Forum > OOSTENDE

Vooruitgangstraat 14, Betty

(1/4) > >>

ADNOH:

--- Citaat van: puydtje op 16 december 2012, 16:03:20 ---Hey Adnoh

Heb jij nog nieuws van Betty?

--- Einde van citaat ---
hoi hoi!

zeer zeker! had diverse mensen op dat ander forum willen PM'en met nieuws, maar die mods lieten niets toe en zagen dat ik een andere account had.

op die momenten had ik medelijden met vragen van sommigen en dat ik ze niet kon helpen met mijn antwoorden.

Maar dus Betty is al een tijd terug. ZE was weliswaar ook een tijdlang weggebleven hoor.


Ze was al heel eigenzinnig en dat is er nu mss nog erger op geworden.
Ze werkt bijvoorbeeld heel onregelmatig en heeft zelfs een tijd in de dagshift gewerkt!

maar ze werkt DENK IK nu vooral in de nacht! En ik spreek dan echt van de nacht!
Rond 22u zie je ze niet, je moet al een stuk na middernacht daar lopen om ze te zien staan achter haar raam.
Ze heeft geen bordje meer.
Anderzijds zat ze al eens achter het raam rond 18u!

Dus ofwel heel vroeg op de avond komen of heel laat, want daartussen is het meestal toe!


Service is hetzelfde, maar ik vind dat ze toch een beetje van een buikje begint te krijgen én haar sterkste uiterlijke punt, haar kont, is minder strak geworden!
Maar heb ze afgelopen zaterdag bezocht (4u) en ik merkte dat haar buik wel weer strakker is geworden.

Tellme:

 
[box title=BETTY]
Land:             HONGAARSE
Taal:              ENGELS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            Normaal
BH:                 B cup, echt (hangen lichtjes af)
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Halflang haar, langs een kant van haar hoofd kort geschoren en haar naar de andere kant gekamd,
Tato : Ja veel
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC PZC NMC Vingeren Likken
[/box]

[box title=pro en contra]
+Veel is mogelijk, goed onderhandelen.
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift, soms ook nachtshift.
Draagt een stijlvolle platte bril.
Heeft ook in Antwerpen en Den Haag gewerkt.
[/box]

Aan de hand van de recensies op het andere forum, een paspoortje samen gesteld.
Natuurlijk is dat niet volledig of zelfs voor bepaalde details onjuist.

@ ADNOH,

Als fan van Betty, kan jij even aanvullende details geven of aangeven waar het niet klopt ?

ADNOH:
oei, heb het wat verbeterd, maar het was niet de bedoeling de oorspronkelijke message the quoten maar enkel aan te passen :)

kan iemand die oorspronkelijke post dus aanpassen aub?

heb wijzigingen aangebracht bij borsten, extra gegevens en shiftgegevens



note sm: wijzigingen aangebracht in paspoortje

puydtje:
Hey Adnoh

Bedankt voor deze info. Haar bezoeken wordt een moeilijke opgave als ze geen vaste uren heeft.

ADNOH:
lol, je hebt nu pas mijn bericht gelezen hier? :) (heb ik je ook geen pm gestuurd? weet het niet meer en te lui om te checken :p)

maar tis al weken geleden dat ik de moeite doe om haar uit te checken...ik vind het niet meer waard en zeker niet in dit weer :)

kan zijn omdat mijn laatste ervaring negatief was, in die zin, dat het aan mij lag.
ik was zat, en zatte mensen komen niet klaar :)

als ik ze zou zien in de nacht (of dag wie weet) dan bericht ik je!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie