Forum > ALGEMEEN

Foto's op websites en herkenbaarheid dames

<< < (5/5)

foots:

--- Citaat van: sexmachine op 15 januari 2013, 17:00:43 ---Vervang Melissa in mijn vorige bericht door Stefanie  ;D

--- Einde van citaat ---


Haha wat noemen ze dat het bewijs van ongelijk meteen meeleveren, meteen de naam fout hebben.
Maar eerlijk de foto's van Dolce zijn geweldig mooi, ook hier is wat gefotoshopt, maar de herkenning is zeker gebleven.


Ik vind persoonlijk dat de clubs met foto's het eerlijkste zijn naar hun bezoeker, want in een club zonder heb ik als bezoeker echt geen idee wat ik kan verwachten. Dat moet ik dan van horen zeggen hebben of op forateksten afgaan of uit eigen ervaring weten.


Ik ben het trouwens roerend met Tom Kroes eens dat veel club maar een figuur als mijzelf een digitaal fototoestel in handen drukken en die klikt maar wat om toch wat te tonen als foto's. Het zou eigenlijk geen sluitpost moeten zijn van clubs, het is tenslotte de belangrijkste waar we voor komen.


Trouwens de clubsfeer is ook moeilijk over te brengen maar een video zou daar wel een idee over kunnen geven.


Groet, Foots  O0


P.S. De foto van Jana waar ook ik mee gekamerd heb herken ik meteen, het gezicht is weggefotoshopt, maar voor de rest is ze het precies.

sexmachine:
Melissa was in H7, foots, en die had wel een beetje weg van Stefanie, daarmee het foutje.

Ik vind dat alle clubs gerust een fotoshoot mogen afnemen van RB, die hebben een knappe, jonge fotograaf in dienst  ;D
En vooral, hij is slecht in photoshopping  >:D ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie