Auteur Topic: Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona  (gelezen 255949 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #60 Gepost op: 5 december 2019, 15:55:15 »
Vanaf zaterdag 21 december gaat Melissa weer op vakantie

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #61 Gepost op: 14 januari 2020, 17:29:37 »
Vanaf zaterdag 21 december gaat Melissa weer op vakantie
Ze zou overmorgen de draad weer opnemen !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #62 Gepost op: 17 april 2020, 23:37:35 »
Melissa is te bereiken via Selena 18-1 skype

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #63 Gepost op: 18 april 2020, 16:56:14 »
Melissa is te bereiken via Selena 18-1 skype
Zeg liever hoe jij bereikbaar bent. Ik maak er graag een niet essentiële verplaatsing voor om jou te komen cammen, pardon, te komen rammen.  ;D

Als het argument van de verdediging altijd was: ik help de meisjes, wel, toon dat dan nu en betaal hen genoeg geld terug dat je uit hun zakken geklopt hebt, zodat ze kunnen overleven.


Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #64 Gepost op: 18 april 2020, 22:39:06 »
Zeg liever hoe jij bereikbaar bent. Ik maak er graag een niet essentiële verplaatsing voor om jou te komen cammen, pardon, te komen rammen.  ;D
De betreffende meneer waar U op doelt heb ik 2 jaar geleden gezien en ik heb geen hoge pet van hem op om het netjes te zeggen,

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #65 Gepost op: 18 april 2020, 23:33:52 »
Zeg liever hoe jij bereikbaar bent. Ik maak er graag een niet essentiële verplaatsing voor om jou te komen cammen, pardon, te komen rammen.  ;D
De betreffende meneer waar U op doelt heb ik 2 jaar geleden gezien en ik heb geen hoge pet van hem op om het netjes te zeggen,
Hoe ik bereikbaar ben is heel simpel. Als het SKW weer opent, vind je me wel. Als ik de 'betreffende meneer' nog eens op zijn hoekje zie staan kijken, spreek ik hem wel aan.

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #66 Gepost op: 19 april 2020, 09:46:15 »
Zeg liever hoe jij bereikbaar bent. Ik maak er graag een niet essentiële verplaatsing voor om jou te komen cammen, pardon, te komen rammen.  ;D
De betreffende meneer waar U op doelt heb ik 2 jaar geleden gezien en ik heb geen hoge pet van hem op om het netjes te zeggen,
Hoe ik bereikbaar ben is heel simpel. Als het SKW weer opent, vind je me wel. Als ik de 'betreffende meneer' nog eens op zijn hoekje zie staan kijken, spreek ik hem wel aan.

OK dit klinkt meer naar normaal, alleen waarom denk jij dat ik verbinding heb met FKK is mij een raadsel, tenminste dat is mijn idee.
Ik ben in januari Melissa al gaan waarschuwen, dat de zaken uit de hand dreigden te lopen en dat ze beter een jaartje in haar thuisland kon gaan wonen omdat de volledige elektrische auto er aan zit te komen en juist die landen Italie, Frankrijk, Spanje het ergst getroffen konden worden en de financiele aspekten hiervan in de USA.
Melissa heeft mijn waarschuwingen niet ter harte genomen en ik ben ook geen miljonair, dus en dat moet je zelf maar toevoegen.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #67 Gepost op: 19 april 2020, 14:14:59 »
Zeg liever hoe jij bereikbaar bent. Ik maak er graag een niet essentiële verplaatsing voor om jou te komen cammen, pardon, te komen rammen.  ;D
De betreffende meneer waar U op doelt heb ik 2 jaar geleden gezien en ik heb geen hoge pet van hem op om het netjes te zeggen,
Hoe ik bereikbaar ben is heel simpel. Als het SKW weer opent, vind je me wel. Als ik de 'betreffende meneer' nog eens op zijn hoekje zie staan kijken, spreek ik hem wel aan.

OK dit klinkt meer naar normaal, alleen waarom denk jij dat ik verbinding heb met FKK is mij een raadsel, tenminste dat is mijn idee.
Ik ben in januari Melissa al gaan waarschuwen, dat de zaken uit de hand dreigden te lopen en dat ze beter een jaartje in haar thuisland kon gaan wonen omdat de volledige elektrische auto er aan zit te komen en juist die landen Italie, Frankrijk, Spanje het ergst getroffen konden worden en de financiele aspekten hiervan in de USA.
Melissa heeft mijn waarschuwingen niet ter harte genomen en ik ben ook geen miljonair, dus en dat moet je zelf maar toevoegen.


Waarom jij altijd in "raadsels" schrijft is mij een "raadsel"!    :-\

Kan het ook eens in gewone mensentaal zodat de bedoelingen van je schrijfsels duidelijk worden?  ::)

Trouwens, als je je afvraagt waarom je met FKK geassocieerd wordt ..... dat kan toch nooit een raadsel zijn hé? Probeer eens héél goed na te denken .........


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #68 Gepost op: 19 april 2020, 14:18:20 »
Zeg liever hoe jij bereikbaar bent. Ik maak er graag een niet essentiële verplaatsing voor om jou te komen cammen, pardon, te komen rammen.  ;D
De betreffende meneer waar U op doelt heb ik 2 jaar geleden gezien en ik heb geen hoge pet van hem op om het netjes te zeggen,
Hoe ik bereikbaar ben is heel simpel. Als het SKW weer opent, vind je me wel. Als ik de 'betreffende meneer' nog eens op zijn hoekje zie staan kijken, spreek ik hem wel aan.

OK dit klinkt meer naar normaal, alleen waarom denk jij dat ik verbinding heb met FKK is mij een raadsel, tenminste dat is mijn idee.
Ik ben in januari Melissa al gaan waarschuwen, dat de zaken uit de hand dreigden te lopen en dat ze beter een jaartje in haar thuisland kon gaan wonen omdat de volledige elektrische auto er aan zit te komen en juist die landen Italie, Frankrijk, Spanje het ergst getroffen konden worden en de financiele aspekten hiervan in de USA.
Melissa heeft mijn waarschuwingen niet ter harte genomen en ik ben ook geen miljonair, dus en dat moet je zelf maar toevoegen.


Waarom jij altijd in "raadsels" schrijft is mij een "raadsel"!    :-\

Kan het ook eens in gewone mensentaal zodat de bedoelingen van je schrijfsels duidelijk worden?  ::)
Jij begrijpt ook niks he Kippenneuker .... blaren zijn naam .... hij krijgt gewoon blaren op zijn kont als de batterijen van de elentrieke wagens te heet worden en daarvan heeft hij Melissa en Selena en bij uitbreiding Llana verwittigd .... want van skypen krijgen ze geen blaren op de kut.
Toch allemaal heel veel toeval .... blaren en de dames van fkk  ... het lijkt wel een de wereld ingegooid virusje .... ze hebben dan ook allemaal een natte vleermuis  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Als je nu vleermuisneuker had genoemd had je die post niet moeten maken  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #69 Gepost op: 19 april 2020, 18:40:39 »
Het probleem wat jullie hebben is heel makkelijk op te lossen.
Iedere telefoon heeft een uniek tefoonnummer.
Iedere computer heeft een Internet Protocol of kortweg IP adres en daar is niet mee te sjoemelen.
De hoofdmoderator kan zien of iemand met verschillende  namen inlogd
Ivm de privecy wetgeving mag hij alleen ja of nee zeggen, doe je best

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #70 Gepost op: 19 april 2020, 19:04:44 »
Het probleem wat jullie hebben is heel makkelijk op te lossen.
Iedere telefoon heeft een uniek tefoonnummer.
Iedere computer heeft een Internet Protocol of kortweg IP adres en daar is niet mee te sjoemelen.
De hoofdmoderator kan zien of iemand met verschillende  namen inlogd
Ivm de privecy wetgeving mag hij alleen ja of nee zeggen, doe je best
allereerst, voor alle duidelijkheid, wij hebben geen probleem .... lekker puh
JA NEE

Maar w817 (wacht een - z - even)
Niet te sjoemelen met een IP?
Nooit gehoord van een proxy, of anoniem surfen?


En hebben we heir een hoofdmoderator? Wacht, ik roep even .... HOOFDMOD ... verdoeme, dat is onze vulkaanmongool .... niet beginnen he blaren  :-\ ;D ;D ;D ;D


En wacht eens, wat mag ik (admin) in verband met de privacywetgeving? Zeg me eens waar staat wat ik mag?


JA
Ja
NEE
NEE

FKK heeft zowat 180 000 nicknamen geregistreerd op alle fora
En hij verschuilt zich achter een proxy, dus zo makkelijk is dat allemaal niet te achterhalen ...
Alleen sponsor jij hem wel erg graag, zit jij in zijn kont of hij in de jouwe?  ;D :lol :lol :lol :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Moet het eerste zijn, aangezien jij hem betaalt  :bud :bud :bud :bud :bud

En dit was met de glimlach ... skypen aub
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #71 Gepost op: 20 april 2020, 00:15:49 »
Zeg liever hoe jij bereikbaar bent. Ik maak er graag een niet essentiële verplaatsing voor om jou te komen cammen, pardon, te komen rammen.  ;D
De betreffende meneer waar U op doelt heb ik 2 jaar geleden gezien en ik heb geen hoge pet van hem op om het netjes te zeggen,
Hoe ik bereikbaar ben is heel simpel. Als het SKW weer opent, vind je me wel. Als ik de 'betreffende meneer' nog eens op zijn hoekje zie staan kijken, spreek ik hem wel aan.

OK dit klinkt meer naar normaal, alleen waarom denk jij dat ik verbinding heb met FKK is mij een raadsel, tenminste dat is mijn idee.
Ik ben in januari Melissa al gaan waarschuwen, dat de zaken uit de hand dreigden te lopen en dat ze beter een jaartje in haar thuisland kon gaan wonen omdat de volledige elektrische auto er aan zit te komen en juist die landen Italie, Frankrijk, Spanje het ergst getroffen konden worden en de financiele aspekten hiervan in de USA.
Melissa heeft mijn waarschuwingen niet ter harte genomen en ik ben ook geen miljonair, dus en dat moet je zelf maar toevoegen.
Ik probeer je verzameling letters te lezen en te begrijpen, maar stillekesaan groeit mijn vermoeden dat jij misschien wel die Chinees zou kunnen zijn van dat virus, en dat je misschien je Chinese tekst door Google Translate gejaagd hebt.

 :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 20 april 2020, 00:46:42 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #72 Gepost op: 20 april 2020, 00:28:14 »
Het probleem wat jullie hebben is heel makkelijk op te lossen.
Hebben wij een probleem, of heb jij een probleem?

Iedere telefoon heeft een uniek tefoonnummer.
Ik heb een dual-SIM. Dat past beter bij mij, Ik ben poly.

Iedere computer heeft een Internet Protocol of kortweg IP adres en daar is niet mee te sjoemelen.
Ik denk niet dat onze admin al eens van een IP gehoord heeft hoor, die mens kent daar niks van.  ;D ;D ;D
Maar weet je, laat je eens ergens op een chat of zo blokken op IP, trek dan uw kabelke efkes uit, steek het terug in. Ach nee, je sjoemelt niet. Tenzij met de meiskes.  ;D ;D ;D

De hoofdmoderator kan zien of iemand met verschillende  namen inlogd
Gemiddeld schrijven Hollanders meer dt fouten dan Vlamingen, is mij al opgevallen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #73 Gepost op: 20 april 2020, 00:36:52 »
zit jij in zijn kont of hij in de jouwe?  ;D :lol :lol :lol :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Foei foei foei.... zoveel knappe meiskes in de zeik nemen en dan toch nog 't jeanetteke uithangen...  :-\ :king: C:-)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #74 Gepost op: 20 april 2020, 00:44:30 »
want van skypen krijgen ze geen blaren op de kut.
Terloops gezegd, dat skypen (virtuele seks heet dat tegenwoordig) veronderstelt dat er genoeg idioten zijn die geld betalen om hetzelfde te bekijken als datgene wat gratis in alle hoeken en kanten van het internet beschikbaar is.

Het zal dan ook niemand verbazen dat die camseks voor heel wat meisjes een LEGE DOOS blijkt te zijn. Misschien daarom dat er zovelen zijn die tijdens de sessie stiekem afspraakjes maken, waardoor ze dan hopelijk vooralsnog toch aan een VOLLE DOOS geraken.  :bonken