Auteur Topic: Neya, Roemeense  (gelezen 87227 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Neya, Roemeense
« Gepost op: 3 februari 2013, 16:28:00 »
NEYA, ze is er dus zelf nog niet geheel uit wat het nou is, wat een belachelijke naam maar alla, liefkozend noemde ik haar dan maar undecided  :17:. Deze blonde Roemeense zag er de humor helaas niet bepaals van in, dat kwam grotendeels door haar erreg matige talenkennis, Duits bedroevend, Engels al niet veel beter, m'n 10 woordjes Roemeens opgediept en haar tengevolge goeiedag/smakelijk eten en goede nacht gewenst met een dikke merci bovenop, hmmm. Gelukkig vond ze dat netjes genoeg om het aanstaande dovemansgesprek aan de gang te houden, het wenkbrauwfronsend semi-communiceren werd dus verdergezet met een opvallend knuffelgehalte. Voorts een prachtig meisje,22, normaal figuur, halflange sluike blonde haren, B/C-cups natuur (referentie) met joviale tepels bij beroering, dolletjes. Tattooloos, piercingloos als het me goed voorstaat, pure schoonheid met een schattig snoetje, ss was tot kameren veroordeeld, dat stond als een heipaal boven water... Service: GFE tot de tweede macht, TZ hemels van factuur en intensiteit, PZC pretty nice, variabel en sensitief, erg onderhoudend zeg maar. Beffen/vingeren gewenst, godbetert niet bepaald terughoudend op dat gebied om het maar ns eufemististisch uit te drukken. NMC prima, closeness all around en het uurtje werd volgemaakt zonder verpinken, heerlijke openingssessie van de dag met acuut herhalingsgevaar zoals later op de avond kon worden vastgesteld. Wat jammer dat het communicatief nog geen pretje is, ach, ze is pas sinds een week of 3 in World, dus hopelijk leert ze snel dat aangaande. Vooralsnog kreeg ze een ss-excellentielabel toebedeeld, maar de schattebout verstond met de beste wil ter wereld niet wat dat te betekenen had  ::), naja. Herhalingsgevaar: naja, by far prioriteit nr1 in World, says enough neem ik aan  :-*

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Neya, Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 24 februari 2013, 22:41:48 »
Nog even een paspoortje:

Naam : Neya (al kon ze mij ook niet vertellen hoe je het nou schrijft)
Haarkleur/-lengte : blond/half lang sluik
Lengte dame : iets van 1.60/165m
Postuur/Cupmaat : normaal, mooie B/C... buitengewoon lekker om in verstrengeld te liggen
Nationaliteit/Taal : Roemeense, kennelijk Spaans? Ook wat Engelse trefwoorden
Leeftijd : 22 jaar
Tatoeages/Piercings : niet gezien
Service: Zoenen, Tongzoenen, knuffelen, pzc, nmc, vingeren
Voordelen : mooi, intens, goed, lekker, ik schrijf voorzichtig gfe ;D
Opvallend: rookt niet, drinkt niet, geen drugs, geen koffie... en toen ik aanvulde 'geen seks?' beaamde ze dat in eerste instantie ook :)).

Geen verborgen schat, maar uitermate druk geboekt (zelfs op een rustige donderdag). Tegen het einde van haar werkdag, wachtte ze netjes tot ik een ander meisje had afgewimpeld... voordat ze me ernstig vertelde dat ze al de hele dag wachtte op een kans en dat ik met haar mee moest :040:.

Niet veel later dus op de kamer en daar hoef ik weinig aan SS zijn introductie toe te voegen. TZ grandioos, closeness subliem en eigenlijk heb je nauwelijks zin om nog verder te gaan. Ook pijpen ok, vingers worden aan het werk gezet (beffen zal ze vast ook kunnen waarderen), gaat er helemaal op in... nmc met een intensiteit die past bij het eerdere. Nou ja, ik kan hier hele epistels gaan neerkwakken... maar ik denk dat het beeld duidelijk is.
 :pica :blonde

Nu maar hopen dat ze de volgende keer niet volgeboekt is ;).

ps voor rakkers die de neiging hebben naast de badslippers terecht te raken, is het oppassen met de dingetjes die ze je af en toe toeverluistert.

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
Neya, Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 7 april 2013, 02:08:56 »
The famous Londonbasketcase  introduce me to her And I can confirm that she is really beautiful compared to other girls.
LBC had good time with her but unfortunately I can not test myself because she was very occupied after.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Neya, Roemeense
« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2016, 01:00:03 »
Dame werkt serdert een tijdje in FKK Sharks.


Bron : een Duits forum.
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2016, 01:12:18 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Neya, Roemeense
« Reactie #4 Gepost op: 27 november 2016, 11:00:51 »
==> Living Room.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Neya, Roemeense
« Reactie #5 Gepost op: 27 november 2016, 12:00:55 »
==> Living Room.

Thanks. Verplaatst!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Neya, Roemeense
« Reactie #6 Gepost op: 23 februari 2019, 17:46:26 »
Dame zou weer in FKK World zijn.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Neya, Roemeense
« Reactie #7 Gepost op: 2 juni 2019, 23:56:23 »
Dame zou weer in FKK World zijn.

Ja dus.