Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1118708 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #450 Gepost op: 14 oktober 2015, 22:27:16 »
Sixsens, vrijdag 9 oktober
Happy Hour(s) are here again...


Het was spannend tot het laatste moment, de verplichtingen overdag zorgden er al voor dat ik het SKW uitstapje van het Relaxxxboard forum had moeten cancellen en als het tegen zat zou er van de avond ook niet veel meer terecht komen. Terwijl ik me best wel verheugd had om mijn tronie na een poos weer eens bij Sixsens te laten zien. Een wegtrekkende griep gooide ook bijna roet in het eten, vooral de vermoeidheid door een flink aantal slapeloze nachten waardoor mijn standaard bed time naar 22:00 uur was gezakt, de tijd dat in Sixsens nou net het Happy Hour begon…

En ja, of mijn weerzien met (een deel van) de inventaris van Sixsens echt happy zou worden was ook al niet duidelijk, dus of ik het moest betreuren als het niet door kon gaan was me op dat moment nog niet duidelijk. Als kers op de taart las ik dan nog de verhalen van sexenfun over een geluidsniveau in de bar dat (als gevolg van een nieuwe dj?) vele malen te hoog stond, voor hem reden om niet meer op die dagen/avonden naar Sixsens te willen gaan omdat het steeds meer op de disco aka YinYang ging lijken. Als ik met mijn aanhoudende prikkelhoest in de bar moest gaan schreeuwen tegen Bob0808, die me die avond zou vergezellen (ook voor een happy hour of vijf), zag ik het eigenlijk al duister in om daarheen te gaan.

En ja, soms zit het tegen, en soms zit het mee. Het kan verkeeren, zei Brederoo al… Ofwel, deze avond zat alles dus mee. De privé verplichtingen vonden een tijdige zachte dood dus er ontstond een time frame waarin we happy hour van Sixsens nog prima konden halen. Bob0808 zag zelfs af van zijn squash training om mij op tijd op te kunnen halen. Mijn conditie bleek een bed time van later dan 22:00 uur te tolereren en er kwam zelfs wat goesting om de hoek kijken. Daarnaast was er een grote portie onbevredigde nieuwsgierigheid naar de ontvangst en de mogelijkheid om happy hour ook echt happy door te kunnen brengen en dus was de beslissing snel genomen: tuffen maar!

Een hartelijk welkom viel ons ten deel, met voornamelijk de vraag waarom we zo lang niet geweest waren en gepaard gaande met de nodige (ja, écht nodige) zoenen en knuffels. Ja, ze kennen hun pappenheimers wel daar, om uiteenlopende redenen dan wel, maar toch. Te beginnen met Maggy boven aan de receptie, via de trap naar beneden (Lolita), in de kleedkamer (Viktoria), bij de trap (Nadia) en daarna in de bar (Domenika, Laura, Julia, Kelly, Larissa en meer).

Bob0808 was als eerste beneden (hij had het harder nodig dan ik, denk ik) maar zijn geduld zou toch nog een tijdje op de proef gesteld worden. Ik had hier en daar nog wat af te handelen en belande dus bijna een half uur later pas in de bar, waar mijn geduld nauwelijks op de proef gesteld werd. Een weerzien met mijn favoriete dame, waarvan het afscheid een tijd geleden niet zo gladjes was verlopen, bleek tot mijn grote verrassing allerhartelijkst te verlopen. Weg nieuwsgierigheid, welkom happy hours en alles vergeten en vergeven. Goedmaaksex zou later nog volgen, want ja, dat hoort er nu eenmaal bij.

Op een gegeven moment stond ik met Bob0808 te kletsen en wat viel me op: ik kon hem met gemak verstaan… en hij mij ook. Wat was dan nu dat onacceptabele geluidsniveau waar met name sexenfun over had geschreven? Daar was deze vrijdagavond in ieder geval niets van te merken en van de dames heb ik er ook niks over gehoord die avond. Nu ken ik mijn stamclub wel een beetje, alsmede het management in de vorm van Willy en Beata, en heb de ervaring dat ze goed luisteren naar hun gasten en dames. Ik nam dan ook zo goed als vanzelfsprekend aan dat de eerder gemelde klachten inmiddels aangepakt en opgelost waren, zo ervoer ik tenminste deze avond. Het bleek later inderdaad aan een nieuwe dj te liggen die wat buitensporig met de volumeknop gespeeld had, maar dit was dus inmiddels opgelost, waardoor er weer goed geconverseerd kon worden in de bar.  Overigens vernam ik van een collega ijsbeer die er op zaterdag was (daags na ons dus) dat ook toen het geluidsniveau acceptabel genoeg was om goed te kunnen converseren. Ik ga er dus vanuit dat dit probleem inmiddels afdoende is opgelost, waarvoor de complimenten aan het management!

Als je pas om 22:00 uur bij een club binnen komt is er natuurlijk niet een hele dag te besteden, ook niet als ze pas om 3:00 uur sluiten. De tijd vloog dus weeral om en dat met name om dat we fun hadden. Vooral Bob0808, waarvan ik vermoed dat ie toch meer Sjengenbloed heeft dan hij zelf denkt, gezien hij geheel in de lijn van het Mestreechs Keteerke (*) zijn kamertijd van het voorgenomen uur oprekte naar dik twee uur…

Al met al een heel fijne avond in goed gezelschap gehad, reden om de volgende keer minder lang weg te blijven en dan ook weer voor een dagarrangement te kiezen. Hetgeen mij door een aantal dames dan ook sterk aangeraden werd…


(*): Mestreechs Keteerke: http://www.limburger.nl/article/20080428/BLOGS02/494305537
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2015, 22:41:55 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #451 Gepost op: 15 oktober 2015, 21:32:03 »
Er zijn er "met name LL" die blijkbaar al doof zijn en nooit de te luide muziek gehoord hebben.  "Met name sexenfun" (schrijf je als seksenfun) is dan, net als vele anderen overigens (niet opgemerkt LL  ;D, blij te vernemen dat er terug gepraat kan worden in de bar  :pica  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #452 Gepost op: 18 oktober 2015, 19:30:47 »
Afgelopen vrijdag nog eens langsgeweest bij Sixsens. Om 11.30 reeds aangekomen en er was al redelijk wat activiteit.
Een lekker douche dan een sauna en nog even in de whirlpool, fase 1 van de ontspanning is ingetreden.
Ondertussen al wel een lekker hertje hier en daar gezien.
Hierna een ontbijtje of beter lunch genuttigd en dan maar eens in de bar gaan kijken.

Aan de bar zit wel een figuurtje dat mij aanspreekt. Er naast gaan zitten maar toch een stoel tussen gelaten. Kwestie dat ik snel weg kan als ik van de voorkant verschiet.
Een vriendelijk en spontaan gezicht kijk mij aan en zegt hallo, ik groet haar terug en we beginnen een gesprek. Lisa is de naam en we schuiven wat korter bij elkaar.

Na de sessie zit ik in relax fase 2 en heb ik eigenlijk al een goede dag achter de rug.
Nog even langs het stoombad en opnieuw whirlpool gepasseerd en dan bij Robert langs voor een half uurtje prima massage. Een beetje groggy verlaat ik de massage ruimte en moet nog even uit
mijn roes ontwaken. Relax fase 3.

Ik zie dat Eddy_V een berichtje op live heeft achtergelaten en kijk dan eens rond wie dit zou kunnen zijn maar zie niet onmiddelijk iemand waar ik zijn profiel kan op plakken.
Misschien volgende keer.

In de bar zie ik een nieuw spookje zitten, slank, zwarte carré, grote guitige ogen. Ze zit in een groepje wat te praten en ik kan moeilijk contact met haar maken.
Gelukkig krijg ik wat hulp van Mara die onze date bezegeld. Angie komt bij me staan en ik ben de koning te rijk. Leuke presales en nog betere kamer sessie.
Deze dame hoop ik nog eens terug te zien.

Ondertussen is het 8 voorbij en ik ga nog even een lekkere dubbele diner nuttigen neem dan afscheid van enkele deernes en vertrek naar huis.
Zeer geslaagde dag en ik kijk alvast even in mijn agenda wanneer ik het volgende bezoek kan inplannen.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #453 Gepost op: 18 oktober 2015, 21:42:57 »
Zoals voorzien, gisteren in SS geweest.

Laten we eens niet in chronologische volgorde vertellen maar beginnen met wat mij erg positief verrast heeft.

Ik ben nogal laat aan m'n avondeten bezig, omdat ik nogal lang gekamerd had op het gebruikelijke etensuur met Nikita.  Plots komt de altijd vriendelijke man van de security in het restaurant.  Zoals altijd zeg ik goedendag.  Hij komt bij me staan en wenst me smakelijk eten maar wat veel meer is: hij begint over de muziek in de bar, meerbepaald het volume.  De laatste keer in SS had ik aan Maggy (de theke) laten weten dat ik vond dat de muziek nogal hard stond.  Maggy riep deze persoon van de security er meteen bij.  Hij kwam me nu zeggen dat er duidelijke richtlijnen opgesteld zijn voor wat het volume van de muziek betreft.  Ik zei hem ook al dat ik dat ook al had gehoord.  Na mijn kamergang was ik immers wat drinken gaan bestellen in de bar.  De muziek stond perfect qua volume.  Hij vertelde me dat dat nu zo de regel is.  Enkel in de late nacht (23:00 à 24:00) laten ze de beentjes van de dames huppelen en brengen ze wat meer disco-effect in de bar.  Zonder fatsoenlijkheidsgrenzen te overschrijden, wel te verstaan.  Ik kon niet anders dan dit initiatief te beamen.  Voor het eerst wat meer verteld ook tegen deze man van de security.  Toffe gast! 
Ik heb me altijd al lekker gevoeld in Sixsens en nu ook de muziek niet meer in overdrive gaat en je mekaar goed kan verstaan, voel ik me alleen maar nog meer thuis in Sixsens.

Over mijn pleziertje met Nikita vertel ik later nog wel meer in haar draadje.  Eén zin over haar dan toch al.  Zowat de mooiste dame van de club, een dame waar je eens over iets kan praten behalve flauwe grapjes en seks en een dame die zeer goed weet hoe een man te verwennen.

Ik kreeg ook onverwacht af te rekenen met intensieve verleidingspogingen (maar wel brave) van Angie.  Ik wist effe niet van welk hout pijlen maken omdat ze me enige weken geleden nog duidelijk (en andere mannen) te kennen gaf welke haar services waren (zoals ik ze in het draadje vermeld heb).  Ik had al wel gezien... dat ze precies... aan het veranderen was... maar....  Ik friemelde toch uit haar handen.  Na Nikita was ik overigens flink voldaan.  Ook kwakje geeft aan... dat ze meer in haar mars heeft dan ze liet (laat) overkomen (op het eerste gezicht).

In het begin van de dag trok Kati mijn aandacht vooral.  Altijd lachen, altijd vlotjes in de omgang, mooi....  Bovendien is het toch weeral even geleden dat ik nog eens van bil ging met een Latina.  Ik zag ze eigenlijk voor het eerst in SS maar ze zou er nog al gewerkt hebben.

Met Mara dacht ik al eens op kamer geweest te zijn maar volgens haar moet ik me vergissen.  Dat zou natuurlijk altijd zomaar eventjes kunnen.  Misschien vandaag dan, klonk het nog in de late namiddag.

Deborah vroeg weer om 3 kussen.  Dit keer waren het echter niet zo'n geluksbrengertjes als vorige keer.

Lolita zag er weer prachtig uit.  Janina ook.  Een tête à tête (of hoe noem je dat met drie) met deze twee dames aan tafel is natuurlijk nooit mis.

Verder weer een leuke babbel bij momenten met de barvrouw van dienst.

Simona kwam in de late avond ineens tot bij mij.  Ze nodigde me uit om mee te dansen met haar op Balkanmuziek.  Eerst een beetje schoorvoetend maar eens een paar pasjes gezet, ging het lekker.  Wat mij nog het meest verbaasde was dat zij voor mij moe was.  Als afsluiter tilde ik haar dan maar van de grond en danste even met Simona in mijn handen.  Simona verdiende een applausje.

Nog later op de avond stond ik naast Veronica.  Veronica op een barkruk met de benen gekruist over mekaar.  Ze kon het niet laten om met haar voet rakelings langs mijn lul te wrijven.  Ik keek zo eens achterom....  We gaven mekaar de vijf.  Laatste keer omstreeks hetzelfde uur had ze helemaal geen zin (meer) in enig contact met mij.  Toen zocht ik het nochtans.  Heeft ze misschien al iets opgevangen over wat ik van plan ben met haar en de twee "pocketjes" van SS?  Het zou zomaar eens kunnen.

Omdat ik nogal lang gebleven ben, kwam het dat Nikita nog voor mij naar huis ging.  Haar after sales zijn sowieso dik in orde maar dat ze nog even naar me toe kwam om een nachtkusje te geven, vond ik toch erg tof.  Weinig mannen gaan nog even gedag zeggen aan hun sekspartners als ze naar huis vertrekken maar de dames die dat doen kan ik al helemaal op 1 hand tellen op al die jaren.  Nog een pluimpje extra voor Nikita.

Verder bijna onnodig om nog te vermelden dat het weer lekker vertoeven was in het heerlijk verwarmd buitenzwembad, de sauna's die lekker op temperatuur zijn, het stoombad dat heerlijk warm is en de HWP die ook lekker warm is en flink broebelt.  Verder ook nog maar eens aanstippen dat de keukenmedewerkers steeds flink hun best toen en wat lekkers tevoorschijn te toveren en als je hen niet het onmogelijke vraagt, ze zo goed als mogelijk op je wensen ingaan.

De line up was zondermeer prachtig.  Het was gezellig druk maar geen wachttijden op een kamer en de vrouwen waren nog steeds goed boekbaar.

Het was weer een topdag voor mij  :douchen!       
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2015, 21:50:07 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #454 Gepost op: 19 oktober 2015, 01:27:07 »
Afgelopen vrijdag op weg naar huis een tussenstop in Lemiers gemaakt. Na een lange nacht met weinig slaap had ik wel de behoefte om het zesde zintuig nog even wat in te spannen. Een subsponsor had zich afgemeld voor de vrijdagmiddag en dan weet de gesponsorde maar al te best, dat zij zelden tevergeefs een beroep op de hoofdsponsor hoeft te doen.

In de vroege middag waren er nog enkele plaatsen op de eerste parking vrij en nog voordat ik had aangebeld draaide de deuren reeds open.
Ik weet het...er hangt een camera dus men ziet je aankomen, maar het idee dat de deuren automatisch voor je open gaan geeft toch een beetje het Ali baba gevoel, die toegang tot de harem van de koning krijgt, terwijl deze ergens nietsvermoedend zit te vissen..
M'n laatste poolparty-tombola vrijkaartje omgeruild voor Sixsens uniform en tegelijkertijd werd ik vriendelijk verwelkomt door Beatha, die mij waarschijnlijk al verwacht had. Dwz de queen of the club cq of the bitches was nog niet zo lang binnen en was zich aan het prepareren.
Zo kon ik een rustig rondje door de club maken op zoek naar bekende heren en dames. Diverse dames doen pogingen om nader kennis te maken, waarbij Betty behoorlijk vasthoudend is. Zij ziet er zeker niet verkeerd uit, maar als ik eens met een andere dame zou willen, dan zou zij waarschijnlijk niet de eerste zijn waarmee ik mij zou gaan vermaken.
Paloma daarentegen...ff wat met elkaar gekletst en haar beloofd dat ik op de 28e tijdens het verjaardagsfeestje van Sixsens eindelijk weer eens tijd voor haar zal vrijhouden. Eigenlijk niet helemaal het type vrouw waar ik primair op val, maar misschien juist daarom wel Paloma. Haar lach werkt aanstekelijk en ik weet van vorig jaar nog wel wat ik van haar kan verwachten (en vice versa). Dit aanstaande uitstapje later in de bar meteen aangekondigd aan de dame die ik hier meestal even opzoek.. Vreemd gaan moet natuurlijk wel leuk blijven !
Tijdens mijn rondje kwam ik verder maar één bekende (Vlaamse) bezoeker tegen met wie ik wel eens vaker wat gesproken heb en zo hebben we op het terras nog kort wat wetenswaardigheden uitgewisseld.

Dan in de bar plaatsgenomen en na het vriendelijk afwimpelen van enkele nieuwe dames, komt de dame met wie ik al menig avontuur beleefd heb, de bar in geschreden. In sexy netjurkje wat we eigenlijk niet zo van haar gewend zijn, maar de klandizie moet tenslotte wat geactiveerd worden.
Een paar intense uurtjes volgen, waarbij deze keer gelukkig het brandalarm niet afging ondanks onze stomend hete acties. De brandweer van Vaals hoefde vandaag niet uit te rukken.

Kort maar krachtig, zo kan deze vrijdag namiddag wel getypeerd worden. Terwijl ik naar de auto loop bots ik bijna tegen Angela op! Haar had ik al lang niet meer gezien en Angela is voor de 28e oktober beslist een heerlijke milf met wie het goed kersen eten is.

Een bericht van Kwakje zag ik pas toen ik vertrok, anders had ook ik wel een poging gedaan om in gesprek te komen. De volgende keer dan toch maar weer die Anjer in het knoopsgat???
Wie weet treffen we elkaar tijdens het 3-jarige verjaardagsfeestje van Sixsens?
Met wat hints moet het toch lukken om elkaar hier te vinden.
Enkele hints van mijn kant: Vaak in de nabijheid van slanke dames (één met veel en lang blond haar in het bijzonder) met mijn eeuwige glas cola, Limburgse vlaai en Bulgaars-Nederlandse woordenboek.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #455 Gepost op: 28 oktober 2015, 13:14:26 »
Ik zit met 1 van mijn zwaarste werkweken van het jaar, maar inspanning zonder ontspanning gaat niet, dus ik besloot gisteren van mijn enige vrije avond van de week gebruik te maken om naar Sixsens te trekken.

Ik kwam aan om 17u30, net op een moment dat 2 mij bekende stammi's aan het afrekenen waren. Ze hadden een drankrekening van 450€ :o. Dat moet al een stevig feestje geweest zijn zo in de vroege namiddag.

Zelf mijn 55€ ingeruild voor een badjas (jaja meid, bedankt voor het compliment, maar ik heb echt een L nodig, die winterkilo's van 2014 weet je ;)) en een handdoek en begaf me naar beneden, waar ik, nog voor ik de lockers had bereikt, al besprongen werd door Julia, mijn pocket Bulgaartje :)).

Ze had 'hare liebe' toch zoooo hard gemist. Ze ging vlug iets eten en verwachtte me daarna aan de bar aan te treffen, zonder vrouwelijk gezelschap en hunkerend  naar haar komst. Ze zag er, gehuld in een nieuw lingerie setje, weer schitterend uit, dus ik sputterde maar niet tegen.

Eens omgekleed begaf ik me naar beneden om in een quasi lege en sfeerloze bar te belanden. Het was duidelijk etenstijd.

Ik zette me aan de toog en plots viel mijn oog op een bekend gezicht: Aida /Lorena (Aarschotstraat/ACA), mijn favorietje van jaren terug, die Velbert blijkbaar (tijdelijk?) heeft ingeruild voor Vaals. Artiestennaam in Sixsens: Lori. We hebben even leuk bijgepraat, maar de waarschuwing van Julia indachtig, dat ik me bij haar aankomst niet in vrouwelijk gezelschap mocht bevinden, heb ik na een tijdje toch maar afscheid genomen. Ik hoopte Lori later op de avond terug aan te treffen, maar dat is er jammer genoeg niet meer van gekomen.

Ik zat nog maar net terug alleen op mijn barkruk of daar kwam mijn pocket Bulgaartje binnen gedwarreld. Net op tijd afscheid genomen van Lori met andere woorden ;). Kijk schat: 'geen vrouwelijk gezelschap, zoals je gevraagd had. Goed he!' :-P :lol_hitting:

Mijn lichtgewicht pre-salede een uurtje heel intiem, achtereenvolgens in de bar, de Marokkaanse ruimte en het boventerras, waarop ik het echt niet meer hield en ik haar op kamer sleurde (hoort dat niet omgekeerd te zijn)?

Op kamer was ik zo geil dat het geen 2 minuten duurde eer we aan het neuken waren en dat Julia mij al klaar gereden had, nog voor er 20 minuten gepasseerd waren :o. Dat lekkere lijfje, die strakke poes en dat enthousiasme doen het hem telkens weer!

We hebben nog een hele tijd nageknuffeld, waarna ik de kamer heel tevreden verlaten heb. Samen een douche gepakt en op naar de volgende intieme pre-sale, die dit keer anderhalf uur zou duren. 

Het merendeel van de tijd tussen 20u en 21u30 hebben we in de bar doorgebracht, een bar waarin niet veel mannen aanwezig waren, maar wel des te meer meiden. Meiden die verveeld en gefrustreerd voor zich uitkeken. Er werden duidelijk niet veel centjes verdiend.

Enkele van de aanwezige meiden: Domenika, Laura, Crystal, Janina, Victoria, Angie, Carmen, Kasey, Dorothea, Elena, Miruna, Cibel en nog vele andere. Op Lori na wel weinig tot geen nieuwe gezichten.

Om 21u30 begon de vermoeidheid van 2 zware werkdagen door te wegen. Tijd dus om opnieuw op kamer te gaan met mijn kleine schat.

Eens op kamer ontdeed Julia zich onmiddellijk van haar weinige kledij en legde ze zich naast me op bed. We tongzoenden enkele minuten lekker lang en diep, waarop ik haar lichaam met mijn tong begon te verkennen, mezelf langzaam maar zeker een weg naar beneden badend, om uiteindelijk bij haar kleine muschi uit te komen.

Ik heb Julia haar warme poesje, dat al zeiknat was, een tiental minuten geplezierd met mijn tong en vingers. Daarna had ik dat wel weer gezien en was het Julia haar beurt: kleine Piet werd verwend met een lange, diepe en gevarieerde pijpbeurt. Zalig ;D.

De kamergang naderde het half uur en mijn zin om te neuken werd groter en groter. Eerst heb ik Julia nog even laten pussysliden en daarna was het hoog tijd voor het echte werk: missio, cowgirl en hondjes in alle mogelijke varianten. We hebben een half uurtje geëxperimenteerd en vlak voor het uur rond was, ontplofte Piet een 2de keer :)).

We hebben Piet schoon gemaakt, hebben nog even nagenoten in elkaars armen en hebben daarop de kamer verlaten.

Wederom samen gedoucht, waarna ik samen met Julia voor een laatste koffie richting bar getrokken ben. Het was nu iets voorbij de elven en in de bar hing een leuke, loungie sfeer, hoewel er nog steeds niet veel mannen aanwezig waren.

Om 23u30 nam ik met spijt in het hart afscheid van Julia en Sixsens. Dik 6 uur later moest er immers al weer gewerkt worden...

Ik heb weer enorm genoten van mijn avondje Sixsens/Julia. Alles was tiptop in orde. Enige kanttekening: er waren de ganse avond in verhouding met de vrouwen te weinig mannen aanwezig, hetgeen af te lezen viel van de gezichten van de meeste meiden.

Sixsens: veel succes met de party vandaag en tot snel 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #456 Gepost op: 29 oktober 2015, 19:30:25 »
Jahresparty im Sixsens am 28.10.15

Nach einigen Monaten der Abstinenz erschien mir die Jahresparty als die passende Gelegenheit, um wieder mal das Sixsens zu besuchen. Keine Happy Hour, Eintritt am Partytag ganztägig 50 €. Zur Begrüßung ein Glas Champagner, nett.

Die Rundbar als zentrale Anlaufstelle war schon am frühen Nachmittag recht gut besetzt. Rappelvoll sollte es jedoch auch im weiteren Tagesverlauf nicht werden, wofür wohl die Partyansetzung unter der Woche verantwortlich war.

In der Spitze waren sicherlich über 50 Dls im Club. Die Mädelbesetzung rekrutierte sich im Wesentlichen aus dem Sixsens-Stammpersonal, der Rest aus Mädels, die nur sporadisch im Club sind oder nur zum Partyanlass aufkreuzten. Den Hauptanteil bilden natürlich Rumäninnen, das sah zur Cluberöffnung vor drei Jahren noch ganz anders aus. Immerhin eine gute Handvoll Exotinnen vor Ort.

Den bei vielen Clubs obligatorischen und unvermeidlichen Auftritten von Gaststars kann ich in der Regel nicht viel Positives/Sehenswertes abgewinnen, so auch diesmal bei Sexy Susi und Lena Nitro, die für Melina Pure einsprang.

Buchung: Maja - Polen

Nach der belgischen Susann (Ü50) ist Maja wohl die älteste Dl im Club. Blonde Milf mit strammem 38/40er-Body und weichen F-Sillis (eigene Angabe, ich hätte auf „D“ getippt), die sie stets unverhüllt zur Schau trägt und sich passend in die Landschaft einreihen. Typ ältere Schwester von Pamela Anderson. Vor paar Monaten hatten wir unser Erstlingsdate, welches unbedingt einer Wiederholung bedurfte. Beiderseitige Wiedersehenfreude, erstmal ausführliches Plaudern.

Auf dem Zimmer ist sie nicht mehr so gesprächig, dafür hat man umso mehr Zeit für die wesentlichen Dinge. Maja performt entsprechend ihrer Optik. Vollgas von der ersten bis zur letzten Sekunde, dazu meist in Richtung Porno.

Heißen, tiefen ZK folgte ein Porno-FO in Draufgängermanier. Hart, tief und immer wieder begleitet von deftigen Spuckattacken. Nur logisch, dass sie auch ausgiebigem Fingern nicht abgeneigt ist. Ende des Feuerwerks beim GV in den gängigen Stellungen.

Zudem hatte ich auch irgendwie das Gefühl, dass sich Maja etwas fallen lassen konnte, auch wenn ich ihr die lautstarke Begeisterung in derartiger Form nun doch nicht ganz abgenommen habe. Egal.

Fazit:
Vollgas-Powermilf mit tollem Service. Wohl aber nichts für Weicheier oder Kuschelkater.

Kurzübersicht Maja

PL, Ü40
Lange glatte blonde Haare, KF 38/40, F-Cups (weich getunt)
Ca. 170 cm, passables Deutsch


FO: Hart und sehr feucht, gemäßigter Handeinsatz, viel Spucke
EL: Ja, immer wieder eingestreut
Augenkontakt: Logo
ZK: Nass und tief, klasse!
Lecken: Fleischige Angelegenheit, Maja geht lebhaft mit
Fingern: Problemlos
GV: Hohe Leidenschaft in allen Lagen
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Mittel bis hoch
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Pamela Anderson-Look
Illusionsfaktor Nähe: Trotz Pornorichtung in jeder Weise gegeben

Leider war ihre mir ebenfalls bekannte polnische Busenfreundin Camilla nicht zugegen. Sie bietet einen fast identischen Service, also ebenfalls eine Sexbestie. Eine der wenigen Konstellationen, wo ich mir einen tollen Dreier vorstellen könnte, vielleicht beim nächsten Mal.

Eigentlich wäre eine gewisse Dl ein absolutes Must-Have gewesen, also eine Dame, wo der Service aufgrund der überragenden Optik für mich erstmal zweitrangig ist. Ihren Namen im Sixsens hab’ ich nicht parat, aber Oceans-Besucher kennen sie (dort als Lucy unterwegs) vielleicht aufgrund ihrer wirklich tollen Poledance-Performance. Vorher war die Eyecatcher-Rumänin u. a. im Aca und LR als Cora tätig, seit einem Monat im Sixsens. Leider soll ihr Service tatsächlich noch schlechter als schlecht sein, also hab’ ich dankend verzichtet. Irgendwie auch vielsagend, dass sie kaum gebucht war.

Verpflegung übrigens wie an normalen Clubtagen, Außergewöhnliches wurde nicht aufgetischt, jedoch alles wie immer recht lecker. Nun Handyverbot im Thekenbereich, WLAN funktionierte im Wintergarten reibungslos. Bei der Tombola ging ich wie üblich leer aus; sieben Preise, fünf freie Eintritte als Hauptpreis.

Fazit Sixsens:
Nette Party, aber abgesehen von einer höheren Mädel- und Besucheranzahl auch nicht viel anders als an normalen Samstagen. Der Club gefällt mir nach wie vor ganz gut, alle paar Monate kann man mal einen Ausflug ins Nachbarland machen.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Goed begin van de week?
« Reactie #457 Gepost op: 29 oktober 2015, 22:10:04 »
Afgelopen maandag nog eens langsgeweest bij Sixsens, kwestie van de week goed te beginnen. Reeds bij het binnenkomen al wat moois gespot maar toch maar eerst een saunaatje genomen en daarna nog een laat ontbijtje.
Er was al aardig wat animatie voor een maandagmorgen. Dames hadden waarschijnlijk een goed weekend gehad en de teller stond weer op nul voor een nieuwe week.

Crystal en lolita scoorden alvast de ene na de andere, zelf was ik er nog niet uit waar in mee zou beginnen.
Het Bulgaarse clubje? Of dan toch maar eentje van de roemeense garde? De Braziliaantjes hadden er alvast ook zin in. Allemaal goed maar net niet wat in zocht.

Dan toch nog maar wat dwalen in gangen, trap op trap af, steeds dezelfde beren tegenkomen die ook niet konden kiezen.
Na menig gewillige hebben afgewezen toch nog eens de keuze gemaakt voor Lisa, was vorige keer wel goed maar geen begroeting deze keer (nochtans maar een week geleden). Zelf ging ik dit natuurlijk niet vertellen.
De 1001 zat vol dus maar eerst even in de kino gaan knuffelen. Dan toch maar een kamertje opgezocht voor het intiemere werk.

Van knuffelen snel overgeschakeld naar een blowjob en dan richt Lisa haar hoofdje op en zegt ik ken jou van vorige week. Blijkbaar werkt het smaakgeheugen beter bij haar dan het visuele. Of ben ik speciaal geschapen?
De overige handelingen goed afgewerkt en met een lekkere strakke gesloten doggy afgewerkt. Volgens mij amper 20 minuten en we hadden dan ook nog wat tijd om na te keuvelen.
Was ditmaal een matig tot goede sessie.
Nadien in de bar leek ze mij weer niet meer te herkennen, zal in het vervolg mijn badjas opengooien als ik ze tegenkom wie weet helpt dat wel.

Extra vrouwvolk was er nog niet bijgekomen, enkel één echt pornosletje waar zowat alles fake aan was. Niet echt mijn ding en toen ze in het Duits nog wat schunnige arshhhh taal uitkraamde kroop piemelmans helemaal weg. Volgens een andere beer een groot bakkes in de bar maar een lief hertje in de kamer. Toch maar niet geprobeerd.

Na weer wat rondzwerven geen echte go ontdekt. Dahlia maakte nog een kans maar vond ik niet meer. Betty gaf ik ook wel een blik, ze zag er echt goed uit en is in een paar weken veranderd van een zeurderig jaagstertje met wat babyvet naar een bijna klassedame die er lekker uitziet en een beetje sexy presaled. Voorlopig toch maar laten lopen maar zeker eentje om in het oog te houden voor een betere toekomstige kennismaking.

Na een lekker avondmaal dan toch maar vertrokken zonder een tweede sessie te maken.
Er komen wat drukke weken aan en was dan toch wat op mijn honger blijven zitten. Maar vermits er nog wat in de geldbeugel is blijven zitten ben in verplicht om kortelings verplicht vrij te maken. Je moet het de dames toch gunnen.

Niet mijn beste dag in Sixsens maar toch nog wat genoten.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #458 Gepost op: 30 oktober 2015, 01:53:01 »
Happy birthday and happy end !

 :happybirthday3:

Ik zal dan wel weer als positivo worden beschouwd, maar voor mij was het verjaardagsfeestje al met al een geslaagde dag.
Voor sommigen is het glas altijd half leeg, voor anderen is hetzelfde glas dan halfvol.
Met een glas waar sowieso nog wat lekkers in zit, kan ik trouwens ook wel eens tevreden zijn.

Qua Line up is al eea geschreven. Verwachtingen over prestaties en service kunnen meevallen en tegenvallen en smaken verschillen nu eenmaal.
Ik vind het overigens opvallend dat bij sommige schrijvers het aantal tegenvallers vaak in de meerderheid zijn t.o.v. het aantal meevallers en dat in meerdere clubs.
Wat zegt dat over de dames en hun prestaties en wat zegt dat over de schrijvers?
Misschien dat iedereen (zowel dames als heren) anders is en dientengevolge andere verwachtingen heeft en dat hierdoor prestaties anders gegeven worden cq ervaren worden.

Van Rob45 kan ik het mij goed voorstellen dat de Line up hem tegenviel, aangezien zijn voorkeur voor donkere dames niet beloond werd en de 3 latina meiden veelal bezet waren. En Aziatische dames heb ik hier sowieso nog nooit gezien.

Afgezien daarvan was de damesbezetting nochtans danig gevarieerd in leeftijd, lengte, dikte, haarkleur, borstomvang, schoenmaat en andere selectie criteria.
Aangezien over de hele dag en avond veel kamers doorlopend bezet waren (tenminste toen ik er was tussen 14 en 22.30 uur) zullen de meeste bezoekers zo nu en dan de verleiding toch niet hebben kunnen weerstaan en menigeen die ik sprak kwam met een grote glimlach weer beneden.

De thema dagen bij Sixsens bevatten meestal dezelfde onderdelen. Geen extreme wijzigingen t.o.v. een normale doordeweekse dag, maar net wat extra's waardoor je de 50,- entree graag betaald.
Zijn de shows die 's avonds opgevoerd werden zodanig smashing dat je er speciaal voor zou moeten komen...?
Neu, maar grappig waren ze wel en ze zorgden toch voor een aangename afwisseling. Toen sexy Susi nog aangekleed rond liep was ik meer onder de indruk, dan toen de geplastificeerde boel eenmaal uit de schaarse reepjes textiel gevallen was.

Waren er topprijzen te winnen in de Tambola cq had je de avond van je leven gemist indien je voor de trekking het pand al verlaten zou hebben?
Neu, maar het zorgt toch ook weer net voor wat reuring en afwisseling en dat zeg ik niet alleen omdat mijn badgenummer toevallig door de security man uit de hoge hoed werd getrokken en ik derhalve verrast werd met 2 vrijkaartjes!
En by the way, bij het ophalen van deze prijsjes kreeg een andere bezoeker nog een 50% kortingkaart van Beata toen hij voor de zekerheid danwel voor de grap vroeg wat er op zijn badgenummer voor een prijs gevallen was. Niet van grote waarde, maar een aardige geste toch nietwaar?

Het buffet viel mij daarentegen wel tegen, zeker omdat aangekondigd was dat er doorlopend een groot buffet zou zijn (of ik moet het verkeerd begrepen hebben).
De hapjes die de Italiaanse chef en de omelet-mevrouw normaliter serveren miste ik wel, want vanwege de drukte en hectiek in de keuken ben ik maar niet om mijn gebruikelijke spiegeleitjes gaan vragen.
De zoete hapjes echter, maakten weer heel veel goed! Over de hele dag waren er prima vlaaien en taartpunten beschikbaar waarbij de typische Duitse verjaardagstaart met marsepein mijn favoriete was.

Gedurende de dag links en rechts met oude bekenden (dames en heren) gesproken en in het bijzonder met lesyeux over onze hobby en de voortvloeisels daarvan kunnen delibereren. Door zijn intensieve contacten met Victoria en de lange tijd die zij daarvoor vrijgemaakt hadden, kwam het er niet meer van om elkaar weer tijdens diner-time te treffen. Zo schoof ik dan aan aan de tafel waar Crystal net was gaan zitten. Een beetje over koetjes en kalfjes gesproken. Het was haar aan te zien dat zij het wel een beetje gehad had voor de dag.

Teruglopend naar de bar zag ik dat het zwembad nog steeds open was en de zeegroene verlichting kon ik niet weerstaan. Buiten temperatuur inmiddels gedaald naar onder de 10 graden, maar het zwemwater was nog heerlijk van temperatuur.
En een andere badgast die de club sinds enkele maanden ontdekt had, wist mij zelfs nog wat nieuws te vertellen: Aan de achterkant wordt het verwarmde water vanuit kleine jetstream openingen binnen gespoten: Even met je hoofd onder het laatste opgerolde deel van het afdekzeil door en je krijgt heerlijk warm water tegen je rug aan gespoten als ware in een jacuzzi!
Zo nog geruime tijd met hem staan praten half onder water. Daarna een sprintje naar binnen getrokken om onder de warme douche te kunnen staan. Één van de lieftallige dames achter de receptie zag mij koukleumend terug naar binnen rennen en voorzag mij meteen van een extra large handdoek (zeg maar maatje Sjeufke/Babylon 😉).
Die kleine attente aspecten maken dat ik Sixsens en haar medewerkers zo waardeer!

Over kamergangen zal ik het verder maar niet meer hebben, tenslotte niets nieuws onder de zon op dat gebied en super als altijd.
En uiteindelijk ben ik toch niet vreemd gegaan.. Paloma en ik hadden regelmatig oogcontact maar telkens op de voor ons beide verkeerde momenten. Komt een volgende keer vast wel goed!

De muziek keuze was naar mijn smaak wat minder succesvol en had meer party muziek mogen zijn ipv standaard van-alles-wat afgewisseld met wat balkan invloeden.
Het geluidsvolume nam vanaf 20 uur toe, maar was nog steeds acceptabel (kon het niet nalaten ff te meten op m'n Db-App en het kwam niet boven de 72Db, dit voor de statistici).

Zoals ik nog in mijn laatste "live" berichtje had gemeld, was er later op de avond toch nog wat consternatie.
 Maar daar zullen de betrokkenen zelf wel over schrijven als zij daar behoefte aan hebben. Was er niet iets met een ezel en een steen?!

Al met al heb ik mij goed vermaakt en een herhalings bezoek sluit ik niet uit (in ieder geval nog 2 keer  :))  )

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #459 Gepost op: 30 oktober 2015, 15:43:52 »
                                                                                 DONDERDAG 29/10/2015

Terug uit vakantie,was keurig afgewerkt en huis (laten) cleanen,waar moet een man dan naartoe op een doordeweekse dag,een club zeker,ff gewikt en gewogen en dan toch maar voor Carmen,hmm Sixsens gekozen.Om halfeen de parking opgedraaid,waar de werken voor de uitbreiding volop aan de gang zijn,40€ afgedokt en de nodige attributen ontvangen om de dag door te komen.
Eerst ff douchen,bar en een laat ontbijtje gescoord,terug naar onderen en Carmen zwaaide me al toe,de nodige kusjes gekregen en even bijgepraat met haar en gedolt.Rond 14h maar een kamertje opgezocht om de tijd te doden,ze was nog maagd,allez vandaag toch,dus was ze ook in de mood om wat verwend te worden.Het werd weer een heftig uurtje,heel relaxt was ze,perfect voor een oude man,wat kunt ge meer wensen.Nog even samen gedoucht,zij moest doggydouchen zei ze voor haar kapsel,een woord om te googelen,niet gevonden,een mooi schouwspel om te zien,women.

Haar gage gegeven en daar ze om 18h wilde stoppen om haar verjaardag te vieren,pas zaterdag wordt ze 22,vreemd,zei ik haar,ja kijk eens rond en indien geen werk kom maar terug bij mij.Een kwartier later kwam ze bij me om niet meer te verdwijnen voor we om 17h nog eens op herhaling gingen,meer vindt ge niet in haar draadje wat ge nog niet weet,ooit......

Daarna ff wat gegeten,gewoontjes,lekker zoals we gewend zijn zeker en daarna was ik vrijgezel,ik liet het gewoon op me afkomen,Miruna en Betty gunden me geen blik,enfin nog genoeg dames die kwamen polsen of er wat te rapen viel.Ondertussen was het 20h en partytime voor Carmens verjaardag,ik was ook uitgenodigd,als enige man,maar ik liet de meiden maar drinken en dansen,een leuk plaatje.

Reeds enkele meiden op visite gehad,maar om de een of andere reden liep het steeds fout,namen ga ik niet vermelden om geen feedback te krijgen.
Ondertussen werd het 22h15 en ik dacht om er toch maar mee te kappen tot Christina(ex PE,artiestennaam daar onbekend) op me afkwam en een
mooie opener:hey baby how are you.Ik zei haar stop daar aub mee,doe gewoon please,ik liet ze zich voorstellen en keurde,sorry voor de woordkeuze, haar even,dat zag er niet slecht uit.Pas 2 weken in SS en ze vroeg of het mijn eerste keer was daar,ik lachte ff en ze had het door,redelijk Engelssprekend,niet de slimste van de klas,enfin.Ze vroeg of er iets in zat,relax meid eerst even uw service bekend maken.Toen ze me vroeg wat wilt ge en ik alles zei begon ze op te noemen,dat kussen kwam er nogal stil uit,dus zei ik,eerst kussen dan kamer.Daar wilde ze niet aan meedoen in de bar,ok dan eerst kino of niets,ze nam mijn hand en op naar de kino,waar ik haar zacht in de kussens duwde,kussen ja,maar geen tong.Ik vroeg of ze ook een tong had,die ze dan maar uitstak,ok nu nog gebruiken en we zijn eruit,eerst voorzichtig maar na wat bijsturen meer dan ok.Ze showde ook haar grote A-cup,lekker stevig en vervolgens haar mushi met clit,ook dit ff beroerd en dan op naar room 6.Na 2 kamers dacht ik even te spelen en haar het werk te laten doen voor een halfuurtje,het liep iets anders,ze vroeg eerst nog voor hoelang,ik zei dat vertel ik u binnen de 5 minuten,ze bekeek me raar.Eerst TZ,dan laten pijpen,geen doekjes gezien +punt,van een hoog niveau,ik denk dat ze ooit in een ijsjesfabriek heeft gewerkt,ze hield in ieder geval van likken,wat ik dan ook maar eens deed bij haar.Eerste keer dat ik een clitpearcing zag,is even wennen,ze kwam toch behoorlijk nat maar behield perfect de controle,is dan ook al 25.Toen ik op mijn uurwerk keek was er een uur voorbij,wtf gaat de tijd snel en we moesten nog de finale spelen,condoom,no gellie +punt en in cowgirl,geen gezeur van haar kant voor change position,in minuut 95 gescoord,geen klokkijkster,nog gedoucht en wat gekust.Ik heb haar,in de wetenschap dat het alleen maar beter wordt volgende keer,hoop ik,heb ik haar een contract gegeven voor onbepaalde duur,een toppertje,als ge haar een beetje bijstuurt,geen gezeur,geen fake en een joke kan er ook nog bij,verdere info zie haar draadje.

Het was intussen 00h45,tijd om Sixsens te verlaten na de klok rond,de Nl theke vroeg hoe het was,ik zei vermoeid.Hoe kan dat nu vroeg ze,ik zei geen idee,naar elkaar lachend werd ik buitengelaten,topdagje in de week,tot gauw,als mijn andere plichten vervuld zijn.   ;)  :039:



you only live once

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Algemeen
« Reactie #460 Gepost op: 1 november 2015, 11:37:59 »
Vrijdag 30 oktober met goede zin naar binnen gaan. Goede zin omdat ik mijn vrijkaart kon inruilen. Bedankt voor dit mooie cadeautje. Aan de inkom werd ik gefeliciteerd met mijn prijs. Nadat ik nog een iets groter berenvel gevraagd had naar de kleedkamer. Voordat ik omgekleed was werd ik al belaagd door Lolita. Ik heb haar maar effe afgewimpeld met de mededeling dat ik reeds een afspraak had. Snel effe gedoucht. Dan naar de jacuzzi. Een aantal keren de apparatuur laten werken. Bijna 1800 uur op weg naar de bar waar mijn afspraak zou zitten. Aangekomen in de bar was het rustig. Een kleine tien beren en iets meer dames. Colaatje gepakt en gekeken of Crystal er was, mijn afspraak. Ze was niet aanwezig. Nog wat gezeten en lolita weer afgewimpeld. Emma kwam effe langs en zij vroeg of we vandaag nog gaan feesten. Misschien later vanavond. Het viel me op dat de muziek rustig stond zodat gesprekken voeren op een normale manier mogelijk was. Effe rond gaan lopen, masseur aanwezig, naar het restaurant. Hier zat crystal te eten. Doorgelopen naar de entree en daar effe gaan zitten. Nog wat berichtjes bekeken, crystal kwam langs nog 5 minuutjes zei ze, effe opfrissen.
een uurtje gekamerd. De kamergang wordt onder haar topic beschreven. Daarna gedoucht en naar de masseur. Lekker klein uurtje gelegen. Wat water gedronken na afloop en op weg naar het restaurant. Goed gegeten. Is toch altijd weer uitstekend hier. Goede saladebar en altijd voldoende keuze. Nu slibtongetjes, kip en varkensvlees al dan niet met saus.
aansluitend terug naar de bar. Uiteindelijk mijn belofte aan Emma, die aangaf naar yin Yang te verhuizen volgende week, ingelost.
Kortom geslaagde avond met dank aan de tombola

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #461 Gepost op: 1 november 2015, 12:46:14 »
Gisteren ben ik naar het Halloweenfeestje in Sixsens geweest. Aangekomen om 15u, vertrokken tegen middernacht.

Van een feest viel er wel niet veel te merken: er was wat versiering en sommige meiden hadden leuke Halloween pakjes aan, maar daar bleef het bij. Dat stoorde mij btw absoluut niet.

Het was gisteren gezellig druk in Sixsens. 's Avonds zaten de bar en het boventerras goed vol en was het bij momenten zelfs niet evident een vrije zitplaats te vinden. Ook dit was btw op geen enkel moment storend.

Er waren vele mij bekende ijsberen aanwezig: Deket, Why Not Me, Laurent74, Vrouwenzot, Ryuhayabusa ... Ik had dus meer dan genoeg aanspraak. Het was gisteren weer gezellig zeveren.

De line-up was heel goed: er waren vele meiden aanwezig, de line-up was gevarieerd (wel nog steeds geen Aziatische meiden), de meeste toppers (Nikita, Diana, Crystal, Emma, Victoria...) waren er, en er waren ook een paar leuke nieuwe snoetjes aanwezig.

Zelf heb ik (uiteraard...) enkel met mijn Bulgaars pocketmeisje gekamerd. 2,5 uur in totaal. Lijkt nog elke keer beter te worden, hoewel dat eigenlijk onmogelijk is...

Het personeel, bardame Denisa en ons aller Beate op kop, was supervriendelijk en behulpzaam als altijd.

Ik heb gisteren een steak met peperroomsaus, frietjes en een salademix gegeten. Heel lekker. Ook de pizza die rond 23u werd aangeleverd, heeft me uitstekend gesmaakt.

Ik heb me gisteren weer 9 uur uitstekend geamuseerd in Sixsens. De tijd vloog voorbij. Lang zal het niet duren eer ik er weer sta. Ik vermoed dat ik volgende week donderdag wel een paar uurtjes moet kunnen vrijmaken in mijn agenda ;) 8).

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #462 Gepost op: 1 november 2015, 20:41:41 »
Gisteren leuke dag beleefd in Six Sense. Aangekomen omstreeks de middag en de tent verlaten rond middernacht waar de uren echt voorbij vlogen. Sterke lineup en savonds was het echt wel zeer druk, soms zelfs moeilijk om een plaatsje aan te bar te kunnen bemachtigen maar de sfeer was zeer gemoedelijk en amikaal. Eindelijk KanariePiet ontmoet en nog kennis gemaakt met een paar andere vriendelijke Vlaamse ijsberen. Savonds laat nog een paar Waalse vrienden aangekomen.

Het eten was lekker, de bediening en ontvangst vriendelijk en het personeel dat instaat voor de algemene opkuis/hygiene was opnieuw indrukwekkend in de weer.  :035:

3 goeie kamergangen gehad met Lisa, Stacy en Yasmin/Raissa.

Volgende week kan ik me spijtig genoeg niet vrijmaken maar ik hoop binnen 2 weken op donderdag oftewel zaterdag opnieuw te gaan.  :ladyred

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #463 Gepost op: 1 november 2015, 20:58:39 »
 :welcome: op RB RyuHayabusa! Het was gisteren heel aangenaam kennis maken met je!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #464 Gepost op: 1 november 2015, 21:18:50 »
:welcome: op RB RyuHayabusa! Het was gisteren heel aangenaam kennis maken met je!! 8)

Thx en idem ditto  :035: