Auteur Topic: Veronica (Roemeens)  (gelezen 8615 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Veronica (Roemeens)
« Gepost op: 29 januari 2013, 21:39:17 »
Naam : Veronica
Haarkleur/-lengte : bruin/lang
Lengte dame : 1.55m
Postuur/Cupmaat : slank en strak, zo ook de lekkere A cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense, Engels
Leeftijd : 25 jaar
Tatoeages/Piercings : vast wel iets
Service: TZ, PZC, NMC

Een meisje dat regelmatig jaagt en dat op een best leuke manier doet; ze ziet er ook best leuk uit een heeft een hele leuke lach... doet ook niet al te moeilijk als je nee zegt. Ik zat op een gegeven moment in een bankje in de buurt van haar (+vriendinnen), met een hoop gedol en over de top animeren; ik denk dat je er bij moet zijn geweest maar leuk gelachen met zijn allen.

Nog steeds stond ze niet boven aan mijn lijstje, maar het zou kunnen. Ze timede haar volgende 'aanval' juist en ik dacht 'waarom ook niet'; nummer 3 van de dag. Deze reactie verraste haar wat, en ook haar vriendinnen reageerden verbaasd. Even in de kino en het beloofde tongzoenen maakte ze wel waar... maar echt lekker was het niet: voornamelijk haar tong zo diep mogelijk in mijn keel steken.

Ze wilde niet wachten op een normale kamer, dus moest het zo een irritante fickbox in de welness area worden. De hele dag nog geen kamer, maar even wachten was te veel gevraagd. Tongzoenen bleek veel van hetzelfde en al snel ging het naar pijpen; iets te hard naar mijn smaak en in een houding die elke hoop iets met haar poesje aan te vangen de grond in boorde; een verzoek om 69, werd simpel geweigerd. Neuken ging niet... misschien te nauw, maar ze gaf het ook wel snel op. Wat handwerk terwijl ik haar tong in mijn slokdarm had forceerde toch een popje... al had ik misschien beter afgebroken en het voor een beter meisje gespaard.