Forum > ALGEMEEN

Foto's op websites en herkenbaarheid dames

(1/5) > >>

sexmachine:
Allereerst alweer een prachtrecensie van de hand van Wijze Grijze, heerlijk hoe je je hebt geamuseerd in Bochum ;D

Ik ben ook niet de man om bedenkingen te maken over je ervaringen, ieder ervaart een club op zijn manier.
Ik heb wel enkele bedenkingen over enkele dingen, algemeen en meer specifiek uit je recensie.
Ik verklaar me nader, en probeer ook duidelijk te maken waarom.

Ik wil onze leden niet een vals beeld voor ogen houden, Wijze Grijze. Ik ben ervan overtuigd dat heel veel leden zich goed zullen amuseren in Bochum, maar ik ben er ook helaas zeker van dat heel veel leden me nadien een IM zullen sturen, of zullen denken dat ze bedot zijn. Dat is NIET de bedoeling van een hoerenloperssite, wij willen eerlijke informatie geven aan onze rakkers.
Eigenlijk zou ik het kort kunnen houden en gewoon vermelden dat de foto's op hun website helemaal niet stroken met de werkelijkheid, en dat daarmee alles gezegd is, maar ik geef graag een woordje motivering erbij. Ook dat is mijn taak.

Ik verklaar me: de fotoselector hier die dus van de website van Bochum komt... in geen enkel van je verhaaltjes lees ik dat dat puur boerenbedrog is, wat het wel degelijk is, je herkent met moeite een meid van op de foto's van de website  :o
Ik zou zelfs stellen, je herkent ze helemaal niet, de meiden zijn allemaal veel mooier voorgesteld dan dat ze in werkelijkheid zijn.
Jij was klaar met iedere meid na een half uur, de fotograaf had meer werk met de meiden, op zijn zachts uitgedrukt  ;)
Ik schrijf dit ook in belang van het forum, wij willen de leden waarheidsgetrouw (foto)grafisch laten zien wat ze krijgen voor hun geld, en die foto's, helaas, maar dat vraagt om teleurstellingen van mensen die echt voor opticks gaan, en daar werk ik niet aan mee.
Wij willen graag heel veel lezen van mensen die tevreden zijn over Bochum, maar het is mijn taak even al dat fotogeweld te relativeren.
Dus alvast deze bedenking vooraf  :)

--- Citaat van: Wijze grijze op 11 januari 2013, 02:00:26 ---Ik ben de laatste 2 weken in diverse Saunaclubs (Golden Time, Planet Eden, Living Room) geweest en heb er best veel geld achtergelaten. Helemaal niet erg, heb er ook geen spijt van, maar wil hier tenslotte iets relativeren en jullie te bedenken geven.

--- Einde van citaat ---
Keuzes maak jij (en anderen) op basis van budget, en ik (en anderen) op basis van mooie geile grieten.
Dus je bedenkingen gaan enkel op voor jezelf, zie alweer mijn voorwoord, namelijk mijn oog wil ook wel wat (waarheidsgetrouwe meiden in vergelijking met de gepubliceerde foto's)  ;)



--- Citaat van: Wijze grijze op 11 januari 2013, 02:00:26 ---Reken mijn dagje vandaag gewoon even mee met prijzen die in een saunaclub gehanteerd worden:
 
 Entree: 50,=
 1ste kamer: 50,= + 25 ivm 40 minuten 75,=
 2de kamer: 50,=
 3de kamer: 50,=
 4de kamer: 50,=
 5de kamer: 50,= + 50,= (duo blow job) 100,=
 6de kamer: 50,=
 7de kamer: 50,= + 25,= ivm 45 minuten) 75,=
 8ste kamer: 50,= + 25,= (ivm 40 minuten) 75,=
 
 Tel hier nog 3 x 25,= bij op ivm FT. Ik schrijf er met opzet niet bij door wie, want dit staat niet bij ieders profiel als aangeboden service. Desondanks heb ik er van mogen genieten.
 In een saunaclub, was ik voor deze dag dus EUR 650,= kwijt geweest. Zet dit af tegen de EUR 150,= voor een dagje PC-Bochum en ik denk dat m’n punt duidelijk is.
 
--- Einde van citaat ---
Ik reken even mijn dagje Bochum...
Entree: 100 euro
1 griet waar ik het eventueel mee kon, maar die toonde totaal geen interesse in me. De rest (ja, de fotomodellen van hun website) was helaas onder mijn minimumgrens en daar wil ik het dus echt niet gratis mee (want laat eht duidelijk zijn, na het betalen van de inkom was het gratis)
Mijn bevinding: 100 euro weggegooid geld, daar had ik alvast de inkom en een half uurtje kunnen voor krijgen in een saunaclub, en dan had ik mezelf een hoop frustratie bespaard op de koop toe :D ;)

Ik kan dus niks met je vergelijking, want dat is een prijsvergelijk die helemaal geen steek houdt (voor mij persoonlijk dan), je kan geen appels en peren vergelijken ...



--- Citaat van: Wijze grijze op 11 januari 2013, 02:00:26 --- Was de kwaliteit dan minder? Aan m’n vergeven sexapprovals kun je zien dat alle sessies minimaal een 8/10 scoorden.
 
--- Einde van citaat ---
Als je in kwaliteitsafrekening ook opticks incalculeert, kom ik onmogelijk bij één van je sessies aan een 4/10.
Cijfers zeggen mij niets, foto's wel, en daarvan.....ja, je weet intussen wat ik daarvan vind, als ik optisch het niet kan met een meid, kan ze al onmogelijk meer dan een 4/10 krijgen, want onaantrekkelijk is onaantrekkelijk, ook al zit echte schoonheid vanbinnen... .



--- Citaat van: Wijze grijze op 11 januari 2013, 02:00:26 --- Het eten dan? Er is inderdaad geen warm eten (behalve soep, gehaktballen en worstjes) Voor de rest is er wel continu een net verzorgd koud buffet (zie mijn eerdere recensies)

--- Einde van citaat ---
Sorry, het eten is gewoon een broodje met kaas of ham, ik noem dat geen koud buffet. Schrijf gewoon dat er broodjes zijn die je zelf kan beleggen, WG, dat is veel eerlijker.



Ik wil nog melden dat ik je recensie helemaal niet wil afbreken, ik wil gewoon even iedereen vertellen dat er wat te relativeren valt, en iets waar ik het meeste om geef, namelijk de optiek van de meiden

Tom Kroes:
Beste SM,

1. Ik denk dat commentaar hoe goed bedoeld ook op recensies van anderen dit forum alleen maar schaad.
Op vele manieren, mensen voelen zich aangevallen, niet gewaardeerd, niet begrepen, voor dom versleten etc..het werkt contraproductief op de hoeveelheid bijdragen.

2. De foto's zullen best een beetje gephotoshopped zijn, de vraag is in welke mate ?
Dat je de dames niet herkend van de foto's lijkt me erg sterk, als ik naar de foto's kijk zie ik kleine modificaties maar geen groot bedrog, zoals gelifte gelaatstrekken of tieten of buikjes die weggewerkt zijn.Maar ik kan me vergissen ? Ik laat me graag auf "ein besseres belehren".

3. De optische kwaliteit van de dames kun je voorts beter overlaten aan de recensies van de leden zelf.
Die hebben daar echt zelf wel een oordeel over.
Er is bovendien geen objectieve meetlat voor optische kwaliteit.
Ik denk dat er genoeg dames zijn in de pauschalketen die komen van de saunaclubs (niet de optische top maar de middelmoot) en daar ook hun brood kunnen verdienen maar bijvoorbeeld kiezen voor zekerheid van een pauschalklub met een vast inkomen. Dat jij jouw optische normen erg hoog legt is mij al duidelijk, ik vraag me wel af waar jij dan al die (super)models vind ?
Niet in LR en ook in GT heb ik ze nog nooit gezien. En zijn ze er wel dan toch heel zeldzaam, het merendeel van de club line ups is toch een pot nat!
Over heel NRW waait dezelfde wind qua dames en met wat accenten die anders liggen bewegen de line ups zich langs een grote gemene deler is mijn ervaring.
De playboy of penthouse waardige meiden maken een zeer klein percentage van de populatie van elke saunclub uit, om maar eens een graadmeter van jou aan te halen.

4. Onnodig om te zeggen dat ik zelf er anders tegenaan kijk. Ik kijk eerst naar verwachte kamerprestaties of dat er anders iets is wat mij aantrekt, want matige sex met een leuke meid kan nog heel bevredigend zijn bijvoorbeeld of een massage of in een pauschalclub zelfs even knuffelen of een gesprek.
Dat relativeert optiek voor mij enigzins, zeker in en partytreff of pauschalclub, maar iook in een saunaclub, optiek is slechts een van de zaken die mij boeien in een p6 kontakt. Ik heb van supermodel tot lelijk eendje van alles gedate en doe dat nog steeds ( ik heb geen ideaal beeld omdat ik met veel verschillende vrouwtypen ervaring heb en veel gevarieerde ervaringen) op verschillende gronden en de beste sex was soms met het lelijke eendje.
4. Wijze Grijze geeft cijfers en die zijn niet objectief dat is onmogelijk, maar ik denk dat het voor een gemiddelde club bezoeker in PC Bochum optisch ook best wel eens goed toeven kan zijn.
5. Ik ben allang benieuwd naar PC Bochum (maar een beetje van van het veel boeken af gestapt) en zeker nu er een record te verbeteren is van WG-6 x dat wordt een harde dobber- moet ik er eens gaan kijken een dezer maanden.

foots:

--- Citaat van: Tom Kroes op 11 januari 2013, 10:44:36 ---
het merendeel van de club line ups is toch een pot nat!


--- Einde van citaat ---


Kijk dat vind ik weer eens een ouderwetse hamerqwoot !


Groet, Foots  O0

sexmachine:
Tom Kroes,
Je moet goed lezen, mijn eerste zin. Het is en blijft een prachtrecensie. Dus voor jou deze uitleg.

Ons forum heeft enkele krachtpunten, die andere fora niet hebben, ik som ze even op;
- onze grafische kracht (waaronder het fotoselector deel)
- onze openheid en eerlijkheid naar leden toe (wij hebben een open vrijkaartpolicy en wij schrijven zelf recensies zoals wij ze ervaren, zonder in het hol van onze sponsors te kruipen)

Die kracht geven we niet op, want dat is ook wat onze leden van ons verwachten.
En daar wringt het schoentje nu bij Pauschalclub Bochum, namelijk de fotoselector.
Ik schrijf ook niet meer in mijn bedenkingen op de recensie van WG, de foto's en het prijsvergelijk.


--- Citaat van: Tom Kroes op 11 januari 2013, 10:44:36 ---1. Ik denk dat commentaar hoe goed bedoeld ook op recensies van anderen dit forum alleen maar schaad.
Op vele manieren, mensen voelen zich aangevallen, niet gewaardeerd, niet begrepen, voor dom versleten etc..het werkt contraproductief op de hoeveelheid bijdragen.

--- Einde van citaat ---
Je valt me aan, en onnodig, ik val WG niet aan op zijn recensie, integendeel, ik stel me bedenkingen, en dan vooral over de realiteit van de foto's. Als jullie je daardoor aangevallen voelen, omdat ik de waarheid schrijf over zwaar gefotoshopte meiden, dan is dat in jouw hoofd, niet in mijn schrijfsel.
Ik denk dat EERLIJKHEID van de forumleiding uit het forum niet schaadt, integendeel. Als een klein groepje zich aangevallen voelt, is dat een spijtige zaak, is helemaal niet de bedoeling als ik schrijf wat ik zie op foto en in werkelijkheid... .




--- Citaat van: Tom Kroes op 11 januari 2013, 10:44:36 ---2. De foto's zullen best een beetje gephotoshopped zijn, de vraag is in welke mate ?
Dat je de dames niet herkend van de foto's lijkt me erg sterk, als ik naar de foto's kijk zie ik kleine modificaties maar geen groot bedrog, zoals gelifte gelaatstrekken of tieten of buikjes die weggewerkt zijn.Maar ik kan me vergissen ? Ik laat me graag auf "ein besseres belehren".

--- Einde van citaat ---
In welke mate? Zo dat je de meiden niet meer herkend. Ik zal je een klein voorbeeld geven.
Er liep een meiske rond in Bochum, en ik liet mijn fotografisch geheugen werken.
Ik zei tegen foots: "Dat is XXXXX." Foots was er rotsvast van overtuigd dat ze dat niet was, want hij had die meid goed bestudeerd thuis op foto, en we hebben ervoor gewed. Ik riep nadien haar naam en jawel, ze was het.
We zijn tot vijfmaal toe naar de ipad gelopen die in de inkomhal hangt, en helaas konden we geen dame herkennen van de aanwezigheidslijst in vergelijking met de meiden die in de tent zaten.
Dus in welke mate? Er ver over gefotoshopt, Tom Kroes, niet meer herkenbaar, en ze hebben er fotomodellen van gemaakt, en ik werd van de aanwezige dames niet warm.
Als je naar de foto's kijkt zie je prachtgrieten, ga ze zoeken in Bochum, TK, in plaats van uit te halen ZONDER dat je in de club bent geweest  ;)


--- Citaat van: Tom Kroes op 11 januari 2013, 10:44:36 ---3. De optische kwaliteit van de dames kun je voorts beter overlaten aan de recensies van de leden zelf.
Die hebben daar echt zelf wel een oordeel over.
Er is bovendien geen objectieve meetlat voor optische kwaliteit.
Ik denk dat er genoeg dames zijn in de pauschalketen die komen van de saunaclubs (niet de optische top maar de middelmoot) en daar ook hun brood kunnen verdienen maar bijvoorbeeld kiezen voor zekerheid van een pauschalklub met een vast inkomen. Dat jij jouw optische normen erg hoog legt is mij al duidelijk, ik vraag me wel af waar jij dan al die (super)models vind ?
Niet in LR en ook in GT heb ik ze nog nooit gezien. En zijn ze er wel dan toch heel zeldzaam, het merendeel van de club line ups is toch een pot nat!
Over heel NRW waait dezelfde wind qua dames en met wat accenten die anders liggen bewegen de line ups zich langs een grote gemene deler is mijn ervaring.
De playboy of penthouse waardige meiden maken een zeer klein percentage van de populatie van elke saunclub uit, om maar eens een graadmeter van jou aan te halen.

--- Einde van citaat ---
Wat ik kan, dat beslis ik nog zelf. Nogmaals, ik bedot geen leden, de foto's stroken NIET met de werkelijkheid. Maar goed, ga zelf kijken, beste man.
Als jij de meiden niet mooi vindt in LR of Samya, dat kan en mag. Ik laat de mensen hier zelf oordelen, ik ga niet die domme discussie met je aan.


--- Citaat van: Tom Kroes op 11 januari 2013, 10:44:36 ---4. Onnodig om te zeggen dat ik zelf er anders tegenaan kijk. Ik kijk eerst naar verwachte kamerprestaties of dat er anders iets is wat mij aantrekt, want matige sex met een leuke meid kan nog heel bevredigend zijn bijvoorbeeld of een massage of in een pauschalclub zelfs even knuffelen of een gesprek.
Dat relativeert optiek voor mij enigzins, zeker in en partytreff of pauschalclub, maar iook in een saunaclub, optiek is slechts een van de zaken die mij boeien in een p6 kontakt. Ik heb van supermodel tot lelijk eendje van alles gedate en doe dat nog steeds ( ik heb geen ideaal beeld omdat ik met veel verschillende vrouwtypen ervaring heb en veel gevarieerde ervaringen) op verschillende gronden en de beste sex was soms met het lelijke eendje.

--- Einde van citaat ---
Naast de kwestie, ik heb het over 'foto-bedrog', niet over de vrouwkeuze van jou of WG. Totaal naast de kwestie, TK  ;)


--- Citaat van: Tom Kroes op 11 januari 2013, 10:44:36 ---4. Wijze Grijze geeft cijfers en die zijn niet objectief dat is onmogelijk, maar ik denk dat het voor een gemiddelde club bezoeker in PC Bochum optisch ook best wel eens goed toeven kan zijn.

--- Einde van citaat ---
Ik denk dat de gemiddelde clubbezoeker net anders gaat reageren, namelijk hetzelfde als ik. Als de topmodellen van op foto (want op foto zijn het topmodellen, neen?) niet die topmodellen blijken te zijn maar als blijkt dat het zware fotoshop is, zie ik meer teleurgestelde leden en leden die zich bedrogen voelen. En IK maak die fotoselector, dus ik waarschuw de leden dat ze niet moeten verwachten wat ze zien. Mag ik dat?


--- Citaat van: Tom Kroes op 11 januari 2013, 10:44:36 ---5. Ik ben allang benieuwd naar PC Bochum (maar een beetje van van het veel boeken af gestapt) en zeker nu er een record te verbeteren is van WG-6 x dat wordt een harde dobber- moet ik er eens gaan kijken een dezer maanden.

--- Einde van citaat ---
Ga gerust eens kijken, voor jou is dit een topclub  ;D

foots:
Heren,


Ik zie hier de optiek discussie oplaaien en ieder mag mooi vinden wat hij wil. Het klopt dat er niet 1 club in NRW vol zit met fotomodellen, maar dat er grosso modo bij de een wat meer moois zit dan de ander. Zoek en gij zult vinden.


Wat ik bij het verhaal van SM wil aanvullen is dat hij (en ikzelf incluis) heel erg gevoelig zijn voor de sfeer. In sommige sferen zoals PC Bochum en Aca daar vinden we niet onze draai. En dat maakt voor SM de dames ook veel minder interessant. Het is namelijk echt niet zo dat het allemaal fotomodellen zijn, Erika in LR is wel mooi, maar voor fotomodel veel te klein. Als ze een vis was gooien we haar terug in het water.


In een club als Babylon zit voor mijzelf maar heel af en toe een echt fotomodel, zoals Noelle of Samira, maar toch vind ik het voor feestjes een gezellige club waar je eigenlijk met elke dame die je optisch mooi vind gerust kunt gaan kameren, want de kwaliteit van de dame daar hoef je eigenlijk bij Eddy niet aan te twijfelen.


Ik kom nog even terug op de optiek in PC Bochum, de foto's zijn behoorlijk veel gefotoshopt. Ik herkende bv Merlin niet, want die was op foto en de sed kaart 48 kilo, maar da's nu zeker 60 zo niet gezegd 65 kilo. SM wilde wel wedden en ik ben 3 keer naar de ingang gelopen om op het I pad je de foto's te bekijken.


Goed ik vond Natasha, Georgina en Samanta zeker wel ok, maar Samanta had het humeur van een zuurpruim en de andere 2 waren continue bezet. Zit je in aanval klaar in de kamer, wordt de dame al weggekaapt bij de trap, ehhh ja dan is de lol er voor mij helemaal af. Voor mij was het ook 100 euro weggegooid want ik heb in de 3 uur niet kunnen kameren, maar goed, het zij zo. De sfeer was ook absoluut niet waar ik me goed in voel, dus dan gaat het veelste stroef wanneer het drukker is.


Ik ga liever naar een saunaclub of Mc-Sex of gangbang waar een leuke sfeer hangt, daar vind ik de meiden automatisch mooier en dan vind ik mijn geld leuk besteed wat ik persoonlijk veel belangrijker vind dan een paar tientjes meer of minder. En vroeger wilde ik nog wel eens 3 of 4 keer kameren en nu is dat 1 max 2 keer, dus het verschil is voor mij ook een stuk minder als je toch een ruime tijd wil gaan.


Groet, Foots  O0


Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie