Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115119 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #255 Gepost op: 18 maart 2015, 23:00:16 »
Zoals beloofd hier mijn verslag van mijn 1e bezoek aan Sixsens 8)

Zaterdagmiddag 7 maart kreeg ik spontaan het idee om eens een nieuwe club te gaan bezoeken. In het kader van: "doe eens gek" besloot ik om 's avonds op de bonnefooi naar Lemiers - Vaals te rijden om persoonlijk kennis te gaan maken met Sixsens. Toch wel weer wat gezonde spanning, ga ik leuke meiden treffen? Gezellige beren? Ik had letterlijk en figuurlijk zoiets van.....



Omstreeks 21.00 uur reed ik het terrein van SS op, lekker discreet daar! Een hele ruime nette parkeerplaats :great:, waar ik zonder problemen een plekje vond, dat begon al positief! Ik werd echt hartelijk ontvangen door een blonde Poolse theke die goed Nederlands sprak, een zeer vriendelijke meid, van begin tot het eind van mijn bezoek. Entree betaald (nog geen happy hour, maakte mij niet uit want ik wilde toch nog van de keuken gaan proeven en dat was tot 22.00 uur daarna is er een goekopere inkom, ik meen 40 euro ipv. 55 euro). Huup Huup Huup omkleedtruc en daar ging ik, een korte uitleg van een medewerker en een kleine rondleiding. Ja ik kwam al zeer snel tot de conclusie dat ik in een zéér luxe mooie en toch wel aardig grote club terecht was gekomen waar het krioelde van de mooie schaars geklede meiden :shakekontje. Ik ontmoette al snel JPtoo, een hele gezellige clubmaat! Hij gaf mij een uitgebreidere rondleiding door de club en gaf me ook de nodige extra informatie, onderweg zag ik de mij niet onbekende Bulgaarse Anni die ik nog kon van Samya en GT.

JPtoo dirigeerde mij richting het restaurant waar ik echt kostelijk heb gegeten! Ja dat is absoluut een aanrader het eten van SS, 3 heerlijke biefstukken op, een berg konijnenvoer, er lag nog genoeg tegen 22.00 uur en ik hem m'n buik helemaal voldaan rond gegeten :13:.

We gingen richting de bar om daar gezellig wat drankjes te pakken, daar ontmoette ik een paar (niet forum schrijvende) stamgasten waar het ook bijzonder goed mee klikte, het stemde mij zeer gunstig dat ik goed contact had met de mede bezoekers  8).

In de barruimte keek ik werkelijk m'n ogen uit, wat een meiden!!!! Veel!! Ik zag ook diverse stunners lopen!!!

www.youtube.com/watch?v=Hwz1vE0F76E

En dan heel die atmosfeer daar: goede muziek, superrrrrr mooie bar, het is net een discotheek daar beneden, de meeste dames zijn lekker actief, dus aanspraak genoeg daar :gtgal.

Toen stond ineens niemand minder dan Bob0808 naast me aan de bar, heeeeeeeeey! Gelijk bier bestellen, peuken opsteken en lekker ouwehoeren :pica.

Het begon onderhand wel te kriebelen en de ultraslanke Bulgaarse Anni bleef strategisch steeds dicht in mijn buurt  :ladyinred, dus mijn 1e kamergang werd ook met haar, ook omdat ik dacht dat het een zekerheidje was :017:. De kamer was zonder meer goed, maar ik heb ze wel beter met haar gehad, ondanks dat was het wel weer op een lekker hard niveau en we lagen op een kamer met aardig wat spiegels zodat de uitzichten alles behalve vervelend waren :)). Een prima half uur, TZ, PZC, een ruime voldoende, maar zoals gezegd heb ik betere kamers met haar gehad, te veel gefickt zei ze nog ::).

Terug in de bar weer lekker wat biertjes naar binnen gegoten :dance2, een aantal dames weer bewonderd en gesproken om vervolgens mijn pijlen te richten op Bulgaarse Stacey, een klein blondje van een jaar of 24, we hebben een kwartiertje gewacht voor een kamer samen met nog 5 stelletjes. Stacey is meer van de GFE dan van de PSE, toch was het een heerlijk half uur, ook lekker TZ, dat is sowieso een must voor mij. PZC en NMC was goed maar niet bovengemiddeld.

Toen was het een uur of 02.00 en vond ik het wel welletjes geweest, nog wat mensen gedag gezegd en voldaan ging ik me omkleden.

Kort samen gevat: ik ben echt onder de indruk van Sixsens, toch best groot, veel mogelijkheden om je even terug te trekken, mooie wellness, 2 sauna's, 1 jacuzzi, zeer goed eten, vriendelijk persooneel, veel meiden, goede parkeergelegenheid etc etc etc

Ik kom hier ZEKER terug  :035:

Groeten Again and Again 8)
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2015, 23:18:32 door Again and Again »

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #256 Gepost op: 22 maart 2015, 17:43:21 »
Vanochtend ben ik omstreeks 04.30 uur op de automatische piloot thuisgekomen na een half etmaal in Sixsens gebivakkeerd te hebben :great:.

Gisterenmorgen ben ik richting een clubmaat van een ander forum gereden om vervolgens met zijn auto verder te rijden richting Lemiers - Vaals :steeringwheel:, aangezien hij op een clubdag geen alcohol drinkt was het een goed idee dat hij reed en ik hem daar een financiële compensatie voor zou geven.

Rond de klok van 13.30 uur stonden we aan de balie bij de vriendelijke Beata, werd je overal maar zo hartelijk ontvangen!

Van Tjeppah had ik een aantal tips gekregen over dames met over het algemeen een goede service. 1 van die dames die ik gelijk tegen het mooie lijf liep na het omkleden was Nikita, een korte kennismaking op de gang, wat een plaatje, sexy wit setje aan, helaas zou ik die dag niet met haar kameren :017:, dit genoegen had mijn maat later op de dag wel.

De volgende die ik van Tjeppah zijn lijstje tegenkwam was de Bulgaarse Domenika, dat leek me wel wat met, even kennis gemaakt en iets later was ze ook aan het lunchen in het restaurant. Continu oogcontact, die had wel zin, dat was duidelijk ;D. Plots komt er echt een beauty het restaurant ingelopen en die komt uitgerekend bij mij en mijn maat aan de tafel zitten :-\, we hadden te maken met Roemeense Lolita, ze doet haar naam wel eer aan! Jeetje wat een verschijning :littleangelx!! Tijdens de maaltijd ook nog kennis gemaakt met een lid van een ander forum, gezellig gesproken en we kwamen elkaar regelmatig tegen in de club en hielden elkaar op de hoogte van de ontwikkelingen wat betreft de genoten kamergangen :13:.

Na een goede lunch trokken we de barruimte in waar toch wel behoorlijk wat meiden waren :gtgal. Veel oogcontact, gesprekken, kennismakingen, maar vroeg op de dag kameren is niet zo mijn ding, na het avondeten 's avonds en 's nachts is meer iets voor mij, toch ging ik voor de bijl voor de onweerstaanbare Lolita, presale was er niet bij, een tikkie zakelijk is ze wel, gelijk de kamer op, die toch wel verrassend flitsend startte! Volgas diep TZ, zonder terughoudenheid en dat met zo'n lekker ding 8), in het voorspel kon en mocht alles, heerlijk! Totdat we overgingen naar NMC, toen werd het van mijn kant echt een aanfluiting :banghead:, eens in de zoveel tijd heb je dat weleens, het ging alles behalve van harte, steigeren, weigeren, steigeren, weigeren :017:, dit lag echt aan mij en zeker niet aan haar. Uiteindelijk in doggy begon het dan toch nog ergens op te lijken ::), ik dacht dan maak ik het maar snel ff af en vroeg of we het op een half uur konden houden, waarop ze aangaf na enkele seconde denken dat we 36 minuten op de kamer waren dus ik zou het uur vol 'moeten' maken, ik heb de tijd niet in de gaten gehouden maar gevoelsmatig waren we op dat moment 25 minuten bezig. Het werd maar warmer en warmer op die kamer, geen raam, bijna geen ventilatie, gewoon benauwd. Uiteindelijk na een klein uur toch mijn 1e ontlading van de dag mogen begroeten. Volgende keer een kamer met een raam en in de avonduren dan weet ik zeker dat ik superkamers met haar kan maken :great:!

M'n maat even bijgepraat en het was de hoogste tijd om een warme maaltijd te gaan consumeren / verorberen. Het was tegen 19.00 uur en behoorlijk druk in het restaurant, het eten is natuurlijk prima in SS, hoewel ik moet zeggen dat het me 2 weken ervoor net iets beter smaakte terwijl het toen ook nog eens tegen 22.00 uur was, maar het was zeker goed te doen. Terwijl we aan het eten zijn komt er een colonne van 3 Bulgaarse schoonheden voorbij paraderen :-\, mijn kaken stopten abrupt met het kauwen van het net tot mij genomen voedsel en mijn hersens moesten echt even verwerken wat op dat moment op mijn netvlies werd geprojecteerd ::). De dames gingen de tafel recht tegenover ons zitten en we hadden continu zicht op deze 3 schoonheden. De dame op links keek wel erg vaak mijn kant op en haar non-verbale communicatie was overduidelijk, uiteindelijk wenkte ze me dat ik maar bij haar aan tafel moest komen zitten en zo verplaatste ik mij richting de Bulgaarse tafel, ik had te maken met Bulgaarse Meggi, dit is geen doorsnee dame, ze is anders, positief anders, gezellig, levendig, zéér aantrekkelijk, gewillig etc etc. Ik zie het op dat moment precies 19.00 uur worden, vanaf daar zijn we continu samen: eten, drinken, lachen, zoenen, strelen, gek maken, van het restaurant naar de bar beneden, uitbuiken, wild TZ, dansshowtjes van haar op 1 meter afstand, wat ze heel goed kan, totaal geen haast voor de kamer, bijzonder! Ze begon er niet eens over. Totdat ik omstreeks 20.30 uur aangaf dat we onderhand wel aanstalten konden gaan maken voor een kamergang :happy. Uiteindelijk belandde we om 21.00 uur (dus 2 uur 'presale'!) op een kamer helemaal boven in de club, gelukkig voorzien van een raam! Tja hoe moet ik dit nu gaan uitleggen: het was vanaf 19.00 uur al duidelijk dat er een klik was tussen mij en Meggi maar deze categorie GFE heb ik eigenlijk nog niet eerder meegemaakt, totaal samengesmolten, met ook zeer harde PSE momenten  :017a, echt wat een belevenis! Niet te missen dat deze kamergang werd afgesloten door een mega ontlading van mijn kant 8), tegenover 3! verspreid over dat uur van haar kant 000006. Dus 2 uur presale, daarna precies een uur op de kamer geweest en ze vroeg maar 100 euro, dan verdien je wel wat extra's! Mijn absolute nummer 1 in Sixsens!

Zwevend de barruimte in werd ik als snel achtervolgd door Domenika, ja dat moest er ook maar van komen en binnen no time ging ik voor de 3e kamer van de dag, dit werd echter een half uur, TZ was goed, maar de vorige 2 kamers was het TZ met meer feeling, PZC was goed, NMC goed, doggy was heerlijk, maar eerlijk gezegd miste de kamer voor mij persoonlijk wel de 'wow' factor.

Terugkomend in de bar, zag ik Nikita, zal ik daar mee afsluiten??? Ik begon een praatje, maar ze vroeg naar m'n maat, ok dat was duidelijk ::), lucky basterd haha. Ik praatte met niet schrijvende stamgasten en speurde naar een leuke meid voor de 4e kamer van de dag, Meggi was nergens te bekennen, Lolita was ook al een tijd zoek, toen begon de vermoeidheid aardig toe te slaan :banghead:, maar goed ik moest en zou nog een kamertje maken, een paar meter bij me vandaan zat een klein Roemeentje, genaamd Vanessa, vriendelijk en lief, ja na een korte presale op naar de kamer en uiteraard kom ik onderweg Meggi tegen #$@%&!! Vanessa en ik kregen een kamer weer helemaal boven in de club, die bevallen mij beter dan die net boven de barruimte zitten bij de Marokaanse chillhoek. TZ goed, PZC zeer goed, ze kreeg hem aardig wakker ondanks de inspanning van de 3 kamers ervoor. Ik ging al snel over op NMC nu mijn jonge heer nog wakker was en na een paar lekkere standjes schakelde we als laatst over op doggy wat wel zo goed voelde dat zo de 4e ontlading van de dag vrijgemakkelijk te behalen was, zalig! Zo correct dat ze is, zei ze dat we nog 5 minuten konden relaxen op bed omdat het half uur nog niet voor bij was, toppie :clap:!

Toen was het allemaal wel weer welletjes geweest voor die dag, m'n maat kwam ietsje later van de kamer af met Nikita, voor hem was het ook tijd om te gaan, we waren inmiddels al ruim 12 uur in Sixsens.

Met Lolita wil ik HET snel nog eens overdoen, maar de uitblinker van de dag >>> :13: Meggi :13: <<<

Tot snel Sixsens!! ;)

Groeten Again and Again :039:
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2015, 18:06:58 door Again and Again »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
TOP!!
« Reactie #257 Gepost op: 27 maart 2015, 22:05:21 »
Tijdsgebrek noopt me tot een korte weergave van een zaterdagje en zondagje SS vorige week.

Wellness: super!
Eten en drinken: zeer goed.
Vriendelijkheid/gedienstigheid medewerkers en eigenaars: zoals het hoort.
Sfeer: relaxt overdag, heerlijk genieten, aangename kennismakingen met de dames en 's avonds Big Party atmosfeer met wulps dansende dames en geen té luide muziek.
Damesaantal boven de 65 op zaterdag.  Ongeveer de helft op zondag.

Na enkele andere saunaclubs aangedaan te hebben, ter afwisseling, enige weekjes was ik dolblij (verrukt) om vast te mogen stellen dat een uur na opening er al meer dan 30 dames paraat zijn, voor ieders wat wils, afwachtende dames, jagende dames, leuk jagende dames.  Sixsens gaat weliswaar in het weekend maar open om 13:00 maar in de namiddag is er ten minste wat te doen en lopen er al veel dames rond.  Zo hoort het ook maar ik stel vast dat de omliggende saunaclubs steeds langer en langer openblijven (tot 7 uur 's morgens zelfs) maar dat het er een dode boel is, met erg weinig (appetijtelijke) dames tot een uur of acht 's avonds.  Da's dus geld weggesmeten.  Toch zou opening van Sixsens om 11 uur in het weekend een toffe verandering zijn en zal zeker bij het (laten we hopen) aankomende mooie weer meer dagjesmensen lokken  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Wat damesperikelen.
« Reactie #258 Gepost op: 1 april 2015, 21:42:57 »
Aan de bar kom ik Larissa tegen.  Larissa kan het niet laten om mij dicht bij haar te trekken.  Op de krukken met de benen in mekaar verstrengeld geraakt, doet ze heel lief en verleidelijk en krabt ze ook lichtjes met haar nagels over mijn ballen.  In verleiden is Larissa een krak!  Je moet al sterk zijn om nee tegen haar te kunnen zeggen.  Ik was sterk, een beetje geholpen door de herinnering dat het op kamer goed was maar ook niet super bijzonder.  Laten we nog maar wat rondkijken.

Ik loop door de club en kruis het pad van Cassandra.  Ze vraagt waar ik heen trek.  Eigenlijk had ik plots wel zin in een tas koffie.  Ze vroeg of we niet samen een tasje koffie konden drinken.  Lekker coffeeklatschen.  Waarom ook niet.  Tijdens de small talk moet ik haar bij momenten wel heel erg verveeld hebben want ze keek voortdurend rond en sprak ondertussen nogal wat met haar vriendinnen.  Laat maar.

Ineens loop ik tegen een blonde vamp haar lijf.  Het lijf van Julia (ik dacht hier Melissa, ex-Julia PSR).  Na een fantastisch weerzien (en al wat daarbij hoort, en niet bij hoort in de wereld buiten de club, had ik met Julia weer een geweldige tijd op kamer.

In de Oriëntaalse kamer komt Mira bij me liggen.  Ze hadden me wijsgemaakt dat zij zeer slechte service levert.  Misschien met dit een beetje in mijn achterhoofd dat de sessie zich volledig afspeelde in de Oriëntaalse kamer.  Dat is eens wat anders.  Ik kan niet klagen over haar prestaties. 

In de Oriëntaalse ruimte trouwens nog een andere dame mogen bezig zien met een man.  Ik ben haar naam kwijt (nu weet ik 'm weer: Melec).  Dat was nu eens de slechtste seks die ik in mijn leven gezien/meegemaakt heb.  De dame in kwestie spreekt amper Engels en Duits, heeft een grote tribaltatoe, is slank (met beetje babyvet), heeft lang zwart haar, bruine ogen, een flinke kont in verhouding tot haar slanke figuur, best flink wat borsten ook (dus eigenlijk goed voorzien en knap om zien, ja dat zeker wel), is nieuw in SS, meet ongeveer 1,58 en is ongeveer 21 jaar jong.  Toch probeerde ze mij wat later op kamer te krijgen.  Allicht had ze niet gezien dat ik de slechtste seks van m'n leven had gezien.  Nog later zou ze nog eens een poging wagen.  Ik verschoot.  Een beetje dominant was ze zelfs.  Ze duwt me tegen een muur en wrijft tegen me aan.  Best uitdagend en geil maar ik hapte niet toe.

Een molligere dame komt bij me zitten in een sofa en merkt dat ik geenszins met haar op kamer wil gaan.  Ze wou absoluut weten waarom.  Op zo'n moment kan je dan niet anders dan de waarheid zeggen.  Op voorhand weet je dan dat er een teleurstelling zal volgen.  Alsof ze aan geheugenverlies lijdt, in de late avond komt ze weer bij me zitten.  Verdorie het is toch niet waar!  Net op het moment dat ik mijn ogen de kost gaf omdat een blonde  knappe jonge dame een showke aan het geven was in de bar (omgeving danspaal) met een man.  Ik blijf kijken.  De molligere dame waait eens met haar hand voor mijn ogen.  Verdorie toch!  Deze keer kort geweest en het showke rustig verder kunnen bekijken.  Het showke begon eigenlijk vrij onschuldig met wat gehang aan mekaar.  Daarna wat geflirt.  Daarna belandden ze aan de danspaal en daar danste de dame op een opwindende manier.  De man bewoog wat mee.  Kon je niet dansen noemen.  Er wordt gekust.  Beetje tongzoenen.  Ze ontdoet zich geleidelijk aan van haar beha en slipje.  Af en toe likt de man haar poes.  De dame buigt wat door haar benen.  Ik vroeg me af of ze aan de paal zou pijpen.  Het gebeurde.  Wel heel erg kort.  Meer zo'n beetje van zie je wel dat ik het doe.  Anderzijds, je kan het maar hebben gehad als man.  Daarna duwt ze de man richting bank die daar staat en gaat ze met haar poes boven zijn gezicht hangen.  Hij likt er op los en verwent ook haar borsten.  Ook vingeren was even toegelaten.  De afsluiter vond ik een flop.  Ze trok de man zijn lul met haar handen af tot hij spoot.  Ofwel had ze de man moeten afrijden ofwel hem naar de beddenbak wat verder moeten duwen om daar te neuken.  De show duurde een kleine 20' en daarna trokken ze richting lockers (voor de 50 euro).  Anders had ook nog gekund.  Dat zij naar kamer waren vertrokken en daar het spel afgemaakt hadden (of de kino, Oriëntaalse ruimte).  Het deed me onmiddellijk terugdenken aan Planet Eden waar ik hetzelfde meemaakte maar waar de dame daarna dan met mij naar kamer is gegaan en zelfs zelf geen extra vergoeding wou.  Ze beschouwde het als pre sales.
Deze dame haar naam moet ik ook schuldig blijven.  Ze heeft lang blond haar in een paardenstaart, slank en toch een natuurlijk C-cup, heeft een grote bloementatoe, meet ongeveer 1,61 en ik schat ze heel vooraan in de twintig.
Was het een reclamestunt of neemt ze op kamer ook zo het initiatief? 

Lolita.  Ze is best professioneel.  Ze kan heel goed inschatten wie (wanneer?) waarschijnlijk wel of niet op kamer zal gaan met haar.  Ga je een tijd niet meer zal ze de aandacht naar jou ook verminderen.  Niets weerhoudt jou om uit te laten schijnen dat je weer enorm veel zin hebt om met haar te gaan kameren.  Dat deed ik dus.  Ik kreeg dan ook weer veel aandacht.  Ik heb dit gedurende de dag wat aan de wiggel gehouden maar begaf uiteindelijk, wat initieel niet de bedoeling was.  Lolita gaf een nummertje weg in de Oriëntaalse ruimte (daar gebeurt tegenwoordig wel wat) en had goed gezien dat ik het allemaal volgde.  Wat had ik daar op dat moment ook anders te doen?  Na het afrekenen en een wasje (en plasje?) stond ze weer in de Oriëntaalse ruimte.  Nu ja staan.  Ik lag daar nog en ze komt gewoon op me liggen, wiggelen.  Kussen, tongzoenen, wrijven.  Ze vroeg of ze mocht pijpen.  Doe maar.  Daarna of ik ook seks in de Oriëntaalse ruimte wou.  Nee, ik wou met haar naar kamer.  Zo geschiedde.

Na Lolita trok ik ook weer de aandacht van Janina naar me toe.  Met haar ongeveer hetzelfde spelletje gespeeld als met Lolita maar dit keer won ik.

Jessy, nog steeds boos op mij omdat ik lang geleden eens geen 100 euro wou geven voor 40 minuten.  De reden hiervoor was omdat ze gelogen had over de tijd.  Na twee keer vragen, bleef ze zeggen dat er al een uur om was.  Niet dus.  Ik wist het wel.  Ik gaf haar € 75, vond dat wel goed.  Zij dus niet.  Met haar nog wat de zot gehouden.  In de Oriëntaalse ruimte (daar weer?!) rakelings langs haar heen gelopen toen ze in de doorgang stond, net tegen haar borsten aan.  Ze had het wel door.  Weer een slimme dame (na Janina en Lolita).  Mag hoor.  Ik kan ze wel aan.  Ze vroeg wat er met mij aan de hand was.  Ze zei het zo.  Ze bedoelde (vrouwen!): laat dat jong!  In het restaurant wat later was het weer van dat (of toch niet, de slimmerd).  Jessy stond juist klaar om wat drank te tappen in de smalle doorgang en ik kwam daar ook toevallig! en wou me er tussen wringen met alle aanrakingen als gevolg maar ze trok haar kont in.

Met Mara en Verona nog een leuke babbel gehad en om een of andere reden zou ik een van de volgende met hen een trio willen doen. 

Nog een algemene bemerking toevoegen.

Gebrek aan nieuwe dames is niet het probleem van SS.  Er zijn ook voldoende vaste waarden die zeer goede service geven.  Toch denk ik dat het serviceniveau nog een stukje hoger zou kunnen komen te liggen (algemeen genomen dan) als het net een ietsje minder komen en gaan zou zijn van nieuwe dames.  Men mag immers aannemen dat blijvers sowieso betere service leveren om klanten te binden.  De heren zijn vaak immers ook dezelfde, voor een (groot) deel.  Ik heb echter van twee nieuwe dames te horen gekregen dat het overnachten in SS een probleem is (en dan noemen ze in een adem wat clubs waar dat wel kan).  Of het probleem oplosbaar is, weet ik niet.  Ik geef het maar mee dat het sterke verloop van dames precies een beetje in relatie staat met het niet kunnen overnachten ter plekke  :douchen. 

 



     

 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #259 Gepost op: 2 april 2015, 18:41:36 »
Op maandag 30/03 ben ik nog eens in Sixsens beland. Ik had ter plaatse afgesproken met Tjeppah en in de loop van de dag zou ook Licky Luke ons komen vervoegen. Verder ben ik ook enkele leuke Vlaamse niet schrijvende ijsberen, die ik al langer ken, terug tegengekomen. Dat is 1 van de leuke dingen aan Sixsens: je komt er altijd weer toffe Nederlandstalige mannen tegen, zelfs op een maandagnamiddag.

Ik ben maandag in Sixsens geweest van ongeveer 14u tot 1u. Voor een maandag waren er eigenlijk voortdurend meer mannen en vrouwen aanwezig dan ik had verwacht. Er hing bij momenten ook een echt leuke, relaxte sfeer in de club. Wat wel moet gezegd worden: na 22u hielden nogal wat meiden het wel al voor bekeken.

Het personeel (theke, bardames…) was supervriendelijk als altijd :)).

De line-up was oké voor een maandag, al mis ik in Sixsens nog altijd die stunners die je in pakweg Samya of GT wel zal vinden.

Om 14u heb ik lekker ontbeten: 2 broodjes met charcuterie, tomaat en komkommer en een omeletje. Het heeft gesmaakt. Het avondeten heb ik overgeslagen, dus daar kan ik niks over zeggen. De pizza ’s avonds laat smaakte goed.

Ik heb 2 rode wijntjes gedronken aan 5€ per stuk. Ik moet wel zeggen dat de glazen veel minder gevuld waren dan voorheen.

Ik heb 2 keer gekamerd met Bulgaarse Meggi. 1 keer anderhalf uur en 1 keer 1 uur. Het was weer uitstekend op kamer! Pre- en aftersales waren ook weer top. Tussen 14u en 23u heeft Meggi mij (de 2,5u op kamer niet meegeteld) zeker nog zo’n 4 uur gezelschap gehouden.
 
Van de welness heb ik nu al voor het derde opeenvolgende bezoek aan Sixsens geen gebruik gemaakt :o. Het moest er ook maar niet zo gezellig zijn hé 8).

Conclusie van dit bezoek: voor een maandag heb ik me verassend goed geamuseerd :)). Alles was in orde. Sixsens zal mij dan ook weer snel terug zien 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #260 Gepost op: 5 april 2015, 11:58:34 »
Gisteren stond aanvankelijk een eerste bezoek in 2015 aan LR gepland. Door allerhande omstandigheden, die hier niet ter zake doen, zag het er echter de ganse dag naar uit dat er gisteren geen clubbezoek ging in zitten. Tot ‘karma threw me a bone’ en er héél onverwacht toch een clubbezoek in zat! Enige voorwaarde: de te bezoeken club moest Sixsens worden. Ach, er zijn ergere plaatsen om te belanden ;).
 
Na een voorspoedige autorit, ben ik tegen 18u15 te Sixsens aangekomen. De parking stond op dat moment al goed vol. Snel naar binnen, vriendelijk ontvangen, centjes voor clubspulletjes ingeruild, me omgetoverd tot ijsbeer en hup: op naar de fun 8).
 
De club was tegen 18u30 al gezellig gevuld, een situatie die tot mijn vertrek om 1u ongewijzigd zou blijven. Qua sfeer was het gisteren absoluut top in SS: het was er druk, maar nooit te (storend) druk. Goede muziek, veel vrolijke gezichten, dansende meiden… Ik heb gisteren vele uren in de bar rondgehangen en ik heb werkelijk genoten van de ambiance ;D!
 
Zoals ik maandag ook al schreef: in SS kom je altijd leuke, bekende kerels tegen. Zo verschenen oa Satanic Surfer, Seksenfun, Eddy_V en NLNU op het appel en ben ik in de loop van de avond nog verschillende andere mij bekende schrijvende en niet-schrijvende ijsberen tegengekomen. Altijd leuk toffe aanspraak te hebben tussen de kamergangen door.
 
Van de welness heb ik voor de zoveelste opeenvolgende keer geen gebruik gemaakt. Het was elders in de club weer veel te gezellig. Ik ben er wel een paar keer gepasseerd en ik moet zeggen dat de jacuzzi en de sauna vaak bezet waren. Ik heb het al langere tijd niet meer zo druk geweten in de welness.
 
Over het eten van gisteren kan ik zo goed als niks zeggen. Voor het ontbijt was ik uiteraard véél te laat en het avondeten heb ik net als maandag gemist :o. Ik had lang gewacht om te gaan eten en net toen ik eindelijk richting restaurant wou vertrekken, werd ik gestrikt door Carmen, mijn tweede kamer van de dag. En na de kamergang was het restaurant…. al gesloten :cry. Ik heb me later op de avond dan maar tegoed gedaan aan enkele stukken pizza. Smaakte uitstekend ;D!
 
Het personeel was gisteren weer vriendelijk als altijd, met de 2 vrolijke bardames op kop. Altijd leuk om met die meiden te zeveren als je aan de bar hangt.
 
De line-up gisteren was goed tot heel goed. Er was voor ieder wat wils. Maar, en ik weet het, ik val in herhaling: in pakweg YY, GT of Samya is de line-up toch nog veel meer naar mijn smaak. Neemt niet weg dat ik gisteren 2 echte KP-meisjes heb getroffen (2 Bulgaartjes die 2 dagen geleden zijn aangekomen in SS). Moet ik er een tekening bij maken? Uiteraard heb ik met beide meiden gekamerd 8).
 
In totaal heb ik gisteren 3 keer gekamerd, omwille van een pijnlijke knie was het soms een beetje behelpen, maar uiteindelijk zijn het toch 3 heel bevredigende kamergangen geworden.
 

Mijn eerste kamergang gisteren was met Bulgaars/Griekse Anita.
 
Anita is 22 jaar jong, heeft een heel mooi gezicht, mooie bruine ogen en een stralende glimlach. Ze heeft lang, zwart haar en is zo’n 1,67m groot. Anita is slank gebouwd, heeft een hele mooie A-cup met donkere tepels en een lekkere, stevige kont. Piercings kan ik me niet herinneren, 2 tattoo’s wel (eentje op het onderbeen). Anita heeft eerder in oa Villa Vertigo en Golden Time gewerkt. Ze is sinds 2 dagen in Sixsens aanwezig.
 
De presales waren uitstekend: niet gehaast, gezellig, met steeds net voldoende aandacht en aanrakingen. De aftersales vielen een beetje tegen: meer dan af en toe een glimlachje heb ik niet meer gekregen.
 
De eigenlijke kamergang was uitstekend. Het tongzoenen was lekker en tijdens het zoenen geilde Anita me zo op, dat ik de pijpbeurt heb overgeslagen. Ik wou deze mooie meid gewoon neuken. Door mijn knieperikelen was hondjes geen evidentie, maar gelukkig staan er genoeg andere standjes in de Kamasutra. Na een kwartiertje rollebollen was daar dan ook het eerste orgasme van de dag, na een intieme missio ;D. We hebben nog ff nageknuffeld en ik heb de kamer heel tevreden verlaten.
 
Herhalingsgevaar: heel groot 8).
 

2de kamer van de dag was met Roemeense Carmen, van wie ik van enkele kameraden de voorbije weken al heel veel goeds gehoord had.

Carmen is 21, is een kleine meid van zo’n 1,55m, ze heeft een mooi gezicht en lang zwart haar. Mooi figuurtje met een lekkere kont en een hele leuke echte B-cup. Geen tattoo’s, wel een piercing in haar bovenlip. Ben ik zo geen fan van, dat stoort me soms tijdens het zoenen.
 
Presales waren oké, al voelde ik zeker geen superklik met Carmen. Aftersales waren, hoewel Carmen gisteren weinig te doen had, quasi onbestaande. Jammer.
 
De kamergang was heel goed. In het begin van de kamer bleef een klik nog steeds uit en begon alles aarzelend (hier bleek ook dat Carmen nog heel onervaren is en nog veel te leren heeft), maar plots was er een heuse ommekeer, schakelden we een paar tandjes hoger en werd het nog een hele goede kamer.
 
Tongzoenen met Carmen is uitstekend. De pijpbeurt was jammer genoeg van veel mindere kwaliteit, al werd ook dat beter eens Piet op volle oorlogssterkte was. Het neuken was heel goed. Carmen doet heel goed mee. Ze heeft ook een lekker strakke poes en het moet dan ook geen verrassing zijn, dat ik op minuut 29 van de kamer mijn 2de orgasme van de dag er uit perste ;D. Tweede orgasme na een missio btw. Heel lang geleden dat ik als doggyfanaat 2 keer op een rij met een ander standje klaar ben gekomen :o.

Herhalingsgevaar: klein. Goede tot heel goede kamer, maar ik heb te weinig een klik met Carmen en er waren te veel schoonheidsfoutjes.
 

3de kamer was met Bulgaarse Diana, een vriendinnetje van Anita en sinds 2 dagen nieuw aanwezig in Sixsens.
 
Diana is bloedmooi. 200% mijn type. Ze is 21 jaar jong en zo’n 1,60m groot. Ze heeft een héél mooi gezicht, blauwe ogen en een heel guitige blik. Ze heeft lang, lichtbruin haar. Diana is slank gebouwd, heeft een wondermooie, echte B-cup en een killer kont. Geen tattoo’s of piercings.
 
Presales waren quasi onbestaande. Diana stond de ganse avond te dansen, ik heb haar niet 1 andere kamer zien maken. Ik heb haar letterlijk van de dansvloer moeten afsleuren, anders was er nooit een kamer met haar van gekomen.

Haar talenkennis: afwezig. Bulgaars kan ze ja, maar, ondanks een (recent afgelopen) 10 maanden durende knipperlicht relatie met een Bulgaarse furie, beperkt mijn kennis van deze taal zich nog steeds tot: mecho puh (Winnie The Pooh, vraag me niet waarom ik dat weet :o :-P) en obicham te ;).

Bovenop de onmogelijkheid met Diana te kunnen communiceren bleek ze ook nog heel onbeholpen, zeg maar verlegen in het presalen te zijn. Deze meid zit duidelijk nog maar net in het vak.
 
Ondanks de zéér stroeve contacten heb ik toch aangegeven met Diana op kamer te willen gaan. Deze bloedmooie meid intrigeerde me immers mateloos.
 
Over de eigenlijke kamergang ga ik niet veel schrijven, gewoon omdat de ervaring niet correct te beschrijven valt. Ik ga het hier op houden: als DVP heeft deze meid nog héél veel te leren, maar behandel haar correct, lief en met respect en je zal een heel pure, intieme kamergang, met alles erop en eraan, in ruil krijgen. Ik heb de kamergang afgesloten met een derde orgasme van de dag en was zo van mijn sokken geblazen :o, dat ik onmiddellijk besloot dat dat mijn laatste kamer van de dag was geweest 8). Beter zou ik toch niet meer vinden.
 
Herhalingsgevaar: ik vrees dat Diana niet lang in Sixsens zal blijven, maar als ik haar nog eens tref, is de kans op herhaling reusachtig groot.
 
Conclusie na dit bezoek aan Sixsens: alles was weer dik in orde! Moest de line-up nog iets meer mijn smaak worden, zou deze club zelfs mijn absolute nummer 1 zijn! Het is nu even tijd voor bezoeken aan ACA Gold, Magnum en PHG, maar daarna ziet SS mij zeker snel terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #261 Gepost op: 5 april 2015, 14:53:55 »
Sixsens vrijdag 3 april

Proloog:
Soms vraag ik me af of ik echt elk bezoek aan een club wil en moet documenteren.
Wat de meerwaarde ervan is voor de overige forumleden.
Met name als ik naar een van mijn favoriete dames ga, weliswaar een fijne tijd in de club heb maar eigenlijk ook niks nieuws te melden heb, al helemaal geen
feitenmateriaal. Het wordt dan bovenal een impressie van club, sfeer, dame, enzovoorts waarvan ik betwijfel of iemand er echt iets aanheeft. Uiteraard wel reclame voor de club en voor de dame maar er zijn er genoeg die dit soort recensies (is het eigenlijk wel een echte recensie?) verafschuwen...

Er zijn genoeg ijsberen of rakkers (what's in an name?) die liever feitenmateriaal willen zien, waaronder aantallen dames, leeftijden. cupmaten, en dat soort zaken. Feitenmateriaal waarmee ze de club en de dames op de een of andere manier kunnen categoriseren en hun eerstvolgende bezoek efficient mee in kunnen plannen (of net niet).

Degenen die mij kennen weten dat dat mij niet zo zeer interesseert en dat ik daar dientengevolge ook weinig over schrijf. Ik ben meer iemand die voor de overall beleving gaat, dus voor club, eten, drinken, wellness, sfeer, pool, terras en ga zo maar door en ja, uiteraard ook voor de dames. Het totaalplaatje dus, met de schokkende opmerking dat ik me in heel bijzondere gevallen ook kan amuseren (zelfs een hele dag!) zonder ook maar één kamertje te maken. Oei oei, dat zal wel de een of andere collega tegen het hoofd stoten, maar alla, het is nu eenmaal zo.

Van mij dus (op uitzonderingen na) voornamelijk sfeerbeschrijvingen te verwachten en eerlijk gezegd trek ik me weinig aan van degene die hier bezwaar tegen hebben. Ik schrijf ook niet voor vrijkaartjes, al zal ik ze niet weigeren als ze me aangeboden worden. Ik schrijf als ik daar zin in heb, op de manier die mij aanstaat en uiteraard als bedankje voor een verkregen vrijkaartje. Maar ook dan in de vorm van een sfeerimpressie.


Vrijdag 3 april dus, voor wie nog verder wil lezen...

Donderdag dus een berichtje van mijn correspondent ter plaatse gekregen met de melding dat Domenika op zondag naar Bulgarije zou gaan, wellicht ter gelegenheid van Pasen. Dus maar snel een afscheidsbezoekje ingepland op de vrijdagmiddag, om netjes afscheid te nemen (je weet immers nooit voor hoe lang ze weg blijft) en een goede reis te wensen (tegenwoordig ook al zo belangrijk met alles wat er de laatste tijd uit de lucht komt vallen).

Vrijdags dus eerst nog wat klusjes en dan klaar voor wat kusjes. Kom ik dus bij Sixsens binnen, wetende dat de dames meestal rond 13:30 uur arriveren en dus met genoeg tijd voor twee volledige saunarondjes inclusief koude douche en warme jacuzzi...  (dat bedoel ik dus met sfeerimpressie). Heerlijk genoten en me serieus afgevraagd waarom ik daar de laatste drie keer niet aan ben toegekomen, temeer daar ik er steeds een hele dag heb vertoefd... Gaat de tijd dan echt zo snel als je lol hebt?

Bij de afronding van mijn tweede saunarondje, zittende in de heerlijk warme jacuzzi, kwam nummer 1 van de Bulgaarse (b)engeltjes me al welkom heten: Viktoria. Ik kreeg een dikke zoen vol op de bek en die mocht ook nog eens behoorlijk lang duren, lang genoeg voor de andere heren in de jacuzzi om zich om te draaien en enigszins verwonderd naar ons (of net weg van ons) te kijken. Even later kwam nummer 2, Laura, ook gedag zeggen. Nummer 3 liet echter langer op zich wachten, maar goed, die doet er ook wat langer over om zich altijd extra mooi te maken...

Toen ik de kleedkamer uit kwam zag ik haar dan staan, bij het bankje tegenover de Oriëntaalse ruimte, in gesprek met een heer. Ik ben dan altijd terughoudend om een goed gesprek niet te storen, maar toen ze me zag werd de verbaasde heer meteen gedropt en kwam ze meteen naar me toe, met glimlach van oor tot oor. Tja, dat is dan overmacht, sorry meneer, maar die ben je dus kwijt. Had je maar op een kamertje moeten gaan lullen, dan had ze me niet gezien...

Ik kreeg een heerlijk welkom, heerlijke zoenen en knuffels en ze kroop al weer helemaal in me. Ik voelde me als een pakje roomboter in de volle zon, en het leek alsof ik een ander pakje roomboter (in dezelfde zon) vast mocht houden...

Oh ja, nog iets over mijn correspondent ter plaatse... die moet nodig iets aan zijn Duits gaan doen... want wat bleek namelijk? Domenika was geenszins van plan om zondags naar huis te gaan... Dus mijn bliksembezoek aan Sixsens om afscheid te nemen was eigenlijk overbodig geweest, maar dat stuitte aan beide kanten in het geheel niet op een bezwaar... Ik vond het al raar toen Laura me vertelde dat ze wel had gedacht dat ik vandaag naar Sixsens zou komen, omdat ... er vrienden van mij in de bar zaten en ik daar waarschijnlijk bij hoorde... ??? Niet omdat ze wist dat Domenika naar huis zou gaan en ik afscheid wilde komen nemen... Dus daar begin ik al te twijfelen aan de kennis der Duitse taal van mijn correspondent... of anderzijds aan dezelfde kennis der Duitse of Engelse taal van mijn dame ... maar goed , het was goed bedoeld dus mij hoor je niet klagen...

Naar de bar? Oké, naar de bar. Colaatje, babbeltje (gaat steeds beter, als je maar in krantenkopstijl communiceert, ofwel lidwoorden en andere overbodige ballast weglaat). Gelukkig hebben we weinig woorden nodig want met je mond vol (met tong) mag je niet praten. Voor noglangnietuitgewandeld misschien schokkend want bij mij is het dus wel een zoenmonster. Een heerlijkheid, wat mij betreft. Maar zoiets is persoonlijk, ook vanuit de dame uiteraard (wat menige heer wel eens tracht te vergeten). Tussendoor nog even gedag gezegd tegen JeanK en later tegen Laurent74 en er zullen vast en zeker nog meer bekenden in Sixsens zijn geweest, ware het niet dat mijn ogen op slechts één doel gericht waren en ik die heren waarschijnlijk niet gezien heb... excuses mannen...

Laura kwam er gezellig bij zitten en er werd vrolijk gekletst, maar Domenika en ik bewogen steeds meer naar elkaar en Laura gaf dan op gegeven moment ook maar aan dat zij tweeën dan maar eens een kamertje op moesten gaan zoeken. Zij zelf ging een rondje maken en toen ze enige tijd later terug kwam moest ze haar advies (of was het een opdracht?) nogmaals herhalen, waarna wij als twee gehoorzame tieners dan inderdaad maar eens een kamertje gingen opzoeken...

Ik had helaas maar weinig tijd die vrijdag vanwege een appèl om 18:00 uur, dus er was nog net genoeg tijd voor een heerlijke sessie van zo'n anderhalf tot twee uurtjes. Tijd om te eten en meer te relaxen was er helaas niet, maar ik heb er niet minder om genoten die dag... Het kamertje van twee uur was weer heerlijk intiem met alles d'r op en d'r aan, pure GFE en een toewijding waar ik niks tegen kon beginnen... Meteen ook weer wat onderricht in de Engelse taal gegeven wat gretig werd opgepakt en uiteraard tot ieders nut na mij mag worden gerekend.

Nadat we elkaar eindelijk hadden losgelaten, het allerlaatst op lip niveau, hebben we samen gedoucht en heb ik afscheid genomen ... tot maandag als Sixsens weer op mijn planning staat... en Domenika er dus nog gewoon zou moeten zijn. Of had die correspondent nou toch gelijk? Wordt vervolgd...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #262 Gepost op: 5 april 2015, 15:48:15 »
Je proloog is waar dit forum om draait, Licky Luke, en ik had het niet beter kunnen verwoorden .....
Ieder schrijft zoals hij dat wil, en voor de redenen die hij vindt om te schrijven.
Wat andere leden daar van vinden, daar moet je je geen zak van aantrekken....


Ik hou van sfeerimpressies, ik hou van sappige verhalen, ik hou van verhaaltjes van divers allooi.
Ikzelf heb maar weinig boodschap aan wat anderen van een dame vinden, zelfs als ze staan te springen dat hun kamergangen DE NORM zijn voor anderen. Heb ik geen zak aan.
Anderen vinden dat dan weer belangrijk.
En zo kunnen we uren doorgaan, en dan gaan we ons gaan afvragen wie de beste en meest objectieve schrijver is misschien?


Ik ben van mening dat pureobjectiviteit in recensies niet bestaat, anders ben je een robot, en zijn de dames robotten en is de club een gestuurde computeromgeving. neen, wij zijn mensen met gevoelens, voorkeuren, en wij willen ons allen amuseren in onze huizen van verderf/plezier waar wij ons goed voelen.


Ik zeg jou dus niks, want ik lees met plezier je recensie die volgt op je bemerkingen.
Gewoon je eigen ding doen, zoals jij dat wil, en lak aan al het andere.


ik geniet met volle teugen van al je verhalen, en ik ga dat blijven doen, zoals ik geniet van de verhaaltjes van vele anderen.
En verder kijk ik ook graag naar de fotokes van de heerlijke dingen waar wij de kamer mee delen, heerlijk.


Gewoon doen waar jij zin in hebt. Het is door verhaaltjes als die van jou dat ik SixSens heb leren kennen en mijn interesse in die club is gewekt. En raad eens, het is één van mijn favoriete clubs geworden sindsdien .... dus je recensies hebben alvast voor mij nut .... waarvoor dank.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #263 Gepost op: 5 april 2015, 16:11:35 »
Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is ;).

Ik verkies (puur persoonlijk!!) andere types recensies, maar dat neemt niet weg dat ik LL zijn recencies telkens weer met HEEL veel plezier lees!

Ieder moet zijn eigen ding doen. Dat doe ik ook. En wat anderen daar van denken... Kan me gestolen worden! 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #264 Gepost op: 6 april 2015, 04:14:57 »
Tekst verwijderd omdat opnieuw de helft van mijn bericht niet opgeslagen was...

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #265 Gepost op: 6 april 2015, 08:39:28 »
Was ook niet handig om midden in de nacht een bericht te schrijven als je niet helemaal helder kunt nadenken..
Nieuwe poging volgt misschien later nog.
KanariePiet in ieder geval bedankt voor jouw support! Hopelijk gaat het snel weer beter met de knie blessure want anders moet jij op je rug blijven liggen ipv de dames  :blonde

Tekst verwijderd omdat opnieuw de helft van mijn bericht niet opgeslagen was...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #266 Gepost op: 6 april 2015, 10:52:20 »
Tekst verwijderd omdat opnieuw de helft van mijn bericht niet opgeslagen was...
Save as Draft
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #267 Gepost op: 6 april 2015, 11:20:21 »
Tekst verwijderd omdat opnieuw de helft van mijn bericht niet opgeslagen was...
Schrijf je bericht in bijv. Word. Daarin kun je ook al je formatering (vet, cursief) aanbrengen.
Daarna Copy-Paste, en klaar is Eddy

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #268 Gepost op: 6 april 2015, 12:53:00 »

Tekst verwijderd omdat opnieuw de helft van mijn bericht niet opgeslagen was...
Schrijf je bericht in bijv. Word. Daarin kun je ook al je formatering (vet, cursief) aanbrengen.
Daarna Copy-Paste, en klaar is Eddy

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #269 Gepost op: 6 april 2015, 12:57:29 »
Ik zat niet achter een PC... Zat gewoon live te typen op smartphone. En toch bleek de onderste helft niet opgeslagen te zijn zoals dat bij ijbf wel altijd automatisch om de paar seconden gebeurt. Maakt niet uit. Er zijn momenteel belangrijkere zaken.
Desondanks dank voor de tip.

Tekst verwijderd omdat opnieuw de helft van mijn bericht niet opgeslagen was...
Schrijf je bericht in bijv. Word. Daarin kun je ook al je formatering (vet, cursief) aanbrengen.
Daarna Copy-Paste, en klaar is Eddy