Auteur Topic: ANDA (ex ANDRA Samya ex ANDREA Haus Panthera)  (gelezen 156167 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ANDRA (ex ANDREA Haus Panthera)
« Reactie #30 Gepost op: 6 september 2014, 19:59:52 »
Andrea is blijkbaar al een dikke week afwezig in Samya.

Iemand op dit of een collega-forum dacht dat hij haar in PSR had gezien, maar dat is nog niet geverifieerd...

Zou vreemd zijn want ze gaf bij elk bezoek telkens aan dat ze zich thuis voelde in Samya...

We gaan het checken, U hoor van ons...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDRA (ex ANDREA Haus Panthera)
« Reactie #31 Gepost op: 15 september 2014, 22:17:38 »
Oei 3 weken geleden was ik in Samya en tijdens het wachten in de hal zag ik al 2 voor mij bekende dames lopen. De eerste was Milena dat is een blonde Oekrainse dame (ai zeker een verkeerd land nu bij NL-ers ?) maar voor mij blijft het een droomvrouw.


De 2e was Andra of wel de aloude Andrea en die herinner ik me nog goed uit HP. Aangezien ik zelf een kleine voorkeur voor Milena heb, want ze is voor mij meer sexy en geiler en absoluut wilder en meer exotisch. Helaas was ze al met iemand aan het praten toen in de bar binnen kwam. Voor Milena te vangen (let op Knaktuut) moet je gewoon wat geluk hebben.


In de hal had ik Andra dus al gezien, ze was iets slanker geworden, had langer zwart haar  en daardoor zag ze er voor mij veel beter uit. Ook had ze een mooie zwart jurkje aan dacht ik me te herinneren, het was mijn smaak. Daarnaast is ze uiterst slim commercieel gezien en zit ze wat meer in de GFE hoek en onderhoud ze graag een gesprek met potentiele kamergenoten, die ze dan ook vervolgens laat genieten. Dit was mijn ervaring gebasseerd op 1 kamer ervaring in HP, maar zij beweerde dat ik haar al 2 keer gekamerd heb. Wie zoekt het nog op ?


Goed in de bar van Samya was een supersfeer en na heerlijk gegeten te hebben kwam Andra langs me zitten en ik heb een hele tijd met haar gepraat. Af en toe maakte ze me gepast geil met wat kussen maar we bleven heel netjes verder. Goed na een hele tijd (zeker een half uur) was ik soms geil en dan weer wat oudehoeren, maar ze vroeg met niet ten kamer. Ik zeg haar "vergeet je niets " en toen vertelde ze dat zij dat altijd aan de heer overlaat. De schat, maar in Panthera had ze me eerder destijds wel ten kamer gevraagd, afijn maakt niet uit.


Awel dat was dan onbedoeld presalen en ik vind er weinig aan als ik de persoon niet mag of weinig interessants te bespreken is. Met Andra had ik goede gesprekstof en op kamer zal ze weinig meer kunnen zeggen als het goed is, dus dat kwam eigenlijk heel  goed uit. Andra kust heel goed, zal bekend zijn, maar op kamer ging ze vrijwel direct op kleine Foots af. Pijpen kan Andra goed en ik weet niet meer exact, maar ik vertelde dat mijn voorkeur naar een harde pijpbeurt uitgaat. Nou toen vloog ze der in, even wat geremd, deze Andra is zeer ervaren en kan bijna alle modussen draaien die je wil.

Ik herinner me niet dat ik geneukt heb, zal ook wel niet, wat ik nog wel weet is dat ik met een FT ben gekomen en dat het niet de FT zuigkracht van ex collega Michelle is maar dat er over Andra eigenlijk niets te mopperen valt. Het is een goede vakvrouw, vriendelijk, niet opdringerig maar wel een commercieel heel slim meiske. Ik mag haar erg graag en ze vertelde me dat het naar haar zin had in Samya.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ANDRA (ex ANDREA Haus Panthera)
« Reactie #32 Gepost op: 15 september 2014, 22:55:45 »
(let op Knaktuut)
Ik let altijd op als jij aan het woord bent  :017:  ;D

Pijpen kan Andra goed en ik weet niet meer exact, maar ik vertelde dat mijn voorkeur naar een harde pijpbeurt uitgaat. Nou toen vloog ze der in, even wat geremd, deze Andra is zeer ervaren en kan bijna alle modussen draaien die je wil.

Ik herinner me niet dat ik geneukt heb, zal ook wel niet, wat ik nog wel weet is dat ik met een FT ben gekomen en dat het niet de FT zuigkracht van ex collega Michelle is maar dat er over Andra eigenlijk niets te mopperen valt.
Kijk, dat Andrea FT in haar pakket had wist ik dan weer niet en zeker nog één rakker met mij ;D
Zo zie je maar waar zo'n forum goed voor is......... :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
ANDRA (ex ANDREA Haus Panthera)
« Reactie #33 Gepost op: 30 oktober 2014, 21:32:35 »
She is now working in Parksauna Residenz, I saw her yesterday. I know her from Panthera, and she also worked in Samya. She told me that she will stay in PSR. In Samya, she had to work up to 3 or 4pm. Here she can stop at 1am, plus the regular clients usually give tips. All the best for her, she's a nice girl.  :happy

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
ANDRA (ex ANDREA Haus Panthera)
« Reactie #34 Gepost op: 30 oktober 2014, 21:37:53 »
She left Samya with Corina (ex Panthera as well)

A new club is always better  :sign0023:

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
ANDRA (ex ANDREA Haus Panthera)
« Reactie #35 Gepost op: 30 oktober 2014, 21:43:22 »
Al meer dan een dikke twee maand vertrokken uit samya..naar psr met ex miss KP Corina...

Oud nieuws dus.. En redelijk tot goed bekend bij de meeste ijsberen ;)
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
ANDRA (ex ANDREA Haus Panthera)
« Reactie #36 Gepost op: 30 oktober 2014, 21:48:08 »
Oud nieuws dus.. 
Ja, iedereen was op de hoogte maar RB heeft een probleem : de mods zijn lui  :sorry: O:-)

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
ANDRA (ex ANDREA Haus Panthera)
« Reactie #37 Gepost op: 30 oktober 2014, 21:49:24 »
Zijn gelukkig ook nog mensen die mods.

Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
ANDRA (ex ANDREA Haus Panthera)
« Reactie #38 Gepost op: 30 oktober 2014, 22:17:23 »
Zijn gelukkig ook nog mensen die mods.
De mods wel, maar die 2 admins zijn gewoonweg echte vortige zwijnen  :cochon


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
ANDRA (ex ANDREA Haus Panthera)
« Reactie #39 Gepost op: 30 oktober 2014, 22:24:25 »
De gedachte werd gelukkig alhier zelf bewoordt ;)
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDRA (ex ANDREA Haus Panthera)
« Reactie #40 Gepost op: 31 oktober 2014, 03:50:02 »
Ik vind het fijn om soms een zwijn te zijn.

Weet wel dat varkens zich alleen cconcentreren op de belangrijke dingen des leven en als je denk dat varkens dom zijn, dan moet je maar eens nadenken over wanneer je voor het laatst een varken hebt zien werken.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
ANDAR
« Reactie #41 Gepost op: 12 november 2014, 15:25:07 »





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
ANDAR
« Reactie #42 Gepost op: 12 november 2014, 15:26:06 »





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ANDAR
« Reactie #43 Gepost op: 12 november 2014, 15:38:50 »
Klopt dit wel? Volgens mij werkt Andar (Andrea ex HP) nu in Park Sauna Residenz.
Tenzij ze weer terug is in Samya  :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ANDAR
« Reactie #44 Gepost op: 12 november 2014, 15:50:04 »
Andar werkt inderdaad nog steeds in PSR.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum