Auteur Topic: Schippersstraat 04/1, Sylvie/Simone (dagshift)  (gelezen 79501 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Sylvie (dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 15 september 2018, 09:45:24 »
De slanke Sylvie is er even tussenuit.     :039:

Voor een  3 tal weken.

Doc

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Sylvie (dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 15 september 2018, 16:28:05 »
De slanke Sylvie is er even tussenuit.     
That's life in het SKW he, als er weer eens genoeg mannen even tussenin gezeten hebben, gaan de dames er even tussenuit  :lol_hitting:

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Sylvie (dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 13 oktober 2018, 19:42:50 »
Terug, tijdens de dag  vanaf  13 uur of zoiets.   :098:

Doc

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Silvi/Simone (dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 13 april 2019, 17:15:25 »
Deze langharige blonde ultra slanke dame heeft vroeger nog in het Zandpad in Utrecht gewerkt, nadien SS 29/3 onder diverse namen (Silvi en Simone) en staat na jarenlange afwezigheid nu toch al geruime tijd top Schippersstraat 04/1 (meestal pas vanaf 13u).

Ik had haar vroeger een paar keer bezocht en omdat mijn favorieten niet aanwezig waren nog een keertje bij haar binnengewipt.

Zoals vroeger was het onthaal uiterst vriendelijk. Dit is een heel vrolijke, enthousiaste en sociale meid.  Ze is precies wel nog magerder geworden dan vroeger, en toen ze zich ontkleedde meende ik me te herinneren dat haar borsten vroeger toch wat voller waren.  Nu echt maar een a-cupje.  Ze heeft ook een heel smal bekken en lange magere benen en hier en daar wat tattoos.

Al pratend allebei gewassen en na het wasje begon ze me rechtstaand naast het bed op te geilen.  Ze masseerde mijn ballen en trok mijn lul lekker stijf terwijl ze aan mijn tepels zoog.  Ze herinnerde zich wonderwel hoe ik graag gesoigneerd wordt en na dit voorspel stelde ze voor dat ik op mijn rug ging liggen zodat ze mij lekker overal kon verwennen. 

Ik legde me dan ook met plezier neer en de dame begon mijn borstkas te kussen en te likken, tepeltjes zuigen, strelen, enz.... om dan een CD te pakken en dat lekker en vaardig over mijn lul te pijpen.  Ze herinnerde zich goed dat ik graag een lange en gevarieerde pijpbeurt heb en begon rustig en beheerst met zuigen en likken, diep, opdiep, met de tong tegen de schacht en eikel tikken ..... Telkens ze zag dat mijn temperatuur opliep nam ze een beetje gas terug zodat ik niet te snel zou klaarkomen.  Deze dame is echt een natural born hooker en kent haar stiel dus ik was er gerust in dat ze me niet ging doen spuiten voor het neuken.

De pijpbeurt duurde vrij lang en na een hele tijd besloten we samen dat het tijd was voor "the old game of going in and out".  Silvi zette zich op haar voeten en reed me lekker af.  Heerlijk toch zo'n jonge smalle kut over je lul zien schuiven terwijl je 2 jonge tieten aan het bepotelen bent.  Silvi neukt graag lekker stevig door en ik liet haar haar gangetje gaan.

Na een tijdje moest ik haar toch wel afremmen en dan maar snel naar doggy overgeschakeld.

Met de spiegel naast het bed vind ik het altijd wel leuk om het gezicht van zo'n geil ding te zien en te tietjes te zien wiebelen terwijl je lekker aan het pompen bent. Ik nam haar smalle bekken lekker stevig vast en beukte stevig door.  Ondertussen streelde ze afwisselend zachtjes de onderkant van mijn zak en vingerde haar klit.  In de spiegel kijkend spoot ik het cd lekker vol en na een was en praatje tevreden terug de straat op.

Een ideale meid voor liefhebbers van zeer skinny en enthousiast.  Deze meid is ook aardig en sociaal en doet haar best om het je naar de zin te maken.  Een professioneel geile dame.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Silvi/Simone (dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 13 april 2019, 21:54:00 »
Klinkt aantrekkelijk. Liet zij zich ook beffen? Of heb je dat niet gevraagd?

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Silvi/Simone (dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 13 april 2019, 23:16:47 »
Klinkt aantrekkelijk. Liet zij zich ook beffen? Of heb je dat niet gevraagd?
Niet gevraagd omdat ik in skw nooit aan de pisbak ga hangen. Haar service is wel uitgebreid dus kan geen probleem zijn. Herinner me trouwens nu dat ze vroeger lekker aan de ballen likte.

Je moet wel fan zijn van heel mager en naturel. Ze doet echt haar best om je leuke tijd te geven en je te doen terug komen. Gezien het feit dat het nu zo rustig is voor de dames, is een nieuwe vaste klant meer dan welkom en zijn de mogelijkheden wat ruimer waarschijnlijk. Alle hoeren die ik nu bezoek klagen steen en been dat het niet meer de tijden/inkomsten van pakweg 5 tot 6 jaar geleden zijn. Daarom wordt je als regular tegenwoordig enorm goed verzorgd in het skw naar mijn mening. Nergens krijg ik voor 50 euro van zo'n mooi jong volk zulke uitgebreide service. En er wordt echt niet op 10 min meer gekeken. Het voornaamste voor de meiden is dat je terug komt, de tijd speelt nog weinig rol.
Zelfs bij de eerste keer tegenwoordig topservice bij elke meid wanneer ze weten dat je een veelpoeper bent. LOL !

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Silvi/Simone (dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 14 april 2019, 00:45:45 »
Over dat beffen heb ik uiteraard een heel ander gedacht. Seks is per definitie plezante vetzakkerij, dus beffen en rimmen hoort daar voor mij zo mogelijk echt wel bij. Veruit de meeste meisjes in het SKW zijn aan hun speelgoed trouwens pico bello in orde, minstens even goed of beter dan wat je soms voorgeschoteld krijgt als je bij een uit de hand gelopen gesprek met een gewone kennis of vriendin onverwacht eens in haar slip geraakt.

Maar de rest van je bericht kan ik alleen maar volledig onderschrijven. Het loopt idd allemaal veel minder dan zelfs nog maar een paar jaar geleden, en ik heb ook al dikwijls ondervonden dat wij als regelmatige poepers daar ons voordeel kunnen mee halen. De service is er bij de meesten zeker niet op achteruit gegaan, integendeel.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Silvi/Simone (dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 14 april 2019, 12:58:06 »
Haha ja natuurlijk ... ieder zijn eigen voorkeuren,  pleziertjes en kicks natuurlijk.
Ik denk dat beffen wel bij haar service zit. Ze heeft trouwens ook wat dildo's en aangepaste kledij beschikbaar.
Toen ik bij haar binnen wipte was dat rond 12.40. Ze was net aangekomen wachtend op een vaste klant die een afspraak had een half uur later.
Toch nam ze heel wat tijd voor  mij en probeerde me zeker niet snel af te werken. Ze had een speciaal outfitje klaar liggen voor die afspraak na mij ....  het is ook een hete geile meid dus vanalles is mogelijk denk ik. Ik denk dat ik bijna een half uur ben binnen geweest dus echt wel waar voor mijn geld gehad.

Een nieuwe potentieel vaste klant is dezer dagen tenslotte goud waard. Veel dames gaan maar met 50 euro netto naar huus na een shift hoor ik soms. En hun collega's in andere steden vertellen hetzelfde verhaal.

Ik zag deze week zelfs hare geilheid Claudia ss35 een vol uur staan wachten op mogelijke kkanten. Zo lang heb ik die nog nooit zien vrij staan.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Silvi/Simone (dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 14 april 2019, 15:52:16 »
Een nieuwe potentieel vaste klant is dezer dagen tenslotte goud waard. Veel dames gaan maar met 50 euro netto naar huus na een shift hoor ik soms. En hun collega's in andere steden vertellen hetzelfde verhaal.

Ik zag deze week zelfs hare geilheid Claudia ss35 een vol uur staan wachten op mogelijke kkanten. Zo lang heb ik die nog nooit zien vrij staan.
Ja, sommige toppertjes zullen waarschijnlijk nog wel goed 'draaien', maar de overgrote meerderheid van de meisjes klaagt over de inkomsten. Ik weet het, ze maken ons wijs wat ze willen en klagen doen ze misschien graag, maar toch geloof ik niet dat ze hierover hard liegen. Je merkt het ook aan de kalme straten, de lege vitrines. Jammer enerzijds, maar anderzijds zéér motiverend voor de service.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Sylvie/Simone (dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 14 april 2019, 16:45:04 »
Over deze dame bestond reeds een topic !

*  Topics derhalve samengevoegd, alsook tweede naam (Simone) toegevoegd.
« Laatst bewerkt op: 14 april 2019, 17:56:11 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Sylvie/Simone (dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 23 januari 2020, 17:14:56 »
Om de gekende reden was SS04 bijna twee weken gesloten.
Sylvie is in die periode geen andere stek gaan zoeken, en was dus werkloos...
Nu is ze echter terug paraat !!!!
 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...