Auteur Topic: Teerak (half Thaise, half Cambodjaanse)  (gelezen 9480 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Teerak (half Thaise, half Cambodjaanse)
« Gepost op: 6 februari 2013, 20:54:16 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang
lengte dame: 1,60
postuur/cupmaat: slank/natuurlijk aanvoelende mooie C
nationaliteit/taal: half Thais, half Cambodjaanse/Duits, beter Engels
leeftijd: 28 (eigen info)
tatoeages/piercings: ?/?
service: knuffelen, strelen, massage geven en krijgen, zoenen, erg goed en veel tongzoenen, rollenspelletjes (dominant, onderdanig...), striptease geven, lesbische show, subliem pijpen met heel veel speeksel (DT, KIM), dildospel, anaal, anaalspelletjes (geven en nemen - vingers, tong -), lichaam (inclusief gezicht) onderspuiten, NMC, beffen, vingeren
voordelen: lief, vriendelijk, pre and after sales dik in orde, all round
nadelen: verdient graag veel geld, prijsafspraken maken voor kamergang
opmerkingen: de enige Thaise dame in Paradise en erg gegeert, zit zo goed als altijd aan de bar op de hoek vlak voor je als je de bar binnenwandelt via het gangetje aan de sauna, topdame als je voor all round gaat op kamer, voelt je wensen enorm goed aan

 ;)
 
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2013, 21:59:32 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Teerak (half Thaise, half Cambodjaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 6 februari 2013, 22:00:48 »
Service: ook: beffen en vingeren  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Teerak (half Thaise, half Cambodjaanse)
« Reactie #2 Gepost op: 6 februari 2013, 22:04:00 »
Ik had haar al enkele keren in het vizier gekregen. Het was vorige keren echter door tal van redenen niet verder gekomen dan een leuk (beetje friemel)praatje aan de bar op haar geliefde plek. Vlak aan de hoek aan de doorgang naar het gangetje naar de wellnessarea.
 
Vandaag zag ik ze al erg vroeg ten tonele verschijnen en vandaag zou ik mijn slag slaan. Echter, terwijl ik aan het relaxen was in een van de relaxfauteuils in het wellnessgedeelte, met zicht op de club, kwam ze langs. Spijtig genoeg kwam ze niet alleen langs. Ze had natuurlijk van eerder al wel begrepen dat ik een oogje op haar had. Ze kwam langs met haar vriendin. Half Thais,half... weet ik niet meer. Teerak begon zichzelf in de aandacht te werken. Ze zei zo nu en dan eens iets tegen haar vriendin. Daarna vroeg ze of ik niet geïnteresseerd was in een trio. De totaal verkeerde aanpak natuurlijk. Bovendien wist haar vriendin wel beter. Ze zei aan Teerak dat ik enkel in haar geïnteresseerd was, dat ik van Thaise vrouwen hou. Haar vriendin had dat goed opgemerkt. Haar vriendin zei er nog bij dat ik haar nog niet eens had zien staan en ook dat was pienter opgemerkt. Ik had inderdaad alleen oog voor Teerak. Ik had nu nog geen zin om dan zomaar van trio over te stappen naar weg met Teerak alleen. Ze deed nochtans heel goed haar best om mij toch op andere gedachten te brengen. Veel was er niet nodig om mijn lul aan te zwengelen. Ze is dan ook verblindend mooi, lief, grappig en welbespraakt. Ik kreeg ze toch weg van me vooraleer ik mijn lul niet meer ongemerkt wat zou kunnen verborgen houden onder mijn handdoek.
 
Een tweede poging liet niet lang op zich wachten. Een tiental minuutjes later kwam ze weer langs. Ze kwam langs me zitten. Nu alleen. Ze had het begrepen. Opnieuw begint ze speels, lief en erg ondeugend te doen. Er viel nog maar weinig te verbergen en wat later liepen we de trappen op, op weg naar een mooie ruime kamer, door haar uitgekozen.
 
Voor we op kamer vertrokken deed ze een soort van gebed. Op kamer begon ze daar ook mee. Dat is de eerste keer dat ik zoiets meemaak. Het gebed op kamer gebeurde terwijl we over mekaar zaten op onze knieën op het bed. Een beetje een spiritueel gevoel kreeg ik er van. Best opwindend, best leuk, intrigerend. Na het zeer korte gebed begonnen we mekaar (op haar aangeven) teder en romantisch,zachtjes en lief maar zeer intens te zoenen en daarna te tongzoenen. Ik was al helemaal weg (van haar).
Ineens springt ze recht! Ze loopt naar de achterkant van het bed en laat haar handen rusten op het zitvlak van een sofa die in de kamer stond. Het was het startsein voor een korte striptease show. Ik wou de show na een tijdje onderbreken of toch tenminste het georkestreerde wat in de war brengen door eigen inbreng en maakte aanstalten om haar kontje te kussen. Dat was buiten die lieve, zachte, romantische Teerak gerekend.
 Ineens, ik verschoot me rot, duwt ze me een paar keer en duwt me uiteindelijk met al haar krachten op mijn rug op het bed (natuurlijk speelde ik het wat mee anders zou ze kracht tekort gekomen zijn). Ze beveelt me ineens nors dat ik haar voeten moest kussen vooraleer we met échte seks zouden beginnen.
 
Na de sessie kwam ik even terug op deze ommezwaai van haar. Ze liet me verstaan dat ze nog nooit de dominante dame had gespeeld met een man. Ik zei haar natuurlijk meteen dat ik daar geen snars van geloof. Ze was er veel te goed in,trouwens. Of ze moet het zijn van nature. Ze vertelde me dat ze die opdracht gaf om uit te maken met wat voor een man ze op kamer zat. Ze kende me natuurlijk nog niet en wist dus niet wat ik zoal leuk zou vinden. Deze proefondervindelijke studie moest ze, bij nader inzien, misschien wel doen omdat ik niet duidelijk antwoordde op een van haar eerste vragen op kamer: wat wil je? Daarop antwoordde ik tijdens de mini-meditatie dat ik overspoelt wil worden en verrast wil worden door haar magie en fantasie.

Vrij snel ging ze dan over tot een blowjob. Ze kwam bovenop me liggen en tongzoende me nog wat, ze kuste mijn tepels en beet er heel heel lichtjes in.Ondertussen zakt ze met haar hoofd meer naar onder. Haar nagels glijden over mijn borstkas. Wanneer ik haar er op wees dat dat maar flauwtjes was, begon ze lichtjes te krassen met haar nagels over mijn bovenlichaam. Ze vroeg of ik het lekker vond. Daarop antwoordde ik spontaan wat ik dacht en dat was dat ik weer met een vrouw in bed lag die alles bij me mocht doen. Ik zou het allemaal hebben kunnen verdragen.
Hoewel ze dus vrij snel overging tot een blowjob en ik dat in allereerste instantie een beetje spijtig vond, liet ik ze toch maar begaan en van de eerste moment was het super genieten. Ze doet het met heel veel speeksel en heel veel variatie (ook DT). De ballen worden niet vergeten en voor de liefhebbers wil ze graag tijdens het pijpen met haar nagels over je ballen krassen. Ze klaart de blowjob super. Het was super genieten, temeer ze je bijna heel de tijd geil aankijkt, recht in de ogen (en jij in haar mooie ogen). Moest ik nu diep in haar ogen kijken en de weg kwijtraken of haar blow job volgen. Ik wisselde maar wat af. Telkens als ik bijna ontplofte, liet ze de boel even wegebben. De derde keer zou ze te laat op de remmen zijn gaan staan. Ik moest zelf wat beginnen omdat ik nog niet wou klaarkomen. Ze had er plezier in want dit herhaalde zich enkele keren. Ik moest de kontrole maar overnemen. Telkens ik bijna ging komen,kwam ik rechterop zitten en tongzoende haar. De laatste keer had ik echter net dat tikkeltje te lang uitgesteld. Ik dacht echt dat ik het klaarkomen niet meer zou kunnen onderdrukken maar het lukt toch nog bijna. Ik moet al heel ver terugdenken in de tijd om voor de geest te kunnen halen dat ik dit al eens eerder meemaakte. Ik loste juist een heel heel klein beetje sperma, de rest ging terug naar binnen. Ik stelde me natuurlijk direct de vraag of een fantastisch orgasme nu nog zou volgen maar met zo'n spetter in bed, was dat geen enkel probleem. Het spel eindigde in een KIM zoals ik die ook nog maar zelden heb mogen meemaken. Ze zuigt alles in haar mondje, tot de aller-allerlaatste druppel. Ze ging zelf zo lang door dat ik zelf moest smeken om er mee op te houden omdat ik er een vervelend gevoel van kreeg, op den duur.Misschien had ik het moment toch weer een keer kunnen uitstellen maar ik wou op een gegeven moment niet meer. Als ze al haar grillen begint te combineren, kan ik van geiligheid mezelf écht niet meer onder kontrole houden. Een flinke pijpjob gecombineerd met het pijnigen van mijn ballen met haar nagels en terzelfdertijd ook nog eens met een andere vinger mijn kontgaatje vullen....
 Er vond ook nog een eigenaardigheidje plaats tijdens de pijpsessie. Terwijl ik zag dat ze weer kilo's (bij manier van spreken) speeksel op mijn lul aan het druppen was, kwam ik weer even rechtop zitten en begon haar lekker te tongzoenen. Deed ze het er voor of kon ze haar speekselslierten echt niet tegenhouden maar de overschot kwam niet op mijn lul maar in mijn mond terecht.
 
Zij vond het jammer dat haar poesje nog geen kennis had gemaakt met mijn lul,buiten wat droogneuken en wou nog doorgaan. Ik had rust nodig. Het neuken zal voor volgende keer zijn, half februari. Hopelijk is ze er dan ook. Ik gaf haar poesje dan maar een afscheidskusje nadat we nog wat getongzoend en geknuffeld hadden, terwijl we zeer close tegen mekaar lagen.
 
Teerak is een absolute aanrader voor wie van wat meer houdt dan de gewone blowjob en de klassieke standjes .
 ;)
« Laatst bewerkt op: 7 februari 2013, 02:15:21 door Rolly »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Teerak (half Thaise, half Cambodjaanse)
« Reactie #3 Gepost op: 6 februari 2013, 23:30:24 »
Met welke browser heb je dit voor mekaar gekregen?
Windows 7, of Windows Vista? Of ybf1.0  :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Teerak (half Thaise, half Cambodjaanse)
« Reactie #4 Gepost op: 7 februari 2013, 21:29:49 »
Door me op te gaan in haar  :039:.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Teerak (half Thaise, half Cambodjaanse)
« Reactie #5 Gepost op: 7 februari 2013, 21:35:34 »
Door me op te gaan in haar  :039: .
CHROME Seksenfun Chrome, of IE  :cheer: :pica
Ik ben hard aan het werk om het forum voor Firefox te herstellen, en geloof me, daar ben ik nog honderden werkuren mee zoet, dus hang niet de koppige ezel uit en gebruik even Chrome, dat bespaart mij en jou heel wat frustraties  :sex
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal