Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 10, Gloria (GHA)  (gelezen 7500 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 10, Gloria (GHA)
« Gepost op: 5 januari 2013, 01:03:21 »
 Naam : Gloria
 Nationaliteit/Taal : Ghanees/ Engels
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik tot net over de schouders
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 60 Kg / C-cups
 Tatoeages/Piercings : geen
 Service: PZC
 Voordelen:
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 minuten
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10
 

 Om een te hoog testosterongehalte te laten verminderen, nog maar eens naar Aken gereden. Er was niet veel te doen, omdat veel meiden de jaarwisseling waarschijnlijk nog in hun thuisland vieren. Ik trof geen vaste waardes aan, dus dan maar op zoek naar een nieuwe uitdaging.
 Op nummer 10 in de deuropening stond Gloria. Een donkere Afrikaanse meid met een leuk normaal kontje. Niet zo’n typisch Afrikaanse bubbly-butt. Ik gaf aan dat ik alleen maar een bevrijdende blowjob wilde, zonder condoom en zonder ook maar enige inspanning van mezelf.
 
 Na enig onderhandelen ging ze akkoord met een tarief van EUR 30,=. Haar pijpen was goed en bewonderenswaardig volhardend. Met een korte pauze na 15 minuten heeft ze het karwei uiteindelijk naar volle tevredenheid afgemaakt. Ik had haar beloofd niet in haar mond te spuiten en wist zoveel vertrouwen bij haar te kweken dat ze ook tot vlak voor mijn point of no return is blijven doorpijpen.
 Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10

guest38812

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 10, Gloria (GHA)
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2013, 08:48:38 »
Ik denk dat ik een paar maand geleden bij deze juffrouw binnen ben geweest.  Haar beschrijving klopt toch, en ze was van Ghana.  Haar naam en leeftijd heb ik niet gevraagd.  Als je de straat binnen komt langs de kant zonder paaltjes zat ze aan de linkerkant, meer naar het eind toe.
Ik had ze gekozen bij gebrek aan veel beter (het was overdag), en ze is voor mij de knapste zwarte sinds lang daar.  Prachtig lichaam, mooie borsten, fenomenale kont.  Ik moest me inhouden of het ging te snel gedaan zijn naar mn zin...  ;D  De laatste keer dat ik er was heb ik ze niet gezien.  Toen heb ik een Roemeense genomen die aan haar 2e dag bezig was.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Aken, Antoniusstrasse 10, Gloria (GHA)
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2013, 08:51:43 »
Hee Solidad, van harte welkom op het forum!