Auteur Topic: 8-1-2013: GB Charisma Gold in Club Jan Bik, Apeldoorn  (gelezen 7067 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
8-1-2013: GB Charisma Gold in Club Jan Bik, Apeldoorn
« Gepost op: 9 januari 2013, 19:04:27 »
Het was niet zo lang geleden dat ik aan de wandel was geweest, immers ik had net gebruikt gemaakt van mijn vers gewonnen vrijkaartje voor een GB bij Saskia Farell.

Maar mijn oog was al een tijdje gevallen op de feestjes van Charisma en het was nu redelijk in de buurt en op een dag dat ik ook gewoon kon. De laatste tijd waren ze meestal of open een onmogelijke tijd of op een plaats die op een avond na het werk niet fatsoenlijk te bereiken is vanuit het zuiden des lands (zoals Lelystad, IJmuiden of nog verder Middenbeemster of Veendam). De komende weken stond er ook niets meer in de omgeving aangekondigd, wel met haar vriendinnen, maar niet met Charisma zelf. Ze vertelde gisteren ook dat ze een tijdje naar het buitenland gaat, dus achteraf klopte dat ook wel. Daarom was ik gisteren bij Club Jan Bik in Apeldoorn waar Charisma Gold zowel 's middags alsook 's avonds haar GB organiseerde. Ik had gekozen voor de avondsessie.

De club is gesitueerd in een wat ouder huis aan de rand van het centrum. In die buurt is het betaald parkeren, maar de club heeft een eigen parkeerplaats achter het pand. Mocht je om welke reden dan ook niet bij het pand zelf willen parkeren, pas op: de parkeergarage iets verder in de straat is slechts tot 21:00 open en als je de laatste ronde meemaakt, kan dan lastig zijn   :-[.

Bij binnenkomst werd me gevraagd of ik voor de GB kwam of voor één van de reguliere dames. Voor de GB moest ik 65 euro afrekenen en werd me de weg gewezen naar een kamer waar ik me kon omkleden en douchen, in de kamer ernaast was Charisma alvast bezig met de eerste gast. Je kleding kon je op het bed in de kamer die nu als kleedkamer werd gebruikt laten liggen. De club is niet echt ingericht voor party's, dus er zijn geen lockers oid. Sleutel kun je eventueel afgeven bij de bar, maar het is wel handig om dit vantevoren te weten zodat je niet teveel waardevolle spullen in je broek of jas hebt zitten. De badjassen zaten nog in de droger (na de middagsessie), als alternatief konden we voorlopig handdoeken om doen. Behalve in de pauzes had je beide niet zozeer nodig als kledingstuk .

Ernaast was Charisma dus binnen en volgens haar was ik precies op tijd. Gast nummer 1 wisselde immers net van Frans naar doggy en haar mondje was dus beschikbaar. Toen gast 1 klaar was, werd er een rubbertje gemonteerd en ging ze voor me liggen voor mijn eerste nummertje van de avond. Ondertussen werd het iets drukker tot tevredenheid van Charisma, ze zit (of ligt) niet graag stil. Deze blonde dame heeft zelf ook plezier in hetgeen wat ze doet en komt ook verschillende malen op de avond klaar (en op die manier valt het niet te faken). Wel kan ze heel erg direct zijn, ze laat duidelijk weten wat ze wil en nog meer als ze iets niet prettig vindt. Een assertiviteitscursus zal ze in ieder geval niet meer nodig hebben. Voor een aantal mannen zal dit zeer directe misschien als wat te intimiderend overkomen, maar het zorgt er wel voor dat de party goed blijft verlopen op een prettige manier.

Nadat de meeste mannen uitgeput waren en het bed na een squirt van Charisma behoorlijk vochtig was geworden, was het tijd om het bed te verschonen en om een pauze aan de bar in te gelasten. Ondertussen waren de eerste badjassen uit de droger (en nog lekker warm). In tegenstelling tot het affiche waren de drankjes gratis en later op de avond konden er zelfs tosti's worden besteld (Charisma, nog bedankt voor de tip  ;) )

In de bar zaten ook de reguliere dames uit de club. De bezetting bestond uit een aantal Nederlandse en Oost-Europese Nederlands sprekende dames van middelbare leeftijd en wat Spaanstalige dames. Ik moet zeggen dat dit er ook niet allemaal onverkeerd uitzag, maar gisteravond zou Charisma toch alle aandacht (en vooral ook alle sperma opeisen). Mocht ik nog eens in de buurt zijn is het misschien wel eens een optie. Vooral Barbara vond ik wel appetijtelijk  :).

Een enkele rakker had het na de eerste sessie al gezien en sommigen iets later, er kwamen ook weer heren tussentijds bij, waardoor het aantal gedurende de avond inderdaad zo rond de 7 lag, soms iets meer, soms iets minder.

Tijdens de volgende rondes werd de volledige trukendoos opengetrokken, uiteraard aftrekken en PZC, maar ook NMC, FT, COB, CIM, het eerder genoemde squirten en Grieks. Uiteraard het liefst met meerdere mannen tegelijkertijd.

In totaal volgden er vier ronden, waarvan de laatste rond 10 uur 's avonds ten einde liep. Op dat moment was de pijp bij mij ook echt leeg en was het dan ook tijd om weer huiswaarts te keren.