ik de jarige job tegen en heb hem daar gelijk gefeliciteerd.
Ook waren er o.a. de mij bekende schrijvers cavediver, knaktuut, kanariepiet,oudebelg,hasta la pasta, bob0808, ricardo banana en nog anderen aanwezig. Later ook kennisgemaakt met Eddy V,vrouwenzot,biged, rob45, hunter, flyerke, eagelke, hansdordt, Mr pussy en willem2. En ik vergeet vast een aantal wandelaars, sorry daarvoor.
Nadat ik zoals gezegd mijn eerste kamergang erop had zitten ben ik richting restaurant gegaan. Daar trof ik oudebelg, licky luke en Eddy V aan tafel aan. Eddy V in gezelschap van Nikita. En toegegeven om naar haar te kijken is op zich al geen straf. Nadat ik mijn omeletje had genuttigd en oudebelg, eddy V, nikita allemaal hun weg naar elders hadden voortgezet heb ik met de jarige nog wat hersenspinsels gewisseld.
Later op de dag nog lekker met chrystal in een whirlpool kamer beland. Verder nog sessies gehad met Larissa,Bella en Nicole.
Ik heb het prima naar mijn zin gehad mede door de gezellige medeschrijvers en de goede verzorging door licky luke. Taart, bonbons en later op de avond hebben we nog geproost op de jarige met een glas champagne in onze hand. Bedankt licky luke voor de goede verzorging en je gezellige feestje.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Beroep gemist
« Reactie #239 Gepost op: 22 februari 2015, 15:09:34 »
Toen ik laatst in deze mooie club was en juist uit de welness richting bar liep werd ik geroepen vanuit de bioscoop. Daar lag een zongebruinde Roemeense met middellang blond haar uitdagend op haar buik. Ik ben haar naam vergeten maar ik denk dat ze een jaar of 23 was, natuurlijke cup c, 1.70m en een heerlijke strakke kont. Ze vroeg aan mij om bij haar te komen om haar een massage te geven.
Nu ben ik de beroerdste niet en ofschoon ik maar een amateur ben op dit gebied heb ik uit het verleden al vaker meegemaakt dat de dames mijn massages erg goed kunnen waarderen. Dus ik vroeg aan haar of ze olie bij zich had. Ze had geen olie maar wel een bodylotion werd uit haar tasje getoverd. Eigenlijk was deze niet van de kwaliteit zoals ik het graag gebruik.
Haar even in de gewenste houding laten liggen zodat ik aan de slag kon. Ik heb haar ongeveer een 30 minuten gemasseerd en haar hele lichaam kwam aan de beurt. Dit werd erg gewaardeerd. Onder het masseren door vertelde ze me dat ik minstens zo goed en misschien nog wel beter was dan de echte masseur  waar ze en andere keer al eens was geweest.
 Tijdens de massage kwamen er verschillende meiden binnengelopen en werd er in het Roemeens onderling gepraat. Toen ik na een half uurtje mijn massage had beëindigd en ik haar vroeg omhoog te komen en haar armen te bewegen vertelde ze me dat ze geen pijn meer had. Dit was de echte masseur de vorige keer niet gelukt zei ze . Ik vertelde haar, met een stalen gezicht dat ze me nu 50 euro schuldig was. Ze keek een beetje verbaasd aan en vroeg me of ze me ook op een andere manier mocht bedanken. Ik heb haar natuurlijk deze kans gegeven.  Ze bedankte me met een heerlijke zoen gevolgd door een tongzoen. Op dat moment kwam een vriendin van haar de bioscoop binnengelopen en vroeg mij ook om een massage. Aangezien ik de masseur zijn broodwinning niet wilt ontnemen heb ik dit maar niet gedaan. Waarop ze me gelijk vroeg of ik met haar vriendin die ik zojuist had gemasseerd naar de kamer wilde gaan. Ik heb haar gezegd dit nu niet te willen waarop ik nog moest uitleggen waarom niet en zo verder.
Het was een zeer aantrekkelijke meid die ik gemasseerd heb maar het geven van een goede massage kost veel kracht en ik had eerst een drankje nodig en een nieuw relaxmomentje voor mezelf. Ik ben haar nog verschillende keren die avond tegengekomen waarbij ze me nog regelmatig een kus gaf en soms van een afstand alleen een knipoog.
Als ze er de volgende keer weer is dan zal ik wel een kamertje met haar maken en dan schrijven over haar kwaliteiten of het ontbreken hieraan.
Zo de masseur kan gerust zijn, ik ga hier niet mijn dagtaak van maken. Ik kan het de dames namelijk niet aandoen om mijn eurootjes niet aan hun te besteden.  :-\