Auteur Topic: Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona  (gelezen 255927 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #75 Gepost op: 12 juni 2020, 17:00:18 »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #76 Gepost op: 12 juni 2020, 17:14:29 »
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/kinky-dates-in-antwerpen-met-mij-melissa-met-cup-f.html
we gaan weer verder waar we gebleven zijn :-\ :-\

Lekker ding, maar die tieten zijn mij veel te groot. Als ze je daar een draai om de oren mee geeft blijf je dood.
Liever A of B. Ik wil het graag IN de hand houden  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #77 Gepost op: 13 juni 2020, 10:34:11 »
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/kinky-dates-in-antwerpen-met-mij-melissa-met-cup-f.html
we gaan weer verder waar we gebleven zijn :-\ :-\

Lekker ding, maar die tieten zijn mij veel te groot. Als ze je daar een draai om de oren mee geeft blijf je dood.
Liever A of B. Ik wil het graag IN de hand houden  ;D

Ben ik het helemaal mee eens. Ik houd ook niet van die sloopkogels. Geef mij maar maximaal een c cup. En naturel, of toch minstens naturel uitziend en voelend. En dan nog van die zwaar opgespoten lippen. In mijn ogen heeft ze zich flink verminkt. Ik weet dat ik commentaar zal krijgen, omdat er zijn die daar wel flink op geilen, maar mij gaat ze niet binnen zien, hoe goed haar service misschien ook is.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #78 Gepost op: 13 juni 2020, 10:47:25 »
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/kinky-dates-in-antwerpen-met-mij-melissa-met-cup-f.html
we gaan weer verder waar we gebleven zijn :-\ :-\

Lekker ding, maar die tieten zijn mij veel te groot. Als ze je daar een draai om de oren mee geeft blijf je dood.
Liever A of B. Ik wil het graag IN de hand houden  ;D

Ben ik het helemaal mee eens. Ik houd ook niet van die sloopkogels. Geef mij maar maximaal een c cup. En naturel, of toch minstens naturel uitziend en voelend. En dan nog van die zwaar opgespoten lippen. In mijn ogen heeft ze zich flink verminkt. Ik weet dat ik commentaar zal krijgen, omdat er zijn die daar wel flink op geilen, maar mij gaat ze niet binnen zien, hoe goed haar service misschien ook is.


En er zijn er hoe langer hoe meer die zich op die manier laten verminken. Kijk maar eens naar de overkant van de straat  ;)

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #79 Gepost op: 13 juni 2020, 10:54:26 »
Ieder zijn goesting zeker. Er zullen genoeg mannen zijn die daar wel op vallen/kicken anders stond ze er zo niet.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #80 Gepost op: 13 juni 2020, 13:36:29 »
Ieder zijn goesting zeker. Er zullen genoeg mannen zijn die daar wel op vallen/kicken anders stond ze er zo niet.
Voor sommigen zijn de verbouwingen ook geen succesnummer geweest. Kijk maar eens naar HM uit K. Ieder zijn goesting, inderdaad.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #81 Gepost op: 13 juni 2020, 13:45:36 »
Ieder zijn goesting zeker. Er zullen genoeg mannen zijn die daar wel op vallen/kicken anders stond ze er zo niet.
Voor sommigen zijn de verbouwingen ook geen succesnummer geweest. Kijk maar eens naar HM uit K. Ieder zijn goesting, inderdaad.

Ik ben ook geen fan van plastieken barbiepoppen maar die meiden moeten maar doen waar ze goesting in hebben. Mij interesseerd het niet wat die meiden met hun lichaam doen , als het mijn goesting niet is ga ik gewoon op een ander.

HM uit K ??? ik ben niet mee.


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #83 Gepost op: 13 juni 2020, 14:20:37 »

HM uit K ??? ik ben niet mee.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/06/09/hot-marijke-in-de-afspraak/
https://kw.be/nieuws/samenleving/hot-marijke-de-tijd-van-een-volgeboekte-agenda-is-voorbij/article-longread-264093.html

Kunnen we dat "gedrocht" hier afvoeren aub? (voor alle duidelijkheid bedoel ik hier Hot Marijke mee, NIET Melissa dus) Ik begrijp niet wie er ooit betaalt om daarmee te gaan seksen. Als ik haar bekijk en bezig hoor dan verstopt mijn kleine vriend zich ergens in mijn onderbuik en kruipen ook mijn ballen in hun oude schuilhol. Ze mogen er nog geld bij geven, dan nog denk ik dat ik daar nooit ne stijve bij ga krijgen.

Van Melissa ben ik ook geen liefhebber, haar plastieken bollen zijn inderdaad vééééél te groot, maar zoals reeds gezegd "ieder zijn goesting hé". Ik heb gisteren op de middag nog met een volledig natuurlijke volle D gespeeld en dat was véél plezanter dan al dat plastieken gedoe.

Nochtans zijn er soms ook écht "mooie" plastieken tieten die door "goede" Roemeense dokters ontworpen zijn. Ik zou daar zó een drietal of misschien zelfs meer voorbeelden van kunnen noemen. Ik geef een tip, ze situeren zich in de Schippersstraat in het deel tussen de ingang/uitgang van de Villa Tinto en het Falconplein. Aan welke kant van de straat? Ze zijn te vinden aan beide kanten van de straat!

 :tietjes  :movingtits  :laughingchick  :showtits1

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #84 Gepost op: 28 juni 2020, 14:05:48 »
Melissa is te bereiken per whatsapp op het nummer  +32 477 38 11 87
Haar website: https://www.kinkymelissa.com/










































"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #85 Gepost op: 28 juni 2020, 14:20:48 »
Amai sexmasjien, ge zijt mij goed zot aan het maken met die dikke sillitetters van ons Melissa, zal dus niet lang duren voor ik weer bij haar langs ga!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #86 Gepost op: 28 juni 2020, 14:40:18 »
Amai sexmasjien, ge zijt mij goed zot aan het maken met die dikke sillitetters van ons Melissa, zal dus niet lang duren voor ik weer bij haar langs ga!!!
Ik ben wel hard aan het werken he, kijken jullie maar, ik zal wel mijne zak afdraaien hier  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #87 Gepost op: 28 juni 2020, 17:41:39 »
Amai sexmasjien, ge zijt mij goed zot aan het maken met die dikke sillitetters van ons Melissa, zal dus niet lang duren voor ik weer bij haar langs ga!!!
Ik ben wel hard aan het werken he, kijken jullie maar, ik zal wel mijne zak afdraaien hier  ;D ;D ;D ;D ;D
Kom kom, je weet evengoed als ik de adresjes waar je met plezier geholpen wordt om eens je zak 'af te draaien'

 :lol_hitting:

Offline loving-it

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #88 Gepost op: 28 juni 2020, 22:55:35 »
Wie staat er dan aan de andere kant van de straat !?

En er zijn er hoe langer hoe meer die zich op die manier laten verminken. Kijk maar eens naar de overkant van de straat  ;)
[/quote]

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #89 Gepost op: 28 juni 2020, 23:10:09 »
Wie staat er dan aan de andere kant van de straat !?

 Kijk maar eens naar de overkant van de straat  ;)

Je moet nog wel leren quoten hier  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal