Auteur Topic: CHEZ NAOMI (BRUSSEL)  (gelezen 18396 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
CHEZ NAOMI (BRUSSEL)
« Gepost op: 6 januari 2013, 02:02:33 »
« Laatst bewerkt op: 19 september 2013, 18:11:31 door mechelen »

guest38230

  • Gast
CHEZ NAOMI
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2013, 11:07:43 »
Vrijdag Klein bezoek bij chezaomi,
Er was een nieuw (voor mij tog) Ariana  (Cubaanse) zeer aantrekkelijke jonge meisje (ik zou zeggen 1m70 slank) aantrekkelijke curves ongeveer 95 b, Max 25 ,
Dit meisje is van een absolute zoetheid een echte gfe, ( dienst zoals cheznaomi, DFK en pijpen zonder  …)
Echt om te probeeren

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
CHEZ NAOMI
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2013, 14:59:14 »
Hee Marc., welkom op het forum! Als je nog verslagen hebt, aarzel niet om ze hier op het forum te gooien.

Offline VMAX

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
CHEZ NAOMI (BRUSSEL)
« Reactie #3 Gepost op: 1 november 2014, 16:06:53 »
Ben nieuw op RBX en wil graag meteen mijn steentje bijdragen.
Laatst "Chez Naomi" ontdekt en er al helemaal weg van na ondertussen 2 super ervaringen.
Eerste met FARAH (zie site), een echte GFE, een vol uur overgave en passie, zalige Blowjob, missionaris en doggy.
Gisteren met Lisa (zie site), foto is licht geshopt, in het echt beetje molliger maar mooi lief snoetje. Minder ervaren dan FARAH maar super lief en GFE, goede pijpbeurt en verscheidene standjes. Weer een zalig uurtje sex.
Als het druk is dien je wel te kiezen uit de uitgedunde line-up
1ste keer kreeg ik 15 meisjes om uit te kiezen en gisteren slechts 4, wegens de drukte.
Volgende trip ga ik 1 van de hier besproken clubs proberen, iemand een aanrader voor mijn eerste clubbezoek?
Thx en Grtz  ;)
http://cheznaomi.com/

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CHEZ NAOMI (BRUSSEL)
« Reactie #4 Gepost op: 1 november 2014, 17:16:51 »
Welkom op RB VMAX!!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
CHEZ NAOMI (BRUSSEL)
« Reactie #5 Gepost op: 1 november 2014, 18:07:45 »
Volgende trip ga ik 1 van de hier besproken clubs proberen, iemand een aanrader voor mijn eerste clubbezoek?
Je eerste clubbezoek...
Het is persoonlijk, ik weet begot niet wat je zoekt maar mijn indrukken (en al bij al is dat subjectief)...


Eerste maal niet alleen naar Golden Time, daar word je zowaar opgevreten door de krokodillen die je versheid ruiken (en ze ruiken het dat je de eerste keer komt)
Babylon: FKK (blote stoten) en haast verzekerd van topservice, den Ed staat daar bijna garant voor. Nadeel: iets kleinere club, dus alleen een ganse dag vertoeven kan ik er niet
Haus Panthera: eigenlijk vergelijkbaar met Babylon, al vind ik dat Babylon net ietsje beter is.
Samya: op bezoek bij de dansmariekes, geile sfeer, heerlijke tent, de kans op een miskleun is iets groter dan in BBL of HP, maar kwa looks kan ik kort zijn, zelden zo een bende geile stoten bij mekaar gezeien en ze dansen zo dat je je in Duizend en Een Nacht waant, oftewel bij Ali en de 80 lekkere roofstertjes. Toptent in mijn opninie, opletten kwa service, kan al eens iets minder zijn
Living Room: mijn favoriete tent bij uitstek, altijd genoeg geile stoten voorhanden, en ik eb er nog maar drie keer misgeschoten op een 250 keer ofzo.
Sixsens: kruising tussen Babylon en Living Room: geweldige tent.
Mondial: ben er nooit geweest maar is een tent van de eigenaars van Samya, en ik zou ze net onder Samya plaatsen.
Dolce Vita: heb ik slechts één keer bezocht, rond Kerstmis, en was heel erg goed. Wel opletten,z e leven van de Messe-bezoekers, en er zitten er die nogal durven afwerken. Maar wel erg lekkere grieten, een prachtige lounge en de whirlpool is van uitzonderlijk nivo in de winter, buiten terwijl het vriest lekker badderen.
Indien ik met mijn kennis alleen voor de eerste keer zou gaan, hangt het er gewoon vanaf wanneer je gaat en wat je zoekt.
Ik hou graag van gezellig, dus ik verkies zowiezo de drukkere dagen (donderdag, vrijdag of zaterdag) en naargelang het weer, zou ik de volgende rangschikking maken:
1.Living Room (feestelijker), Babylon (servicekanonnen), SixSens (de kruising tussen de twee voorgaande)
2. Op korte afstand gevolgd door Samya/Mondial en Haus Panthera en Dolce Vita
En ik laat PSR liever links liggen, enkel en alleen omdat ik eten en rust wel belangrijk vind, maar liever iets mindere freet, maar wel lekkere wijven in een club.


Zo, IMHO mijn lijstje.


groet


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline VMAX

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
CHEZ NAOMI (BRUSSEL)
« Reactie #6 Gepost op: 1 november 2014, 20:52:16 »
Mega bedankt voor het uitvoerige en duidelijke antwoord sexmachine, LR zal het worden!  :movingtits