Auteur Topic: Sarah (Roemenie)  (gelezen 8483 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Sarah (Roemenie)
« Gepost op: 30 januari 2013, 00:26:16 »
Naam : Sarah
Haarkleur/-lengte : zwart/kort paardenstaartje
Ogen: groen
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : slank, strakke A cup... een ongekend lijfje
Nationaliteit/Taal : Roemeense ,Engels
Leeftijd : 21 jaar
Tatoeages/Piercings : geen
Service: Zoenen, Tongzoenen, knuffelen, pzc, nmc
Voordelen : Mooi, laggebekkie, sympathiek...lijfje :043:

Dit meisje valt direct al op door de manier waarop ze vrolijk rondloopt op zoek naar klanten; in tegenstelling tot andere dames zul je haar niet snel verveeld in een bank zien hangen. Ze kwam bij me liggen op een bank beneden en al snel bleek dat het haar 4e dag in World (en de biz) was... de enige andere dame die ze echt kende was Carla (waar ik toevallig eerder die dag mee was geweest). Mooi en leuk, dus ik liet me makkelijk overreden tot een kamertje.

Het is duidelijk te merken dat ze onervaren is; ze lijkt niet echt te weten hoe te beginnen en was na een paar zoentjes al snel onderweg naar het pijpen (best ok voor een beginner). Haar onervarenheid betekent ook dat je de sessie makkelijk de kant op krijgt die je wil... maar eerst dat lijfje :-P: ik weet niet of ik zoiets al eerder heb gevoeld, haar hele lijf voelt aan zoals hele stevige en toch zachte borsten soms aanvoelen (denk aan Simona in World).

Ik trok haar weer omhoog en al snel lagen we te tongzoenen, zacht en zonder een spoortje terughoudendheid. Dit lekker lang gedaan terwijl ze op me lag en ik lekker mijn handen wat langs dat lijfje liet gaan. Ook in de cowgirl drukte ze zich stevig tegen me aan, terwijl er zoentjes en tongzoentjes werden uitgedeeld. In een zacht kreunend lepeltje lepeltje klemde ze mijn benen vast met haar voetjes en waren de vingertjes in elkaar verstrengeld. Met een zachte aanraking van haar kin, draaide ze naar me toe en werd er lang, zacht en sensueel getongzoend. Toen ik afbrak hield ze haar ogen gesloten en verscheen er een glimlachje, terwijl er een lok haar over haar gezicht viel. Lekker intiem verder gegaan tot ik het niet meer uithield. Achteraf was ze erg knuffelig en lief; het lijkt er op dat ze dit soort mietjesseks wel kan waarderen ;).

De rest van de avond haar wat geobserveerd en ze blijft vrolijk mannen zoeken, als je haar eens tegenkomt krijg je steevast wat knuffels en zoentje…waarbij je dan weer lekker even aan dat kontje kunt voelen; niet schuw met lichaamscontact zou ik zeggen. Ik had best nog met haar gewild vlak voor ik moest vertrekken, maar een andere kerel gooide roet in het eten. Toen ik haar onerweg naar buiten nog even in mijn armen had, leek het idee om twee keer met dezelfde te gaan iets wat ze nog niet bedacht had… ik moest snel terug komen.

Nieuwe meisjes…  :-* :25:... ik mis hier trouwens de echt juiste smileys; iets met heel veel hartjes ofzo.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Sarah (Roemenie)
« Reactie #1 Gepost op: 30 januari 2013, 00:33:42 »
 t4515 t4515 t4515 t4515 t4515 t4515 t4515 t4515
het regent zoveel hartjes je wenst



 


 t4517 t4517 t4517 t4517 t4517
of je bent helemaal verliefd




 t4533 t4533 t4533
moet het nog meer zijn?






sm





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Sarah (Roemenie)
« Reactie #2 Gepost op: 30 januari 2013, 10:42:40 »
t4515 t4515 t4515 t4515 t4515 t4515 t4515 t4515
het regent zoveel hartjes je wenst



 


 t4517 t4517 t4517 t4517 t4517
of je bent helemaal verliefd




 t4533 t4533 t4533
moet het nog meer zijn?






sm

Thanks! Dit voldoet net ;).