Auteur Topic: ARMSTRONG VS OPRAH  (gelezen 45829 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ARMSTRONG VS OPRAH
« Gepost op: 17 januari 2013, 20:49:50 »
Vanavond zenden ze in Amerika het eerste deel uit van "de sage Armstrong-Oprah".
Als iedereen denkt dat Armstrong hier zo maar georganiseerd dopinggebruik gaat toegeven, komen ze bedrogen uit.

De man die 7 maal de Ronde van Frankrijk won, het grootste wielercircus ter wereld, gaat dat helemaal NIET doen.
Hij zou trouwens goed gek zijn, want dan hangen hem miljoenenclaims, celstraf en nog meer van dat moois boven zijn hoofd.

Waarom doet die goede man dat dan. Dat is een vraag die we ons allemaal stellen.
Wel, het is erg simpel, als je Oprah en Armstrongs commentaren leest weet je dat toch meteen. Hij gaat gewoon alle twijfel open laten, zodat het gepeupel kan beslissen waaraan hij zich schuldig maakt.

Trouwens, ik ben bewust nog niet dieper ingegaan op het georganiseerd dopinggebruik, het gefoefel bij de UCI, .... .
Helaas, als je Armstrongs Tourzeges af neemt op basis van getuigenissen, dan moet je ook de grootste aller tijden, Eddy Merckx' Tourzeges afnemen, zijn wereldtitels, want die is ooit WEL betrapt op doping.
Als je Armstrongs zeges afneemt moet je ook Contadors zeges afnemen, die van Basso, Ulrich, om er maar enkelen te noemen.
End an zwijgen we over Bjarne Riis, die met EPO zijn bloedwaarde opwaardeerde naar 62. PURE SIROOP en klaar om dood te vallen. Die goede man is betrapt, heeft dat toegegeven en is nu.... PLOEGLEIDER.

Onze goede vriend De  Cauwer was Bondscoach en leverde dope aan renners, onze goede vriend Musseeuw deed het met wespen en gesneden brood.

Praat ik nu Armstrong goed? Maar neen, hij is net zo een dopingzondaar als ALLE renners tussen 1950 en 2005. ALLEMAAL, geen enkele die het niet deed.

Ik stel me dan ook de vraag, als ze allemaal pakken, wat dan? Dan waren de uitslagen ook zonder doping net hetzelfde geweest...

Ook Ulrich pakte hetzelfde, en toch kreeg hij klop op die bergen. Ook Pantani pakte, en niet enkel EPO, die hield zelfs van wit poeder.
Tom Boonen snuift de eindstreep op.

WIELRENNEN is en blijft de mooiste sport (dixit Wis30), maar wel die sport waar IEDEREEN pakt.

En eigenlijk is dat doodnormaal, wie heeft al eens een bergske uit de Ronde beklommen? Dan zal je weten dat je daar tegen 11 per uur omhoogrijdt. Als je beneden de startstreep legt en boven de eindstreep.
Die doperende helden doen dat na drie weken fietsen tegen een gemiddelde van 40 km/u, 3000 koerskilometers, ze beklimmen diezelfde berg na 200 km koers, hebben die dag al vijf bergen van hetzelfde kaliber beklommen en vlammen erop tegen snelheden van 25 km/u.
En dan komt het mooiste, wij kijken geeneens mee als ze dan netjes in groep naar boven rijden. Neen, WIJ willen dat de heren mekaar dan naar de verdoemenis rijden. Wij willen dat ze dan onsterfbaar worden en dus vragen we hen prestaties te leveren die onmenselijk zijn en enkel te behalen zijn met doping.

En als ze dan betrapt worden op wat wij hen vragen, schreeuwen we moord en brand.

Armstrong is een grote, Merckx blijft de grootste, en wij (en uiteraard ook de sponsors en het grote geld) creëren gewoon die gedopeerde monsters.

AMEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2013, 03:19:15 »
Hoe verbaasd kan Armstrong mij maken?
Gadverdamme, dat is geen klein beetje lef, daar moet je een bal voor hebben ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2013, 12:01:18 »
Armstrong: "Ik won mijn zeven Tours op doping"    

Lance Armstrong heeft in zijn interview met Oprah Winfrey dopinggebruik bekend. Opvallend, de gevallen wielerheld sleurt geen anderen in zijn val mee en zegt dat hij de UCI nooit smeergeld heeft betaald. Van zijn comeback in 2009 heeft Armstrong spijt. Al reed hij toen wel clean, benadrukt hij.
 Oprah Winfrey viel met de deur in huis en opende met een reeks ja-neen-vragen. De eerste vragen waren meteen raak. "Heb je verboden middelen gebruikt tijdens je carrière?" 
    
 "Ja", zei Armstrong. "Ik heb zeven keer de Tour gewonnen met doping. Zonder is het volgens mij onmogelijk om de Tour te winnen."
"Ik nam cortisone, testosteron, groeihormoon, epo en bloedtransfusies. Het is begonnen in de jaren 90. Eerst testosteron, daarna kwam de epo-generatie. Alles was één grote leugen en mijn fout, mijn schuld."
"Ik gebruikte middelen die andere renners ook konden gebruiken. Maar ik heb niks gedaan om doping te stoppen en dat neem ik mezelf kwalijk. Ik was een winnaar en dan is dat heel moeilijk."
"Het dopingsysteem zat goed en slim in elkaar. Ik had ook nooit het gevoel dat ik valsspeelde. Doping was een onderdeel van mijn beroep."
"In 2005 (tijdens de laatste van zijn zeven Tour-zeges, red) gebruikte ik voor het laatst. Bij mijn comeback in 2009 stonden de controles buiten competitie op punt en was het biologisch paspoort ingevoerd. Die twee zaken hebben alles veranderd en toen reed ik zuiver."   "Ik heb mijn ploegmaats nooit verplicht om te gebruiken" Armstrong ontkent dat hij zijn ploegmaats verplichtte naar verboden middelen te grijpen. "Ik weet dat ik niet de meest geloofwaardige persoon ben op dit moment, maar ik heb niemand iets opgelegd." 
    
Nochtans hebben ex-ploegmaats Tyler Hamilton en Christian Vande Velde het tegendeel beweerd. "We waren allemaal volwassenen. Iedereen mocht zijn eigen keuzes maken", countert Armstrong.
Armstrong geeft wel toe dat zijn invloed groot was. "Ik was de leider van de ploeg en Tour-winnaar. Ik kon invloed op hen uitoefenen. Ik gedroeg mij als een bullebak en iedereen keek naar mij op."   Armstrong noemt geen namen, alleen Ferrari komt ter sprake Wie dacht dat Armstrong Johan Bruyneel, teambazen of de UCI zou meesleuren, komt bedrogen uit. De enige naam die heel even ter sprake kwam bij Oprah, is die van de Italiaanse dokter Michele Ferrari.   
   
"Ik kan enkel voor mezelf en over mezelf spreken. Het was mijn beslissing om doping te nemen. Ik vind Ferrari nog altijd een goed en slim mens. Voor mij was het niet onverantwoord om met hem samen te werken. Voor de buitenwereld wel."
"Het was een roekeloze periode tussen 1999 en 2005. Ik vond het heel makkelijk om doping te gebruiken. Nochtans was ik niet gelukkig. Ik ben nu - na mijn bekentenis van vandaag - veel gelukkiger. Ik ontgoochelde veel mensen. De rest van mijn leven zal ik proberen hun vertrouwen terug te winnen."   "Ik betaalde de UCI nooit smeergeld"
    
 Armstrong legde tijdens zijn carrière nooit een positieve plas af. "Omdat de controles toen niet navenant waren. Ik hoefde de Internationale Wielerunie geen smeergeld te betalen om een positieve test te verbergen."
Dus ook niet in de Ronde van Zwitserland in 2001? "Neen, er was geen positieve test toen. Tijdens een competitie was ik altijd clean."
Nochtans gaf Armstrong de UCI een fikse som geld. Waarom dan? "Omdat de UCI me dat vroeg. Het was geen terugbetaling of zo. De UCI zat krap en ik heb het antidopingprogramma gewoon gesteund."   "Toen George met Usada sprak, was mijn lot bezegeld" In de Armstrong-muur kwamen gaten vanaf 2010, toen Floyd Landis hem beschuldigde van dopinggebruik. "Hoewel, toen het Amerikaanse gerecht in 2009 zijn onderzoek liet vallen, dacht ik dat het voorbij was." 
    
  "Maar daarna kwam het Usada op de proppen en beet ik terug. Ik schermde weer mijn territorium af en vocht. Ik ontkende alles."
"Daar heb ik spijt van. Als ik de klok zou kunnen terugdraaien, zou ik meewerken met het Usada. Ik zou het Usada niet aangeklaagd hebben en mijn familie ingelicht hebben. Maar het is te laat nu."
"Het kantelmoment kwam toen George Hincapie bij het Usada getuigde", vertelt Armstrong tot slot. Hincapie was de jarenlange kompaan van Armstrong. "George was de meest geloofwaardige stem van alle getuigen. Maar we zijn nog altijd vrienden. We bellen een keer per week."   Na anderhalf uur zat het eerste deel van het interview erop. In deel 2 (vrijdagnacht om 3 uur) praat Armstrong over de gevolgen van zijn daden voor sponsors, zijn kinderen en moeder én Livestrong. Het meer persoonlijke verhaal dus. 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

BiGeD

  • Gast
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2013, 12:18:10 »
Sorry he, maar armstrong intereseerd mij gene bal eerlijk gezegd.
Heeft al aandacht genoeg gehad en is hier zeker niet op zijn plaats. Is enkel mijn menig.


Grtz BiGeD

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2013, 12:34:35 »
Was ik verbaasd over de bekentenissen van Armstrong? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Na echter wat opzoekwerk ben ik niet meer zo verbaasd.
Ik verklaar me nader:
Meineed heeft een verjaringstermijn, vandaar dat hij gewoon toegeeft dat hij gedopeerd rondreed tot 2005.
De financiële gevolgen zijn er toch, alleen is de kans dat hij vervolgd wordt voor meineed, en dus ook een veroordeling en een gevangenisstraf NIHIL.

Conclusie van de bekentenis van Armstrong: "Deze is deftig ingegeven door zijn horde advokaten, en hij zou echt gek zijn ook te verklarend at hij tijdens zijn retour gedopeerd rondfietste. Dat zou zelfmoord zijn, en daarvoor zouden ze hem maar al te graag opsluiten."


Ikzelf stel me enkele vragen, en dan niet over Armstrong. Iedereen weet intussen dat hij de boel belazerd heeft, zoals alle wielrenners de boel belazerd hebben.

Mijn vragen:

- Hoe kan Armstrong 7 maal de Ronde hebben gereden op cortisone, bloedtransfusies, testosteron, groeihormoon en epo, zonder ook maar één enkele keer tegen de lamp te zijn gelopen? Het anti-dopingbeleid faalt hier toch.
- Hoe kunnen sportreporters nu de onschuld zelve spelen en verontwaardigd doen over de verklaringen van Armstrong? Ze hebben jaren geroepend at hij de grootste, de beste, een held was, ze hebben aan zijn voeten gelegen, terwijl ze nu ALLEMAAL komen vertellen dat ze op hun honger blijven zitten. Nu noemen ze hem een manipulateur, de grootste bedrieger uit de wielergeschiedenis? Dezelfde heren die dag en nacht met hem leefden (die wielerreporters van de grote rondes leven bijna tussen de renners), die zijn prestaties de hemel inprijsden. Ik noem enkele hypokrieten: Michel Wuyts, Karl Vannieuwerkerken, Marc Smeets. Die heren zouden beter eens naar hun eigen commentaren luisteren en terugkijken van al die gloriejaren van Armstrong.


Verder zijn er de opmerkingen dat Armstrong geen mensen meetrekt in zijn val. Ja, reporters, bekijk het lijstje van dopingzondaars, bekijk het lijstje van dokters die doping dealen. En doe jullie werk, het is niet aan Armstrong om jullie een lijstje te bezorgen. jullie verdienen pakken poen.
Ik bekeek een uitzending op een kutzender, en ik hoorde daar dat de dokter, die al honderden wielrenners had gedopeerd, waar justitie al meerdere malen bewijzen tegen had, nu gewoon PLOEGDOKTER is bij Omega Pharma Quickstep, de ploeg waar ook  Johan 'gesneden brood' Musseeuw, Frank 'ik schiet emt een jachtgeweer op mijn vriendin' VDB, Richard 'ik loop stoned rond van de dope' Virenque, Tommeke 'ik snuif de eindmeet op' Boonen, en nog een bende gedopeerden fietsen of fietsten.
Bjarne Riis was ploegleider van, jawul, Alberto 'zero zero zero zero veel' Contador, Frank 'ik heb niks gepakt' Schleck, Fabian 'ik bezoek de beste dopingdoketer al jaaaaaaren' Cancellara.

HALLO WIELERREPORTERS, WORDT HET EENS GEEN TIJD DAT JULLIE DIE BOTER UIT JULLIE OGEN HALEN? OF ZIJN JULLIE NIET DE SUKKELS, DAT JULLIE NU GAAN VERONTWAARDIGT DOEN, MAAR JARENLANG DE OGEN HEBBEN DICHTGEKNEPEN.

Ik was net all commentaren aan het bekijken en zou zeggen tegen De Cauwer en Co: "Zwijg toch als je zelf niet zuiver op de graad bent, ga dan niet verwachten dat Armstrong het hele verhaal uit de doeken doet. Hij gaat heus zichzelf niet in de verdoemenis praten en zijn enige doel is sterker hieruit te komen."

Trouwens, dit zou wel eens het meest bekeken interview ooit kunnen worden, kassa kassa en voor wie zou dat zijn, denken jullie?

Als wielerreporters een zuivere wielersport willen, end at is een rechtstreekse oproep aan die klojo's, stop dan met mensen te interviewen die ooit te maken gehad hebben met doping, doe dan uit de voeten wat die dokters die nu bij de ploegen zitten ooit hebben mispeuterd. Janken kan iedereen, jullie consequentie benadert die van Armstrong. Daar zullen jullie het mee moeten doen. Weiger mee te draaien in de dopewereld....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2013, 12:36:28 »
Sorry he, maar armstrong intereseerd mij gene bal eerlijk gezegd.
Heeft al aandacht genoeg gehad en is hier zeker niet op zijn plaats. Is enkel mijn menig.


Grtz BiGeD
En waarom zou dat hier niet op zijn plaats zijn?  ;)
Alles is hier op zijn plaats, je zit hier in het wielrennen, dus dopinghoekje  C:-) C:-) C:-)
Verklaar je eens, BigeD  ;D ;D ;D
Mij INTERESSEERT hem nog net 1 bal  >:D

 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

BiGeD

  • Gast
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #6 Gepost op: 18 januari 2013, 12:52:28 »
Sorry he, maar armstrong intereseerd mij gene bal eerlijk gezegd.
Heeft al aandacht genoeg gehad en is hier zeker niet op zijn plaats. Is enkel mijn menig.


Grtz BiGeD
En waarom zou dat hier niet op zijn plaats zijn?  ;)
Alles is hier op zijn plaats, je zit hier in het wielrennen, dus dopinghoekje  C:-) C:-) C:-)
Verklaar je eens, BigeD  ;D ;D ;D
Mij INTERESSEERT hem nog net 1 bal  >:D

Geef zo een mensen geen aandacht meer ... gewoon doodzwijgen. En doping zit al langer in de sport dan je denkt .... en ja ook onze vroegere Eddy Merkx heeft ervan geproeft, maar toen kon het nog niet zo makkelijk opgespoord worden. En zijt nu eens realistisch !!! Het hele tourgebeuren is ohhh zo opgeblazen en zit vol van bedriegers, en waarom uiteindelijk???? HET GELD, dit gegeven maakt de sport kapot en NIETS anders.
Welke normale mens kan 3 weken in de tour meedraaien al ben je dan nog een topsporter.

Grtz BiGeD

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2013, 13:26:54 »
Geef zo een mensen geen aandacht meer ... gewoon doodzwijgen. En doping zit al langer in de sport dan je denkt .... en ja ook onze vroegere Eddy Merkx heeft ervan geproeft, maar toen kon het nog niet zo makkelijk opgespoord worden. En zijt nu eens realistisch !!! Het hele tourgebeuren is ohhh zo opgeblazen en zit vol van bedriegers, en waarom uiteindelijk? ??? HET GELD, dit gegeven maakt de sport kapot en NIETS anders.
Welke normale mens kan 3 weken in de tour meedraaien al ben je dan nog een topsporter.

Grtz BiGeD
Ik zie je hier net schrijven wat ik al jaren schrijf.
Maar geen aandacht geven? Doe je ogen dan dicht, want de hele wereld besteedt er aandacht aan, dus waarom wij niet?

Je moet nog eens goed mijn wielerbijdragen lezen, dan zie je welke mening ik er op na houd.

Ik vrees dat ik echter niet met je zienswijze van doodzwijgen akkoord ga, want de hoerenwereld zit ook vol dope, namelijk POOIERS, daarom gaan we toch de hoertjes niet doodzwijgen?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #8 Gepost op: 18 januari 2013, 14:19:28 »
Ik ben en blijf supporter van de Lance.


Uiteraard heeft hij gepakt maar dat wist iedereen met het minste boerenverstand al jaren geleden.
Ondertussen zijn alle toppers van die tijd al tegen de lamp gelopen dus dat maakt dat Armstrong die tijd (1999 - 2005) de beste was. Dat hij zijn straf niet zal ontlopen, is uiteraard oke.


Zulle, Virenque, Ullrich, Pantani, Heras, Rogers, Botero, Vinokourov en nog vele toppers van die tijd die ik vergeet hebben ook allen vals gespeeld.


Dus ik dank Lance voor alle geleverde spektakel in de "Tour de Lance". Ik heb ervan genoten.


In 1999 had ik nog nooit van die vent gehoord.


Ik herinner me een persinterview voor de rit naar Hautacom in 1999 waarop de Texaan arrogant zei: "Pantani will see". Hij reed er gewoon van weg.  Vanaf dat moment ben ik fan.
Hij viel altijd aan ook al stond hij minuten los in het geel waarvoor dank. Dat is wat anders dan een Froome die op een zwalpende Wiggins moet wachten.


Ik zal dus fan blijven. Hij was in dat tijdperk de beste en allen hebben ze gepakt.


Behalve Verstrepen natuurlijk maar die was dan ook altijd laatst.


In de Schippersstraat lopen trouwens ook veel gedopeerde mannen rond.



Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

BiGeD

  • Gast
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #9 Gepost op: 18 januari 2013, 14:25:20 »
Geef zo een mensen geen aandacht meer ... gewoon doodzwijgen. En doping zit al langer in de sport dan je denkt .... en ja ook onze vroegere Eddy Merkx heeft ervan geproeft, maar toen kon het nog niet zo makkelijk opgespoord worden. En zijt nu eens realistisch !!! Het hele tourgebeuren is ohhh zo opgeblazen en zit vol van bedriegers, en waarom uiteindelijk? ??? HET GELD, dit gegeven maakt de sport kapot en NIETS anders.
Welke normale mens kan 3 weken in de tour meedraaien al ben je dan nog een topsporter.

Grtz BiGeD
Ik zie je hier net schrijven wat ik al jaren schrijf.
Maar geen aandacht geven? Doe je ogen dan dicht, want de hele wereld besteedt er aandacht aan, dus waarom wij niet?

Je moet nog eens goed mijn wielerbijdragen lezen, dan zie je welke mening ik er op na houd.

Ik vrees dat ik echter niet met je zienswijze van doodzwijgen akkoord ga, want de hoerenwereld zit ook vol dope, namelijk POOIERS, daarom gaan we toch de hoertjes niet doodzwijgen?  ;D

Die vrouwtjes doen dit wel soms uit levensnoodzaak of beter gezegd levensonderhoud, lanceke had al centjes genoeg.... maar blijkaar is het nooit genoeg voor zulke heerschappen. Enfin voor mij is deze topic hierbij afgesloten. Kga hier gene tijd aan verspillen om er een discussie over te beginnen.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #10 Gepost op: 18 januari 2013, 14:28:27 »
BigEd,


De hoeren hebben ook nooit genoeg en doen het ook alleen voor de poen. ;)  Ze steken er zelfs nog graag een zetpil voor in de kut.


Ze kunnen ook in de supermarkt gaan werken voor hun levensonderhoud. Uiteraard ben ik blij dat er hoeren zijn, dat spreekt voor zich.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #11 Gepost op: 18 januari 2013, 16:58:24 »
Uiteraard heeft hij gepakt maar dat wist iedereen met het minste boerenverstand al jaren geleden.
Ondertussen zijn alle toppers van die tijd al tegen de lamp gelopen dus dat maakt dat Armstrong die tijd (1999 - 2005) de beste was. Dat hij zijn straf niet zal ontlopen, is uiteraard oke.

Sterker nog, ik vermoed dat geen enkele Tour winnaar de Tour volledig schoon heeft gewonnen. Als elke jaar verschillende namen uit de nrs 2 tot en met 10 van de top 10 gepakt worden op doping wat zegt dat dan over de nummer 1? Is die dan dan zo'n superman dat hij zonder doping al die talenten die bovendien doping gebruiken makkelijk achter zich laat?

Soms worden wielrenners gepakt en moeten op de blaren zitten; de straf is dan vaak een paar jaar en that's it. Vanuit de wielrennerscode was het niet gebruikelijk dat als je zelf tegen de lamp was gelopen dat je dan ook anderen ging aangeven. Daar is nu verandering in gekomen met Armstrong als eerste slachtoffer daarvan. Eigenlijk heeft Armstrong bij deze nieuwe ontwikkelingen pech dat hij nooit eerder gepakt is met direct bewijs. Zou Amstrong via directe bewijs gepakt zijn tijdens één van de Tours dan zou hij net als alle andere gedopeerden één a twee jaar op de blaren hebben moeten zitten en slechts één of twee Tours minder gewonnen hebben. Nu wordt hem alles afgenomen i.t.t. andere gepakten.


De journalisten doen overigens inderdaad hypocriet mee. Vaak genoeg is in de uitzendingen geïnsinueerd naar de zwijgcode die buiten beeld weleens besproken wordt (Marts Smeets een aantal keren) en werd het doorvragen afgebroken. En nu gaan ze allemaal de gespeelde verbaasdheid spelen.
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2013, 17:12:13 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #12 Gepost op: 18 januari 2013, 18:48:10 »
Ik vraag me af hoeveel het WADA er financieel tegenaan heeft gegooid om die "verraders" (zijn het niet hoor, maar gebruik die uitdrukking maar) te laten getuigen tegen Lance.
Want het zal wel duidelijk zijn dat ze allemaal mee erg rijk geworden zijn van Lance' successen.
Dat bedrag moezt dus veel hoger zijn dat wat Lance hen bood.

Is enkel verder denken op het thema, en ik praat dopinggebruik niet goed, maar we gaan wel gek zijn als we niet die richting gaan uitdenken... .

Een vraag aan mezelf: Als Philip Gilbert beter is dan Ricardo Ricoh, en zelfs beter dan heel het peleton op aankomsten naar zijn hand, moet hij wel erg goed zijn als nummer 2 tot 30 wel doping nemen en hij niet, meer nog, dan is Gilbert een supermens   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #13 Gepost op: 29 januari 2013, 17:17:41 »
Ik hoor hier niet te reageren, want ik heb geen interesse en geen verstand van wielrennen.
Maar toch wil ik kwijt dat als je net als Lance in een veld met gedroggeerde 7 keer eerste wordt dat je:
of het best presteert
of de betere dope te pakken hebt.


Eerlijk ik ben wel eens in het gebied geweest waar die gasten 200 km berg op en berg af fietsen n het was mij duidelijk dat dit geen gewone menselijke prestaties zijn. Ik zou het alvast nooit van mijn leven kunnen, misschien 1 berg met veel trainen.


Trouwens nu komt ook uit dat dope in de formule 1 en in het voetbal wordt genomen. Het zal overal wel hetzelfde zijn zeker in meer of mindere mate. De (geld) belangen "dwingen" tot dergelijke maatregelen.


Vandaar dat ik reuze trots ben dat wij hier met eerlijke info van rakkers en vrijwel zonder enig geveeg en zonder enige drugs ook een leuk forum kunnen hebben.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest21214

  • Gast
ARMSTRONG VS OPRAH
« Reactie #14 Gepost op: 26 februari 2013, 03:26:43 »
wielrennen is al tig jaar 1 grote farce

allemaal bedrog....

pas jaren later hoop je te weten wie de winnaar toen was, en vaak dat weet je dan nog niet zeker ::)