Auteur Topic: Karina, Roemeense  (gelezen 7874 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Karina, Roemeense
« Gepost op: 3 februari 2013, 16:37:24 »
KARINA is een überslanke Roemeense blondine die al een tijdje aan de top staat in World gezien haar boekingsfrequentie en legertje adepten die doorgaans zeer lovend zijn over deze gespierde spijker, want veel vet zit daar niet aan. 1m65/70, reteslank, A-cuppies, blonde haartjes in een paardenstaartje doorgaans en druk kamerend meestal. Haar vorig jaar laten links liggen meermaals, me ietsje te slank, maar vorige week kwam het er dan toch maar ns van. Communicatief sterk dit meisje, trekt haar streng in Duits/Engels, geen al te snelle sleutelvraag, maar veel presalen was er toch niet bij, naja, zo gaat dat soms. Service: zéér goed, TZ prima, PZC prima, NMC prima, beffen/vingeren/FT, alles mogelijk zonder problemen, anaal niet bevraagd, doch zou me niet verbazen. Prima skills, mix van GFE en PSE die zéér beviel, prachtig meisje ook, mij persoonlijk ietsje te knokig, maar alla, zij vond me ietsje te bierbuik  ;), dus veel woorden ga ik daar niet aan vuilmaken. Off the list zeg maar, én met gunstig gevolg, uurtje verwennerij dat als bovenmatig goed kan worden bestempeld, kan me weinig tot géén ontevreden rakkers voorstellen bij dat meisje met vakkennis en motivatie ter verwennerij. HHG: 80%, nét niet vrouwelijk genoeg voor ss qua postuur, maar op z'n tijd en bij "matig" aanbod absoluut herhalingswaardig.