Auteur Topic: Zandpad 150-4 Sarah  (gelezen 22864 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Zandpad 150-4 Sarah
« Gepost op: 2 januari 2013, 17:26:17 »
Sarah,

Al jaren kom ik zo nu en dan eens binnen "wippen" bij deze prachtige dame.Ze is waarschijnlijk de enige reden voor me om dat zandpad te bezoeken. Sarah is een schitterende Oostblok dame met het lekkerste figuur van het zandpad en ook nog eens een super mentaliteit.

De eerste keer dat ik haar zag staan was het alsof het in één keer duidelijk werd. Prachtig lichaam met een outfitje dat haar meer dan goed staat. Vaak heeft ze een leren heupbroek aan met daarboven alleen een bh. Ze heeft een heerlijk figuur, schatting is zo'n 1,60 zonder hakken, slank, kleine cup B, heerlijk buikje en perfecte billen. Ze heeft lang blond haar, ik denk geblondeerd, met een golf er in. Geen krullen maar ook niet steil. Haar mondje is prachtig en haar ogen spreken. Ik vrees dat het niet alleen om mij gaat dus moet ik zeggen dat ze de meest betoverende lach heeft die mij in elk geval naar binnen heeft gelukt.

Eenmaal binnen stelt ze je zonder moeite op je gemak en begint niet direct met het zakelijke. Wel met voelen, teasen en elkaar aftasten. Helaas zoent ze niet. Dat is het enige wat ik kan bedenken wat deze dvp niet perfect zou maken. Zonder geteld te hebben denk ik dat ik haar nu zo'n 8 a 9 keer ontmoet heb en elke keer is het weer
 een ware GFE, zelfs zonder dat zoenen lukt het haar om dit gevoel te geven.

Het schijnt dat ze ook richting soft-sm is gegaan maar dat heb ik nog niet in haar kunnen ontdekken. Als je het mij vraagt is haar specialiteit het pijpen (met) en haar blik in haar ogen tijdens het neuken, op welke manier dan ook. Kortom een true GFE-dame die ontplooit als een beest dat wild tekeer kan gaan om al het zaad uit je te halen. Na die explosie is de leeuwin weer in één adem het lieve poesje die bij afscheid doet verlangen naar meer.

Sterker nog, het is me nu al twee keer gebeurt dat ze bij het afscheid mijn broek opnieuw begon los te knoppen en het hele verhaal opnieuw begon.

Ze ontvangt op een net woonbootkamertje met voldoende spiegels. Verder heeft ze er van alles aan gedaan om het wat gezelliger te maken met kussentjes, lichten en zelfs een geurkaarsje. Ze ontvangt overdag tot 19 uur...

gr Rob

 

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Zandpad 150-4 Sarah
« Reactie #1 Gepost op: 2 januari 2013, 17:38:43 »
Het Zandpad! De raambuurt met de woonbootjes. Ik ben er nog nooit geweest maar ga dat proberen goed te maken in 2013.

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Zandpad 150-4 Sarah
« Reactie #2 Gepost op: 3 januari 2014, 17:37:51 »
Helllllupppppp!!!

Deze dame is sinds het einde van het zandpad vertrokken.
Heeft iemand haar na die tijd nog ergens gespot?

Alvast bedankt.