Auteur Topic: VICKY (BUL)  (gelezen 4083 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
VICKY (BUL)
« Gepost op: 5 januari 2013, 20:12:12 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8127.msg26088#msg26088

Vicky is ook zo’n meid die er niet veel moeite mee heeft iemand openlijk te pijpen. Het meest is me achter een actie bijgebleven waarbij een gast haar op de grond tegen een bank had gelegd, haar benen in spagaat spreidde en Vicky’s complete binneninterieur gedurende een kwartier met zijn tong ging diepte reinigen. Zelf heb ik ook met Vicky gekamerd en mocht zij ooit over een carrièreswitch willen nadenken, dan adviseer ik haar om iets in de stofzuigerbranche te gaan zoeken. Ook al is er geen stroom aanwezig, zij klopt (met Wijze Stijve tegen haar lippen) en zij veegt (met wijze Stijve over haar gezicht) en zij zuigt (alles wat in de zak zit, moet eruit). Wijze Grijze sexapproval: 7,0/10

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VICKY (BUL)
« Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2013, 21:59:12 »
Goed na de openlijke actie en schijnbaar gepijpt te zijn geweest door Samantha en de kleine gedoggied te hebben op de dansvloer, was ik niet gekomen, want zoals Wijze grijze het al zei Samantha is snel, en snel weg, hahaha


Ik heb nog even wat oogcontact gehad met Vicky en ik weet niet waarom maar ik weet dat ze Vicky noemde. Misschien heb ik het van een afstand gevraagd of had RMJhexe of WG het tegen mij verteld, geen idee.


Besloot er niet gelijk op af te stappen, waarom weet ik niet, ben afwachtend want ik wordt doorgaan door de dames aangevallen in een saunaclub, dat werkt in een pauschal heb ik gemerkt wat anders.


Gezien het commentaar van WG van openlijk pijpen heb ik natuurlijk nu spijt en berouw komt na de zonde. Ik had nog genoeg lading en zin om nog een deftig showtje op te voeren, jammer dat ik deze Vicky heb laten schieten.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.