Auteur Topic: DANIËLLE (BUL)  (gelezen 4608 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
DANIËLLE (BUL)
« Gepost op: 5 januari 2013, 20:07:14 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8127.msg26088#msg26088

2 x Gekamerd met Daniëlle. Een lekkere 27 jarige 45 Kg Bulgaarse, met een zijdezachte huid. Ook haar kon ik van de meerwaarde van de dubbele badkuip overtuigen en heb daar heerlijk van geprofiteerd. Ik weet niet of zij met Sandra gesproken had, maar zij wist precies hoe ze me het meest kon behagen. Heerlijk toch om met een sexkitten in een warm schuimbad te knuffelen, zoenen te vozen? Geil was ook dat op het bed in de kamer ondertussen Vicky met een Turkse klant bezig was en wel zo heftig dat ze op een gegeven moment door het bed gezakt zijn. McSex2 bestaat één maand en reeds nu is het eerste bed aan vervanging toe! Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
DANIËLLE (BUL)
« Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2013, 22:42:47 »
Was dat het hele kleine meiske (met lange haren op een straat achter wat vrijwel de ganze tijd op de dansvloer stond met handdoek om haar middel en verder topless. Dat was dan de spring-in=het-veld die ik gedoggied heb, maar vraag mij geen naam, dat zou ik echt niet weten.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Wijze grijze

  • Gast
DANIËLLE (BUL)
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2013, 22:59:15 »
Nee, nee, dat was Daniëlle niet. Ik weet wie je bedoelt, maar weet ook haar naam niet. Lekker shake-it kontje had die trouwens.
Zoals je weet, ligt McSex een beetje achter met de actualiteit van de foto's. En sommige meiden verdwijnen even snel als ze opgedoken zijn.

Daniëlle is ook vrij klein, maar eerder een schuchter typetje en was o.a. 3 x met Patje45 op de kamer. Ook precies tijdens de jaarwisseling.

Groet
WG